Nybegynder werewolf 2015 dag 3

#1

I nat dødeNNameNShame! Æret være hans minde. (Ifølge ulvene smagte han fremragende med hestebønner og en god chianti)


NNameNShame var Vanilla villager/indbygger



Deltagere:


Allundberg
fukdifuk
Jensen
Joanna47
k0ngen1
Kjeldgaard1
Knuser
LoneRangR
Nitrrrrrram
mckrogh

sinysnip/repsak
zonki
zybr




Døde:


Schmug - Vanilla villager - Lynchet Day 1

Pellez - Vanilla villager - Nightkilled Night 1

retzzz - Vanilla villager -Lynchet Day 2

NNameNShame - Vanilla villager -Nightkilled Night 1



Dag 1
Dag 2



Det er nu dag igen og der må postes.

Redigeret af thirdTA d. 15-04-2015 07:28
15-04-2015 07:13 #2

Forhåbentligt er vores seer ikke en af dem som har skrevet 1 indlæg om dagen fordi så der ikke meget hjælp og hente ....


Efter gårsdagens vote ser jeg interesse i at skal ha tjekket Allundberg + Zonki mere ud.

15-04-2015 07:16 #3

Set i bagklogskabens lys skulle jeg måske have ventet med min måneskinstur til der ikke var varulve i blandt os..

Men det har været god spas, tak for spil so får, tag nu lige at vind indbyggere !

#villa4life

15-04-2015 08:15 #4
zybr skrev:Forhåbentligt er vores seer ikke en af dem som har skrevet 1 indlæg om dagen fordi så der ikke meget hjælp og hente ....

Efter gårsdagens vote ser jeg interesse i at skal ha tjekket Allundberg + Zonki mere ud.


er ved at kigge op på trådene..men ja de to ser ikke gode ud

15-04-2015 08:50 #5

skidt dag


har læst lidt fra i går


tror desværre der er en ulv i mellem allundberg & zonki


jensen har også fået lidt ulve vibes hvergang der blev snakket vogne med fukdifuk kom han med det samme og sagde han var syg og det var et dumt move

@jensen hvorfor du valgt retzz?


mckrogh er på vej til min indbygger list da namename siger han er ulv og hvis de NK ham i nat håber de på

at vi gå efter mckrogh




kongen har også ulve vibes


"k0ngen1 skrev:Forstår slet ikke mig? Synes jeg har prøvet at være med til at nakke ulvene. Og argumenter nu lidt. Har ikke set dig som en af de seriøse ulve, men det virker lidt suspekt og prøve at ændrer så meget her inden EOD uden at argumentere"


først post kl 21.07 og kommer først på banen da han bliver forslået som vogn




zubr kan jeg ikke blive klog men har ham som 60/40 som village




kommer med mere senere

15-04-2015 09:06 #6

@repsak

er sgu også meget ulve han kommer inde sig han har læst stemmer uden for vogne men ikke med fed så den ikke bliver talt

så det er +1 på ulv til dig

15-04-2015 09:08 #7

#237 fra igår

jensen siger fuk er syg og repsak skal skrive med fed alligevel kommer stemme en gang til uden fed og uden for vogne

15-04-2015 09:13 #8

havde overset mckrogh kom og stemt til sidst så ryger lige på 50/50 liste

15-04-2015 10:05 #9

Godmorgen alle sammen... Jeg kan se at jeg i går blev beskyldt for at være inaktiv... Jeg var aktiv til omkring kl. 13.00. Da forpligtelserne på jobbet kaldte, var jeg forhindret i at deltage yderligere.


Jeg kommer sent hjem og skynder mig at kigge tråden igennem. Jeg når ikke rigtig at læse det hele. Det hele bliver så forhastet og forvirrende for mig, da en vogn er sat på mig. Jeg er på det tidspunkt den med flest stemmer og på vej ud af spillet. Det eneste jeg når er at ændrer min stemme til Lone som på det tidspunkt er den anden vogn.


Dette var udelukkende et forsøg på at redde mig selv.


Jeg vil være aktiv i dag. Så aktiv som jeg os var på 1. dagen. Jeg skal lige have læst dag 2 igennem. Men i løbet af dagen skal jeg nok poste min observationer og reads på hvem som er ulve efter gårsdagens hændelser.

15-04-2015 10:08 #10
2018 Champ

mckrogh må så klart være ulv. Han havde masser af tid til at skrive i tråden efter at han gav sin stemme lige før lukketid. At han ikke gik med på retzzz, skyldes jo udelukkende at der var nok stemmer på ham. Skulle jeg tage fejl i den formodning, er mckrogh den ringest spillende indbygger nogensinde.


Jeg mener dog ikke at det er mckrogh vi skal gå efter idag, idet hans chancer for indflydelse på spillet bør være lig nul.


For at finde de sidste tre ulve bør de der stemte på retzzz gennemgås nøje.


Allundberg

Jensen

Knuser

zonki

zybr


Vejret her er ekstremt igen idag, så jeg ved ikke hvor aktiv jeg kan være. Jeg burde dog være hjemme senest en time før nat, med masser af tid til at afgive en stemme.

15-04-2015 10:20 #11
LoneRangR skrev:mckrogh må så klart være ulv. Han havde masser af tid til at skrive i tråden efter at han gav sin stemme lige før lukketid. At han ikke gik med på retzzz, skyldes jo udelukkende at der var nok stemmer på ham. Skulle jeg tage fejl i den formodning, er mckrogh den ringest spillende indbygger nogensinde.

Jeg mener dog ikke at det er mckrogh vi skal gå efter idag, idet hans chancer for indflydelse på spillet bør være lig nul.

For at finde de sidste tre ulve bør de der stemte på retzzz gennemgås nøje.

Allundberg
Jensen
Knuser
zonki
zybr

Vejret her er ekstremt igen idag, så jeg ved ikke hvor aktiv jeg kan være. Jeg burde dog være hjemme senest en time før nat, med masser af tid til at afgive en stemme.

Enig der er ulve i mellem os 5 men tror kun der er 2 så ville være helt fint hvis folk læste det og kom med deres besyv.


Du skrive 3 ulve imellem os 5 hvem er den sidste så? Efter din mening

15-04-2015 10:23 #12
LoneRangR skrev:mckrogh må så klart være ulv. Han havde masser af tid til at skrive i tråden efter at han gav sin stemme lige før lukketid. At han ikke gik med på retzzz, skyldes jo udelukkende at der var nok stemmer på ham. Skulle jeg tage fejl i den formodning, er mckrogh den ringest spillende indbygger nogensinde.

Jeg mener dog ikke at det er mckrogh vi skal gå efter idag, idet hans chancer for indflydelse på spillet bør være lig nul.

For at finde de sidste tre ulve bør de der stemte på retzzz gennemgås nøje.

Allundberg
Jensen
Knuser
zonki
zybr

Vejret her er ekstremt igen idag, så jeg ved ikke hvor aktiv jeg kan være. Jeg burde dog være hjemme senest en time før nat, med masser af tid til at afgive en stemme.

Som sagt var der jobrelaterede arbejdsopgaver som gjorde jeg ikke kunne deltage fra frokost og frem til lukketid. Take it or leave it as it is. Jeg ER indbygger. Vi har fucking ikke råd til at skyde skævt igen.


Ville være en ubetinget joke at stemme mig ud og miste endnu en indbygger.

15-04-2015 10:23 #13

Jeg har meget i posen i dag. Jeg skal bare lige have stykket det sammen.

15-04-2015 10:26 #14

15-04-2015 10:26 #15

kommer mere... og forklaringer i løbet af dagen

15-04-2015 10:29 #16

@mckrogh

hvorfor stemt du ikke retzz det fløj ind med stemmer på ham til sidste?? +1 til ulvet som lone skriver

15-04-2015 10:31 #17

og tror du prøver alt for at du ikke skal i vogn idag


men gør som jeg skulle have gjordt først dag


mckrogh


indtil andet er bevist fra ham venter med spænding




15-04-2015 10:39 #18

@allunberg


post #262 siger du at alle dem du tror på stemmer mckrogh hvem er det og hvorfor følger du dem?

15-04-2015 10:40 #19

15-04-2015 10:45 #20
Knuser skrev:@mckrogh
hvorfor stemt du ikke retzz det fløj ind med stemmer på ham til sidste?? +1 til ulvet som lone skriver

Da jeg placere min stemme på Lone er det fordi at det på det tidspunkt er mellem mig og lone. Så det er den eneste mulighed jeg ser for at redde min egen røv. Og da jeg sidder på min mobil er det temmelig svært at når at danne sig et overblik. Husk på at min begynder jeg at skrive på mobilen måske 21.57/21.58 ish... Den postes 21.59.....

På det tidspunkt altså 21.57 har retzz to stemmer.... og lone har 3 stemmer... så obv sætter jeg min stemme på lone... håber det gir mening....

15-04-2015 10:54 #21

måske

men måske har du snakket med dine ulve venner og så ser i det er nok med nogle af jer stemmer retzz

21.57 har retzz 3 stemmer zonki har lige stemt på ham der også


så tror bare du har snakket med ulve venner der


men har været på dig siden dag 1 og hopper fra pt med det du skriver


15-04-2015 10:58 #22

Lad os se på afstemningen i de to vogne igår. Tidstabel:

retzz 21.13 zybr

mckrogh 21.32 name

retzz 21.32 knuser

mckrogh 21.35 joanna

mckrogh 21.35 knuser

mckrogh 21.53 zonki

mckrogh 21.54 allund

retzz 21.57 zonki

retzz 21.59 allund

retzz 22.00 jensen

mckrogh 22.00 retzz


15-04-2015 10:59 #23

Chancen for at nakke en ulv idag har aldrig været højere!

Med alt det kaos som der var igår så må der være en som har afgivet nogle ulve vibes og mærkelige spil

15-04-2015 11:00 #24
Knuser skrev:måske
men måske har du snakket med dine ulve venner og så ser i det er nok med nogle af jer stemmer retzz
21.57 har retzz 3 stemmer zonki har lige stemt på ham der også

så tror bare du har snakket med ulve venner der

men har været på dig siden dag 1 og hopper fra pt med det du skriver

Det helt fint du hopper fra mig. Det eneste jeg bare vil sige efter jeg har uddybet hvor jeg ER indbygger er at vi altså ikke har RÅD til at dumme os igen. Derfor vil jeg os gøre alt i min magt i dag for at overbevise jeg om at jeg er INDBYGGER og kommer med klokkeklare eksempler på ulve....

15-04-2015 11:01 #25

Jeg vil gerne vide hvorfor zybr i det sidste 47 min var så rolig? Han placerede sin stemme på retzz og lod sig derefter ikke rykke.... Sad du for sikkert i stolen?

15-04-2015 11:02 #26

knuser, zonki og allund... jeg vil gerne hører hvorfor i inden for den sidste time bytter jeg stemmer ud? Hvad får jeg til at skifte?

15-04-2015 11:02 #27

jeg skal til møde nu, men vender tilbage.

15-04-2015 11:04 #28

mckrogh se post #176 dag2 så har du min grund igår

15-04-2015 11:04 #29
OP

GM meddelelse:


Q: Må seeren fortælle om sin rolle i tråden?

A: Jeps. Alle må, i og for sig, fortælle hvad deres rolle er.

Man må ikke copy/paste sin rollePM og det kan være at man lyver, men man må sige hvad man vil i tråden (stort set) :-)

15-04-2015 11:10 #30

Jeg er meget i tvivl med Krogh. Skal have tjekket lidt op på ham, også fordi det lyder til at han kan blive den ene vogn idag, så er han også lidt ulvet.

Men jeg vil dog starte med dem som stemte på retzzzz. Der må være en ulv imellem dem!

15-04-2015 11:12 #31
Knuser skrev:måske
men måske har du snakket med dine ulve venner og så ser i det er nok med nogle af jer stemmer retzz
21.57 har retzz 3 stemmer zonki har lige stemt på ham der også

så tror bare du har snakket med ulve venner der

men har været på dig siden dag 1 og hopper fra pt med det du skriver

som jeg skriver er jeg selv på det tidspunkt i gang med at skrive på min mobil at jeg ændrer stemme til lone... så det ser jeg først efterfølgende... og da retzz efterfølgende har 5 stemmer og kl. er 22.00 kan jeg ikke når at ændrer min stemme og det ville os være ligegyldigt da retzz allerede har flertal.

15-04-2015 11:12 #32

møde... ses senere

15-04-2015 11:14 #33
mckrogh skrev: som jeg skriver er jeg selv på det tidspunkt i gang med at skrive på min mobil at jeg ændrer stemme til lone... så det ser jeg først efterfølgende... og da retzz efterfølgende har 5 stemmer og kl. er 22.00 kan jeg ikke når at ændrer min stemme og det ville os være ligegyldigt da retzz allerede har flertal.

du ved godt at der står nyt inlæg imens man skriver på mobil og kan scrolle op og se :)

15-04-2015 11:22 #34
mckrogh skrev:Jeg vil gerne vide hvorfor zybr i det sidste 47 min var så rolig? Han placerede sin stemme på retzz og lod sig derefter ikke rykke.... Sad du for sikkert i stolen?

Jeg følte at jeg havde et ulve vibe på retzzz da han var meget flyvsk på hvem og stemte agressivt. Jeg blev draget af nogle forkerte signaler og det er helt klart min fejl. Nybegynder fejl eller ej så er jeg heller ikke tilfreds da jeg var fortaler for at rykke det over på retzzz og skal da også have kigget på hvem der var mine rygklappere fordi nogen støttede jo op.

Jeg er indbygger og du behøves ikke at frygte for mig. Jeg er i dag blevet mere sikker på dig @mckrogh som indbygger...

15-04-2015 11:39 #35
OP

GM meddelelse


Q : Får vi at vide når seer er død?

A: Ja. Ligesom jeg har skrevet "vanilla villager" efter de dødes navne hidtil vil jeg skrive "seer" når/hvis seeren bliver dræbt

15-04-2015 11:50 #36
zybr skrev:Jeg følte at jeg havde et ulve vibe på retzzz da han var meget flyvsk på hvem og stemte agressivt. Jeg blev draget af nogle forkerte signaler og det er helt klart min fejl. Nybegynder fejl eller ej så er jeg heller ikke tilfreds da jeg var fortaler for at rykke det over på retzzz og skal da også have kigget på hvem der var mine rygklappere fordi nogen støttede jo op.
Jeg er indbygger og du behøves ikke at frygte for mig. Jeg er i dag blevet mere sikker på dig @mckrogh som indbygger...

er det på grund af hans poste idag du mener han er indbygger

15-04-2015 12:03 #37
Knuser skrev: er det på grund af hans poste idag du mener han er indbygger

Ja jeg syntes han er velargumenteret og hvis han kan bidrage med det han gør nu så der andre som er mere spændende.

15-04-2015 12:12 #38
Knuser skrev: er det på grund af hans poste idag du mener han er indbygger

Hvilken grund gjorde ud stemte på retzzz i går, du havde en ualmindelig god velargumenteret grund i går (LÆS: du skrev kun hans navn).

15-04-2015 12:14 #39
Knuser skrev:mckrogh se post #176 dag2 så har du min grund igår

kig der

15-04-2015 12:14 #40

og var kun fordi jeg fik ulv vibes da han hoppede rundt i de stemmer

15-04-2015 12:19 #41


Knuser skrev: du ved godt at der står nyt inlæg imens man skriver på mobil og kan scrolle op og se :)

vi kan enten blive ved med at diskutere dette eller begynde at kigge os om efter hvem som er ulve. Men for at give dig et klart svar, så er men temmelig presset på sin mobil med tre, to og et min igen og man ligger til at ryge ud.


Måske det var en start at begynde at kigge på hvorfor der er så mange som er efter mig konstant. Mon ikke ulvene sidder og gnider sig i hænderne over de gang på gang kan se vogne bulrer derudaf med indbyggere. Sku der blive startet en vogn på mig i dag, så vil jeg på det kraftigste opfordrer til at man tænker sig om en ekstra gang.

15-04-2015 12:23 #42

Jeg kunne godt se zonki som værende ulv, han var indblandet i en underlig afstemning sammen med Allundberg.


Min stemme er indvildere på zonki

15-04-2015 12:26 #43

Hvad jeg os bider mærke i er, at hvis jeg er ulv, så må Allund os være ulv. For hvis han er ulv gir det mening han ændrer sin stemme til retzz 21.59 for at redde mig ikke?? Men ville jeg være så dum at slagte mig selv og allund på denne måde hvis han var ulv? næppe!


VI er indbyggere.

15-04-2015 12:28 #44
zybr skrev:Jeg kunne godt se zonki som værende ulv, han var indblandet i en underlig afstemning sammen med Allundberg.

Min stemme er indvildere på zonki

Det må du kunne gøre mere velbegrundet? Men er meget interesseret i at hører nærmere?


15-04-2015 12:30 #45

Jeg vil os gerne hører hvorfor Joanna går bort fra zybr?

15-04-2015 12:30 #46

ja uddyb gerne


krogh var du ikke også ved at stykke noget sammen hvis du vil prøve at få mig væk fra dig

15-04-2015 12:31 #47

Og hvad med fudifuk og kjeldgaard.... er det fredet fordi at de er inaktive? Kjeldgaard har vel nærmest kun skrevet en post.... Er det modkills? Ville være meget rart, da kjeldgaard godt kunne være en ulv.

15-04-2015 12:34 #48
Knuser skrev:ja uddyb gerne

krogh var du ikke også ved at stykke noget sammen hvis du vil prøve at få mig væk fra dig

Jeg kommer hele tiden med ting i små bider udfra mine diagrammer. Du behøver ikke flytte dig fra mig. Hvis du ikke allerede har forstået mine forklaringer om hvorfor jeg var inaktiv fra 13.00 frem til slutningen. Ja så gir jeg op. Jeg har endda fremlagt en detajleret tidsplan om forløbet. Samtidig har jeg sat lys under luppen og lagt mit hoved på fadet ved at inddrage allund...

men jeg skal nok blive ved med at diske op med yderligere reads og spørgsmål

der er ikke råd til flere indbygger lynch i aften!

15-04-2015 12:35 #49
mckrogh skrev:Og hvad med fudifuk og kjeldgaard.... er det fredet fordi at de er inaktive? Kjeldgaard har vel nærmest kun skrevet en post.... Er det modkills? Ville være meget rart, da kjeldgaard godt kunne være en ulv.

ja kan ikke forstå kjeldgaard ikke er mod killet han havde ingen indlæg dag2


det blev skrevet dag1

15-04-2015 12:37 #50

@Knuser

Jeg har spurgt mod hvor lang snor han får. Så jeg afventer svar.

Jeg vil gerne uddybe mht mit valg af zonki som udmildbar vogn. Jeg har dog ikke tiden pt da jeg er på arbejde,

15-04-2015 12:40 #51

Knuser skrev: tror du har noget han sejler nu med alle de beskyldninger (Post 176 dag to)

retzzz skrev:De tre jeg ser som de sikreste indbyggere lige pt. Allundberg, Joanna og Lonerangr, og håber I kan se det fornuftige i at starte et par vogne i blandt disse deltagere: Zybr, Kongen1 og Knuser


Knuser skrev: du flyver rundt i din stemme så lige nu er du på vej over på min ulve list
dem du vil stemme på kan jeg bare ikke finde det helt store på men du gjorde
noget ligende det samme i går


Knuser, vi ved nu at retzz var indbygger. Hvorfor havde du så travlt med at anklage ham som ulv da dit navn blev nævnt som en mulig vogn?

15-04-2015 12:43 #52

Oveni det vælger du at følge med på zybr vogn på retzz som starter 21.13


Du er den næste som følger trop på den vogn kl 21.32

15-04-2015 12:44 #53

Det ligner et ulveforsvar af dig selv

15-04-2015 12:47 #54

ja fordi efter jeg ser retzz stemmer ham prøver jeg lige at se lidt på ham og opdager at han springer i sine stemmer

både i går og i forgårs derfor beslutter jeg mig til at hoppe på der og har heft zubr som village hele tiden så syntes

selv det var en god ide igår. men hvad det så åbenbart ikke var


15-04-2015 12:48 #55

du kan godt selv se det ser meget ulvsk ud ikke? Og din forklaring er jeg nødt til at se efter om holder vand.

15-04-2015 12:48 #56

helt i orden god ide

15-04-2015 12:53 #57

Min ene vogn idag er hvert fald Allundberg. Han har to gange stemt på en indbygger som røg ud. Hans spil tæt på EOD er meget ulvet. Har ændret stemmerne helt til sidst uden at kunne argumentere meget for det. Jeg synes han er den der ser mest ulvet ud. Tror også den ene ulv skal findes i mellem dem som tog retzzzz ud og det tror jeg er Allundberg.


Kommer med en anden vogn senere.


Det kunne være lækkert hvis vi kunne vores vogne inden 21:55

15-04-2015 12:55 #58

^^^Den køber jeg ikke.. For hvis du vælger en vogn med Allundberg, så siger du os jeg er ulv. Og det er løgn. Vi har ikke RÅD til at miste Allundberg.... Det håbløst.


Tjek min post 43 til hvorfor allundberg ikke er ulv.

15-04-2015 12:56 #59

Jeg er selv i gang med at se på knuser og hans ageren i går. Både ift til stemmer, hvilket tidspunkt og hans indlæg.


At bruge tid på allund er som at bruge tid på at kigge ud i luften... Kom nu ind i kampen venner!

15-04-2015 12:58 #60

hvor er folk os henne, ved godt jeg ikke skal snakke efter i går.... men kom nu i gang venner! Vi har ikke råd til at miste en indbygger igen i aften!

15-04-2015 12:58 #61
mckrogh skrev:^^^Den køber jeg ikke.. For hvis du vælger en vogn med Allundberg, så siger du os jeg er ulv. Og det er løgn. Vi har ikke RÅD til at miste Allundberg.... Det håbløst.

Tjek min post 43 til hvorfor allundberg ikke er ulv.

KaN godt overbevise mig

15-04-2015 12:58 #62

Jeg er meget i tvivl med dig Krogh men lige nu har jeg dig ikke som ulv.


Tror grunden til at Allundberg flyttede sin stemme til retzzzz var fordi så kunne han tage en indbygger ud som ikke har haft alt for meget heat på sig. Og så regnede han med at du ville ryge idag uanset hvad, du har jo været højt på listerne hver gang.

15-04-2015 12:59 #63
k0ngen1 skrev:Han har to gange stemt på en indbygger som røg ud.

Helt seriøst, gir det ikke sig selv når ingen ulve er ramt. Sandsynligheden for at man så rammer to forkert er jo overvældende.

15-04-2015 13:00 #64

zybr har os ramt to indbyggere.

15-04-2015 13:02 #65

har jeg også :)

15-04-2015 13:02 #66
k0ngen1 skrev:Jeg er meget i tvivl med dig Krogh men lige nu har jeg dig ikke som ulv.

Tror grunden til at Allundberg flyttede sin stemme til retzzzz var fordi så kunne han tage en indbygger ud som ikke har haft alt for meget heat på sig. Og så regnede han med at du ville ryge idag uanset hvad, du har jo været højt på listerne hver gang.

jeg ligger i heat hver dag. Enten fordi jeg bulrer frem med alt muligt eller os fordi jeg er for passiv. men som sagt, var i går ikke med vilje at jeg var så passiv. men der er simpelthen ikke råd til at ramme forbi. Derfor skal der gås analystisk til værks nu.

15-04-2015 13:04 #67
Knuser skrev:har jeg også :)

du egentlig helt væk i dine stemmer: schmug, lone, retzz og mckrogh


15-04-2015 13:04 #68

Men synes zybrs argumentation for at flytte sin stemme igår var helt fint.


Knuser har jeg slet ikke haft kigget på. Men skal jeg have kigget igennem.

15-04-2015 13:04 #69

Er der nogen der har argumenter på hvorfor at Joanna47 ikke skulle være ulv?

15-04-2015 13:05 #70

knuser skal ses efter i dag. Det helt 100%. Hans battle og ageren mod retzz i går virker ulvsk.

15-04-2015 13:05 #71
Nitrrrrrram skrev:Er der nogen der har argumenter på hvorfor at Joanna47 ikke skulle være ulv?

jeg er ikke noget til joanna endnu

15-04-2015 13:05 #72
mckrogh skrev:zybr har os ramt to indbyggere.

Ja og det skam heller ikke fordi jeg er særlig stolt af den men det er desværre prisen for at være aktiv og gøre et ihærdigt forsøg på fange ulvene

15-04-2015 13:06 #73

er jo det som var min pointe


15-04-2015 13:06 #74
OP

GM meddelelse


Modkills må ikke diskuteres i tråden. Gem det til eval plz.

15-04-2015 13:06 #75

godt at se der gang i landsbyen. Normalt er det vel ikke så ulvet at være så meget på som mckroggh. Dog synes jeg den strategiske opsætning nærmest lugter af at være lidt for godt forberedt eller havde et manuskript..


Kan også være det bare er manden med overblikket og så han rigtig meget værd for landsbyen..

15-04-2015 13:07 #76
mckrogh skrev: du egentlig helt væk i dine stemmer: schmug, lone, retzz og mckrogh

ja måske er også mit andet spil og tror jeg blev rundbarberet sidste gang også og hverken havde hovede eller hale i noget

15-04-2015 13:07 #77
Knuser skrev:ja fordi efter jeg ser retzz stemmer ham prøver jeg lige at se lidt på ham og opdager at han springer i sine stemmer
både i går og i forgårs derfor beslutter jeg mig til at hoppe på der og har heft zubr som village hele tiden så syntes
selv det var en god ide igår. men hvad det så åbenbart ikke var

hvem er det du snakker om som retzz stemmer? er det zybr? eller?

15-04-2015 13:08 #78

@Repsak


Har du kigget noget igennem og har du nogen vogne?

15-04-2015 13:09 #79
mckrogh skrev: hvem er det du snakker om som retzz stemmer? er det zybr? eller?

zybr stemmer retzz

15-04-2015 13:10 #80
Repsak skrev:godt at se der gang i landsbyen. Normalt er det vel ikke så ulvet at være så meget på som mckroggh. Dog synes jeg den strategiske opsætning nærmest lugter af at være lidt for godt forberedt eller havde et manuskript..

Kan også være det bare er manden med overblikket og så han rigtig meget værd for landsbyen..

uden et tidsskema kommer vi ikke rigtig videre. Prøv at se hvor meget info det giver... Se bare på knuser hvordan man kan sporer hans aktiviteter i går. Hvis han kan forklare sig er det fint, men det er nemmere at gennemhule folks forklaringer op imod tid og stemmer... samt indbyrdes battles undervejs som vender dem som ulve. Jeg er i gang med at undersøge knuser. Det ville være rart hvis andre tog fat i en person os. Ellers ender vi 21.45 med igen at sidde med håret i den forpulede postkasse.

15-04-2015 13:11 #81
Knuser skrev:
zybr stemmer retzz

du skriver "retzz stemmer ham og du prøver at se på ham" hvem er det du ser på?

15-04-2015 13:13 #82

knuser, din forklaring bliver mere og mere tynd....

15-04-2015 13:13 #83

Repsak

15-04-2015 13:13 #84

fordi zybr stemmer retzz

begynder jeg at se på retzz

og ser han hopper i stemmer

15-04-2015 13:14 #85

Nitrrrrrram but why??

15-04-2015 13:14 #86

Ja du hopper med på vognen Knuser. Et typisk ulvetræk. Tak, det var det hele.

15-04-2015 13:15 #87
Nitrrrrrram skrev:Repsak

kunne vi få en begrundelse?

15-04-2015 13:15 #88
mckrogh skrev:Ja du hopper med på vognen Knuser. Et typisk ulvetræk. Tak, det var det hele.

np

15-04-2015 13:16 #89

Ja, den kommer om lidt.

15-04-2015 13:17 #90
mckrogh skrev:Ja du hopper med på vognen Knuser. Et typisk ulvetræk. Tak, det var det hele.

ja men så kan man vel også sige zonki hopper med han kommer lige bagefter

15-04-2015 13:18 #91

og allund han følger zonki

15-04-2015 13:18 #92
Knuser skrev: np

kortfattet som jeg forventede. Du en snu ulv. Prøver det psykologiske spil af og gør, skriver og agere som en indbygger ville gøre en den situation. Omvendt psygologi kan desværre os slå tilbage. PT lugter alt hvad du foretager dig af ulv.

15-04-2015 13:19 #93
Knuser skrev:og allund han følger zonki

Jeg kunne godt tænke mig at vide om du ser Allund som ulv eller indbygger?

15-04-2015 13:19 #94

og det samme gælder dit syn om zonki?

15-04-2015 13:25 #95
mckrogh skrev: Jeg kunne godt tænke mig at vide om du ser Allund som ulv eller indbygger?
mckrogh skrev:og det samme gælder dit syn om zonki?

ser zonki mere som ulv end allund da jeg syntes han fedter meget for allund men min tillid røg lidt ned til allund dag1 da han laver et mærkligt move lige før lukke tid

15-04-2015 13:28 #96

siger du at du stadig overvejer allund som en mulig ulv?

15-04-2015 13:28 #97

og hvor sikker er du på zonki?


du må gerne være mere konkret?

15-04-2015 13:29 #98
mckrogh skrev: kortfattet som jeg forventede. Du en snu ulv. Prøver det psykologiske spil af og gør, skriver og agere som en indbygger ville gøre en den situation. Omvendt psygologi kan desværre os slå tilbage. PT lugter alt hvad du foretager dig af ulv.

der er bare et problem jeg er ikke ulv og tror faktiskt lige nu du prøver at få vendt folk over på mig men er også helt ok er bare en god spildt stemme som ryger afsted på mig

15-04-2015 13:30 #99

allund er jeg på 20/80 som ulv

zonki er jeg på 50/50

15-04-2015 13:30 #100

men skriv da gerne dine procenter på de 2 da de var mellem de 5 igår der stemt på retzz

15-04-2015 13:31 #101

Jeg prøver mig ikke om du kun kommer med korte svar hver gang knuser... det lugter os lidt af ulv at du ikke tager dig mere tid til at give os dine argumenter.

15-04-2015 13:32 #102
Knuser skrev:men skriv da gerne dine procenter på de 2 da de var mellem de 5 igår der stemt på retzz

Jeg kan ikke se allund som ulv. Det står højt og tydeligt i min post 43. Han er 100% indbygger hos mig.

Zonki vil jeg se nærmere på. Ham har jeg ikke tænkt så meget over.

15-04-2015 13:34 #103
mckrogh skrev:Jeg prøver mig ikke om du kun kommer med korte svar hver gang knuser... det lugter os lidt af ulv at du ikke tager dig mere tid til at give os dine argumenter.

bliver du desværre nød til nu er på job og skal tjene lidt penge også :)


men kl 8 i aften når jeg er hjemme efter job - kørt kone i lufthavn og været til startup i sfo med et par tvillinger vil jeg gerne giver dig længere svar

15-04-2015 13:38 #104
Knuser skrev: bliver du desværre nød til nu er på job og skal tjene lidt penge også :)

men kl 8 i aften når jeg er hjemme efter job - kørt kone i lufthavn og været til startup i sfo med et par tvillinger vil jeg gerne giver dig længere svar

rettelse, du har brug for et par timer på Skype med dine ulvevenner til at finde på et cover! :)

15-04-2015 13:41 #105
mckrogh skrev: rettelse, du har brug for et par timer på Skype med dine ulvevenner til at finde på et cover! :)

haha den bad jeg sgu selv om men nej den er den virkelige verden :)

15-04-2015 13:43 #106

og jeg behøver ikke noget cover efter min mening bare fordi du pt er efter mig som jeg har været efter dag siden dag efter og du prøver at få heat på mig nu der kom flere online som åbenbart bare sidde og læser

15-04-2015 13:50 #107
zybr skrev:Jeg følte at jeg havde et ulve vibe på retzzz da han var meget flyvsk på hvem og stemte agressivt.

Det havde altså intet at gøre med at han i løbet af i går stemte på dig to gange i håb om at få en vogn i gang?

Du fik en stemme fra ham 14.51 og igen 21.13.

Du sikker på at du ikke så det som din vogn ud da du startede vognen med på retzz og kunne lokke knuser med?

15-04-2015 13:51 #108

sjovt at knuser følger trop kl 21.32 med en stemme på retzz.

skulle du reddes zybr?

15-04-2015 13:52 #109

eller er din skype færdig med din ulve venner prøve at se dine svare tider

du skrev du var færdig så skrev jeg np og så gik du i gang igen


syntes selv mine svare ligner noget der kommer fra en person og ikke flere

fra mig er det hurtigt og men dog kort svar som du siger


er det nu zybr tur da du ikke kunne få mere fra mig

15-04-2015 13:52 #110

zybr og knuser skal undersøges nærmere.

15-04-2015 13:52 #111

Jeg kommer desværre ikke til at være så aktiv idag, jeg kan være aktiv fra nu, og så indtil kl. 17. Her er hvem jeg har tiltro til som indbyggger pt:


mckrogh
Allund
Lone


Jeg synes vi skal kigge mere ind på personer, som fik argumenteret for vognen mod retz, som faktisk er nogle personer, som har holdt sig meget i baggrunden og ikke skabt så meget splid. Jensen, Knuser og zybr rammer den beskrivelse. Fællles for de 3 jeg nævner, er at de har holdt sig ret godt i baggrunden, specielt Jensen. Jeg tror vi kigger på de forkerte lige nu.


15-04-2015 13:53 #112
Knuser skrev:eller er din skype færdig med din ulve venner prøve at se dine svare tider
du skrev du var færdig så skrev jeg np og så gik du i gang igen

syntes selv mine svare ligner noget der kommer fra en person og ikke flere
fra mig er det hurtigt og men dog kort svar som du siger

er det nu zybr tur da du ikke kunne få mere fra mig

det mere det at i begge ligner ulve. Bliver mere og mere klart for enhver at i skulle redde zybr og begyndte en vogn på retzz.

15-04-2015 13:53 #113
Joanna47 skrev:Jeg kommer desværre ikke til at være så aktiv idag, jeg kan være aktiv fra nu, og så indtil kl. 17. Her er hvem jeg har tiltro til som indbyggger pt:

mckrogh
Allund
Lone


Jeg synes vi skal kigge mere ind på personer, som fik argumenteret for vognen mod retz, som faktisk er nogle personer, som har holdt sig meget i baggrunden og ikke skabt så meget splid. Jensen, Knuser og zybr rammer den beskrivelse. Fællles for de 3 jeg nævner, er at de har holdt sig ret godt i baggrunden, specielt Jensen. Jeg tror vi kigger på de forkerte lige nu.

UPS var det en ulve slip der HVOR er zonki i denne besked

15-04-2015 13:54 #114

og sjovt du nu vil have drejet det over på mig og zybr nu krogh er igang



15-04-2015 13:56 #115
mckrogh skrev:Det havde altså intet at gøre med at han i løbet af i går stemte på dig to gange i håb om at få en vogn i gang?
Du fik en stemme fra ham 14.51 og igen 21.13.
Du sikker på at du ikke så det som din vogn ud da du startede vognen med på retzz og kunne lokke knuser med?

Nej jeg var ganske sikker i min sag at jeg ikke ville blive vogn da jeg syntes Dag2 var velargumenteret fra min side og kom med ting vi kunne bruge. At jeg så først hopper med på Allundbergs vogn D1 også starter min egen D2 på retzzz er min helt egen skyld og ikke godt nok.

Men jeg har ro i sindet og har det stadigvæk, jeg ved jeg er indbygger og har ikke noget at frygte.


@Mckrogh er du begyndt og se spøgelser alle steder?????

15-04-2015 13:56 #116

Sjovt du lige nævner de 3 Joanna.. Jeg har tænkt at et ulveteam kunne bestå af dig og netop de 3 du nævner. Tilfældigt?
Argumentet for min tidligere stemme, var ganske enkelt at han har været lidt for beskyttet, hvorfor jeg gerne ville se nogle reaktioner. Se om der var nogle der hurtigt begyndte at bakke op omkring ham, men måske ulve er for smarte til at vente til der er en reel "vogn" (Satme et mærkeligt udtryk og bruge :D)

15-04-2015 13:58 #117

retzz poster 21.03 at potentiele vogne er zybr og konge.

21.13 forsøger zybr så at starte en vogn på retzz som vi ved er indbygger.

21.13 lige bagefter sætter retzz selv vognen med zybr i gang.

21.30 stemmer joanna zybr.

21.32 stemmer knuser retzz.... hvorfor? Hvorfor var det så tvingende nødvendigt at vi fik stoppet vognen på zybr?

15-04-2015 14:01 #118
mckrogh skrev:retzz poster 21.03 at potentiele vogne er zybr og konge.
21.13 forsøger zybr så at starte en vogn på retzz som vi ved er indbygger.
21.13 lige bagefter sætter retzz selv vognen med zybr i gang.
21.30 stemmer joanna zybr.
21.32 stemmer knuser retzz.... hvorfor? Hvorfor var det så tvingende nødvendigt at vi fik stoppet vognen på zybr?

men vi vidste da ikke han var indbygger der kl 21.13

15-04-2015 14:01 #119
Knuser skrev:og sjovt du nu vil have drejet det over på mig og zybr nu krogh er igang


du bliver ved med dine korte svar. Er det en opgivende ulv vi har med at gøre?

15-04-2015 14:01 #120
Knuser skrev: men vi vidste da ikke han var indbygger der kl 21.13

jo hvis i er ulve :)

15-04-2015 14:02 #121
mckrogh skrev: du bliver ved med dine korte svar. Er det en opgivende ulv vi har med at gøre?

nej men som jeg sagde prøver også og arbejde

15-04-2015 14:02 #122
zybr skrev: Nej jeg var ganske sikker i min sag at jeg ikke ville blive vogn da jeg syntes Dag2 var velargumenteret fra min side og kom med ting vi kunne bruge. At jeg så først hopper med på Allundbergs vogn D1 også starter min egen D2 på retzzz er min helt egen skyld og ikke godt nok.
Men jeg har ro i sindet og har det stadigvæk, jeg ved jeg er indbygger og har ikke noget at frygte.

@Mckrogh er du begyndt og se spøgelser alle steder?????

nej men vi er nødt til at få undersøgt det analytisk nu. Eller lyncher vi en forkert igen i aften.

15-04-2015 14:02 #123
mckrogh skrev: jo hvis i er ulve :)

kort svar til kort svar


men det gjorde vi jo ikke

men det gjorde du åbenbart

15-04-2015 14:04 #124

Du har stadig ikke overbevist mig om hvorfor du var så ivrig efter at få stoppet zbyrs vogn?

15-04-2015 14:05 #125

Men Knuser og zbyr, hvad er jeres forslag til vogne i aften?

15-04-2015 14:06 #126

10min så kalder den virkelig verden jeg læser med på mobil når jeg kan svare måske hvis jeg kan med et kort svar da jeg hader at skrive på mobil


og for at slå det helt fast mckrogh får min stemme indtil videre intet der har ændret det og han kan godt forsætte heaten på mig men vil være spild af en god stemme



15-04-2015 14:07 #127

Gal det dumt det der knuser. Hvor er det bare tåbeligt. Vi har fucking ikke råd til at jeg bliver sendt ud. Så har vi foræret ulvenen sejren. Men en stemme på mig er en stemme på allund. Hvor er det håbløst du ikke kan se det.

15-04-2015 14:08 #128
mckrogh skrev:Du har stadig ikke overbevist mig om hvorfor du var så ivrig efter at få stoppet zbyrs vogn?

ser han stemmer retzz

læser på retzz de andre dage og ser han stemme hopper begge dage og vælger at hoppe på

retzz da jeg har zybr som en god village hele spillet


sidste gang jeg svare på den hvis det ikke er nok kan jeg intet gør mere for at forklare det


15-04-2015 14:09 #129

henviser igen til post 43. Det er idioti knuser!

15-04-2015 14:10 #130

ja du hopper på allund vognen da du ved jeg har ham som en nogenlund village

15-04-2015 14:11 #131

jeg hopper ikke på allund vognen da jeg har ham som 100% villa.

15-04-2015 14:11 #132
Nitrrrrrram skrev:Ja, den kommer om lidt.

1 time siden for at skabe forvirring eller kommer den???

15-04-2015 14:12 #133
mckrogh skrev:jeg hopper ikke på allund vognen da jeg har ham som 100% villa.

netop du ser ham som village og bliver ved med at henvise til den post så jeg evt kan clear dig som village også

15-04-2015 14:12 #134
Knuser skrev: hvis jeg kan med et kort svar

så alt som det plejer ;)

15-04-2015 14:15 #135

hov det var ikke det du skulle svare på men hvad er kort og lang for dig

15-04-2015 14:31 #136

Jeg kan se det nu er mig der har fået heat her på dag3 fordi det ser uheldigt ud at jeg skifter min stemme.


Jeg har/havde allundberg som indbygger, han har virket meget villa selvom han fik dummet sig på dag1 med at skifte stemmer hurtigt. Jeg var selv på Mckrog i starten af dag1 og var imod Allundbergs valgt af scmug, og stemte også forskelligt fra ham. Da han så vælger at følge trop på mig som en lille lover boy, tænker jeg straks, jesus, det gik godt nok stærkt selvom når han selv lige havde sagt 100% indbygger på krog og så flytter han sin stemme bare fordi jeg stemmer krog. Det fik altså nogle klokker til at ringe, og jeg ville ikke stemme krog og heller forsøge mig på retzz, og så følger han igen trop. Det virker lidt wierd.


Jeg tror vi er nogle villa'er der er røget i indfight på hinanden. Eller også så er der en ulv i starten af tråden som starter med at skabe splid. Det er vildt der ingen af jer der har taget NK af NNameNShame frem endnu. WTF altså...



NNameNShame var fortaler for Lone og Joanna47, og bliver NK. Joanna47 får drejet den væk fra dem og over på krog.


Jeg tror med det NK af NNameShame skal vi finde nogle svar. Jeg synes det er sjovt at den bliver drejet væk også kommer knuser lone på banen herfra morgen af for at styre det hele, husk på det ikke har været deres taktik de første par dage hvor de egentligt har holdt sig meget passivt til. Hvilket er et ulvetegn for mig. De kan jo spille passivt da de ikke skal opklare noget. Mckrog synes jeg gør et godt stykke arbejde i dag, hvilket gør at jeg ikke tror min stemme var så skidt igår. Da Mckrog bidrager med meget mere end retzz.


Knuser sætter selv vogne på Mckrog som i min bog ligner mere og mere villa, og vogn på retzz.. Hvad kom der ud af det? Og hvorfor skulle vi lige have retzz igår?


Jeg ser mistanker om ulv ved Allundberg, hans ageren med at stemme på en han selv mener er 100% villa bare fordi jeg gør det, er wierd. Wierd at han så vælger at følge mig, fordi jeg skifter? det fatter jeg intet af.


Jeg mistanker også knuser grundet hans passiv adfærd dag1-2 og så ILD i røven dag3 med at slynge ting ud til højre og venstre. Joanna47 er stadig på min liste, samt Lone. Det er da utroligt de kan få skabt forvirring hver gang de er på listen over mulige vogne.


Nu prøver lone så igen at køre den over på Mckrog som faktisk virker mere og mere villa.


Jeg er hermed på vogne Lone, Joanna47, og følger min første hunch da der stadig ikke har været noget fra de 2 som gør at jeg kan tænke Villa om dem. Det er også dem der har gainet mest ved at Pellze og NNameNShame er blevet NK.

15-04-2015 14:50 #137

Nnamenshame blev NK i nat.


Han var efter Lonerangr og lonerangr kunne få mest ud af at NK ham. Det giver også god mening hvis mit tidligere read som sagde at ham og Allundberg er de to mest klare ulve.

15-04-2015 15:02 #138

Jeg kommer desværre ikke til at være meget mere aktiv idag. Jeg håber vi får lavet en vong på Jensen, Knuser eller cybr. zonki er også en kandidat på min liste. Jeg er indbygger!!


Jensen

15-04-2015 15:31 #139

zonki passiv dag1 læs igen der kom jeg også ud og skyd omkring

Du skriver mig og Lone kommer på banen for at styre det hele

Lone har et indlæg ellers er det mest mig og Krogh der skriver


Du er da helt sikkert inde for at Flytte heat fra Krogh


Så hvis jeg dør idag og når i ser jeg er villaen så ser hvem der hjalp Krogh

Kan nævne et par navne men vil gerne se andre på bananen



15-04-2015 15:32 #140

Hjalp krog?


Jeg har været på krog siden dag1.....

15-04-2015 15:37 #141

Knuser jeg synes du skal læse mit indlæg igen.. Jeg har været på krog, lone joanna siden dag 1. og vælger at stemme krog i går, men flytter så min stemme til sidst. Det er forklaret i mit indlæg tidligere.. Prøv lige at læse det igen.

15-04-2015 15:51 #142

MOD NOTE


Perro erstatter Kjeldgaard1 med øjeblikkelig virkning.

15-04-2015 16:00 #143

Mjallo

Er lidt tyndt med frem til kl 20 ish, for derefter at være helt med til eod.

Normalt vil jeg se det som værende meget villa, at forsøge at styre spillet. En nybegynder ulv, vil sjældent drage opmærksomhed til sig. Gennemlæser dagene og kommer med mine synspunktet i aften.

Jeg tænker iøvrigt at det er en god ide at alle lægger en liste op fra mest villa til ulv.

God jagt.

15-04-2015 16:12 #144
Knuser skrev:skidt dag

har læst lidt fra i går

tror desværre der er en ulv i mellem allundberg & zonki

jensen har også fået lidt ulve vibes hvergang der blev snakket vogne med fukdifuk kom han med det samme og sagde han var syg og det var et dumt move
@jensen hvorfor du valgt retzz?


mckrogh er på vej til min indbygger list da namename siger han er ulv og hvis de NK ham i nat håber de på
at vi gå efter mckrogh



kongen har også ulve vibes

"k0ngen1 skrev:Forstår slet ikke mig? Synes jeg har prøvet at være med til at nakke ulvene. Og argumenter nu lidt. Har ikke set dig som en af de seriøse ulve, men det virker lidt suspekt og prøve at ændrer så meget her inden EOD uden at argumentere"

først post kl 21.07 og kommer først på banen da han bliver forslået som vogn



zubr kan jeg ikke blive klog men har ham som 60/40 som village



kommer med mere senere

vi venter spændt på det...

15-04-2015 16:21 #145

zonki men er du så klar til at stemme mckrogh idag


krogh du bliver ved med at hive ting frem med mig er fint nok men husk nu alle de andre du også ville skrive noget på så i ikke hænger fast på mig kun


nitrammm er du gået helt i hi nu er der gået 3 timer

15-04-2015 16:26 #146

perro god idee

15-04-2015 16:27 #147

Ja det har jeg hele tiden været, men vi skal også have andre vogne. Jeg synes Lone / joanna er lige så interessant. Joanna kommer ihvertfald ikk med så meget kød på sit forsvar...


Med fare for at det er mig der bliver NK i nat. Så synes jeg vi skal have noget fokus på hvad de NK betyder. Og der har Lone / joanna altså gained en del i min bog. Pellez/NN var efter de 2, men stemmer bliver flyttet, stemning drejer. Jeg er ret sikker på at havde de begge været i live, så havde der været mere fokus på de 2 som vogne.

15-04-2015 16:27 #148
Knuser skrev:zonki men er du så klar til at stemme mckrogh idag

krogh du bliver ved med at hive ting frem med mig er fint nok men husk nu alle de andre du også ville skrive noget på så i ikke hænger fast på mig kun

nitrammm er du gået helt i hi nu er der gået 3 timer

jeg skal nok gå i krig med de andre så snart jeg føler jeg er færdig med dig. Da jeg kastede mig over zbyr var den os gal. Der kastede jeg straks med sten efter en ny. Kan du finde ud af hvad du mener? Du sejler jo rundt og vender hver sætning så den passer ind i dit hoved?

15-04-2015 16:54 #149

jeg er hjemme nu, prøver lige at finde hoved og hale i mine mest vigtige budskaber til idag og om jeg gider ligge arbejde i det her da jeg føler det er så latterligt meget tabt.


15-04-2015 16:56 #150

der er 13 spillere tilbage som jeg forstår det, hvor 4 er ulve.
hvis vi fejler igen idag er det altså imorgen 11 spillere med 4 ulve.
hvis vi taber i overmorgen er vi 9spillere med 4 ulve.
dvs vi har mere tid at løbe på end jeg troede.. det er da fedt nok så.

15-04-2015 17:00 #151

jeg var allerede rimelig sur da jeg imorges så at nameshame var røget og at retzzz var indbygger og med så mange afk troede jeg at det nu ville være umuligt at vinde, men altså vores seer lever stadig. og vi har massere af tid at arbejde med, så det er sgu fedt fedt.

jeg begynder at lave analyse af hver enkelt person individuelt, håber det måske kan bruges, selv hvis folk får lyst til at stemme mig ud idag så har jeg da bidraget så godt jeg kunne. indtil videre har jeg kun kunne finde indbyggere så det er jo rimelig sigende om mine spil kvaliteter, men måske kan jeg bidrage med lidt generelle ting eller sætte nogle gode tanke processer igang hos nogle, så må det være det.

15-04-2015 17:05 #152
2018 Champ

Jeg har kun mulighed for at følge med i tråden sporadisk via mobilen, og når næppe hjem før "nat".


Derfor vil min deltagelse idag næppe blive til mere end en stemme fra mobilen. Jeg håber at i får sat to vogne, og min stemme vil gå til den jeg finder mest ulvet.

15-04-2015 17:05 #153

Kigger lidt på dag 1.

Vil stadig opfordre til at i får lavet en villa -> ulv liste.

15-04-2015 17:16 #154

fukdifuk

DAG 1
1. statistisk set så skulle der mindst være en ulv mellem os der har postet nu...


2. indbygger her. knuser starter lige på og hårdt med beskyldninger..så mine to bud lige nu er knuser og krogh


zonki skrev:
Har kigget tråden igennem nu.

Jeg er også på knuser, mckrog og fudifuk..

Fudifuk ligner en der har spillet dette spil en del siden han kender statistikken, og straks går til angreb.. Er der noget disse 3 vil uddybe ang jeres rolle, så jeg ikke stemmer en m8 ud?


3. jeg må indrømme mit angreb var mere for at sætte gang i den..den første der ryger er næsten helt random..er først i morgen man kan begynde at se mønster og ja har prøvet det før..er desværre røvdårlig :) og er ikke en ulv !


Efter jeg ligger op til at finde indbyggere.


4. ulvene kommer jo kun på banen i dag hvis en af deres er ved at ryge i farezonen. så lad os snakke ulve kandidater..hvor begrundede mistanker nu kan være så tidligt i spillet zonki er mit bud


MIG: og hvad er så den begrunde mistanke?


5. lol grunden er at jeg er indbygger..såeh en ulv vil jo gerne kaste mistanke på en indbygger, og det har han jo gjort (på mig)
så enten er han indbygger på vildspor eller ulv.. og det med begrundet mistanke.. jeg mener at vi har jo faktiskt intet at bygge vores mistanker på..


6. man kan sige i dag hvor vi ikke har ordentlige reads , er de eneste der ved hvad de laver er ulvene...



STEMME - Zonki


DAG2


7. jeg undskylder for mit fravær i de sene timer i går..men er rendt ind i lidt sygdom...

8. lonerangr er skidesyg ..sorry


DAG3


intet endnu, man må gå ud fra han stadig er syg


min mening om det her er at det ikke er specielt fair at stemme ham ud idag ihvertfald,og vil 100% frede ham for dagen, da han er syg. hvis han er ulv så er det bare lidt ærgeligt men altså tror helt sikkert der er nogle bedre bud i stakken.


15-04-2015 17:25 #155

Efter at have skimtet dag 1 har jeg Knuser og Allundberg som mest villa. Kongen1 ser meget ulvet ud. Skriver intet kontroversielt, går ikke rigtigt i klinch med noget. Undgår meget fint opmærksomhed.

@ Allund
Hvad er din holdning til Kongen?

Villa liste so far

Villa
Allund
Knuser





Kongen1
Ulv

15-04-2015 17:37 #156

Jensen

DAG1

1. Også indbygger. Har lige købt en muskedonner, så klar til at tage en varulv ud.


2. Wow. Gik i seng kl 2, og checker så tråden igen nu, på vej hjem fra arbejde, og så er der ca 100 indlæg :-)

Enig i at det er lidt svært at sige ret meget konkret, og de potentielle ulve der er bragt i spil, er nærmest udelukkende på en enkel mindre ting vedkommende har skrevet.

Læser lige tingene igennem igen når jeg er foran computeren, og har lidt bedre overblik end på mobilen.


3. Så kom jeg hjem, og har fået læst tråden igennem. Der er jo ikke meget kød på tingene endnu. Indtil videre ryger min stemme dog også på LoneRanger. Beskyldningen om at Nitram er ulv er ihvertfald på et endog meget tyndt grundlag, og ret tidligt den blev meldt op.


MIG: Min stemme går indtil videre på sinysnip, kom igang med nogle tanker ellers kan vi alligevel ikke bruge dig til noget.

Hvem er din nummer 1 indbygger? Hvem er din nummer 1 ulv? Hvorfor har du ikke skrevet mere? de 3 spørgsmål skal svares godt ellers kan jeg ærlig talt ikke se dig på indbygger holdet


4.Jeg kan sagtens følge dig, men vi burde måske kunne være lidt mere konkrete, end at han ikke er så aktiv. Problemet er jo at vi risikerer at stemme en indbygger hjem, og der er vel ikke rigtigt noget der taler for at han er en ulv, men snarere blot en ubrugelig indbygger.


5. Hvad du er ulv Allund, så skjuler du det dæleme godt :-) Godt med nogle holdninger.


6. Jeg holder fast i Lone. Synes argumentet om at ryge på Nitram i starten var for tyndt. Er en kende ulvet at piske den stemning op.


Stemme - Lonerangr




DAG2:


7. Godmorgen. Det gik åbenbart ikke som planlagt. Personligt syntes jeg nu heller ikke Schmug lignede en ulv, men let at være bagklog, og vi må jo bare komme ind i kampen og ramme rigtigt i dag.

Er på vej på arbejde, så først retur engang herefter.


8. Også på vej hjem fra arbejde. Kommer dog ikke til at være vildt aktiv i dag, da der er gæster når jeg kommer hjem.

Mht Joanna synes jeg ikke helt det holder at råbe ulv om ham. Han valge Lone fordi (hun?) skrev at Nitram var ulvet for ikke at være helt oppe på beatet. Den købte jeg ind på i mangel af bedre, men med samme argumentation. Mht. Lone er jeg dog også lidt pas på at hun skulle være en ulv, da der ikke kom meget forsvar, hvilket var indbyggeragtigt i mine øjne.

Troede også Allund ville være oplagt nightkill, men åbenbart ikke. Det jeg har funderet over i dag er mere hvem det var Pellez var ude efter i går. Har ikke checket da jeg sidder på mobilen, men mener at han var ude på tre forskellige, så måske en rød tråd der. Then again, bare lige de få tanker jeg har hart i løbet af dagen, men ikke haft tid til at kigge nærmere ind i det.

Forøvrigt. Nu vi ved at Schmug var indbygger og Pellez ligeså er dem som har haft dem i spil mht at dø, vel stor sandsynlighed for at være ulve (men måske det samme gør sig gældende med de to andre der var i spil). Pis, lidt svært at overskue dette fra mobilen, da det er umuligt at scrolle samt gense gårsdagens action.


9.Hvis vognene er som ovenfor, så er min stemme på LoneRangeR. Mest fordi jeg ikke tror på Joanna som ulv, givet de få ting hun har skrevet, og som jeg ikke synes er specielt kontroversielt.


zybr skrev: Gud hvor er det ærgeligt for spillet at med en time igen halvdelen ikke har givet sit besyv med. Jeg gentager migselv fra igår STRAM OOOOP

10. Fukdifuk er syg, og Kjeldgaard ligner en der skal replaces, resten burde vel dukke op med stemme. Hvor kommer "vogne" forøvrigt fra? Standard slang, eller opfundet i dette spil?


Joanna47 skrev: zybr har været mest ulveagtigt i min bog af dem.
11. Hvorfor zybr? Som skrevet tidligere tror jeg ikke på dig eller Lone som ulve, men er det sådan vognene ser ud, så tager jeg selvfølgelig stilling til hvem der ser mest ulvet ud. Synes klart at de er fint at kigge mod andre, men har ikke selv observeret noget på zybr.
retzzz skrev: Hvilke træk gør at du mener han er indbygger?

12. Hvem af de tre


Joanna47 skrev: Kan vi få skiftet stemmer fra loneranger og mig til cybr? Skifter jeg fra lonerangr, og ingen føler med, så er det bare mig der ryger i aften, og så er vi en indbygger mindre.
13. Jeg er lige ved at gøre op hvor min stemme skal hen. Lone tror jeg ikke på, så skal lige se hvem der ellers er i spil.

NNameNShame skrev: Fair nok.. så siger vi at det ikke er jer som er i vognen... Vi skal have to nye, og så skal vi stemme på dem, det er sku' det eneste der kan få dem ud af buskene... ligenu sidder varulvene sikkert og gider sig i hænderne over den splid vi har skabt... én eller anden, sæt en vogn op, og så hopper vi på den!

14. Hvis vi har to vogne nu, og vælger to nye, så har vi haft 4 vogne i spil, så tror ikke ulvene gnider sig i hænderne, da een af dem statistisk set har været i spil så, og da vi trods alt føler vi gætter lidt bedre end bare helt random at skyde med spredehagl. Det gode er at vi får info som kan bruges i dag, men også de kommende dage.


Knuser skrev: hver gang der er lidt heat på retzzz lige nu går der tid før han poster

15. Som i at han koordinerer med de andre ulve


Repsak skrev: Uden at havde noget belæg hælder jeg mere og mere til Zybr og retzz... min stemme går på Zybr pt. Hvad med Fkdifuk og Kjeldgaard1, Nitraaammm ingen har nævnt dem ?
16. Fukdifuk er syg. De to andre er totalt MIA. Din stemme skal være med fed


NNameNShame skrev: Jep, det er sku rigtig, men må indrømme at det rent faktisk er mig som er seer.. fik schmug som n0peek, og checkede fukdifuk i nat, fordi han har spillet før, han er villa :p
17. Haha. Klasse


18. Vil også gerne have en update. Lige nu er der vel 4 vogne med stemmer?


19. @ ThirdTA Fejlcount. Kongen er på Lone.


20. reetz


Stemme - reetz


DAG3

NOTHING!



Jeg bider mig fast i at jensen laver sindsygt mange gode tanker. Dog er han manden der ligger den sidste stemme på retzz igår. og ingen skriverier idag på trods af at han har været hurtigt ude i de andre tråde, men det er småtterier udover det med stemmen igår. jeg har ham ikke som ulvet endnu, men vil gerne høre en grund til den stemme igår!

15-04-2015 17:40 #157
Perro skrev:Efter at have skimtet dag 1 har jeg Knuser og Allundberg som mest villa. Kongen1 ser meget ulvet ud. Skriver intet kontroversielt, går ikke rigtigt i klinch med noget. Undgår meget fint opmærksomhed.

@ Allund
Hvad er din holdning til Kongen?

Villa liste so far

Villa
Allund
Knuser





Kongen1
Ulv

jeg har slet ikke tænkt over ham endnu for at være ærlig. kigger ham igennem som den næste :D

15-04-2015 17:45 #158

Af samme grund jeg ser ham som ulvet. Helt usynlig, og ingen videre lyst til at løse spillet. Tror at han er en god stemme.

15-04-2015 17:49 #159
Knuser skrev:zonki men er du så klar til at stemme mckrogh idag

krogh du bliver ved med at hive ting frem med mig er fint nok men husk nu alle de andre du også ville skrive noget på så i ikke hænger fast på mig kun

nitrammm er du gået helt i hi nu er der gået 3 timer

Har svaret? Svarede at det blot var for at se om der kom nogle ud, for at forsvare ham. Og det faktum at der ikke har været den store opmærksomhed på ham. Tænker at han lever i et lille skjul og varmer sig som ulv.
Jeg er meget i tvivl med dig Knuser, om jeg tør clear dig endnu, eller om der stadig er lidt for meget ulv over dig.

15-04-2015 17:52 #160

kongen1

DAG1

1.Hvad dælen er det jeg har tilmeldt mig her. Nå men indbygger her.


nitr skrev: Wtf? Jeg troede at der var nat nu.. :D
2. Ingen indbygger?? ;)


3. Synes Nitrrrrrams åbning er lidt ulvet. Virker meget akavet og nervøst


NNameNShame skrev: Enig i den er mærkelig, men skal ærligt indrømme at jeg selv var i tvivl, da der i den aller første post står "Det er nat"..
4. Lagde godt mærke til det. Men efter det blev fjernet, da det blev dag, så var det rimeligt klart at det var dag.


nitr skrev: blabla jeg var træt igår. var bare et spørgsmål blabla
5. Men hvis du havde læst OP så vil du vel også vide at spørgsmål skulle stilles i PM?


6. Er heller ikke helt overbevist af Knusers svar.


7. Det står under spørgsmål. Spørgsmål skal stilles til GM.


8. indtil videre hælder jeg mest til Nitrrrram og LoneRanger. Nitrrram pga. overstående poster.
Lonerangers argumentation synes jeg ikke hænger sammen. Hvem er den fjerde ulv? Hvorfor skulle to ulve gå imod hinanden? Virker lidt svagt.
Hvem der er indbyggere har jeg dog svært ved at sætte 100p på. Pellez er dog ved at overbevise mig.


mckrogh stiller et spørgsmål
9. Spørgsmål skal stilles i PM til GM.


10. Men tænker man må skrive hvad man har lyst til i tråden.


11. Det er mit første spil, så det er svært og sige hvad ulve træk kan være. Men kan godt lide ideen om at de holder lav profil og så bare lader os blive "uvenner" og stemmer hinanden ud


12. Nå. Har lige været lidt ineraktiv. Godt at se at aktiviteten er øget. Har fået læst beskederne igennem igen. Mit dilemma var primært mellem loneranger og nitrrrram. Kan godt se nitrrrams første kommentar var primært pga forvirring. Loneranger synes jeg er den som er mest suspekt nu så jf min kommentar længere oppe som manglende aktivitet. Jeg stemmer loneranger


13. Må indrømme jeg også er lidt nervøs for den manglende aktivitet for at forsvare lonerangr hvis han er ulv. Ellers har de bare opgivet ham?


14. Jeg skifter med over til Schmug. Simpelthen på grund af det manglende forsvar af Lonerangr.
Schmug



det er kun dag 1. men altså han går sindsygt meget op i det med PMs, fatter jeg ikke lige. det er i mit hoved ikke så godt. får da stemt på en indbyggere hvilket ikke er så heldigt. har ikke de vilde indbygger vibes fra ham endnu. kigger på de næste dage nu.


15-04-2015 17:58 #161

Heh, godt lige at få mine skriverier Allund, mens jeg sidder og er ved at referere fra gårsdagens action :-)


Er lige kommet hjem fra arbejde. Bliver lidt on-off i aften, da der er et par gøremål.


Er lidt pas på Joannas stemme på mig, da der ikke rigtigt er noget godt argument. Jeg var lidt stille i går, men var varslet at der var gæster når jeg kom hjem, så kunne ikke være super aktiv.


Anyway, det var skidt spil af os igen. Jeg røg selv på Reetz last second. Jeg havde stukket ud på Lone til at starte med, da der var to vogne med Joanna og Lone. Som jeg skrev følte jeg ikke rigtigt at nogle af de to var ulve, men nu man dag 1 gerne ville have stemmerne tidligere ud, så var jeg frisk på det. Jeg skrev så også inden kl. 22 at min stemme ville blive ændret, netop på baggrund af at jeg ikke følte de første to var de rigtige.


Jeg løb så ind i samme problem som en anden nævnte, nemlig at jeg mistede overblikket på iPad'en 21.55. Jeg fik derfor startet computeren op, og nåede først last second at få skrevet Reetz (faktisk var den 22.00). På det tidspunkt var der Krogh, Reetz og Lone i spil, og da jeg havde sagt at jeg ville af Lone, så må jeg erkende at de to andre var lidt et coinflip fra min side. Det der tiltede mig mod Retzz, var hans ret frembusende adfærd, og skud i alle retninger. Først røg han på Joanna, så på Zybr, så ville han gerne have Allund i en vogn. Herefter vil han ikke have Joanna og Lone i en vogn (han startede med at stemme på Joanna). Så stemmer han på Kongen, hvorefter han vil have Zybr og Kongen som vogne. Så skifter han igen til Zybr.


Nu gik jeg lige igennem det hele (og havde ikke helt styr på alle de detaljer i går), men generelt syntes jeg bare at han var flyvsk, og Knuser summerede det godt op i gårsdagens post 176. Jeg var ikke helt off Krogh, men synes bare at Reetzz gav den alt for meget gas, og som ulv ville han i dag kunne have dækket sig ind under at han havde peget på alle, hvorfor han selvfølgelig ikke var ulv. Ok, vi tog så fejl, og måske jeg skulle have ladet min stemme blive på Lone, så der kunne have været tre mand i lodtrækning (nåede dog ikke at se at fordelingen af stemmerne var som de var pga computer opstart, og Allund som poster ca samtidig som mig, og Reetz vist også).

15-04-2015 18:07 #162

Og, hvad er jeg så på i dag?


Et eller andet trigger med ved Allund. Han er super værdifuld pga det arbejde han laver, såfremt han er indbygger, men hvorfor var han ikke NK dag 1, og hvorfor kom hans stemme last minute i går. Jeg er lidt pas på hvad der lige affødte den reaktion, samtidig med at han hele tiden har sagt at han ikke så Krogh som ulv (ham han alligevel stemte på først).


Jeg håber du kan give mig et par grunde til at fastholde troen på dig som indbygger, på grund af den værdi du har, men er bare lidt pas i at du ikke have en stemme ude før kort før lukketid.


Nu røg jeg af Lone og Joanna i går, og ser faktisk Joanna som endnu mere indbygger når hun går efter mig, som reelt set har fredet hende. Så plusser i bogen der, da det i det mindste er objektivt at se tingene på den måde. Vi kommer dog ikke uden om at nattens kill vel netop var en fordel for Joanna og Lone som allerede påpeget, så skal lige have evalueret den situation, da det også kan være en afledningsmanøvre, eller lettere random i den tro at han var Seer.

15-04-2015 18:09 #163

kongen

dag 2

15. Nå skal lige have kiggede tingene igennem fra igår. Har forelæsning til 10:00 og så i krig.


16. Efter at have analyseret tråden igår. Så synes jeg der er nogle spænende ting. Starter med hvem jeg synes der er mest sandsynlige som indbyggere. Synes Zybr virker meget indbygger agtig. Han prøver ikke at skabe den store splid udover lidt stikken til Pellez. Virker som om han er mere opsat på at vi skal fange ulvene end at skabe splid. Og det han kommer med virker velargumenteret.


Jeg er mere interesseret i Allundberg og Lonerangrs forhold. Kan ikke helt finde ud af hvor alt den tillid kommer fra. Allundberg beskyttede lonerangr meget igår også selvom mange synes han var ulvet, eller ikke beskyttede ham, men var med til at skubbe stemmer væk fra ham så det endte i et coinflip. Lonerangr sætter også Allundberg som indbygger idag efter der er kommet lidt heat på ham. Må dog indrømme at Allundberg er en tand for aktiv og skaber mere opmærksomhed på dig selv end en ulv vil gøre.
Men vi skal jo få gang i tråden et sted, det forhøjer jo kun chancerne for at fange en ulv. Hvis i vil svarer på følgende:
Lonerangr hvor stammer din tillid til Allundberg fra?
Allundberg hvorfor mente du ikke Lonerangr var ulv igår?


17. Jeg kan godt følge jeres argumenter. Er bare lidt tilbageholdende da han ikke deltog meget igår Joanne, så bliver spændende hvis han deltager mere idag.

Hvad mener i om forholdet mellem lonerangr og Allsundberg retzzz og NnameN?


joanna skriver langt indlæg indeholdende: NnameN skriver udfra de overstående ting: "og man skal virkelig have sine argumenter i orden for at stemme andet??" Hvis det ikker er ulvet, så ved jeg snart ikke.

18. Du bliver nødt til at forklarer den sidste beskyldning. Ellers virker det som om det bare er et dårligt forsøg på at få den væk fra dig selv.


19. Nogle gode pointer. Skal lige have kigget tingene igennem fra D1 igen. Men Allundberg forsvarer vel lonerangr? Fik hvertfald stemmerne væk fra ham.


20. Du glemmer lidt argumentet i at Pellez skiftede til dig og så blev Pellez nakket i nat. (til joanna)


Joanna47 skrev: Kan af gode grunde ikke udtale mig om ulvenes strategi :(

21. Lol nej obv ikke. Men du kunne komme med dit bud på hvem der ellers kunne få noget ud af det?


22. Men har nu heller ikke dig som ulv.


23. Den eneste jeg umiddelbart kan se får en fordel af at NK Pellez er Joanna. Pellez var ude på lonerangr i starten med forsvarede ham så senere hen på dagen. Hvis vi antager at Joanna er en ulv vil det så ikke være for åbenlyst at NK Pellez da han nok kan regne ud at heat kommer på ham så? Synes egentlig ikke Joanna ser særligt ulvet ud også jf. hans indlæg idag.


24. Ville være lækkert og få Allundberg og lonerangr lidt mere på banen her efter arbejde eller hvad de nu laver.


25 Og der kom han ;-)


26. @Kjeldgaard1 må da også snart komme lidt på banen?


Knuser skrev: men hvor mckrogh idag har ham på ulvelisten vil gerne høre ham lidt


27. Jeg er enig i den her.


Allundberg skrev: og så er i altså også nede med 4 indbyggere til dag 3 :/

28. Jeg tror faktisk stadig at Allund er indbygger. Studsede dog over at han ikke skrev "og så er VI altså også nede med 4 indbyggere til dag 3"


29. Min stemme ryger på lonerangr. En blanding af igår og mener vi har en ret klar ulv i Allundberg imorgen hvis det viser sig at Lonerangr er ulv. lonerangr


retzzz skrev: Aftenens vogne zybr og kongen1 ??
30. Forstår slet ikke mig? Synes jeg har prøvet at være med til at nakke ulvene. Og argumenter nu lidt. Har ikke set dig som en af de seriøse ulve, men det virker lidt suspekt og prøve at ændrer så meget her inden EOD uden at argumentere


31. At argumentere med at jeg skriver lidt og kort er jo forkert kig nu bare på mine indlæg idag! Og jeg stiller spørgsmål fordi jeg ikke ville skabe splid men prøve at regne mig frwm før jeg kommer med min stemme fuldstændigt randomt.
keg holder fast i Lonerangr fordi jeg vil undgå det samme som igår


32. jeg har intet overblik nu. Sidder på telefonen er der en som kan opdatere votes?


33. Jeg bliver på på lonerangr. lonerangr


kan se at han er rimelig forviret, og brokker sig over at jeg stemmer på schmug og ikke lonerangr. men det har han selv gjort :)

han gentager alting 1000gange. men altså han kommer også med flere gode observationer som jeg ikke er sikker på man ville have med som ulv.

15-04-2015 18:13 #164

@Allu

Gost arbejde..

Konklusion? Jeg kan godt stemme Kongen, men er også blind på ham nu. Er på tlf pt, så intet overblik.

Ser stadig meget gerne villalister. Vi behøver noget info.

15-04-2015 18:18 #165

nå for lige at tage fat i dine dejlig fyldestgørende indlæg jensen.

for min skyldt må i gerne stemme på mig, altså jeg ved sgu ikke helt hvad jeg kan bidrage med efter idag, eftersom jeg ikke kan finde ud af at spotte en ulv :D

jeg synes det er umuligt at svare ret godt på hvorfor jeg ikke blev NK, altså jeg har alt for lidt information, hvis jeg kunne se hvem der var ulve tror jeg at det ville være lettere. det eneste jeg ved er at jeg havde hard clearet jensen på dag1 og troede sindsygt meget på ham som villa, det skrev jeg også hvis du lige smutter tilbage og kigger. jeg tror måske at ulvene ret let har spottet at jeg ikke er seer. det ville være for farligt at være så frembrusende som seer. ville ihvertfald spille meget anderledes som seer.



15-04-2015 18:19 #166
Perro skrev:@Allu

Gost arbejde..

Konklusion? Jeg kan godt stemme Kongen, men er også blind på ham nu. Er på tlf pt, så intet overblik.

Ser stadig meget gerne villalister. Vi behøver noget info.

altså jeg kan ikke komme med så meget før jeg har været igennem alle. men han er den af de 3 jeg har skrevet om idag som jeg tror mindst på indbygger mæssigt.

15-04-2015 18:22 #167

Iøvrigt så er det vigtigt at vi får samlet stemmerne. Ellers bliver det for let at styre spillet for ulvene.

15-04-2015 18:27 #168


Har vi nogen bud på vogne idag? Jeg selv føler at knuser ikke formår at argumentere mod de anklager jeg kommer med. Så hvis folk synes om det vil mit bud være at han er en af vognene i aften

15-04-2015 18:38 #169

harlæst jeres indlæg om kongen og selv kigget på ham. Det kunne os være en vogn i aften

15-04-2015 18:41 #170

Jeg underskriver hermed min egen dødserklæring i tråden formentlig, men jeg tror simpelthen ikke at vi har en chance for at vinde, hvis ikke vi rammer en ulv idag. Derfor: Jeg er seer og jeg har viden omkring 1 ulv. Denne ulv er Repsak. Jeg forsøgte tidligere at få lidt opmærksomhed på ham, men ingen valgte at lytte på trods af en vildt ringe forklaring, omkring at jeg bare ville få opmærksomhed på ham på 1 time - i øvrigt i en time hvor der ikke var meget gang i spillet. Det var ret ringe spillet af mig.
Jeg har med vilje ikke været meget i fokus, da jeg frygtede at ulvene ville spotte mig med det samme, hvis jeg tidligt kæftede op med navne som jeg kendte rollen på.
Jeg har truffet et valg, som jeg ikke er tilfreds med, da jeg har ofret en medborger, for at holde min egen rolle skjult. (Jeg prøvede ikke at flytte fokus).
Jeg forestiller mig nu, at vi ender i at Repsak bliver den ene vogn, og jeg i den anden. Skulle jeg få flest, vil det være oplagt for jer, medborger i landsbyen, at se hvem der har stemt på mig, og i har dermed jeres ulve udover Repsak.
Hvis ikke vi vælger Repsak som ene vogn, har jeg spildt min seer-magt, hvor jeg nu istedet føler jeg har kontrol nu, hvilket jeg tror at nødvendigt, hvis vi vil vinde dette spil.

15-04-2015 18:41 #171

ved ikke om det er mig som ser spøgelse. Men givet mine analyser tidligere idag. Så kunne zybr os være en vogn

15-04-2015 18:50 #172

Min sidste tanke og post for idag.


Vi bliver nød til at finde ud af, om Allundberg er ulv. Det nytter simpelthen ikke noget for os indbyggere, at der er en der kommer med så meget læsestof, analyser osv, måske kan være ulv. Han må ikke vinde vores tillid, hvis han gør det og er ulv, og vi først finder ud af det til sidst, så er løbet kørt. Min anden tanke er, at jeg ikke synes det vil være sjovt, at blive totalt ejet i mit første forumspil herinde. Han laver et godt stykke arbejde, men er han ulv, så har vi ingen chancer. Håber virkelig alle indbyggere tager det her til sig.


Allundberg

15-04-2015 18:54 #173

Er helt pas på Nitrams udmelding. Fint at få en ulv ned, da vi selvfølgelig skal have det, men hvorfor ofre sig som seer kl. 18.41, når vi kunne have endt med Repsak alligevel (argumenter i stedet, og undlad at sige at du er seer). Desuden har vi mere brug for seeren, end nødvendigvis at ramme en ulv i dag (selvom det strammer til), jf Allunds bemærkning om at vi trods alt ikke er helt game over, selvom vi misser i dag.


Til gengæld er det et solidt move hvis du er ulv, da vi så ofrer Repsak, og hvis det er en indbygger, så får I Jeres NK, mens han i tilfælde af at være ulv, så mister vi seeren.


Synes måske det ligner en ulve ofring, da det som indbygger virker for ugennemtænkt (nyt ord opfundet tror jeg).


Jeg er off de næste par timer, men regner med at lande igen nærmere kl. 22.

15-04-2015 18:58 #174

Min villaliste ville lyde: (øverst villa, nederste 4 ulve.). Det er blot mine tanker efter de sidste 3 dage.


Allundberg

Perro

zybr

Nitrrrrrram

Knuser

fukdifuk
Jensen
Joanna47

zonki
LoneRangR

repsak

mckrogh

k0ngen1

15-04-2015 18:59 #175

Er klar over at timingen måske ikke er den bedste - men det er mit indtryk at mine medborger, ikke var kommet ind på ham anyway. Hvorfor alle gerne skal nå at se det.
Grunden til at jeg skriver det så relativt tidligt, er at jeg er off fra ca. halv 8 og resten af aftenen. Jeg vejede for og imod, om jeg skulle satse, og se om jeg overlevede endnu en nat, eller risikere intet at få ud af min seer-magt. Jeg har derfor valgt at gøre som gjort.
Jeg tænkte at det var bedre at nå og poste nu her, hvis der var nogle der havde nogle spørgsmål, da jeg gerne ville kunne nå at svare på nogle spørgsmål.

15-04-2015 19:00 #176

nitram hvem er de to indbyggere du har peeket?

15-04-2015 19:02 #177


zybr skrev:Min villaliste ville lyde: (øverst villa, nederste 4 ulve.). Det er blot mine tanker efter de sidste 3 dage.

Allundberg
Perro
zybr

Nitrrrrrram

Knuser

fukdifuk
Jensen
Joanna47

zonki
LoneRangR

repsak

mckrogh

k0ngen1

Tror jeg har været spot on på knuser og zybr idag. Igen kommer der lidt heat på zybr. Præcis som igår da retzz anklagede ham lidt. Og straks skal han i ilden med at proklamere man ikke er indbygger.


Lad os nu for den lede får et par vogne i aften med knuser eller zybr. Alle ting peger i retning af de to er ulve.

15-04-2015 19:03 #178
Allundberg skrev:nitram hvem er de to indbyggere du har peeket?

Ja det er faktisk vigtig info vi skal have der nu du er sprunget ud som seer.

15-04-2015 19:05 #179

værd nu sød at kig på tidsloggen jeg har lagt op venner. Please. Vi har ikke råd til at miste en indbygger i aften.

15-04-2015 19:06 #180

Den første fik jeg ikke selv lov til at vælge, men det var Pellez. Ikke meget jeg fik ud af den info eftersom han røg første nat!
Jeg valgte selv Zonki første gang - som er medborger.
Og jeg valgte så Repsak anden gang, da det undrede mig at han var så stille!

15-04-2015 19:08 #181

fedt zonki bestemmer alt fra nu af.

mit bud er 100% ikke at have nitram som vogn idag. altså han bliver jo dræbt af os imorgen hvis repsak ikke er ulv...

zonki bestemmer imogen hvem han tror på, og hvem han ikke tror på, han sætter vogne op.

super dumt at oute sig nitram, men altså sådan er det. du kunne bare have skrevet det lidt skjult og så hvis du blev dræbt om natten ville vi vide det alligevel. men det er self dit valg.

15-04-2015 19:09 #182

altså idag kan vi bare fokusere på at finde tells og lignende, og alle stemmer vel på repsak også ulvene, der er jo ingen grund til ikke at gøre det?

15-04-2015 19:10 #183

hvad siger du nittram? er det en ok brug af dine seer-egenskaber?

15-04-2015 19:12 #184

repsak

jeg smutter ud og er social omlidt istedet så. Dolk må lige melde hurtigt op hvis der er noget jeg har overset.


15-04-2015 19:14 #185

Jeg indrømmer gerne, at jeg er i tvivl om hvordan jeg skulle spille den. Det er mit første spil, og jeg har virkelig forsøgt at tænke det igennem. Jeg fik intet ud af det de første par dage, da jeg ikke turde at blive afsløret, og samtidig ikke havde viden om en ulv. Jeg tænker at det ikke er optimalt at jeg i mit første spil, får en så væsentlig rolle, men det er jo så nu engang sådan det er.
Du kan have en pointe i, at jeg nok ikke bliver en vogn, da ulvene så selv afsløre sig - men kommer jeg som en vogn, må man gå ud fra at i kan tage dem ud en efter en.
så som jeg ser det virker det stadig som en ok løsning af mig, ganske enkelt af mangel på bedre ideer til hvordan jeg bruger min magt godt?

15-04-2015 19:16 #186

altså jeg havde formegentlig tænkt mig at stemme på dig idag, fordi jeg troede du var ulv, så havde nok tvunget dig til at komme ud anyway. så isoleret set er det lidt ligemeget.

15-04-2015 19:18 #187

ok spilllet har taget en drejning med det nitram siger


stoler lidt på nitram lige pt og ændre mi stemme til repsak


men må lige læse igen når jeg sidder ved computer snart

det er er sjover end at høre hvad folkeskolen forventer af vores børn nu om dage



15-04-2015 19:18 #188

In case tænker jeg at det er fint jeg kom ud allerede nu, ellers ville nogle måske ikke tro mig, hvilket ville koste mig som seer inden vi ramte en ulv?

15-04-2015 19:18 #189

nå jeg bouncer så, det var sgu lige en fridag der, ikke så dumt ;)

jeg arbejder videre med min fordybning af personer senere, måske først imorgen, men som sagt bestemmer zonki alt nu.

15-04-2015 19:20 #190

og for lige at gøre det klar, nitttram har valgt at hvis han er ulv dør han imorgen. hvis han er seer dør han i nat.

zonki tager styringen da han er peeket clear af nitram og ikke kan dræbes inat da nitrrram dør der..

15-04-2015 19:20 #191

Hey kan se der er kommet en del heat på mig, specielt fra Perro. Det er selvfølgelig fair nok. Synes dog meget af det er ubegrundet!


Det er delvis rigtigt jeg ikke har været efter alle og prøvede at fyre til højre og venstre, men hvad hjælper det? Jeg vælger den mere analyserende tilgang og er ligeså opsat på at cleare nogen som jeg føler mig sikre på er ulve. Dertil sagt, så skal der selvfølgelig prikkes til nogen. Jeg har holdt mig meget kritisk overfor forholdet mellem lonerangr og Allundberg er det stadigvæk. Vi har ikke fangede en ulv endnu og det er for skidt. Allundberg har bestemt tager føringen og lagt vejen for os, og det har hvertfald slået fejl indtil videre.



Zybr forklar lige din liste. Vil være spændende

15-04-2015 19:21 #192

og btw hvis nittram viser sig at være ulv imorgen, kan i bare dræbe mig iovermorgen, er fint

15-04-2015 19:24 #193

Hey...


Kun lige på for en kort bemærkning.


STOP MED AT STEMME REPSAK - Jeg er seer. Og har fået Knusser + Allund som villa peeks. Kongen som ulv.


Om i tror på Nitram eller mig er underordnet. I må aldrig stemme på en af os. Det er ulvenes job at finde seer'en, ikke villas.


Er på kl 20 igen.

15-04-2015 19:26 #194
zybr skrev:Min villaliste ville lyde: (øverst villa, nederste 4 ulve.). Det er blot mine tanker efter de sidste 3 dage.

Allundberg
Perro
zybr

Nitrrrrrram

Knuser

fukdifuk
Jensen
Joanna47

zonki
LoneRangR

repsak

mckrogh

k0ngen1

Haha. Klasse at have Allundberg og Perro så mere sikre valg end dig selv :-)


Jeg må også ryge på Repsak selvom der er et eller andet galt der bare virker helt skævt i at melde den op.

15-04-2015 19:27 #195

Stop med at stemme Repsak. Vi mister al info ved at slutte dagen nu!

15-04-2015 19:27 #196

fuck hvor sygt, smart move af ullvene hvis det er true, de kunne oute vores seer sådan. men det har så givet os to ulve hvis det er true hvad pedro siger.

15-04-2015 19:28 #197

jeg skifter til pedros peek, da jeg er sikker på mig selv og at det potentielt giver os to ulve. nitrram og kongen.

fedt fedt fedt

15-04-2015 19:29 #198

lige meget hvad har vi to ulve pga det her. pedro er jo potentielt nu den anden ulv hvis nitrrram talte true. YES

15-04-2015 19:30 #199

Lad os tage den senere... hvis muligt :-)


Og så tror jeg at vi bør stoppe seer snakken nu. Vi gør ulvenes arbejde.

15-04-2015 19:30 #200

vognene er repsak og kongen. det er lige meget hvem i stemmer, da begge giver to ulve. den der taler sandt, skal de/den clearede indbyggere så styre derefter.

15-04-2015 19:31 #201

Jeg er/var også levellet totalt :-)


Fedt. Jeg ryger også af Repsak igen. Har ikke lige bestemt mig for hvor den ryger hen da min forvirring lige skal lægge sig. Genialt spil.

15-04-2015 19:31 #202

Det passer meget godt. Vores seer har været ikke til stede de første par dage og det kunne passe på Kjeldgaard som ikke har været aktiv.


Jeg tropper efter Pedro og stemmer k0ngen1.


Ham havde jeg også som 100% ulv efter de første to dage hvor han var rimelige agress.

15-04-2015 19:32 #203

Kongen1

haha det er perfekt det her. 2 ulve er sgu noget af et sweep ift hvad jeg havde troet :D

15-04-2015 19:32 #204
Allundberg skrev:lige meget hvad har vi to ulve pga det her. pedro er jo potentielt nu den anden ulv hvis nitrrram talte true. YES

Forstår på ingen måde at du ikke er kritisk? Bare fordi der er en som siger han er seer?

Det er da helt galt at man bare kan skrive man er seer og så er det det. Hvor dumt er det ikke? Ulvene får jo det nemmeste NK

15-04-2015 19:32 #205

men smutter nu. hvis man stemmer andet end kongen eller repsak har man misforstået et eller andet

15-04-2015 19:32 #206

Pas på at vi /i ikke laver et Maj lynch. Her er masser af info at hente endnu.


Unvote for at undg maj

15-04-2015 19:33 #207
k0ngen1 skrev: Forstår på ingen måde at du ikke er kritisk? Bare fordi der er en som siger han er seer?
Det er da helt galt at man bare kan skrive man er seer og så er det det. Hvor dumt er det ikke? Ulvene får jo det nemmeste NK

fordi det er lige meget hvem af dem vi stemmer. begge giver 2 ulve.

15-04-2015 19:33 #208

Det her kan ende så awesome katastrofalt eller godt.


Men neverless får vi en masse info på lynch + NK idag. Det blir meget valueable imorgen.


@Perro - Jeg er rookie, hvad er et Maj lyncH?

15-04-2015 19:34 #209

ja er rund på gulvet. Hva sker der og hvilke vogne er i spil nu

15-04-2015 19:34 #210

@ Allund


Jeg er bare forvirret lige nu.


I #197 skriver du Nitram og Kongen, og i #200 er det Repsak og Kongen? Jeg er med at på Kongen er den ene, men clarification please?


Hvad er Maj vote? Ah, Majority vote?


unvote



15-04-2015 19:35 #211

What. Hvad har jeg misede siden du er så sikker? Er det kun fordi perro skriver han er seer

15-04-2015 19:37 #212

Og hvis perro bliver NK i aften og han er seer, så giver det da ingen info? Ville alle ulve i verdenen jo gøre

15-04-2015 19:38 #213

Jeg fatter hat.. Perro må være ulv, men forstår ikke hvorfor ulvene har fundet det nødvendigt at lave det nummer der.. Jeg tænker det er fordi jeg har meldt op, at jeg er nødt til at smutte nu, hvorfor de bare flytter snakken over på en borger? Det må næsten være tilfældet.
Jeg kan virkelig ikke blive på længere! Håber at folk tror på mig, og bliver på Repsak! Ellers frygter jeg at vi lige er blevet taget i røven af ulvene.

15-04-2015 19:39 #214
OP

Gm meddelelse:

Vi spiller IKKE med majority lynch da det ikke er beskrevet i op. Ved ikke om det er en forglemmelse eller med vilje fra thingy's side, men da det ikke står i op ville det ikke være fair at smide det ind nu.


Skal nok snart lave nogle votecounts, har lige en datter der skal puttes.

15-04-2015 19:40 #215

Ok... Så er det bare med at skyde løs.

15-04-2015 19:42 #216

Vi har 2 seer.


Nitram siger respark er ulv


Perro siger Kongen er ulv.


Kan i bakke jeres forslag op mig i form at de NKs der har været? Jeg fatter hat lige pt hvem jeg skal tro på. Men + at Perro er med til at sætte ting i gang! I like it.

15-04-2015 19:42 #217

Forstår heller ikke alt den trust til Perro. Hvis Perro ryger på en vogn og han bliver stemt ud og er ulv. Så har vi da lige præcis den letteste runde imorgen, Allundberg er ude så

15-04-2015 19:42 #218

Eller Perro naturligvis, men jeg bliver på Repsak, da jeg ikke har tid til at danne argumenter omkring Perro udover hvad han lige har skrevet. Men tænker godt nok at det er ulvet at lave det nummer, ved at lyve omkring du er seer bare for at få mig i miskredit. Jeg forstår det i hvert fald ikke.
Dette bliver min sidste post! Håber folk følger trop - for så rammer vi en ulv! Repsak!!!!!


15-04-2015 19:43 #219

Jeg ryger på Kongen.


Forstår ikke helt Nitrams udmelding som tidligere beskrevet, men det er sgu god lir.

15-04-2015 19:46 #220

Nu må folk sgu lige være lidt kritiske her!

15-04-2015 19:47 #221
k0ngen1 skrev:Nu må folk sgu lige være lidt kritiske her!

Hvad har du og sige til dit forsvar?

15-04-2015 19:47 #222
Jensen skrev:Jeg ryger på Kongen.

Forstår ikke helt Nitrams udmelding som tidligere beskrevet, men det er sgu god lir.

Du stoler også bare blindt på perro?

15-04-2015 19:47 #223


Kom med et forsvar kongen? Du har lidt ulv over dig

15-04-2015 19:47 #224

Jeg mangler stadig Allunds forklaring på hvorfor han siger 100% villa om Krog, og alligevel vælger at følge hvad jeg stemmer. Da jeg så skifter stemme, følger Allund efter få at skabe fleretal.


Så den der har peaket Allund som indbygger må lyve??? da Allund laver nogle mærkelige ting som ikke er forklaret.

15-04-2015 19:49 #225

Allundberg - k0ongen1

fukdifuk
Jensen - k0ongen1
Joanna47 - Allundberg
k0ngen1
Perro - k0ongen1

Knuser - repsak
LoneRangR
Nitrrrrrram - repsak

mckrogh
repsak
zonki
zybr - k0ngen


Tror stemmerne er som ovenfor lige nu. Talt til og med #224


Håber det er ok at poste disse selvom man ikke er GM. Tabte bare lige overblikket.

15-04-2015 19:50 #226

Der er stadig den twist at Allund dag1 trækker stemmer væk fra joanna og LoneSYGEranger.. den syge historie giver jeg intet for. Passiv ulveLONE.


Jeg skal ihvertfald have mere kød på "seer" peaks sammenholdt med NK før jeg vil skifte min stemme over på Respark/kongen fremfor lone/joanna.


Lone/joanna er mine vogne indtil jeg er blevet overbevist!

15-04-2015 19:52 #227
zybr skrev: Hvad har du og sige til dit forsvar?

Hvis Perro er seer så har han lavet det største selvmål til dato. Ville en seer virkelig opgive sin identitet så tidligt i spillet? Vores chancer for at vinde afhænger udelukkende af seeren. Og han giver jo ulvene et oplagt NK i aften.

Synes ikke det er sandsynligt en seer vil opgive sin identitet nu.


Ser det klart mere som et spil imellem Allundberg og perro! Allundberg har taget fejl to gange i streg og styret spillet den helt forkerte vej. Vi skal være mere kritiske overfor ham og jeg har hvert fald opgivet og følge ham nu efter det her

15-04-2015 19:54 #228

@Kongen


Forstår godt din tilt. Men for villas skyld, er du ikke venlig at stoppe seersnakken.


Jeg forslår at vi stopper snakken nu. Følger Zonki's to vogne. Nattens Nk giver derfor al mulig info til imorgen.


Er du med på den Konge?

15-04-2015 19:58 #229

hvad giver NK af information i aften? Altså om det er dig eller nit der ryger? Hvad skulle det hjælpe os?

Er på tlf. Så hvem er zonkis vogn?

15-04-2015 19:59 #230

hvordan kan folk bare overse mit analyse arbejde med zbyr og knuser? Hva helved sker der? Er i sød at vågbe op og ændre de vogne

15-04-2015 19:59 #231

Skifter min vote til repsak

15-04-2015 20:00 #232

Du får min idenditet afsløret når jeg ryger i nat. Så har i jo et 100% sikkert ulvekill i dig eller Repsak i morgen.



15-04-2015 20:01 #233

Laver min villa --> liste nu. Vil meget gerne have at i andre laver en. Det giver god info fremover.

15-04-2015 20:01 #234

@perro hvorfor vil du følger zonki vogne det forstå jeg ikke

du har kongen som ulvet på din liste

og skriver du har ham peekt som ulv


15-04-2015 20:02 #235
Knuser skrev:@perro hvorfor vil du følger zonki vogne det forstå jeg ikke
du har kongen som ulvet på din liste
og skriver du har ham peekt som ulv

Ja den studsede jeg også over. Samt han ikke forholder sig til at jeg beskylder ham lidt for at lyve om sit peak af allundberg.


Er der en ulv gemt i dig perro?

15-04-2015 20:04 #236

den chance tager jeg gerne. Når vi nakker dig som ulv så er Allundberg jo 100p ulv.

Så er der to ulve ude. Kan simpelthen ikke se hvorfor man skal afslører sig selv som seer og sælge hele landsbyen. Finder det meget usandsynligt du er seer

15-04-2015 20:04 #237

Fordin zonki er meget vila'is +


I har meget fokus på at finde den første ulv. Spillet går reelt ud på at finde den sidste. Vi hjælper kun ulvene ved at fokuserer på Nit vs mig. Lad dem bruge deres nk, på at stemme en af os ud. Så har vi med 100% sikkerhed en ulv imorgen aften


15-04-2015 20:04 #238

Jeg er lige off den næste halve time.

15-04-2015 20:05 #239
k0ngen1 skrev:Jeg er lige off den næste halve time.

taktikmøde på skype?

15-04-2015 20:06 #240

Er lige ude og se en lokal pokal halv finale så er på mobil

15-04-2015 20:06 #241

+1

15-04-2015 20:07 #242

Villa
Allund
Knusser
Zonki
---------

Rest

---------

Joanna (meget tyndt grundlag)

Kongen
Repsak
Ulv

15-04-2015 20:08 #243

Ideen med at stemme på kongen er at hvis det er rigtigt må nitram have løjet og han dør i morgen. Hvis Man stemmer på repsak og det er rigtigt skal Pedro ud i morgen. Lige meget hvaddør 2 ulve indenfor de 3 næste dage

15-04-2015 20:09 #244

Lad os tage den imorgen hvis muligt Allund. Du gør bare ulvenes job ved at lede efter seer.

15-04-2015 20:10 #245

Og hvis det er forkert med den der bliver stemt ud tager vil pbv ulv fra den modsatte seer plus ham der ikke var seer

15-04-2015 20:11 #246

Jamen fordi folk ikke fatter det. Sorry for at udpensl...

15-04-2015 20:11 #247

Ulve:

Mckrog

Respark

Joanna

Lone


Villa

Perro

Jensen

zybr


Resten er jeg lidt pas på. Nogle har glemt at svare....

15-04-2015 20:14 #248

flytter sgu min stemme over på k0ngen1




15-04-2015 20:14 #249

ham jeg ser som størst uld af de 2


15-04-2015 20:17 #250

@knuser


Hvem er de 2? Kongen og ?

15-04-2015 20:18 #251
zybr skrev: taktikmøde på skype?

Hvis det var så kunne det vel godt klares samtidigt? ;)

15-04-2015 20:18 #252
Knuser skrev:ham jeg ser som størst uld af de 2

Hvorfor? Pga Perro

15-04-2015 20:18 #253

Jeg synes dog stadig at vi skal stemme helt uden for Rapsak, Kongen, Nit og Perro. En stemme på en af disse, vil hjælpe ulvene. Lad dem gøre deres arbejde i nat. Så har vi rigelig info imorgen, til at vælge en sikker ulv.... og måske to.


Har iøvrigt lige læst Joanna's dag to igennem. Og fjerner har lige fra ulvelisten.




Villa
Allund
Knusser
Zonki
---------
Rest
---------
Joanna (meget tyndt grundlag)



Kongen
Repsak
Ulv

15-04-2015 20:18 #254

peeks som nitram og perro

15-04-2015 20:19 #255

Jeg smider obv min stemme på perro og det bliver nok ikke ændret

15-04-2015 20:20 #256

mine vogne er lone / joanna / respark.


Vælg selv 2. så er jeg med på hvem i vælger. tager vi nitram eller perros valg som ulve, så har ulve easy clear om hvem der evt er seer og NK vores seer. Jeg bytter ikke en seer for en ulv! tager heller 2 indbyggere ud i dag for at holde seer hemmeligt end at køre 1 seer død og en ulv død! Jo længere tid vi kan holde seer hemmelig, jo større bliver vores chancer!


Vi må aldrig tage deres 2 peeks, da vi så laver ulvenes arbejde!!!

15-04-2015 20:20 #257

perro forstår ikke du vil stemme uden om dem når de er på din ulve list


15-04-2015 20:20 #258

Zonki jeg tror så meget på nameshame og dig. Jeg når ikke at finde nogen ulv. Kun indbyggere. Jeg siger jeg ville følge name men virkelig tror meget på Krogh. Så for at komme uden om at stemme på ham lader jeg valget være op til dig. Imellemtiden stemmer du Krogh og så er det nu at jeg ikke kan se nogen udvej med at stemme på ham hvis i virkelig tror på ham. Så skifter du meget overraskende. Så følger jeg hoppende af glæde med selvom jeg intet aner om retzz

15-04-2015 20:20 #259
Perro skrev:Jeg synes dog stadig at vi skal stemme helt uden for Rapsak, Kongen, Nit og Perro. En stemme på en af disse, vil hjælpe ulvene. Lad dem gøre deres arbejde i nat. Så har vi rigelig info imorgen, til at vælge en sikker ulv.... og måske to.

Har iøvrigt lige læst Joanna's dag to igennem. Og fjerner har lige fra ulvelisten.



Villa
Allund
Knusser
Zonki
---------
Rest
---------
Joanna (meget tyndt grundlag)


Kongen
Repsak
Ulv

Du svarer meget udenom min kommentar #236

15-04-2015 20:21 #260

Sorry. Havde ikke set

15-04-2015 20:22 #261

Ulvene ved jo nu hvem der er seer Zorro. Tænk bare 2 sek. De kan forhelvrde vide at det er den af de 2 som ikke selv lod som at være. Hvor er det sygt

15-04-2015 20:23 #262

Zorro log zonki

15-04-2015 20:23 #263

zorro log zonki? wat??? forstår ikke

15-04-2015 20:24 #264

Jeg vil meget gerne kommenterer på det imorgen, hvis det er muligt. Men med din forsatte interesse for seersnakken, så bekender du da kulør overfor indbyggerne.


Kan vi finde en person, som de fleste er enige om. Han stiller to vogne op, som ikke er Perro, Nit, Repsak og Kongen. Alle indbyggere ville kunne drage fordel af dette


15-04-2015 20:26 #265

Jeg henviser til post 256!


lone / joanna / respark. Pick 2 og så er de på tur i aften. Med mindre i har andre gode forslag.

15-04-2015 20:28 #266

Jeg er pas på Repsak.... ellers ok.

15-04-2015 20:28 #267


jeg har som jeg har nævnt hele dagen stor tiltro til allund

15-04-2015 20:29 #268

Så Perro, hvilke 2 vælger vi?

15-04-2015 20:30 #269
OP

Votecount til og med #266


[] Allundberg - k0ngen1

[] fukdifuk -

[] Jensen - k0ngen1

[] Joanna47 - Repsak

[5] k0ngen1 - Perro

[1] Kjeldgaard1/Perro - k0ngen1

[] Knuser - k0ngen1

[] LoneRangR -

[] Nitrrrrrram - Repsak

[] mckrogh -

[2] Repsak

[] zonki -

[] zybr - k0ngen1

Redigeret af thirdTA d. 15-04-2015 20:30
15-04-2015 20:30 #270

Hvis Zonki + McK finder to vogne så er det fint med mig. I kan også vælge hver jeres.


Jeg vil helst ikke blandes ind i det. Og i vil med 100% sikkerhed ikke bliver beskyldt af mig for noget.... Er lige igang med McK's tidsanalyse.

15-04-2015 20:32 #271

Og er folk ikke venlige at unvote kongen eller skifte til en af aftenens to vogne. ... Som snart er på plads.

15-04-2015 20:34 #272

Jamen jeg er kommet med 3 mulige vogne. Vi skal have 2. Jeg kan ikke bare styre det hele. Og det skal jeg ikke. NK skal ikke være for nemt med mig, og så en mulig seer. Hvis vi er 2-3 andre der vælger vogne giver det mere info til os senere.


Pick en eller anden. Lone , Respark , joanna

15-04-2015 20:35 #273

unvote


Først tilbage om lidt over en time.

15-04-2015 20:35 #274

joanna47

15-04-2015 20:36 #275

Godt så... Det var vogn nr 1


15-04-2015 20:36 #276

Joanna47


Så må i vælge den anden vogn. SÆT I GANG! Jeg gider ikke endnu en dag hvor det hele bliver smidt rundt i det sidst kvarter og folk ikke fatter en skid af hvad de skal vælge.

15-04-2015 20:36 #277

så må Lone være nr. 2

15-04-2015 20:37 #278

Vogne: Lone / Joanna

15-04-2015 20:38 #279

Helt enig Zonki. Stem inde for vognene. Det er ret vigtigt. Stem også gerne i lidt god tid, så vi kan nå at se lidt reaktioner.


Stemme Lone bare for at få lidt balance i vognene.

15-04-2015 20:39 #280
Perro skrev:Hvis Zonki + McK finder to vogne så er det fint med mig. I kan også vælge hver jeres.

Jeg vil helst ikke blandes ind i det. Og i vil med 100% sikkerhed ikke bliver beskyldt af mig for noget.... Er lige igang med McK's tidsanalyse.

Hva synes du om min analyse?

15-04-2015 20:43 #281

syntes det er lidt nemt at få skiftede vogne og forstår ikke hvorfor nu vi har chance for at nakke 1 ulv men sådan er spillet sikkert


syntes at allundberg skulle vælge den ene vogne da jeg har stor tiltro til ham

og så perro den anden


og så glemme zonki 2 vogne



og ser lige retzzz igår også var på kongen som vogne derfor syntes jeg perro skal vælge den anden



15-04-2015 20:44 #282

enig med knuser. Lad allund vælge en vogn

15-04-2015 20:44 #283

mckrogh hvis du skulle vælge 2 vogne pt hvem ville du så vælge?


15-04-2015 20:44 #284

@Mc

Den er "måske" meget interssant. Faldt bla. over nogle stemmer der faldt samtidigt ved 21.35 tiden.

15-04-2015 20:44 #285

Det kan lige nævnes også at jeg ikke stemte retzZzzz igår. Gjorde du ikke det knuser

15-04-2015 20:44 #286

YES jeg er ening med krogh om noget

15-04-2015 20:45 #287

Knuser læs lige min post 256. igen.. Vi skal ikke oute vores seer. Find gerne 2 andre vogne, hvor vi på den måde ikke outer vores seer.

15-04-2015 20:46 #288

Allund må meget gerne vælge en anden vogn end Lone. Mener dog at han skrev at han ville være afk i løbet af i aften. Knusser kan også vælge den anden.


15-04-2015 20:47 #289

@kongen jo det gjorde grundet han hele tiden skiftede stemme


15-04-2015 20:47 #290

Yes gogo knuser!

15-04-2015 20:48 #291
Knuser skrev:

mckrogh hvis du skulle vælge 2 vogne pt hvem ville du så vælge?




Jamen mit issue er jo at jeg føler dig og zybr gentagne gange baller hinanden op og forsøger at aflede heat.

Så umiddelbart ville min ene vogn være enter dig eller zybr
15-04-2015 20:48 #292

Baller = bakker

15-04-2015 20:51 #293

ok krogh


hvis du ser væk fra os 2 hvem ville du så vælge

15-04-2015 20:53 #294

Så ville mit valg være kongen. Han har lusket for meget rundt i hele gamet.

15-04-2015 20:54 #295

Kan vi please ikke vælge en anden. Vi outer seer, hvis vi hænger kongen i aften.



15-04-2015 20:55 #296

Hvem så perro?

15-04-2015 20:56 #297

Perro. Hvad er din holdning til knuser og zybr?

15-04-2015 20:56 #298

Store villapoint til Zonki, McK og Knusser for at forsøge at løse spillet konstruktivt.

@Mc
Bare ikke Repsak, Kongen, Nit eller mig, da vi er involveret i seer halløjet. Jeg er med på hvem som helst.

15-04-2015 20:58 #299

Stemmer ikke knuser.


Zybr og joanna er ganske fine for mig. Unden at jeg har noget på dem.

15-04-2015 20:59 #300
OP

Votecount til og med #299


[] Allundberg - k0ngen1
[] fukdifuk - Joanna47

[] Jensen - Unvote
[2] Joanna47 - Repsak
[3] k0ngen1 - Perro
[1] Kjeldgaard1/Perro - LoneRangR

[] Knuser - k0ngen1
[1] LoneRangR -
[] Nitrrrrrram - Repsak
[] mckrogh -
[2] Repsak
[] zonki - Joanna47

[] zybr - k0ngen1

15-04-2015 21:00 #301

Perro. Så synes jeg vi skal prøve zbyr i en vogn.

15-04-2015 21:00 #302

Joanna - zybr - Stem

15-04-2015 21:01 #303

zybr

15-04-2015 21:01 #304

Fedt.


Zybr og Joanna


Prøver med zybr.. bare for at få lidt ballance i vognene.


15-04-2015 21:04 #305

kom nu igang med at stem folkens. Ellers finder vi ud af nul og niks igen i aften.

15-04-2015 21:04 #306

Nok er der bold i tv, men vildt at der er så stille.


Har iøvrigt også Jensen til at være mere villa end ulv.

15-04-2015 21:04 #307

hvis jeg skulle fuk være den anden vogn


15-04-2015 21:04 #308

Neymare!

15-04-2015 21:05 #309

barcaaaa

15-04-2015 21:05 #310
Knuser skrev:hvis jeg skulle fuk være den anden vogn

Istedet for zybr

15-04-2015 21:05 #311

årh nej ser ikke at krogh har sagt zybr


lad nu vær med at start krogh jeg har ikke hans back som ulv

15-04-2015 21:06 #312

hvem så knuser

15-04-2015 21:07 #313

Jeg stemmer zybr

Hvis han er indbygger, skal vi virkelig kigge på zonki. Virkelig!

15-04-2015 21:07 #314

Tror ikke joanna er ulv. Svære vogne i har taget.

15-04-2015 21:07 #315
mckrogh skrev:
Istedet for zybr

ja vil hellere have fuk og johnna som vogne

15-04-2015 21:07 #316

zybr

15-04-2015 21:07 #317


knuser hjælp os med et bedre alternativ??

15-04-2015 21:07 #318

hopper med på zybr

15-04-2015 21:07 #319

jeg er ikke ulv! Easy.

15-04-2015 21:08 #320

Uden at skulle undergrave dig knuser, så hvorfor. Jeg har intet i mod det, andet end at vi bør holde fast i vognene.

Let's face it. De to vogne er jo bare valg ud fra "gut" feeling.

15-04-2015 21:09 #321

ja fuk og johnna som vogne i dag


og ja lige pt så har jeg ikke hovede og hale i det og kan se jeg selv sejler engang i mellem

15-04-2015 21:09 #322

At vælge mig er snotdumt, jeg er villa og lige nu så spilder vi endnu en aften..... Mckrogh og mig har en tvist og det er nu den som han prøver at gøre gavn af.


Jeg har argumenteret i 3 dage og gjort et stort stykke arbejde for at prøve at finde ulve.


Men fuck it, det er jer som skal spille videre, i mister D3 på et fail pick....

15-04-2015 21:11 #323

Er ligeså tilbøjelig til at stemme fuk som zybr.

Joanna ser jeg som indbygge

15-04-2015 21:12 #324

vi har ingen tvist. Vi har bare ikke andre bedre alternativer.


Knuser hvorfor fukdifuk?

15-04-2015 21:13 #325

Ser ingen af dem, som fugl eller fisk. Det er bare ret interessant info vi får pt. Dette skal i bruge senere i spillet.

15-04-2015 21:13 #326

ved det faktisk ikke helt men ville være nemt valg at tage dig og alle ved jeg ville have dig i en vogn

så kiggede lidt hvad andre havde valgt

15-04-2015 21:15 #327


For hver gang du skriver du vil have mig i en vogn lugter det mere af ulv. Det lugter igen af at du prøver at tage heat væk fra zybr


15-04-2015 21:16 #328

rammer vi zbyr som ulv i nat så ved du nemlig at du står for tur imorgen

15-04-2015 21:16 #329

ja ved det netop derfor jeg ikke vælge dig som vogn da jeg er indbygger og ville ikke have vi spilder vores stemmer på mig


15-04-2015 21:17 #330

mens hvis han er village hvad får vi så af oplysninger?

15-04-2015 21:17 #331

Debatten er ikke så kontruktiv nu, som den var for en halv time siden.





15-04-2015 21:18 #332

Ja så hr vi dummet os igen

15-04-2015 21:18 #333

hva har vi på fukdifuk så som kan være ulvsk? Har vi noget eller er det rent gætværk

15-04-2015 21:19 #334

At få mig ud er endnu en nitte, jeg er villager !


Men neverless så har jeg tabt hvordan stemme fordelingen ligger og håber vi snart får en update :D

15-04-2015 21:19 #335
OP

Votecount til og med #334


[] Allundberg - k0ngen1
[] fukdifuk - Joanna47
[] Jensen - Unvote
[2] Joanna47 - zybr

[3] k0ngen1 - zybr

[] Kjeldgaard1/Perro - zybr

[] Knuser - k0ngen1
[] LoneRangR -
[] Nitrrrrrram - Repsak
[] mckrogh -zybr

[1] Repsak
[] zonki - Joanna47
[4] zybr - k0ngen1

15-04-2015 21:19 #336
mckrogh skrev:hva har vi på fukdifuk så som kan være ulvsk? Har vi noget eller er det rent gætværk

Vi har det han er stille og det er ulve træk x 100

15-04-2015 21:19 #337

hvilke oplysning får vi ved at prøve at lynche fuldifuk som du foreslår knuser?

15-04-2015 21:20 #338

har ikke deltaget helhjertet pga sygdom..eller også er det fordi jeg har kunnet se ting ...

15-04-2015 21:20 #339

@ knuser
Ikke vanvittg mange oplysninger.


Men vi får oplysninger ved ikke at sprede stemmerne + Hvis en af disse to er ulve, så er der mange gode oplysninger til senere.


Og Nej Zybr. Du har ikke tabt. Dette er et hold spil ikke Robinson

15-04-2015 21:20 #340
zybr skrev: Vi har det han er stille og det er ulve træk x 100

Hvem ville dine vogne værer

15-04-2015 21:21 #341

nemlig så dumt at vælge ham idag da vi skal have info til i morgen


så få fukdifuk og johnna i de vogne



15-04-2015 21:22 #342

se heat på fuk og wupti så er han er og proklamere han har været syg og jeg er ikke den eneste der har set det

15-04-2015 21:22 #343

så er fukdifuk ikke ulv må i sgu gerne lynche mig i morgen

15-04-2015 21:23 #344
mckrogh skrev: Hvem ville dine vogne værer

repsak/fukdifuk + kongen er mine udmildbare valg. Men ligner der er bred enighed om vi skal lade dem være...

15-04-2015 21:23 #345

Er vi ude i vi så "straffer" inaktivitet? Er det smart?

15-04-2015 21:24 #346

ændrer min stemme til fukdifu

15-04-2015 21:24 #347
mckrogh skrev:Er vi ude i vi så "straffer" inaktivitet? Er det smart?

Hvis du havde gjort dit hjemmearbejde ordenligt inden du startede spillet så er det statistik set ulv der er stille

15-04-2015 21:24 #348
2018 Champ

Jeg stemmer ikke i aften, og opfordrer til at i stemmer mig ud. Sker det ikke, sender jeg en PM til GM og beder om at blive skiftet ud.


Jeg orkede simpelthen ikke at læse længere end til zonkis #226, ligesom jeg heller ikke orker at skulle forsvare noget så dumt. Sorry, men efter en meget lang dag i 40 m/sek og og ekstremt snefald, pisser en så tåbelig post mig fuldstændig af.


Held og lykke til jer andre der lægger et flot og seriøst stykke arbejde i spillet.


I'm out

15-04-2015 21:25 #349

lad os prøve den. Jeg er ved at være desperat. Og hvis i siger i ikke er ulve knusser og zbyr så må jeg vel stole på det ift en som er inaktiv

15-04-2015 21:25 #350

nej men nu har den sygdom været der i så mange dag så kunne har været muligt at skriv til gm og får en afløser evt



15-04-2015 21:25 #351

@ Mc


Er blank på det spørgsmål.


@'zybr


Stem nu... Det vil da hjælpe os at se din stemme.

15-04-2015 21:25 #352

nå er hjemme fra bold nu.

ALLE der er indbyggere. prøv at tænk bare 100% igennem de ting jeg har skrevet idag. det er jo helt vildt hvis man ikke kan se det. Altså vi er på et pokerforum, så man må gå ud fra at langt størstedelen kan tænke logisk.

man skal stemme på enten kongen eller repsak hvis man kan tænke logisk. det gør at man er sikker på to ulve indenfor 3 dage. derudover vil det mindske kvoten til at hedde 5indbyggere og 2 ulve om 3 dage hvis bare man følger det jeg siger. så skal man sgu næsten være uheldig for ikke at vinde. det er vildt nok hvis man ikke kan se det

15-04-2015 21:26 #353

og det er altså i væreste fald

15-04-2015 21:27 #354

Og så har vi et logisk valg om hvem der er seer.....

15-04-2015 21:27 #355

@Perro

Jeg har været med til at starte de sidste 2 dages vogne og ramt fail begge gange, jeg er ikke glad for at skulle bestemme.


Men so far holder jeg min stemme på Kongen.

15-04-2015 21:27 #356

det er med 100% sikkerhed at enten pedro+repsak er ulve eller at nitram+kongen

15-04-2015 21:28 #357

Hvorfor mig Allsundberg? Kom nu med lidt argumentation end bare at smide rundt med ligegyldige ting. Du har allerede taget fejl to gange

15-04-2015 21:28 #358

Allundberg.


Det er helt skævt det du har fat i. Du vil gøre ulvenes arbejde.


@Zybr.


Det er ingen skam at ramme forbi. Alle står med bid for øjnene og ser ulve overalt.

15-04-2015 21:28 #359
zonki skrev:Og så har vi et logisk valg om hvem der er seer.....

det er jo for helvede det der er det smarte. det behøver vi slet ikke tænke på, det har ulven været dum nok til at gøre for os, om det er nitram der var den dumme ulv eller pedro der er den dumme ulv er jo lige meget

15-04-2015 21:29 #360

Allund du tilter mig sygt at du ikke kan se hvad der sker med vores seer hvis vi vælger dine picks i dag... 1 ulv dør evt. men seer.


Så du har det fint med at ofre vore seer? fremfor at holde ham i spillet?

15-04-2015 21:29 #361

kongen fordi du er blevet peeket af en der claimer at være seer.
og pedro fordi hvis du lyver om dine peek er du ulv...
fuck sake

15-04-2015 21:29 #362
Allundberg skrev:det er med 100% sikkerhed at enten pedro+repsak er ulve eller at nitram+kongen

Det er muligt at du har ret her. Men lad nu ulvene om det!

15-04-2015 21:30 #363

det tilter mig så meget at du ikke kan se at ulvene godt ved hvem der er seer nu, eftersom de er en af dem der claimer at være det.... omg zonki

15-04-2015 21:30 #364

Well fuck it...


K0ngen1 som den vogn hvis vi skal ha en chance for at vælte ulvene. Han er meget ulvsk

15-04-2015 21:30 #365

Allund du er godt klar over at hvis du har ret, så MISTER vi vores seer.. Stemmer vi anderledes så er vores seer stadig undercover..

15-04-2015 21:30 #366

amen hvis man er indbygger og stemmer på andet end det er jeg nødt til at rage quite

15-04-2015 21:30 #367

Pt er der vogne på Fuk, Joanna og Zybr?


Kan vi ikke holde stemmerne herinde, og tage Seer debatten senere... Hvis det er muligt.

15-04-2015 21:31 #368

jeg har ret og vi har mistet vores seer. det sørgede seeren selv for

15-04-2015 21:31 #369

Allund der er stadig 50/50 chance for de vælger forkert....

15-04-2015 21:31 #370

altså ulvene behøver jo slet ikke gætte, det er kun os

15-04-2015 21:31 #371

Ændrer tilbage på zybr


15-04-2015 21:31 #372

simpelthen for lidt på fukdifu

15-04-2015 21:31 #373

hahahahaahha zonki. det er jo for aller sidste gang jo en ulv der er den ene 50% dvs man kan ikke vælge forkert

15-04-2015 21:32 #374

Asso, ved at sætte dine picks op allund.. så har vi med sikkerhed dræbt seer..

15-04-2015 21:32 #375

unvote fukdifuk


Vote zybr

15-04-2015 21:32 #376

Jeg tør godt og tage kampen op og hoppe i den ene vogn, fordi jeg hvor jeg står og jeg er Villager


Kongen og mig som vogne også ryger Kongen.

15-04-2015 21:32 #377

Jesus...


Seer snak 30 min før eod. Stem inde for vognene, frem det her random skyderi.

15-04-2015 21:33 #378

ja, vi har dræbt seer + 2 ulve garanteret på 3 dage. men det er sgu ikke min skyld seeren skriver i tråden at han er seer. han dræbte sig selv

15-04-2015 21:33 #379

perro luk nu røven du er død 100% enten er du ulv ellers seer. nitrrram kunne godt forstå det, hvorfor kan du ikke??

15-04-2015 21:33 #380

@All

Du har din seer imorgentidelig. Hvorfor hjælpe ulvene?

15-04-2015 21:33 #381

nej nej nej.. vi må aldrig ofre vores seer så tidligt.

15-04-2015 21:34 #382

Fordi jeg har spillet det her før.

15-04-2015 21:34 #383

zonki, han har jo ofret sig selv. omg!

15-04-2015 21:34 #384

syntes da klar vi skal tage zybr vogne nu der ingen gider fuk som jeg valgt


15-04-2015 21:35 #385

så fatter jeg det seriøst ikke pedro, hvis du har spillet det før så ved du også at ulvene godt ved om de selv er ulve...

15-04-2015 21:35 #386

bare fordi man claimer seer så er man det ikke! Årsagen kan være mange!

15-04-2015 21:35 #387

@allund


Jeg er stærkt imod den tankegang. Lad os tage den i morgen..


Vogne joanna og zyybr?

15-04-2015 21:36 #388

enig Zonki

15-04-2015 21:36 #389

Nu skal du ikke flytte stemmer væk fra joanna igen igen igen!

15-04-2015 21:36 #390

jeg tager ikke noget imorgen, fordi enten er perro en indbygger der ødelægger et sikkert ulve kill ellers er han en seer eller ulv. eneste 3 muligheder..

15-04-2015 21:37 #391

og det kan han forhåbentligt se når vi laver eval af det her..

15-04-2015 21:37 #392

Vi kan og SKAL ikke ofre vores seer for et ulvekill så tidligt i spillet. EOD. Seer er vores bedste chance.

15-04-2015 21:37 #393

brb 5 min

15-04-2015 21:37 #394

synes absolut ikke det hænger sammen. Jeg går med de oprindelige vogn

15-04-2015 21:37 #395

følger allun som jeg skrev tidliger


vogne er k0ngen1 og zybr


da kun perro & zonki syntes allun plan er dårlig


forstår den ikke helt men følger allun og håber

15-04-2015 21:39 #396

så mine village venner stem der inde

15-04-2015 21:39 #397

følg du bare allund, så har ramt forkert hver evig eneste gang med sine analyser.. det er sq for retarded det her.. at i ikke kan se vi outer vores seer for et måske ulve kill. og samtdig får allund igen lov til at flytte stemme før lukke tid.. stam op ffs

15-04-2015 21:39 #398

Whaaaat hvordan kan man ændre vogne 20 minutter inden lukketid og så med noget man ikke forstår..

Vil i kun skabe splid???

15-04-2015 21:39 #399

kom nu igang folks. Det sørgeligt det her

15-04-2015 21:40 #400

knuser du følger nada hvis du tror min plan indeholder zybr... men altså det er også gg lige meget hvad. har indset at jeg åbenbart har placeret den mest retardede stemme og der er ikke noget at gøre. imorgen når kongen viser sig ikke at være ulv er det pludselig fra perro min skyld.. det er så vildt.

altså hvis jeg ikke på sætte de to vogne op som repsak og kongen så er intet min skyld og jeg kan heller ikke løse noget

15-04-2015 21:40 #401

hvor er jensen og repsak

15-04-2015 21:40 #402

Joanna - Lone eller zybr ! GO GO.

15-04-2015 21:40 #403
OP

Votecount til og med #401


[] Allundberg - k0ngen1
[] fukdifuk - Joanna47
[] Jensen - Unvote
[2] Joanna47 - zybr
[3] k0ngen1 - zybr

[] Kjeldgaard1/Perro - zybr
[] Knuser - k0ngen1

[] LoneRangR -
[] Nitrrrrrram - Repsak
[] mckrogh -zybr

[1] Repsak
[] zonki - Joanna47
[4] zybr - k0ngen1

15-04-2015 21:41 #404

zybr

15-04-2015 21:42 #405

allun der var zybr vogne men jeg fulgte dig skrev jeg


zonki hvorfor flytter du fra en vogn til en anden??

15-04-2015 21:43 #406

For at sikre mig vi ikke outer seer som allund er i gang med. Og for at Allund ikke får lov at flytte stemmer igen inden lukke tid.

15-04-2015 21:43 #407

Sikkert for at gøre den mere sikker da Joanna ikke ser ud til at blive hængt. Giver imo god mening

15-04-2015 21:43 #408

du skriver 3 vogne du hopper fra johnna til zybr

15-04-2015 21:43 #409

knuser synes det er dig som skal komme med være argumenter for at flytte

15-04-2015 21:44 #410

Men at hænge mig er waste of time. omg syntes jeg har bevist SÅ meget for at vise jeg ikke er ulv. Der sidder nogle ulve og styrer de votes som de vil og idag er det mig som stårp å skud

15-04-2015 21:44 #411

knuser.. læs min kommentar igen.. så forstår hvor jeg ikke kan tage den 3. vogn

15-04-2015 21:44 #412

jeg kan ikke bruge perro til en skid så flytter tilbage til nitrrams bud, da det er fuldstængigt ubrugeligt alt hvad perro skriver.

zonki er jeg ikke sikker på om har en bedre forståelse for spillet end mig og derfor er et godt stykke foran eller om han er ulv.

hvis nitrrrams bud ikke rammer stemmer jeg på nitrrram imorgen. og det er endeligt fra mig nu, og jeg skriver 0 indlæg fra nu af indtil efter lynch imorgen udover min stemme på nitrram imorgen hvis han løj


repsak


og jeg flytter sgu bare før lukketid igen fordi jeg alligevel har tabt ud fra hvad man kan se idag... WP til ulvene

15-04-2015 21:45 #413

zybr for fan. Så ld os se om der er mere bid i lone.


Unvote zybr

Vote lonerangr

15-04-2015 21:45 #414

@Jensen

Er du med eler hvad?

15-04-2015 21:46 #415

Jeeeezzzuz hvor votes flyver rundt i stedetfor at følge 2 vogne....

15-04-2015 21:47 #416

Hvem er de to vogne for helvede? Hele tiden mere end to navne i spil?

15-04-2015 21:47 #417

kan vi få navne på de to vigne tak?????

15-04-2015 21:48 #418
zybr skrev:Jeeeezzzuz hvor votes flyver rundt i stedetfor at følge 2 vogne....

Enig, men er sq ked af det, jeg er ret sikker på du er villa. Men heller ofre dig fremfor at oute seer. Jeg sagde det allerede tidligere, at vi skulle have noget vi holdte os til. så blev folk stumme, og når de kommer på tale og i fare, så dukker de op og laver ballade.


Vogne Joanna, zybr

15-04-2015 21:48 #419

Hvem er i vognene?????

15-04-2015 21:48 #420

vognene er repsak eller repsak, der er ikke andet at gå efter

15-04-2015 21:49 #421

Hold nu op Allund. Vi har da stadig massere af muligheder. Det er bare ikke konstruktivt for en villa at lede efter seer.

Du er nu igang med at gøre deres 50/50 beslutning til en 100% sikker beslutning. Jeg er stærkt uenig i din taktik.


Alle stemmer på repsak, Kongen, Nit eller mig vil kun hjælpe ulvene.


Jeg bliver ved Zybr. Det lader til at vores vogne giver lidt rav i den. Tror at vi har en ulv i en af dem.

15-04-2015 21:49 #422

unvote lonerangr

Vote zybr

15-04-2015 21:50 #423
OP

Votecount til og med #422


[] Allundberg - Repsak

[] fukdifuk - Joanna47
[] Jensen - Unvote
[1] Joanna47 - zybr
[2] k0ngen1 - zybr
[] Kjeldgaard1/Perro - zybr
[] Knuser - k0ngen1
[] LoneRangR -
[] Nitrrrrrram - Repsak
[] mckrogh -zybr

[2] Repsak -
[] zonki - zybr

[5] zybr - k0ngen1

15-04-2015 21:50 #424

hvornår har jeg ledt efter en seer? aldrig. jeg har tilgengæld fået smidt i hovedet at nogle hard claimer det, hvis man hardclaimer som nitrrram er man villig til at dø for det, du var åbenbart ikke...

15-04-2015 21:51 #425

Stop nu den seer snak ffs.. Lad ulvene om det...

15-04-2015 21:51 #426

jensen og repsak kom nu igang

15-04-2015 21:51 #427

men altså fint nok hvis i hellere vil stemme på en måske 30% zybr end en confirmed 50% repsak

15-04-2015 21:52 #428

venner kom nu vil tager repsak eller kongen nu der er forviring igen ved vores vogne

det er klar bedere en at spread vores stemmer og flere


der er kun 2 der taler for det er et dårlig valgt zonki og perro



15-04-2015 21:52 #429

Jeg må prøve og reddemin egen røv og syntes vi skal holde fast i repsak i vogn.


Jeg skifter stemme til Repsak


Da en stemme på mig er endnu en spildt dag, End of story.

15-04-2015 21:52 #430

repsak

15-04-2015 21:52 #431

er vi ved at lave to nye vogne?


15-04-2015 21:52 #432

i det mindste kan zybr se at det er en spildt dag. altid noget

15-04-2015 21:53 #433

jeg blir vanvittig. Hvem er i vognene?

15-04-2015 21:53 #434

altså hvad andre synes skal være en vogn som de er mere end 50% på må de om. det er flot så

15-04-2015 21:53 #435

ja repsak og kongen


mckrogh stem der inde for

15-04-2015 21:53 #436

Repsak og mig


Og jeg er villager så kan du selv bestemme hvordan du vil sætte det.

15-04-2015 21:54 #437

hvis vores seer dør i nat, tilter jeg max...

15-04-2015 21:54 #438

kun 2 der taler for vi ikke skal og de holder lange pauser inden de skriver

15-04-2015 21:54 #439

Allund er du på repsak? Stoler på dig allind

15-04-2015 21:55 #440

altså dem der stemmer repask skal stemme nitrrram imorgen. om alle så stemmer mig om 2 dage må i selv om
jeg er på repsak da der er 50% chance for at nitram har sagt sandheden. og er meget glad for hans indbygger peak på zonki

15-04-2015 21:55 #441

unvote zbyr

Vote repsak

15-04-2015 21:55 #442

hvis repask er indbygger

15-04-2015 21:55 #443
mckrogh skrev:hvor er jensen og repsak

FFS. Lige kommet tilbage 21.45, og så er der 200 posts!

15-04-2015 21:56 #444

Well. Vi har da fået lidt info i aften. Vi får sikkert ikke noget på Zybr, debatten giver meget info.

Brug nu denne eod senere i spillet.

Regner med at jeg ryger i nat, så GG...

15-04-2015 21:56 #445

ok. Vi er fucked hvis det her kikser

15-04-2015 21:56 #446

ULVET jensen!!!

15-04-2015 21:56 #447

Forstår slet ikke hvorfor vi skifter n

15-04-2015 21:56 #448

hvis du regner med det skulle du nok have stemt på kongen

15-04-2015 21:57 #449

ja men vi satser stort som i poker :)


15-04-2015 21:57 #450

hvad er count`?

15-04-2015 21:58 #451

Ok, det var umuligt at nå at læse alt, med så mange posts. Jeg ryger på Repsak pga seer issuet tidligere. Enten har Nitram ret, eller også ryger han selv i morgen.

15-04-2015 21:58 #452

@Zonki


Jeg har dog jensen som villa. Dette er ikke et peek, men synes at han er villa'ish. Skrev også i en tidligere post at han først var på til eod.

15-04-2015 21:58 #453

GL HF all. Jeg tror den er der denne gang ved votes på repsak. Hvis jeg ryger så kan jeg da få lavet noget konstruktivt på arbejdet imorgen

15-04-2015 21:58 #454

4 zybr og 5 repsak tror jeg

15-04-2015 21:58 #455

bliv nu på repsak og se hvem der reager og hvordan det kan helt sikkert bruges i morgen

15-04-2015 21:59 #456
Jensen skrev:Ok, det var umuligt at nå at læse alt, med så mange posts. Jeg ryger på Repsak pga seer issuet tidligere. Enten har Nitram ret, eller også ryger han selv i morgen.

Og lige for at fortsætte. Har Nitram ret, så er det win (dog mærkelig strategi), og ellers er det worst case Villa i dag, og en ulv i morgen med ham.

15-04-2015 21:59 #457

av knuser og zybr stemte samtidigt

Ser ulvet ud

15-04-2015 21:59 #458

Husk og lig mærke til hvis der kommer ændringer i votes fra Mr xxx til mig her så tæt på deadline som muligt

15-04-2015 21:59 #459

@Perro, det var også bare en sjov kommentar.. jeg er ikke sikker på jensen - Har ikke taget så meget stilling til ham. Så vil ikke kalde ham det ene eller andet :)

15-04-2015 21:59 #460

jensen du læser og forstår, fedt fedt

15-04-2015 22:00 #461

Nitrrrr ryger imorgen hvis han har løget. Længere er den ikke

15-04-2015 22:00 #462

ok. GG

15-04-2015 22:01 #463
OP

NAAAAAAT!!!!


Ingen poster mere

15-04-2015 22:01 #464

kom nu skal pisse :)

15-04-2015 22:02 #465

Service announcement


Vi skal til at spille en omgang turbo werewolf: http://www.pokernet.dk/forum/werewolf-turbo-tilmeldingstraad-onsdag.html


Kom og leg med os! Et spil tager lidt over en time.

15-04-2015 22:02 #466
OP

Final votecount


[] Allundberg - Repsak
[] fukdifuk - Joanna47
[] Jensen - Repsak

[1] Joanna47 - zybr
[] k0ngen1 - zybr
[] Kjeldgaard1/Perro - zybr
[] Knuser - Repsak

[] LoneRangR -
[] Nitrrrrrram - Repsak
[] mckrogh -Repsak

[6] Repsak -
[] zonki - zybr

[4] zybr - Repsak


Rettelser til mig inden 2215

15-04-2015 22:06 #467

Shit glemte den her men gg

15-04-2015 22:15 #468
OP

Repsak blev lynchet med stor enighed.


Han var vanilla villager


Night actions til mig inden 6.00


← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar