Shuller_a1t 100 buyins plo 100z bet twitch

#1| 1

http://www.twitch.tv/shuller_a1t

Tænkte på der var nogle som gerne ville raile det lidt. Så tror jeg man kan lære meget, hvis man er lige så snot dum til plo som jeg er.

God weekend :)

10-07-2015 14:10 #2| 0

Cliffs??

10-07-2015 14:17 #3| 0
OP

nu gik han selvfølgelig offline :)

10-07-2015 14:19 #4| 0

Han skal lave 100BI på 31 dage @ PLO100z


Link til tråd på 2+2: forumserver.twoplustwo.com/38/small-stakes-pl-omaha/100bi-zoom100-month-interest-thread-1542293/

10-07-2015 14:24 #5| 0

Det lyder meget interessant, det vil jeg helt sikkert følge. Jeg overvejer selv at begynde at spille igen, plejer udelukket at spille PLO zoom, så man kan vel kun lære lidt. :) God weekend.

Redigeret af Webbers d. 10-07-2015 14:24
10-07-2015 15:19 #6| 0

Super value i at følge hans stream. Nok en af de bedste til at slå netop de her spil derude. Jeg tror dog stadig ikke, det lykkedes for ham.

10-07-2015 15:55 #7| 2

Apo er en fisk. I lærer intet.......

10-07-2015 16:25 #8| 0
OP
HolchKnudsen skrev:Apo er en fisk. I lærer intet.......

har også droppet plo :) men sjovt at følge ;) i får ikke flere penge af mig i plo

10-07-2015 17:00 #9| 1
Grethe skrev:Super value i at følge hans stream. Nok en af de bedste til at slå netop de her spil derude. Jeg tror dog stadig ikke, det lykkedes for ham.
HolchKnudsen skrev:Apo er en fisk. I lærer intet.......

Hvem af jer skal man tro på så?

10-07-2015 17:02 #10| 0

Jeg er temmelig sikker på at HK er sarkastisk og lettere tiltet over den gratis viden Apo deler via sit stream. :-)

Correct me if im wrong

10-07-2015 17:02 #11| 1

^This, det tilter også mig

10-07-2015 18:34 #12| 1
OP
Muhsen skrev: Hvem af jer skal man tro på så?

Vil gætte på hvis en spiller melder op han kan vinde 100 buyins på plo 100 zoom og han better tung ud på det. Så mit bud at personen ved noget om det han laver :-)

10-07-2015 20:54 #13| 0

@ grethe


der må da være en del på hans niveau som har lavet video for nogle coaching sites eller ?

11-07-2015 14:59 #14| 0

Han spiller nu, oppe 7 buyins idag.

14-07-2015 06:47 #15| 0

Han megacrusher det limit - er oppe expected 50 buyins på 3 dage, og er begynd at skjule hulkort på 3 ud af 4 borde, når han spiller.

Jeg anbefaler alle der interesserer sig for PLO at downloade hans tidligere videoer fra dag 1-3 via f.eks. https://twitchtools.com/video-download før de vidoer evt. forsvinder ud af det blå.




14-07-2015 08:47 #16| 0
OP

Hvordan dl man derinde ?

14-07-2015 09:08 #17| 0

Smid URL'en til en shuller highlight video ind, så kommer et par links frem du kan downloade. Men de er ikke gode til at komprimere. 160 minutter fylder ~2.3gb

14-07-2015 11:15 #18| 0
OP

i got it !

Redigeret af RekiB d. 14-07-2015 11:23
14-07-2015 11:17 #19| 0
OP

han er live btw

14-07-2015 12:41 #20| 0

Jeg er også noob....Hvordan finder man hans highlights videoer, så man kan smide link ind og downloade?


14-07-2015 13:11 #21| 0

@Sailor www.twitch.tv/shuller_a1t/profile/past_broadcasts

14-07-2015 13:20 #22| 0
OP

Har du det Sailor ?

14-07-2015 13:24 #23| 0

Når jeg smider linket ind og trykker download, så begynder den bare at afspille videoen i et nyt vindue?

Ved i hvad jeg gør forkert?

14-07-2015 13:25 #24| 0

Yes, mange tak

14-07-2015 13:26 #25| 0
OP

i skal taget linket fra en af de tidligere vidoer og sætte ind i det linket

https://twitchtools.com/video-download og trykke download. Så deler den filerne op i små dele som i kan downloade.

14-07-2015 13:28 #26| 0

Det gør jeg også, men når jeg klikker på download, så begynder den bare at afspille videoen.

14-07-2015 13:36 #27| 0
OP

Så tager du linket fra toppen fx:

www.twitch.tv/shuller_a1t/b/677752232

<--- link/url fra en af de tidligere vidoer og sætter ind i

twitchtools.com/video-download

og trykke download :)

14-07-2015 15:03 #28| 0

Classic at bruge sin milestone post #3000 på at fortælle om copy-paste funktionen RekiB? :D

14-07-2015 15:44 #29| 0
OP

Regner med en PN præmie for sådan en post.

14-07-2015 15:50 #30| 0

Nu har jeg ikke set ham spille, men han er nok også en lille smule varm lige pt :)

14-07-2015 16:25 #31| 0

fishonaheater.jpg

14-07-2015 16:31 #32| 0

Ser lige alle hans videoer også kommer jeg efter jer, HK og Grethe #raket

14-07-2015 17:03 #33| 0

Det ser ud til PLO100 godt kan slås nu hvor der ikke længere er så mange bots....

14-07-2015 19:26 #34| 0
Grethe skrev:

Det ser ud til PLO100 godt kan slås nu hvor der ikke længere er så mange bots....




Bots på PokerStars zoom?
14-07-2015 19:36 #35| 0

Spiller han uden delay siden han har dækker holecards ?

14-07-2015 19:37 #36| 0
Grrr111 skrev:Spiller han uden delay siden han har dækker holecards ?

nope han har delay, han vil vel bare ikke give alt for meget information væk :)

14-07-2015 19:38 #37| 0

ty for fast reply! :)

14-07-2015 20:16 #38| 6
CheeseRoyal skrev:

Bots på PokerStars zoom?

Bots på både regular borde og zoom. I hvert fald fra PLO50 op til i hvert fald PLO500z og PLO600 regular. +20 accounts +4M USD inkl rb. Men selvfølgelig ikke nyhedsværdigt for PNN og andre poker "nyheds" sites. Det kan man jo undre sig over... Host*hvem-er-deres-største-sponsor*host.

14-07-2015 20:17 #39| 1

forumserver.twoplustwo.com/153/high-stakes-pl-omaha/massive-bot-ring-pokerstars-party-how-spot-them-1537778/

14-07-2015 20:40 #40| 2

Hvorfor helvede har det her ikke været klistret på forsiden af de danske pokernyhedsmedier for længe siden? Handler det seriøst om, at de er bange for at få deres sponsorpenge i klemme?


I øvrigt, godt arbejde med udredningen, Grethe.

14-07-2015 20:55 #41| 1
DarkXoiX skrev:Hvorfor helvede har det her ikke været klistret på forsiden af de danske pokernyhedsmedier for længe siden? Handler det seriøst om, at de er bange for at få deres sponsorpenge i klemme?

I øvrigt, godt arbejde med udredningen, Grethe.

Jeg har et interview med Grethe på blokken, som rammer PNN i løbet af denne uge. Forsinkelsen skyldes ferien (for Grethe har faktisk været behjælpelig med svar for længe siden).

14-07-2015 21:12 #42| 0
HolchKnudsen skrev:

Bots på både regular borde og zoom. I hvert fald fra PLO50 op til i hvert fald PLO500z og PLO600 regular. +20 accounts +4M USD inkl rb. Men selvfølgelig ikke nyhedsværdigt for PNN og andre poker "nyheds" sites. Det kan man jo undre sig over... Host*hvem-er-deres-største-sponsor*host.




Nogen udmelding fra PokerStars? Har spillet et hav af hænder mod blandt andet SisaaNiN.
14-07-2015 21:40 #43| 14

Svjv har der ikke været officiel udmelding fra stars. Hvilket ikke er overraskende. De diskuterer pr politik ikke den slags offentligt


Der har været nogen email besvarelser fra Stars security team til diverse 2p2 postere, hvor de erkender sagen. De erkender endvidere, at nogen af disse "bot accounts" er bandlyst. Men de går ikke videre i dybden og specificerer hvem der er banned og hvem der ikke er. Disse emails kan findes et eller andet sted i den gigantiske tråd i HSPLO på 2p2.


Svjv er alle bot accounts på stars inaktive. Nogen har været inaktive siden sidste juli. Nogen har været inaktive siden februar/marts i år. Som jeg forstår det har de sidste konti, som også er nogen af dem der spillede højest og vandt mest, været inaktive i nogen uger. Seregaxx og en af de andre var kortvarigt aktive igen forleden dag, men er vidst inaktive nu. Er ikke helt sikker på hvad status er to be honest.


Stars vil pr politik ikke offentligt erkende hvem der er banned og hvem der ikke er.


Stars security har sejlet i denne her sag. De har været evigheder om at gennemføre undersøgelser til trods for at der har været klager over masser af konti helt tilbage fra sidste år. Jeg sendte fx en klage sidste august over TotalSuccess, fik et std svar hvori der stod at han ikke var en bot. 8 måneder senere, er han en af de inaktive konti.


Stars security team har hårdnakket nægtet at bruge statistisk bevisførelse, til trods for at Schwein i 2p2 tråden på meget overbevisende maner, viser hvor usandsynligt det er, at så mange konti har så ens stats postflop. (Farcen udviklede sig svjv videre til, at Stars security team kontaktede Schwein for at få hjælp til statistisk analyse. Eller sagt med andre ord, igen må 2p2 gøre det arbejde som pokersites security teams, ikke er i stand til.... OMFG!)


Efter at have siddet med hovedet oppe i røven i over et år, har stars endelig lukket ned for hvad der er åbenlys snyderi og botting. Men først efter massivt pres fra 2p2 og først efter sagen var oppe og vende i de store internationale pokernyhedsmedier (altså ikke PNN, de havde travlt med at skrive om en dansker, der vandt $1538 en søndag aften og dybdegående promoveringer*host*artikler af Stars kommende WCOOP program). Samlet set over 20 accounts, er der taget +4M USD ud af small-midstakes PLO på Stars i noget der ligner 18-24 måneder. Stars har refunderet latterligt beskedne beløb, så selvom samlet skade måske ikke er +4M USD, så er vi deroppe af og beløbet kunne have været langt mindre, hvis Stars security department ikke var så skide inkompetente. (Edit: beløbene kan også være markant større. Disse estimater er baseret på datamined hænder fra whotfru (russian ptr), men de fanger vidst ikke alle hænder - specielt i zoom.)


Men hey, så er det godt at vi her i DK har en flok top kompetente poker "journalister", der er helt oppe på dupperne, når det kommer til at afdække massiv snyd på verdens største pokersite for +20 millioner DKK. Hvor mange artikler var der om hacker sagen sidste efterår? Og hvor mange har der været om denne sag, der i økonomisk omfang er tilsvarende.......


Shit, det er en falliterklæring PNN og konkurrende nyhedsite jeg ikke må nævne.

Redigeret af HolchKnudsen d. 14-07-2015 21:48
14-07-2015 22:40 #44| 0
HolchKnudsen skrev:

Svjv har der ikke været officiel udmelding fra stars. Hvilket ikke er overraskende. De diskuterer pr politik ikke den slags offentligt

Der har været nogen email besvarelser fra Stars security team til diverse 2p2 postere, hvor de erkender sagen. De erkender endvidere, at nogen af disse "bot accounts" er bandlyst. Men de går ikke videre i dybden og specificerer hvem der er banned og hvem der ikke er. Disse emails kan findes et eller andet sted i den gigantiske tråd i HSPLO på 2p2.

Svjv er alle bot accounts på stars inaktive. Nogen har været inaktive siden sidste juli. Nogen har været inaktive siden februar/marts i år. Som jeg forstår det har de sidste konti, som også er nogen af dem der spillede højest og vandt mest, været inaktive i nogen uger. Seregaxx og en af de andre var kortvarigt aktive igen forleden dag, men er vidst inaktive nu. Er ikke helt sikker på hvad status er to be honest.

Stars vil pr politik ikke offentligt erkende hvem der er banned og hvem der ikke er.

Stars security har sejlet i denne her sag. De har været evigheder om at gennemføre undersøgelser til trods for at der har været klager over masser af konti helt tilbage fra sidste år. Jeg sendte fx en klage sidste august over TotalSuccess, fik et std svar hvori der stod at han ikke var en bot. 8 måneder senere, er han en af de inaktive konti.

Stars security team har hårdnakket nægtet at bruge statistisk bevisførelse, til trods for at Schwein i 2p2 tråden på meget overbevisende maner, viser hvor usandsynligt det er, at så mange konti har så ens stats postflop. (Farcen udviklede sig svjv videre til, at Stars security team kontaktede Schwein for at få hjælp til statistisk analyse. Eller sagt med andre ord, igen må 2p2 gøre det arbejde som pokersites security teams, ikke er i stand til.... OMFG!)

Efter at have siddet med hovedet oppe i røven i over et år, har stars endelig lukket ned for hvad der er åbenlys snyderi og botting. Men først efter massivt pres fra 2p2 og først efter sagen var oppe og vende i de store internationale pokernyhedsmedier (altså ikke PNN, de havde travlt med at skrive om en dansker, der vandt $1538 en søndag aften og dybdegående promoveringer*host*artikler af Stars kommende WCOOP program). Samlet set over 20 accounts, er der taget +4M USD ud af small-midstakes PLO på Stars i noget der ligner 18-24 måneder. Stars har refunderet latterligt beskedne beløb, så selvom samlet skade måske ikke er +4M USD, så er vi deroppe af og beløbet kunne have været langt mindre, hvis Stars security department ikke var så skide inkompetente. (Edit: beløbene kan også være markant større. Disse estimater er baseret på datamined hænder fra whotfru (russian ptr), men de fanger vidst ikke alle hænder - specielt i zoom.)

Men hey, så er det godt at vi her i DK har en flok top kompetente poker "journalister", der er helt oppe på dupperne, når det kommer til at afdække massiv snyd på verdens største pokersite for +20 millioner DKK. Hvor mange artikler var der om hacker sagen sidste efterår? Og hvor mange har der været om denne sag, der i økonomisk omfang er tilsvarende.......

Shit, det er en falliterklæring PNN og konkurrende nyhedsite jeg ikke må nævne.




Må læse tråden igennem på 2p2.

Men kan så næsten regne ud man ikke skal sætte næsen op efter kompensation.

14-07-2015 22:49 #45| 2

Holch har så evigt ret. Der er mange ting i den her sag - og generelt på det seneste i online poker, der gør mig trist og pigesur.

Du må skrive Simon, hvis du har brug for mere opdateret info.

14-07-2015 23:03 #46| 1

PokerStars var da fremme i skoene da Stoxtrader skandalen blev oprullet.


Eller hov, var det også en 2+2'er som leverede det statistiske materiale i form af en lille 36 siders rapport, inden Stars fik fingeren ud af røveren....


www.nsdpoker.com/wp-content/uploads/2011/12/stoxtrader.pdf

15-07-2015 11:43 #47| 0
Luckb0x skrev:
nope han har delay, han vil vel bare ikke give alt for meget information væk :)

"will not be covering holecards anymore. tired of the drama", skriver han på 2+2.

15-07-2015 17:37 #48| 0
Grethe skrev:

Holch har så evigt ret. Der er mange ting i den her sag - og generelt på det seneste i online poker, der gør mig trist og pigesur.


Du må skrive Simon, hvis du har brug for mere opdateret info.




Er halvvejs i 2p2 tråden, men er ved at miste overblikket over hvilke accounts på PokerStars PLO zoom der er confirmed bots. Kan du hjælpe med en liste?


15-07-2015 18:26 #49| 0

http://i61.tinypic.com/2m849k8.png


Det image er fra OP i tråden. Det er vidst mere eller mindre alle bot accounts. Billedet er dog ikke opdateret med hvem der er inaktive eller ej. Jeg mener som sagt at alle er inaktive nu.


Men eftersom Stars ikke melder noget officielt ud, er det svært at vide præcis hvem der er bandlyst og hvem der ikke er.

Redigeret af HolchKnudsen d. 15-07-2015 18:27
15-07-2015 18:57 #50| 4

Jeg har spillet en del med de fleste af de accounts fra PLO50 til PLO400. Fælles for dem alle, er at de er i øverste skuffe af regs på deres stakes. Som jeg også skrev i nogen af de tråde Grethe og jeg oprettede på 2p2, så er de mestendels til at slå, hvis man selv er rigtig god og tager sig tid til at analysere deres spil. De har/havde helt sikkert leaks der kunne udnyttes. Men de spillede på en måde, der virkelig dominerede svage regs, abc regs, 2p2 regs. Jeg tror ikke de vil have en jordisk chance i hårde PLO1k zoom lineups eller nosebleeds.


Specielt de bots der huserede på PLO100 var klaaaart de bedste regs. De to kazahkiske bots, Phantorin og Razdavay7, smadrede PLO100 indtil de blev bandlyst sidste sommer. Vi taler +15bb/100 inl rb - og de spillede meget.


Seregaxx og emper0r92 er blandt de største vindere på PLO midstakes længe. Personligt var jeg stærkt skeptisk i forhold til at Seregaxxx skulle være bot, da han lavede nogen ting, som er svært at programmere. Han kunne være top spewmonkey, specielt preflop. Fx cold 4bette QJ44ss i BB, kalde 5bet til ca 60% af stacks og så obv floppe en 4. Han kunne også tilte i chat. Hvis han løb godt, ville han også gå i top aggro mode. Selvom en bot kørte Seregaxx konto, var det 100% et menneske bag den. Den konto har også en lang historie på stars, hvor den bla har spillet en del HUSNG i PLO for år tilbage (og knust)


TotalSuccess, Topdog, Thoughtsaway, Smellurbux spillede meget og op til marts i år på PLO100 og kun PLO100. Alle med +10bb winrates inkl rb. Klart de bedste regs på det stake. Og jeg er ikke et sekund i tvivl om at de ville slå PLO500z ret nemt.

Edit: Moxyyy og Drozd hører også til her. Gode regs. Drozd spillede ikke så meget, men var virkelig god/aggro. Moxyyy knuste PLO100 i noget tid før han af uransagelige årsager rykkede ned til PLO50. Moxyyy afvigede fra de andre ved at være med vesteuropæisk location i UK.


Samanta81, IMissFender og 4Somniare har jeg alle spillet en del med. De er absolut super gode også og holder sig nogen fremragende winrates på PLO200z, som imho ikke er super nemt at slå pga antallet af regs og raken. Apo (shuller) skriver et sted i tråden at Samanta er en kendt spiller i det russiske miljø, så der er også en person bag ham..?


Har aldrig spillet med Fedor, men han har spillet de højeste stakes af alle botsne og har en lang historie på midstakes PLO. Jeg hører fra folk jeg respekterer at han var rigtig god.


Det der er mest skræmmende med denne sag er ikke Stars inkompetence og modvillighed til at lytte til logisk matematisk bevisførelse. Det klart mest skræmmende er at bots er programmeret så godt at de slår nogen ret svære spil for ret høje winrates. De gutter der har kørt denne ring, vil med 110% sandsynlighed prøve at oprette nye konti. Så kampen er langt fra ovre.


Min personlige teori er at der er gode PLO spillere bag Fedor, Samanta81 og Seregaxxx. Og måske flere. De er så gået sammen med nogen folk der kan kode og arbejdet på deres spil, men også udviklet en bot. Der er en del hhs rund omkring, hvor diverse bot accounts sprøjter væk til Fedor. Kunne være chipdump til "ringleader". Det sidste her er ren spekulation fra min side.


Men skræmmende er det. Hvis det kan lade sig gøre i PLO, kan det lade sig gøre i al poker der spilles online. NLHE cash, NLHE, MTT, NLHE SNG osv osv. Det her er uden tvivl den største trussel online poker står overfor og så har vi gudhjælpmig en situation hvor ikke bare PokerStars, men også pokermedier sidder med hovedet oppe i røven.


Ugh! Det er håbløst :(

Redigeret af HolchKnudsen d. 15-07-2015 19:05
15-07-2015 19:34 #51| 0
HolchKnudsen skrev:

http://i61.tinypic.com/2m849k8.png

Det image er fra OP i tråden. Det er vidst mere eller mindre alle bot accounts. Billedet er dog ikke opdateret med hvem der er inaktive eller ej. Jeg mener som sagt at alle er inaktive nu.

Men eftersom Stars ikke melder noget officielt ud, er det svært at vide præcis hvem der er bandlyst og hvem der ikke er.




Umiddelbart har jeg clashed med 10 på den liste. Har ingen tracker, så må vist gå den hårde vej og bestille hh fra pokerstars og gennemgå dem manuelt.
Har 2 gange inden de sidste 3 måneder modtaget kompensation fra pokerstar: 8 dollars og 11 dollars. Tænkte det var fra noget sng halløj, men hvis det er fra de bots der er blevet banned er det jo latterligt og næsten en fornærmelse.
15-07-2015 20:46 #52| 0
OP
Grethe skrev:Holch har så evigt ret. Der er mange ting i den her sag - og generelt på det seneste i online poker, der gør mig trist og pigesur.

Du må skrive Simon, hvis du har brug for mere opdateret info.

Jeg har lige et spørgsmål, jeg tænker plo er meget mere kompliceret end NL at lave en bots til ?

Hvor mange bots er der ikke i NL og MTTs hvis de er integreret i plo ? Og ved vi noget om der er taget bots i de spil ?

15-07-2015 20:49 #53| 0
RekiB skrev: Jeg har lige et spørgsmål, jeg tænker plo er meget mere kompliceret end NL at lave en bots til ?
Hvor mange bots er der ikke i NL og MTTs hvis de er integreret i plo ? Og ved vi noget om der er taget bots i de spil ?

tror niveauet i NLHE er en del højere generelt, så måske svære at lave bots til NLHE hvor de bare kan gigant rense af, i samme måde som i PLO (blot mine tanker)

ved at der har været MTT bots på Ipoker, men dunno hvordan de klarede sig.

kan også have noget at gøre med at folk ikke havde regnet med at der kunne være bots i et kompliceret spil som PLO, og derfor har stars måske haft deres focus på collusion og alt muligt andet.

15-07-2015 20:52 #54| 0
OP

Hvorfor skulle der ikke være bots på plo50z plo25z ?

Oki tak for svar luckbox :)

15-07-2015 21:13 #55| 0
RekiB skrev:Hvorfor skulle der ikke være bots på plo50z plo25z ?
Oki tak for svar luckbox :)

pga raken vil jeg skyde på :)

15-07-2015 21:38 #56| 0
RekiB skrev: Jeg har lige et spørgsmål, jeg tænker plo er meget mere kompliceret end NL at lave en bots til ?
Hvor mange bots er der ikke i NL og MTTs hvis de er integreret i plo ? Og ved vi noget om der er taget bots i de spil ?

Der har været masser af sager om bots i NLHE cash. Bots der har slået small-mid stakes på Party og Ipoker.


PN tråd fra 2011 om mid stakes bots på Ipoker der vandt stort. Med link til 2p2 tråd: http://www.pokernet.dk/forum/kraftige-indicier-paa-stortvindende-bot-msnl.html


Tråd på 2p2 om bots på Party fra sidste år. Nogen af de største vindere på small-midstakes NLHE Party i 2014 var bots. Prøv at google Jackaroo og Bluedevill: http://forumserver.twoplustwo.com/28/internet-poker/bots-party-insiders-view-1474198/



15-07-2015 21:43 #57| 0

Det og så har man hele DDOS problematikken der også kun bliver et større og større problem.

15-07-2015 21:50 #58| 0
OP
HolchKnudsen skrev: Der har været masser af sager om bots i NLHE cash. Bots der har slået small-mid stakes på Party og Ipoker.

PN tråd fra 2011 om mid stakes bots på Ipoker der vandt stort. Med link til 2p2 tråd: http://www.pokernet.dk/forum/kraftige-indicier-paa-stortvindende-bot-msnl.html

Tråd på 2p2 om bots på Party fra sidste år. Nogen af de største vindere på small-midstakes NLHE Party i 2014 var bots. Prøv at google Jackaroo og Bluedevill: http://forumserver.twoplustwo.com/28/internet-poker/bots-party-insiders-view-1474198/


Hvad tror du der sker med poker i de næste par år ?

Jeg tror sådan en sag som denne, når den kommer på PNN skræmmer rigtigt mange hobbyspillere fra at spille lidt cashgame på nettet og folk bliver bekræftet i at poker er RIGGED

15-07-2015 21:53 #59| 0

Fremtiden for poker er SLET ikke i Danmark, så at folk bliver skræmt betyder intet.


Hvis pokeren skal have en ny opblomstring, skal man fokuserer meget mere på de nye regioner. Fx sydøstasien, hvor folk er spillegalde, men relativt fattige.. Når deres økonomi blomstrer vil deres mulighed for online spil også..


Tror ikke nødvendigvis poker dør, men der bliver nok "skåret ind til benet".

15-07-2015 21:55 #60| 0

Jeg har ingen ide om hvor online poker er på vej hen. Men jeg ved at hvis det fortsætter med at være amøber der kører løbet, så vinder begavede bot programmører.


Folk der tror NLHE ikke er ramt. Læs Pokerstars regs tråden i SSNLHE på 2p2. Ca fra post 1250 og nogen hundrede posts frem, diskuteres konti som er forsvundet og beviser fra whotfru.


forumserver.twoplustwo.com/39/small-stakes-pl-nl/official-2015-stars-regs-thread-1500420/index12.html

15-07-2015 21:58 #61| 0

^^


Denne her post er ret interessant. En dude der bruger Schweins metode i PLO tråden til at oute nogen bots, der vidst er banned.


forumserver.twoplustwo.com/showpost.php?p=47238619&postcount=1453

15-07-2015 21:59 #62| 0
OP

jeg tror hvis jeg nogen sinde skal vinde noget i poker igen, skal jeg vidst vinde en mtt. Virker somom toget er kørt alle andre steder.

At sætte 200$ ind for at spille nl 10 eller sådan virker ret håbeløst.

15-07-2015 22:01 #63| 0

IMO er DDOS lige så stor trussel.. Trusler er der ihvertfald nok af

15-07-2015 22:02 #64| 2
RekiB skrev:jeg tror hvis jeg nogen sinde skal vinde noget i poker igen, skal jeg vidst vinde en mtt. Virker somom toget er kørt alle andre steder.
At sætte 200$ ind for at spille nl 10 eller sådan virker ret håbeløst.
tror ikke du skal være bange for ikke at kunne slå nl10 pga bots, nok nærmere pga dit eget skillset if any. :)


@ThomasRR

DDOS kræver jo folk kan få ens IP, hvilket ofte er over skype eller andre ting, tvivler på at mange af de tosser som DDOSer kan finde uda f at få din IP igennem stars

Redigeret af Luckb0x d. 15-07-2015 22:02
15-07-2015 22:34 #65| 1

De skal bare have serverens IP, ikke den enkete brugers. Og serverens IP er mega nem at få

15-07-2015 22:35 #66| 0
ThomasRR skrev:De skal bare have serverens IP, ikke den enkete brugers. Og serverens IP er mega nem at få

Serverns IP er jo så hele stars de ligger ned, det får de jo ikke direkte noget ud af, når de selv sidder på stars og spiller imod dig :)

ved godt hvordan DDOS normalt fungere i forhold til gaming etc.

men ja sure personer ude fra vil kunne ligge stars ned hvis de havde lyst og nok power til det. llizard squad f.eks

Redigeret af Luckb0x d. 15-07-2015 22:36
15-07-2015 22:37 #67| 0

Bare lige en hurtig info, så er det ikke den enkelte spillere de er efter, men de ligger netværket ned og kræver penge..


Lykkedes på Ipoker, Party (især), og manre andre mindre.. Der har også været DDOS på Stars, men tror de gør mere ud af at dirigere den "BOTNET" traffik væk. Kan være det er det deres security bruger sin tid på og ikke chasing bots.

26-07-2015 19:45 #68| 0

Boss confirmed. Dat redline!

26-07-2015 19:48 #69| 0

ret svanset de russere der prøver at få bettet voided/lade shuller tabe på nogle tvivlsomme teknikaliteter. Manden er fucking insane boss!

26-07-2015 20:08 #70| 1
freakstar skrev:ret svanset de russere der prøver at få bettet voided/lade shuller tabe på nogle tvivlsomme teknikaliteter. Manden er fucking insane boss!

Cliff?

26-07-2015 21:28 #71| 9
SiFFer skrev:
Cliff?

26-07-2015 21:47 #72| 0

er han i mål?

26-07-2015 22:24 #73| 0

Han er pt. på + 95.5 buy ins


26-07-2015 22:25 #74| 0

og hvor lang tid tilbage ? rimeligt chefet anyways !

26-07-2015 22:36 #75| 0

Sick med de bots på Stars på SSNL. Synes flere af dem virkede ret fiskede!

26-07-2015 23:25 #76| 0

Hans tråd med updates og grafer er her: http://forumserver.twoplustwo.com/54/poker-beats-brags-variance/plo-prop-bet-100bi-31-days-playing-plo100-zoom-1542906/index28.html


26-07-2015 23:28 #77| 0

Hans non showdown linje er jo fucking syg, har altid haft en negativ non showdown linje, men det er nok bare mine skills der ikke er i nærheden af hans niveau :)

27-07-2015 17:14 #78| 0


gg. Tror nogle PLO100z regs er glade nu. Og jeg er glade da jeg havde shuller siden i et sidebet =

27-07-2015 17:15 #79| 0
SiFFer skrev:
Cliff?

læs 2+2 tråden. Nogle der bettede mod prøvede at lave en sag ud af en teknikalitet omkring nogle af terms.

16-08-2015 00:28 #80| 0
shp2000 skrev: Jeg har et interview med Grethe på blokken, som rammer PNN i løbet af denne uge. Forsinkelsen skyldes ferien (for Grethe har faktisk været behjælpelig med svar for længe siden).

Noget nyt i forhold til dette? Bekymrende at poker nyhedsmedier i Dk stadig ikke finder dette værd at skrive om.

16-08-2015 01:10 #81| 0
CheeseRoyal skrev: Noget nyt i forhold til dette? Bekymrende at poker nyhedsmedier i Dk stadig ikke finder dette værd at skrive om.

PokerStars' marketingafdeling er sikkert også kommet tilbage fra ferie, og ladet meddele at den slags negativ omtale nok ikke ligefrem er befordrende for deres affiliate-aftaler med diverse danske pokermedier.

16-08-2015 01:24 #82| 1

Apo var på ChicagoJoey's podcast.


En del snak om prop bettet og PLO generelt.


https://www.youtube.com/watch?v=xwIndyo_Ij0



16-08-2015 01:52 #83| 0

Kan man finde de videoer uden at skulle downloade noget?
Siger han noget undervejs, altså noget teoretisk eller er det bare watch and learn?

16-08-2015 03:47 #84| 0

har links til hans vids, dunno om det er noget jeg må poste herinde, men ellers smid en PM og så kan jeg sende link til hvor det kan ses online

16-08-2015 09:57 #85| 0

@ arigold


PM mig gerne med links :-)

16-08-2015 21:14 #86| 0

@arigold
Same!

16-08-2015 21:56 #87| 0
-IDDQD- skrev:@arigold
Same!

+1 :)

17-08-2015 01:48 #88| 0
-IDDQD- skrev:@arigold
Same!

+2 - det ville jeg virkelig værdsætte! :)

17-08-2015 06:45 #89| 0

Også gerne mig! :)

17-08-2015 09:10 #90| 0

@ arigold


PM mig gerne med links!

17-08-2015 11:46 #91| 0

Også gerne mig :-)

17-08-2015 12:28 #92| 4

har fået ret mange PMs, så jeg smider links i tråden her...

https://cloud.mail.ru/public/2ujHFyViwwk6/Shuller_a1t%20-%20PLO%20ZOOM%20%D0%9F%D0%BE%D0%B4%D1%8A%D0%B5%D0%BC%20%D0%BF%D0%BE%20%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BC%20-%20%D0%A7%D0%B0%D1%81%D1%82...


https://cloud.mail.ru/public/3xVcD1DbDyGW/Shuller_a1t%20-%20PLO%20ZOOM%20%D0%9F%D0%BE%D0%B4%D1%8A%D0%B5%D0%BC%20%D0%BF%D0%BE%20%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BC%20-%20%D0%A7%D0%B0%D1%81%D1%82...


17-08-2015 17:32 #93| 1

Tak arigold :-)

17-08-2015 18:46 #94| 0
arigold skrev:har fået ret mange PMs, så jeg smider links i tråden her...
https://cloud.mail.ru/public/2ujHFyViwwk6/Shuller_a1t%20-%20PLO%20ZOOM%20%D0%9F%D0%BE%D0%B4%D1%8A%D0%B5%D0%BC%20%D0%BF%D0%BE%20%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BC%20-%20%D0%A7%D0%B0%D1%81%D1%82...

https://cloud.mail.ru/public/3xVcD1DbDyGW/Shuller_a1t%20-%20PLO%20ZOOM%20%D0%9F%D0%BE%D0%B4%D1%8A%D0%B5%D0%BC%20%D0%BF%D0%BE%20%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BC%20-%20%D0%A7%D0%B0%D1%81%D1%82...

Han spiller da ikke plo100 på de links?

Først i de senere videoer, er det en del af hans chalenge at starte på plo 5 ?

Redigeret af dlrma_ d. 17-08-2015 18:47
17-08-2015 19:00 #95| 0
Sailor skrev:Hans tråd med updates og grafer er her: http://forumserver.twoplustwo.com/54/poker-beats-brags-variance/plo-prop-bet-100bi-31-days-playing-plo100-zoom-1542906/index28.html
dlrma_ skrev: Han spiller da ikke plo100 på de links?
Først i de senere videoer, er det en del af hans chalenge at starte på plo 5 ?

Han havde en mikrostakes challenge på et tidspunkt hvor han skulle lave 100$ om til $10K på PLO. Så vidt jeg ved kom han halvejs igennem før han quittede.

18-08-2015 13:38 #96| 0
SpartacusDK skrev: Han havde en mikrostakes challenge på et tidspunkt hvor han skulle lave 100$ om til $10K på PLO. Så vidt jeg ved kom han halvejs igennem før han quittede.

Vanvittigt!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar