Owned by BETSAFE

#1| 0

Får en mail fra Betsafe hvor de giver 50kr som man frit kan spille for, med det eneste krav at man ¨like¨ dem på facebook. Gør jeg så og laver en raket og rammer 2700 kroner. Jeg udbetaler så det meste og er på toppen over de ¨gratis¨ penge. 2 timer efter jeg har udbetalt mine penge logger jeg ind for at bruge resten hvor jeg så får den dejlige besked ¨Account closed¨. Kontakter asap deres live support hvor de skriver at mit account er lukket og forbliver lukket pga ¨Its more then one customer from the same IP that have used this bonus and the terms and conditions says that it´s only allowed to get one bonus per IP-adress¨' jeg er den eneste i mit hus med et Betsafe account.... wtf??

13-09-2010 18:49 #2| 0

Lyder klamt!! Rådden branche!!

13-09-2010 18:53 #3| 0

Sorry for typos btw. Pænt tosset pt.

Har ingen intention om at droppe den her sag, da det er mange penge for mig samt føler jeg mig virkelig dårligt behandlet. Har vi evt en talsmand fra Betsafe her på sitet?

13-09-2010 18:55 #4| 0

Kontakt evnt profilen -balle-. Han er ansat hos Betsafe afaik.

13-09-2010 18:56 #5| 0

Henrik. F: As my collegue told you we cant give you the winnings because there is a lot of other customers on your IP that has used this offer

Alexander Pedersen: i´m the only one with a regristered Betsafe account on my IP adress

Alexander Pedersen: so there is no way i could abuse it

Henrik. F: There is more then your account under your IP address

Henrik. F: Im sorry but this is our final decision and we will not do any exeptions in this case

Alexander Pedersen: What are your talking about?

Alexander Pedersen: this is the weakest support i have ever met

Alexander Pedersen: You send me a email with and offer

Henrik. F: Im sorry but this is the case

Henrik. F: We cant do anything about it

13-09-2010 18:57 #6| 0

@pokerphace99
Smid mig lige dit brugernavn så skal jeg kigge herpå asap... ;-)

13-09-2010 19:07 #7| 0

Har sendt håber du kan hjælpe for live-chatten er bare en bot tydeligvis

13-09-2010 19:13 #9| 0

Mm, de lukker vel ikke din konto med mindre der er noget om snakken.

Kørte Betsafe ikke med at man fik 50/100 kr gratis bare ved at oprette sig hos dem i sin tid?
Mindes da jeg oprettede en par profiler og bustede min(e) raketter.

13-09-2010 19:13 #8| 0

@pokerphace99
Jeg undersøger sagen, og du får respons herpå snarest muligt. Men tro mig vores support er ikke en bot... ;-)
Vi har ikke i sinde at "snyde" dig for dine penge uden en grund, da det trods alt er småpenge i vores verden...

Jeg skriver så snart jeg har et overblik ;-)

13-09-2010 19:16 #10| 0

Det lader til at sagen er løst... :-)

13-09-2010 19:17 #11| 0

live-chatten er bare en bot

13-09-2010 19:26 #12| 0

Hvad skete der i sagen? Får han alle sine penge?

13-09-2010 19:35 #13| 0

Super dårlig stil, der er tilsyneladende ingen der har lært at Bet365 skandalen!

13-09-2010 19:36 #14| 0

Kontoen er genåbnet, og alle pengene kan hæves :-)
Der var vist sket en misforståelse...

13-09-2010 19:37 #15| 0

@peter
Øh hvad..?

13-09-2010 19:39 #16| 0

Ja problemet er blevet løst det var en misforståelse fra deres side.... men var lige ved at gå op i det røde felt så jeg undskylder meget for typos og generalisering af betting sider :) bare ærligt hvis ens 0-2 barca hercules lotto penge skulle tages :D

13-09-2010 19:41 #17| 0

"Misforståelse"

13-09-2010 19:42 #18| 0

Dejligt at Betsafe er vakse på tasterne herinde og er i stand til at hjælpe. WP -Balle-/Betsafe.

13-09-2010 19:45 #19| 0
Henrik. F: Im sorry but this is our final decision and we will not do any exeptions in this case
13-09-2010 19:50 #20| 0

@ ImStillA

Blev også selv lidt forarget over den kommentar :)

13-09-2010 19:51 #21| 0

WP Balle

13-09-2010 20:01 #22| 0

@balle

Synes bare det er sick, at der i første omgang kan komme så sygt et spot off svar ifht virkeligheden.

Håber OP havde fået sine skillinger efter nogle mails osv, men tvivler når kundesupport er så ubehjælpelig og fast i sine anklager.

Gudskelov har du da reddet hans skillinger og et ry. WP!

Hav en god aften.

13-09-2010 20:07 #23| 0

Glad for du har fået dine penge.

Gad godt vide hvad der var sket, hvis du ikke havde postet herinde....
kald mig bare mistroisk.

13-09-2010 21:05 #24| 0

"Gudskelov har du da reddet hans skillinger og et ry. WP!"

Det redder da på ingen måde Betsafe's ry !!

Kunne godt tænke mig at vide hvor mange kunder, der oplever disse "misforståelser" og bare giver op.

13-09-2010 21:14 #25| 0

Enig med Lecter

Kan heller ikke se dette redder Betsafe's ry.

Men derimod at PN viser sin styrke/hjælp her.

13-09-2010 21:29 #26| 0

Er jeg den eneste, der er lidt nysgerrig efter at vide, hvad denne misforståelse var?
Synes umiddelbart det lyder underligt, at livesupporten kan komme med SÅ klar en overbevisende melding om situationen og det så bare er en misforståelse.

Slet ikke for at brokke mig over Betsafes service, synes i bund og grund det er god stil at det gør noget ved situationen - jeg undrer mig bare !

13-09-2010 21:47 #27| 0

@Pisfisk

Hvordan kan det nogensinde være "WP" af Betsafe i denne situation?? Det er jo ret tydeligt, at OP aldrig havde fået sine penge, hvis han ikke havde skrevet sin post her på pokernet og fået hjælp af -balle- !! Det er imo et kæmpe problem hos mange pokersider, at deres support ofte er pisse arrogante..

13-09-2010 21:58 #28| 0

@pokerdonky

Enig i sidste kommentar. Nogle mere end andre. Men derfor er det da netop WP af den danske afdeling af Betsafe at have en profil på PokerNet der træder til i disse situationer, og WP af -Balle- at være opmærksom på dette. Enig i at den er skidt spillet af Betsafe Live Support i første omgang.

13-09-2010 22:10 #29| 0

Super god stil at balle tager affære :-)

13-09-2010 22:17 #30| 0

Misforståelsen var at deres tilbud om at få 50kr kun galdt 1x per IP-adresse hvis det giver nogen mening :) Dette gjorde jeg på min IP-adresse derhjemme hvor jeg ved jeg er den eneste som har en Betsafe konto. Misforståelsen stod i at jeg idag loggede på et andet sted altså en anden IP hvor der åbenbart har været andre Betsafe brugere som har benyttet tilbudet. Efter en længere samtale med supporten kom de frem til at de havde lavet en fejl osv.. Men der var langt fra : Final decision og til misforståelse :)

13-09-2010 23:09 #31| 0

Langt ude. Det er så flabet at få "This is our final decision" smækket i hovedet, når man tydeligvis har retten på sin side. En supporter bør vel være åben over for den kunde han/hun hjælper, så de kan komme frem til den rigtige løsning.

Hvis du går ned og brokker dig over et eller andet i dit lokale supermarked, forventer du vel at en medarbejder forklarer dig butikkens synspunkt på sagen og hvorfor/hvorfor ikke du får medhold. For satan der ville være mange sure mennesker, hvis medarbejderne var lige så arrogante som supportere kan være. Dermed ikke sagt at alle sammen er det :)

13-09-2010 23:15 #32| 0

Heldigvis får flere og flere folk efterhånden øjnene op for at det er god stil og en nærmest sikker gevinst at behandle sine kunder godt.

Det er trods alt spillerne der betaler gildet, så bør man sku også behandle dem med en vis form for respekt og behandle dem godt.

13-09-2010 23:43 #33| 0

Sick skidt support BS

Heldigt balle får rettet op på det.

14-09-2010 03:59 #34| 0

Så klamt hvordan mange store poker/betting sider er blinde af grådighed og udnytter deres "terms and conditions" til enten at, midlertidigt blocke cashouts så der måske kan blive spillet for pengene, eller direkte frarøve penge fra spillere der ikke lige laver en post på 2+2 eller PN.

Den dag andre store pokersider begynder at tænke mere langsigtet vil PokerStars først have reel konkurrence som markedsledere IMO. Lader dog umiddelbart ikke til at bwin, Party eller Pacific m.fl. er på vej i den retning.

En et lille ekstra-klamt eksempel:

Mener det er Pacific der for noget tid siden begyndte at tage %'er af inaktive ruller hver måned som en administrationsfee. AD!


back on topic: GJ -balle- og BJ Betsafe

(nej, ikke blowjob pervs :D)

14-09-2010 07:31 #35| 0

@Balle / OP

Jeg fik at vide af support at de 50 kr. skulle gennemspille 20 gange på sportsbetting til min. odds. 1,5, inden det var muligt at trække dem ud? Det lader til at OP har gjort det igennem Poker?

14-09-2010 08:20 #36| 0

@danm negativ... Som du kan læse I de andre posts fik jeg spillet bonusen igennem via odds blandt andet vha barca - hercules kampen :-)

14-09-2010 10:06 #37| 0

Skidt skidt skidt Bet"safe". Var OP ikke PN'er havde han jo aldrig set skyggen af sine penge.

14-09-2010 10:21 #38| 0

Lyder ikke for heldigt..

Men deres support var i min "storhedstid hos Betsafe" ganske enkelt unik..

Deres svenske manager(ved ikke om han stadig er der), som jeg overhovedet ikke kender.. ville låne mig af egen lomme, pga deres betalings-side(Ecash tror jeg det hed) fuckede op..

Men de havde nu også tjent en god skilling på mig..

14-09-2010 10:37 #39| 0

"Misforståelsen stod i at jeg idag loggede på et andet sted altså en anden IP hvor der åbenbart har været andre Betsafe brugere som har benyttet tilbudet"

Det er da også for latterligt at du ikke kan logge på din konto et andet sted, hvis en af dine kammerater f.eks. også har benyttet sig af tilbuddet.
Det må da være sket i flere situationer rundt om.

Og hvis du aldrig havde skrevet her inde på PN, tror jeg ikke du havde set nogle af dine penge.

Jeg bruger i hvert fald ikke Betsafe igen. Eller Bet365 for den sag...

14-09-2010 11:20 #40| 0

Jeg må vist være med Pisfisk på den her....

Er det dårlig service til at starte med - Ja absolut...
Men er det kanont at være dansker og have muligheden for at få tingene gjort fordi vi har pokernet og en repræsentant fra Betsafe der kan hjælpe når man skriver om sine problemer herinde - Ja absolut! :)

Sagen blev løst til UG og lignende sager opstår jo på alle sites...
Er da i hvert fald ikke første gang jeg har hørt om lignende situationer men pga Balle og Pokernet blev den her løst relativt hurtigt efter Balle blev opmærksom på den...
Det er da klasse.




14-09-2010 13:52 #41| 0

I skal alle tænke på at vores support bliver nødt til at forholde sig yderst strikse overfor vores opsatte regler ifm. promotions osv., da der desværre også er folk der ønsker at udnytte disse tilbud.

Men ingen tvivl om at udmeldingen om, at beslutningen er endegyldig er noget uheldig, men heldigvis blev sagen løst. Dermed ikke sagt at andre af vores kunder ikke kan være uheldige og ikke blive hjulpet retfærdigt, men det kan, grundet ovenstående, være svært at altid at "dømme" rigtigt...

Jeg vil dog altid gøre hvad jeg kan for at PN'ere får den rette behandling :-)

14-09-2010 13:58 #42| 0

skræmmende at tænke på at der formentlig intet var sket, hvis ikke Balle har været dansk og aktiv på pokernet.

Gad godt lige have en liste over hvilke site der har danske representanter på PN, så man ikke spiller de andre steder.

04-10-2010 19:08 #43| 0

Så den gal igen. Ikke engang en måned efter. Læs min sag her - www.betxpert.com/forum/bookmakere/vis/betsafe-lukker-min-konto


Er havnet i præcis samme situation som Pokerphace99. Lukket konto en arrogant support der ikke vil hjælpe og en masse frustrationer. Nu har jeg PM'et -balle- og håber han kan hjælpe til ligesom han gjorde her.

04-10-2010 19:31 #44| 0

Betsafe er en elendig og ussel forretning.
Bettede der en del før i tiden, men absolut ikke længere.

04-10-2010 19:45 #45| 0

Så forstår jeg bedre, de sender alle disse mails med freespins, hvis det bare er i håb om, at kunne lukke folks kontoer ( med deres i forvejen indestående ), hvis det rent faktisk skulle lykkes at vinde på disse freespins.

04-10-2010 19:50 #46| 0

@ Evol

Læste lige din tråd igennem. Det er godt nok nogle arrogante svar, du får :(

04-10-2010 19:54 #47| 0

Læst din sag Evol, og det lyder også helt forrykt at de uden videre lukker den.
Syntes det er en rigtig god trend, at folk ikke gider at spille hos sådanne sider, så det vil jeg også gå ind for.
aldrig mere Betsafe og Bet365.

gl med at få kontoen åbnet

04-10-2010 21:47 #48| 0

Hvad er der sket på Bet365, siden flere advarer mod dem?

Er det "kun" sagen med proen(kan ikke huske hvem...egemo?) der ikke kunne få sit lovede EPT-sæde, eller har været andre "skumle" sager på Bet365?

04-10-2010 22:17 #49| 0

Umiddelbart var Egemo-sagen nok for mig. Udover det syntes jeg bare ofte man hører at folk kun kan bette meget små beløb på diverse væddemål, og at supporten ikke altid er i top.
Fandt også denne tråd.

www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=228036

Tror bare jeg har dannet mig et dårligt billede af dem generelt :)

04-10-2010 22:22 #50| 0

Sig dit job op -balle- :)

04-10-2010 22:30 #51| 0

Jeg har ikke noget i mod at de sætter limit på spillerne eller de siger "ud af min kiosk", så længe man får sine skillinger med sig på vej ud af døren :-)

Jeg går først i baglås, når folk får lukket deres account med spinkle forklaringer og tilbageholdelse af indestående.

Mener ikke at have hørt/læst om dette på Bet365...wrong?

Mht. bettinglimits er jeg sådan lidt tjaeh tjoeh...man kan jo bare finde et andet sted at stikke ud, hvis man ikke synes man kan få nok til midten.
Folk vælger jo også bank efter rentesatser og irma/netto efter mælkepriser!

04-10-2010 23:22 #52| 0

@ ALLE
Undskyld for hijack..
Kan det passe man skal skrive mail til Betsafe for at få sin præmie for race?
Lige så med penge fra cash back?

/MagnusF

05-10-2010 01:06 #53| 0

@Magnus
Ja, i hvertfald for at faa fra deres interne race. Skal ske senest den 5. saavidt jeg husker. Ved ikke om du skal skrive for at faa vip-bonus, men du kan lige saa godt goere det.

@Standard
Der var ogsaa en sag under VM, hvor et indgaaet bet efter kampens afsluttelse pludselig blev aendret til nye odds.

05-10-2010 15:01 #54| 0

Hah åbenbart ikke alle der er lige så heldige som Pokerphace99. Balle kan ikke gøre noget, også selvom jeg har påpeget mit problem er identisk. Betsafe vil ikke svare på emner længere. Jeg kan ikke gøre en skid og må se langt efter mine penge.
Det værste er næsten man er anklaget for snyd, uden de er kommet med nogle som helst beviser eller noget. Og når man så ser en sag som Pokerphace99 kan få gennemtrumfet hans sag mens man ikke selv kan forstår man jo ingenting. Jeg er ihvertfald færdig med Betsafe.

05-10-2010 15:12 #55| 0

Jeg har kun gode erfaringer med Betsafe og deres support!

05-10-2010 15:25 #56| 0

@Evol
Jeg har aldrig sagt at dit problem var identisk. Vores finansafdeling har argumenteret kraftigt hvorfor der er sket som der er, hvilket er en klar overtrædelse af vores regler.

Hvorfor skulle vi lukke din konto pga. et i vores regnskab yderst lille beløb? Vi beskytter vores forretning, og har naturligvis ikke i sinde at snyde nogen, heller ikke dig.



05-10-2010 15:31 #57| 0

Og jeg har i øvrigt bedt finans kigge herpå igen...

05-10-2010 15:37 #58| 0

Nej beklager hvis jeg fik det til at se ud som om at det var dig der sagde sagen var identisk.

Det er noget jeg selv tolker. Jeg har fået præcist samme svar som Pokerphace99. Kan kun citere hvad han skrev "lukket pga ¨Its more then one customer from the same IP that have used this bonus and the terms and conditions says that it´s only allowed to get one bonus per IP-adress¨' jeg er den eneste i mit hus med et Betsafe account.... wtf??"

Derfor jeg siger det er det samme problem. Og det ærgrer mig han kunne få det løst mens jeg ikke kan.

05-10-2010 15:47 #59| 0

@Evol

Det virker som om Betsafe hustler dig hårdt.

Jeg er færdig med Betsafe.

/N-V-M

05-10-2010 16:09 #60| 0

Alle bonus-sager hvor vores regler bliver overtrådt bliver behandlet individuelt og med et åbent sind, selvom vi kunne lukke for den gældende konto.

@Evol
Holdningen i din sag har desværre ikke ændret sig...

05-10-2010 16:16 #61| 0

Jamen jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Ligesom Pokerphace99 har jeg aldrig overtrådt jeres regler. At jeg så har været på et fælles netværk på et tidspunkt hvor der muligvis har været andre Betsafe bruger er den eneste realistiske grund jeg kan se hvorfor jeg skal straffes. Men jeg undres stadig over hvordan Pokerphace99 kunne få løst hans sag.

05-10-2010 16:26 #62| 0

det Betsafe misforstod ved mig var at et par dage efter jeg havde vundet på deres bonus loggede jeg ind på noget andet net hvor andre også havde lavet en bruger... Og de havde ikke set jeg havde lavet brugeren på en anden IP. Håber det hjalp lidt :) men begge problemstillinger ligner hinanden meget :S

05-10-2010 16:37 #63| 0

Lidt ros til Betsafe og deres support...
Jeg skrev igår i denne tråd om man skulle sende en mail ind, for at få udbetalt præmie for race og for at få sin cash back.
Jeg skrev med support, og de bedte mig sende en mail.
Jeg skrev så hvor mange points jeg havde optjent og hvilken placering jeg fik i september racet.
I dag logger jeg på min mail, og kan se at de har skrevet. Jeg havde åbenbart glemt at tilmelde mig deres cash back, og derfor var den ikke udbetalt, dette skulle jeg huske til næste gang. Altså, var det min fejl at jeg ikke fik cash back, men alligevel havde de flyttet de penge jeg havde tjent i cashback over på min konto! WP!
Desuden fik jeg også min præmie for race, bare hvis nogen skulle være i tvivl.

/MagnusF

05-10-2010 16:42 #64| 0

men hvorfor skal man selv køre krav på en præmie man har vundet?

Hvorfor bliver den ikke bare udbetalt, ligesom cashback gør?
Er det i håbet om at nogle spillere glemmer/ikke aner at de har optjent nogle $?

Tror jeg vil foreslå kassedamerne i brugsen at gøre det samme, lad være med at give byttepenge med mindre kunde spørger efter det

05-10-2010 17:08 #65| 0

Jeg har tænkt præcis det samme, og ja, jeg tror der er mange som glemmer at skrive ind..

05-10-2010 17:50 #66| 0
Alle bonus-sager hvor vores regler bliver overtrådt bliver behandlet individuelt og med et åbent sind, selvom vi kunne lukke for den gældende konto.

@ -balle-

Skal dette tolkes som, at det er jeres humør på dagen, der afgør disse sager, men samtidig undrestreger kraftigt, at I kan lukke kontoerne, hvis det passer jer?.

Umiddelbart forstår jeg det, som at problemet opstår, hvis man benytter netværk, med flere brugere på samme IP.

Vil det sige at man udelukkende bør holde sig til KUN at logge ind på Betsafe fra sin hjemmecomputer, og ALDRIG logge ind andre steder, da disse IP'er bliver betragtet med i ens "beholdning" af IP'er.

Kort sagt som i OP's tilfælde, hvor han har logget ind et sted, hvor andre Betsafebrugere har været før.....Men har oprettet sig hjemmefra.

Vil Betsafe's alarmklokker altid ringe her ?
05-10-2010 18:25 #67| 0

Betsafe benytter sig af 3 store spiludbydere: Cryptologic, Ongame, NET-ent. Det eneste firmaet reelt styrer selv er odds, mens alt andet bliver varetaget af andre firmaer, hvor Betsafe så har købt rettighederne. Derfor foregår ting ikke automatisk, da firmaets bonusser, cash-back aftaler osv. ikke altid stemmer overens med firmaet som varetager hardwaren.

I tilfældet med cash-back, så bliver det manuelt krediteret kundernes konti hurtigst muligt efter at vi har passeret den 1. og de kunder som af mystiske fejl ikke har fået dem tager vi os af efterfølgende.

06-10-2010 10:34 #68| 0

Jeg kunne lige som Hawkeye godt tænke mig at få svar fra -balle- på om man reelt set ikke må logge på sin Betsafekonto fra sin arbejdplads, uden at risikere at de lukker ens konto. -Balle-?

06-10-2010 10:55 #69| 0

Crazy, og nu har de adgang til alle dine venner ....

Jeg var også igand med at adde dem som ven/like, indtil de via FB bad om adgang til mine venner; så kunne jeg godt se hvad deres plan var.

Det er jo egentlig smart nok, men også lidt råddent.

Man skal sgu være opmærksom hvad man laver på det der facebook...

www.dr.dk/Nyheder/Penge/2010/10/06/084153.htm

07-10-2010 17:27 #70| 0

@Balle:
Kan du ikke give os nogle generelle retningslinier for hvad vi må og ikke må, i forhold til IP adresser?
Begynder at blive lidt bekymret for min Betsafe account.

07-10-2010 18:23 #71| 0

@alle

Jeg kan godt forstå jeres bekymringer. Jeg får snarest nogle ensartet retningslinier så vi alle forbliver glade ;-)

Jeg vender snarest tilbage!

07-10-2010 21:38 #72| 0

Hej alle,

Jeg har modtaget følgende retningslinier fra vores finansafdeling:

Når en kunde har fået en bonus af forskellige årsager på Betsafe, så er reglerne således at man ikke må få den samme bonus flere gange. Dette er der mange mennesker igennem tidens løb, som har prøvet på at få og de bliver lukket og bandlyst fra Betsafe.
Vores finans-afdeling tjekker disse ting jævnligt og ligeså gør vores supportafdeling. Det foregår ved at vi tjekker spillerens IP-log, og hvis der er forskellige brugere der har fået den samme bonus på samme IP, så bliver kontoen lukket og vi afventer dialog med kunden. Derefter tages der en beslutning udfra de
beviser vi har via IP-loggen og via vores systemer.

Vi gør ikke nogle skyldige, før vi har haft en dialog herom!

Spiller du poker skal du ikke være nervøs ved at bruge forskellige IP-adresser. Disse problemer vi har oplevet her på det seneste har med bonusser at gøre.

Jeg håber det har besvaret jeres spørgsmål, men skriv endelig hvis I har yderligere spørgsmål... :-)



07-10-2010 22:12 #73| 0
Vores finans-afdeling tjekker disse ting jævnligt og ligeså gør vores supportafdeling. Det foregår ved at vi tjekker spillerens IP-log, og hvis der er forskellige brugere der har fået den samme bonus på samme IP, så bliver kontoen lukket og vi afventer dialog med kunden. Derefter tages der en beslutning udfra de
beviser vi har via IP-loggen og via vores systemer.

Vi gør ikke nogle skyldige, før vi har haft en dialog herom!


Er det her man skal grine eller græde ?

I de to sager her i tråden, er det ihvertfald IKKE dialogen med kunden, der er blevet opsøgt, men begge blev blankt afvist af supporten.

OP fik så sine penge, men kun i kraft af at være PN'er

Det er da fint nok med IP-check-sammenhæng, men burde da være hjemme-IP'en der tæller, og ikke som her, hvor alle mistænkes, hvis de logger på et sted, hvor andre Betsafebrugere har været.

Eksempel :

En spiller fra henholdsvis Jylland og Sjælland, mødes med en trejde ven på Fyn, hvor de lige skal ind og se på deres Betsafekontoer.
Dingeling lyder alarmklokkerne IP-sammenhæng hos Betsafe.
Vi lukker deres kontoer, da det er brud på reglerne ( hvis de tilfældigvis skulle have taget et bonustilbud, som de fleste vel tager, når de kommer )
07-10-2010 23:12 #74| 0

@hawkeye
Vi er nødsaget til at være på stikkerne ved disse bonustilbud, og efter disse to eksempler er vi blevet endnu mere opmærksomme på de problemer der kan opstå.

Endnu en gang vil jeg påpege, at vi ikke har i sinde at snyde nogen som helst for få tusinde kroner...

Jeg håber blot at vi ikke møder flere af disse sager, men skulle det ske vil vi tage hånd herom. Ligesom vi gjorde med disse.

07-10-2010 23:17 #75| 0

"Endnu en gang vil jeg påpege, at vi ikke har i sinde at snyde nogen som helst for få tusinde kroner..."


Men i vil gerne snyde folk for mange tusinde kroner ??? :)

07-10-2010 23:19 #76| 0

@ -balle-

I stedet for at ramme uskyldige, har i så overvejet en brugergodkendelse inden bonus frigives? Eller inden kontoen kan bruges?

08-10-2010 00:52 #77| 0

@-balle-
Hvordan kan det komme bag på jer at dette problem kan opstå? Og jeg vil stadig gerne spørge om jeg risikerer at få konfiskeret indholdet af min konto hvis jeg logger på den fra arbejde af, for blankt at blive afvist af jeres support.

Hvis i er så paniske for at folk misbruger jeres 50 kr.'s bonusser, var det så ikke nemmere at lade være med at uddele dem til højre og venstre? En IP adresse er jo på ingen måde en entydig identifikation af noget som helst, så måske i skulle overveje en anden måde at håndtere denne kontrol på. Og så håndtere det når folk anmoder om bonussen i stedet for bagefter når de har fået den.

08-10-2010 07:54 #78| 0

@jannikpro
Nej.

@imstilla
Hmmm nej. Men vi er ved at undersøge forskellige problemstillinger.

@joakimbl
Du kan roligt logge ind fra forskellige IP's. Og vi vil ikke stoppe med at have gratis konkurrencer. Det er trods alt begrænset hvor mange "problemer" der opstår herved.

21-10-2010 13:33 #79| 0

Hiver lige denne op igen, da jeg har en kammerat som har samme problem med Betsafe og jeg skal have oprettet 5 indlæg i forum for at kunne benytte postfunktionen herinde til at komme i kontakt med -balle- og forhåbentligt få noget hjælp.

Min kammerat har en konto som han har forsøgt at hæve på men den er nu blevet lukket pga bonusmisbrug, fordi han har været logget på fra vores netværk, hvor min kæreste også har en konto.

Såeh -balle- gider du måske hjælpe? Du må meget gerne kontakte mig på mail: [email protected] - går ud fra at jeg heller ikke kan modtage pb herinde endnu

21-10-2010 18:52 #80| 0

- balle

mig og min ven fandt det tilbud, hvor vi fik 50 kr. at spille for.
vi oprettede en profil hver ovre ved ham, og min blev så lukket senere pga. den der regl om at der kun må være en pr. IP.

jeg fik den så åbnet hjemme ved mig selv, og så loggede jeg så på min bruger hjemme ved ham efter en måneds tid ca.
det gør så at den åbenbart bliver lukket og at de ikke gider åbne den igen eller overhovedet gider hører på mig når jeg fortæller dem hvad der er sket.

i deres regler står der at man kun må modtage en bonus pr. IP, og ud fra det troede jeg sagtens at jeg kunne logge på ved min ven.

23-10-2010 14:12 #81| 0

Ja, så er den allerede gal igen!!!

www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=231445

Samme historie med ens IP´er.

23-10-2010 15:28 #82| 0
mig og min ven fandt det tilbud, hvor vi fik 50 kr. at spille for.
vi oprettede en profil hver ovre ved ham.


Men så har du jo også oprettet din konto på hans IP som ikke er tilladt?
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar