@ Hep
Altså en Villain som spiller 20/14, hvor meget åbner han utg?
Hvis du kigger efter i post #22 har jeg givet ham top 8%. Det er obv til debat og du skal være velkommen til selv at poste en sim med en anden range.
Af den range han åbner utg, hvor stor en del af den potter han ud i 2 mand(den ene en kæmpe tyr)for derefter at potte igen vs ham der har callet på mellemhånd?
Jeg mener obv det er ganske tæt på den range jeg postede. men igen er det til debat og hvis du mener hans range er anderledes, skal du være velkommen til at poste en anden sim.
Mangler din kalkulation ikke DS hænder med sscc?
Sikkert, du tilføjer dem bare og ser hvad de ændrer på.
Jeg finder dit bud på villains pot/pot range alt alt for bred, en kæmpe del af de hænder må han c/c i stedet for bare at potte løs.
Igen, du giver kredit hvor kredit ikke er fortjent. Er det dig der er villain? Eller er det en 16 tablende 20/14 klovn hvis tankegang er nogenlunde sådan her når han skal vælge at cbette: Har jeg noget, bet!. Har jeg ikke noget, check!
@ Jungle
Altså, på den ene side mener du han har meget få kombos af rigtig stærke hænder, men på den anden side er hans range stort set renset for bluffs/semibluffs? Så du tænker at når han potter turn har han bare ca. altid noget, og i gns er det så noget vi har 65% mod?
Bare for at forstå...
Pretty much. Hans range er med 95% ssh store stærke hænder og decent nutty combo draws. Han har ikke AAK2r med potentielle nut blockers der barreler for at sætte stort river bluff op. han har heller ikke AK99 der gør det samme.
Jeg tror det er vigtigt for en del at forstå at vi spiller en kæmpe klovn der er ekstremt exploitable og aldrig vil exploite os, hvis vi tillod ham.
Vi spiller ikke Odds_Oddsen på 50/100, vi spiller heller ikke Asger på 10/20, ej heller Tappinasti eller Joeri på 3/6.
Det er simpelthen at udtænke sig selv, hvis man vil lave denne her hånd om til en bluff catcher i det her spot. Uagtet at det måske skal være en bluff catcher mod kompetent modstand og uagtet at en GTO strategi måske vil diktere et kald. Villain lader sig skampule med sine linjer og vi skal selvfølgelig stå klar med erigeret lem når vi får chancen
Redigeret af HolchKnudsen d. 17-10-2013 18:25