Nybegynder werewolf 2015 - Dag 1

#1

NYBEGYNDER WEREWOLF - DAG 1


Dette er en standard omgang werewolf (vanilla) med 17 deltagere. Setuppet er: 4 varulve, 1 seer med tilfældigt n0 peek (seeren har altså allerede fået fortalt en spillers rolle, og dette kan både være en varulv eller en indbygger) og 12 normale indbyggere.


Læs reglerne her: www.pokernet.dk/forum/nybegynder-werewolf-spil-proev-det.html


De vigtigste regler fra det ovennævnte link opremses her:


Der må IKKE postes om natten eller redigeres i ens posts!


Alle gode indbyggere må KUN skrive i tråden!


I må ikke citere/referere jeres rolle PM eller samtaler med GM!


Nattetider: Natten falder kl. 22 og varer indtil kl. 01.00. Der må først skrives i tråden, når nattehistorien er offentliggjort! Fredag, lørdag og søndag (weekenden) er slået sammen til en enkelt spilledag, hvor nat altså falder søndag kl. 22.


Spørgsmål: Når I har nogle spørgsmål omkring selve spillet (og altså ikke om hvordan man bedst spiller det el. lign.), så SKAL I indsende disse til GM via PM. Det er ikke tilladt at stille spørgsmål omkring spillets mekanikker i tråden. Vi vil poste svaret til de fleste spørgsmål i tråden, men afsenderen af spørgsmålet vil forblive anonym.


Aktivitet: Det er vigtigt, at I alle sammen bidrager til tråden! Vi vil ikke tøve med at udskifte en person, hvis vi føler, at denne ikke har været tilstrækkeligt aktiv. I får ikke nødvendigvis advarsler.



Indbyggernes PM


"Du er blevet indbygger.


Du er en del af landsbyen. I vinder ved at udrydde varulvene.


Link til spiltråd: http://www.pokernet.dk/forum/nybegynder-werewolf-2015-dag-1.html"


Seerens PM


"Du er blevet seer. Hver nat kan du sende mig navnet på en person, hvis rolle du vil have at vide.


Ved lodtrækning er dit n0 peek blevet bestemt til at være: X


Du er en del af landsbyen. I vinder ved at udrydde varulvene.


Link til spiltråd: http://www.pokernet.dk/forum/nybegynder-werewolf-2015-dag-1.html"



Deltagerliste (17)

Allundberg

fukdifuk

Jensen

Joanna47

k0ngen1

Kjeldgaard1

Knuser

LoneRangR

Nitrrrrrram

NNameNShame

mckrogh

Pellez

retzzz

sinysnip

Schmug

zonki

zybr


DET ER STADIG NAT! I MÅ IKKE POSTE!

Redigeret af Thingyman d. 12-04-2015 22:17
12-04-2015 22:18 #2
Thingyman skrev:De vigtigste regler fra det ovennævnte link opremses her:

Der må IKKE postes om natten eller redigeres i ens posts!

Alle gode indbyggere må KUN skrive i tråden!

I må ikke citere/referere jeres rolle PM eller samtaler med GM!

Jeg citerer dette for at sikre mig, at alle er klar over dette. Husk nu ikke at bryde disse regler. I værste fald kan jeg blive nødt til at modkille jer!


DET ER STADIG NAT!

12-04-2015 22:20 #3

DAG 0


Flere årtier havde passeret uden en hændelse.


Meget skulle gennemarbejdes efter de første angreb. Meget skulle accepteres. Og meget skulle genopbygges. Men indbyggerne, eller hvad der var tilbage af disse, var endelig kommet videre. De havde endelig samlet mod til at kigge mod horisonten med fortrøstningsfulde tanker. Fred og ro havde endelig sunket sig over Skyggedalen.


Dette gjorde det kun endnu mere tragisk, da indbyggernes håb om en sikker fremtid for deres børn blev frataget dem på denne ekstra mørke og skæbnefulde aften. Først kom den første lyd. Og så den anden lyd. Altid i denne rækkefølge. Børnene var forvirrede og rædselsslagne – de vidste ikke, hvad alt dette betød. Men deres forældre var blot rædselsslagne. De vidste godt, hvad der havde hændt. Deres mareridt gennem alle disse årtier havde sikret, at disse lyde var lige så frisk i hukommelsen som første gang, de hørte dem.


Vrælet af smerte efterfulgt af det knoglerystende hyl. Fuldmånen stod klar på himlen til at udviske enhver tvivl. Varulvene havde vendt tilbage efter alle disse år. Eller endnu værre – de havde måske aldrig forladt landsbyen.


Der var allerede blevet gjort krav på det første offer. Spørgsmålet var blot hvem. Nogle af de ældre indbyggere foretog en hurtig søgning i udkanten af landsbyen. Synet de gik i møde bekræftede alles værste frygt. Den mest erfarne varulvejæger af dem alle var blevet revet itu. Thingyman var ikke længere iblandt dem.


Nattens uidentificerede skygger var genopstået og fremkaldte atter igen rædsel og panik blandt landsbyen. Ville indbyggerne være i stand til at finde frem til de rette ejermænd af disse mystiske skygger?



DET ER STADIG NAT!

Redigeret af Thingyman d. 12-04-2015 22:21
12-04-2015 22:39 #4

Alle har modtaget deres roller nu.


Første lynch er i morgen kl. 22. Stemmer 22:00 tæller, stemmer 22:01 tæller IKKE!


DET ER DAG! I MÅ GERNE POSTE NU!

12-04-2015 22:43 #5

Velkommen til alle og jeg er blevet indbygger :)
Jeg håber vi kan få et godt samarbejde op at køre.

Jeg smutter iseng nu, da arbejdet kalder imorgen tidlig. Hvis nogen har nogle spørgsmål er de velkomne til at stille dem allerede nu så skal jeg nok svare imorgen enten inden arbejde eller når jeg kommer hjem, alt efter hvor lang tråden er og hvor tidligt jeg vågner :)

12-04-2015 22:53 #6

Hvad dælen er det jeg har tilmeldt mig her. Nå men indbygger her.

12-04-2015 23:11 #7

Var så ked af det over thingy blev dræbt, at jeg stadigvæk føler mig påvirket af min dulmende alkoholbrandert.
Jeg er indbygger, og vil prøve at holde mig alkoholfri for nu, så vi sammen kan løse vareulve problemet.

12-04-2015 23:26 #8

Lad os nakke varulvene!


Jeg er også indbygger :)

12-04-2015 23:31 #9

statistisk set så skulle der mindst være en ulv mellem os der har postet nu...


indbygger her

12-04-2015 23:35 #10
2018 Champ

Pudsigt at du lige skulle nævne det, fukdifuk :-P


Jeg er indbygger, med 4 timers forskudt tid i forhold til jer andre, så for mig er det nat klokken 1800.

13-04-2015 00:00 #11

Wtf? Jeg troede at der var nat nu.. :D

13-04-2015 00:05 #12

tror nu ikke vi får nogen til at indrømme de er ulve. Men ja, jeg er ogsåindbygger :)

13-04-2015 00:07 #13
Nitrrrrrram skrev:Wtf? Jeg troede at der var nat nu.. :D

Ingen indbygger?? ;)

13-04-2015 00:10 #14
k0ngen1 skrev: Ingen indbygger?? ;)

Kommentere ikke på spillet, før jeg er sikker på at det er lovligt i følge spillets regler. :)

13-04-2015 00:12 #15

æhm. Viste ikke jeg var med. Men er åbenbart med som indbygger...

13-04-2015 00:34 #16

Spørgsmål: Er det dag? Må vi poste lige nu?


Svar: Ja.

13-04-2015 00:48 #17

Også indbygger. Har lige købt en muskedonner, så klar til at tage en varulv ud.

13-04-2015 02:21 #18

Nu når det er gjort klart at det ikke er nat, vil jeg da gerne bidrage med at jeg er indbygger :)

13-04-2015 03:15 #19

Frem med Hvidløg, trækæppe og hvad dælen der nu nakker de vareulve.
Vores landsby vil overleve igen engang, og vores børn vokse op og blive lige så ædle og modige, men dog ligeså meget på vagt som vi og altid vil være.

Indbyggere, sammen er vi stærke!

13-04-2015 07:01 #20

Morgen så skal der nakkes ulve !



13-04-2015 08:13 #21

Godmorgen allesammen, først set min pm fra Thingyman nu... jeg er os indbygger...

13-04-2015 08:30 #22
Kjeldgaard1 skrev:Frem med Hvidløg, trækæppe og hvad dælen der nu nakker de vareulve.
Vores landsby vil overleve igen engang, og vores børn vokse op og blive lige så ædle og modige, men dog ligeså meget på vagt som vi og altid vil være.
Indbyggere, sammen er vi stærke!

Hvorfor denne "forsvarstale"? Skjuler du noget?

13-04-2015 09:02 #23

morgen og velkommen i vores by.

Idag skal vi på jagt og fange en ulv.

Kan huske sidste jeg spillede det her brugt meget tid på det og spillede som en idiot men der skal der laves om på så indbyggere vinder.


Og jeg er også indbyggere som alle jo er til det andet er modbevist.

13-04-2015 09:03 #24
mckrogh skrev:Hvorfor denne "forsvarstale"? Skjuler du noget?

Skjuler du noget? Siden du råber ulv med det samme?

13-04-2015 09:04 #25
mckrogh skrev:Godmorgen allesammen, først set min pm fra Thingyman nu... jeg er os indbygger...

Eller skulle du lige snakke med dine ulve venner?

13-04-2015 09:32 #26

Jamen nu når alle plaprer løs om deres rolle, må jeg hellere skynde mig at indrømme, at jeg er indbygger :)

13-04-2015 09:43 #27

Spørgsmål: Hvis der er stemmelighed om aftenen, er der så ingen som dør?


Svar: I tilfælde af stemmelighed vil et coin flip (tilfældig lodtrækning) afgøre lynchet mellem dem, der er stemmelighed om.

13-04-2015 09:47 #28
Knuser skrev:Skjuler du noget? Siden du råber ulv med det samme?
Knuser skrev:Eller skulle du lige snakke med dine ulve venner?

Nej jeg skjuler ikke noget. Jeg spørg til hvad jeg læser (minimalt hvad der er posted). Ikke meget kød indlæggende, så man må tage fat et sted :)

13-04-2015 09:53 #29

melder mig også ind i vores dejlige fællesskab ! Lad os fra plukket de ulve ..

13-04-2015 09:56 #30
2018 Champ

For ligesom at få taget hul på bylden, får Nitrrrrrrams akavede åbning af spillet alarmklokkerne til at ringe hos mig, især fordi der i #4 højt og tydeligt bliver kundgjort at det nu er dag. Indtil videre står han øverst på min liste over ulve.

13-04-2015 10:16 #31

Krogh står på min pt da han studser over kjeldgaard men intet om nitram

13-04-2015 10:19 #32

knuser starter lige på og hårdt med beskyldninger..


så mine to bud lige nu er knuser og krogh



13-04-2015 10:22 #33

Ville den ikke være for nemt købt at knuser viser så aggressiv adfærd hvis han var ulv? Så skyder han jo sig selv direkte i benet?

13-04-2015 10:22 #34

Jeg ved ikke hvem der er ulve, men måske knuser og fikdifuk.

13-04-2015 10:24 #35
fukdifuk skrev:knuser starter lige på og hårdt med beskyldninger..

så mine to bud lige nu er knuser og krogh


Men sjovt du ikke nævner loneranger eefter post 30.


Eller måske fordi han giver dig ret tidligere i tråden.

13-04-2015 10:24 #36

må også indrømme at nitrams åbning er meget mistænkelig. Altså lige over hans indlæg står der med kæmpe fede bogstaver at det er dag :)


Ser gode chancer for at kongen1 er indbygger, da en ulv nok generelt vil åbne med mere velovervejede indlæg for at prøve at skjule man er ulv

13-04-2015 10:27 #37
mckrogh skrev:Ville den ikke være for nemt købt at knuser viser så aggressiv adfærd hvis han var ulv? Så skyder han jo sig selv direkte i benet?

Må giv krogh ret der dumt at tage mig for så er vi en mindre indbyggere til at nakke de skide ulve.


Og denne gang har ja sat mig for at skyde med spred hagl i starten

13-04-2015 10:27 #38
mckrogh skrev:Ville den ikke være for nemt købt at knuser viser så aggressiv adfærd hvis han var ulv? Så skyder han jo sig selv direkte i benet?

Hold da op. Du bliver i samme indlæg beskyldt for at være ulv, men ignorerer det fuldstændig, og lægger fokus over på knuser. Præcis som en ulv ville gøre. Er du ulv Krogh?

13-04-2015 10:28 #39

den tænkte jeg også over ville se om andre fangede den

13-04-2015 10:34 #40

mckrogh er helt klart øverst på min liste over ulve ind til videre. Spændt på at høre en god forklaring på hvorfor han er så ulvet.


Min stemme går foreløbig til mckrogh

13-04-2015 10:34 #41

Nej jeg ikke ulv. Skrev jeg i post 28, da knuser skrev første gang.

13-04-2015 10:38 #42
fukdifuk skrev:knuser starter lige på og hårdt med beskyldninger..

så mine to bud lige nu er knuser og krogh

Ganske fint træk at byde på mig og knuser som foreløbige er mest aktive...

13-04-2015 10:39 #43

Synes Nitrrrrrams åbning er lidt ulvet. Virker meget akavet og nervøst

13-04-2015 10:39 #44
retzzz skrev:må også indrømme at nitrams åbning er meget mistænkelig. Altså lige over hans indlæg står der med kæmpe fede bogstaver at det er dag :)

Ser gode chancer for at kongen1 er indbygger, da en ulv nok generelt vil åbne med mere velovervejede indlæg for at prøve at skjule man er ulv

Enig i den er mærkelig, men skal ærligt indrømme at jeg selv var i tvivl, da der i den aller første post står "Det er nat"..

13-04-2015 10:41 #45
mckrogh skrev: Ganske fint træk at byde på mig og knuser som foreløbige er mest aktive...

Umiddelbart ville ulvene vel holde lav profil i starten?

13-04-2015 10:45 #46
NNameNShame skrev:Enig i den er mærkelig, men skal ærligt indrømme at jeg selv var i tvivl, da der i den aller første post står "Det er nat"..

Lagde godt mærke til det. Men efter det blev fjernet, da det blev dag, så var det rimeligt klart at det var dag.

13-04-2015 10:45 #47
NNameNShame skrev:Umiddelbart ville ulvene vel holde lav profil i starten?

Det jo ikke sikkert, det kan os være et forsøg på et "dække" at man kommer ud som lyn og torden og fortæller alt og alle man er indbygger.

13-04-2015 10:48 #48

Spørgsmål: Har ulvene ikke fået en PM?


Svar: Jo. Men der er ingen grund til at inkludere dette i OP, da det er sjældent, at nogle ville have brug for at kende ordlyden af denne i modsætning til indbyggernes PM's.

13-04-2015 10:53 #49

Jeg har ikke haft tid endnu til at læse tråden igennem for mulige fejltagelser men kigger på det senere så jeg kan danne mig et overblik.

13-04-2015 10:58 #50
fukdifuk skrev:knuser starter lige på og hårdt med beskyldninger..

så mine to bud lige nu er knuser og krogh


Knuser skrev:Men sjovt du ikke nævner loneranger eefter post 30.

Eller måske fordi han giver dig ret tidligere i tråden.
Knuser skrev:Må giv krogh ret der dumt at tage mig for så er vi en mindre indbyggere til at nakke de skide ulve.

Og denne gang har ja sat mig for at skyde med spred hagl i starten
retzzz skrev: Hold da op. Du bliver i samme indlæg beskyldt for at være ulv, men ignorerer det fuldstændig, og lægger fokus over på knuser. Præcis som en ulv ville gøre. Er du ulv Krogh?
Knuser skrev:den tænkte jeg også over ville se om andre fangede den

Knuser, sjovt du gir retzzz ret i at jeg fuldstændig ignorerer beskyldningen.... Men så vidt jeg kan se kom du med et lidt letkøbt svar hvor du selv fuldstændig ignorer beskyldningen og gir lorten let videre ved at stille et spørgsmål selv?

13-04-2015 10:59 #51
retzzz skrev:mckrogh er helt klart øverst på min liste over ulve ind til videre. Spændt på at høre en god forklaring på hvorfor han er så ulvet.

Min stemme går foreløbig til mckrogh

Er det ikke tidligt at stemme er det for at vi skal stemme forskelligt eller for at du vil have fokus væk fra krogh

13-04-2015 11:01 #52

Svare vel med at jeg skyder med spred hagl her i starten

13-04-2015 11:02 #53

Er det din forklaring?

13-04-2015 11:02 #54

svar til post 50 fik ikke multi citat på

13-04-2015 11:08 #55
mckrogh skrev:Knuser, sjovt du gir retzzz ret i at jeg fuldstændig ignorerer beskyldningen.... Men så vidt jeg kan se kom du med et lidt letkøbt svar hvor du selv fuldstændig ignorer beskyldningen og gir lorten let videre ved at stille et spørgsmål selv?

Du skrive det er et letkøbt svar og lige bagefter at Jeg ignorer det og giver lorten videre. HvHvad gør jeg?

13-04-2015 11:10 #56

henviser til post #35.

13-04-2015 11:12 #57
retzzz skrev: Hold da op. Du bliver i samme indlæg beskyldt for at være ulv, men ignorerer det fuldstændig, og lægger fokus over på knuser. Præcis som en ulv ville gøre. Er du ulv Krogh?
Knuser skrev:den tænkte jeg også over ville se om andre fangede den
Knuser skrev:Men sjovt du ikke nævner loneranger eefter post 30.

Eller måske fordi han giver dig ret tidligere i tråden.

Er det ikke det samme du gør her, som du netop beskylder mig for?

13-04-2015 11:19 #58

Men beskylder ikke nogle i post 35

Spørg bare hvorfor han ikke nævner ham


13-04-2015 11:22 #59

Spørgsmål: Kan man ændre sin lynch stemme så ofte man vil?


Svar: Ja.

13-04-2015 11:24 #60
Knuser skrev:Men beskylder ikke nogle i post 35
Spørg bare hvorfor han ikke nævner ham

Ja præcis, du ignorer fuldstændig beskyldning ved at stille et modspørgsmål?

13-04-2015 11:53 #61

Nu da jeg har fået min skønhedssøvn, er jeg parat til at gå ind i ulvejagten.
Jeg kan forstå at min første post, har skabt en vis mistillid til mig. Jeg vil gerne understrege, at jeg intet spil-relateret havde i den post. Det var ganske simpelt et spørgsmål, da jeg mente at have læst, at fra klokken 22:00 var der nat.
Efter at have læst tråden igennem, kan jeg umiddelbart godt se Knuser være ulv - jeg synes har forsvare sig dårligt og lidt i øst og vest.

13-04-2015 12:35 #62
Nitrrrrrram skrev:Nu da jeg har fået min skønhedssøvn, er jeg parat til at gå ind i ulvejagten.
Jeg kan forstå at min første post, har skabt en vis mistillid til mig. Jeg vil gerne understrege, at jeg intet spil-relateret havde i den post. Det var ganske simpelt et spørgsmål, da jeg mente at have læst, at fra klokken 22:00 var der nat.
Efter at have læst tråden igennem, kan jeg umiddelbart godt se Knuser være ulv - jeg synes har forsvare sig dårligt og lidt i øst og vest.

Men hvis du havde læst OP så vil du vel også vide at spørgsmål skulle stilles i PM?

13-04-2015 12:37 #63

Er heller ikke helt overbevist af Knusers svar.

13-04-2015 12:42 #64

Har lige læst OP igennem igen, og kan stadig ikke se hvor det skulle stå? Måske jeg bare ser mig blind på det?

13-04-2015 12:46 #65
Nitrrrrrram skrev:Har lige læst OP igennem igen, og kan stadig ikke se hvor det skulle stå? Måske jeg bare ser mig blind på det?

Det står under spørgsmål. Spørgsmål skal stilles til GM.

13-04-2015 13:10 #66

Ok, men lad nu det ligge :) Jeg ville blot informere om hvorfor jeg skrev som jeg gjorde. Mit spil begyndte først her til formiddag.
Er der ikke andre der føler behov for at kommentere i tråden?

13-04-2015 14:50 #67

GM MEDDELSE:

Jeg overtager GM rollen fra Thingy, as of now.

Hvis der spørgsmål bedes de sendes til mig pr. PM.


Vær opmærksom på at der er mulighed (sandsynlighed) for at jeg først åbner en ny dag ca 6.30-7.00 og altså IKKE kl 1.00 som der står i OP.

Dette fordi jeg ikke går så sent i seng som den gennemsnitlige GM på PN.


God fornøjelse alle :-)

13-04-2015 15:05 #68

Votecount til og med #67


[] Allundberg -

[] fukdifuk -

[] Jensen -

[] Joanna47 -

[] k0ngen1 -

[] Kjeldgaard1 -

[] Knuser -

[] LoneRangR -

[] Nitrrrrrram -

[] NNameNShame -

[1] mckrogh -

[] Pellez -

[] retzzz - mckrogh

[] sinysnip -

[] Schmug -

[] zonki -

[] zybr -

13-04-2015 15:13 #69

Vote på Knuser herfra. Jeg synes ikke det er meget nyt der er kommet under solen, de sidste mange timer. Og da jeg ikke ved hvor meget tid jeg har resten af dagen, må det blive mit valg.
Håber at der kommer noget mere gang i spillet fremafrettet, så man rent faktisk har flere at mistænke.

13-04-2015 15:40 #70

Godmorgen, lige vågnet. Fandt ud af sent i nat der var blevet leaked 4x GOT :D. Så må man jo se det.


Det er mit første spil. Vender lige tilbage senere når jeg har fået tid til at kigge tråden igennem. Hvor mange spil har i andre?


Jeg er indbygger.



13-04-2015 16:05 #71

Har kigget tråden igennem nu.


Jeg er også på knuser, mckrog og fudifuk..


Fudifuk ligner en der har spillet dette spil en del siden han kender statistikken, og straks går til angreb.. Er der noget disse 3 vil uddybe ang jeres rolle, så jeg ikke stemmer en m8 ud?

13-04-2015 16:05 #72

Jeg voter også Knuser so far.

13-04-2015 16:07 #73

Jensen og Deagle. Fedt at spille med 2 jeg har mødt IRL. Hvor mange spil har i røvhuller? :D

13-04-2015 16:21 #74
2018 Champ

Jeg synes stadig at Nitrrrrrams udmeldinger er temmelig mistænkelige, og det gør det ikke mindre at han påstår at hans første post ikke var spilrelateret, og at spillet først gik rigtig igang for ham her til formiddag. Jeg ser det således. To ulve har lagt strategi mens Nitrrrrrrram sov skønhedssøvn, og derfor ikke umiddelbart med i en fælles strategi. De to andre kunne meget vel være knuser og mckrogh. Især sidstenævnte har meget travlt med at lede opmærksomheden væk. Så derfor indtil videre:


mckrogh


Jeg er først tilbage en halv times tid før nat, men læser dog indlæggene løbende, så min stemme er indtil videre ikke 100% fast.

13-04-2015 16:31 #75

Jeg har indtil videre på min blok flg navne:

Lonerangr

Nitrrrrrram

Pellez

Fukdifuk

Knuser


Har ikke tid til at komme med begrundelse da jeg lige skal afslutte dagens arbejde. Men de er hver især kommet med uheldige udtaleser eller opsigtvækkende adfærd.

Skal have gennemgået tråden igen og tænkt lidt mere over hvor min stemme skal falde.

13-04-2015 16:36 #76

Nu kan det godt være jeg bliver stemplet, men som indbygger og måske især som ny indbygger, synes jeg det er vigtigt at tale om.
Hvordan forholder vi os til alle dem der slet ikke skriver, eller som har skrevet en post?

Det er klart at jo mere folk skriver, jo mere incitament får man til at tro de er ulve, eller har noget at skjule.

Der er mange der stortset ikke har meldt ud, og det gør det hele lidt svært.

Redigeret af Pellez d. 13-04-2015 16:36
13-04-2015 16:41 #77

lige kommet hjem fra arbejde og er glad for at der er kommet en god del på banen. Mine første tanker er umiddelbart at der bliver snakket rigtig meget om ulve og slet ikke om indbyggere.

Ingen der har fundet noget interessant de synes er indbygger agtigt?

Jeg vil fokusere de næste par posts på at kigge efter indbyggerting i folks indlæg.

derefter vil jeg nævne et par mistænkelige ting jeg er stødt på rundt i et par af indlæggene.

og til sidst vil jeg forholde mig til pellez sidste kommentar da jeg synes den er MEGET relevant. derudover vil jeg komme med nogle opfordinger derefter


13-04-2015 16:43 #78

VIGTIG NOTE


Man må som spiller IKKE redigere i sine indlæg! Læs venligst reglerne ordentligt igennem.


Advarsel er givet til Pellez.

Redigeret af Thingyman d. 13-04-2015 16:44
13-04-2015 16:47 #79
Kjeldgaard1 skrev:Frem med Hvidløg, trækæppe og hvad dælen der nu nakker de vareulve.
Vores landsby vil overleve igen engang, og vores børn vokse op og blive lige så ædle og modige, men dog ligeså meget på vagt som vi og altid vil være.
Indbyggere, sammen er vi stærke!

jeg synes det er en lidt indbygger stil at skrive lidt længere åbning og så rollespils agtigt, da det om noget må trække opmærksomhed virker det til at han nok skjuler mindre end mange andre.

så god start efter min mening af kjeldgaard1 påtrods af at han får heat, selvom jeg tror det mest bare er for sjov og ingen rigtig ved hvad de skal kommentere.

13-04-2015 16:49 #80

jeg kan se jeg får en del heat. Det os fair nok. Jeg er total noob og prøver derfor blot at få reads på folk.

13-04-2015 16:51 #81
Pellez skrev:Nu kan det godt være jeg bliver stemplet, men som indbygger og måske især som ny indbygger, synes jeg det er vigtigt at tale om.
Hvordan forholder vi os til alle dem der slet ikke skriver, eller som har skrevet en post?
Det er klart at jo mere folk skriver, jo mere incitament får man til at tro de er ulve, eller har noget at skjule.
Der er mange der stortset ikke har meldt ud, og det gør det hele lidt svært.

det her er for mig den mest indbyggeragtige post, da den er rigtig farlig.

Jeg er dog nok ret biased da jeg præcis havde tænkt mig at skrive det samme så snart jeg ramte en comp efter arbejde.

men stadig for mig en rigtig solid post






13-04-2015 16:52 #82

Indtil videre hælder jeg mest til Nitrrrram og LoneRanger.

Nitrrram pga. overstående poster.

Lonerangers argumentation synes jeg ikke hænger sammen. Hvem er den fjerde ulv? Hvorfor skulle to ulve gå imod hinanden? Virker lidt svagt.


Hvem der er indbyggere har jeg dog svært ved at sætte 100p på. Pellez er dog ved at overbevise mig.

13-04-2015 16:55 #83

zonki får også lidt foreløbig plus point af mig da han vælger at bruge 25min på at læse tråden. dog er hans reads så ubegrundede at han ligeså godt kunne have ladet være at skrive dem ;) så det er ikke ligefrem sådan at jeg ville følge ham på noget pt.

13-04-2015 16:55 #84
zonki skrev:Har kigget tråden igennem nu.

Jeg er også på knuser, mckrog og fudifuk..

Fudifuk ligner en der har spillet dette spil en del siden han kender statistikken, og straks går til angreb.. Er der noget disse 3 vil uddybe ang jeres rolle, så jeg ikke stemmer en m8 ud?


jeg må indrømme mit angreb var mere for at sætte gang i den..den første der ryger er næsten helt random..er først i morgen man kan begynde at se mønster

og ja har prøvet det før..er desværre røvdårlig :)

og er ikke en ulv !

13-04-2015 16:58 #85
LoneRangR skrev:Jeg synes stadig at Nitrrrrrams udmeldinger er temmelig mistænkelige, og det gør det ikke mindre at han påstår at hans første post ikke var spilrelateret, og at spillet først gik rigtig igang for ham her til formiddag. Jeg ser det således. To ulve har lagt strategi mens Nitrrrrrrram sov skønhedssøvn, og derfor ikke umiddelbart med i en fælles strategi. De to andre kunne meget vel være knuser og mckrogh. Især sidstenævnte har meget travlt med at lede opmærksomheden væk. Så derfor indtil videre:

mckrogh



Jeg er først tilbage en halv times tid før nat, men læser dog indlæggene løbende, så min stemme er indtil videre ikke 100% fast.

den her post er nok den der falder mig mest i øjnene som ulveagtig.

argumentere for nitraams meget underlige skriverier og stemmer derefter på mckrogh fordi han leder opmærksomheden væk. ikke at det er et dårligt argument, bare at det ikke er helt logisk og mest virker som billige jeg gir jer andre ret med nittram så jeg ikke bliver grillet når han turner ulv agtigt ulvespil. håber det er til at forstå, blev nok lidt kringlet, bare spørg ind

13-04-2015 17:00 #86
Allundberg skrev: den her post er nok den der falder mig mest i øjnene som ulveagtig.

argumentere for nitraams meget underlige skriverier og stemmer derefter på mckrogh fordi han leder opmærksomheden væk. ikke at det er et dårligt argument, bare at det ikke er helt logisk og mest virker som billige jeg gir jer andre ret med nittram så jeg ikke bliver grillet når han turner ulv agtigt ulvespil. håber det er til at forstå, blev nok lidt kringlet, bare spørg ind


jeg trækker lidt iland med mine beskyldninger da, jeg har husket tråden lidt dårligt og nittram har fået mindre heat end han burde for sit underlige spil, så det er egentlig godt nok spottet :) men jeg holder fast i at det er underligt så ikke at ligge stemmen på ham

13-04-2015 17:03 #87
Pellez skrev:Nu kan det godt være jeg bliver stemplet, men som indbygger og måske især som ny indbygger, synes jeg det er vigtigt at tale om.
Hvordan forholder vi os til alle dem der slet ikke skriver, eller som har skrevet en post?
Det er klart at jo mere folk skriver, jo mere incitament får man til at tro de er ulve, eller har noget at skjule.
Der er mange der stortset ikke har meldt ud, og det gør det hele lidt svært.
har allerede nævnt at jeg finder det indbyggeragtigt og ret godt tænkt.

det jeg finder godt ved det indlæg er at jeg ikke helt kan se hvad ulvene rigtig skal stille op her i starten uden at trække mistanke mod dem selv eller afsløre hinanden. Derfor tror jeg at halvdelen af ulvebanden holder lav profil, de andre afk'er er nok bare på arbejde.

13-04-2015 17:06 #88

Jeg vil gerne opfordre folk til at komme med nogle indlæg de finder indbyggeragtige og med argumenter :) så kan vi måske få lidt idéer om nogle folk vi ikke stemmer på dag1.
Jeg forstår desuden godt at det er svært, da det også falder mig mere naturligt at finde underlige ting i folks indlæg, end gode og jeg er i det hele taget mistroisk mod alle, selv pellez :D

13-04-2015 17:09 #89

ulvene kommer jo kun på banen i dag hvis en af deres er ved at ryge i farezonen.

så lad os snakke ulve kandidater..hvor begrundede mistanker nu kan være så tidligt i spillet

zonki

er mit bud


13-04-2015 17:10 #90
fukdifuk skrev:ulvene kommer jo kun på banen i dag hvis en af deres er ved at ryge i farezonen.
så lad os snakke ulve kandidater..hvor begrundede mistanker nu kan være så tidligt i spillet
zonki er mit bud

og hvad er så den begrunde mistanke?

13-04-2015 17:10 #91
Allundberg skrev:zonki får også lidt foreløbig plus point af mig da han vælger at bruge 25min på at læse tråden. dog er hans reads så ubegrundede at han ligeså godt kunne have ladet være at skrive dem ;) så det er ikke ligefrem sådan at jeg ville følge ham på noget pt.

Jeg tænker folk selv kunne regne ud hvorfor, med den aktivitet der havde været i tråden.


Men mine begrundelser kommer.


Fudifuk: Fordi han med det samme beskylder folk, kender statistik. Måske en omvendt psykologi fra start for at skjule sin identitet som ulv.


Knuser og Mckrog fordi de starter ud som fyr og flamme med at lave nogle uheldige indlæg, med manglende svar til dele af folks indlæg.


Så jeg har ikke så meget at have det i endnu. Det er mit første spil i modsætning til en del andre kan jeg se. Så det var mere bare for at bidrage med lidt og komme på banen.

13-04-2015 17:12 #92

Jeg vil gerne tage tyren ved hornene - Hvis jeg mangler at svare på noget som kan afvæbne min heat, så stil endelig spørgsmål eller henvis til hvad jeg mangler at svare på...



13-04-2015 17:14 #93
mckrogh skrev:Jeg vil gerne tage tyren ved hornene - Hvis jeg mangler at svare på noget som kan afvæbne min heat, så stil endelig spørgsmål eller henvis til hvad jeg mangler at svare på...



du kan passende komme med et par indbygger kandidater ;)

13-04-2015 17:14 #94
Allundberg skrev: og hvad er så den begrunde mistanke?
lol grunden er at jeg er indbygger..såeh en ulv vil jo gerne kaste mistanke på en indbygger, og det har han jo gjort (på mig)
så enten er han indbygger på vildspor eller ulv..

og det med begrundet mistanke..

jeg mener at vi har jo faktiskt

intet

at bygge vores mistanker på..

13-04-2015 17:15 #95

Hej! Lige kommet hjem fra PN-fodbold.


Lad os nakke nogle varulve! Jeg læser lige tråden igennem indenfor kort tid :)

13-04-2015 17:15 #96

blev lid klumpet med citat tingen der


13-04-2015 17:16 #97
zonki skrev: Jeg tænker folk selv kunne regne ud hvorfor, med den aktivitet der havde været i tråden.

Men mine begrundelser kommer.

Fudifuk: Fordi han med det samme beskylder folk, kender statistik. Måske en omvendt psykologi fra start for at skjule sin identitet som ulv.

Knuser og Mckrog fordi de starter ud som fyr og flamme med at lave nogle uheldige indlæg, med manglende svar til dele af folks indlæg.

Så jeg har ikke så meget at have det i endnu. Det er mit første spil i modsætning til en del andre kan jeg se. Så det var mere bare for at bidrage med lidt og komme på banen.

dejligt at du tog dig tiden til at udpensle det. det gør det lidt lettere at forarbejde.

Jeg synes dine argumenter er gode for så tidligt et stadie, og du kan sagtens have fat i noget af det rigtige, jeg er dog slet ikke nået dertil hvor jeg er istand til at komme med ulve reads desværre. måske om et par timer.

13-04-2015 17:18 #98
fukdifuk skrev:jeg må indrømme mit angreb var mere for at sætte gang i den..den første der ryger er næsten helt random..er først i morgen man kan begynde at se mønster
og ja har prøvet det før..er desværre røvdårlig :)
og er ikke en ulv !
fukdifuk skrev:ulvene kommer jo kun på banen i dag hvis en af deres er ved at ryge i farezonen.
så lad os snakke ulve kandidater..hvor begrundede mistanker nu kan være så tidligt i spillet
zonki er mit bud

Det giver jo ikke nogen mening at du først forsvare dig i 1. indlæg til mig svar for dernæst at angribe mig ved at jeg er ulv fordi en af mine ulve venner er i fare. Jeg peger jo netop på mckrog, knuser og dig. Knuser og mckrog har der været heat på begge. Så hvem af dem af de andre ulve er der heat på som jeg prøver at dreje over på knuser mckrog?

13-04-2015 17:18 #99
fukdifuk skrev:og det med begrundet mistanke..
jeg mener at vi har jo faktiskt
intet
at bygge vores mistanker på..

det er lige præcis hoved på sømmet med din sidste linie, derfor jeg bliver ved med at spørge ind til nogle idéer til indbyggere, da det må være lettere nu vi er flere.

13-04-2015 17:21 #100

Jeg er bange for at vi alle sammen er indbyggere og de eneste ulve der er, er dem der intet siger :D Så sidder vi og beskylder hinanden imens de spiser os i nat :(

13-04-2015 17:23 #101
Pellez skrev:Jeg er bange for at vi alle sammen er indbyggere og de eneste ulve der er, er dem der intet siger :D Så sidder vi og beskylder hinanden imens de spiser os i nat :(

Ahahha, mon ikk folk lige skal komme hjem fra arbejde. - Kan vi spise noget som gør vi smager dårligt for ulven?


Men interessante måder du og allundberg har på at gribe tingene an. Jeg vil også prøve at kigge efter indbygger indlæg og dernæst ulve og holde de 2 lister op mod hinanden.

13-04-2015 17:24 #102
Allundberg skrev: du kan passende komme med et par indbygger kandidater ;)

Det ville jeg rigtig gerne. Problemet er at man som noob nemt ser spøgelser under sengen og ikke rigtig ved hvad man skal kigge efter.

Kjeldgaard1 skrev:Frem med Hvidløg, trækæppe og hvad dælen der nu nakker de vareulve.
Vores landsby vil overleve igen engang, og vores børn vokse op og blive lige så ædle og modige, men dog ligeså meget på vagt som vi og altid vil være.
Indbyggere, sammen er vi stærke!

For hvor du som (formoder rutineret spiller) ser dette som meget indbyggeragtigt, så var det for mig en måde at camouflere en ulv.

Så hvis folk har nogen gode råd til hvad som (generelt) kendetegner "indbygger & ulvske" indlæg må de meget gerne give input...


Jeg formoder det er ok ift reglerne?

13-04-2015 17:26 #103

man kan sige i dag hvor vi ikke har ordentlige reads , er de eneste der ved hvad de laver er ulvene...

13-04-2015 17:28 #104
mckrogh skrev: Det ville jeg rigtig gerne. Problemet er at man som noob nemt ser spøgelser under sengen og ikke rigtig ved hvad man skal kigge efter.
For hvor du som (formoder rutineret spiller) ser dette som meget indbyggeragtigt, så var det for mig en måde at camouflere en ulv.
Så hvis folk har nogen gode råd til hvad som (generelt) kendetegner "indbygger & ulvske" indlæg må de meget gerne give input...

Jeg formoder det er ok ift reglerne?

jeg har aldrig prøvet spillet før, jeg skriver bare hvad der falder mig ind :) har læst lidt i et par gamle tråde for at se hvordan de gode griber det analytisk an.

Men altså det er jo også helt legitimt at du ser det som en der narer, bare det at du skriver sådan er ret indbyggeragtigt efter min overbevisning (hvilket obv ikke er facit)

13-04-2015 17:28 #105
mckrogh skrev: Det ville jeg rigtig gerne. Problemet er at man som noob nemt ser spøgelser under sengen og ikke rigtig ved hvad man skal kigge efter.
For hvor du som (formoder rutineret spiller) ser dette som meget indbyggeragtigt, så var det for mig en måde at camouflere en ulv.
Så hvis folk har nogen gode råd til hvad som (generelt) kendetegner "indbygger & ulvske" indlæg må de meget gerne give input...

Jeg formoder det er ok ift reglerne?

Spørgsmål skal stilles i PM til GM.


13-04-2015 17:29 #106

Men tænker man må skrive hvad man har lyst til i tråden.

13-04-2015 17:30 #107
fukdifuk skrev:man kan sige i dag hvor vi ikke har ordentlige reads , er de eneste der ved hvad de laver er ulvene...

der har du helt ret, også derfor jeg prøver at få lidt gang i os, så vi måske kan få bare marginalt ud af dagen efter vi ser hvem ulvene dræber og hvem der har sagt og stemt hvad. hvis alle bare skriver 3 linier om hvem de tror er ulv hvordan skal vi så have nogen gode steder at tage fat imorgen?

13-04-2015 17:34 #108

Jeg har kigget tråden igennem for at se om der var nogen som skulle have gemt sig. Men alle 17 som er tilmeldt har postet minimum 1 gang.

13-04-2015 17:35 #109

Det er mit første spil, så det er svært og sige hvad ulve træk kan være.


Men kan godt lide ideen om at de holder lav profil og så bare lader os blive "uvenner" og stemmer hinanden ud

13-04-2015 17:36 #110

Wow. Gik i seng kl 2, og checker så tråden igen nu, på vej hjem fra arbejde, og så er der ca 100 indlæg :-)


Enig i at det er lidt svært at sige ret meget konkret, og de potentielle ulve der er bragt i spil, er nærmest udelukkende på en enkel mindre ting vedkommende har skrevet.


Læser lige tingene igennem igen når jeg er foran computeren, og har lidt bedre overblik end på mobilen.

13-04-2015 17:37 #111

Vi skal btw lige huske at smide nogle seer covers op ved at nævne et par peaks, så ulvene ikke dræber vores seer om natten men samtidig giver seeren mulighed for at give sine peaks i tilfælde af at vi ved et uheld stemmer ham ud eller ulvene gør

13-04-2015 17:45 #112
Allundberg skrev:Vi skal btw lige huske at smide nogle seer covers op ved at nævne et par peaks, så ulvene ikke dræber vores seer om natten men samtidig giver seeren mulighed for at give sine peaks i tilfælde af at vi ved et uheld stemmer ham ud eller ulvene gør

Jeg forstår intet af den post :D

13-04-2015 17:48 #113

det er bare at vi er nødt til at lade som om at vi alle er seere, så vores seer ikke bliver nakket bare fordi den smider de rigtige navne op. hvis vi er 8stykker der hver smider et navn op som vi enten har peaket indbygger eller ulv så kan ulvene ikke vide hvem de skal dræbe om natten således at vi mister de informationer en seer giver. såvidt jeg har forstået er seeren det vigtigste for vores vinder chancer

13-04-2015 17:51 #114

Okay, so far tror jeg du er indbygger @Allundberg, af den simple årsag at du tror jeg er indbygger og at jeg selv ved jeg er indbygger :)

13-04-2015 17:52 #115
Allundberg skrev:det er bare at vi er nødt til at lade som om at vi alle er seere, så vores seer ikke bliver nakket bare fordi den smider de rigtige navne op. hvis vi er 8stykker der hver smider et navn op som vi enten har peaket indbygger eller ulv så kan ulvene ikke vide hvem de skal dræbe om natten således at vi mister de informationer en seer giver. såvidt jeg har forstået er seeren det vigtigste for vores vinder chancer

peaket er det lige med at give en vote?

13-04-2015 17:54 #116

Jeg tror retzzz og LoneRanger er ulve, sjovt at de kan blive enige om, at Nitram er ulv, på hans kommentar omkring at han ikke tør poste, fordi han er i tvivl om spillets regler. Det er da et mega tyndt grundlag, og synes det tyder på noget ulveri!

13-04-2015 17:55 #117

Jeg stemmer for:


LoneRanger

13-04-2015 18:00 #118

Jeg har meget svært ved at finde ud af hvem jeg skal stemme på. Jeg tror faktisk at Nitram oprigtig talt var i tvivl om det var nat og derfor ikke postede. Derfor ser jeg ikke nitram som ulv, men som indbygger.

13-04-2015 18:00 #119
mckrogh skrev:peaket er det lige med at give en vote?

det kan det sagtens være, det kan også være mere skjult. som f.eks. at jeg skriver at jeg synes zonki virker indbyggeragtig kunne være et peak

13-04-2015 18:01 #120
mckrogh skrev:Jeg har meget svært ved at finde ud af hvem jeg skal stemme på. Jeg tror faktisk at Nitram oprigtig talt var i tvivl om det var nat og derfor ikke postede. Derfor ser jeg ikke nitram som ulv, men som indbygger.

at skrive ovenstående kan jeg godt se er forbundet med stor risiko for at i nu tror jeg er ulv som beskytter en anden ulv.

13-04-2015 18:02 #121
Joanna47 skrev:Jeg tror retzzz og LoneRanger er ulve, sjovt at de kan blive enige om, at Nitram er ulv, på hans kommentar omkring at han ikke tør poste, fordi han er i tvivl om spillets regler. Det er da et mega tyndt grundlag, og synes det tyder på noget ulveri!

Jeg er sådan set enig, så aldrig nitram som ulveagtig pga. det, og forstod ikke helt hetzen.

Jeg ændre også min stemme til LoneRanger

13-04-2015 18:09 #122

Nu har jeg siddet og læst lidt i tråden, og som det bliver nævnt, gå vi sikkert uden om alle ulvene i vores forudsigelser... dog er der en som fremtræder som ulv i mine øjne... jep, vores allesammens mckrogh ^^ Hvorfor?? Derfor...


mckrogh skrev:jeg kan se jeg får en del heat. Det os fair nok. Jeg er total noob og prøver derfor blot at få reads på folk.

No offence.. du har rigtig nok fået en masse heat, og det ville da gøre alle nervøse, men den der kommentar gav mig virkelig følelsen af at du var på jagt efter "medlidenhedspoint". Du virker i hvert fald ikke noob, så hvorfor spille på det?


mckrogh skrev:Jeg vil gerne tage tyren ved hornene - Hvis jeg mangler at svare på noget som kan afvæbne min heat, så stil endelig spørgsmål eller henvis til hvad jeg mangler at svare på...



Igen, opsat på at bevise din uskyld...


mckrogh skrev: Det ville jeg rigtig gerne. Problemet er at man som noob nemt ser spøgelser under sengen og ikke rigtig ved hvad man skal kigge efter.
For hvor du som (formoder rutineret spiller) ser dette som meget indbyggeragtigt, så var det for mig en måde at camouflere en ulv.
Så hvis folk har nogen gode råd til hvad som (generelt) kendetegner "indbygger & ulvske" indlæg må de meget gerne give input...

Jeg formoder det er ok ift reglerne?


Men hovsa.. så er der en der tager dig på ordet, og nu "ville du rigtig gerne", men i stedet er du bange for at se spøgelser... hvilket jeg ikke ligefrem syntes det så ud som om du gjorde, da du som den første af alle fremsætter en anklage i post #22:


"Hvorfor denne "forsvarstale"? Skjuler du noget?"...

- citat mckrogh


Jeg ved godt, at jeg kan tage fejl men indtil videre siger jeg frem med faklerne drenge, efter i aften har vi én ulv mindre i blandt os... mckrogh

13-04-2015 18:12 #123

indlæg 40 stemmer retzz på mckrogh

indlæg 69 stemmer nitrrram på knuser

indlæg 72 stemmer pellez på knuser

indlæg 74 stemmer lonerangr på mckrogh

indlæg 89 stemmer fukdifuk på zonki

indlæg 117 stemmer joanna47 på lonerangr

indlæg 121 ændrer pellez stemme til lonerangr

indlæg 122 stemmer nnamenshame på mckrogh

dvs hvis jeg har talt rigtigt har vi følgende votes:

mckrogh 3
knuser 2 - 1 = 1
zonki 1
lonerangr 2


hvis jeg har fucket op undskylder jeg




















13-04-2015 18:16 #124
NNameNShame skrev:Nu har jeg siddet og læst lidt i tråden, og som det bliver nævnt, gå vi sikkert uden om alle ulvene i vores forudsigelser... dog er der en som fremtræder som ulv i mine øjne... jep, vores allesammens mckrogh ^^ Hvorfor?? Derfor...

No offence.. du har rigtig nok fået en masse heat, og det ville da gøre alle nervøse, men den der kommentar gav mig virkelig følelsen af at du var på jagt efter "medlidenhedspoint". Du virker i hvert fald ikke noob, så hvorfor spille på det?

Igen, opsat på at bevise din uskyld...

Men hovsa.. så er der en der tager dig på ordet, og nu "ville du rigtig gerne", men i stedet er du bange for at se spøgelser... hvilket jeg ikke ligefrem syntes det så ud som om du gjorde, da du som den første af alle fremsætter en anklage i post #22:

"Hvorfor denne "forsvarstale"? Skjuler du noget?"...

- citat mckrogh

Jeg ved godt, at jeg kan tage fejl men indtil videre siger jeg frem med faklerne drenge, efter i aften har vi én ulv mindre i blandt os... mckrogh

Hvis det at man spille werewolf for første gang ikke kan betegnes som at være noob, så ved jeg ikke:)

13-04-2015 18:17 #125

Jeg går med min første indskydelse, jeg stemmer på Kjeldgaard1 som heller ikke har reageret på indlægget.

13-04-2015 18:26 #126
retzzz skrev:må også indrømme at nitrams åbning er meget mistænkelig. Altså lige over hans indlæg står der med kæmpe fede bogstaver at det er dag :)

Ser gode chancer for at kongen1 er indbygger, da en ulv nok generelt vil åbne med mere velovervejede indlæg for at prøve at skjule man er ulv

faldt lige over dette indlæg da jeg ville prøve at følge joanna47s tanke mønster lidt.

det er præcis hvad jeg har eftersøgt den sidste time, og så er jeg fløjet hen over. plus point fra mig til retzzz


kigger lidt videre på dem med få posts til at skabe en modkandidat til mckrogh eller lonerangr som det ser ud til at flere er mistænkelige overfor indtil videre




13-04-2015 18:42 #127

Jeg er faktisk enig med Joanna47. Jeg troede heller ikke på nitram som værende ulv, også fordi jeg selv var overbevist om at spillet først startede kl 08.00, så kan godt forstå nitramm var i tvivl, da jeg mener da OP søgte spillere, skrev at dagen startede fra om morgenen. Så jeg køber ihvertfald nitrams forsvar.


Jeg er dog stadig på fudifuk da han har lavet 2 modsigende indlæg til mit spørgsmål som ikke giver mening.


Jeg stemmer på fudifuk

13-04-2015 18:45 #128

ydermere, så virker det for mig, som om at fudifuk allerede er ved at blive taget i nogle ting som han ikk lige havde tænkt ordentligt igennem med sit svar til mig, og da han stadig ikke svare på det, men svare på andet efter min post. Synes jeg det skriger lidt af, at han er blevet lidt bange og vil holde lav profil.

13-04-2015 19:07 #129

Så kom jeg hjem, og har fået læst tråden igennem. Der er jo ikke meget kød på tingene endnu. Indtil videre ryger min stemme dog også på LoneRanger. Beskyldningen om at Nitram er ulv er ihvertfald på et endog meget tyndt grundlag, og ret tidligt den blev meldt op.

13-04-2015 19:23 #130
sinysnip skrev:æhm. Viste ikke jeg var med. Men er åbenbart med som indbygger...

Min stemme går indtil videre på sinysnip, kom igang med nogle tanker ellers kan vi alligevel ikke bruge dig til noget.

Hvem er din nummer 1 indbygger?

Hvem er din nummer 1 ulv?


Hvorfor har du ikke skrevet mere?

de 3 spørgsmål skal svares godt ellers kan jeg ærlig talt ikke se dig på indbygger holdet

13-04-2015 19:32 #131

Votecount til og med #130


[] Allundberg - sinysnip

[] fukdifuk - zonki

[] Jensen - LoneRangR

[] Joanna47 - LoneRangR

[] k0ngen1 -
[1] Kjeldgaard1 -
[1] Knuser -
[3] LoneRangR - mckrogh

[] Nitrrrrrram - Knuser

[] NNameNShame - mckrogh

[3] mckrogh - Kjeldgaard1

[] Pellez - LoneRangR

[] retzzz - mckrogh
[1] sinysnip -
[] Schmug -
[1] zonki - fukdifuk

[] zybr -

13-04-2015 19:32 #132

så er jeg online igen og klar men enkelte tids huller nå der lige skal puttes børn.


Har læst det hele og kan godt forstår heat på mig men sådan er det

Jeg er indbygger prøver bare en mere spørgende stil denne gang end sidste jeg

Spillede som var en gang sidste år.



Men pt er min ulv nummer 1 stadigvæk Krogh


Og har allun som sikker indbygger


Og der kan jeg huske nogle der snakkede om at man måske skulle sætte 2-3 folk som der skulle stemmes inden for

Så der ikke blev stemt i nord og syd



13-04-2015 19:34 #133
thirdTA skrev:Votecount til og med #130

[] Allundberg - sinysnip
[] fukdifuk - zonki
[] Jensen - LoneRangR
[] Joanna47 - LoneRangR
[] k0ngen1 -
[1] Kjeldgaard1 -
[1] Knuser -
[3] LoneRangR - mckrogh
[] Nitrrrrrram - Knuser
[] NNameNShame - mckrogh
[3] mckrogh - Kjeldgaard1
[] Pellez - LoneRangR
[] retzzz - mckrogh
[1] sinysnip -
[] Schmug -
[1] zonki - fukdifuk
[] zybr -

Jeg har stemt på fukdifuk. Indlæg 127

13-04-2015 19:34 #134

@sinysnip jeg tager et game dota, hvis du ikke har svaret inden jeg er done synes jeg ærlig talt at et par stykker skal bakke mig op og smide en stemme afsted på ham

@Schmug du må også gerne komme igang med samme spørgsmål, måske flipper jeg min stemme over på dig





13-04-2015 19:35 #135
Knuser skrev:så er jeg online igen og klar men enkelte tids huller nå der lige skal puttes børn.

Har læst det hele og kan godt forstår heat på mig men sådan er det
Jeg er indbygger prøver bare en mere spørgende stil denne gang end sidste jeg
Spillede som var en gang sidste år.


Men pt er min ulv nummer 1 stadigvæk Krogh

Og har allun som sikker indbygger

Og der kan jeg huske nogle der snakkede om at man måske skulle sætte 2-3 folk som der skulle stemmes inden for
Så der ikke blev stemt i nord og syd


jeg skal nok prøve at smide 2 gode vogne op som jeg kan se konsensus om, klokken 21:00

13-04-2015 19:43 #136
Allundberg skrev: Min stemme går indtil videre på sinysnip, kom igang med nogle tanker ellers kan vi alligevel ikke bruge dig til noget.

Hvem er din nummer 1 indbygger?

Hvem er din nummer 1 ulv?

Hvorfor har du ikke skrevet mere?

de 3 spørgsmål skal svares godt ellers kan jeg ærlig talt ikke se dig på indbygger holdet

Jeg kan sagtens følge dig, men vi burde måske kunne være lidt mere konkrete, end at han ikke er så aktiv. Problemet er jo at vi risikerer at stemme en indbygger hjem, og der er vel ikke rigtigt noget der taler for at han er en ulv, men snarere blot en ubrugelig indbygger.

13-04-2015 19:44 #137
zonki skrev: Jeg har stemt på fukdifuk. Indlæg 127

Det er noteret. Anden line fra bunden.


Att. alle:

Votecounts læses således:


[1] zonki - fukdifuk


Farve = Antal stemmer på spiller

Farve = Spiller

Farve = Den spilleren har stemt på


Altså i dette tilfælde:

1 stemme på Zonki der har stemt på fudifuk



13-04-2015 19:46 #138

Og så havde jeg glemt et 1 tal ud for fudifuk... sry :-)


Votecount til og med #137



[] Allundberg - sinysnip
[1] fukdifuk - zonki
[] Jensen - LoneRangR
[] Joanna47 - LoneRangR
[] k0ngen1 -
[1] Kjeldgaard1 -
[1] Knuser -
[3] LoneRangR - mckrogh
[] Nitrrrrrram - Knuser
[] NNameNShame - mckrogh
[3] mckrogh - Kjeldgaard1
[] Pellez - LoneRangR
[] retzzz - mckrogh
[1] sinysnip -
[] Schmug -
[1] zonki - fukdifuk
[] zybr -

13-04-2015 19:56 #139
LoneRangR skrev:Skriver

Skri

13-04-2015 20:08 #140

beklager.. oplever kamp store problemer ved pn på min mobil. Så snart jeg vil citere en, går den amok. Og det var ikkr bevidst jeg trykkede citer da jeg scrullede ned i tråden.

Jeg ændre min vote til LoneRangR, mest af alt fordi mit tidligere bud knuser, intet gør for at overbevise mig om at han ikke e ulv.

Jeg synes stadig det er mærkeligt at mit navn blev nævnt fordi jeg stiller spørgsmålstegn ved reglerne. Virker squ lidt ulvet at prøve at skyde så voldsomt efter mig pga. Det..

13-04-2015 20:19 #141
Jensen skrev: Jeg kan sagtens følge dig, men vi burde måske kunne være lidt mere konkrete, end at han ikke er så aktiv. Problemet er jo at vi risikerer at stemme en indbygger hjem, og der er vel ikke rigtigt noget der taler for at han er en ulv, men snarere blot en ubrugelig indbygger.

så er jeg back, det var et meget kort game, så giver lige 20min endnu til de to.

Jeg kan ikke helt se problemet ved at vi måske stemmer en inaktiv indbygger hjem, da denne alligevel ikke kommer til at hjælpe os med at vinde... jeg håber dog selvfølgelig at det er en ulv.


Jeg tror ærlig talt ikke at der er mange andre ulvereads der er bedre end det jeg kommer med. det kan godt være at mckrogh eller lonerangr er et bedre ulveread, men sandsynligheden er ikke vild.

hvis vi siger at mckrogh er en ulv er det obv fedt at få ham ud nu, men hvis han er en indbygger er det rimelig øv, da han faktisk gider at skrive noget.

det jeg vil frem til er at vi mister in worst case ingenting og i bedst case får vi dræbt en ulv. alternativet er efter min overbevisning mindre tiltalende








13-04-2015 20:21 #142
Allundberg skrev:så er jeg back, det var et meget kort game, så giver lige 20min endnu til de to.

Jeg kan ikke helt se problemet ved at vi måske stemmer en inaktiv indbygger hjem, da denne alligevel ikke kommer til at hjælpe os med at vinde... jeg håber dog selvfølgelig at det er en ulv.

Jeg tror ærlig talt ikke at der er mange andre ulvereads der er bedre end det jeg kommer med. det kan godt være at mckrogh eller lonerangr er et bedre ulveread, men sandsynligheden er ikke vild.

hvis vi siger at mckrogh er en ulv er det obv fedt at få ham ud nu, men hvis han er en indbygger er det rimelig øv, da han faktisk gider at skrive noget.

det jeg vil frem til er at vi mister in worst case ingenting og i bedst case får vi dræbt en ulv. alternativet er efter min overbevisning mindre tiltalende









Jeg kunne sådan set godt være med på at der ryger en inaktiv.. MEN løber man så ikke en risiko ved at give ulvene en fridag?

13-04-2015 20:24 #143

Helt enig med indlæg 142! Vi skal ikke give for mange freebies

13-04-2015 20:24 #144

mit argument er at vi alt andet end lige har ca. ingen anelse endnu om hvem der er ulv. vi ved dog at vi har brug for alle til at stemme for at kunne stemme dem ud til sidst hvis det spidser til.

13-04-2015 20:27 #145

altså vi kommer jo for dulan til at risikere at stemme end indbygger ud meget oftere end en ulv lige meget hvad her i starten. og jeg tror oprigtigt som pellez sagde i 76 at nogle af ulvene prøver at gemme sig i starten. derfor tror jeg at der meget ofte faktisk er en af de 2 der er ulve, hvorfor vi faktisk har en bedre sandsynlighed end ved at stemme f.eks. knuser

13-04-2015 20:27 #146

Jeg kan godt se hvad du mener allundberg, jeg har dog stadigvæk en ulvet fornemmelse omkring loneranger.

13-04-2015 20:28 #147

syntes folk skulle nævne 1 ulv og indbygger nu så vi kunne se lidt


jeg selv har krogh som ulv og allun som indbygger


ved sgu ikke det med at stemme på en inaktiv tænker lidt over det

13-04-2015 20:28 #148
Allundberg skrev:mit argument er at vi alt andet end lige har ca. ingen anelse endnu om hvem der er ulv. vi ved dog at vi har brug for alle til at stemme for at kunne stemme dem ud til sidst hvis det spidser til.

Men tror du ikk der er større chance for han er inaktiv indbygger end ulv? Jeg vil tro ulvene har været aktiv somehow i løbet af dagen. At holde lav profil må da være kedeligt hvis man er en dræber..

13-04-2015 20:31 #149
zonki skrev: Men tror du ikk der er større chance for han er inaktiv indbygger end ulv? Jeg vil tro ulvene har været aktiv somehow i løbet af dagen. At holde lav profil må da være kedeligt hvis man er en dræber..

de skal jo ikke opklare noget, de kan jo være helt ligeglade.

men fedt at i interagere :)





13-04-2015 20:46 #150

jeg har kigget lidt på lonerangr igen, jeg har allerede meldt ud at jeg synes det var ret ulvet at snakke om nitrram og så stemme på mckrogh.

derudover bider jeg nu mærke i at han vil læse med men først deltage de sidste 30min. det må om noget være i inaktivt kategorien som jeg åbenbart vægter en del højere end de fleste andre.

oversprøjtet med alle forbehold om at han måske skifter stemme og så videre. det betyder ærlig talt at han skriver noget "brugbart" for at skrive noget brugbart. det lugter meget efter min mening.

men jeg er lidt bange for om han bare har travlt og er en lidt forsigtig type og gerne vil bidrage så meget han nu kan. da jeg nok ca. ville spille som ham hvis jeg havde haft en sindsyg travl dag.

jeg vil gerne have lidt flere meninger om lonerangr, og det må godt være folk der har stemt på ham, der har tænkt lidt mere, men bestemt også nogle andre og i behøver ikke være enige :D



13-04-2015 20:51 #151

Hvad du er ulv Allund, så skjuler du det dæleme godt :-) Godt med nogle holdninger.

13-04-2015 20:56 #152

Jeg ser Allund som mest indbyggish og har stadig Nitt + Loneranger + Pellez som mest suspekte ulve .


Jeg syntes deres bevæggrunde her i tråden er lidt skæve for indbyggere ( men det kam være det mig som allerede ser spøgelser )


Pt går min stemme til Pellez

13-04-2015 20:59 #153

Votecount til og med #152


[] Allundberg - sinysnip
[1] fukdifuk - zonki
[] Jensen - LoneRangR
[] Joanna47 - LoneRangR
[] k0ngen1 -
[1] Kjeldgaard1 -
[1] Knuser -
[3] LoneRangR - mckrogh
[] Nitrrrrrram - Knuser
[] NNameNShame - mckrogh
[3] mckrogh - Kjeldgaard1
[1] Pellez - LoneRangR
[] retzzz - mckrogh
[1] sinysnip -
[] Schmug -
[1] zonki - fukdifuk
[] zybr -Pellez

13-04-2015 20:59 #154

zybr, nu da du har valgt at stemme på mig må jeg så spørge hvorfor? Hvis mig, nitt og loneranger er ulve, ville de nok være lidt dumt at vi alle 3 har udleveret hinanden på et eller andet tidspunkt i tråden.

Jeg er indbygger, så lad os bruge fokus på nogle ulve i stedet...

13-04-2015 21:01 #155

Nå. Har lige været lidt ineraktiv. Godt at se at aktiviteten er øget. Har fået læst beskederne igennem igen. Mit dilemma var primært mellem loneranger og nitrrrram. Kan godt se nitrrrams første kommentar var primært pga forvirring. Loneranger synes jeg er den som er mest suspekt nu så jf min kommentar længere oppe som manglende aktivitet. Jeg stemmer loneranger

13-04-2015 21:02 #156

*lonerangr

13-04-2015 21:03 #157

tror min nye stemme er overset. Voter loneRangR

13-04-2015 21:05 #158

Nitrrram jeg vil meget gerne have at du forklare hvorfor du har ændret stemme. og hvilke ting du finder mest ulvet ved ham og ved knuser

13-04-2015 21:06 #159
Nitrrrrrram skrev:beklager.. oplever kamp store problemer ved pn på min mobil. Så snart jeg vil citere en, går den amok. Og det var ikkr bevidst jeg trykkede citer da jeg scrullede ned i tråden.
Jeg ændre min vote til LoneRangR, mest af alt fordi mit tidligere bud knuser, intet gør for at overbevise mig om at han ikke e ulv.
Jeg synes stadig det er mærkeligt at mit navn blev nævnt fordi jeg stiller spørgsmålstegn ved reglerne. Virker squ lidt ulvet at prøve at skyde så voldsomt efter mig pga. Det..

du skriver du ændre din vote fra mig til LoneRanger fordi jeg ikke gør noget for at forsvare mig


men hvorfor LoneRanger og hvis han nu ignorere skifter du så igen

13-04-2015 21:06 #160
Pellez skrev:zybr, nu da du har valgt at stemme på mig må jeg så spørge hvorfor? Hvis mig, nitt og loneranger er ulve, ville de nok være lidt dumt at vi alle 3 har udleveret hinanden på et eller andet tidspunkt i tråden.

Jeg er indbygger, så lad os bruge fokus på nogle ulve i stedet...


det her er jeg også meget interesseret i svar på. og gerne lidt uddbyning på hver af de

13-04-2015 21:07 #161
Pellez skrev:zybr, nu da du har valgt at stemme på mig må jeg så spørge hvorfor? Hvis mig, nitt og loneranger er ulve, ville de nok være lidt dumt at vi alle 3 har udleveret hinanden på et eller andet tidspunkt i tråden.

Jeg er indbygger, så lad os bruge fokus på nogle ulve i stedet...


Hvis ulvene ikke på et eller andet tidspunkt anklager hinanden bliver det vel nemt for os at finde dem?

13-04-2015 21:09 #162
NNameNShame skrev: Hvis ulvene ikke på et eller andet tidspunkt anklager hinanden bliver det vel nemt for os at finde dem?

Enig, men ligefrem at starte tråden med at anklage hinanden tror jeg ikke sker så tit, men ved det ikke.


13-04-2015 21:10 #163

fedt fedt fedt af jer begge. godt spørgsmål og svar.

zybr må meget gerne svare, og i andre må gerne kommentere mere på lonerangr




13-04-2015 21:11 #164
NNameNShame skrev: Hvis ulvene ikke på et eller andet tidspunkt anklager hinanden bliver det vel nemt for os at finde dem?

hvem ser du som indbygger og ulv pt?

13-04-2015 21:11 #165
Pellez skrev:zybr, nu da du har valgt at stemme på mig må jeg så spørge hvorfor? Hvis mig, nitt og loneranger er ulve, ville de nok være lidt dumt at vi alle 3 har udleveret hinanden på et eller andet tidspunkt i tråden.

Jeg er indbygger, så lad os bruge fokus på nogle ulve i stedet...


@ Pellez gjorde udenlukkende det her for at få en reaktion fra dig når du fik en stemme på dig. Syntes det har været smart af jer 3 at skabe lidt forvirring ved at smide mudder på hinanden.

13-04-2015 21:12 #166

Lidt sjovere hvis loneranger rent faktisk deltog lidt :)


@zybr

Okay, så ved jeg ikke om du fik den forventede reaktion eller hvad, men en stemme på mig er i hvert fald spildt.

13-04-2015 21:13 #167
zybr skrev:@ Pellez gjorde udenlukkende det her for at få en reaktion fra dig når du fik en stemme på dig. Syntes det har været smart af jer 3 at skabe lidt forvirring ved at smide mudder på hinanden.

har du så af seriøse tanker, fordi du er kommet med nada, og et fint nok lille forsøg, men har lidt mere brug for reele tanker end at lokke en i en fælde pt.

13-04-2015 21:16 #168

og nitrram du bør nok svare meget snart ellers er det sgu svært at få noget info for os.

@alle

jeg prøver at komme med vogne snart men det går lidt trængt da ikke mange kommer med deres holdninger om mindst en indbygger og uld eller om lonerangr eller om effekten af at være inaktiv som ulv.

13-04-2015 21:16 #169

Jeg tror vi napper en ulv i første hug, LoneRanger :) Har en god feeling!

13-04-2015 21:18 #170

ville da helt klart hoppe på at mckrogh og loneRanger som de 2 personer vi skulle stemme på her den først dag



de er begge MIA lige pt


13-04-2015 21:19 #171

knuser, fordi jeg finder det mærkeligt at lede så meget opmærksomhed over på mig grundet et spørgsmål omkring spillet? Lad os antage jeg var ulv, hvad i alverden skulle jeg få ud af at spørge om det? Det samme kan man sige hvis man antager jeh ikke er ulv hvorfor jeg ikke forstår jeg kom i fokus for den besked..

Bare rolig - du er stadig ikke af min mistænkelige liste.

13-04-2015 21:20 #172

Ja men igen, der er 4 ulve, ville de ikke gå lidt sammen og prøve at vende stemningen når de så muligheden? Som da Allundberg fx kaldte sinysnip ud, det ville da være perfekt timing for dem.

13-04-2015 21:21 #173

Votecount til og med #172


[] Allundberg - sinysnip
[1] fukdifuk - zonki
[] Jensen - LoneRangR
[] Joanna47 - LoneRangR
[] k0ngen1 - LoneRangR

[1] Kjeldgaard1 -
[] Knuser -
[5] LoneRangR - mckrogh
[] Nitrrrrrram - LoneRangR

[] NNameNShame - mckrogh
[3] mckrogh - Kjeldgaard1
[1] Pellez - LoneRangR
[] retzzz - mckrogh
[1] sinysnip -
[] Schmug -
[1] zonki - fukdifuk
[] zybr -Pellez


@ #157:

Kun stemmer skrevet med fed tæller

13-04-2015 21:21 #174

altså lonerangr er obv den ene vogn

13-04-2015 21:23 #175

synes ikke det giver mening at tage mckrogh, der er for lidt modstand og derfor jeg så gerne vil tage sinysnip eller schmug. men altså vi kan også tage nitram for min skyld eller jonna47

13-04-2015 21:26 #176

Haha jeg har sku ingen anelse, synes det er svært når de ikke engang prøver at forsvare sig...

Jeg vælger at tro på at allundberg, nitraam, NnameNshame og mig selv er indbyggere, resten ved jeg ikke hvad jeg skal tro.

13-04-2015 21:28 #177

knuser hvem ville du stemme på udover mckrogh eller lonerangr. tror mckrogh er meget sjældent ulv ift. hans start og vi kan ikke nøjes med en kandidat.


13-04-2015 21:30 #178

Well, det aldrig nemt og komme med de store konklusioner i første runde hvor alle skyder med spredhagl.


Jeg satte kun min stemme på Pellez for at se hvordan han reagerede og syntes egentlig du reagerede ret positivt.


Jeg stemmer ikke på dig Pellez men ændrer min stemme inden udløb.


Vi skal huske at stemme ensartet så ulvene ikke kan skifte votes til sidst for at kunne vælge selv. Så vi skal være enige om 1 eller 2 vi ligger stemmerne på så de ikke kan styre voteing forløbet.


Jeg tænker Loneranger eller en af de har været meget stille.

13-04-2015 21:30 #179

ved det faktiske ikke men sad lige og skimmede for at se om jeg kunne finde andre


13-04-2015 21:31 #180

Forresten er det ikke meget sjovt og måske suspekt at zonki og fukdifuk stemmer på hinanden, tænker det kunne været en måde at sløre deres cover som ulve.

13-04-2015 21:33 #181

jeg har tænkt over det, tror at det smarteste er at tage schmug og lonerangr som kandidater. og er glad for at du agreer lidt zybr.

Så alle sammen tag ordentlig stilling, men start lige med et par stemmer på schmug, da det ellers giver os lige præcis nul informationer hvis lonerangr turner indbygger, som han jo nok gør siden ingen forsvare ham.

der kom ikke nok gang i folk ved sinysnup, derfor jeg skifter til schmug, kan også mindre lide hans intro

13-04-2015 21:35 #182

alle stemmer der ikke er på lonerangr plz skift til enten schmug eller lonerangr ellers er dagen rimelig spildt og jeg har skrevet 100 indlæg uden grund

13-04-2015 21:36 #183

Joanna47 og Jensen savner jeg også lidt fra, tror måske ulvene holder sig lidt i baggrunden indtil de føler heat på sig. Loneranger er simpelthen for let købt, ingen forsvare ham??

13-04-2015 21:36 #184

tror virkelig virkelig ofte at schmug eller sinysnip er en ulv. og i må kunne se at vi intet mister. pellez skift nu

13-04-2015 21:37 #185

fukdifuk kunne også være den anden vogn han har kun været her for at smide et par ulv reads og om diverse statikker om hvad der skal være ulv og ik?

13-04-2015 21:37 #186

pellez zybr mckrogh og knuser burde i hvertfald være på schmug, så kan resten selv vælge lidt, zonki ville jeg også se kærkomment. (det er ikke nok til at jeg selv bestemmer og derfor bør i kunne se det smarte i det

13-04-2015 21:38 #187

Jeg vil gerne skifte stemme, men hvis vi kun er to der stemmer på schmug er det jo ligegyldigt


13-04-2015 21:38 #188

er vi ikke. igang


13-04-2015 21:38 #189

Jeg skifter stemme og stemmer nu på schmug

13-04-2015 21:39 #190

Jeg skifter min stemme til schmug



13-04-2015 21:39 #191

altså der må være mange der kan se logikken i ikke at stemme det obv choice. og at det er et safe choice

13-04-2015 21:39 #192

Må indrømme jeg også er lidt nervøs for den manglende aktivitet for at forsvare lonerangr hvis han er ulv. Ellers har de bare opgivet ham?

13-04-2015 21:39 #193

schmug

13-04-2015 21:40 #194

få den lige på 5-5 og derefter skal resten kommentere meget grundigt hvad de vælger, de første har easy pick

13-04-2015 21:40 #195

Votecount til og med #194


[] Allundberg - Schmug

[1] fukdifuk - zonki
[] Jensen - LoneRangR
[] Joanna47 - LoneRangR
[] k0ngen1 - LoneRangR

[1] Kjeldgaard1 -
[] Knuser - Schmug

[4] LoneRangR - mckrogh
[] Nitrrrrrram - LoneRangR

[] NNameNShame - mckrogh
[3] mckrogh - Kjeldgaard1
[] Pellez - Schmug

[] retzzz - mckrogh
[] sinysnip -
[4] Schmug -
[1] zonki - fukdifuk
[] zybr -Schmug


13-04-2015 21:42 #196

Beklager jeg har været så inaktiv, er først lige kommet hjem fra job.


Stemmerne på mig vil være spildte. Har måtte skimme tråden hurtigt, og går med fornemmelsen


LoneRangR



13-04-2015 21:42 #197

Jeg skifter med over til Schmug. Simpelthen på grund af det manglende forsvar af Lonerangr.

Schmug

13-04-2015 21:43 #198
Schmug skrev:Beklager jeg har været så inaktiv, er først lige kommet hjem fra job.

Stemmerne på mig vil være spildte. Har måtte skimme tråden hurtigt, og går med fornemmelsen

LoneRangR



der var det der med at kommentere, hvilket btw er meget dårligt ordvalg. var ved at riste nittram tidligere på det ord.. men argumenter er hvad jeg vil have

13-04-2015 21:43 #199

Hehe den er bare ikke så heldig du(schmug) kommer på lige når vi begynder at isolere dig som en af vognene :D

13-04-2015 21:44 #200

Nej det kan jeg da godt se ;-)



13-04-2015 21:44 #201
zybr skrev:Hehe den er bare ikke så heldig du(schmug) kommer på lige når vi begynder at isolere dig som en af vognene :D

enig

13-04-2015 21:45 #202
zonki skrev:
enig

så er det jo bare med at stemme og ligge pres på

13-04-2015 21:45 #203
zonki skrev:
enig

så har du en easy vote :)

13-04-2015 21:45 #204
2018 Champ

Det er ikke særlig gennemtænkt at komme dryssende så sent ind på dag 1, og anklage mig for at være ulv på et så tyndt grundlag, med mindre selvfølgelig, at man selv er ulv, og benytter sig af at jeg i #74 skriver at jeg ikke har mulighed for at forsvare mig selv.


Jeg underskriver derfor min egen dødsdom, og ændrer min stemme til Allundberg


På dag 2 kan de sande indbyggere så bruge det som et godt værktøj, på bekostning af at de allerede har mistet den første ditto på dag 1.

13-04-2015 21:46 #205
Joanna47 skrev:Jeg tror vi napper en ulv i første hug, LoneRanger :) Har en god feeling!

Jeg synes faktisk også denne kommentar er lidt ulvet, set i lyset af at du nærmest ikke har deltaget og det kunne være en let købt stemme på en indbygger som allerede nærmest er lynchet. Og det med "har en god feeling" virker bare lidt for meget på en eller anden måde.

13-04-2015 21:46 #206

tag dig nu sammen og stem på en vogn

13-04-2015 21:46 #207

Der er godt nok meget larm i tråden op til deadline, og synes faktisk Allundberg ligger meget ud som er til at skabe splid her så tæt på deadline.


Jeg er sq ikke så hub på ideen ved at nakke en der er inaktiv. Så vil jeg heller på Mckrog.

13-04-2015 21:47 #208

jeg tror obv som jeg siger ikke at det er dig lonerangr hvis du har læst de sidste post

13-04-2015 21:47 #209
LoneRangR skrev:Det er ikke særlig gennemtænkt at komme dryssende så sent ind på dag 1, og anklage mig for at være ulv på et så tyndt grundlag, med mindre selvfølgelig, at man selv er ulv, og benytter sig af at jeg i #74 skriver at jeg ikke har mulighed for at forsvare mig selv.

Jeg underskriver derfor min egen dødsdom, og ændrer min stemme til Allundberg


På dag 2 kan de sande indbyggere så bruge det som et godt værktøj, på bekostning af at de allerede har mistet den første ditto på dag 1.Du kan

Du kan da bare stemme på schmug så har han flest stemmer.

13-04-2015 21:47 #210

Schmug eller joanna47 burde ha været vores vogne idag.

13-04-2015 21:48 #211

Jeg er frisk på at nakke joanna47 i stedet for.

13-04-2015 21:49 #212

ja men er lidt svært zybr, når alle kun ville mckrogh og lonerangr, derfor jeg sagde schmug. der kom da noget gang i den nu i det mindste, men er enig i at jonna47 også havde været god

13-04-2015 21:49 #213
2018 Champ
Pellez skrev: Du kan da bare stemme på schmug så har han flest stemmer.

Det kunne jeg godt, men når jeg nu imorgen er blevet fejlagtigt lynchet, er der gode chancer for at de fire ulve kan findes blandt stemmerne på mig.


13-04-2015 21:49 #214
zybr skrev:Schmug eller joanna47 burde ha været vores vogne idag.

I den forstand at vi har været inaktive alene eller hvordan?

13-04-2015 21:49 #215
Knuser skrev: hvem ser du som indbygger og ulv pt?

Uhhha.. den er sku' svær når du som man siger ikke ved noget... meeeeen jeg synes stadig mckrogh var lidt lusket.. og så synes jeg det var mærkeligt, at loneranger ikke forsvarede sig, men det gør ham mere til en village (ligeglad) i min optik :p

13-04-2015 21:50 #216

Votecount til og med #214


[1] Allundberg - Schmug
[1] fukdifuk - zonki
[] Jensen - LoneRangR
[] Joanna47 - LoneRangR
[] k0ngen1 - Schmug

[1] Kjeldgaard1 -
[] Knuser - Schmug
[4] LoneRangR - Allundberg

[] Nitrrrrrram - LoneRangR
[] NNameNShame - mckrogh
[2] mckrogh - Kjeldgaard1
[] Pellez - Schmug
[] retzzz - mckrogh
[] sinysnip -
[5] Schmug - LoneRangR

[1] zonki - fukdifuk
[] zybr -Schmug

13-04-2015 21:50 #217
2018 Champ
Pellez skrev:Jeg er frisk på at nakke joanna47 i stedet for.

Jeg kunne lige så godt have stemt på Joanna, så den er jeg med på

13-04-2015 21:51 #218
LoneRangR skrev: Jeg kunne lige så godt have stemt på Joanna, så den er jeg med på

Så gør det dog? Så vi kan få startet ham som vogn ???

13-04-2015 21:51 #219

dem der ikke stemmer er da om nogen ulvekandidater imorgen :)

13-04-2015 21:52 #220
2018 Champ

Joanna47

13-04-2015 21:52 #221

jeg tænker.. er sq ikk helt solgt på ideen med det inactivitet... men joanna kan være godt bud, han flytter fokus og kommer med noget godt og så ellers bare holder sin mund

13-04-2015 21:52 #222

så jonna47 eller schmug! og det er altså nu der skal stemmes, dem der ikke har stemt på en af dem har godt nok spildt sin stemme

13-04-2015 21:53 #223

Fuck it tror mere på joanna47


ændrer stemme for sidste gang til Joanna47

13-04-2015 21:53 #224

Joanna47


13-04-2015 21:53 #225

Hopper med på Joanna47, alene af den årsag at min stemme på LoneRangR er spildt lige pt.


Joanna47

13-04-2015 21:53 #226

Vi skal have en bedre taktik og mere klarhed i morgen.. Det her er sq for random og uigennem tænkt!

13-04-2015 21:53 #227

Jeg ved det sku' ikke, jeg synes det er sådan lidt noget shit at vi ændre vogn til sidst... kan vi ikke holde fast i loneranger?

13-04-2015 21:54 #228

det er jo problemet ved at der var så mange der ikke gad svare :)

13-04-2015 21:54 #229
NNameNShame skrev:Jeg ved det sku' ikke, jeg synes det er sådan lidt noget shit at vi ændre vogn til sidst... kan vi ikke holde fast i loneranger?

Longeranger eller Joanna47..

13-04-2015 21:54 #230
Allundberg skrev:så jonna47 eller schmug! og det er altså nu der skal stemmes, dem der ikke har stemt på en af dem har godt nok spildt sin stemme

er det de 2 vogne nu??


hvad sket der med loneranger?

13-04-2015 21:54 #231

for min skyld kan vi også have de 3, det giver forhåbentligt også info

13-04-2015 21:54 #232
2018 Champ
Allundberg skrev:det er jo problemet ved at der var så mange der ikke gad svare :)

Der findes jo også et liv uden for PN ;-)

13-04-2015 21:55 #233

der var bare INGEN der forsvarede loneranger og det virker ikke særlig ulve agtigt.

13-04-2015 21:56 #234

men han forsvares vel ved at i får drejet vogne væk fra ham


13-04-2015 21:56 #235
Pellez skrev:der var bare INGEN der forsvarede loneranger og det virker ikke særlig ulve agtigt.

Okay, men fair nok så, synes dog at det er et rimeligt forsvar at flytte vognen.

13-04-2015 21:56 #236

Bare kør de 3, der er for meget uenighed til at droppe en af dem....
vi kan jo læse tråden igennem imorgen, og vi får meget info tror jeg

13-04-2015 21:57 #237

LoneRangR

13-04-2015 21:57 #238

Jeg beholder min stemme hvor den er, så andre må rette ind. vi har stadig mange med forkerte stemmer på folk som ikke er vores vogne.


straaaaam op.

13-04-2015 21:57 #239

alle der ikke har stemt, stem på en af de 3...

13-04-2015 21:58 #240

nej 2 stk sch og lone skal det være


13-04-2015 21:58 #241

Jeg ved jeg er indbygger, og nu synes jeg folk meget gerne vil have den tilbage på loneranger, hvilket gør at jeg altså holder min stemme på joanna47, tror han er ulv.

13-04-2015 21:58 #242
zybr skrev:Jeg beholder min stemme hvor den er, så andre må rette ind. vi har stadig mange med forkerte stemmer på folk som ikke er vores vogne.

straaaaam op.

Spild af en god stemme ellers.

13-04-2015 21:59 #243

Jeg holder fast i Lone. Synes argumentet om at ryge på Nitram i starten var for tyndt. Er en kende ulvet at piske den stemning op.

13-04-2015 22:00 #244

husk at tænke over NK hvis jeg dør og meget på hvem der skifter stemme, og hvem der ikke stemmer

13-04-2015 22:00 #245

Altså jeg er stadig mest på mckrogh, det er den eneste jeg selv har kunnet analysere på, resten tror jeg bare er fordi folk har snakket godt og skidt om andre... men da folk ikke er på den vogn, så bliver det lone... glæder mig til at høre hvad mckrogh siger i morgen (hvis jeg lever self :D) Godnat

13-04-2015 22:01 #246

NAT!!


DER MÅ IKKE POSTES MERE I TRÅDEN

13-04-2015 22:01 #247

LoneRangR syntes forkus forsvandt for hurtigt (allundberg + pellez syntes jeg fik styret den der ovre

)

13-04-2015 22:04 #248

Votecount til og med #246


[] Allundberg - Schmug
[] fukdifuk - zonki
[] Jensen - LoneRangR
[4] Joanna47 - LoneRangR
[] k0ngen1 - Schmug
[1] Kjeldgaard1 -
[] Knuser - Schmug
[4 LoneRangR - Joanna47

[] Nitrrrrrram - LoneRangR
[] NNameNShame - LoneRangR

[1] mckrogh - Kjeldgaard1
[] Pellez - Joanna47

[] retzzz - mckrogh
[] sinysnip -
[4] Schmug - Joanna47

[1] zonki - Joanna47

[] zybr -Schmug


Rettelser til mig på PM inden 22.15 (Altså hvis jeg har talt forkert)

13-04-2015 22:15 #249

Der var tre spillere med hver 4 stemmer.


Joanna47 - LoneRangR - Schmug


Ved stemmelighed trækkes der lod.


Jeg har sendt de tre navne gennem random.org og den der bliver lynchet er...





















































Schmug!


Schmug bliver lynchet han var Vanilla villager/indbygger.


Night actions (ulvenes nightkill og seers peek) til mig inden kl 6.00

13-04-2015 22:32 #250

GM meddelelse:


Sinysnip og kjeldGaard1 har fået em advarsel for inaktivitet.


De skal deltage i tråden i morgen ellers vil de blive modkilled.

13-04-2015 23:17 #251

Nået af en debut at få for mit vedkommende .. GL til resten, ikke meget jeg nåede at opleve ;-)

14-04-2015 10:46 #252

Dag 2 tråd er her:


DAG 2

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar