Nybegynder werewolf 2015 dag 2

#1

Hen over natten måtte Pellez bide i græsset da ulvene spiste ham midt i hans sødeste skønhedssøvn.


Pellez var Vanilla villager/indbygger


Deltagere:


Allundberg
fukdifuk
Jensen
Joanna47
k0ngen1
Kjeldgaard1
Knuser
LoneRangR
Nitrrrrrram

NNameNShame

mckrogh
retzzz
sinysnip
zonki
zybr


Døde:


Schmug - Vanilla villager - Lynchet Day 1

Pellez - Vanilla villager - Nightkilled Night 1


Dag 1



Det er nu dag igen og der må postes.


Redigeret af thirdTA d. 14-04-2015 08:19
14-04-2015 08:37 #2

Godmorgen. Det gik åbenbart ikke som planlagt. Personligt syntes jeg nu heller ikke Schmug lignede en ulv, men let at være bagklog, og vi må jo bare komme ind i kampen og ramme rigtigt i dag.


Er på vej på arbejde, så først retur engang herefter.

14-04-2015 08:53 #3

Nå skal lige have kiggede tingene igennem fra igår. Har forelæsning til 10:00 og så i krig.

14-04-2015 08:54 #4

Jensen, du må gerne komme på banen selv med nogle forslag.

Jeg ser det meget suspekt at Allundberg ikke blev NK i nat da han var den mest aktive i går og kom med meget arbejde om mulige lynch. Det virkede som et oplagt NK.

Jeg skal også ha læst det hele igennem.

14-04-2015 09:54 #5
zybr skrev:Jensen, du må gerne komme på banen selv med nogle forslag.
Jeg ser det meget suspekt at Allundberg ikke blev NK i nat da han var den mest aktive i går og kom med meget arbejde om mulige lynch. Det virkede som et oplagt NK.
Jeg skal også ha læst det hele igennem.

Godt jeg ikke er den eneste der tænker det, tænkte allerede i går at det var farligt at gøre ham hellig, men samtidig kunne det jo også være varulvenes plan, at få os til at tro at han netop er ulv?

14-04-2015 10:14 #6
2018 Champ

På grund af en heftig snestorm (jow jow, den er god nok) ved jeg ikke om jeg for mulighed for at følge med idag.


Men med baggrund i at joanna47 viste stor interesse i at få mig lynchet, efter at jeg have skrevet at jeg først ville være tilbage umiddelbart før nat, bør han være meget højt på listen over mulige ulve. Jeg kunne godt nævne et par mistænkte mere, men i og med at nogen mener at det er ulvet at sætte spekulationer igang tidligt på dagen, afventer jeg lige situationen.


Efter at have læst dag 1 igennem, har jeg Allundberg som indbygger.

14-04-2015 10:56 #7

Er blevet revset over pm... grundet inaktivitet..

var ikke ved pc igår. Sorry.

vil senere idag sætte mig ind i hvad det her går ud på ☺

14-04-2015 11:36 #8

Godmorgen alle sammen.

Så venter en ny og faretruende dag. Lad os nu få nakket nogen ulve!

14-04-2015 11:39 #9

For at skyde dagen lidt i gang, så vil jeg tillade mig at starte lavinen ved at stemme Joanna47.

Hans måde at agere på ift LoneRangR virker meget ulvsk.

14-04-2015 12:02 #10

Efter at have analyseret tråden igår. Så synes jeg der er nogle spænende ting. Starter med hvem jeg synes der er mest sandsynlige som indbyggere.


Synes Zybr virker meget indbygger agtig. Han prøver ikke at skabe den store splid udover lidt stikken til Pellez. Virker som om han er mere opsat på at vi skal fange ulvene end at skabe splid. Og det han kommer med virker velargumenteret.


Jeg er mere interesseret i Allundberg og Lonerangrs forhold. Kan ikke helt finde ud af hvor alt den tillid kommer fra. Allundberg beskyttede lonerangr meget igår også selvom mange synes han var ulvet, eller ikke beskyttede ham, men var med til at skubbe stemmer væk fra ham så det endte i et coinflip. Lonerangr sætter også Allundberg som indbygger idag efter der er kommet lidt heat på ham. Må dog indrømme at Allundberg er en tand for aktiv og skaber mere opmærksomhed på dig selv end en ulv vil gøre.

Men vi skal jo få gang i tråden et sted, det forhøjer jo kun chancerne for at fange en ulv. Hvis i vil svarer på følgende:

Lonerangr hvor stammer din tillid til Allundberg fra?

Allundberg hvorfor mente du ikke Lonerangr var ulv igår?

14-04-2015 12:10 #11
k0ngen1 skrev:Lonerangr hvor stammer din tillid til Allundberg fra?
Allundberg hvorfor mente du ikke Lonerangr var ulv igår?

Disse spørgsmål er jeg også interesseret i at høre da det vil give noget mere klarhed.

@Lonerangr

@Allundberg

14-04-2015 12:12 #12

Godmorgen allesammen.


Jeg er forundret over, at min inaktivitet i tråden igår, samt en enkelt one-liner ligepludselig gør mig suspekt og ulveagtigt. Jeg var først ved computeren omkring kl 17, og derefter stod den på grind. Det var ret svært at få tid til det hele. Jeg vil prøve at være noget mere aktiv idag, så i ikke får mig, endnu en indbygger smidt ud!


Kan se der var en del der vil stemme på mckrogh igår, og igen går han direkte i flæsket på mig, pga. jeg har sagt, at LoneRangers kommentar omkring Nitrams forsigtige åbning, var et tyndt grundlag. Det var er tyndt grundlag, så hvorfor den hetz mod mig? Han virker som om han vil skabe splid her i indbygger-land

14-04-2015 12:25 #13

Splid er den måde hvorpå vi finder ulvene. Vi kan godt sidde og klappe hinanden på ryggen. Men hvad får vi ud af det. Som jeg ser det handler det om at få ulvene til at skrive - så man kan gennemskue deres bluff. Det er så nemt at være rygklapper - men det rykker bare intet.


14-04-2015 12:27 #14
LoneRangR skrev:På grund af en heftig snestorm (jow jow, den er god nok) ved jeg ikke om jeg for mulighed for at følge med idag.

Men med baggrund i at joanna47 viste stor interesse i at få mig lynchet, efter at jeg have skrevet at jeg først ville være tilbage umiddelbart før nat, bør han være meget højt på listen over mulige ulve. Jeg kunne godt nævne et par mistænkte mere, men i og med at nogen mener at det er ulvet at sætte spekulationer igang tidligt på dagen, afventer jeg lige situationen.

Efter at have læst dag 1 igennem, har jeg Allundberg som indbygger.

@LoneRanger


Stor interesse? Jeg poster 2 kommentarer igår, da jeg ikke havde så meget tid. Den ene skriver jeg at jeg synes du går hårdt på Nitram i et opslag omkring reglerne. Tyndt grundlag som tidligere nævnt.


Derefter poster jeg min stemme på den, hvor jeg skriver at jeg tror vi nakker en ulv idag. Den kommentar, jeg skrev med "Jeg har en god feeling, med at vi nakker en ulv", den one-liner var egentlig bare for vise, at jeg ikke var helt inaktiv i spillet.


Måske skal vi kigge imod dem, som lagde stemmerne på den indbygger der blev stemt ud igår. Måske skal vi kigge på dem der vil have mig ud. Det er de eneste 2 sikre indbygger jeg kender i spillet. Det er også vigtigt at huske på, at der er nogle inaktive spillere i spiller igår, de kan muligvis være ulve, og dermed kan det ske, at ulvene slet ikke har haft magt nok til at arbejde sammen, og bare røget med tilfældige afstemninger mod indbyggerne.

14-04-2015 12:36 #15

@mckrogh


Muligvis skal man spørge ind til folk, men at som dit andet indlæg, at stemme på mig, prøve at lave en hetz, det er ikke klog måde at gøre det på, eller så er det ulveagtigt.


Det er i hvertfald meget fandenivoldsk fra morgenstunden af, istedet for at opsamle brugbare reads i løbet af dagen

14-04-2015 12:41 #16

Jeg har det lidt sådan at det godt kan give reads på folk hvis man starter en stemme på en person. Det kan være med til at man senere hen kan samle et billed på hvem og hvordan ulvene stemmer (mønster)


14-04-2015 13:13 #17

Havde desværre ikke mulighed for at være på PN op til lynch i går, men kommer til at være mere aktiv i dag, så vi kan få nakket de skide ulve!


@Joanna47 De to indbyggere som desværre ikke er med os mere(RIP Pellez og Schmug) havde begge lagt deres lynch-stemme på dig. Så udmiddelbart virker det til at de confirmed indbyggere må have følt at du har haft en meget ulvet adfærd på dag 1. Hvad har du at sige til dit forsvar?


Joanna47



14-04-2015 13:14 #18

Jeg synes sku' efterhånden det hele bliver lidt rodet... men jeg fatter INTET af, at vi igår stemte en indbygger ud.. vi har to fremragende kandidater i lone og joanna, og så vælger folk at stemme en - godt nok inaktiv - indbygger ud i stedet??


Pellez blev nakket i nat, og han ændrede i sidste sekund stemme fra indbyggeren Schmug til joanna, hvorefter han blev dræbt, så for mig virker det obvious at joanna bliver vogn #1 i aften, og man skal virkelig have sine argumenter i orden for at stemme andet??

14-04-2015 13:14 #19

Touché retzzz..

14-04-2015 13:22 #20

Jeg kan godt følge jeres argumenter. Er bare lidt tilbageholdende da han ikke deltog meget igår Joanne, så bliver spændende hvis han deltager mere idag.

Hvad mener i om forholdet mellem lonerangr og Allsundberg retzzz og NnameN?

14-04-2015 13:34 #21

NnameN og retzzz brygger lige lovligt meget suppe på mine 2 kommentarer og inaktivitet. Det er min holdning. P.t kan jeg ikke rigtig komme med så meget mere forsvar, jo mere jeg defender mig selv, desto mere ulveagtigt ser det ud. Jeg vil bare forslå folk, at gå tilbage, og se på hvad jeg egentlig har skrevet. Det kombineret med, at jeg ikke har været så aktivt i tråden, føler nogle herinde er nok til at få mig ud. Det eneste jeg vil påpege yderligere, er at det her er mit første spil, så udover grind og fodbold, har jeg nok også været mere påpasselig og afventende, da jeg nærmest ikke engang ved hvordan spillet spilles.


Efter den tynde hetz mod mig, så har jeg forstået spillet. Ret sjovt synes jeg, og alligevel ret irriterende når nu man er indbygger. Min umiddelbare indskydelse, selvom det er mit første spil, er også at ulvene må være mere tilbøjelig på at få lagt pres og hate mod en person fra starten??

14-04-2015 13:36 #22

Efter at have analyseret på dag 1, må jeg sige at jeg ser Loneranger som indbygger bl.a. fordi der simpelthen ikke er nogen der forsvarer ham, og da der endelig bliver skiftet vogn 30 min. op til deadline, er det faktisk med initiativ fra en indbygger. Så ser det som MEGET likely at Lone er indbygger


Og så er det sjovt nok Pellez, som var med til at få vognen væk fra Lone, som bliver spist af ulvene om natten. Ville bare ikke give mening for ulvene at dræbe Pellez, hvis Loneranger skulle være ulv

14-04-2015 13:38 #23

Nu kommer jeg nok til at gentage mig selv, men overvej lige de her facts:


- Jeg har sagt LoneRangers beskyldning mod Nitrams åbning er tynd

- Jeg er ikke særlig aktiv igår, og må hellere få lagt en stemme. Jeg tager LoneRager på baggrund af dette.

- Jeg skriver jeg har en god fornemmelse.


Måske har jeg ikke ret med LoneRanger, men det var hvad jeg kunne nå frem til, på de 15-20 minutter jeg brugte på spillet igår.


NnameN skriver udfra de overstående ting:

"og man skal virkelig have sine argumenter i orden for at stemme andet??"


Hvis det ikker er ulvet, så ved jeg snart ikke.

14-04-2015 13:39 #24
Joanna47 skrev:

Nu kommer jeg nok til at gentage mig selv, men overvej lige de her facts:

- Jeg har sagt LoneRangers beskyldning mod Nitrams åbning er tynd

- Jeg er ikke særlig aktiv igår, og må hellere få lagt en stemme. Jeg tager LoneRager på baggrund af dette.

- Jeg skriver jeg har en god fornemmelse.

Måske har jeg ikke ret med LoneRanger, men det var hvad jeg kunne nå frem til, på de 15-20 minutter jeg brugte på spillet igår.

NnameN skriver udfra de overstående ting:

"og man skal virkelig have sine argumenter i orden for at stemme andet??"


Hvis det ikker er ulvet, så ved jeg snart ikke.


 



Du bliver nødt til at forklarer den sidste beskyldning. Ellers virker det som om det bare er et dårligt forsøg på at få den væk fra dig selv.
14-04-2015 13:42 #25
retzzz skrev:

Efter at have analyseret på dag 1, må jeg sige at jeg ser Loneranger som indbygger bl.a. fordi der simpelthen ikke er nogen der forsvarer ham, og da der endelig bliver skiftet vogn 30 min. op til deadline, er det faktisk med initiativ fra en indbygger. Så ser det som MEGET likely at Lone er indbygger

Og så er det sjovt nok Pellez, som var med til at få vognen væk fra Lone, som bliver spist af ulvene om natten. Ville bare ikke give mening for ulvene at dræbe Pellez, hvis Loneranger skulle være ulv


 



Nogle gode pointer. Skal lige have kigget tingene igennem fra D1 igen. Men Allundberg forsvarer vel lonerangr? Fik hvertfald stemmerne væk fra ham.
14-04-2015 13:42 #26

Jeg synes jeg forklarede det meget godt. De 3 ting jeg har deltaget med i spillet, er det virkelig nok til at skrive "man skal virkelig have sine argumenter i orden, for ikke for at stemme andet" ?

14-04-2015 13:47 #27

Du glemmer lidt argumentet i at Pellez skiftede til dig og så blev Pellez nakket i nat.

14-04-2015 13:47 #28

jeg undskylder for mit fravær i de sene timer i går..men er rendt ind i lidt sygdom...



14-04-2015 13:52 #29
k0ngen1 skrev:Du glemmer lidt argumentet i at Pellez skiftede til dig og så blev Pellez nakket i nat.

Kan af gode grunde ikke udtale mig om ulvenes strategi :(

14-04-2015 13:55 #30
OP

GM meddelelse


Jeg har fået et par spørgsmål:


Q: Må ulvene snakke sammen over PM i løbet af dagen?

A: Ja. Og over skype, messenger, mail & brevdue. Der er ingen restriktioner på ulvekommunikation.


Q: Er det ok at hente citater frem fra dag 1, og poste dem i dag 2. - Og hvordan gør man, hvis det er ok?

A: Ja. Man må gerne citere fra de forløbne dage. Efter det nye PN design er der dog (så vidt jeg ved) ingen smart måde at gøre det på. Så det er ren copy/paste

14-04-2015 13:55 #31
Joanna47 skrev:

Kan af gode grunde ikke udtale mig om ulvenes strategi :(


 

14-04-2015 13:57 #32
Joanna47 skrev:

Kan af gode grunde ikke udtale mig om ulvenes strategi :(


 



Lol nej obv ikke.

Men du kunne komme med dit bud på hvem der ellers kunne få noget ud af det?
14-04-2015 14:00 #33

Men har nu heller ikke dig som ulv.

14-04-2015 14:02 #34

Jeg har ikke et godt bud, det er også et nybegynder spil, så måske man ikke skal ligge for meget i det.

14-04-2015 14:19 #35
Joanna47 skrev:Nu kommer jeg nok til at gentage mig selv, men overvej lige de her facts:

- Jeg har sagt LoneRangers beskyldning mod Nitrams åbning er tynd
- Jeg er ikke særlig aktiv igår, og må hellere få lagt en stemme. Jeg tager LoneRager på baggrund af dette.
- Jeg skriver jeg har en god fornemmelse.

Måske har jeg ikke ret med LoneRanger, men det var hvad jeg kunne nå frem til, på de 15-20 minutter jeg brugte på spillet igår.

NnameN skriver udfra de overstående ting:
"og man skal virkelig have sine argumenter i orden for at stemme andet??"


Hvis det ikker er ulvet, så ved jeg snart ikke.

Hehe, spas :D Vi ved jo ikke om det er dig eller lone som er ulven skrev jeg jo (eller jer begge), men blot at i begge var bedre kandidater end Schmug, som jeg hele tiden syntes var en retarderet stemme, men egentlig er jeg glad for at du er med på idéen om at vi hænger enten dig eller lone i aften (medmindre der selvfølgelig sker noget i løbet af dagen som gør os klogere) :)

Jeg vil lige høre her i foreningen, er der nogen som er imod idéen om at der er en ulv gemt i enten lone eller joanna? Så kunne det egentlig være fedt at vide :)

14-04-2015 14:22 #36
k0ngen1 skrev:Jeg kan godt følge jeres argumenter. Er bare lidt tilbageholdende da han ikke deltog meget igår Joanne, så bliver spændende hvis han deltager mere idag.

Hvad mener i om forholdet mellem lonerangr og Allsundberg retzzz og NnameN?

Lonerangr og allsund ved jeg ikke om nogensinde har haft et forhold.. men vi kan nok allesammen blive enige om at det er sygt mærkeligt at allsundberg ikke var NK, men det betyder selvfølgelig ikke han er ulv.. kunne jo være joanna (eller lone) m.fl. valgte Pellez i stedet, i håbet om at få et "seerkill" tidligt i spillet :)

14-04-2015 14:25 #37

Og nu glemte jeg mit eget forhold til retzzz... i min optik er han på igen måde fritaget for at være ulv, ikke forstået som at jeg tror han er ulv, men han har bare ikke overbevist nogen om at han er indbygger...

Og nu kan jeg jo passende svare på det næste spørgsmål.. "nej, jeg har heller ikke noget kørende med k0ngen1", kunne lige så godt være ulv som indbygger, tror dog mere på ham som indbygger end fx joanna eller lone

14-04-2015 14:32 #38

Vi skal i rigelig tid ha sat 2 vogne op så vi har nogle at gå efter.

Jeg selv har et par stykker i tankerne:

Allundberg blot fordi det er mystisk han ikke blev NK

Lonerangr er bare ret ulvet.

14-04-2015 14:39 #39

Derudover var Allundberg stor fortaler i går på at få stemmer på Schmug ....

Jeg ønsker nogle kommentarer fra Allundberg som ikke har vist sig på DAG 2 endnu.

14-04-2015 14:51 #40

zybr virker meget meget ulvet. og nu prøver han at få to tydelige indbyggere i de to eneste vogne, hvilket er et super smart træk da han så får os indbyggere til at spilde hele dag 2, hvis hans flotte plan skulle lykkes.


derudover er jeg sgu ved at blive overbevist om at joanna er indbygger, med hans kommentarer i dag, som imo. virker meget oprigtige. har en meget stærk fornemmelse af at zybr er ulv, og det er både basseret på de sidste 30 min. i går, samt hans ageren i dag


zybr

14-04-2015 14:52 #41

Efter igår og starten på idag har jeg 3 mistænkte:
LoneRangR
Allundberg
Joanna47

14-04-2015 15:00 #42

Retzz jeg rammer måske rigtig når jeg udpeger 2 af dine ulvevenner?.. Så føler du dig truffet?

Jeg er så indbyggish som man overhovedet kan være. Hvor ser du mig som ulv henne?

14-04-2015 15:05 #43

Jeg synes også det virker ret ulvet af Allundberg at få flyttet stemmer til inaktiv indbygger lige pludselig. Jeg skrev det også igår at det var en dum ide bare fordi personen var inaktiv, og en strange strategi. Det havde været langt bedre at hoppe på de 2 vogne Joanna47 og Loneranger, da chancen for de er ulv simpelthen er langt større for de er ulv end en inaktiv person ville være det. Det er for mig ren logik. - Men jaja det er nemt er være bagklog.


Det interessante må være at finde ud af hvorfor Allundberg var så vild med at der lige pludselig skulle flyttes stemmer op til deadline. Sq også mærkeligt at han var SÅ aktiv igår og i dag når han bliver nævnt er han bare væk....


Jeg holder stadig på Joanna47, Loneranger og så den nye på min liste er Allundberg. Allundberg virker sq snedig og velformuleret. Han gør bare så meget for at ligne indbygger til at det er for godt til at være sandt, og så i minte at han får skabt splid og flyttet stemmer.


Skal lige analysere mere før jeg kommer med en fræk tidlig stemme.

14-04-2015 15:05 #44

Har lige læst dag 1 igennem lidt bedre, og det eneste jeg SELV kan konkludere, når jeg ved jeg er indbygger er, at både mig og Schmug fik mistanke pga. inaktivitet. Vi er begge indbygger. Måske skal vi kigge mod folk der er mere aktive. Jeg tænker også, at i et nybegynder spil, så tror jeg ikke ulvene tør at at vote på nogen helt i starten, uden at have udvekslet informationer til Skype/whatever. Skal også siges, at udfra at læse det hele igennem, så synes jeg ikke jeg har nogle der springer i øjnene som ulve.


Jeg synes også zybr holdninger omkring at vælge allundberg virker underligt. Han virker som en indbygger for mig, og skulle han bare NK fordi han var mest aktiv?

14-04-2015 15:08 #45

Ydermere synes jeg det er lidt sjovt, at zonki bakker zybr op kort tid efter zybrs indlæg, og stadig voter på mig, selvom at hvis jeg bliver stemt ud, at det ville være et utroligt tyndt grundlag. Inaktivitet pga. fodbold og grind, samt 3 indlæg. Det er underligt, at en person som virker sane IRL som zonki, vil ha mig ud på det. Jeg er på zonki eller zybr vognen pt.

14-04-2015 15:13 #46
Joanna47 skrev:Ydermere synes jeg det er lidt sjovt, at zonki bakker zybr op kort tid efter zybrs indlæg, og stadig voter på mig, selvom at hvis jeg bliver stemt ud, at det ville være et utroligt tyndt grundlag. Inaktivitet pga. fodbold og grind, samt 3 indlæg. Det er underligt, at en person som virker sane IRL som zonki, vil ha mig ud på det. Jeg er på zonki eller zybr vognen pt.

Jeg synes ikke jeg bakker nogen op, men kommer med min første indskydelse fra følgerne fra igår, og stiller mere spørgsmålstegn ved Allundberg end jeg prøver at nakke dig i dag. Men det bedste forsvar er måske et angreb?


Jeg synes det siger meget om mig at jeg ikke ville stemme på en inaktiv bruger og faktisk var lidt imod strømmen på det område. Det er da Villa i min bog.

14-04-2015 15:17 #47

@zonki


Vil du så ikke uddybe hvorfor du vil ha mig ud? Jeg ser ikke logikken.

14-04-2015 15:18 #48

Udmiddelbart er jeg frisk på at få Allundberg i en vogn i aften. Han tog i den grad en leder-rolle i går aftes, og ja, styrede faktisk hele vores lille landsby som en kæmpe chef. Og det er også helt fint, men hvis han nu er ulv, så bliver det simpelthen en massakre af hele byen, fordi på en eller anden måde lyttede alle til ham op til deadline i går, og han styrede nærmest showet alene, og var faktisk også årsagen til vores fejlagtige hængning af Schmug.

En anden fordel ved at få ham i en vogn er at jeg ser en MEGET lille chance for at han er vores seer, når han spiller på den aggressive måde op til lynch, som han gør.


Allundberg tog fint ansvar i går, men nu må han imo. tage konsekvensen af at han har dræbt vores medborger Schmug, og ryge i en vogn her i aften.

14-04-2015 15:18 #49

@Joanna47

Den ENESTE grund til jeg er itvivl med Allundberg, er at han var det soleklare/mest oplagte til NK pga hans aktive adfærd i går med at sætte 2 vogne op. At han så ydermere prøver at få stemmer væk fra Lone og over på Schmug giver bare lidt stof til eftertanke.

Desuden skal du vidst bare glad for du var på den rigtige side af flippet i går fordi det kunne da ha været interressant at få din identitet frem i lyset.

14-04-2015 15:24 #50
Joanna47 skrev:@zonki

Vil du så ikke uddybe hvorfor du vil ha mig ud? Jeg ser ikke logikken.

Forstil dig jeg sidder på ZGBB, og du lige er på home-besøg i Viborg, jeg sidder og pimper en dame.. Også kommer du over og stjæler hende fordi du kommer med scorereplikken om at du er konge over mig i WW-spillet. Så har jeg allerede der tabt diskutionen :D.


Arh... Fordi sådan var stemningen igår, dine små kække 1-liners og så tror jeg bare den der med først at logge på sent og undskylde og stresse af med at du har været til PN bold. Nu kender jeg dig jo, så det virker for mig lidt ulvet at holde sig i baggrunden dag1. Dno, kan være jeg tager fejl og mit hunch er wayoff, men et sted skulle jeg jo starte, og det hele må være ret random på dag1 indtil vi når til dag2 hvor vi kan se kills. Og så det faktum, når jeg ikke vil tabe til en irl m8 :). Så var nød til at se om du kunne diske op med noget viden, så jeg er sikker på du ikke er ulv og owner mig i sidste ende.


Jeg ved ikke om jeg er overbevist endnu. Men der er ihvertfald 2 andre navne på min ulveliste som står over dig nu :)

14-04-2015 15:48 #51

Jeg glæder mig sku' til at se hvad allund siger i dag ^^

14-04-2015 16:55 #52

Den eneste jeg umiddelbart kan se får en fordel af at NK Pellez er Joanna. Pellez var ude på lonerangr i starten med forsvarede ham så senere hen på dagen. Hvis vi antager at Joanna er en ulv vil det så ikke være for åbenlyst at NK Pellez da han nok kan regne ud at heat kommer på ham så? Synes egentlig ikke Joanna ser særligt ulvet ud også jf. hans indlæg idag.



14-04-2015 16:55 #53

hej, så er jeg hjemme fra job, tog lige en lille smule længere end igår da jeg lige skulle forbi den tyske netto og have nogle salater (havde lovet kæresten det)

Jeg har fodbold idag klokken 18:00-19:30 i den anden ende af byen, så er nød til at bounce klokken 17:25 ca. og er hjemme omkring klokken 9 tror jeg, da vi lige tager en øl og sådan efter spil. så jeg har en hel time til at komme med input og svar der også :D

nu vil jeg lige læse tråden igennem da jeg ved første øjekast ser lidt spørgsmål til mig, hvilket jeg btw finder godt.

14-04-2015 16:56 #54

Ville være lækkert og få Allundberg og lonerangr lidt mere på banen her efter arbejde eller hvad de nu laver.

14-04-2015 16:57 #55

Og der kom han ;-)

14-04-2015 16:58 #56

@Kjeldgaard1 må da også snart komme lidt på banen?

14-04-2015 16:58 #57
Jensen skrev:Godmorgen. Det gik åbenbart ikke som planlagt. Personligt syntes jeg nu heller ikke Schmug lignede en ulv, men let at være bagklog, og vi må jo bare komme ind i kampen og ramme rigtigt i dag.

Er på vej på arbejde, så først retur engang herefter.

godt at du ikke prøver at være bagklog, men lidt skepsis mod dem der faktisk stemte på ham ville jeg have fundet naturligt. jeg havde hvertfald som det første kigget meget på dem der stemte på en der viste sig ikke at være ulv :)


14-04-2015 17:00 #58
zybr skrev:Jensen, du må gerne komme på banen selv med nogle forslag.
Jeg ser det meget suspekt at Allundberg ikke blev NK i nat da han var den mest aktive i går og kom med meget arbejde om mulige lynch. Det virkede som et oplagt NK.
Jeg skal også ha læst det hele igennem.

vigtigt at der er noget heat på mig allerede her, og jeg er meget enig i at jeg troede jeg ville få NK, dog prøvede jeg at overspille det så det ikke ville ske. og jeg tror også at en seer ville spille mere forsigtigt end jeg gør da han er essentiel for at vi vinder. og ulve bør vel gå efter seer plus at skabe splid?

14-04-2015 17:05 #59
k0ngen1 skrev:Efter at have analyseret tråden igår. Så synes jeg der er nogle spænende ting. Starter med hvem jeg synes der er mest sandsynlige som indbyggere.

Synes Zybr virker meget indbygger agtig. Han prøver ikke at skabe den store splid udover lidt stikken til Pellez. Virker som om han er mere opsat på at vi skal fange ulvene end at skabe splid. Og det han kommer med virker velargumenteret.

Jeg er mere interesseret i Allundberg og Lonerangrs forhold. Kan ikke helt finde ud af hvor alt den tillid kommer fra. Allundberg beskyttede lonerangr meget igår også selvom mange synes han var ulvet, eller ikke beskyttede ham, men var med til at skubbe stemmer væk fra ham så det endte i et coinflip. Lonerangr sætter også Allundberg som indbygger idag efter der er kommet lidt heat på ham. Må dog indrømme at Allundberg er en tand for aktiv og skaber mere opmærksomhed på dig selv end en ulv vil gøre.
Men vi skal jo få gang i tråden et sted, det forhøjer jo kun chancerne for at fange en ulv. Hvis i vil svarer på følgende:
Lonerangr hvor stammer din tillid til Allundberg fra?
Allundberg hvorfor mente du ikke Lonerangr var ulv igår?

Jeg synes at jeg meget klart skriver i mine indlæg igår at jeg ikke har tillid til lonerngr. men jeg skriver også at jeg gerne vil have en modvogn op da der på det tidspunkt var rigtig mange stemmer på ham, jeg argumenterede dog mod at stemme på ham da jeg fandt den inaktivitet som schmug og sinysnip lagde for døren så latterlig at jeg hellere ville stemme dem ud.

14-04-2015 17:07 #60
sinysnip skrev:Er blevet revset over pm... grundet inaktivitet..
var ikke ved pc igår. Sorry.
vil senere idag sætte mig ind i hvad det her går ud på ☺

godt at høre, din og schmugs inaktivitet kostede os lige en dag. dog mest min skyld obv. så kom gerne med en masse idéer idag. meget vigtigt er at du også prøver at tænke over indbyggere

14-04-2015 17:07 #61
2018 Champ

Det ser ud til at Joanna47 idag har travlt med at få fjernet mistanken imod sig. Dog synes jeg at den ulveagtige adfærd igår også er i live idag.


HVIS jeg nu havde været ulv, ville det være temmelig ringe spillet. Der var igår stemmelighed mellem Schmug, Joanna47 og mig selv. Jeg kunne have sikret min egen overlevelse ved at ændre min stemme fra Joanna47 til Schmug. Som ulv ville det have været det eneste rigtige, idet jeg jo ville være vidende om Schmugs rolle, og dermed sikre at en indbygger røg hjem. Jeg kunne IKKE se Schmug som ulv, og undlod derfor.


Til gengæld så jeg Joanna47 som ulv. Havde lodtrækningen ramt mig, ville det idag stå helt klart at jeg er indbygger, og det ville have været let at nakke Joanna47 som den første ulv.


Jeg synes stadig at det stinker langt væk af ulv at Joanna47, efter at jeg har skrevet at jeg ikke ville være tilbage kort før nat, flytter mistanken jeg har fremsat mod Nitrrrrrram overpå mig selv, når jeg nu ikke havde mulighed for at forsvare mig.


Jeg fastholder derfor helt klart min stemme på Joanna47.


Når det kommer til Allundberg, synes jeg ikke at han skal mistænkes for at være ulv, alene på grundlag af gårsdagens store aktivitet. Gennerelt bør det ikke være aktivitet eller mangel på samme der skal være afgørende. De inaktive tager GM sig af, og det må være indholdet i de hyperaktive der skal være afgørende.

14-04-2015 17:08 #62
mckrogh skrev:Splid er den måde hvorpå vi finder ulvene. Vi kan godt sidde og klappe hinanden på ryggen. Men hvad får vi ud af det. Som jeg ser det handler det om at få ulvene til at skrive - så man kan gennemskue deres bluff. Det er så nemt at være rygklapper - men det rykker bare intet.

jeg er nu så glad for at jeg fik vendt vognene væk fra dig og lonerangr, da denne kommentar rammer hovedet på sømmet ift. mine tanker

14-04-2015 17:11 #63

Også på vej hjem fra arbejde. Kommer dog ikke til at være vildt aktiv i dag, da der er gæster når jeg kommer hjem.

Mht Joanna synes jeg ikke helt det holder at råbe ulv om ham. Han valge Lone fordi (hun?) skrev at Nitram var ulvet for ikke at være helt oppe på beatet. Den købte jeg ind på i mangel af bedre, men med samme argumentation. Mht. Lone er jeg dog også lidt pas på at hun skulle være en ulv, da der ikke kom meget forsvar, hvilket var indbyggeragtigt i mine øjne.

Troede også Allund ville være oplagt nightkill, men åbenbart ikke. Det jeg har funderet over i dag er mere hvem det var Pellez var ude efter i går. Har ikke checket da jeg sidder på mobilen, men mener at han var ude på tre forskellige, så måske en rød tråd der. Then again, bare lige de få tanker jeg har hart i løbet af dagen, men ikke haft tid til at kigge nærmere ind i det.

Forøvrigt. Nu vi ved at Schmug var indbygger og Pellez ligeså er dem som har haft dem i spil mht at dø, vel stor sandsynlighed for at være ulve (men måske det samme gør sig gældende med de to andre der var i spil). Pis, lidt svært at overskue dette fra mobilen, da det er umuligt at scrolle samt gense gårsdagens action.

14-04-2015 17:13 #64
NNameNShame skrev:Jeg synes sku' efterhånden det hele bliver lidt rodet... men jeg fatter INTET af, at vi igår stemte en indbygger ud.. vi har to fremragende kandidater i lone og joanna, og så vælger folk at stemme en - godt nok inaktiv - indbygger ud i stedet??

Pellez blev nakket i nat, og han ændrede i sidste sekund stemme fra indbyggeren Schmug til joanna, hvorefter han blev dræbt, så for mig virker det obvious at joanna bliver vogn #1 i aften, og man skal virkelig have sine argumenter i orden for at stemme andet??

nu bare lige for at det er klart, blev der trukket lod ;) dvs det kunne ligesågodt have været en af de andre der blev stemt ud.

derudover så fedt at du stiller spørgsmål på at os 4 der stemte på ham gjorde det. jeg har dog forklaret igår og igen idag hvorfor jeg gjorde, men de andre 3 må gerne komme på banen.





14-04-2015 17:19 #65
NNameNShame skrev: Lonerangr og allsund ved jeg ikke om nogensinde har haft et forhold.. men vi kan nok allesammen blive enige om at det er sygt mærkeligt at allsundberg ikke var NK, men det betyder selvfølgelig ikke han er ulv.. kunne jo være joanna (eller lone) m.fl. valgte Pellez i stedet, i håbet om at få et "seerkill" tidligt i spillet :)

rigtig dejligt at du ser det sådan. jeg tror en anden grund til ikke at stemme mig ud er at jeg jo ikke ramte en skid ;) altså kan faktisk slet ikke se hvorfor de skulle stemme mig ud om natten da det eneste jeg har gjort er at få lidt gang i tråden. hvis jeg døde ville de med meget stor sandsynlighed ikke have ramt en seer (eller måske jo) og samtidig bare skabe meget debat da der er mange indlæg fra mig at tage fat på :D

14-04-2015 17:20 #66

Jeg stemte på Schmug igår på hans lidt akavet og inaktive måde at komme ind i spillet .


Derudover håber jeg dem som dårligt har været med indtil videre får et ordenligt los i røven og tager sig sammen så vi alle får et godt game .


@Allundberg tak for dine svar jeg mener og gjorde det også igår at du er indbygger. Men tror bare man begynder og se spøgelser alle steder ...


Jeg er helt klart med på at lade en af "tøserne" Lone(fed forkortelse) eller Joanna være vogn-trunte idag ...



14-04-2015 17:22 #67

har lige 10 min inden jeg skal til folbold med min datter og på mobilen og læser i mens hun træner hvis det ikke bliver ved med at pissene


@loneranger hvis man ser din post fra ca #200 i går starter du med at stemme på allund da du er død og vil give lidt info

og skriver du ikke rykker din stemme så lige pludselig hopper du på johnna som næsten slet ikke har været aktiv og en der lige

forslå ham og så stemmer du som den først.


hvorfor stemt du allund først da der bare intet tydede på han var ulv.


@allund hvad fik dig til at skifte vogn igår?




14-04-2015 17:23 #68
zybr skrev:Jeg stemte på Schmug igår på hans lidt akavet og inaktive måde at komme ind i spillet .

Derudover håber jeg dem som dårligt har været med indtil videre får et ordenligt los i røven og tager sig sammen så vi alle får et godt game .

@Allundberg tak for dine svar jeg mener og gjorde det også igår at du er indbygger. Men tror bare man begynder og se spøgelser alle steder ...

Jeg er helt klart med på at lade en af "tøserne" Lone(fed forkortelse) eller Joanna være vogn-trunte idag ...


God ide med de vogne

14-04-2015 17:25 #69
retzzz skrev:Udmiddelbart er jeg frisk på at få Allundberg i en vogn i aften. Han tog i den grad en leder-rolle i går aftes, og ja, styrede faktisk hele vores lille landsby som en kæmpe chef. Og det er også helt fint, men hvis han nu er ulv, så bliver det simpelthen en massakre af hele byen, fordi på en eller anden måde lyttede alle til ham op til deadline i går, og han styrede nærmest showet alene, og var faktisk også årsagen til vores fejlagtige hængning af Schmug.
En anden fordel ved at få ham i en vogn er at jeg ser en MEGET lille chance for at han er vores seer, når han spiller på den aggressive måde op til lynch, som han gør.

Allundberg tog fint ansvar i går, men nu må han imo. tage konsekvensen af at han har dræbt vores medborger Schmug, og ryge i en vogn her i aften.

hvis det er seriøst er jeg meget uenig, da jeg ligger et stort arbejde, vil der også være uendelig med muligheder for slip up så resten af ulvebanden ville blive afsløret(hvis jeg virkelig skulle være ulv), dvs hvis jeg "fredes" et par dage kan jeg få gang i nogle gode diskutioner håber jeg, og synes ikke det vil give jer en fløjtende fis at arbejde videre med når jeg dør. og så er i altså også nede med 4 indbyggere til dag 3 :/



14-04-2015 17:27 #70
fukdifuk skrev:jeg undskylder for mit fravær i de sene timer i går..men er rendt ind i lidt sygdom...


Er det kun mig som overtolker den her ? . Eller bare uheldig udmelding ...

Hvad sker der i de sene nattetimer? Ja der er 4 af vores uloyale indbyggere der bliver ramt af sygdom...


Man blir skør af det her spil :D

14-04-2015 17:28 #71
Allundberg skrev:hvis det er seriøst er jeg meget uenig, da jeg ligger et stort arbejde, vil der også være uendelig med muligheder for slip up så resten af ulvebanden ville blive afsløret(hvis jeg virkelig skulle være ulv), dvs hvis jeg "fredes" et par dage kan jeg få gang i nogle gode diskutioner håber jeg, og synes ikke det vil give jer en fløjtende fis at arbejde videre med når jeg dør. og så er i altså også nede med 4 indbyggere til dag 3 :/




Selv med dit vogn skift i går har jeg dig som 75 % indbygger var 100 før

14-04-2015 17:28 #72
Knuser skrev:har lige 10 min inden jeg skal til folbold med min datter og på mobilen og læser i mens hun træner hvis det ikke bliver ved med at pissene

@loneranger hvis man ser din post fra ca #200 i går starter du med at stemme på allund da du er død og vil give lidt info
og skriver du ikke rykker din stemme så lige pludselig hopper du på johnna som næsten slet ikke har været aktiv og en der lige
forslå ham og så stemmer du som den først.

hvorfor stemt du allund først da der bare intet tydede på han var ulv.

@allund hvad fik dig til at skifte vogn igår?



jeg skifter egentlig fordi der ikke kom noget modstand mod mig ved sinysnip, og jeg føler at han mindre ofte er en ulv så. men jeg havde advaret tidligere om at jeg havde de to på lige dårlig positioner.

14-04-2015 17:29 #73
zybr skrev:Er det kun mig som overtolker den her ? . Eller bare uheldig udmelding ...
Hvad sker der i de sene nattetimer? Ja der er 4 af vores uloyale indbyggere der bliver ramt af sygdom...

Man blir skør af det her spil :D

Helt sikker jeg skev noget om ham igår må lige læse senere når jeg er på computer

14-04-2015 17:29 #74
2018 Champ
Knuser skrev:har lige 10 min inden jeg skal til folbold med min datter og på mobilen og læser i mens hun træner hvis det ikke bliver ved med at pissene

@loneranger hvis man ser din post fra ca #200 i går starter du med at stemme på allund da du er død og vil give lidt info
og skriver du ikke rykker din stemme så lige pludselig hopper du på johnna som næsten slet ikke har været aktiv og en der lige
forslå ham og så stemmer du som den først.

hvorfor stemt du allund først da der bare intet tydede på han var ulv.

@allund hvad fik dig til at skifte vogn igår?



Der var cirka 10 minutter til "nat" da jeg kom online, og nappede Allundberg som den første jeg huskede der havde vendt stemningen imod mig. Jeg vidtse at det var håbløst at få nogen med på andre ideer på et så sent tidspunkt på dagen. Da Joanna47 så pludselig kom op som mulig ulv, havde jeg fået nærlæst de tidligere posts, og opfattede ham langt mere ulvet end Allundberg.


Bemærk også at jeg efter yderligere nærlæsning i dag har sat Allundberg som indbygger.


Med det sagt, så er der vist ingen regler om at man ikke må ændre mening undervejs.

14-04-2015 17:32 #75

jeg vil bare lige sige inden jeg smutter nu at det er fedt at vores seer overlevede inat. det er om noget det vigtigste. derudover så vælger jeg ikke vogne idag da jeg er til fodbold fra nu her snart til omkring 9 som jeg har sagt. vi skal huske at vores seer kan vende det her spil brutalt. og vores seer skal nok prøve at undgå at peeke dem der måske ryger ud, da info på dem ikke er så vigtig, han må selv afgøre hvem han tror er gode at få styr på. indbyggere er gode da de kan lave et sikkert vind til sidst hvis folk så følger de sikre indbyggere. ulve er self bedst da de så kan dræbes :D

14-04-2015 17:36 #76

men hvor mckrogh idag har ham på ulvelisten vil gerne høre ham lidt

14-04-2015 17:37 #77
zonki skrev:Jeg synes også det virker ret ulvet af Allundberg at få flyttet stemmer til inaktiv indbygger lige pludselig. Jeg skrev det også igår at det var en dum ide bare fordi personen var inaktiv, og en strange strategi. Det havde været langt bedre at hoppe på de 2 vogne Joanna47 og Loneranger, da chancen for de er ulv simpelthen er langt større for de er ulv end en inaktiv person ville være det. Det er for mig ren logik. - Men jaja det er nemt er være bagklog.

Det interessante må være at finde ud af hvorfor Allundberg var så vild med at der lige pludselig skulle flyttes stemmer op til deadline. Sq også mærkeligt at han var SÅ aktiv igår og i dag når han bliver nævnt er han bare væk....

Jeg holder stadig på Joanna47, Loneranger og så den nye på min liste er Allundberg. Allundberg virker sq snedig og velformuleret. Han gør bare så meget for at ligne indbygger til at det er for godt til at være sandt, og så i minte at han får skabt splid og flyttet stemmer.

Skal lige analysere mere før jeg kommer med en fræk tidlig stemme.

det er helt rigtigt at jeg må være højt på listen over mulige ulve, altså jeg har jo lavet et screw up, synes nogen i hvertfald. jeg står stadig ved mit valg, og ville også lave det samme i et nyt spil. det er jo alt andet end lige sådan at jeg tænker. kan ikke gøre så meget ved at i tror jeg er ulv, men jeg vil gerne have som jeg efterlyste igår at folk lige gider at tænke over hvem der kan være indbygger.

jeg spottede f.eks. pellez som indbygger meget hurtigt, ved at arbejde systematisk ned gennem tråden.

idag må folk gerne lige arbejde lidt systematisk på slutningen af igår i hvertald. og find nogle mulige indbyggere.

14-04-2015 17:42 #78
Knuser skrev:

men hvor mckrogh idag har ham på ulvelisten vil gerne høre ham lidt


 




Jeg er enig i den her.
14-04-2015 17:47 #79
Allundberg skrev:

og så er i altså også nede med 4 indbyggere til dag 3 :/




 



Jeg tror faktisk stadig at Allund er indbygger. Studsede dog over at han ikke skrev "og så er VI altså også nede med 4 indbyggere til dag 3"
14-04-2015 17:54 #80

Jeg mistænker pt. alle der mistænker mig, men det er jo klart, når man ved at man er indbygger :)

14-04-2015 17:56 #81

Jeg stemmer indtil videre på Joanna47

14-04-2015 17:56 #82
2018 Champ
Joanna47 skrev:Jeg mistænker pt. alle der mistænker mig, men det er jo klart, når man ved at man er indbygger :)

LOL


Jeg tvivler stærkt på at den sætning hjælper dig ret meget.

14-04-2015 17:59 #83

Det er op til jer at tolke det hele, jeg har udpenslet det rigeligt. 3 sætninger på dag 1 var nok til at få mig i et draw ved afstemningen. Idag har jeg brugt min tid på at uddybe det lidt. Jeg har heller ikke "hjulpet" andre i spillet, backet nogens holdninger op eller lign. som man nok kan forvente af en ulv.


14-04-2015 18:00 #84

Ser udtil, at jeg håbløst bliver en vogn idag, så må jeg ryge på den anden vogn, regardless af hvem det bliver. Det er i hvertfald ikke nogen ulvemelding.


14-04-2015 18:01 #85
2018 Champ
Joanna47 skrev:Det er op til jer at tolke det hele, jeg har udpenslet det rigeligt. 3 sætninger på dag 1 var nok til at få mig i et draw ved afstemningen. Idag har jeg brugt min tid på at uddybe det lidt. Jeg har heller ikke "hjulpet" andre i spillet, backet nogens holdninger op eller lign. som man nok kan forvente af en ulv.

Hvorfor skulle du også det, hvis ingen af dem har stået til at blive lynchet?

14-04-2015 18:07 #86

joanna som den en og igen idag ser jeg gerne mckrogh eller loneranger som den anden vogn

14-04-2015 18:08 #87
zybr skrev:Er det kun mig som overtolker den her ? . Eller bare uheldig udmelding ...
Hvad sker der i de sene nattetimer? Ja der er 4 af vores uloyale indbyggere der bliver ramt af sygdom...

Man blir skør af det her spil :D

Det fordi ulvene ikke spiser syge dyr.. Så lidt halsbetændelse så er du reddet :D

14-04-2015 18:09 #88

Jeg bliver nød til at give min stemme på LoneRangR igen, simpelthen fordi det er uforstående for mig, hvordan der kan koges så meget suppe på så lidt.


Jeg stemmer på LoneRangR

14-04-2015 18:13 #89

Husk at skrive din stemme med fed ellers tæller den ikke

14-04-2015 18:14 #90

@NNameNShame hvis du skulle nævne 2 ulv og 2 indbygger lige nu hvem ville det så være?

14-04-2015 18:16 #91

Fedt svar Allundberg. Glad du fik svaret. Og vil sige det cleare dig lidt på min liste.


Men @Allundberg - Jesus, man kan ikke bare skride uden at stemme.. Come on. Jeg synes det enten er DÅRLIG indbygger eller ulvet ikke at stemme. Overvej hvis du nu stemmer, så kan vi andre drage noget viden ud fra det, og dermed cleare dig 110% på et tidspunkt. Det kan vi ikke nu, da du vælger ikke at stemme. Stem ud fra det du ved nu, hvis du ikke har mulighed for det senere.



14-04-2015 18:20 #92

@NNameNShame er Mckrog helt clearet hos dig, bare fordi Allundberg cleare ham?

14-04-2015 18:46 #93

Jeg stemmer på LoneRangR

14-04-2015 18:58 #94
2018 Champ
Joanna47 skrev:Jeg bliver nød til at give min stemme på LoneRangR igen, simpelthen fordi det er uforstående for mig, hvordan der kan koges så meget suppe på så lidt.

Jeg stemmer på LoneRangR

Det er meget forståeligt at du så ihærdigt forsøger at få mig lynchet, når det nu ikke lykkedes dig at få mig til droppe anklagen som ulv imod imod dig. Men at det er på mindst lige så tyndt et grundlag som du igår beskyldte mig for at argumentere for, burde være ret tankevækkende for de øvrige indbyggere.

14-04-2015 19:23 #95

@zonki hvem har du som ulve og indbygger pt?

14-04-2015 19:25 #96

@loneranger hvem har du som indbygger og ulve

14-04-2015 19:28 #97

Sinysnip og kjeldGaard1 ryger vel på mod kills idag da de ikke har været her så der skal vel ikke bruges noget krudt på idag

14-04-2015 19:30 #98

Jeg har skrevet til mods..
at jeg ikke har tiden til spillet...

14-04-2015 19:32 #99
2018 Champ
Knuser skrev:@loneranger hvem har du som indbygger og ulve

I og med du stiller mange spørgsmål, uden selv at bidrage ret meget med dine tanker, er du klart på listen over mistænkte ulve. Men den lader jeg ligge indtil dag 3, hvor vi forhåbentligt har nakket Joanna som den første ulv.

14-04-2015 19:45 #100

Nogen gode bud på vogne idag ?

14-04-2015 19:50 #101

Til og med post #100

[] Allundberg -
[] fukdifuk -
[] Jensen -
[4] Joanna47 -LoneRangR
[] k0ngen1 -
[] Kjeldgaard1 -
[] Knuser -
[1] LoneRangR - Joanna47

[] Nitrrrrrram - Joanna47
[] NNameNShame - Joanna47
[] mckrogh - Joanna47
[] retzzz - zybr
[] sinysnip -
[] zonki -
[1] zybr -

14-04-2015 19:57 #102
zybr skrev:Nogen gode bud på vogne idag ?

der er vel stemning for Johnna & loneranger

14-04-2015 19:58 #103
Knuser skrev: der er vel stemning for Johnna & loneranger

14-04-2015 19:58 #104

indtil der kommer andre på banen stemmer jeg LoneRangeR

14-04-2015 19:58 #105

indtil der kommer andre på banen stemmer jeg LoneRangeR

14-04-2015 19:58 #106
OP

GM meddelelse:


Sinysip er blevet subbet ud med Repsak.


Fortsat god spil til alle & tak til Alex

14-04-2015 19:59 #107
Knuser skrev: der er vel stemning for Johnna & loneranger

Igår var du ikke fan af Joanna som vogn hvad er sket siden igår ?

14-04-2015 20:00 #108

Hvadså Repsak, er du ulv eller hvad?

14-04-2015 20:01 #109
zybr skrev: Igår var du ikke fan af Joanna som vogn hvad er sket siden igår ?

intet der er bare en del der allerede vil have ham og er fint nok med mig bare den anden bliver krogh eller loneranger

så kørt bare med der

14-04-2015 20:01 #110

Lone og Joanna, jeg betragter jeg begge som ulve indtil i svarer på den her besked, at I er klar til at svare på spørgsmål..

14-04-2015 20:04 #111
Knuser skrev: intet der er bare en del der allerede vil have ham og er fint nok med mig bare den anden bliver krogh eller loneranger
så kørt bare med der

Som udgangspunkt tænker jeg at det er okay at give mckrogh fri i dag, men bare vi beholder ham under radaren.. ved dog ikke hvordan man skal tolke det, at han blev overraskende stille siden starten igår?

14-04-2015 20:07 #112
NNameNShame skrev: Som udgangspunkt tænker jeg at det er okay at give mckrogh fri i dag, men bare vi beholder ham under radaren.. ved dog ikke hvordan man skal tolke det, at han blev overraskende stille siden starten igår?

ja mærkligt han ikke har været online

14-04-2015 20:07 #113
NNameNShame skrev:Lone og Joanna, jeg betragter jeg begge som ulve indtil i svarer på den her besked, at I er klar til at svare på spørgsmål..

Hvad vil du vide? :)

14-04-2015 20:08 #114
Joanna47 skrev:Hvad vil du vide? :)

Lækkerier :D Hold dig klar, okay?

14-04-2015 20:09 #115
2018 Champ
NNameNShame skrev:Lone og Joanna, jeg betragter jeg begge som ulve indtil i svarer på den her besked, at I er klar til at svare på spørgsmål..

Kom frisk, men så skal det være nu. Better Call Saul venter

14-04-2015 20:10 #116

Fint, lone, hvormange ord kan du cirka skrive i minuttet på en computer? (retarderet sprøgsmål, i know, men svar lige)

14-04-2015 20:12 #117
2018 Champ
NNameNShame skrev:Fint, lone, hvormange ord kan du cirka skrive i minuttet på en computer? (retarderet sprøgsmål, i know, men svar lige)

Det kommer an på hvor lange de er, og ja, det var ret retarderet

14-04-2015 20:14 #118

Cool nok, det er også irelevant, men kan du ikke lige fortælle mig din top tre ulve lige nu (kan være joanna), og din top tre indbyggere :D Jeg tænker MEGET over, hvorlænge du er om at svare.. jeg skal ikke have begrundelse, bare din umiddelbare indskydelse?

14-04-2015 20:16 #119

Min stemme ryger på lonerangr. En blanding af igår og mener vi har en ret klar ulv i Allundberg imorgen hvis det viser sig at Lonerangr er ulv. lonerangr

14-04-2015 20:16 #120

Skal du lige skype med dine ulvevenner?

14-04-2015 20:17 #121

@Lone Skal du lige skype med dine ulvevenner?

14-04-2015 20:20 #122

@NNameNShame forstår ikke det her helt men du spørg ikke johnna om noget så mon han stadigvæk holder sig klar


14-04-2015 20:21 #123
2018 Champ

Jeg har nævnt to mistænkte ulve og en indbygger idag. Det må være nok for nu, men kan da tilføje at folk der ikke rigtig kommer frem med egne tanker og hellere vil høre de andres, pr automatik ryger på listen over mistænkte.

14-04-2015 20:22 #124

jeg hopper med på at lade LonerangR være vogn .


Så min stemme er på ham indtil videre

14-04-2015 20:26 #125
Knuser skrev:@NNameNShame forstår ikke det her helt men du spørg ikke johnna om noget så mon han stadigvæk holder sig klar

Bare glem det, ville have spurgt ham om det samme som lone for at se om en af dem kunne blive "frikendt", ved hurtigt at give et svar, men han svarede ikke på mit "..., okay?", så det giver ikke rigtig mening at spørge. Jeg ved ikke, hvad jeg forventede, men det kunne jo være, at en ærlig person rent faktisk kunne have give mig et hurtigt og ærligt svar, uden tid til at snakke med eventuelle ulvevenner, en ulv ville uden tvivl skulle snakke med sit "team" først, så der ville gå noget før man svarede, men at de ikke svarer gør dem ikke til mere ulve end før, det frikender dem bare ikke :p

Jeg ved stadig ikke, hvem der er mest ulvet, men holder fast i at Pellez stemte på Joanna sidst igår, men jeg ved det sku' ikke, jeg har ikke givet min final vote endnu.. så vil rigtig gerne oplyses af en eller anden guru, som ser noget jeg ikke ser :)


14-04-2015 20:28 #126
LoneRangR skrev:Jeg har nævnt to mistænkte ulve og en indbygger idag. Det må være nok for nu, men kan da tilføje at folk der ikke rigtig kommer frem med egne tanker og hellere vil høre de andres, pr automatik ryger på listen over mistænkte.

Fair nok ^^

14-04-2015 20:33 #127
2018 Champ

I og med jeg på dag 1 først ofrede mig selv ved at fjerne min stemme fra McKrogh, for siden ikke at ændre min stemme fra Joanna47 til Schmug for ikke selv at risikere at ryge ud, håber jeg egentlig at jeg bliver lynchet i dag, så min rolle kan blive bekræftet. Indbyggerne er så 4 stk nede, men får 2 dages håndgribelige stemmer at arbejde med. Hvis der ikke bliver knaldet en ulv senest i morgen, ser det dælme surt ud for de resterende indbyggere.

14-04-2015 20:40 #128

Så er jeg sgu back, vi var kun 9mand idag på sådan en indendørsbane og så tabte jeg også.. :C Jeg vil kigge på de nye indlæg siden sidst og derefter vil jeg gå i krig med at finde nogle indbyggere, stadig rimelig ærgelig over at min favorit indbygger røg i nat.

14-04-2015 20:42 #129

Læst lidt løst kigger lige igennem her til aften inden jeg kommer med bastante udmeldinger :) Jeg fik desværre det kedelig pick at være borger, hvem er ulvene ? Nogle der står for skud pt?

14-04-2015 20:42 #130
Jensen skrev:


Jeg tror faktisk stadig at Allund er indbygger. Studsede dog over at han ikke skrev "og så er VI altså også nede med 4 indbyggere til dag 3"

haha godt spottet, jeg gjorde det for at understrege at jeg er ude, tænkte det var lidt dramatisk og ville fjerne fokus lidt fra mig.

14-04-2015 20:43 #131

Jeg kan faktisk godt lide Lonerangers argumenter.


Jeg har ikke så meget mere tid idag, så jeg må afgive min stemme nu.


For lige et bidrage lidt på falderebet, så har jeg NNameNShame og Jensen som Villa. De 2 snakker imo godt, prøver at oplyse sager og virker meget villa agtig.


Allundberg er jeg stadig ikke helt sikker på. Synes det er ret ulvet ikke at ville stemme med den heat der var på ham i starten af dagen. Måske han taler sandt, men ikke at stemme når man har fået heat og derved potentielt sætte sig mere i søgelyset ved det vi kan greje ud af en stemme på dag3 synes jeg gør at jeg ikke kan finde ud af hvad han er endnu.


Mckrog synes jeg ikke er helt clearet. Måske måske ulv. Igår smed han meget brænde på ulve bålet. Idag flytter han sig mere over på villa.


Jeg stemmer Joanna47 - Ville ellers have hoppet på Allundberg eller Loneranger. Men da Lonerager kommer med gode points, så får det mig til at gå lidt væk fra de 2.

14-04-2015 20:44 #132
Repsak skrev:Læst lidt løst kigger lige igennem her til aften inden jeg kommer med bastante udmeldinger :) Jeg fik desværre det kedelig pick at være borger, hvem er ulvene ? Nogle der står for skud pt?

I aften ligner det en joanna/lonerangr vogn, og pt holder jeg fast på joanna som mit bud, lonerangr begynder at give lidt mere mening, men i don't know, vi skulle have afgjort den her vogn igår..

14-04-2015 20:45 #133
OP

Til og med post #132


[] Allundberg -
[] fukdifuk -
[] Jensen -
[5] Joanna47 -LoneRangR
[] k0ngen1 -
[] Kjeldgaard1 -
[] Knuser - LoneRangR

[3] LoneRangR - Joanna47

[] Nitrrrrrram - Joanna47
[] NNameNShame - Joanna47
[] mckrogh - Joanna47
[] retzzz - zybr
[] sinysnip/Repsak -
[] zonki - Joanna47

[1] zybr - LoneRangR

14-04-2015 20:45 #134
zonki skrev:Fedt svar Allundberg. Glad du fik svaret. Og vil sige det cleare dig lidt på min liste.

Men @Allundberg - Jesus, man kan ikke bare skride uden at stemme.. Come on. Jeg synes det enten er DÅRLIG indbygger eller ulvet ikke at stemme. Overvej hvis du nu stemmer, så kan vi andre drage noget viden ud fra det, og dermed cleare dig 110% på et tidspunkt. Det kan vi ikke nu, da du vælger ikke at stemme. Stem ud fra det du ved nu, hvis du ikke har mulighed for det senere.


det er fint at det kun cleare lidt, der må gerne være en del skepsis tilbage da jeg jo var grund til mislynch igår..

jeg tror du har misforstået mig, jeg mente bare at jeg ikke ville sætte de to vogne op som igår. jeg skal skam nok stemme og overveje min stemme nøje. dem der ikke stemmer er seriøst ubrugelige..


14-04-2015 20:49 #135

Vi er en indbygger mindre, hvis jeg ryger i aften!

14-04-2015 20:51 #136

joanna kan du ikke komme med en masse tanker? schmug kom med ingenting inden han døde, så han døde forgæves, hvis du dør nu er det mindste du kan gøre at give så meget som overhovedet muligt inden. plz

14-04-2015 20:52 #137

Gud hvor er det ærgeligt for spillet at med en time igen halvdelen ikke har givet sit besyv med.


Jeg gentager migselv fra igår STRAM OOOOP

14-04-2015 20:52 #138
zybr skrev:Gud hvor er det ærgeligt for spillet at med en time igen halvdelen ikke har givet sit besyv med.

Jeg gentager migselv fra igår STRAM OOOOP

'Like'

14-04-2015 20:52 #139

Hvis vognene er som ovenfor, så er min stemme på LoneRangeR. Mest fordi jeg ikke tror på Joanna som ulv, givet de få ting hun har skrevet, og som jeg ikke synes er specielt kontroversielt.

14-04-2015 20:53 #140

problemet lige nu er at vognene er de samme som igår. der var åbenbart ikke det vilde fare på færde igår så folk gad ikke poste, idag er der obv heller ikke fare på færde hvis der ikke var igår, så de kan bare fortsætte med at sove som ulve... indbyggerne er jeg helt pas på hvorfor ikke gider komme med tanker.. jeg vil give zybr så meget ret...

14-04-2015 20:54 #141

Vi skal IKKE have Loneranger og Joanna som vogne i dag. Det er simpelthen for nemt for ulvene. Jeg har tre forslag i Kongen1, Zybr og knuser og vil meget gerne fortælle jer hvorfor.

-De kommer alle med meget korte indlæg. Hvor en indbygger vil bruge meget mere tid på at være nysgerrig efter hvem der er ulve, i stedet for at holde sig under radareren, og "beskytte sig selv", som de gør.

-De stiller spørgsmål i stedet for at prøve selv at besvare spørgsmål, hvilket typisk kendetegner en ulv. - Igen er det min mening at en indbygger simpelthen vil være mere opsøgende og selv finde ulvene, i stedet for at holde sig ude af problemerne. Ulvene skal jo ikke opklare noget, de skal bare køre på "cruise-control"


Få så Lonerangr og Joanna væk fra de vogne



14-04-2015 20:54 #142

jeg vil dog lige pointere at jeg ikke ændrer jeres vogne, det må i selv gøre hvis i føler for det...

14-04-2015 20:54 #143

Kongen1

14-04-2015 20:55 #144
zybr skrev:Gud hvor er det ærgeligt for spillet at med en time igen halvdelen ikke har givet sit besyv med.

Jeg gentager migselv fra igår STRAM OOOOP

Fukdifuk er syg, og Kjeldgaard ligner en der skal replaces, resten burde vel dukke op med stemme.


Hvor kommer "vogne" forøvrigt fra? Standard slang, eller opfundet i dette spil?

14-04-2015 20:57 #145

Det eneste jeg vil sige er, hvis jeg ryger nu, er er indbyggerne må prøve at kigge lidt efter dem, så lukker lidt af for mine argumenter.


Det har bla. været zonki på det sidste. Jeg er også lidt bange for, at Lone er god nok, og at ulvene spiller os op mod hinanden.

14-04-2015 20:57 #146

så = som

14-04-2015 20:57 #147

Min mavefornemmelse siger

Lonerangr

Retzzz


som ulve.


Der er for meget beskyttelses taktik og vildledelse fra Retzz og han beskylder soleklare indbyggere for at være ulve.

Lonerangr har der bare været alt for meget polimik omkring fra start og det bliver svært for ham at vinde noget tillid tilbage.



14-04-2015 20:58 #148
Allundberg skrev:jeg vil dog lige pointere at jeg ikke ændrer jeres vogne, det må i selv gøre hvis i føler for det...

Kan sku' egentlig godt forstå det, især hvis vi rammer en indbygger igen, for så er du hængt imorgen :D (det giver dig self beskyttelse i nat) ^^
Men den beskyttelse vil jeg sku' egentlig gerne have, for er efterhånden nervøs for at blive slagtet i nat, så jeg er frisk på at tage skylden i morgen, hvis ikke vi fanger en ulv i nat.. vi kan godt ændre vognene, til fx mckrogh?

14-04-2015 20:59 #149

Jeg er frisk på at prøve mckrogh hvis du kan give os nogle tanker.

14-04-2015 20:59 #150
Jensen skrev: Fukdifuk er syg, og Kjeldgaard ligner en der skal replaces, resten burde vel dukke op med stemme.

Hvor kommer "vogne" forøvrigt fra? Standard slang, eller opfundet i dette spil?

vognene tror jeg kun er fra det her spil, det er de to man stemmer på om aftenen, og jeg tror man "vælger" dem for at undgå, at fire ulve i sidste sekund kan flytte stemmer fra en ulv til en indbygger :p

14-04-2015 21:00 #151

Jeg tror ikke retzz er ulv, udelukkende fordi han ikke vil stemme på mig, og jeg er indbygger.


Er jeg den eneste der Allundberg? Han har spillet det før, så måske set andre tage "styringen" som ulv.

14-04-2015 21:00 #152
zybr skrev:Jeg er frisk på at prøve mckrogh hvis du kan give os nogle tanker.

Jeg har virkelig kun, hvad jeg skrev i går, og så at han pludselig blev stille (ved jeg ikke, hvordan skal tolkes)?

14-04-2015 21:02 #153

Vil igen gerne understrege at vi IKKE skal have Lonerangr og Joanna som vogne i dag. Som Allundberg rigtigt er inde på, var der ingen fare i går, og vi giver simpelthen ulvene et nemt fripas, ved at have de samme vogne igen.


Lonerangr og Joanna er i min bog indbyggere, simpelthen fordi der så nemt er kommet heat på dem, uden at vi har set særlig meget beskyttelse af dem.

14-04-2015 21:03 #154

Aftenens vogne zybr og kongen1 ??

14-04-2015 21:03 #155
Joanna47 skrev:Jeg tror ikke retzz er ulv, udelukkende fordi han ikke vil stemme på mig, og jeg er indbygger.

Er jeg den eneste der Allundberg? Han har spillet det før, så måske set andre tage "styringen" som ulv.

Stop nu med ham allundberg, han er den mest aktive og skal nok blive lynchet en af dagene, hvis han er ulv.. idag har han nærmest NUL styring, hvilket er fint, fordi man så fordeler den lidt ud. Din pointe med hverken dig eller lone er ulve er tilgengæld meget indbyggeragtig for mig..

14-04-2015 21:05 #156
retzzz skrev:Aftenens vogne zybr og kongen1 ??

Hvorfor ikke mckrogh?

(går btw ikke ud fra, at du kan stemme på 2, så vælge lige én)

14-04-2015 21:06 #157

zybr har været mest ulveagtigt i min bog af dem.

14-04-2015 21:07 #158

Hvornår er der nat?

14-04-2015 21:07 #159
2018 Champ

Klokken 22 vel?

14-04-2015 21:07 #160
retzzz skrev:Aftenens vogne zybr og kongen1 ??

Forstår slet ikke mig? Synes jeg har prøvet at være med til at nakke ulvene. Og argumenter nu lidt. Har ikke set dig som en af de seriøse ulve, men det virker lidt suspekt og prøve at ændrer så meget her inden EOD uden at argumentere

14-04-2015 21:08 #161
Joanna47 skrev:Jeg tror ikke retzz er ulv, udelukkende fordi han ikke vil stemme på mig, og jeg er indbygger.

Er jeg den eneste der Allundberg? Han har spillet det før, så måske set andre tage "styringen" som ulv.

jeg har ikke spillet før, skrev jeg også igår da der blev spurgt. og det er godt at være mistroisk, det er nemlig rimelig svært at sidde og ikke have nogen anelse om hvem man kan stole på. derfor jeg også gentagene gange skriver at det er fedt hvis folk gider finde nogle indbyggere de stoler på.

14-04-2015 21:08 #162
NNameNShame skrev: Hvorfor ikke mckrogh?
(går btw ikke ud fra, at du kan stemme på 2, så vælge lige én)

Jeg har skrevet mine argumenter længere oppe.

14-04-2015 21:08 #163

@Joanna47 det vel fordi jeg har skrevet mest. Hvis jeg havde holdt mig til 1 indlæg så havde vi været ens.


Men jeg er indbygger og fjollet den lige pludselig skal svinges over på mig. Er der panik før lukketid?

14-04-2015 21:09 #164
Joanna47 skrev:zybr har været mest ulveagtigt i min bog af dem.

Hvorfor zybr? Som skrevet tidligere tror jeg ikke på dig eller Lone som ulve, men er det sådan vognene ser ud, så tager jeg selvfølgelig stilling til hvem der ser mest ulvet ud. Synes klart at de er fint at kigge mod andre, men har ikke selv observeret noget på zybr.

14-04-2015 21:10 #165

Jeg stoler på Allundberg + NNnameShame som ærke indbyggere.


Tænker jeg måske ramte plet når jeg sagde Retzz som ulv, han begyndte at angribe mig og vil ha stemmer på mig da jeg bragte hans navn op.

14-04-2015 21:10 #166
Jensen skrev: Hvorfor zybr? Som skrevet tidligere tror jeg ikke på dig eller Lone som ulve, men er det sådan vognene ser ud, så tager jeg selvfølgelig stilling til hvem der ser mest ulvet ud. Synes klart at de er fint at kigge mod andre, men har ikke selv observeret noget på zybr.

Hvilke træk gør at du mener han er indbygger?

14-04-2015 21:11 #167
k0ngen1 skrev:Forstår slet ikke mig? Synes jeg har prøvet at være med til at nakke ulvene. Og argumenter nu lidt. Har ikke set dig som en af de seriøse ulve, men det virker lidt suspekt og prøve at ændrer så meget her inden EOD uden at argumentere

ja forstå det ikke men syntes da at hvis retzzz vil lave dem om skal han da selv hoppe op i den en

får har lige fået ulve vibes på dig

14-04-2015 21:13 #168

Andre der er frisk på at prøve Retzz ud som vogn istedet for Joanna47 som jeg ser som overvejende indbygger.


Jeg ændre min stemme til Retzz. Håber andre er klar på at prøve ham af.

14-04-2015 21:13 #169
zybr skrev:Jeg stoler på Allundberg + NNnameShame som ærke indbyggere.

Tænker jeg måske ramte plet når jeg sagde Retzz som ulv, han begyndte at angribe mig og vil ha stemmer på mig da jeg bragte hans navn op.

Det er på ingen måde korrekt. Det er simeplthen helt forkerte facts du kommer med der. Jeg kommer med et langt indlæg, hvor jeg advarer samtlige indbyggere om at det vil være en katastrofe at have de samme to vogne som i går, og vi skal IKKE have lone og joanna i vognene igen. Derefter nævner jeg 3 mulige kandidater til ulve, hvor dit navn bl.a. indgår, samt argumenter hvorfor. Og derefter udnævner du mig som ulv.


At du ikke har styr på dine fakta gør simpelthen at jeg mistænker dig endnu mere som værende ulv

Zybr


14-04-2015 21:14 #170
OP

Til og med post # 169


[] Allundberg -
[] fukdifuk -
[] Jensen - LoneRangR

[4] Joanna47 -LoneRangR
[] k0ngen1 -
[] Kjeldgaard1 -
[] Knuser - LoneRangR
[3] LoneRangR - Joanna47
[] Nitrrrrrram - Joanna47
[] NNameNShame - mckrogh

[1] mckrogh - Joanna47
[1] retzzz - zybr

[] sinysnip/Repsak -
[] zonki - Joanna47

[1] zybr - retzzz

14-04-2015 21:14 #171
retzzz skrev: Hvilke træk gør at du mener han er indbygger?

Hvem af de tre

14-04-2015 21:14 #172

For at være helt ærligt, så har jeg ikke nogle vildt gode forslag til ulve. Jeg hopper på den vogn, hvor folk kan komme med de bedste argumenter.

14-04-2015 21:15 #173
2018 Champ
retzzz skrev:Jeg har tre forslag i Kongen1, Zybr og knuser og vil meget gerne fortælle jer hvorfor.

-De kommer alle med meget korte indlæg. Hvor en indbygger vil bruge meget mere tid på at være nysgerrig efter hvem der er ulve, i stedet for at holde sig under radareren, og "beskytte sig selv", som de gør.
-De stiller spørgsmål i stedet for at prøve selv at besvare spørgsmål, hvilket typisk kendetegner en ulv. - Igen er det min mening at en indbygger simpelthen vil være mere opsøgende og selv finde ulvene, i stedet for at holde sig ude af problemerne. Ulvene skal jo ikke opklare noget, de skal bare køre på "cruise-control"



Jeg vil ikke udelukke muligheden for at tænke i nye baner, men vil dog forslå Kongen1 og Knuser. Sidstnævnte har jo tidligere været vendt som mulig ulv, og Zybr kan jeg ikke rigtig gennemskue hvor jeg har.

14-04-2015 21:16 #174
retzzz skrev: Det er på ingen måde korrekt. Det er simeplthen helt forkerte facts du kommer med der. Jeg kommer med et langt indlæg, hvor jeg advarer samtlige indbyggere om at det vil være en katastrofe at have de samme to vogne som i går, og vi skal IKKE have lone og joanna i vognene igen. Derefter nævner jeg 3 mulige kandidater til ulve, hvor dit navn bl.a. indgår, samt argumenter hvorfor. Og derefter udnævner du mig som ulv.

At du ikke har styr på dine fakta gør simpelthen at jeg mistænker dig endnu mere som værende ulv

Zybr



Forhelvede hvor er det svært det er... men drenge jeg tror sku' at I er to indbyggere der er ved at ryge i totterne på hinanden!

14-04-2015 21:16 #175

ved ikke om zonki er her, men måske ved nogen andre det. hvem er deagle er?

zonki skrev igår at det var fedt at jensen og deagle var med, går ud fra at jensen er ham der hedder jensen her.

det er ikke for at jeg tror at de er ulve pga det eller lignende, men har måske noget jeg har bemærket.



14-04-2015 21:16 #176
retzzz skrev:Havde desværre ikke mulighed for at være på PN op til lynch i går, men kommer til at være mere aktiv i dag, så vi kan få nakket de skide ulve!

@Joanna47 De to indbyggere som desværre ikke er med os mere(RIP Pellez og Schmug) havde begge lagt deres lynch-stemme på dig. Så udmiddelbart virker det til at de confirmed indbyggere må have følt at du har haft en meget ulvet adfærd på dag 1. Hvad har du at sige til dit forsvar?

Joanna47



retzzz skrev:zybr virker meget meget ulvet. og nu prøver han at få to tydelige indbyggere i de to eneste vogne, hvilket er et super smart træk da han så får os indbyggere til at spilde hele dag 2, hvis hans flotte plan skulle lykkes.

derudover er jeg sgu ved at blive overbevist om at joanna er indbygger, med hans kommentarer i dag, som imo. virker meget oprigtige. har en meget stærk fornemmelse af at zybr er ulv, og det er både basseret på de sidste 30 min. i går, samt hans ageren i dag

zybr

retzzz skrev:Udmiddelbart er jeg frisk på at få Allundberg i en vogn i aften. Han tog i den grad en leder-rolle i går aftes, og ja, styrede faktisk hele vores lille landsby som en kæmpe chef. Og det er også helt fint, men hvis han nu er ulv, så bliver det simpelthen en massakre af hele byen, fordi på en eller anden måde lyttede alle til ham op til deadline i går, og han styrede nærmest showet alene, og var faktisk også årsagen til vores fejlagtige hængning af Schmug.
En anden fordel ved at få ham i en vogn er at jeg ser en MEGET lille chance for at han er vores seer, når han spiller på den aggressive måde op til lynch, som han gør.

Allundberg tog fint ansvar i går, men nu må han imo. tage konsekvensen af at han har dræbt vores medborger Schmug, og ryge i en vogn her i aften.

retzzz skrev:Vi skal IKKE have Loneranger og Joanna som vogne i dag. Det er simpelthen for nemt for ulvene. Jeg har tre forslag i Kongen1, Zybr og knuser og vil meget gerne fortælle jer hvorfor.

-De kommer alle med meget korte indlæg. Hvor en indbygger vil bruge meget mere tid på at være nysgerrig efter hvem der er ulve, i stedet for at holde sig under radareren, og "beskytte sig selv", som de gør.
-De stiller spørgsmål i stedet for at prøve selv at besvare spørgsmål, hvilket typisk kendetegner en ulv. - Igen er det min mening at en indbygger simpelthen vil være mere opsøgende og selv finde ulvene, i stedet for at holde sig ude af problemerne. Ulvene skal jo ikke opklare noget, de skal bare køre på "cruise-control"

Få så Lonerangr og Joanna væk fra de vogne



du flyver rundt i din stemme så lige nu er du på vej over på min ulve list

dem du vil stemme på kan jeg bare ikke finde det helt store på men du gjorde

noget ligende det samme i går

14-04-2015 21:17 #177

De tre jeg ser som de sikreste indbyggere lige pt. Allundberg, Joanna og Lonerangr, og håber I kan se det fornuftige i at starte et par vogne i blandt disse deltagere: Zybr, Kongen1 og Knuser

14-04-2015 21:18 #178

jeg er deagle :)

14-04-2015 21:18 #179
2018 Champ
Joanna47 skrev:jeg er deagle :)

Det var sgu da et underligt navn til en ulv :-P

14-04-2015 21:19 #180

@retzzz


At jeg ikke har styr på fakta er blot fordi jeg ikk er et ordens menneske og ikke er den bedste til det her spillet. Jeg er igang med at lære det. Jeg er indbygger og du begår en fejl ved at tro jeg er ulv.


hvad er du itvivl omkring mig så vil jeg gerne redde det ud.


14-04-2015 21:19 #181
Knuser skrev: du flyver rundt i din stemme så lige nu er du på vej over på min ulve list
dem du vil stemme på kan jeg bare ikke finde det helt store på men du gjorde
noget ligende det samme i går

Ja, lige præcis. Det jeg siger er at det er altafgørende at vi får skiftet vogne. Gør vi ikke dette er det gg. Kan virkelig ikke forstå at folk ikke får dem væk fra Lonerangr og Joanna, og det bekymrer jeg rigtig rigtig meget at ingen beskytter dem.

14-04-2015 21:20 #182
zybr skrev:Andre der er frisk på at prøve Retzz ud som vogn istedet for Joanna47 som jeg ser som overvejende indbygger.

Jeg ændre min stemme til Retzz. Håber andre er klar på at prøve ham af.

tror du har noget han sejler nu med alle de beskyldninger

14-04-2015 21:21 #183
retzzz skrev: Ja, lige præcis. Det jeg siger er at det er altafgørende at vi får skiftet vogne. Gør vi ikke dette er det gg. Kan virkelig ikke forstå at folk ikke får dem væk fra Lonerangr og Joanna, og det bekymrer jeg rigtig rigtig meget at ingen beskytter dem.

Okay, fair nok, jeg er også lidt væk fra dem... men really... vi skal have nogen I de fucking vogne så man ikke flipper en coin og dræber en indbygger som i går..

14-04-2015 21:21 #184
retzzz skrev: Ja, lige præcis. Det jeg siger er at det er altafgørende at vi får skiftet vogne. Gør vi ikke dette er det gg. Kan virkelig ikke forstå at folk ikke får dem væk fra Lonerangr og Joanna, og det bekymrer jeg rigtig rigtig meget at ingen beskytter dem.

Okay, fair nok, jeg er også lidt væk fra dem... men really... vi skal have nogen I de f**** vogne så man ikke flipper en coin og dræber en indbygger som i går..

14-04-2015 21:21 #185
retzzz skrev: Ja, lige præcis. Det jeg siger er at det er altafgørende at vi får skiftet vogne. Gør vi ikke dette er det gg. Kan virkelig ikke forstå at folk ikke får dem væk fra Lonerangr og Joanna, og det bekymrer jeg rigtig rigtig meget at ingen beskytter dem.

Hvad er dit argument for at jeh skal være ulv?

14-04-2015 21:24 #186
NNameNShame skrev: Okay, fair nok, jeg er også lidt væk fra dem... men really... vi skal have nogen I de f**** vogne så man ikke flipper en coin og dræber en indbygger som i går..

Hvem ser du som mulige kandidater til vognene?

14-04-2015 21:24 #187
k0ngen1 skrev: Hvad er dit argument for at jeh skal være ulv?

Henviser til indlæg #141

14-04-2015 21:24 #188

Ikke let at få styr på men umiddelbart kan jeg se der flere brugere der ikke rigtigt har blandet sig. Min første indskydelse er at der nogle der har utrolig travlt med at benægte.
Zybr og Retzz springer lidt ud der.
LoneRangR virker det som om folk har fredet, uden jeg helt kan genneskue hvorfor ? uden at sige han er ulv.

14-04-2015 21:25 #189
retzzz skrev: Hvem ser du som mulige kandidater til vognene?

Jamen det er jo det jeg siger er noget pis... I have no idea... mckrogh og lonerangr?

14-04-2015 21:26 #190

Kan vi få skiftet stemmer fra loneranger og mig til cybr? Skifter jeg fra lonerangr, og ingen føler med, så er det bare mig der ryger i aften, og så er vi en indbygger mindre.

14-04-2015 21:28 #191

syntes ikke cybr skulle være ulv har lige kigget igen kan ikke finde noget på ham


men er mærkligt at mckrogh intet har skrevet idag


14-04-2015 21:29 #192
Joanna47 skrev:Kan vi få skiftet stemmer fra loneranger og mig til cybr? Skifter jeg fra lonerangr, og ingen føler med, så er det bare mig der ryger i aften, og så er vi en indbygger mindre.

Jeg er lige ved at gøre op hvor min stemme skal hen. Lone tror jeg ikke på, så skal lige se hvem der ellers er i spil.

14-04-2015 21:29 #193
Joanna47 skrev:Kan vi få skiftet stemmer fra loneranger og mig til cybr? Skifter jeg fra lonerangr, og ingen føler med, så er det bare mig der ryger i aften, og så er vi en indbygger mindre.

Fair nok.. så siger vi at det ikke er jer som er i vognen... Vi skal have to nye, og så skal vi stemme på dem, det er sku' det eneste der kan få dem ud af buskene... ligenu sidder varulvene sikkert og gider sig i hænderne over den splid vi har skabt... én eller anden, sæt en vogn op, og så hopper vi på den!

14-04-2015 21:29 #194
Joanna47 skrev:Kan vi få skiftet stemmer fra loneranger og mig til cybr? Skifter jeg fra lonerangr, og ingen føler med, så er det bare mig der ryger i aften, og så er vi en indbygger mindre.

Jo, start med selv at få stemt på nogle andre!

14-04-2015 21:30 #195

Lige pt er det bare en sludder for en sladder.


Vi skal ha nogle vogne på bordet. Ellers bliver det for let for ulvene til sidste og ligge presset og kunne prikke en indbygger ud.


mckrogh fik heat igår og kunne godt prøves idag.

Lonerangr har bare mistet tillid for folket.

Retzzz mega suspekt og flyver om sig med beskyldninger.


måske

Knusser - acter underligt


Indbygger:

Allundberg

Nname...

Joanna47


Det er mine tanker

14-04-2015 21:30 #196
2018 Champ
Joanna47 skrev:Kan vi få skiftet stemmer fra loneranger og mig til cybr? Skifter jeg fra lonerangr, og ingen føler med, så er det bare mig der ryger i aften, og så er vi en indbygger mindre.

Jeg er med på ideen, idet det nok vil være fornuftigt at tænke i nye baner lige nu. Hvis du ændrer din stemme gør jeg det samme. Om ikke andet er vi lige vidt, i hvert fald i denne omgang.

14-04-2015 21:30 #197

stemmer på cybr

14-04-2015 21:31 #198
NNameNShame skrev: Fair nok.. så siger vi at det ikke er jer som er i vognen... Vi skal have to nye, og så skal vi stemme på dem, det er sku' det eneste der kan få dem ud af buskene... ligenu sidder varulvene sikkert og gider sig i hænderne over den splid vi har skabt... én eller anden, sæt en vogn op, og så hopper vi på den!

Jeg har kommet med et forslag i Zybr og Kongen1 en del gange efterhånden. Forstår ikke hvorfor de bliver beskyttet på den måde. Hvad er det der gør at I ser dem som indbyggere? Er det rent faktisk ulvene der beskytter dem?

14-04-2015 21:31 #199

jeg er game på Mckrogt og retzzz som vogne

14-04-2015 21:32 #200

mckrogh

14-04-2015 21:32 #201
Knuser skrev:jeg er game på Mckrogt og retzzz som vogne

Ser du Lonerangr og Joanna som indbyggere eller ulve?

14-04-2015 21:32 #202
NNameNShame skrev: Fair nok.. så siger vi at det ikke er jer som er i vognen... Vi skal have to nye, og så skal vi stemme på dem, det er sku' det eneste der kan få dem ud af buskene... ligenu sidder varulvene sikkert og gider sig i hænderne over den splid vi har skabt... én eller anden, sæt en vogn op, og så hopper vi på den!

Hvis vi har to vogne nu, og vælger to nye, så har vi haft 4 vogne i spil, så tror ikke ulvene gnider sig i hænderne, da een af dem statistisk set har været i spil så, og da vi trods alt føler vi gætter lidt bedre end bare helt random at skyde med spredehagl. Det gode er at vi får info som kan bruges i dag, men også de kommende dage.

14-04-2015 21:32 #203

Retzz


14-04-2015 21:32 #204
NNameNShame skrev: Fair nok.. så siger vi at det ikke er jer som er i vognen... Vi skal have to nye, og så skal vi stemme på dem, det er sku' det eneste der kan få dem ud af buskene... ligenu sidder varulvene sikkert og gider sig i hænderne over den splid vi har skabt... én eller anden, sæt en vogn op, og så hopper vi på den!

Hvis vi har to vogne nu, og vælger to nye, så har vi haft 4 vogne i spil, så tror ikke ulvene gnider sig i hænderne, da een af dem statistisk set har været i spil så, og da vi trods alt føler vi gætter lidt bedre end bare helt random at skyde med spredehagl. Det gode er at vi får info som kan bruges i dag, men også de kommende dage.

14-04-2015 21:33 #205
retzzz skrev: Ser du Lonerangr og Joanna som indbyggere eller ulve?

lone - ulv

joanna - indbygger


er min tanke med de 2

14-04-2015 21:33 #206
Jensen skrev: Hvis vi har to vogne nu, og vælger to nye, så har vi haft 4 vogne i spil, så tror ikke ulvene gnider sig i hænderne, da een af dem statistisk set har været i spil så, og da vi trods alt føler vi gætter lidt bedre end bare helt random at skyde med spredehagl. Det gode er at vi får info som kan bruges i dag, men også de kommende dage.

Fair nok, men jeg synes sku' vi skal have mckrogh i spil som en vogn

14-04-2015 21:34 #207
Joanna47 skrev:stemmer på cybr

din stemme er ugyldig ;) er med z men syntes hellere du burde smide de rigtige vogne vi vælger.


Men jeg er ikke ulv!, jeg kan ikke se hvorfor du tror jeg er det? Jeg kommer med en masse tanker og er aktiv i kampen om vi vælger rigtig. En stemme på mig vil være endnu en spildt aften og en masse indlæg uden grund.....

14-04-2015 21:34 #208
NNameNShame skrev: Fair nok, men jeg synes sku' vi skal have mckrogh i spil som en vogn

ja det er jo det


mckrogh og retzzz



14-04-2015 21:35 #209

mckrogh

14-04-2015 21:35 #210
2018 Champ

McKrogh

14-04-2015 21:36 #211

Indrømmer der er panik her i Aarhus, med grind, fodbold og er ved at blive dræbt, som uskyldig i et forum spil!

14-04-2015 21:36 #212

mckrogh - inaktive dag2

retzzz - sejler i rundt i beskyldninger



14-04-2015 21:37 #213

Igang på krogh

14-04-2015 21:38 #214

hver gang der er lidt heat på retzzz lige nu går der tid før han poster


14-04-2015 21:38 #215
OP

Til og med post # 214


[] Allundberg -
[] fukdifuk -
[] Jensen - LoneRangR
[3] Joanna47 -mckrogh

[] k0ngen1 -
[] Kjeldgaard1 -
[] Knuser - retzzz

[1] LoneRangR - mckrogh

[] Nitrrrrrram - Joanna47
[] NNameNShame - mckrogh
[3] mckrogh - Joanna47
[2] retzzz - zybr
[] sinysnip/Repsak -
[] zonki - Joanna47
[1] zybr - retzzz

14-04-2015 21:38 #216
retzzz skrev:Vi skal IKKE have Loneranger og Joanna som vogne i dag. Det er simpelthen for nemt for ulvene. Jeg har tre forslag i Kongen1, Zybr og knuser og vil meget gerne fortælle jer hvorfor.

-De kommer alle med meget korte indlæg. Hvor en indbygger vil bruge meget mere tid på at være nysgerrig efter hvem der er ulve, i stedet for at holde sig under radareren, og "beskytte sig selv", som de gør.
-De stiller spørgsmål i stedet for at prøve selv at besvare spørgsmål, hvilket typisk kendetegner en ulv. - Igen er det min mening at en indbygger simpelthen vil være mere opsøgende og selv finde ulvene, i stedet for at holde sig ude af problemerne. Ulvene skal jo ikke opklare noget, de skal bare køre på "cruise-control"

Få så Lonerangr og Joanna væk fra de vogne



At argumentere med at jeg skriver lidt og kort er jo forkert kig nu bare på mine indlæg idag! Og jeg stiller spørgsmål fordi jeg ikke ville skabe splid men prøve at regne mig frwm før jeg kommer med min stemme fuldstændigt randomt.

keg holder fast i Lonerangr fordi jeg vil undgå det samme som igår

14-04-2015 21:38 #217

Men vi kan ikke nå, at få nok votes på ham nu? vi har 20 min

14-04-2015 21:39 #218
Knuser skrev:hver gang der er lidt heat på retzzz lige nu går der tid før han poster

Som i at han koordinerer med de andre ulve

14-04-2015 21:39 #219
mckrogh skrev:For at skyde dagen lidt i gang, så vil jeg tillade mig at starte lavinen ved at stemme Joanna47.
Hans måde at agere på ift LoneRangR virker meget ulvsk.



Mine fælles indbyggere... fuck vognene, vi tager mckrogh i dag.. (hvis ikke han kommer frem inden EOD)


Hvorfor spørger I?
Fordi han var min ulv nr. 1 igår ja, men vigtigst af alt, fordi han var aktiv i går, hvilket gjorde at han fik heat.. i dag er han aktiv til morgen, hvor han får smidt en stemme på joanna, som er obvious vogn i aften, fordi pellez - som jo ærligtalt ikke vidste noget - havde peget på joanna. Han får det ovenikøbet til at lyde som om, at han ikke rigtig mener det, men rent faktisk krydser han fingre for at han ikke selv bliver vogn, derfor er det fedt at joanna tager han plads..

14-04-2015 21:39 #220

Uden at havde noget belæg hælder jeg mere og mere til Zybr og retzz...
min stemme går på Zybr pt

Hvad med Fkdifuk og Kjeldgaard1, Nitraaammm ingen har nævnt dem ?

14-04-2015 21:40 #221

lonerangr er skidesyg ..sorry

14-04-2015 21:40 #222

jeg har rigtig gode vibes fra knuser og mckrogh og joanna :/ det er sgu lidt svært idag. også fordi jeg ikke har nået at få kigget alt ordentligt igennem som igår... jensen har også skrevet nogle lækkerier idag.

imorgen sætter jeg mig ned og laver en komplet gennemgang af hver person, håber nogle andre vil bidrage lidt ud over det sædvanlige imorgen også. jeg vil dog sige at der er rigtig mange der er ved at komme i virkelig gode omdrejninger. ser masser af indbygger clears og ulve reads fra jer.

14-04-2015 21:40 #223
Joanna47 skrev:Men vi kan ikke nå, at få nok votes på ham nu? vi har 20 min

jo start du så skal der nok komme skred i den

14-04-2015 21:41 #224
Repsak skrev:Uden at havde noget belæg hælder jeg mere og mere til Zybr og retzz...
min stemme går på Zybr pt

Hvad med Fkdifuk og Kjeldgaard1, Nitraaammm ingen har nævnt dem ?

Gem dem til imorgen, kjeldgaard bliver modkillet i aften, og fkdifuk nok indbygger :p Nitraaam var i heat igår, men vi har ikke tid til at give ham heat idag :P

14-04-2015 21:41 #225

nameshame er også rigtig god idag, glemte ham lige.

14-04-2015 21:41 #226

Kan ikke lide idéen i at få en i vognen, som ikke har skrevet et eneste indlæg. Dét gør så at vi potientelt får to indbyggere i vognen - igen. Hvis jeg ryger i nat, håber jeg I har fået en masse reads, og så kan undre jer over hvordan zybr , kongen1 og knuser kunne undgå vognene

14-04-2015 21:41 #227
2018 Champ
fukdifuk skrev:lonerangr er skidesyg ..sorry

Dine dybtgående analyser af spillet bidrager med rigtig meget

14-04-2015 21:42 #228
Allundberg skrev:nameshame er også rigtig god idag, glemte ham lige.

tak, for nu er jeg jo slet ikke oplagt NK..

14-04-2015 21:42 #229

lækkert repsak, nittram har jeg også aller øverst på min ulve liste pt. men altså det er alt alt for sent at skifte til ham. ingen har argumenteret for ham idag

14-04-2015 21:43 #230
NNameNShame skrev: tak, for nu er jeg jo slet ikke oplagt NK..

haha skal jo også redde min egen røv ;)

14-04-2015 21:43 #231
NNameNShame skrev:

Mine fælles indbyggere... fuck vognene, vi tager mckrogh i dag.. (hvis ikke han kommer frem inden EOD)

Hvorfor spørger I?
Fordi han var min ulv nr. 1 igår ja, men vigtigst af alt, fordi han var aktiv i går, hvilket gjorde at han fik heat.. i dag er han aktiv til morgen, hvor han får smidt en stemme på joanna, som er obvious vogn i aften, fordi pellez - som jo ærligtalt ikke vidste noget - havde peget på joanna. Han får det ovenikøbet til at lyde som om, at han ikke rigtig mener det, men rent faktisk krydser han fingre for at han ikke selv bliver vogn, derfor er det fedt at joanna tager han plads..

Og hvis han så er indbygger, så har vi spildt en dag uden nogle reads. Det er simpelthen et must at få to vogne.

14-04-2015 21:43 #232

Okay, en eller anden lig en liste op! Hvem har vi?

14-04-2015 21:44 #233
Allundberg skrev: haha skal jo også redde min egen røv ;)

Så skal du jo fortælle folk at jeg er ulv, så ved ulvene at du er retard!

14-04-2015 21:44 #234

guys 15 min left.


Mckrogh og Retzzz er vores vogne idag. Få addet nogle stemmer

14-04-2015 21:45 #235

Lad nu fukdifuk være.. han er syg og props indbygger

14-04-2015 21:45 #236

ej mit vigtigste er ikke at redde min egen røv men at vores seer overlever. derfor jeg skriver som jeg gør.

14-04-2015 21:46 #237
Repsak skrev:Uden at havde noget belæg hælder jeg mere og mere til Zybr og retzz...
min stemme går på Zybr pt

Hvad med Fkdifuk og Kjeldgaard1, Nitraaammm ingen har nævnt dem ?

Fukdifuk er syg. De to andre er totalt MIA. Din stemme skal være med fed.



14-04-2015 21:46 #238

jeg har intet overblik nu. Sidder på telefonen er der en som kan opdatere votes?

14-04-2015 21:47 #239

Jep, det er sku rigtig, men må indrømme at det rent faktisk er mig som er seer.. fik schmug som n0peek, og checkede fukdifuk i nat, fordi han har spillet før, han er villa :p

14-04-2015 21:48 #240
NNameNShame skrev:Jep, det er sku rigtig, men må indrømme at det rent faktisk er mig som er seer.. fik schmug som n0peek, og checkede fukdifuk i nat, fordi han har spillet før, han er villa :p

Haha. Klasse

14-04-2015 21:49 #241
Jensen skrev: Haha. Klasse

Jep, men lad os nu lige ligge fokus på vores vogne, så kommer jeg med et nyt peek i morgen !

14-04-2015 21:50 #242
NNameNShame skrev:Jep, det er sku rigtig, men må indrømme at det rent faktisk er mig som er seer.. fik schmug som n0peek, og checkede fukdifuk i nat, fordi han har spillet før, han er villa :p

Vil også gerne have en update. Lige nu er der vel 4 vogne med stemmer?

14-04-2015 21:50 #243

Satme ikke let med lidt grind 2x chl kampe, læse op på tråden og følge med i det nye :)

14-04-2015 21:50 #244

Come on guys. Vi har 10 min tilbage, og stadig ingen vogne. Det er simpelthen for tamt det her indbyggere. Lad os få to vogne op, som IKKE er de samme som i går, og sæt i gang.

14-04-2015 21:50 #245
OP

Til og med post # 242


[] Allundberg -
[] fukdifuk - LoneRangR

[] Jensen - LoneRangR
[3] Joanna47 -mckrogh
[] k0ngen1 -
[] Kjeldgaard1 -
[] Knuser - retzzz
[2] LoneRangR - mckrogh

[] Nitrrrrrram - Joanna47
[] NNameNShame - mckrogh
[3] mckrogh - Joanna47
[2] retzzz - zybr
[] sinysnip/Repsak -
[] zonki - Joanna47
[1] zybr - retzzz

14-04-2015 21:51 #246

Vi har mckrogh og lonerangr!

14-04-2015 21:51 #247
Jensen skrev: Vil også gerne have en update. Lige nu er der vel 4 vogne med stemmer?

Jeg vil mene vi er nede på 2vogne i Mckrogh og Retzzz,


Stemmerne på Joanna47 burde rykkes til de to.

14-04-2015 21:51 #248

Loneranger er 100% villa i min bog, og vi skal ikke have den samme som igår

14-04-2015 21:52 #249
NNameNShame skrev:Vi har mckrogh og lonerangr!

To som IKKE er de samme som i går.

14-04-2015 21:53 #250
zonki skrev:Loneranger er 100% villa i min bog, og vi skal ikke have den samme som igår

Fjern din stemme fra joanna så, smid den på folkets fjende.. mckrogh

14-04-2015 21:53 #251
zybr skrev: Jeg vil mene vi er nede på 2vogne i Mckrogh og Retzzz,

Stemmerne på Joanna47 burde rykkes til de to.

de er der

14-04-2015 21:53 #252

sry læste for fast

14-04-2015 21:53 #253
retzzz skrev: To som IKKE er de samme som i går.

Okay, så hop i en vogn selv :D

14-04-2015 21:53 #254

Jeg har også Lonerangr som villa. Vil ikke være godt at få en totalt inaktiv mckrogh(0 indlæg i dag) samt Lone, som var i en vogn i går

14-04-2015 21:53 #255
2018 Champ

Med kun 7 minutter tilbage sejler det ALT for meget


14-04-2015 21:53 #256

Mckrog

14-04-2015 21:53 #257

altså jeg følger zonki tror jeg, hvis nameshame havde valgt en anden en mckorgh ville jeg følge ham..

14-04-2015 21:54 #258

@ ThirdTA


Fejlcount. Kongen er på Lone.

14-04-2015 21:54 #259

retzzz og mckrogh

14-04-2015 21:54 #260

Mckrogh


glemte h

14-04-2015 21:54 #261

Er mig stadig en gåde at både zybr, kongen1 og knuser simpelthen bare kan undgå vognene så nemt

14-04-2015 21:54 #262

ok det er vildt. alle dem jeg tror på vil på mckrogh. men ham tror jeg på :)

er nødt til at stemme på ham også så. MCkrogh

14-04-2015 21:55 #263
NNameNShame skrev:retzzz og mckrogh

Igen, vil det være super dumt at smide en indbygger og en totalt inaktiv i vognene

14-04-2015 21:56 #264

Zybr

14-04-2015 21:56 #265
OP

Til og med post # 263


RETTET:


[] Allundberg - mckrogh

[] fukdifuk - LoneRangR
[] Jensen - LoneRangR
[2] Joanna47 -mckrogh
[] k0ngen1 - LoneRangR

[] Kjeldgaard1 -
[] Knuser - retzzz
[3] LoneRangR - mckrogh
[] Nitrrrrrram - Joanna47
[] NNameNShame - mckrogh
[5] mckrogh - Joanna47
[2] retzzz - zybr
[] sinysnip/Repsak -
[] zonki - mckrogh

[1] zybr - retzzz

14-04-2015 21:56 #266
Allundberg skrev:ok det er vildt. alle dem jeg tror på vil på mckrogh. men ham tror jeg på :)
er nødt til at stemme på ham også så. MCkrogh

Men vi skal have to vogne for at få noget som helst info? Altså hvis vi lyncher mckrogh som har været fuldstændig inaktiv, og han er indbygger, så har vi fuldstændig spildt dagen

14-04-2015 21:57 #267

ja men jeg laver ikke vognene idag

14-04-2015 21:57 #268

Okay, men så bliver det krogh og lonerangr, synd han var i vogn igår!

14-04-2015 21:57 #269

Jeg synes godt om Allund, og hvis han ikke tror på krogh så er jeg på retzzz

14-04-2015 21:57 #270
OP

OBS:

STEMMER SKAL SKRIVES MED FED

14-04-2015 21:57 #271

Jeg bliver på på lonerangr. lonerangr

14-04-2015 21:59 #272
NNameNShame skrev:Okay, men så bliver det krogh og lonerangr, synd han var i vogn igår!

hvorfor vil du ikke have retzz i stedet for lone som var i går

14-04-2015 21:59 #273

Jeg ser stadig kongen1, zybr og knuser som de mest oplagte ulve. Men der er åbenbart ingen andre der er klar til at give dem heat på nogen måde. Hvilket bare forstærker min tro på de er ulve.

14-04-2015 21:59 #274

ændrer til lonerangr

14-04-2015 21:59 #275

ok zonki så tager vi ham, har dog ikke meget info på ham :) men som sagt kigger jeg imorgen retzzz

14-04-2015 21:59 #276

krogh ventede til times up, han er ULV

14-04-2015 22:00 #277
mckrogh skrev:ændrer til lonerangr

Dit første indlæg i dag? wtf

14-04-2015 22:00 #278

reetz


14-04-2015 22:00 #279

alle der ikke stemmer mckrogh er fucking ulve :D

14-04-2015 22:00 #280

mckrogh

14-04-2015 22:00 #281

jensen allund og shit... fucking ulve!

14-04-2015 22:01 #282

Jeg jer alle, træls i mister mig som seer i nat ;(

14-04-2015 22:01 #283
OP

NAT!!!


Ingen poster mere!

14-04-2015 22:01 #284

det var en spændende afslutning. GL all

14-04-2015 22:03 #285
OP

Final votecount:


[] Allundberg - retzzz

[] fukdifuk - LoneRangR
[] Jensen - retzzz

[1] Joanna47 -mckrogh
[] k0ngen1 - LoneRangR
[] Kjeldgaard1 -
[] Knuser - retzzz
[3] LoneRangR - mckrogh
[] Nitrrrrrram - Joanna47
[] NNameNShame - mckrogh
[4] mckrogh - LoneRangR

[5] retzzz - mckrogh

[] sinysnip/Repsak -
[] zonki - retzzz

[1] zybr - retzzz



Rettelser til mig inden 2218 plz

14-04-2015 22:04 #286
Pokernets ME vinder !

************* IKKE EN DEL AF SPILLET *****************

Vi spiller WW turbo lige om lidt, hvis nogen af jer har lyst til at være med, så tjek denne tråd:

http://www.pokernet.dk/forum/werewolf-turbo-tilmeldingstraad.html


Formatet er skide sjovt, en dag varer kun 10-15min og det er noget mere "loose" ift et normal spil.
Skriv in i tråden ovenfor, hvis I har lyst til at være med.


Vel mødt :)

14-04-2015 22:14 #287
OP

Rettet (Der stod et [1] foran zybr uden ejermand)

Final votecount:

[] Allundberg - retzzz
[] fukdifuk - LoneRangR
[] Jensen - retzzz
[1] Joanna47 -mckrogh
[] k0ngen1 - LoneRangR
[] Kjeldgaard1 -
[] Knuser - retzzz
[3] LoneRangR - mckrogh
[] Nitrrrrrram - Joanna47
[] NNameNShame - mckrogh
[4] mckrogh - LoneRangR
[5] retzzz - mckrogh
[] sinysnip/Repsak -
[] zonki - retzzz
[] zybr - retzzz

.

14-04-2015 22:20 #288
OP

Retzzz blev lynchet. Han var vanilla villager


Night actions til mig inden kl 600

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar