Nybegynder werewolf 2015 dag 4

#1

I nat har ulvene lavet sig en perro-kebab. Uden hvidløg, for det var der en der ikke kunne tåle.

Perro bliver nightkilled. Han var Vanilla villager



Deltagere:


Allundberg
fukdifuk
Jensen
Joanna47
k0ngen1
Knuser
LoneRangR
Nitrrrrrram
mckrogh
zonki
zybr



Døde:


Schmug - Vanilla villager - Lynchet Day 1
Pellez - Vanilla villager - Nightkilled Night 1
retzzz - Vanilla villager -Lynchet Day 2
NNameNShame - Vanilla villager -Nightkilled Night 2

repsak - Vanilla villager -Lynchet Day 3

Kjeldgaard1/Perro - Vanilla villager -Nightkilled Night 3


Dag 1

Dag 2

Dag 3

Det er nu dag igen og der må postes.

Redigeret af thirdTA d. 16-04-2015 06:58
16-04-2015 07:22 #2

Pedro virkelig dumt spillet med det seer claim. Men altså jeg fattede det heldigvis til sidst.

Nitrrram er den eneste mulige stemme i dag. Og grinern nok seer cover perro selvom det er langt over grænsen fpr hvad vi som nybegyndere kan forstå så hurtigt. Lige ud over nummer 1 villa zonki som åbenbart er rimelig skarp.

16-04-2015 07:42 #3

Har lige tænkt over det og tror næsten vil har vundet nu. Bliver nogle fede dage. Vores seer lever og jeg er clearet som villa. Kongen og nitram er ulve. Det eneste der taler imod er hvis jeg er ulv og har dræbt perro for at give mig selv indbygger cover.

Så i dag er mig vs nitrrram

16-04-2015 07:50 #4

PS læs thingys forklaring om seer claims og seer covers fra den 3. Turbo der blev spillet inat. Så er det rimelig klart hvad jeg lavede igår .

16-04-2015 07:50 #5

Ses i aften

16-04-2015 07:52 #6

dagen start godt kommer på job får en kop kaffe og checker mobil ser min kone har sendt et billede fra island med hende og min datter i nat da de endlig ankom kl 1 men så kommer chocket logger på PN og ser vi igen har dræbt en indbygger :( nu er jeg helt blank på hvem der er hvad og hvorfor er kun glad for det er en nem stemme i dag (nitrammm) så holder lidt pause og får arbejdet lidt her til formiddag.


@allund læser jeg senere

16-04-2015 07:53 #7

det var hvertfald det obv NK. Længe leve vores seer . Vi skal ramme ulv idag og jeg ser valget stå imellem K0ngen1 og Nitrrr .


På sin vis ikke nogen grund til at tage Nitrr først når han er confirmed ulv .


Jeg syntes vi skal følge Perros ide ( som var det erfarne råd) og alle laver een villa->ulv liste .


16-04-2015 07:55 #8

Husk forresten og ligge mærke til de der prøver og skabe splid idag og prøvet og få vendt situationen.

16-04-2015 09:27 #9

allund og nitram i dagens vogne. EOD. Ses i aften

16-04-2015 09:32 #10

Jeg er helt pas. Skal lige have regnet på det Perro/Nitram gejl. Et eller andet giver ikke mening rent intuitivt, men skal lige have det tænkt igennem.

16-04-2015 09:55 #11

er også helt sikker på de 2 vogne som allund forslår og vildt endnu engang er jeg enig med krogh :)

16-04-2015 10:21 #12

Er der en som vil forklare mig Perros plan igår? Må indrømme jeg ikke helt forstod den.

16-04-2015 10:37 #13

Kongen han gættede på 3 personer og håbede på at ramme rigtigt da det ville give det vildeste seer cover. Dvs at med meget stor sandsynlighed er du ulv såfremt jeg er indbygger. Men det er 100% sikkert at nitrram er ulv.

Det jeg havde glemt igår var at ulvene jo er lige så nybegyndere som os og derfor ikke havde tænkt nitrrrams sacrifice godt igennen

16-04-2015 10:39 #14

Hver dag fra nu vil jeg gerne være vogn indtil jeg bliver stemt ud

16-04-2015 10:46 #15

Vi skal have en ulv ud i dag (obvious, but still...). Lige nu er stemmerne 7-4, og ryger der en indbygger igen, så er den 5-4 i morgen, og så er vi altså stort set game over. Bare det at de kan fordele stemmerne sammen, og der bare en een indbygger af 5 der tager fejl, og ryger på deres vogn er nok.


Jeg har en ide om hvem der er seer, og han er selvfølgelig fredet (you know who you are) :-)

16-04-2015 11:35 #16

Fuck! Beklager.. Jeg var så sikker i min sag, at

jeg gik all in. Jeg tvivler på at jeg kan overbevise jer om, at jeg er medborger! Men jeg må bare sige at jeg IKKE er ulv!
For mig er det soleklart, at det ikke giver mening at stemme mig ud idag, om jeg så var ulv? Lad mig bevise at jeg føler trop i jeres pics, også kan vi forhåbentlig finde ulvene. En stemme på mig idag, vil gøre at den hedder 5-4.
Jeg er kæmpe fan af Perro's spil! Det var min plan A at håbe en gjorde præcis hvad der skete, for at vores seer kunne leve! Jeg er sikker på at det er en ret stor fordel for os idag.
Hvis i har mig som ulve-pic glemmer i det jo næppe anyway, og ulvene kommer til at lave fejl på et tidspunkt - hvorfor i vil kunne se at jeg ikke er ulv og der får vi også brug for min stemme!

16-04-2015 11:41 #17

Nitrrrram hvad var dit argument for dit spil igår?

16-04-2015 11:49 #18

1) Jeg var sikker i min sag.
2) Vores seer lever stadig, og bør have kendskab til minimum et par ulve nu.
3) For at skabe noget forvirring, da jeg ærlig talt ikke synes det kørte for os borger. Måske det var dumt, jeg ved det egentlig ikke helt selv - men jeg var ret stor fan af mit spil igår da jeg var så sikker i min sag.
Havde jeg været på ulve-teamet, havde jeg vel valgt en lidt mere oplagt profil og nævne.. Havde vel nemt Zonki eller sådan noget, som jeg ellers, i en løgn btw så alle er enige - clearede som villa.
Jeg tror umiddelbart at Allmund, Zonki, kongen og pas på den sidste er vores ulveteam.

16-04-2015 11:51 #19

Har lige fået tænkt gårsdages Nitram spil igennem. Fatter det stadig ikke, men here goes - sig til hvis der er noget jeg tager fejl i.


1. Hvis Nitram er ulv. Well, så har ulvene valgt at ofre en ulv for at få en villa på to dage, i.e. scoren vil gå fra 9-4 til 6-3. Dette er skidt for ulvene, da villa til ulv stemmer nu er blevet forbedret i villas favør. Det sagt, så kan han selvfølgelig komme med ovenstående sang med at han ikke er ulv, og lets say han kan sænke procenten fra 100% sikkert kill i dag til 50%, så er det måske et godt ulvemove, da EV så er at den hedder 6.5 vs 3.5 som er klart i ulvenes favør.

2. Hvis Nitram er indbygger. Så er jeg også lidt pas på spillet, da sinsysip/repsak ikke rigtigt var noget toppick på en ulveliste. Der var mange andre som har været i spil, som ville give mere mening at bringe op som ulv, men at gå efter et totalt lucky punt giver bare slet ikke mening. Det trækker igen mod at Nitram er ulv, eller også bare sygt ringe til at se logikken i det han fik gang i, da han må have indset at hvis han missede, så ville det koste med 2/3 sandsynlighed (8 ud af 12 indbyggere ex ham selv ville være villa), samt stor risiko for at han selv vil ryge i dag, dvs han risikerer meget let at smide hele spillet for os andre, hvis han "gættede" forkert.


Not sure though. Thoughts?

16-04-2015 11:54 #20

Indtil videre er jeg på Nitram, og der skal en del til at overbevise mig om at ændre den, da jeg ikke kan se logikken i hans move som beskrevet ovenfor.

16-04-2015 12:16 #21

Jeg har hermed clearet Jensen som villa.
Jeg får svært ved at overbevise jer, mit håb var at jeg kunne ramme en ulv, og at ulvene så ville stemme mig ud i nat, så ville resten af jer villaer have en kæmpe chance for at vinde, da seeren stadig ville være i spil men nu kun mod 3 ulve. Det var logikken. Vi fik meget mere ud af det hvis jeg havde ret, end det koster de gange jeg tog fejl.

16-04-2015 12:36 #22

Nitrrrram får min stemme


efter det jeg har læst fra jensen har skrevet kan det ikke ændre meget for at sige intet på nuværende tidspunkt ved min stemme

og har været min plan hele dagen bare at stemme den vej efter igår.




16-04-2015 12:44 #23

Nitrrram hvis du er indbygger er du enten helt væk. Det er første spil så det er hvad det er. Men altså du tog Jo et valg i går og du skal dø i dag som konsekvens af det valg. Enten erdu indbygger der slet ikke har forstået spillet ellers er du ulv. Dette burde du have indset i går og trukket lidt i land som Pedro gjorde hvis du var indbygger...
Gentager mig selv enten stem mig ellers stem nitrrram

16-04-2015 12:48 #24

Med fare for at lyde som om jeg forsvarer Nitrr så jeg er mere hooked på at prøve k0ngen1 som vogn af da hvis vi mener Nitrr er et 100% ulve pick så ingen grund til at stemme ham ud først.

Perro kom med et gylden kommentar i går:

"I har meget fokus på at finde den første ulv. Spillet går reelt ud på at finde den sidste."

Just my 2 cents.


Jeg stemmer k0ngen1 for at få lidt balance i de 2 vogne som jeg ser bliver Nitrrrr og k0ngen1.

16-04-2015 12:49 #25

Jensen jeg er enig i at nitrrram lige meget hvilket hold han er på har spillet meget dårligt. Hvis han er indbygger kan vil anyway ligrsågodt tabe hurtigt da for mange ikke helt havde forstået hvad det gik ud på

16-04-2015 12:51 #26

Zybt jegtror der er en fra igår der ligger over kongen. Husker som om at der var nogen der stemte Pedro. Som slet slet ikke giver mening... Men altså jeg vil sgu hellere tabe hurtigt hvis nitrrram har fuckef up end at trække det i langdrag og lede efter andre ulve før nitrrram er bekræftet

16-04-2015 12:54 #27

@Allundberg

Har ikke kigget action omkring EOD igennem endnu. Det kommer senere.


Jeg opforder alle som jeg også gjorde i min #7 at lave en villa/ulv liste.

16-04-2015 12:56 #28

zybr syntes også bare vi skal holde os til allun 2 vogne

og som du selv skriver det virker sgu mistænktsom det du nu smider ud


laver gerne min når jeg kommer hjem til min computer (mellem 7 og 8 ca)hvor jeg har notes på folk men

er stadigvæk 50/50 på nogle folk

16-04-2015 12:59 #29

har du din lavet?

16-04-2015 13:00 #30
Knuser skrev:har du din lavet?

Nej bliver også efter arbejde, sidder begravet i planlægning af lastbiler der skal lastes :)

16-04-2015 14:03 #31

Kom gerne med bud på en vogn udover mig. Folk ser vel næppe logikken i, ikke at vente med mig så i kan se at jeg er villa.
Jeg stemmer hvad flertallet ønsker, så længe det ikke er mig da jeg gerne vil vinde det spil med landsbyen! :)

16-04-2015 14:16 #32

Jeg har ikke særlig meget tid i dag. Jeg er presset på job og skal på aftenskole senere.

Men efter gårsdagens spil er jeg nødt til at følge med på allunds plan.


Jeg stemmer derfor

Nitrrrrrram

16-04-2015 14:35 #33

Tror desværre ikke jeg kan gøre så meget for at ændre de to vogne, som nok bliver mig og nit. Så jeg prøver at komme med min villaliste senere.

Vil dog gerne påpege at nits spil igår var ulvet. Hvorfor claimer han seer hvis han ikke er det? Det er også sidste udkald for os at få fangede en ulv. Hvis vi misser idag så har ulvene en kæmpe fordel imorgen. Jeg ryger på nitrrrram. også fordi det ser skidt ud for os hvis jeg ryger, så er der en indbygger mindre! Vi skal have en ulv idag!


Jeg er pp arbejde fra 16-22, så prøver og komme med min villaliste inden.

16-04-2015 14:44 #34

Jeg er stadig lidt pissed over Allund tog ordet igår og prøver at lede efter Seer. Det er ikke VILLA job. 2tal fucked spillet Allund, omend du havde fanget pointen med at SHC.


Villa:

Allund

Zybr

Jensen

Mckrog

Knuser

zonki


Ulv

Kongen

Nitram

Joanna


Jeg synes derimod vi skal holde os til Allund. Han er confirmed indbygger. Så hvis vi har vogne som er Allundberg vs Nitram.


Så har vi en confirmed indbygger vs en ulv. Derved får vi 1-1. I morgen kan vi så køre Kongen vs Allund eller en anden confirmed indbygger. Og vi har igen 1-1.. Vi tvinger altså nu ulvene til at stemme som vi gerne vil og laver 1-1 2 dage i træk. Dernæst må billedet begynde at blive ret klart om hvem de sidste 2 ulve er.


Nitram




16-04-2015 14:50 #35

Beklager.. I rammer en villa ved at stemme mig ud.

16-04-2015 15:20 #36

Min liste:


Villa:

Jensen

Joanna

Zybr


Tvivl:

Allund

Zonki

Knuser

Fuk

Lone

McKrogh


Ulv:

Nitram

K0ngen



16-04-2015 15:21 #37

For hver gang du poster, jo mere ulvet ser du ud efter dit "stunt" i går nitram!

16-04-2015 15:22 #38

Lone og Fuk går forøvrigt helt under radaren, men ikke meget vi kan gøre ved det IMO.

16-04-2015 15:27 #39

Min villa liste:

*zybr

*zonki

*jensen

*knuse

*k0ngen

Tvivl

Mckrogh

Allundberg

Ulve

*fuk

*nit

*lone

Det er dog svært med fuk og lone fordi de er inaktive. Lone ser mest ulvet ud af ham og fuk



16-04-2015 15:28 #40

Er en del on and off nu helt til eod

Men tænk jer nu om! Også tænk frem ad

16-04-2015 16:15 #41

Min Liste hedder:

Villa:

zybr

Allundberg

zonki

Jensen


Tvivl:

LoneRangR

Joanna47
Knuser
mckrogh


Ulv:

fukdifuk

Nitrrrraam

k0ngen1



16-04-2015 16:48 #42
zybr skrev:Min Liste hedder:
Villa:
zybr
Allundberg
zonki
Jensen

Tvivl:
LoneRangR
Joanna47
Knuser
mckrogh

Ulv:
fukdifuk
Nitrrrraam

k0ngen1




Er et smart cover du her laver hvis dig og knuser er ulve, som jeg har jeg mistænkt for.

16-04-2015 17:02 #43

Nitram

16-04-2015 17:10 #44
mckrogh skrev: Er et smart cover du her laver hvis dig og knuser er ulve, som jeg har jeg mistænkt for.

Jeg har dig under radaren også som ulv men du er så atypisk jeg ikke kan sætte dig ind i nogen box .

(Når spillet engang slutter kunne det være sjovt med et par erfarne rotters kommentarer :D. Det her er mit andet ww og i det første røg jeg ud i D1)

16-04-2015 17:33 #45
zonki skrev:Jeg er stadig lidt pissed over Allund tog ordet igår og prøver at lede efter Seer. Det er ikke VILLA job. 2tal fucked spillet Allund, omend du havde fanget pointen med at SHC.

Villa:
Allund
Zybr
Jensen
Mckrog
Knuser
zonki

Ulv
Kongen
Nitram
Joanna

Jeg synes derimod vi skal holde os til Allund. Han er confirmed indbygger. Så hvis vi har vogne som er Allundberg vs Nitram.

Så har vi en confirmed indbygger vs en ulv. Derved får vi 1-1. I morgen kan vi så køre Kongen vs Allund eller en anden confirmed indbygger. Og vi har igen 1-1.. Vi tvinger altså nu ulvene til at stemme som vi gerne vil og laver 1-1 2 dage i træk. Dernæst må billedet begynde at blive ret klart om hvem de sidste 2 ulve er.

Nitram



zonki jeg forstår dig ikke helt, her er faktisk også et eksempel fra en god spiller efter hvad jeg forstår som beskriver mine tanker ret godt, denne post kom dog efter min dag igår, men meget belejligt


CITAT THINGY FRA Werewolf turbo løvernes konge (indlæg 276)

1) Seer cover. Alle lægger seer cover (som regel) for at dække for seeren, så seeren frit kan lægge sine peeks, og så indbyggerne ved hvad seerens peeks er, efter denne er død.


2) Soft claim. Det er hvis, en person siger "det er en MEGET DÅRLIG idé at lynche mig, wink wink" og ting i den dur.



3) Hard claim. Det er når personen direkte SIGER: "Jeg er seer... Mine peeks er". Hvis du ser en person hard claime, skal du aldrig som normal indbygger også sige, at du er seer, for det bliver opfattet som et hard counter claim - altså at du siger, at han ikke er seeren, men at du er.



16-04-2015 17:35 #46

men atlså der er jo ikke så meget at gøre ved det. hvis nitrrram er indbygger har han ødelagt spillet, hvis han er ulv har vi massere at arbejde med.

16-04-2015 17:37 #47

nitrrram har kun været på fra mobil før idag, og orkede ikke lige at finde fed skrift på den. derfor min stemme først officielt kommer nu.

16-04-2015 17:37 #48

og nitrrram hvis det viser sig at du er indbygger så plz forklar mig hvad vi får ud af at seer er i live hvis vi spiller 5v4 imorgen? lol

16-04-2015 17:39 #49

ok kan godt se det men det var vi jo slet ikke tænkt på at gøre men er jo også nybegynder spil



16-04-2015 17:41 #50

og zonki, bare lige for at forsvare mig igen så plz lad vær at sige jeg leder efter seer, når 2 personer vælger at sige at de er seere skal man da være rimelig vild for at ignorere det. og vil aldrig kalde det at lede efter seer at forholde sig til at en siger at han ER seer.

16-04-2015 17:43 #51

ja knuser, det er også fint nok, jeg bliver bare for ivrig en gang imellem, det er skam helt ok at vi alle laver nogen fejl. altså jeg ville da heller aldrig have stemt schmug hvis jeg vidste at folk blev skiftet ud ved inaktivitet. så det var jo også en fejl som i andre kunne hidse jer op over hvis i ville.

så undskyld til alle hvis jeg bliver lidt for hård i mælet en gang imellem, det har i hvertfald været sjovt lige meget hvad.

16-04-2015 17:48 #52

ja men LoneRanger ville jo også skiftes ud og vi har ikke hørt noget så er da lidt skift hvis han nu er indbygger og stemmerne er tæt



16-04-2015 17:49 #53

Altså min pointe igår var at du skulle holde mund, i stedet for at himle op om dit og dat. Du leder efter at finde den rigtige Seer ved at blive ved som du gjorde igår. Det er ret ulvet, selvom jeg ikke tror det er din hensigt. Jeg tror du er Villa, og bare ikke lige har haft samme syn på tingene som mig.


Inddirekte lavede du ulve arbejde. Jeg havde gerne set at du havde lukket i, lade andre tage styringen. Det havde sagt rigtig meget om de personer som var kommet frem. Men i stedet blev du ved med at gøre deres arbejde. Ulvene var nød til at komme lidt frem igår, men du gav dem ikke meget chance. Så tror der var lidt info vi ikke fik der.


Men det er sq lige meget nu. Vi har fanget ulv i dag så vi kan begynde at lave 1-1 hver dag fremover.

16-04-2015 17:52 #54

@allun hvordan ville dine villa liste ser ud


@zonki du mangler 2 på din dem regner du ikke for noget eller ?



16-04-2015 17:52 #55

det gjode jeg så langt fra og er rigtig glad for at thingy og walth forklare det soleklart i den turbo der hedder løvernes konge. bare gå ind og læs den en gang.

men altså det er jo også ok at vi har forskelligt syn på sagen og at du åbenbart kunne forstå perros intentioner MEGET hurtigere end mig.
jeg skal nok ligge den på hylden nu

16-04-2015 17:53 #56

Nej har ikke glemt nogen, kan bare ikke tage stilling til de 2 inaktive...

16-04-2015 17:55 #57

ok samme jeg har sidder og prøver at lave min liste

men hælder en del til at der er en af hver i dem


16-04-2015 17:56 #58

knuser overvejer lidt om jeg vil smide den ud idag, da den vil fortælle 2 ulve som jeg er rimelig sikker på. tænker lidt over det.

men vil godt afsløre at jeg er ret sikker på jeg ved hvem der er seer

16-04-2015 17:58 #59

ok allun


tør dårligt skrive det her men skal lige skype med kone og min datter som er på island så er back lidt senere :)

16-04-2015 18:00 #60
Knuser skrev:ok allun

tør dårligt skrive det her men skal lige skype med kone og min datter som er på island så er back lidt senere :)

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulv :)

16-04-2015 18:01 #61

heheh e krogh


16-04-2015 18:07 #62

16-04-2015 18:09 #63

Joannas indlæg fra igår, de er sgu ret grinern, ikke at vi nogensinde skal stemme på ham idag men det fik mig dog alligevel til at blive lidt glad over at jeg bladrede lidt i tråden fra igår.


1.Jeg kommer desværre ikke til at være så aktiv idag, jeg kan være aktiv fra nu, og så indtil kl. 17. Her er hvem jeg har tiltro til som indbyggger pt:


mckrogh
Allund
Lone


Jeg synes vi skal kigge mere ind på personer, som fik argumenteret for vognen mod retz, som faktisk er nogle personer, som har holdt sig meget i baggrunden og ikke skabt så meget splid. Jensen, Knuser og zybr rammer den beskrivelse. Fællles for de 3 jeg nævner, er at de har holdt sig ret godt i baggrunden, specielt Jensen. Jeg tror vi kigger på de forkerte lige nu.



2. Jeg kommer desværre ikke til at være meget mere aktiv idag. Jeg håber vi får lavet en vong på Jensen, Knuser eller cybr. zonki er også en kandidat på min liste. Jeg er indbygger!!


Jensen



3. Min sidste tanke og post for idag.

Vi bliver nød til at finde ud af, om Allundberg er ulv. Det nytter simpelthen ikke noget for os indbyggere, at der er en der kommer med så meget læsestof, analyser osv, måske kan være ulv. Han må ikke vinde vores tillid, hvis han gør det og er ulv, og vi først finder ud af det til sidst, så er løbet kørt. Min anden tanke er, at jeg ikke synes det vil være sjovt, at blive totalt ejet i mit første forumspil herinde. Han laver et godt stykke arbejde, men er han ulv, så har vi ingen chancer. Håber virkelig alle indbyggere tager det her til sig.

Allundberg


det er sgu godt ramt der joanna ;)

16-04-2015 18:13 #64

k0ngen1 skrev:Jeg smider obv min stemme på perro og det bliver nok ikke ændret


egen dødserklæring much?

16-04-2015 18:14 #65

@Allund så du skriver at du ikke vil have vogn på nitram?

16-04-2015 18:15 #66

jeg vil have vogn på mig og nitrrram idag lige meget hvad og ingen andre

16-04-2015 18:15 #67

altså det er hele præmissen for at stemme repsak igår, ellers kunne vi lige så godt have ladet være

16-04-2015 18:16 #68

Så vi skal bare stemme på dig? ;-)

16-04-2015 18:17 #69

ja det ville sgu være fint :D

16-04-2015 18:18 #70

trolls!

16-04-2015 18:20 #71

det er sgu fedt at have en dag helt uden nogen beslutning. vi bør nok efterfølge det ønske om en liste alle sammen inden dagen slutter, så kan en eller anden måske lave noget excel sjov med det imorgen, mckrogh var det vidst der havde nogle fede excel ting igår

16-04-2015 18:24 #72

Allund, hvad siger du om mine analyser omkring zybr or knuser? Ikke at vi skal tage stilling nu. Men det er meget rart at hører din mening? Kan os være jeg har set mig lidt blind på dem.... zybr forsøger i hvert fald at hjælpe godt til... og synes egentlig os knuser begynder at virke mere villa...


Enig i at vi måske os skal til at tage et kig på jensen og måske os en et nærmere kig på joanna. Min tid er lidt begrænset i dag, en i morgen er jeg klar for fuld hammer igen.

16-04-2015 18:26 #73
Allundberg skrev:det er sgu fedt at have en dag helt uden nogen beslutning. vi bør nok efterfølge det ønske om en liste alle sammen inden dagen slutter, så kan en eller anden måske lave noget excel sjov med det imorgen, mckrogh var det vidst der havde nogle fede excel ting igår

Jeg laver de Excelark for i går og i dag i morgen.... det gav et virkelig godt værktøj.... det kræver bare enorm meget tid at forfølge skarpt. Men skal nok poste dem i morgen når jeg har dem lavet.

16-04-2015 18:28 #74

har slet ikke arbejdet på den der liste, var på tilt over nitrrrams udmeldinger hele dagen :D

men ummidelbar holdning er zybr på min villa liste og knuser er på min obv villa liste jvf perro.

16-04-2015 18:30 #75

right. det vil jeg tage til efterretning og begynde at kigge andetsted. Bare vi hele tiden har i baghovedet at mine analyser peger på dem som ulve som begge afhjælper hinandens heat. Men lad os se andet steds hen i morgen.

Så kan knuser og zybr forhåbentlig hjælpe med at bringe analyserne op på et nyt niveau :)

16-04-2015 18:34 #76

jeg vil sige så meget at jeg på nuværende tidspunkt ærgrer mig sindsygt over ikke at stemme lone første dag fordi det godt kunne være den 3. ulv
fukdifukdi kunne godt være den 4. kigger på det senere forhåbentligt.

men altså mine top ulve picks

1. Kongen

2. Nitrrrram

3. Lone

4. Fukdifuk


kan være jeg ændrer lidt senere

16-04-2015 18:35 #77

og så spørger folk måske igen hvorfor så nitrrram er vogn og så svarer jeg igen fordi det er hele pointen med repsak igår, ellers døde han forgæves :D

16-04-2015 19:08 #78

Kongen. Kan ikke gøre det i fed da jeg er på mobil.. håber den tæller

16-04-2015 19:13 #79

I kan godt gøre fed. I skal bare vælge lige under den rude i skriver i at i vil have "extended version" eller noget i den stil.

16-04-2015 19:14 #80
OP

Votecount til og med #79



[] Allundberg - Nitrrrrrram

[] fukdifuk -
[] Jensen - Nitrrrrrram

[] Joanna47 - Nitrrrrrram

[1] k0ngen1 -
[] Knuser - Nitrrrrrram

[] LoneRangR -
[6] Nitrrrrrram -
[] mckrogh - Nitrrrrrram

[] zonki - Nitrrrrrram

[] zybr - k0ngen1

16-04-2015 19:23 #81

lol på ulvebanden ikke har stemt hahaha

16-04-2015 19:37 #82

stilhed før stormen


16-04-2015 19:39 #83

men vi indbygger står fast

16-04-2015 19:39 #84

lone, nitram, k0ngen og fuk som ulve? GG :D

16-04-2015 19:48 #85

Well jeg forstår bare ikke den her endnu, hvis nitrr er ulv så hvorfor er der ikke mere aktivitet fra ulve der vil lave heat på de andre .det kan self være det vil være for indlysende og de har sandet den her runde er tabt .


Kl kan godt se og bli 22 så vi sidde og tage os til hovedet eller lave en lille dans :D

16-04-2015 19:50 #86

jeg håber lige nitrrram skriver en undskyldning hvis han er indbygger

16-04-2015 19:51 #87

Ændre min stemme til Nitrrrrrram

16-04-2015 20:08 #88

Altså vi må vel gå udfra Nitram er u

zybr skrev:Well jeg forstår bare ikke den her endnu, hvis nitrr er ulv så hvorfor er der ikke mere aktivitet fra ulve der vil lave heat på de andre .det kan self være det vil være for indlysende og de har sandet den her runde er tabt .

Kl kan godt se og bli 22 så vi sidde og tage os til hovedet eller lave en lille dans :D

Fordi de ved det er en tabt sag. Så ved at gå imod outed det bare sig selv. Så mon ikke de holder sig neutralt. Mon ikke os det var det de kalkulerede med da de valgte at lade nitram skrive sådan. Man må gå ud fra de har koprdineret nitrams stunt sammen

16-04-2015 20:11 #89

Ville nitram ikke os forsvare sig merr hvis han var villa? Ikke meget han kommer med.

16-04-2015 20:15 #90

Min stemme ryger også på nitrrrram

ttroede egentligt jeg havde skrevet det. Men er på arbejde nu og er stadigvæk ret off til eod.

16-04-2015 20:17 #91
OP

Votecount til og med #87


[] Allundberg - Nitrrrrrram
[] fukdifuk -
[] Jensen - Nitrrrrrram
[] Joanna47 - Nitrrrrrram
[] k0ngen1 - Nitrrrrrram

[] Knuser - Nitrrrrrram
[] LoneRangR -
[8] Nitrrrrrram -
[] mckrogh - Nitrrrrrram
[] zonki - Nitrrrrrram
[] zybr - Nitrrrrrram

16-04-2015 20:20 #92
OP

GM meddelelse:


Jeg har efterladt min strømforsyning til computer på arbejdet idag, så inden længe er jeg kun på nettet fra fon.


Dette betyder i praksis, for jer, at der bliver skåret gevaldigt ned på (en forvejen lille) tekstmængde.


Færre votecounts etc...


Håber I kan leve med det, virker som om det er en meget god dag det skete når man ser på enigheden i byen :-)

16-04-2015 20:43 #93

allundberg er du her om 15 mins tids skal lige spørge dig om noget

16-04-2015 20:50 #94

kan i ikke tage skype i stedet for ulve? ;)

16-04-2015 20:58 #95

haha jo kom på skype knuser.

er her lige nu, men smutter om 15mins tid og kommer næppe på mere idag.

16-04-2015 20:59 #96

ok


16-04-2015 21:00 #97

tror desværre det vikke være snyd hvis jeg smuttede på skype nu


zybr er vel også her i stedet for det skype ting

16-04-2015 21:00 #98

spørg løs

16-04-2015 21:00 #99

vil holder os til planen med at stemme på nitrammm no matter what ik?


16-04-2015 21:01 #100

jo

16-04-2015 21:01 #101

@zybr din skype vil ikke svare kom lige online


@kongen1 du kan også starte din skype

16-04-2015 21:03 #102

jeg har tænkt over den skide list hele dagen og hvad jeg skulle gøre med den

og nu har jeg bestemt mig for det og håber den er som den skal være vil gerne høre

dit syn på den


16-04-2015 21:03 #103

kan du lige copy paste den?

16-04-2015 21:03 #104

godt inden min liste kommer så siger jeg INBYGGER HOLD SAMMEN og bliv på planen

16-04-2015 21:05 #105

jaja :)


ups kongen har du fået bippet ZONKI på skype

16-04-2015 21:05 #106

og vil tror du har nitrammm og jensen på men ikke helt sikker på den sidste



16-04-2015 21:06 #107

dette her er klart den bedste følse jeg har haft i hele spillet :) efter nogle nervøs dage

16-04-2015 21:08 #108

haha fatter slet ikke indlæg 106 :) mener du at du tror jensen, zonki, kongen og nitrrram er de 4 ulve?

16-04-2015 21:09 #109

smider sgu mine seer peeks hvis jeg skulle dø i nat (procenter stiger hele tiden og tror ikke på noget tidspunkt der er nogle der kommer på zonki som ulv)



n0 peek INDBYGGER = zybr
n1 peek INDBYGGER = allunberg (vælger ham fordi han skrifter mening lige til sidste dag1 havde ellers tænkt mig at tage mckrogh)
n2 peek ULV = zonki (syntes han fedter for meget for allunberg så vælger ham som peek er jo 100% på allun er village)
n3 peek ULV = kongen1 (perro kommer og virker som han har styr på spillet han har mig og allun som villa og kongen som ULV så må lige være sikker da ja er 99% sikker på han er ulv)


Confirmed Villa:
Knuser
Allundberg
Zybr




Ikke Peeked endnu :)
Jensen
Joanna
Mckrog




(den dag retz ryger ud kig på stemmer der jeg hælder mest til at jensen mest er ulv af de 3 som ikke er peeket endnu. men peeker har nu her kl 22.01 og lever jeg i morgen ved vi besked)






Confirmed Wolfi :)
Kongen
Zonki








og ja zonki er en god undercover ulv han skal ud næste gang er helt sikker på han styre ulvpakken og de regnede med at han var den sidste der skulle ryge
også derfor jeg smider mine peeks hvis de rammer mig idag når de NK procenter bliver størrer og størrer for at de gør

16-04-2015 21:09 #110

nu gør du sikkert :)

16-04-2015 21:10 #111

kk så har vi da noget at arbejde med :D

16-04-2015 21:10 #112

og måske rookie og smide mine peeks nu men har tænkt som en gal hele dagen om hvordan jeg gjorde

16-04-2015 21:11 #113

det er fint, vi kigger på det imorgen

16-04-2015 21:11 #114

tror anyway du havde røget inat med det confirmed indbygger fra perro

16-04-2015 21:11 #115

bare lov mig ryger jeg i nat er zonki næste imorgen


SÅ INDBYGGER SER POST #109

16-04-2015 21:12 #116

Whaaaaaaa

16-04-2015 21:12 #117

lad mig lige læse op. Sygt spillet knuser

16-04-2015 21:12 #118

ja det er klart at vi følger det hvis du ryger i nat haha :D

16-04-2015 21:13 #119

ellers så peak joanna, jensen er jeg mest sikker på af de 3

16-04-2015 21:13 #120

spændende :-) jeg havde set noget lignede komme så fedt der sker lidt .



16-04-2015 21:13 #121

For satan en gamechanger. Wolfpack be aware!!! We are coming to hunt you down

16-04-2015 21:14 #122

men jeg smutter nu, det er anyway ovre for idag og vi har fået alt hvad vi skal bruge. fedt fedt fedt

16-04-2015 21:14 #123

Jeg havde ikke regnet med der skete mere idag også skete der alligevel lidt :D ...

16-04-2015 21:15 #124

også derfor jeg skulle være sikker på du var her


og nu kommer zybr


og tror lidt at de beholdt mig og krogh fordi vi skabt meget larm i vores lille infight


men huske jeg er ikke 100% sikker på jensen er kun på min peeks

16-04-2015 21:15 #125
OP

GM meddelelse:


Baarup subber ind for loneranger

16-04-2015 21:15 #126

tror sgu hos skyper ryger et par steder lidt pt

16-04-2015 21:16 #127

som jeg hellere ikke har peeked endnu

16-04-2015 21:16 #128

@Baarup vi kan ikke lide dig !! :D

16-04-2015 21:17 #129



Knuser skrev:også derfor jeg skulle være sikker på du var her

og nu kommer zybr

og tror lidt at de beholdt mig og krogh fordi vi skabt meget larm i vores lille infight

men huske jeg er ikke 100% sikker på jensen er kun på min peeks

De har nydt og se os spille hinanden ud mod hinanden!

16-04-2015 21:17 #130

fucking ulve svin

16-04-2015 21:18 #131

øv havde sgu ikke set den sub kommer nu er det spild af seer

16-04-2015 21:18 #132

The Boys are back in town !

16-04-2015 21:18 #133

var helt sikker på et modkill i nat af ham

16-04-2015 21:19 #134

troede jeg os. Lort

16-04-2015 21:20 #135

skidt i har 2 ulve der næste 2 dage og en af dem er førerulven :):)

16-04-2015 21:22 #136

vil faktiske gætte på at der snart må kommer nogle forsvars taler


selv kongen er blevet stum

16-04-2015 21:22 #137

HUSK POST #109 INDBYGGER

16-04-2015 21:23 #138

der er bum stille må man sige

16-04-2015 21:27 #139

grunden til at jeg hælder til jensen som ulv er den dag retzzzz ryger

flytter han sin stemme lige til sidste så det ikke

er krogh der ryger men retzzzz

netop fordi de har lagt mærke til vores klinch (krogh og mig)


håber det er det rigtige jeg har gjordt

16-04-2015 21:32 #140

k0ngen1

16-04-2015 21:35 #141

kan allerede se nu dem der flytter deres stemmer fra nitramm

som ikke er kongen1 eller zonki skal måske lige kigges godt igennem ( 2 comfirmed kills)



16-04-2015 21:35 #142

Hvis du er seer synes jeg det er dumt. Skulle være kommet meget tidligere idag, du rykker ikke mange stemmer nu Desværre hvis du er seer. Vi har endda haft nogle seer claims som har været helt i skoven. Holder stadig på nit. Tror simpelthen ikke en seer siger han er seerr, er jo ikke til vores fordel?


Hvis vi skal vinde det her så skal nit ud!

16-04-2015 21:36 #143

Hvorfor er det ikke til vores fordel hvis han er bange for at blive dræbt om natten?

16-04-2015 21:36 #144

tog sin tid kongen men er vel til jeres fordel nu du er ulv

16-04-2015 21:39 #145

regner bestemt med at zonki redder mig for at han skal holde sit super cover som village han har været der de andre gang der kom seer på banen

16-04-2015 21:39 #146
OP

Votecount (den skrabede udgave)

Nitramm: 8 stemmer

Kongen1: 1 stemme

16-04-2015 21:40 #147

allundberg nåede du at smutte glemt sgu at spørg om 1 ting

16-04-2015 21:40 #148
OP

Q : dør en ulv må denne så godt stadigvæk være med i ulve samtaler på skype eller hvor de snakker?

A: nej

16-04-2015 21:41 #149

Come on. Har skrevet jeg var på arbejde fra 16-22. Kan da ikke overraske dig?

16-04-2015 21:41 #150

Der er godt nok stille i byen,

Men lad os forsøge med at lægge lidt pres på Kongen1

16-04-2015 21:42 #151

nej da men kan godt prikke til dig

16-04-2015 21:42 #152
OP

Votecount (den skrabede udgave)
Nitramm: 8 stemmer
Kongen1: 2 stemmeR

16-04-2015 21:45 #153

@zybr hvis du skulle peek 1 inat hvem ville du vælge som jeg ikke har taget endnu?

16-04-2015 21:49 #154

Det tegner sig til at der er stor tilfredshed i byen med at hænge Nit ?

16-04-2015 21:49 #155

ja det har været planen hele dagen siden i går

16-04-2015 21:53 #156

@Baarup : Nitt kom et brag og lavede en fake-seer igår hvor vi valgte at hænge ham som han sagde han havde peeket. Der var bred enighed om at hvis det var en løgn ville han bli lynchet idag .


Vi finder ud af snart om det sandt

16-04-2015 21:53 #157

sker ved ikke det store mere idag tror ikke ulven føreren kommer frem idag

16-04-2015 21:54 #158

zybr ser lige post #153

16-04-2015 21:55 #159

Joanna vil jeg tage som mit peek ..

16-04-2015 21:56 #160

eller ham tager jeg som peek senere ;)

16-04-2015 21:57 #161

Nu har jeg af gode grunde ikke nået at læse alt igennem, Men var stod nit til at blive hængt da han lavede fake seer claim?

16-04-2015 21:58 #162

Gg.. ked af det ikke lykkes.. kommer med beskeden nu da jeg ikke må imorgen. Håber mine med villaer formår at vinde alligevel

16-04-2015 22:00 #163

Kongen CDF

16-04-2015 22:00 #164

ser dag3 hvem der flytter stemmer fra krogh til retzzz det hjælper de gør det i sidste sekund

16-04-2015 22:01 #165

gg zonki ulv

16-04-2015 22:01 #166
OP

Nat.

Final Votecount (den skrabede udgave)
Nitramm: 7 stemmer
Kongen1: 3 stemmeR


Rettelser inden 22.05 plz

16-04-2015 22:01 #167

og kongen

16-04-2015 22:06 #168
OP

NiTrammmm Blev lynchet.


Han var vanilla villager.


Night actions til mig inden 0600

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar