Nybegynder werewolf - efterår 2013, Dag 4

#1
NYBEGYNDER WEREWOLF - EFTERÅR 2013

Dette er en standard omgang werewolf (vanilla) udelukkende for nybegyndere. Setuppet er: 3 varulve, 1 seer og 9 normale indbyggere. Seeren har fået et indbygger peek n0 tilfældigt tildelt af GM (dvs. seeren kender allerede navnet på en indbygger lige nu).

Læs reglerne her: www.pokernet.dk/forum/nybegynder-werewolf-spil-proev-det.html

De vigtigste regler fra det ovennævnte link opremses her:

Der må IKKE postes om natten eller redigeres i ens posts!

Alle gode indbyggere må KUN skrive i tråden!

I må ikke citere/referere jeres rolle PM eller samtaler med GM!

Nattetider: Natten falder kl. 22 og varer indtil kl. 08. Der må først skrives i tråden, når nattehistorien er offentliggjort! Fredag, lørdag og søndag (weekenden) er slået sammen til en enkelt spilledag, hvor nat altså falder søndag kl. 22.

Spørgsmål: Når I har nogle spørgsmål omkring selve spillet (og altså ikke om hvordan man bedst spiller det el. lign.), så SKAL I indsende disse til en af de tre GM’s via PM. Det er ikke tilladt at stille spørgsmål omkring spillets mekanikker i tråden. Vi vil poste svaret til de fleste spørgsmål i tråden, men afsenderen af spørgsmålet vil forblive anonym.

Aktivitet: Det er vigtigt, at I alle sammen bidrager til tråden! Vi vil ikke tøve med at udskifte en person, hvis vi føler, at denne ikke har været tilstrækkeligt aktiv. I får ikke nødvendigvis advarsler.

Indbyggernes PM ser således ud:

"Du er blevet indbygger.

Du er en del af landsbyen. I vinder ved at udrydde ulvene.

Link til spiltråd: www.pokernet.dk/forum/nybegynder-werewolf-efteraar-2013.html"

Link til dag 1
Link til dag 2
Link til dag 3

Deltagerliste (8/13)
Baarup
Dophzzi
Eilama
Mags - Indbygger - Night Kill nat 2
Mollematen
Nilsson
NotACop - Indbygger - Lynch dag 2
Perro - Seer - Lynch dag 3
robertoloda - Indbygger - Night Kill nat 1
Toby93
Tuborg86
walth
zybr - Indbygger - Lynch dag 1

/ Thingyman, CykelNille & henrikthing

DET ER NAT. I MÅ IKKE SKRIVE I TRÅDEN ENDNU.
Redigeret af CykelNille d. 17-10-2013 07:57
17-10-2013 08:00 #2

Landsbyen vågnede denne morgen til et skrækindjagende skrig. Det kom fra Nilssons hus. Udenfor lå en livløs, sønderrevet krop. Situationen for indbyggerne var nu desperat.

Nilsson er død. Han var almindelig indbygger.

DET ER DAG.

17-10-2013 08:00 #3
Mod note

Vi befinder os nu i MUST LYNCH. Det betyder, ulvene vinder, hvis der lynches flere indbyggere. Det betyder endvidere, at en stemme låses fast, efter den er afgivet. Det er ikke længere muligt at skifte stemme eller unvote.

I must lynch spilles der med MAJORITETS LYNCH. Det vil sige, at når en spiller har mere end halvdelen af stemmerne, kaldes der omgående nat og der reveales umiddelbart efter. Der behøver ikke være en GM i tråden til at kalde nat! Når en spiller har majoriteten af stemmerne, er det ikke længere tilladt at skrive i tråden!
17-10-2013 08:41 #4

Ikke den bedste afslutning på i går.

Men hvad kan vi så bruge Perros peeks til?

Vi ved at af de overlevende er walth er sikker Ulv, og at Baarup er sikker Villa. Derudover kan vi vel konkludere at Mollematen også er villa, da han kraftigt ville have os til at skifte over til walth efter vi begyndte at søge svar hos Perro.
Samtidig skifter Eilama forholdsvist sent over til walth, og åbner for en lynch til ham, hvilket en fellow-ulv ALDRIG vil gøre. Derfor er han også bekræftet Villa.

Derefter efterlader det så Mig, Toby og Dophzzi tilbage, som de eneste uden forklaring på at stemme på Perro.
Bevares jeg gav da min forklaring 30 min inden EOD, så den håber jeg da på at i tror på.

Så for mig er spillet sådan set slut, walth nakkes i dag, og Toby og Dophzzi de næste 2 dage.

I andre skal så bare beslutte jer for om i tror på at jeg er Villa.

17-10-2013 09:39 #5

Dophzzi+toby93 lister #37+#39 dag 1
#38 D1 + #16 dag 2 <- eneste interaktion med dophzzi fra walth
Tuborg -> #156 D2. #128+#129 og #168 D3

D3 #203 -> #225, Dophzzi ser skidt ud.

Hvad jeg synes folk lige skal læse og tænke over, og så selvfølgelig efter kl 20.

17-10-2013 09:39 #6

Vent desuden med at stemme indtil alle har været på banen og delt tanker

17-10-2013 09:42 #7

Tror ikke på dophzzi og tuborg som værende W/W

17-10-2013 10:16 #8

Idag er det walth [\b]der skal ud, der er ingen grund til at holde en confirmed ulv i spil..
Jeg sidder i skole til kl fire, så kan først komme med langt posts omkring halv fem..
Men er enig i at jeg, dophzzi og Tuborg ser meget dårlige ud efter igår. Vil dog også gerne nævne eilama, der to gange skifter stemme uden det har betydning nogen af gangene ?

17-10-2013 10:17 #9

Var så meningen den kun skulle være walth med fed, sidder på Tlf så er luge med at huske at skrive det rigtigt :S

17-10-2013 10:21 #10
Toby93 skrev:
Idag er det walth der skal ud, der er ingen grund til at holde en confirmed ulv i spil..
Jeg sidder i skole til kl fire, så kan først komme med langt posts omkring halv fem..
Men er enig i at jeg, dophzzi og Tuborg ser meget dårlige ud efter igår. Vil dog også gerne nævne eilama, der to gange skifter stemme uden det har betydning nogen af gangene ?


Hans stemmeskift i går har RIGTIG stor betydning. Da han skifter sørger han for at den står 5-4 i stemmefordeling, hvilket betyder at blot én stemme mere sender walth ud istedet for Perro. En så stor chance tager en ulv ikke med 8 minutter til EOD.
på D1 laver hans stemmeskift, sammen med mit, et skift i hvem der bliver lynchet. Men det er essentielt set ikke noget der redder nogen ulv, men blot sender os begge i et stort søgelys. Heller ikke noget der er at gå efter for en ulv.

At du føler du har et behov for at fremhæve ham henleder tilgengæld endnu mere til at du er ulv.
17-10-2013 10:52 #11

Vi kommer ikke uden om at Walth er ulv. Vi kan bruge dagen i dag på at analysere D3 på, hvem der bakker Walth op og smide dem samme vej.

17-10-2013 10:54 #12

Jeg tror Nilsson var spot on med sin liste han smed ham. Og derfor ser jeg gerne Toby93 ude af spillet, når vi har fanget Walth. Ved godt der er lang tid til EOD. Men det er nu er det ved at være for åbenlyst.

17-10-2013 11:00 #13

Eilama læs #3

Derfor jeg gerne ville have ventet med at sætte stemmerne. Vi mister en indbygger i nat, som måske ikke får mulighed for at nå at skrive i dag, hvilket er så ærgerligt.

17-10-2013 11:06 #14

Hvilken indbygger skulle ikke kunne nå at skrive i dag?

17-10-2013 11:07 #15

Siger bare det er i ulvenes interesse at få i dag overstået = vi har en færre i morgen til at hjælpe os..

17-10-2013 11:08 #16

Jamen de 3 ulve må findens blandt dem der stemte Perro igår.

Der var 5 der stemte Perro
Mig.
Walth
Dophzzi
Toby93
Tuborg86


Ud af de 5 må 3 være ulve.
Vores seer bekræftede mig som indbygger og walth som ulv.

det betyder at der må være 2 ulve i de 3
Dophzzi
Toby93
Tuborg86

så er det bare lige med hvem der er indbygger i den gruppe

17-10-2013 11:11 #17

Walth - Dophzzi - Toby93

Easy game.

17-10-2013 11:13 #18

Baarup hvem af dem er dit bud på en indbygger?

17-10-2013 11:23 #19

Perro,
Gættede på Toby som villa i #183 igår.
Og i samme post satte han en 4 personers gruppe op med 2 ulve og 2 indbyggere
Dophzzi -
Eilama -
Mollematen -
Tuborg86

Og der har vi jo udelukket Eliama og Molle.


Og Dophzzi, Tuborg og Toby var de 3 sidste til at skifte over på Perro igår.

Lige inden nat kørte Toby meget på Perro.

Den er sq svær at finde rundt i :S

17-10-2013 11:34 #20
Baarup skrev:

Og Dophzzi, Tuborg og Toby var de 3 sidste til at skifte over på Perro igår.

Lige inden nat kørte Toby meget på Perro.

Den er sq svær at finde rundt i :S


Rækkefølgen i stemmer på Perro i går:
Barup
Tuborg86
walth
Dophzzi
Toby
Eilama - som så 3 min senere skifter tilbage til walth
17-10-2013 11:36 #21

Tuborg du er rent faktsik den sidste der skifer #256, 3 min før tid

17-10-2013 11:41 #22

#211

I #256 er det blot for at gøre opmærksom på at han ikke har svaret på mit spm. Jeg har ikke stemt på andre i mellemtiden.

17-10-2013 12:20 #23
Pokernets ME vinder !

Fandme syret jeg dodger galgen i går.. Anyways tak for spillet folkens, det er sgu et sjovt format og helt sikkert ikke mit sidste spil.

Jeg vil undlade at kommentere yderligere i tråden i dag - GL.

17-10-2013 12:23 #24

@Baarup

Nej Tuborg melder blot op til sidst, at han ikke har tænkt sig at skifte, da Perro havde overskredet hans grænse for hvornår han ville skifte.

17-10-2013 12:30 #25

Dophzzi, kom genre med dine tanker omkring de 2 posts jeg nævnte om dig i #5

17-10-2013 12:34 #26

Jeg blev overbevist af Baarups #202 og ændrede derfor stemme.

17-10-2013 12:38 #27

Men som Tuborg også påpeger i #10, så laver både mig, Tuborg og Eilama et stemmeskift på D1 i aller sidste minut, hvor de tre der var i fare alle er bekræftede villaer. Det ville en ulv aldrig gøre.

17-10-2013 12:39 #28
Pokernets ME vinder !
Dophzzi
17-10-2013 12:39 #29

Giv lige en melding på hvem de resterende ulve er

17-10-2013 12:39 #30

Dophzzi, Du har da ellers sagt før at der ikke var noget galt med dit stemme skifte? Du har du da været ude og forsvare de andere dage?

17-10-2013 12:43 #31

Toby og Eilama er de sidste to ulve - udover walth som får min stemme.

17-10-2013 12:43 #32

@Baarup

Jeg er ikke med?

17-10-2013 12:46 #33

Hvorfor skulle Eliama være ulv?

Og du har da forklaret dit stemme skifte dag 1 med at du ikke var på nogle af de 3 vogne og at du blev nød til at stemme på en og grunde til den sene stemme var at du lige var kommet hjem? Og du siger du at det ikke gør dig ulvet? Men det er vel ikke så tilfældigt som du gør det til er det?

17-10-2013 12:47 #34
VOTECOUNT

[0] Baarup stemmer på
[1] Dophzzi stemmer på walth
[0] Eilama stemmer på walth
[0] Mollematen stemmer på
[0] Toby93 stemmer på walth
[0] Tuborg86 stemmer på
[3] walth stemmer på Dophzzi

17-10-2013 12:48 #35

Walth hvorfor stemmer du Dophzzi?

17-10-2013 13:48 #36
Baarup skrev:
Walth hvorfor stemmer du Dophzzi?


Et desperat forsøg på at cleare Dophzzi?

Alt hvad walth skriver er et forsøg på at forskrue vores billede af ulvene. Derfor mener jeg at vi skal lade være med at lægge noget som helst i det. Han kan både gøre det for at cleare en ulv, og for at gøre en Villa til en ulv.

At han endda skriver at han vil undlade at skrive i tråden bidrager kun endnu mere til at han pludselig mener at han kan influere os alligevel.

Se bort fra alt hvad han gør.
17-10-2013 14:09 #37

@Dophzzi

Her er et uddrag af min post #139 i går (omhandlende de sene skift på dag 1), kommenter venligst på dit valg af zybr.

Tuborg86 skrev:
Dopphzi kommer hjem fra træning og smider en vote på zybr, dette ved jeg så ikke hvordan skal tolkes.
Har han ikke set vote-count?
Prøver han at få et 3-vejs flip?
Prøver han på at få folk til at hoppe frem og skifte, som Eilama og jeg gjorde?
17-10-2013 15:31 #38
Dophzzi skrev:
Toby og Eilama er de sidste to ulve - udover walth som får min stemme.


Dophzzi skrev:Men som Tuborg også påpeger i #10, så laver både mig, Tuborg og Eilama et stemmeskift på D1 i aller sidste minut, hvor de tre der var i fare alle er bekræftede villaer. Det ville en ulv aldrig gøre.


Øøøøh?
17-10-2013 15:32 #39

Er vi så på Dophzzi imorgen? :)

17-10-2013 15:38 #40
Eilama skrev:
Walth - Dophzzi - Toby93

Easy game.

Toby93 skal jeg stadig lige have læst op på.
17-10-2013 16:18 #41

Så er jeg hjemme og har lige fået læst nærmere på idag og igår.
Det gik jo helt amok til sidst, desværre var Perro væk på et meget vigtigt tidspunkt, og da han endelig kom tilbage kunne han ikke forklare sig ordentligt. Var sikker på at Baarup var seer igår, og derfor troede jeg at Perro havde lavet et fake seer claim. Baarup virkede meget sikker på, at Walth ikke var ulv og gjorde meget ud af at Perro var væk. For mig så dette ud til at Baarup havde tre live villa peeks, deriblandt Walth.
Men som han ikke kunne sige igår, da det ville ødelægge hans seer, og vi ville så få dræbt en ulv (perro) samt have en mere idag.
Dette var dog en stor fejl, og vi er nu pænt fucked.

I morgen mener jeg vi bør gå efter Dophzzi da han klart virker mest ulvet. Igår gør han meget ud af dreje tvivlen væk fra Walth, allerede inden han er claimet ulv af Perro. Det ligner altså tydeligt at Dohzzi og Walth arbejdede sammen! Derudover syntes jeg han kommer med et meget mærkeligt syn på hvem der er ulve. Han nævner mig og Eilama uden nogen argumenter eller lignende. Disse vil jeg gerne høre, både på mig og Eilama, dophzzi ?

17-10-2013 18:16 #42

Ikke meget action i dag dophzzi? ;)

17-10-2013 18:33 #43

Dophzzi er sku blevet stille :o

Hans anklage mod dig Eilama virker så random? Der er ikke kommet nogle argumenter overhovedet.. Derudover din #38, hvor du påpeger han tidligere har clearet dig som villa og nu siger du er ulv, det giver ikke meget mening..
Dophzzi skal klart lynches i morgen!

Så kan man så spekulere i hvorfor Dophzzi melder dig op, jeg syntes det ligner et cover up for Tuborg, hvor Tuborg og Dophzzi er de resterende ulve.
Syntes også Dophzzi sejler rundt i dag, i #24 dækker han for Tuborg, og gør det klart han ikke laver et sent stemmeskift. Derudover gør han i #27 opmærksom på et move Eilama, Tuborg og ham selv laver på D1, hvor de skifter stemme og claimer at det ville en ulv aldrig gøre, hvorefter at han anklager Eilama for at være ulv? Syntes det ligner meget at han forsøger at redde ham selv og Tuborg ved at gå imod Eilama og jeg.
Hvad tænke i andre omkring det?

Men det må være åbenlyst at Dohzzi skal ud i morgen!

17-10-2013 18:34 #44

Og lad os da så få gang i den diskussion. Det er simpelthen for farligt at lade noget ske uden at være sikker.
Vi skal kun misse en enkelt gang inden at ulvene vinder, det kan vi bare ikke lade ske!

17-10-2013 18:38 #45

Det er ikke så interessant, hvem der ryger i aften. Det er mere interessant, hvem ulvene vælger som NK.

Som jeg ser det, så mangler vi at finde den sidste ulv, i og med jeg er ret sikker på de to ulve hedder Walth og Dophzzi.

@Toby93 i #20 bruger Tuborg86 det også som argument, at jeg skulle være ulv, på grund af mit sene skifte, akkurat som Dophzzi, dog uden at de begge kan argumentere for det.

17-10-2013 18:38 #46

@ Eilama

Ja det har du ret, er det noget de har talt om som ulve ?

17-10-2013 18:40 #47

@ Eilama

Mht. ulvenes NK i aften, vælger de vel Baarup eller hvordan, da han er confirmed villa ?

17-10-2013 18:45 #48

Det står vel mellem UT, dig og Baarup - Baarup er nok den første der ryger. Hvis jeg ellers har sat brikkerne rigtigt.

Hvis vi tager det her scenario.

Baarup - Indbygger - Night Kill nat 3
Dophzzi
Eilama
Mags - Indbygger - Night Kill nat 2
Mollematen
Nilsson
NotACop - Indbygger - Lynch dag 2
Perro - Seer - Lynch dag 3
robertoloda - Indbygger - Night Kill nat 1

Toby93
Tuborg86
walth - Ulv - Lynch dag 4
zybr - Indbygger - Lynch dag 1

17-10-2013 18:46 #49
Eilama
Mollematen
Nilsson
Toby93


Tuborg86
Dophzzi


17-10-2013 18:47 #50
Eilama skrev:
Det er ikke så interessant, hvem der ryger i aften. Det er mere interessant, hvem ulvene vælger som NK.

Som jeg ser det, så mangler vi at finde den sidste ulv, i og med jeg er ret sikker på de to ulve hedder Walth og Dophzzi.

@Toby93 i #20 bruger Tuborg86 det også som argument, at jeg skulle være ulv, på grund af mit sene skifte, akkurat som Dophzzi, dog uden at de begge kan argumentere for det.


Der var såmænd ikke noget argument, det var blot for at vise Baarup at jeg ikke var i blandt de sidste 3 stemmer. Jeg bruger det endda til at cleare dig til at være Villa, har ikke anklaget dig for ulv i dag.
17-10-2013 18:47 #51

Molle må vel også være i farezonen for et NK, da han jo også er confirmed villa efter igår..

17-10-2013 18:47 #52

Så ryger Dophzzi i morgen og endnu et NK af indbygger.

Og der ryger enten jeg eller dig, kunne jeg forstille mig.

Eilama
Mollematen
Nilsson
Toby93

Tuborg86

17-10-2013 18:48 #53

@Toby93

Så Tuborg86 og Nilsson er altså mulige ulve, efter vi har lynch Dophzzi i morgen?

17-10-2013 18:49 #54

Nilsson er ude ham tog de i nat :S
Ser umiddelbart kun Tuborg og Dophzzi som værende mulige ulve..

17-10-2013 18:50 #55

Sorry ja.

17-10-2013 18:51 #56

Og hvis de tager mig ud, må det jo gå helt galt for dem, da der så ikke er andre mulige ulve tilbage end dem selv..
Så er der dig, molle, baarup, dophzzi og tuborg, hvoraf kun dophzzi og tuborg er tilbage som kan være ulve..
Ville være helt sort for dem at tage mig, men hvis de gør så tager vi sejren :D

17-10-2013 18:52 #57

Kan ikke se, hvorfor vi ikke skulle vinde efter det der skete i går.

17-10-2013 18:54 #58

Det ser faktisk rigtig godt ud for os lige pludselig..
Tænk at en lynch af seeren bliver godt for os :p

17-10-2013 19:02 #59

@Eilama

I formiddags var det easy game med walth, toby og Dophzzi for dig.

Du skriver så at du lige skal læse op på Dophzzi, for så derefter at cleare toby og bytte ham ud med mig?
What?

17-10-2013 19:03 #60

Sorry, toby skulle der læses op på, mig der huskede forkert

17-10-2013 19:08 #61
Eilama skrev:
Det er ikke så interessant, hvem der ryger i aften. Det er mere interessant, hvem ulvene vælger som NK.

Som jeg ser det, så mangler vi at finde den sidste ulv, i og med jeg er ret sikker på de to ulve hedder Walth og Dophzzi.

@Toby93 i #20 bruger Tuborg86 det også som argument, at jeg skulle være ulv, på grund af mit sene skifte, akkurat som Dophzzi, dog uden at de begge kan argumentere for det.


Så du mener walth og Dophzzi er ulve, helt enig her.
Men hvordan får du mig til ulv, når jeg blot har lavet en liste over rækkefølgen af vores stemmer? Jeg beskylder dig ingenlunde for at være ulv, men mener faktisk at du er Villa da du netop genåbner lynching af walth ved at flytte din stemme over på ham.

Så lige nu baserer du dit ulve-leak på mig, på at du har læst forkert?
17-10-2013 19:18 #62

Dophzzi, dig og jeg selv, flytter alle vores stemmer inde for det samme minut. han forsvarer både ham selv og dig, men angriber mig for det selvsamme. Og da jeg er ret sikker på at Dophzzi er ulv og jeg er "clearet" som villa, så lugter det.

17-10-2013 19:25 #63

Dophzzi flytter den minuttet før vi to gør.

Han forsvarede ikke sig selv nogle af de andre dage, først i dag. Han laver ikke noget skift, men er faktisk grunden til at vi to laver vores skift. Han sætter situationen op som værende 2 personer med hver 4 stemmer, og derved får gang i os.

I dag i #41 laver Toby en langt ude analyse om hvem der skulle have været seer, samt at han er meget opsat på at sætte et W/W spil op mellem Dophzzi og mig.

Han har alle de andre dage været meget tilbageholdende med kraftige beskyldninger, men kommer i dag med masser da han ligepludselig selv er i farezonen. Det ville være tåbeligt at lytte til ham NU.

Alt dette sker selvfølgelig meget belejligt lige efter at walth har beskyldt Dophzzi, og at Dophzzi så bliver meget stille, og det derfor passer rigtig godt ind i en W/W/W plan for Toby/Dophzzi/walth at beskylde Dophzzi, således at Toby virker langt mere Villa like.

17-10-2013 19:28 #64

Jamen, så forklar mig venligst, hvem du ser som de 3 ulve?

17-10-2013 19:29 #65

#4 næst sidste linje.

17-10-2013 19:33 #66

@ Tuborg

Lige for at forsvare mig selv her, selvfølgelig kommer jeg med flere beskyldninger når jeg er i farezonen, sådan har det været for alle der har været i farezonen?
Derudover så nævnte jeg allerede dig som værende ulv på D2, hvor jeg i lang tid fastholdte min stemme på dig, da jeg så dig som værende mere ulv end NAC, og jeg tror at hvis vi havde fået dig ud der, kunne spillet være færdig langt hurtigere, da vi så havde haft en seer der kunne claime Walth igår og dermed blot have en ulv tilbage idag, desværre fuckede NAC op på D2, og tiltrak sig alle stemmerne :(

Derudover så kommer jeg med mine tanker om hvorfor jeg skiftede stemme til Perro igår, dette har du endnu ikke gjort, hvilket for mig giver flere indikationer på at du skulle være ulv og kun var ude på at redde Walth. Derudover gik jeg til Perro da han endelig kom på banen, da jeg ville være sikker på jeg ikke begik en fejl, hvilket jeg desværre gjorde.
Er også interesseret i at høre hvorfor Eilama skiftede stemme til Perro for kort efter at skifte tilbage til Walth igen, grunden til jeg ikke har spurgt ind til det, har dog været at jeg ikke har ham som potentiel ulv, da det simpelthen ville være for risky at skifte tilbage til Walth og en stemme mere kunne sende ham ud..

17-10-2013 19:40 #67
Toby93 skrev:
Derudover så kommer jeg med mine tanker om hvorfor jeg skiftede stemme til Perro igår, dette har du endnu ikke gjort, hvilket for mig giver flere indikationer på at du skulle være ulv og kun var ude på at redde Walth.


D2 #199
#211
#215
#219
#233
#245
#261
Toby93 skrev:

Er også interesseret i at høre hvorfor Eilama skiftede stemme til Perro for kort efter at skifte tilbage til Walth igen, grunden til jeg ikke har spurgt ind til det, har dog været at jeg ikke har ham som potentiel ulv, da det simpelthen ville være for risky at skifte tilbage til Walth og en stemme mere kunne sende ham ud..

Toby93 skrev:
17-10-2013 19:42 #68
Toby93 skrev:
Idag er det walth der skal ud, der er ingen grund til at holde en confirmed ulv i spil..
Jeg sidder i skole til kl fire, så kan først komme med langt posts omkring halv fem..
Men er enig i at jeg, dophzzi og Tuborg ser meget dårlige ud efter igår. Vil dog også gerne nævne eilama, der to gange skifter stemme uden det har betydning nogen af gangene ?[/quote]

Den der skulle være quotet til sidst.

Hvis ikke du mente han var ulv her, hvad mente du så med den sætning?
17-10-2013 19:44 #69

Med hensyn til mit stemmeskifte. Så var stemningen at Perro lignede han fuckede up i det. Da jeg havde afgivet min stemme, var jeg ude og handle ind, da jeg kommer tilbage, og skynder mig at læse op på det hele, så kan jeg se at det hele har ændret sig igen. Jeg skal være ælig at sige, at min stemme stort set var afgivet i blinde, da min stemme røg på Walth og måtte derfor læse op det hele, efter klokken 22.00.

17-10-2013 19:46 #70

Jeg mente, at det var relevant at nævne for at høre til hvorfor, i morges var jeg stadig i tvivl om hvorvidt Eilama kunne være indblandet. Når jeg kigger nærmere på det nu, kan jeg dog se at det ville give mere mening, hvis Perro havde været ulv, med Nilsson og Eilama som medulve, hvor så Eilama blindt følger Nilsson.

Dagen idag har vist mig, at ulvene i stedet skal findes som dig og Dophzzi.

17-10-2013 19:56 #71
Toby93 skrev:
Jeg mente, at det var relevant at nævne for at høre til hvorfor, i morges var jeg stadig i tvivl om hvorvidt Eilama kunne være indblandet. Når jeg kigger nærmere på det nu, kan jeg dog se at det ville give mere mening, hvis Perro havde været ulv, med Nilsson og Eilama som medulve, hvor så Eilama blindt følger Nilsson.

Dagen idag har vist mig, at ulvene i stedet skal findes som dig og Dophzzi.


Men sjovt nok først efter at dig, walth og Dophzzi er blevet enige om det, samt at han skulle forsvinde fra samtalen.
Det er også den eneste grund jeg ser til at Dophzzi skulle forsvinde fra chatten. Han er hovedmistænkt som ulv, og har virkelig behov for at forsvare sig selv. Medmindre at i kunne overbevise de andre om at JEG var ulv, som også passede fint ind i planerne da jeg jo var hovedmistænkt på D2 og D3.
17-10-2013 20:06 #72
17-10-2013 20:10 #73

Har ikke haft mulighed for at skrive uden for spillet?
Som jeg ser det er Dophzzi ikke hovedmistænkt som ulv, han er vel åbenlyst ulv, og for mig er der ikke noget der kan vende det. Som jeg ser det er det helt 100 han er ulv, også sammen med Walths desperate redningsforsøg ved at stemme på ham, samt at han blot er forsvundet efterfølgende viser vel bare at det er helt 100.
Det sidste der skete inden dophzzi smuttede var at han forsøgte at ligge et cover up for dig, den lykkedes dog ikke, da vi andre opfattede det, hvorefter han har været væk siden. Desuden forsvandt du også fra tråden kort efter dophzzi smed redningskransen ud til dig. Du er først kommet tilbage efter at Eilama og jeg har set jeres forsøg, og du gør nu alt for at køre den over på mig istedet.

17-10-2013 20:19 #74

Dophzzi forsøger at vildlede i #31 #32
Jeg skriver i #36 #37
Du kommer ind i #41

Derudover er der INGEN posts overhovedet i 2 timer. Og da der så kommer gang i posts igen er jeg med indenfor 20 min.

Jeg er ked af at jeg ikke sidder klistret til skærmen og klikker Cmd+R konstant (F5 for jer winows folk), men jeg har dog andet at tage mig til ved siden af denne tråd.

17-10-2013 20:20 #75

Dine beskyldninger er uden hold i konstant. Det virker meget tydeligt at du famler i blinde om hvordan du skal feje den over på mig, da jeg nu har jer 3 spot on.

17-10-2013 20:31 #76

Jeg syntes nu jeg argumenterer fint for hvorfor du er blandt ulvene, men jeg kan da godt prøve at liste det op igen:
- Dophzzi smider en redningskrans ud til dig, hvorefter han fordufter fra siden, da han finder ud af vi har ham som sikker ulv.
- Du er endnu ikke kommet med argumenter for hvorfor du skiftede til Perro igår, hvilket tyder på det var for at rede Walth.
- Du er ikke kommet med argumenter for hvorfor jeg skulle være ulven, andet end at det ikke er dig, hvilket er meget skidt da vi jo alle kan komme med den kommentar? Derudover bruger du, at jeg blot undrer mig over at Eilama skifter frem og tilbage, uden det reelt har indvirken på det endelige resultat.

For mig at se er det en no-brainer. Vi tager dophzzi ud i morgen, hvorefter du er den oplagte til at ryge efterfølgende, hvorefter vi tager sejren!

17-10-2013 20:37 #77

Har du læst de posts jeg henviser til i #67?

Eller er det nemmere blot at lade som om du ikke har set den post, da den fuldstændig afviser din anklage mod mig?

Det sidste quote i #67 samt det i #68 viser netop hvorfor der er noget galt med din Clearing af Eilama (som viser at du er ulv og leder desperat efter et offer).

Redningskransen er DIN fortolkning, som Eilama så desværre bakker op om.

Jeg har i #4 forklaret hvorfor jeg har clearet alle andre til Villa'er, som efterlader dig, Dophzzi og mig. Når alle er clearet, så behøver jeg ingen beskyldninger, en simpel udelukkelsesmetode er rigeligt. Kædet sammen med din mangel på argumentationsteknik og ignorering af sygeligt klare beviser er nok til at bevise over for folk hvorfor du er ulv.

HVIS folk dog ikke kan forstå det, jamen så tillykke med sejren ulve.

walth

VOTECOUNT

[0] Baarup stemmer på
[1] Dophzzi stemmer på walth
[0] Eilama stemmer på walth
[0] Mollematen stemmer på
[0] Toby93 stemmer på walth
[0] Tuborg86 stemmer på walth
[3] walth stemmer på Dophzzi

Det er NAT

17-10-2013 20:40 #78
DET ER NAT! STOP MED AT POSTE!
17-10-2013 20:42 #79
ENDELIG VOTECOUNT

[0] Baarup stemmer på
[1] Dophzzi stemmer på walth
[0] Eilama stemmer på walth
[0] Mollematen stemmer på
[0] Toby93 stemmer på walth
[0] Tuborg86 stemmer på walth
[4] walth stemmer på Dophzzi

I har 10 minutter til at sende eventuelle rettelser.
17-10-2013 20:53 #80
DAG 4

Efter landsbyen havde mistet 6 af deres kæreste indbyggere, var der nu virkelig pres på for at få fanget nogle af de forbistrede varulve. Offeret denne dag blev walth.

Han blev hængt op. Knækket lød. Og så blev der ventet. Et par sekunder gik og så vidnede indbyggerne endelig synet af deres hidtil skjulte fjende - walth forvandlede sig til en stor varulv med grå pels.

Der var glæde og fest i landsbyens gader. Men hvor længe ville denne glæde vare?

walth var varulv.



CykelNille/henrikthing skal modtage NK før kl. 07:30.
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar