Nybegynder werewolf - efterår 2013, Dag 3

#1
NYBEGYNDER WEREWOLF - EFTERÅR 2013

Dette er en standard omgang werewolf (vanilla) udelukkende for nybegyndere. Setuppet er: 3 varulve, 1 seer og 9 normale indbyggere. Seeren har fået et indbygger peek n0 tilfældigt tildelt af GM (dvs. seeren kender allerede navnet på en indbygger lige nu).

Læs reglerne her: www.pokernet.dk/forum/nybegynder-werewolf-spil-proev-det.html

De vigtigste regler fra det ovennævnte link opremses her:

Der må IKKE postes om natten eller redigeres i ens posts!

Alle gode indbyggere må KUN skrive i tråden!

I må ikke citere/referere jeres rolle PM eller samtaler med GM!

Nattetider: Natten falder kl. 22 og varer indtil kl. 08. Der må først skrives i tråden, når nattehistorien er offentliggjort! Fredag, lørdag og søndag (weekenden) er slået sammen til en enkelt spilledag, hvor nat altså falder søndag kl. 22.

Spørgsmål: Når I har nogle spørgsmål omkring selve spillet (og altså ikke om hvordan man bedst spiller det el. lign.), så SKAL I indsende disse til en af de tre GM’s via PM. Det er ikke tilladt at stille spørgsmål omkring spillets mekanikker i tråden. Vi vil poste svaret til de fleste spørgsmål i tråden, men afsenderen af spørgsmålet vil forblive anonym.

Aktivitet: Det er vigtigt, at I alle sammen bidrager til tråden! Vi vil ikke tøve med at udskifte en person, hvis vi føler, at denne ikke har været tilstrækkeligt aktiv. I får ikke nødvendigvis advarsler.

Indbyggernes PM ser således ud:

"Du er blevet indbygger.

Du er en del af landsbyen. I vinder ved at udrydde ulvene.

Link til spiltråd: www.pokernet.dk/forum/nybegynder-werewolf-efteraar-2013.html"

Link til dag 1
Link til dag 2

Deltagerliste (9/13)
Baarup
Dophzzi
Eilama
Mags - Indbygger - Night Kill nat 2
Mollematen
Nilsson
NotACop - Indbygger - Lynch dag 2
Perro
robertoloda - Indbygger - Night Kill nat 1
Toby93
Tuborg86
walth
zybr - Indbygger - Lynch dag 1

/ Thingyman, CykelNille & henrikthing

DET ER NAT. I MÅ IKKE SKRIVE I TRÅDEN ENDNU.
Redigeret af CykelNille d. 16-10-2013 10:57
16-10-2013 08:00 #2

Da indbyggerne vågnede til en ny dag, var de alle meget nervøse. Havde ulvene været på rov igen? Deres værste mistanke blev bekræftet, da de samledes til morgenmøde, og de opdagede, at Mags ikke var kommet. Hans lig blev aldrig fundet.

Mags er død. Han var almindelig indbygger.

DET ER DAG!

16-10-2013 08:14 #3

Jeg er til forelæsning og er nok først aktiv efter kl. 14.

Der er stadig 6 indbyggere inklusiv seeren vs de tre ulve, så der er stadig muligheder, men vi kan ikke tåle at lynche endnu en indbygger.

Nu er jeg selvfølgelig spændt på at se jeres holdning til det, men jeg har ret svært ved at se nogen troværdighed i NAC's indlæg. Der var simpelthen så mange ting der ikke gav mening i hans spil.

Villa
UT


Ellama

Resten
Dopzzi

Baarup



Walth

Ulv

16-10-2013 11:16 #4

I gjorde det dælme også nemt for ulvene at tage NAC igår ! Der var realt aldrig andre i fare så hele dagen igår var næsten spildt ! :(
Jeg er stadig på Tuborg som ulv og har også en mistanke til Nilsson, men jeg vil lige læse op på det igen før der kommer noget uddybende :)

16-10-2013 11:22 #5

Baarup, så du mener ikke at NAC var et oplagt valg i går?

De fleste af hans posts var helt væk og hjalp os slet ikke, så han gjorde det altså meget svært ikke at lynche ham desværre.

16-10-2013 11:30 #6

Det var igen ikke en særlig god dag i går.

NotACop var måske nok et oplagt valg, men vi har ikke fået særlig mange reads idet han flippede Villa. Han var tilgengæld ikke en særlig god villa, og specielt hans seer-claim med at han havde peeket tre(!) ulve var jo ubrugeligt.

Jeg ser meget gerne, at Mollematen bliver vogn i dag. Evt. sammen med Tuborg, som jeg også har mistænkt efter i går.

16-10-2013 11:32 #7

Tja det var tydeligt at han ikke var seer imo, idet at han allerede udelukkede sig selv dag 1, så ved ikke om han bare trollede igår eller hvad det gik ud på.

Dophzzi, hvad er det som jeg skriver som du finder ulvet?

16-10-2013 11:37 #8

Jeg har været i offensive over for dig både på dag1 og dag2, men synes du bare har ladet det fare.

Derudover clearer du Tuborg på dag1 i #89, hvilket ser W/W ud i mine øjne.

16-10-2013 11:38 #9

Det gør du også i #39 på dag2 og i #93 på dag1.

16-10-2013 11:40 #10

Har lige læst lidt i tråden fra dag 2, og der var Tubirg som bekendt en outsider til at blive hængt, og Nilsson kom med et forslag om at skifte ham ud med Dophzzi, det må betyde at Nilsson gerne ville have NAC hængt og gerne ville sikre sig at vi ikke smed flere stemmer efter Tuborg og derved bragte ham i alvorlig fare,


Og jo NAC var det oplagte valg igår, men det var bare for nemt og gav os intet, jeg så heller en anden hængt, det kunne være y død havde givet os noget at gå ud fra, NAC død gav ulvene en nem dag igår pg nu skal vi virkelig passe på hvem vi hænger i aften.

16-10-2013 11:40 #11

Jeg ved at det kun kan være V/W eller V/V, jeg siger bare at ud fra den post, så finder jeg ham villa. Har ikke læst noget som har fået mig til at ændre mening.

Derfor giver det vel også god mening at jeg ikke har lyst til at lynche ham

16-10-2013 11:44 #12

Tuborg, molle og Nilsson er mine 3 hovede kandidater.
De er et par gange gået ind for at dække hinandens ryg. Rimelig ulvet ;)

16-10-2013 11:46 #13

Men kan da godt være jeg er helt off nu når så mange af jer andre har ham som ulv :)

16-10-2013 11:47 #14

Trækker du i land nu ulv? Bare fordi du er kædet sammen med ham ? ;)

16-10-2013 11:47 #15

Vidste den ville komme med det samme :D

16-10-2013 11:48 #16

Og ja jeg ser skidt ud hvis han er ulv, indrømmet.

16-10-2013 11:52 #17
Baarup skrev:
Tuborg, molle og Nilsson er mine 3 hovede kandidater.
De er et par gange gået ind for at dække hinandens ryg. Rimelig ulvet ;)


Som jeg også påpegede i går har jeg på intet tidspunkt dækket nogle af de 2. Du må se at få styr på dine facts.
16-10-2013 11:53 #18

Men fortæl mig hvorfor jeg som ulv nogensinde ville begynde at nævne seercover - Det er altså ikke noget som er i ulvenes favør.

Har også set at de sidste par gange jeg har kaldt nogle som villas, der er de gået imod mig næsten lige med det samme :(

16-10-2013 11:55 #19

Nej du har ikke dækkede dem Tuborg, men de har dækkede dig :)

16-10-2013 11:55 #20

Nu hvor NAC viste sig at være villa leder vi altså efter nogle meget afventende ulve. I går var vi 2 villa'er på vognene, og det har de været yderst tilfredse med, og der var kun få personer der deltog i debatterne gennem hele eftermiddagen/aftenen i går.

At jeg claimer jeg selv er villa giver god mening da et move på dag 1 kl 21.59 faktisk bekræfter dette.

Da jeg skiftede fra NAC til zybr for at redde robertoloda, og satte mig selv i mega fare, så var det altså fordi at jeg mente zybr/NAC var ulve. Nu hvor ingen af dem var det, og ej heller robertoloda giver det absolut ingen mening at lave det move som ulv. At rette den opmærksomhed mod sig selv alt imens at kampen står mellem 3*Villa er decideret dumt. Derfor clearer det også Eilama i mine øjne da han netop laver præcis samme move.

16-10-2013 12:14 #21

WP! Tuborg86, Mollematen og Nilsson.

Tuborg86

16-10-2013 12:20 #22

Godmorgen ! (eller hvad man siger tyve over tolv :P)

Igår var sku en virkelig skidt dag ! Vi er nu 6-3, hvilket vil sige, at hvis vi ikke får taget en ulv ud i dag, så bliver det fandme svært at tage denne !
Efter igår, mener jeg dog stadig at Tuborg er ulv. Mente også igår at han var bedre som lynch end NAC. Jeg mener stadig at disse var V/W, hvorfor Tuborg må være ulven!

Virker også som om at han er blandt vognene af flere ?

Hvem den anden vogn skal være, kan jeg umiddelbart ikke se, andre der har nogle tanker omkring dette ?

16-10-2013 12:29 #23

Læs nu lige mine indlæg igennem og forstå hvad det er jeg her skrevet. Det kan vel ikke være så svært at forstå de argumenter jeg i går opstillede for hvorfor NAC skulle lynches.

Jeg har på intet tidspunkt skrevet at NAC var min øverst på min ulveliste, men jeg fandt ham som et oplagt target, grundet hans dårlige spil.

Kom gerne med argumenter for hvorfor ut virker ulvet. Dem har jeg endnu ikke set nogen af, hvilket dog ikke er specielt underligt.

Mit bedste bud som jeg har skrevet for tredje dag i streg nu, er walth og jeg vil synes at han er klart det bedste bud på et target i dag.

16-10-2013 12:33 #24

@Nilsson

Jeg er med på smide walth på som en af dagens vogne.
Hans inaktivitet i går passer fint med en ulverolle.

Hvem er UT ?

16-10-2013 12:34 #25

Som jeg læser det. Så skal de tre vogne være Tuborg, Molle og Walth?

Jeg var selv meget pro NAC igår og en af årsagerne til at det blev nemt for ulvene. Kunne godt tænke mig at der var nogle andre der tog teten idag. Baarup, du har nogle rigtigt gode pointer. De forsvinder dog i mængden af indlæg herinde.



16-10-2013 12:35 #26

@ Tuborg

UT står for undertegnede, så når Nilsson skriver UT mener han sig selv ;)

16-10-2013 12:35 #27

@Nilsson - Det er 2 gang, du forsvarer en villas død med, at han var en svag villa? Det er selvfølgelig fint hvis du kan overbevise os alle sammen om det, da du er ulv, sammen med Tuborg86.

16-10-2013 12:36 #28

@ Eilama

Er du enig i Molle, Tuborg og Walth

16-10-2013 12:38 #29

At mene at der var et bedre lynchtarget i går end NAC viser en manglende grundlæggende forståelse for spillet, medmindre man er seer (der har peeket en ulv).

16-10-2013 12:39 #30

@Nilsson - Siger ikke, han ikke var en svag villa. Men et eller andet siger man han har fat i den lange ende, i mange af hans diskussioner, selvom de virker über trollet! Og at du 2 gange forsvarer dit valg, med at det var en svag villa, virker imo mystisk.

16-10-2013 12:41 #31

@Perro - Kan sagtens se jeres pointer omkring walth. Så walth er oplagt vogn, som andre også skriver det.

Men har stadig Tuborg86 som prime!

16-10-2013 12:42 #32

@Eilama

En svag villa er kun med til at forvirre spillet endnu mere for de resterende villa'er. Derfor er det ikke et særlig stort tab. Men det er da klart at hvis vi havde lynchet en ulv havde det været uendeligt meget bedre.

16-10-2013 12:43 #33

I og med vi kun er 9 tilbage burde der max være 2 vogne imo

16-10-2013 12:44 #34

@Eilama

Forstå nu!

Jeg forsvarer ikke NAC's lynch med at han var svag (udelukkende). Mit forsvar grunder i at vi vidste at han ikke kunne være seer.

Tuborg/Molle er fint for mig som vogn i dag, jeg vil dog hævde at walth bør være at foretrække.

Derudover synes jeg det er værd at understreget at jeg på INTET tidspunkt har forsvaret Molle eller Tuborg.

16-10-2013 12:45 #35

@ Eilama

Er du enign i Molle, Walth og Tuborg?

Alle tre?

16-10-2013 12:45 #36
walth
16-10-2013 12:47 #37

@ Eilama

Jeg tror sgu at du er en ulv...

Hvad siger du til disse tre vogne

Molle, Walth og Eilama?

16-10-2013 12:48 #38

@Perro

Vi bliver nød til at holde os til 2 vogne, da det ellers er for nemt for ulve at vælge en Villa.

16-10-2013 12:48 #39

Jeg mener vi bør have Tuborg som en af vognene, dette ser der ud til at være bred enighed omkring ?
Hvem skal den anden vogn værre ?
Følgende er blevet bragt i spil:
Molle
Walth
Eilama
Nilsson ?

16-10-2013 12:48 #40

Nå...

Walth

16-10-2013 12:52 #41

@Tuborg

Tror at du har ret... Sjovt som Eilama smuttede...

16-10-2013 12:53 #42

@Perro - lol, jeg var ude og ryge. Har også nævnt dem jeg helst ser som vågne? Hvad sker der lige for dig? Er væk i 12 minutter og så er jeg pludselig selv en ulv. Hovedrystende!

16-10-2013 12:54 #43

@Perro - Sjovt som du bakker Tuborg86, som mange har som ulv, virker ulvet?

16-10-2013 12:54 #44

Giv mig dine to vogne så?

16-10-2013 12:55 #45

Det er blot to navne... Du er jo skarp nok

16-10-2013 12:56 #46

Hvad er det du ikke fatter altså? #21

Om det bliver Nilsson eller Mollematen, som den sidste er jeg ligeglad med.

16-10-2013 12:57 #47
Perro skrev:
Det er blot to navne... Du er jo skarp nok


Jeg tror ikke at Eilama er ulv umiddelbart jf. min post #3.

Walth
16-10-2013 12:57 #48

@Perro - Du er dog tæt på at pisse mig tilstrækkeligt af med dine åndsvage kommentarer, at jeg er villig til at subbe dig, som den sidste vogn!

16-10-2013 12:58 #49
Eilama skrev:
Hvad er det du ikke fatter altså? #21

Om det bliver Nilsson eller Mollematen, som den sidste er jeg ligeglad med.


Hvorfor er det nu lige jeg er ulv?

"@Eilama

Forstå nu!

Jeg forsvarer ikke NAC's lynch med at han var svag (udelukkende). Mit forsvar grunder i at vi vidste at han ikke kunne være seer.

Tuborg/Molle er fint for mig som vogn i dag, jeg vil dog hævde at walth bør være at foretrække.

Derudover synes jeg det er værd at understreget at jeg på INTET tidspunkt har forsvaret Molle eller Tuborg."
16-10-2013 12:58 #50

@Nilsson kan du ikke placere de sidste også?

16-10-2013 12:58 #51

Smutter et par timer...

16-10-2013 12:59 #52

@Perro - Nå, så du må godt smutte, hva? hva? hva?

16-10-2013 13:00 #53
Eilama skrev:
@Nilsson - Siger ikke, han ikke var en svag villa. Men et eller andet siger man han har fat i den lange ende, i mange af hans diskussioner, selvom de virker über trollet! Og at du 2 gange forsvarer dit valg, med at det var en svag villa, virker imo mystisk.


Og det her er jo helt væk. Han havde jo på ingen måder fat i den lange ende af nogle diskussioner (om det viser sig at han har ret eller ej). En diskussion er jo per definition en udveksling af argumenter, begrundelser og holdninger. Han havde kun postulater der ingenlunde var underbyggede, hvorfor han jf. ovennævnte definition ikke kan have haft fat i den lange ende.
16-10-2013 13:02 #54

@Perro - Hvorfor smutter du med det samme, som jeg nævner at du kunne være vogn nummer 2?

16-10-2013 13:04 #55
Eilama skrev:
@Perro - Hvorfor smutter du med det samme, som jeg nævner at du kunne være vogn nummer 2?


Hvorfor forholder du dig ikke til det jeg skriver?
16-10-2013 13:04 #56
Mollematen skrev:
@Nilsson kan du ikke placere de sidste også?


Det har jeg umiddelbart svært ved.
16-10-2013 13:05 #57

@Nilsson - Det kan sagtens være, at jeg helt væk i min mistillid til dig. Jeg er også villig til lade walth være vogn nummer 2 og kan sagtens se det suspekte i, at han er så inaktiv. Så et godt bud, ja.

16-10-2013 13:09 #58
Nilsson skrev:

Villa
UT


Ellama

Resten
Dopzzi

Baarup



Walth

Ulv


Nilsson skrev:

Tuborg/Molle er fint for mig som vogn i dag, jeg vil dog hævde at walth bør være at foretrække.


Det hænger ikke helt sammen, kan slet ikke se hvordan du kan have det fint med det, når du har 3 som er længere nede på listen? :)
16-10-2013 13:10 #59

Altså have det fint med det hvis du var villa, som ulv giver det god mening

16-10-2013 13:15 #60
Mollematen skrev:
Nilsson skrev:

Villa
UT


Ellama

Resten
Dopzzi

Baarup



Walth

Ulv


Nilsson skrev:

Tuborg/Molle er fint for mig som vogn i dag, jeg vil dog hævde at walth bør være at foretrække.


Det hænger ikke helt sammen, kan slet ikke se hvordan du kan have det fint med det, når du har 3 som er længere nede på listen? :)


Det hænger nu ganske fint sammen. Optimalt set ville de to vogne for mig at se være walth og Baarup/Dopzzi, hvor du kan se, som det fremgår af listen (og mange andre kommentarer), at jeg foretrækker walth.

Baarup og Dopzzi har ikke været nævnt som mulige vogne (siden i går, hvor det også var mig der nævnte dem), så jeg tænkte det ikke som værende en mulighed. Du kan selvfølgelig have ret i at der er meget lang tid til EOD, hvorfor jeg med glæde ser dem som anden vogn.

Men om du/Tuborg/ut eller en anden er vogn nummer 2 er jo fuldstændig underordnet for mig, så længe det er walth der bliver lynchet. Giver det mening?
16-10-2013 13:17 #61

Læser det som om du skriver at Tuborg og mig er fint som vogne til i dag, derfor det ikke hang sammen.

16-10-2013 13:22 #62
Mollematen skrev:
Læser det som om du skriver at Tuborg og mig er fint som vogne til i dag, derfor det ikke hang sammen.


Aha. Jeg kan godt se at det kunne misforstås. Lige så jeg gør mig 100% forståelig, så er det optimale setup vognmæssigt følgende:

Vogn 1: Walth
Vogn 2: Doplzzi/Baarup (men disse kan udskiftes, da jeg ser det som værende underordnet, idet jeg gerne vil lynche walth).
16-10-2013 13:24 #63
Eilama skrev:
@Nilsson - Det kan sagtens være, at jeg helt væk i min mistillid til dig. Jeg er også villig til lade walth være vogn nummer 2 og kan sagtens se det suspekte i, at han er så inaktiv. Så et godt bud, ja.


Det er så fint at du har mistillid til mig (det er jo det spillet går ud på), jeg er blot nysgerrig på hvad den mistillid grunder i. Altså nogle reelle begrundelser.
16-10-2013 13:36 #64

@Nilsson

Synes det er sjovt, at du drejer fokus væk fra Mollematen og Tuborg ved at smide walth og evt. mig/Baarup på som vogne.

Jeg har hele tiden set dig som villa-like, da du har været aktiv og dygtig, men måske du bare har været et skridt længere fremme hele tiden?

I går var det NotACop, der røg, da fokus blev drejet væk fra Tuborg. Nu er det så mig og Baarup, der bliver meldt op, når vi påpeger Tuborg og Mollematen.

Jeg vil gerne have en forklaring på, hvorfor du ser mig som ulv?

16-10-2013 13:43 #65

@Nilsson

Da jeg i går kommer med min stemme i #152 er du hurtig til at rette henvendelse i #157, hvor du, som det ser ud til ved, at NotACop ikke er ulv, og så claimer mig til at få billige villa-points ved, at jeg allerede har sagt han ikke er ulv. Vidste du, at han var indbygger allerede der?

Derefter kommer NotACop med sin #158, som du hopper let og elegant over.

16-10-2013 13:43 #66
Dophzzi skrev:
@Nilsson

Synes det er sjovt, at du drejer fokus væk fra Mollematen og Tuborg ved at smide walth og evt. mig/Baarup på som vogne.

Jeg har hele tiden set dig som villa-like, da du har været aktiv og dygtig, men måske du bare har været et skridt længere fremme hele tiden?

I går var det NotACop, der røg, da fokus blev drejet væk fra Tuborg. Nu er det så mig og Baarup, der bliver meldt op, når vi påpeger Tuborg og Mollematen.

Jeg vil gerne have en forklaring på, hvorfor du ser mig som ulv?



Som du kan se i mit indlæg #3 så er det ikke nogen ny tanke jeg har fået efter I melder og Molle/Tuborg op og derudover, så bør du vel også kunne konkludere ud af mine foregående kommentarer at jeg i en vis udstrækning er ligeglad med hvem vogn 2 er.

Jeg vil gerne give dig en forklaring, den kommer dog først når jeg har haft tid til at læse D1+2 igennem for at se hvad der har gjort mig mistænksom over for dig.
16-10-2013 13:44 #67
Pokernets ME vinder !

Hey folkens, jeg er lige vågnet, deraf det sene svar - røg i en lang nattegrind.

Jeg er HELT pas på, at folk mener jeg er ulv bare pga Nilsson mener at han har et eller andet read i form af en ubevidst usikkerhed i én af mine kommentarer på dag 1. Jeg synes den her lugter langt væk af Nilsson+Eilama (i øvrigt også en mulighed jeg påpegede i går), især med det random NK - hvis jeg var ulv havde jeg da trumfet en NK af Nilsson igennem og claimet at ulvene prøvede at sætte mig op??? Han kørte stor hetz mod mig i går, og ingen andre var med på vognen, så det ville da være den eneste option at få ham ud af spillet? Det virker som ren idioti at lade Nilsson blive i spillet efter gårsdagens tråd, hvis jeg havde været ulv.


16-10-2013 13:46 #68
Pokernets ME vinder !
Eilama skrev:
@Perro - Kan sagtens se jeres pointer omkring walth. Så walth er oplagt vogn, som andre også skriver det.

Men har stadig Tuborg86 som prime!


"Jeres??" Der er INGEN i tråden indtil den kommentar udover Nilsson der har påpeget mig som ulv.. Først stemmer du Tuborg og pludseligt er du ovre på mig??

Slip up og dårligt cover up??
16-10-2013 13:47 #69
Pokernets ME vinder !

eller.. cover up er nok ikk det rigtige ord.. Decoy nok nærmere, ala først er du på tuborg fordi det er nemt at stemme på ham efter i går, og pludseligt er du ovre på mig.

16-10-2013 13:50 #70
VOTECOUNT

[0] Baarup stemmer på
[0] Dophzzi stemmer på
[0] Eilama stemmer på Tuborg86
[0] Mollematen stemmer på
[0] Nilsson stemmer på walth
[0] Perro stemmer på walth
[0] Toby93 stemmer på
[1] Tuborg86 stemmer på walth
[3] walth stemmer på
16-10-2013 13:52 #71
Pokernets ME vinder !
Eilama skrev:
@Nilsson - Det kan sagtens være, at jeg helt væk i min mistillid til dig. Jeg er også villig til lade walth være vogn nummer 2 og kan sagtens se det suspekte i, at han er så inaktiv. Så et godt bud, ja.




Dette er årsagen til min inaktivitet i dag, jeg spillede en næsten 7 timers session i træk indtil kl 5 i morges, og sov nok omkring kl 6 og er så næsten lige stået op. Er det i orden jeg er inaktiv så??
16-10-2013 13:57 #72

@walth - Det er ikke kun Nilsson, som har været efter dig, der var i D1+D2 oså folk der var mistroiske overfor din inaktivitet. Deraf "Jeres".

16-10-2013 13:58 #73

@Nilsson

Da jeg i går kommer med min stemme i #152 er du hurtig til at rette henvendelse i #157, hvor du, som det ser ud til ved, at NotACop ikke er ulv, og så claimer mig til at få billige villa-points ved, at jeg allerede har sagt han ikke er ulv. Vidste du, at han var indbygger allerede der?

Derefter kommer NotACop med sin #158, som du hopper let og elegant over.

@Dophzzi

Det er faktisk dels grundet denne episode, at jeg havde dig listet som en af de nedre vægtet mod ulv.

Jeg skal gerne forklare min tankegang: Nej, jeg ved på daværende tidspunkt ikke om NAC var ulv eller ej. Det eneste jeg ved her er at han ikke er seer, hvilket var min begrundelse for at lynche ham. Det virker derimod noget mistænksomt at du ikke mener han er ulv, men ikke prøver at argumentere for alternative valg, men blot modvilligt stemmer på ham. Det var immervæk 2 timer og et kvarter inden EOD, så der var rigeligt med tid til at diskutere alternative valg (jeg havde nok ikke ændret mening i forhold til hvad det bedste target ville være).

Jeg var KLART den største fortaler for et lynch af NAC i går - det medgiver jeg gerne. På trods af at han var villa, synes jeg dog det er værd at tænke over følgende: Ville en ulv gå så aktivt ind i et lynch af en villa, som der havde outet sig selv til ikke at være seer?

16-10-2013 13:58 #74
walth skrev:
eller.. cover up er nok ikk det rigtige ord.. Decoy nok nærmere, ala først er du på tuborg fordi det er nemt at stemme på ham efter i går, og pludseligt er du ovre på mig.


Jegh ar været efter Tuborg86 hele tiden, sammen med Mollematen. Og jeg skrev også, at hvis NAC ikke viste sig at være ulv, så ligner det at Tuborg86 er det. Så at sige jeg først går efter ham i dag, fordi andre også har ham som ulv, er bare lol.

Kom igen med dine ulve-moves.
16-10-2013 14:02 #75
Pokernets ME vinder !
Nilsson skrev:
Ville en ulv gå så aktivt ind i et lynch af en villa, som der havde outet sig selv til ikke at være seer?


Ligegyldig pointe.. Det virker jo netop mistænktsomt som ulv at pege opmærksomheden i anden retning af NAC når han åbenlyst ikk er seer.
16-10-2013 14:03 #76
Pokernets ME vinder !

@Eilama

Der har da ikke været andre end dig der har stillet spørgsmålstegn ved jeg var inaktiv? Jeg synes i øvrigt ikke jeg på nogen måde har været inaktiv, jeg skrev da flere kommentarer op til EOD i går, men der var jo ikke så meget at skrive, sådan som det løb ud?

16-10-2013 14:04 #77
Pokernets ME vinder !
Eilama skrev:
walth skrev:
eller.. cover up er nok ikk det rigtige ord.. Decoy nok nærmere, ala først er du på tuborg fordi det er nemt at stemme på ham efter i går, og pludseligt er du ovre på mig.


Jegh ar været efter Tuborg86 hele tiden, sammen med Mollematen. Og jeg skrev også, at hvis NAC ikke viste sig at være ulv, så ligner det at Tuborg86 er det. Så at sige jeg først går efter ham i dag, fordi andre også har ham som ulv, er bare lol.

Kom igen med dine ulve-moves.


Obv er det i orden du melder Tuborg i dag, det giver god mening jvf. D1+D2 trådene, jeg forstår bare ikke hvordan du pludseligt er ovre på mig, på baggrund af de ting Nilsson skriver?
16-10-2013 14:05 #78
Pokernets ME vinder !

@Nilsson

I tilføjelse til min kommentar, så er der jo også ret gode villa point at tjene, ved at være fortaler for NAC-lynch når han åbenlyst ikke er seer??

16-10-2013 14:08 #79

@walth - jeg ser også hellere Tuborg86 bliver lynchet. Jeg stiller bare spørgsmåltegn ved din inaktivitet. Den svarer du så på, med at du har grinded i 7 timer, fair nok. :)

16-10-2013 14:09 #80

Ulvenes prioritering som jeg ser det i lynchsitutationer er følgende:

1. Undgå at blive lynchet
2. Jagt seeren


Lad os gennemgå min tankeproces med udgangspunkt i gårsdagens lynch som hhv ulv og villa.

Det er ved begge tilfælde vidst på forhånd at NAC ikke er seer.

- Hvis jeg som ulv går forrest i kampen om at lynche den eneste villa jeg ved ikke er seer, medmindre en af mine medulve er ved at blive lynched (Tuborg). I så fald er både Tuborg og jeg ulve. Ellers skulle jeg lynche NAC i går med visheden om at jeg vidste han ikke er seer, og derfor kan bruge netop denne argumentation i dag.

- Når jeg som villa går forrest i kampen om at lynche den eneste person jeg ved ikke er seer, og der tilmed er chance for at han er ulv er det som jeg også skrev i går win/win.

Så kan I selv afgøre, hvilket scenarie I mener er mest realistisk.




16-10-2013 14:15 #81

@Nilsson

Jeg argumenterede for Mollematen som vogn igennem hele dagen, men da jeg var den eneste, som ville have ham som vogn, gav det jo ingen mening at stemme på ham.

Derfor valgte jeg også NotACop, da jeg var enig i din betragtning omkring ham som seer, og så det som et bedre valg end Tuborg.

Du har godt nok spillet godt. Først får du drejet den væk fra Tuborg pga. NotACop's seer fuck-up, og bagefter bruger du det som dækning for, at du som ulv ikke ville stemme på en, der havde outet sig selv som seer.

Derudover har du dækket for Mollematen - eller i hvert fald ikke taget stilling til ham igennem hele dagen i går.

Lige pt. ser jeg: Mollematen, Tuborg og Nilsson som ulve.

16-10-2013 14:16 #82
walth skrev:
@Nilsson

I tilføjelse til min kommentar, så er der jo også ret gode villa point at tjene, ved at være fortaler for NAC-lynch når han åbenlyst ikke er seer??


Læs min seneste kommentar, hvor jeg også inkluderer det aspekt.

"Ligegyldig pointe.. Det virker jo netop mistænktsomt som ulv at pege opmærksomheden i anden retning af NAC når han åbenlyst ikk er seer."

I udgangspunktet er jeg også enig, men som ulv kan man jo arbejde på mange forskellige måder. Og at gå så aktivt ind i kampen for at lynche NAC som jeg gjorde i går er pænt -ev som ulv (medmindre man ville bruge det som argument i dag, det er dog meget at lægge på et bræt - og stadig -ev for mig at se).
16-10-2013 14:20 #83
Dophzzi skrev:
@Nilsson

Jeg argumenterede for Mollematen som vogn igennem hele dagen, men da jeg var den eneste, som ville have ham som vogn, gav det jo ingen mening at stemme på ham.

Derfor valgte jeg også NotACop, da jeg var enig i din betragtning omkring ham som seer, og så det som et bedre valg end Tuborg.

Du har godt nok spillet godt. Først får du drejet den væk fra Tuborg pga. NotACop's seer fuck-up, og bagefter bruger du det som dækning for, at du som ulv ikke ville stemme på en, der havde outet sig selv som seer.

Derudover har du dækket for Mollematen - eller i hvert fald ikke taget stilling til ham igennem hele dagen i går.

Lige pt. ser jeg: Mollematen, Tuborg og Nilsson som ulve.


Seriøst? Jeg har skrevet det før og understreger det gerne igen: Jeg har ikke på noget tidspunkt beskyttet, dækket for/over eller argumenteret for at Molle/Tuborg skulle være villa.

Jeg har faktisk tidligere i denne tråd skrevet at jeg har det fint med en af dem som den ene vogn.
16-10-2013 14:23 #84
walth skrev:
Eilama skrev:
@Nilsson - Det kan sagtens være, at jeg helt væk i min mistillid til dig. Jeg er også villig til lade walth være vogn nummer 2 og kan sagtens se det suspekte i, at han er så inaktiv. Så et godt bud, ja.




Dette er årsagen til min inaktivitet i dag, jeg spillede en næsten 7 timers session i træk indtil kl 5 i morges, og sov nok omkring kl 6 og er så næsten lige stået op. Er det i orden jeg er inaktiv så??


Selvfølgelig er det helt fair at du prioriterer poker over et forumspil. Det giver sig selv.

Hvad der dog undrer mig er at du har bidraget med meget lidt analyse i de tre tråde. Du har faktisk nærmest udelukkende forsvaret dig (hvilket er fint), og så gået til modangreb på undertegnede.

Det undrer mig når jeg tænker på dine normalt enormt skarpe analytiske evner.
16-10-2013 14:45 #85
Dophzzi skrev:
Det gør du også i #39 på dag2 og i #93 på dag1.


Forstår altså ikke at jeg får ulvepoint for dem her.

Hvis jeg var ulv med tuborg hvorfor skulle jeg så nogensinde skrive f.eks. #39
16-10-2013 14:55 #86

@Nilsson

Så uddyb gerne din #81 og #84 i går.

Du kommer slet ikke ind på Tuborg i går, selvom han er vogn og har en del stemmer. Derefter begynder du på, at beskrive NotACop's seer fuck-up, hvilket får vendt stemningen fuldstændig væk fra Tuborg - med rette.

Du vender dog ikke tilbage med noget omkring ham, og så vidt jeg kan se, har du fuldstændig undgået ham indtil videre - mistænksomt.

16-10-2013 14:58 #87

@Mollematen

Din #93 på dag1 er tynd, da du egentlig clearer Tuborg på hans #88, hvilket er ret hurtigt i mine øjne.

Din #39 på dag2 er der lige akkurat nul argumentation for, hvorfor du og Tuborg ikke skal lynches.

Men du kan da evt. uddybe nu?

16-10-2013 14:59 #88

Fordi jeg på daværende tidspunkt havde ham som villa?

16-10-2013 14:59 #89
Dophzzi skrev:
@Nilsson

Så uddyb gerne din #81 og #84 i går.

Du kommer slet ikke ind på Tuborg i går, selvom han er vogn og har en del stemmer. Derefter begynder du på, at beskrive NotACop's seer fuck-up, hvilket får vendt stemningen fuldstændig væk fra Tuborg - med rette.

Du vender dog ikke tilbage med noget omkring ham, og så vidt jeg kan se, har du fuldstændig undgået ham indtil videre - mistænksomt.


Det er fuldstændig rigtigt at jeg har haft fokus på de personer jeg har fundet mest mistænktsomme. Det er vel naturligt nok? Jeg har heller ikke forholdt mig til: Perro, Mollematen og Toby (udover et enkelt indlæg). Er det derfor folk kobler at vi skulle være ulve? Det er godt nok en speciel konklusion.

Jeg vælger at anskue det på en lidt alternativ måde: Jeg vælger at italesætte det jeg mener er mistænktsomt i stedet for at kommentere på noget jeg i udgangspunktet synes er ligegyldigt eller som jeg er enig i.
16-10-2013 15:03 #90

@Mollematen

Ja den er sivet ind - men hvorfor havde du ham som villa på daværende tidspunkt? Udelukkende pga. #88?

@Nilsson

Det er ganske naturligt at have fokus på dem, som man har mistænkt som ulve - helt sikkert. Men du bliver jo direkte spurgt ind til ham i #82, hvor du vifter det væk med, at du må læse op på det senere. Kan du så evt. placere ham nu?

16-10-2013 15:16 #91

Hmm, kan ikke lige huske hvad som gjorde mig så sikker, kan ikke finde andet efter at have læst D1 igennem, nærmere ser det skidt ud at være i tråden 21:18, men ellers ikke skrive før end sidste minut.

16-10-2013 15:17 #92
Dophzzi skrev:
@Mollematen

Ja den er sivet ind - men hvorfor havde du ham som villa på daværende tidspunkt? Udelukkende pga. #88?

@Nilsson

Det er ganske naturligt at have fokus på dem, som man har mistænkt som ulve - helt sikkert. Men du bliver jo direkte spurgt ind til ham i #82, hvor du vifter det væk med, at du må læse op på det senere. Kan du så evt. placere ham nu?


Det er rigtigt at jeg ikke er vendt tilbage. Jeg har lige læst D1 igennem, og jeg kan ikke se en eneste ting der peger på Tuborg som ulv.

Det her kan under omstændighederne godt se lidt ulvet ud, men jeg forestiller mig at I godt kan gennemskue vigtigheden af det alligevel: jeg synes ikke umiddelbart du virker ulvet længere, Dophzzi. Her tænker jeg specielt dine villaleans mod ut (som jeg jo af gode grunde ved er rigtigt) og af Roberto. Jeg kigger videre i D2 og vender tilbage.
16-10-2013 15:22 #93

Starten af D2 synes jeg dog ser lidt underlig ud. Tuborg claimer at han var sikker på at Roberto var villa, men nævner ikke dette med et eneste ord på D1. Kan vi måske få en forklaring på den, Tuborg?

16-10-2013 15:24 #94

@Mollematen

Ved ikke hvad jeg skal udlede af den kommentar? Det virker ret tåget i mine øjne.

16-10-2013 15:28 #95

#88 og #89 dag1 virker w/w.

Tuborg mistænker Mollematen, hvorefter Mollematen clearer Tuborg.

Derefter vender Tuborg reelt aldrig tilbage på trods af, at Mollematens svar mildest talt er ret ringe.

16-10-2013 15:30 #96

Hvis vi betragter afslutningen af D1 så har vi en lynchafstemning mellem 3 villas: Roberto, NAC og zybr.

Hvad skulle grundlaget for en ulv være for at ændre stemme lige til sidst? Det ville simpelthen ikke give mening. Og ja lige nu synes jeg Tuborg ligner en villa. Jeg kan slet ikke se grunden til at vi vil lynche ham?

16-10-2013 15:32 #97
Pokernets ME vinder !
Nilsson skrev:
walth skrev:
Eilama skrev:
@Nilsson - Det kan sagtens være, at jeg helt væk i min mistillid til dig. Jeg er også villig til lade walth være vogn nummer 2 og kan sagtens se det suspekte i, at han er så inaktiv. Så et godt bud, ja.




Dette er årsagen til min inaktivitet i dag, jeg spillede en næsten 7 timers session i træk indtil kl 5 i morges, og sov nok omkring kl 6 og er så næsten lige stået op. Er det i orden jeg er inaktiv så??


Selvfølgelig er det helt fair at du prioriterer poker over et forumspil. Det giver sig selv.

Hvad der dog undrer mig er at du har bidraget med meget lidt analyse i de tre tråde. Du har faktisk nærmest udelukkende forsvaret dig (hvilket er fint), og så gået til modangreb på undertegnede.

Det undrer mig når jeg tænker på dine normalt enormt skarpe analytiske evner.


Jeg synes jeg har ytret mine holdninger omkring folk rigeligt. Mht at jeg forsvarer mig, hvad forventer du så, når du anklager mig for at være ulv? Jeg er da nødt til at forsvare mig, især når folk tydeligvis følger trop på et meget tyndt grundlag.
16-10-2013 15:32 #98
walth skrev:
Nilsson skrev:
walth skrev:
Eilama skrev:
@Nilsson - Det kan sagtens være, at jeg helt væk i min mistillid til dig. Jeg er også villig til lade walth være vogn nummer 2 og kan sagtens se det suspekte i, at han er så inaktiv. Så et godt bud, ja.




Dette er årsagen til min inaktivitet i dag, jeg spillede en næsten 7 timers session i træk indtil kl 5 i morges, og sov nok omkring kl 6 og er så næsten lige stået op. Er det i orden jeg er inaktiv så??


Selvfølgelig er det helt fair at du prioriterer poker over et forumspil. Det giver sig selv.

Hvad der dog undrer mig er at du har bidraget med meget lidt analyse i de tre tråde. Du har faktisk nærmest udelukkende forsvaret dig (hvilket er fint), og så gået til modangreb på undertegnede.

Det undrer mig når jeg tænker på dine normalt enormt skarpe analytiske evner.


Jeg synes jeg har ytret mine holdninger omkring folk rigeligt. Mht at jeg forsvarer mig, hvad forventer du så, når du anklager mig for at være ulv? Jeg er da nødt til at forsvare mig, især når folk tydeligvis følger trop på et meget tyndt grundlag.


Det er også derfor jeg skriver det er fint? Jeg synes ikke du har bidraget med mange analyser.
16-10-2013 15:34 #99

@Nilsson - Med hensyn til at jeg ændrede stemme i sidste minut, var ganske enkelt, at jeg ville redde Robertoloda. Da jeg så større %'er i at zybr ville være ulv end robertoloda og for at undgå et cf. Desværre blev robertoloda alligevel dræbt.

2/4 der stemte på robertoloda: Toby og baarup.

16-10-2013 15:35 #100
Pokernets ME vinder !

Jeg har måske ikke lavet dybdegående analyser på hele landsbyen, men det er nu mest fordi jeg ikke kender dynamikken i spillet overhovedet (det er mit første spil), så på det punkt har jeg helt sikkert taget en mere passiv approach i mangel på bedre. Jeg synes dog du fremstiller det som om, at jeg slet ikke har været inde over på den front (selv om du dog ikke skriver det direkte), og den opfattelse synes jeg ikke er korrekt - jeg mener selv jeg har bidraget mere end mange andre i spillet.

16-10-2013 15:35 #101

Opdateret liste:

Villa
UT
Eilama

Dolpzzi


Molle
Perro
Toby93

Baarup

Walth
Ulv

16-10-2013 15:37 #102
Eilama skrev:
@Nilsson - Med hensyn til at jeg ændrede stemme i sidste minut, var ganske enkelt, at jeg ville redde Robertoloda. Da jeg så større %'er i at zybr ville være ulv end robertoloda og for at undgå et cf. Desværre blev robertoloda alligevel dræbt.

2/4 der stemte på robertoloda: Toby og baarup.


Jamen vi er fuldstændig enige. Det er jo lidt min pointé. Ingen ulve ville jo lave et latepickchange medmindre der var en ulv på spil (og det ved vi der ikke var, da alle de tre der var vogne er døde som villas nu).
16-10-2013 15:38 #103
Nilsson skrev:
Opdateret liste:

Villa
UT
Eilama
Dolpzzi
Tuborg

Molle
Perro

Toby93

Baarup

Walth
Ulv
16-10-2013 15:38 #104

Så hvis vi vender det hele om på hovedet, så skal vi rette opmærksomheden mod toby og baarup?

16-10-2013 15:40 #105

Hvis du kigger på mit tidligere indlæg #38 fra D2, så synes jeg det beskriver mine tanker meget godt.

16-10-2013 15:42 #106
Pokernets ME vinder !

@Nilsson

I forlængelse med det du siger omkring at jeg ikke har bidraget med nok analyser, mener du så kun, at det er en ulv eller måske en seer der ikke har interesse i at "være fremme i skoene"?

16-10-2013 15:42 #107
Nilsson skrev:
Starten af D2 synes jeg dog ser lidt underlig ud. Tuborg claimer at han var sikker på at Roberto var villa, men nævner ikke dette med et eneste ord på D1. Kan vi måske få en forklaring på den, Tuborg?


Jeg har ikke nogen post jeg direkte kan citere ham for, men det var mere hans generelle tone og indbringen af inaktive personer, konstant behov for at høre folks grunde til deres valg, samt at han konstant gjorde ting for landsbyens interesse.

Eilama skrev:
@Nilsson - Med hensyn til at jeg ændrede stemme i sidste minut, var ganske enkelt, at jeg ville redde Robertoloda. Da jeg så større %'er i at zybr ville være ulv end robertoloda og for at undgå et cf. Desværre blev robertoloda alligevel dræbt.

2/4 der stemte på robertoloda: Toby og baarup.


Dette er en af grundene til at jeg mistænker Baarup for at være ulv, samtidig med at han i går var virkelig meget fraværende. Han startede med at smide en vote på mig, og da det så var tydeligt at vognene blev mig og NAC forsvandt han.

D1 bruger han dog meget tid på at kaste sin vote rundt, har ikke lige fået kigget på hvad det kan betyde.
16-10-2013 15:42 #108

og #114 er i denne forbindelse også ret interessant.

16-10-2013 15:43 #109
Pokernets ME vinder !

@Tuborg

God pointe mht Baarup, især når man kigger på hvor meget heat Eilama fik for at skifte last minute.

16-10-2013 15:46 #110
walth skrev:
@Nilsson

I forlængelse med det du siger omkring at jeg ikke har bidraget med nok analyser, mener du så kun, at det er en ulv eller måske en seer der ikke har interesse i at "være fremme i skoene"?


jeg er af den opfattelse at det må være det smarteste at benytte ens analytiske redskaber mest muligt som villa, især når de er så solide, som de i dit tilfælde er. Så det må vel blive et ja til dit spørgsmål.

Nu stiller du det selvfølgelig lidt på spidsen, og der er sikkert mange komplekse situationer i disse spil, men i udgangspunktet må det altså være et ja.
16-10-2013 15:47 #111

Hvis vi antager Baarup er ulv, så kan vi vel cleare Nilsson og Tuborg86, da han starter med at mistænkeliggøre dem?

16-10-2013 15:48 #112

Hvilket stemmer fint i overensstemmelse med Nilsson villa/ulve skala.

16-10-2013 15:50 #113
Pokernets ME vinder !

Så hvem er vognene i aften? Det lader til jeg er den ene.

16-10-2013 15:50 #114

@Tuborg

Du må meget gerne kommentere på min #95

16-10-2013 15:52 #115

@Eilama

Så kan vi vel også cleare Mollematen jvf. Baarups #12? Hvilket jeg bestemt ikke er enig i.

16-10-2013 15:54 #116

Lad os nu lige se hvad der sker før vi begynder at cleare nogen. Det er dog ikke rigtigt det han skriver i den post - det burde efterhånden være klart for enhver.

16-10-2013 15:55 #117

@Dophzzi - Du har ret, den havde jeg misset.

16-10-2013 16:21 #118
Dophzzi skrev:
#88 og #89 dag1 virker w/w.

Tuborg mistænker Mollematen, hvorefter Mollematen clearer Tuborg.

Derefter vender Tuborg reelt aldrig tilbage på trods af, at Mollematens svar mildest talt er ret ringe.


Det var ikke så meget en mistanke, blot en teori jeg skulle teste (D1 #88). Han valgte et fint svar, men tog sig dog sin tid til at give sit ulve-lean fra sig. Så han var aldrig rigtigt et direkte ulve-lean fra min side af.
16-10-2013 16:33 #119

@Tuborg

Synes du han svar i #89 er fint?

Han hjælper jo slet ikke landsbyen med det svar, da han ikke kommer med sine tanker, men blot skriver, at han foretrækker nogen frem for nogle andre.

Derefter bliver jeg nødt til at trække det ud af ham i #91, hvor han så blot skriver én i #93.

16-10-2013 16:34 #120
walth skrev:
Hey folkens, jeg er lige vågnet, deraf det sene svar - røg i en lang nattegrind.

Jeg er HELT pas på, at folk mener jeg er ulv bare pga Nilsson mener at han har et eller andet read i form af en ubevidst usikkerhed i én af mine kommentarer på dag 1. Jeg synes den her lugter langt væk af Nilsson+Eilama (i øvrigt også en mulighed jeg påpegede i går), især med det random NK - hvis jeg var ulv havde jeg da trumfet en NK af Nilsson igennem og claimet at ulvene prøvede at sætte mig op??? Han kørte stor hetz mod mig i går, og ingen andre var med på vognen, så det ville da være den eneste option at få ham ud af spillet? Det virker som ren idioti at lade Nilsson blive i spillet efter gårsdagens tråd, hvis jeg havde været ulv.



Hvis (og det tror jeg du er) du er ulv havde det været et regulært selvmord at NK'e mig i nat, da du er den eneste jeg i går havde meldt op var ulv.

Hvis jeg var i din situation, som ulv, havde jeg sgu heller ikke dræbt mig (okay det bliver en lidt underlig sætning den her), dels pga. at du så selv ville dø på D3, men også fordi du må ha' haft en vis forventning om at du kunne overleve i dag på trods af mine beskyldninger mod dig.

Min vurdering (og det har tilsyneladende også været din) er altså at din tilværelse i spillet, blandt ulvene, er mere værd end min ditto blandt indbyggerne.


16-10-2013 16:36 #121
Dophzzi skrev:
@Tuborg

Synes du han svar i #89 er fint?

Han hjælper jo slet ikke landsbyen med det svar, da han ikke kommer med sine tanker, men blot skriver, at han foretrækker nogen frem for nogle andre.

Derefter bliver jeg nødt til at trække det ud af ham i #91, hvor han så blot skriver én i #93.


Kombinationen af #89 og #93 synes jeg er fint.
16-10-2013 16:57 #122

Ved så ikke om jeg tænker et skridt længere eller overfortolker, men jeg synes da netop det er ret ulvet, at komme med et standard politikersvar, hvor du ikke forholder dig til noget som helst, men først rigtig vil svare, når der bliver spurgt ind igen.

Det ser meget ulvet ud i mine øjne.

16-10-2013 17:06 #123

Er den til mig?

16-10-2013 17:08 #124
Pokernets ME vinder !

@Nilsson

Din teori giver god mening, det vil jeg da godt medgive. Jeg kan ikke rigtigt sige så meget andet end jeg synes den anden vinkel giver ligeså god mening, altså at jeg som ulv kunne NK dig og claime folk prøver at setuppe mig fordi du er den eneste der giver mig heat. Især når flere har meldt mig op som villa, ville det klart give mest mening.

16-10-2013 17:09 #125

@dophzzi

Det har du sådan set ret i.

Jeg må indrømme at det er mit første spil, og første dag var én stor læringsproces (bevares, det er det da stadig) og jeg kan da godt se at Molles svar ikke er sammenhængende der.

Jo mere jeg tænker over det, så er hans eneste actions sidenhen blot at forsvare min ryg, samt at bede om ikke at blive lynchet.
Jeg kan dog ikke helt finde ud af om det er fordi at han er ulv, og ikke havde behov for at smide flere beskyldninger midt i den interne villa-krig, eller om han blot ikke er så aktiv en villa.

16-10-2013 17:26 #126

Jeg skal lige have færdiggjort en opgave på jobbet, hvor jeg ikke kan være ved computeren, så jeg er først på omkring kl. 19.30-20.00-ish igen.

@Tuborg

Så vil jeg uddybe mine tanker omkring Mollematen der.

16-10-2013 17:35 #127

Kan det passe at vi stadig kun har smidt Walth i en vogn? Og han er blevet smidt derop at Nilsson, Tuborg og UT?

Det er lidt bekymrende. Specielt efter som Nilsson og jeg ramte helt ved siden af igår. Derfor opfordre jeg jer andre til at få smidt vogn nummer to op.

16-10-2013 17:38 #128
Pokernets ME vinder !

@Perro/Tuborg

Hvorfor stemmer i på mig egentligt? Finder det især mærkeligt tuborg er på mig.

16-10-2013 17:39 #129
Pokernets ME vinder !

.. fordi han var på blokken i går, og jeg har meldt ham villa hele tiden, det ligner lidt han er ok med at lade mig komme i søgelyset i stedet for ham.

16-10-2013 17:41 #130

@walth

Min stemme var mere for at sætte gang i snakken om en vogn, og jeg har dig ikke som Villa, men lidt mere hen imod ulv.
Ellers ser jeg også Baarup som en vogn.

Så er jeg også interesseret i Dophzzis analyse af mollematen.

16-10-2013 17:47 #131
Pokernets ME vinder !

@Tuborg

Præcis det nedtonende og "passive" svar man kunne forvente..

16-10-2013 17:47 #132

Walth

Min stemme på dig, kommer af Nilsson "analyse" på dig gennem de sidste to dage. Han har haft et horn i siden på dig i længere tid. Pt køber jeg hans argumenter. Det undre mig at du ikke er mere in charge i dette. Du stiller flere spørgsmål end du giver svar. Du forsøger, i mine øjne, at ødelægge opklaringen af dette ulvemysterie, ved at hælde en masse vand ud af ørene. Dette ville jeg normalt ikke forvendte mig af dig, hvis du virkelig ville opklare dette...

16-10-2013 17:50 #133
Pokernets ME vinder !

@Perro

Prøv at læse vores samtale, jeg kan jo ikke rykke ved Nilssons opfattelse af uanset hvad jeg skriver. Jeg har forsvaret mig overfor ham i 2 dage, hvad vil du have jeg skal skrive til ham?

16-10-2013 17:51 #134
Pokernets ME vinder !

mht flere spørgsmål end svar.. Nej..?

16-10-2013 17:51 #135
Pokernets ME vinder !

.. ok bevares en del retoriske spørgsmål, granted. Men come on..

16-10-2013 17:53 #136

Tuborg, hvorfor ønsker du mig som vogn? Har du andre grunde end at jeg er farlig for dig ?

Synesz at Nilsson, Molle og Tuborg har været en del i defensiven idag, især med fokus på at de ikke vil være kædet sammen.

Nilsson har kørt et fint forsvar hvor han fremlægger to muligheder for han selv. Ulv eller indbygger? Jeg kalder hans bluff og erklære ham for ulv! Dog pga stemning og mine egne indlæg så står Tuborg foran i køen. Tuborg86

16-10-2013 17:56 #137
Baarup skrev:
Tuborg, hvorfor ønsker du mig som vogn? Har du andre grunde end at jeg er farlig for dig ?

Synesz at Nilsson, Molle og Tuborg har været en del i defensiven idag, især med fokus på at de ikke vil være kædet sammen.

Nilsson har kørt et fint forsvar hvor han fremlægger to muligheder for han selv. Ulv eller indbygger? Jeg kalder hans bluff og erklære ham for ulv! Dog pga stemning og mine egne indlæg så står Tuborg foran i køen. Tuborg86


Defensiven omkring sammenkædningen er jo ret simpel. Der er ingen, der er kun mollematen som opfører sig mærkeligt. At du så mener at det gør at vi per automatik forsvarer ham forstår jeg ikke. Og nu er det tredje gang at jeg skriver det, JEG HAR IKKE FORSVARET NOGLE AF DEM! Her kommer dog ét forsvar af en af dem: Nilsson har sagt præcis det samme mht sammenkædningen.

Når det kommer til at jeg ønsker dig som vogn, så har jeg skrevet det i #107
16-10-2013 18:02 #138

At jeg endte med at stemme Robert D1 var lidt hip som hap, som du selv skrev fløj min stemme lidt rundt, der var få reads og forsøgte at lægge pres lidt forskellige steder.

Mht igår, der var jeg ganske enkelt på arbejde, det nævnte jeg også da jeg omkring kl 20 da jeg var inde og læse op på det hele og smed en hurtig post der. Men det har du naturligvis overset ;)

16-10-2013 18:23 #139
Baarup skrev:
At jeg endte med at stemme Robert D1 var lidt hip som hap, som du selv skrev fløj min stemme lidt rundt, der var få reads og forsøgte at lægge pres lidt forskellige steder.

Mht igår, der var jeg ganske enkelt på arbejde, det nævnte jeg også da jeg omkring kl 20 da jeg var inde og læse op på det hele og smed en hurtig post der. Men det har du naturligvis overset ;)


Som jeg skrev så havde jeg ikke lige kigget nærmere på dine stemmer på D1, dog har jeg lige kigget det igennem nu, og dine stemmer virker, som du selv skriver, for at få reads.
Så dem kan jeg ikke rigtigt konkludere noget på, udeover den sidste. I mine øjne er robertoloda den absolut tydeligste villa vi har haft med i spillet, og din eneste begrundelse for at stemme på ham? "Så lad os gøre noget andet"

Mht i går, så forklarede jeg jo netop hvorfor jeg lavede et last minute vote-skift. Dette har så sidenhen vist sig at være imellem 2 Villa'er. Som jeg også har skrevet tidligere, så havde dette været et uhyre dumt move hvis en af den var Ulv, da det trækker enormt meget opmærksomhed hen på en. Siden da har det netop vist sig at der var tale om 3 Villaer, derfor mener jeg at Eilama og jeg er clearet på den konto.

Dopphzi kommer hjem fra træning og smider en vote på zybr, dette ved jeg så ikke hvordan skal tolkes.
Har han ikke set vote-count?
Prøver han at få et 3-vejs flip?
Prøver han på at få folk til at hoppe frem og skifte, som Eilama og jeg gjorde?

16-10-2013 18:29 #140

Mht at "hoppe frem og skifte" mener jeg, at få ulve til at hoppe frem for at beskytte en af deres egne.

16-10-2013 18:31 #141

At du clear dig selv pga 1 move på dag 1 er bare ikke godt nok i mine øjne.

Jeg var selv meget tæt på at stemme zyph, men da det ikke vil ændre andet end tie mellem NAC og zyph gjorde jeg det ikke.

Men hvor står vi lige nu? Har alle været i ilden efterhånden ? Stemme mæssigt har de ikke, men er det ikke snart alle der har været vendt som vogne ?

Og hvis vores seer har perk på 3 levende så kunne det også hjælpe, dog skal du holde dig skjult hvis du kun har peek på 1 levende.

16-10-2013 18:32 #142
VOTECOUNT

[0] Baarup stemmer på Tuborg86
[0] Dophzzi stemmer på
[0] Eilama stemmer på Tuborg86
[0] Mollematen stemmer på
[0] Nilsson stemmer på walth
[0] Perro stemmer på walth
[0] Toby93 stemmer på
[2] Tuborg86 stemmer på walth
[3] walth stemmer på
16-10-2013 18:37 #143

Og kan i tre der har stemt walth ikke uddybe det for mig ? Jeg har ikke helt fanget grundlaget, er det kun fordi der har været forventede mere analyse fra hans side af og i synes det er suspekt at der ikke har været meget analyse ?

16-10-2013 18:40 #144
Baarup skrev:
Og kan i tre der har stemt walth ikke uddybe det for mig ? Jeg har ikke helt fanget grundlaget, er det kun fordi der har været forventede mere analyse fra hans side af og i synes det er suspekt at der ikke har været meget analyse ?


Du kan ikke ha' læst meget hvis du ikke har fanget den endnu. Læs op på dag 1 og dag 2. Hvad synes du om Walths ageren?
16-10-2013 18:42 #145
Baarup skrev:
Tuborg, hvorfor ønsker du mig som vogn? Har du andre grunde end at jeg er farlig for dig ?

Synesz at Nilsson, Molle og Tuborg har været en del i defensiven idag, især med fokus på at de ikke vil være kædet sammen.

Nilsson har kørt et fint forsvar hvor han fremlægger to muligheder for han selv. Ulv eller indbygger? Jeg kalder hans bluff og erklære ham for ulv! Dog pga stemning og mine egne indlæg så står Tuborg foran i køen. Tuborg86


Hvorfor er det at Tuborg er så ulvet som du hævder?
16-10-2013 18:51 #146

Er på telefonen lige nu så det er ikke nemt at navigere rundt og komme med decideret post nummer. Men jeg bliver nødtil at smutteren par timer, regner med at være her igen kl 21 ca, håber der er en nasse nyt stof at læse når jeg er tilbage :)

16-10-2013 19:01 #147
Baarup skrev:
Er på telefonen lige nu så det er ikke nemt at navigere rundt og komme med decideret post nummer. Men jeg bliver nødtil at smutteren par timer, regner med at være her igen kl 21 ca, håber der er en nasse nyt stof at læse når jeg er tilbage :)


Det er sjovt som du ikke har mulighed for at finde argumenter frem, hver gang du hævder noget. #186 fra i går som eksempel på dette også.

Postulater uden underbyggende argumenter er som tidligere skrevet værdiløse for landsbyen.
16-10-2013 19:07 #148

Udover at #186 mangler underbyggende argumenter og derfor er tæt på værdiløs, kan denne kommentar anskues fra flere forskellige vinkler.

1. Den kan give villapoint, fordi Baarup foreslår at skifte vogn væk fra de to udvalgte (der begge var villa'er).
2. Den kan give ulvepoint, fordi Baarup forsøger at skifte NAC som lynchtarget. Den eneste person han ved ikke er seer. Altså kan det betragtes som en måde hvorpå ulvene intensiverer jagten på seeren.

16-10-2013 19:11 #149

Så er jeg hjemme fra skole, og der er sku sket meget siden sidst jeg tjekkede:o

Ser ud til at Walth er valgt som vogn idag, selvom jeg kun ser det som værende Nilsson der kommer med argumenter for dette ? Hvad er grunden til at I (Perro og Tuborg) stemmer på ham?
Jeg kan dog godt følge Nilssons punkter, og ser også Walth som en mulig vogn til i aften.

Den anden vogn mener jeg kunne være Baarup eller Tuborg.
Baarup virker ikke til at have styr på sin argumentation, samt han får ikke rigtig kommenteret på den heat der kommer mod ham i øjeblikket. Lige pludselig er han bare væk.
Tuborg mente jeg allerede igår var et mere oplagt lynch target, da jeg så NAC som en dårlig villa, samt jeg havde Tuborg/NAC som V/W. Da jeg ikke mener at NAC kunne lave de moves han lavede igår som ulv, så jeg det mere oplagt at Tuborg skulle være ulven.

For at få smidt min stemme nu, for at skabe debat, syntes jeg den skal smides på Tuborg, da han i øjeblikket ser ud til at være den anden vogn idag, og en stemme på Baarup ikke rigtig vil hjælpe noget i øjeblikket, er dog klar på at skifte over til ham.

16-10-2013 19:14 #150

@Toby

Jeg har svaret flere gange på hvorfor jeg valgte walth, samt at jeg ikke længere mente ham, men du har åbenbart kun skimmet.

Men for så at underbygge dine tanker omkring Baarup og hans mangel på svar, og virkelig elendige argumentering ændrer jeg min stemme hertil.

16-10-2013 19:19 #151

Jeg vil lige komme med et indspark - Er det bare mig, eller har jeg fat i noget med hensyn til Mollematen. Han har slet ikke været aktiv, siden vi har skiftet fokus.

Tilfældighed, eller er det fordi det bare går som han gerne vil have det?

16-10-2013 19:31 #152

@ Tuborg

Når jeg lige læser nærmere på dine posts, kan jeg godt se, at du ikke siger du har Walth som sikker ulv, men dog ulv-ish, men mere for at få diskussionen igang. Vil jeg gerne give dig ret i.
og kan se du er klar på Baarup som en af vognene, så den vil jeg også gerne være med på

16-10-2013 19:31 #153

@ Toby

Jeg har kort og godt købt Nilssons salgstale. Det undre mig meget at så skarp en person som Walth ikke er mere opklarende end han er. Han tager absolut ikke teten i at finde ulvene, men bruger det meste af sin energi på at forsvarer sig overfor Nilsson. Naturligvis er et forsvar fair nok. I en situation, hvor han skulle løse en gåde, ville jeg regne med at han stillede sig i forreste række, og virkelig var kritisk. Han ville være personen der sørgede for at der blev sat to vogne op, og ledede slagets gang derfra.

I stedet ser jeg ham som en person der kommer med ufarlige skuldreklap, +1 til x og x eller kaster sig ud i længere debatter, som intet har med selve revealen at gøre. Igår havde han en lang debat med Eilama ang tilstedeværelse, hvilket forplumrede de to vogne imo. Læser du hans post igennem idag, så ville det være synd at sige at han forsøger at løse spillet. Det er i stedet en masse undercover fis, hælden vand ud af ørene og +1 til den og den person. Han bringer intet selv.... Hvilket jeg i den grad havde forventet af ham... hvis han ville løse denne ulvegåde. Det er dog muligt at jeg har overvurderet hans evner ... det tror jeg dog ikke.

Viser det sig at Walth ikke er ulv... så er Nillson 100% ulv.

Mit forslag er at vi holder fast i de to vogn.

Tuborg og Walth

16-10-2013 19:37 #154

Fik lige trykket 'opret indlæg' for hurtigt :P

Ville gøre Baarup til min stemme, men kan godt se gode pointer i Perros indlæg.
Syntes blot det virker farligt at lade en enkelt person styre den ene af vognene, i dette tilfælde er det nilsson, der som den eneste tænkte Walth. Jeg kan godt se hans pointe, syntes dog stadig det virker farligt.

Indtil videre er jeg klar på at holde Tuborg og Walth som vogne.

Men mht. Perros seneste kommentar, omkring at Nilsson er ulv, når Walth flipper villa. Kunne man så ikke have Nilsson og Walth som vogne ?
Vi er vel næsten sikre på at det er V/W, og i så fald vil vi ramme en ulv halvdelen af gangene ?

Derudover bør seeren træde frem hvis han har tre levende peeks ! Der er simpelthen for stor risiko for at du bliver dræbt i nat, og vi så ikke kan bruge dine peeks til noget !

16-10-2013 19:38 #155
Pokernets ME vinder !

@Perro

ffs jeg har skrevet det flere gange nu. Jeg har forholdt mig tilbageholden D1+D2 idet jeg obv ikke kender spillets dynamikker helt når jeg er førstegangssspiller. På dag 1 er det obv standard, og i går fik jeg beskyldninger i mod mig som jeg skulle forholde mig til + det lå i kortene at NAC var autolynch. I dag er jeg fra start i søgelyset, og folk melder op at jeg ikke prøver at opklare hvem der er ulve - virker det så ikk en kende dumt at begynde at skrive lange romaner med analyser synes du? Jeg synes da det ville reppe ulv hvis jeg helt ud af det blå pleasede folk og deres negative kritik imod mig.

16-10-2013 19:41 #156

@ Walth

Et forsvar er fair nok, men hvis du ikke er ulv, så løs gåden. Hvem har du i vogn 2?

16-10-2013 19:52 #157
walth skrev:
@Perro

ffs jeg har skrevet det flere gange nu. Jeg har forholdt mig tilbageholden D1+D2 idet jeg obv ikke kender spillets dynamikker helt når jeg er førstegangssspiller. På dag 1 er det obv standard, og i går fik jeg beskyldninger i mod mig som jeg skulle forholde mig til + det lå i kortene at NAC var autolynch. I dag er jeg fra start i søgelyset, og folk melder op at jeg ikke prøver at opklare hvem der er ulve - virker det så ikk en kende dumt at begynde at skrive lange romaner med analyser synes du? Jeg synes da det ville reppe ulv hvis jeg helt ud af det blå pleasede folk og deres negative kritik imod mig.


Jeg læser tre på D1, der har dig på deres ulveliste. Jeg er ikke inklusiv heri.
16-10-2013 19:52 #158

Hvis Walth flipper villa, skal jeg selvfølgelig lynches og Perro er oplagt at have som 2. vogn.

16-10-2013 19:53 #159
Pokernets ME vinder !

@Perro

Jeg har både Baarup og Mollematen i tankerne. Baarup af samme årsager folk allerede har stated i tråden, men han har dog forvirret mig lidt (håber det er i orden jeg er forvirret, Nilsson) med at stille spørgsmålstegn ved dem der stemmer på mig - en ulv ville ssv. go with the flow og ryge med på vognen, men det kan selvf. også være et cover - dno. Jeg havde helt glemt Molle indtil Eilama påpegede ham i en kommentar længere oppe, og han skriger af ulv med inaktiviteten i dag, især set i lyset af hvordan D1+D2 var for ham.

Jeg havde lidt i tankerne at Eilama+Nilsson var ulve i går og i starten af i dag, men synes de begge har været meget villa like i dag.

Mollematen

16-10-2013 19:56 #160
Pokernets ME vinder !

Undrer mig btw ikke hvis Molle snart melder sig ind i tråden med en undskyldning for at have været væk hele dagen ^^

16-10-2013 19:59 #161
VOTECOUNT

[1] Baarup stemmer på Tuborg86
[0] Dophzzi stemmer på
[0] Eilama stemmer på Tuborg86
[1] Mollematen stemmer på
[0] Nilsson stemmer på walth
[0] Perro stemmer på walth
[0] Toby93 stemmer på
[2] Tuborg86 stemmer på Baarup
[2] walth stemmer på Mollematen
16-10-2013 20:02 #162

@ Cykelnille

Tror du har glemt min stemme, hvis den altså gælder selvom jeg ikke har 86 med i Tuborg86.
Den kommer bare lige her igen, så du er helt sikker

Tuborg86

16-10-2013 20:03 #163

@ Toby

"Derudover bør seeren træde frem hvis han har tre levende peeks ! Der er simpelthen for stor risiko for at du bliver dræbt i nat, og vi så ikke kan bruge dine peeks til noget !"

Hvis Walth er ulv, så er det 100% at Nilsson og jeg ryger de næste to nætter.

16-10-2013 20:04 #164

Walth og Baarup som vogne i dag. Tuborg har simpelthen ikke ageret som en ulv synes jeg ikke. Jeg har ikke kommenteret på ham før i dag (selvom jeg er blevet kædet sammen med ham).

Vi skal i hvert fald have indsnævret valgene (lige nu er der stemmer på 4, noget der vidner om at vi muligvis kunne være på rette vej). 2 stemmer på Tuborg giver ikke umiddelbart mening, kva især hans stemmeafgivning på D1.

Toby93, Mollematen og Dophzzi kan I ikke lige få stemt.

16-10-2013 20:05 #165

Jeg vil lave mig noget mad. Regner med at være tilbage om ca 45 minutter.

16-10-2013 20:05 #166

Jeg har sendt en stemme imod Tuborg, endda to gange, da cykelnille overså i seneste optælling.

16-10-2013 20:05 #167

@ + Walth

Din stemme på molle understreger min hypotese med dig som ulv, da du kun fucker de to vogne op! Men skulle næsten tro at du forsøgte at tage en for holdet her og dække molle.

16-10-2013 20:07 #168
Pokernets ME vinder !

De 2 vogne? Der er ingen der har meldt vognene op. Jeg har ikke Tuborg som ulv (hvis det er ham du betragter som den anden vogn), det skrev jeg også i går, så vil det da være dumt at stemme på ham?? Du bad mig give MIT bud på den anden vogn, det fik du.

16-10-2013 20:08 #169

@Perro

Hvorfor har du Tuborg som ulv?

16-10-2013 20:09 #170

Var det ikke Tuborg86 og walth der var vognene, eller har jeg misset noget?

16-10-2013 20:10 #171
VOTECOUNT

[1] Baarup stemmer på Tuborg86
[0] Dophzzi stemmer på
[0] Eilama stemmer på Tuborg86
[1] Mollematen stemmer på
[0] Nilsson stemmer på walth
[0] Perro stemmer på walth
[0] Toby93 stemmer på Tuborg86
[3] Tuborg86 stemmer på Baarup
[2] walth stemmer på Mollematen
16-10-2013 20:10 #172

@ Nillson

Det har jeg heller ikke. Jeg vil bare gerne have to vogne, men der er sjovt nok nogen der bliver ved med at fucke det op.

16-10-2013 20:11 #173
Eilama skrev:
Var det ikke Tuborg86 og walth der var vognene, eller har jeg misset noget?


Lige her er jeg faktisk i samme båd som walth, omend jeg stadig mener han er ulv.

Det giver jo ingen mening at have en gut som vogn, som man mener ikke er ulv.

Jeg kan ikke umiddelbart finde nogle brugbare argumenter for at Tuborg skulle være ulv, kan I? Eilama, Perro, Baarup og Toby?
16-10-2013 20:11 #174

+ Så kan jeg se at dem der ikke stemmer på Walth må være ulve.

16-10-2013 20:11 #175

@ Nilsson

Og hvorfor er du pludselig så meget imod at Tuborg er en vogn ?
Hvis han flipper ulv, ser det meget skidt ud for dig !

16-10-2013 20:12 #176
Toby93 skrev:
@ Nilsson

Og hvorfor er du pludselig så meget imod at Tuborg er en vogn ?
Hvis han flipper ulv, ser det meget skidt ud for dig !


Selvfølgelig ser det skidt ud for mig, hvis han flipper ulv. Men hvad i alverden skal jeg bruge det til? Jeg bliver jo nødt til at spille spillet ud fra den overbevisning at jeg har læst diverse rigtigt.
16-10-2013 20:13 #177

Og generelt er jeg bare ret meget imod at lynche en tilfældig person på D3 uden argumenter.

Så kom nu please med nogen ffs.

16-10-2013 20:16 #178

Jamen her kommer et.

Jeg har peeket
Nilsson = Villa
Walth = Ulv
Baarup = Villa

16-10-2013 20:18 #179

@ Nilsson

Du går meget imod at Tuborg er valgt som vogn i 164, hvorefter du spørger indtil hvor Perro pludselig har ham som vogn, for mig kunne dette dog godt ligne et redningsforsøg mod Tuborg.
Dog kan jeg godt lide dine argumenter for at stemme på Walth, så kan ikke få det til at hænge sammen med at du skulle være ulv..

Mine argumenter for Tuborg kommer fra igår, hvor jeg mener han er ulv grundet hans sene stemmeskift fra D1, uden nogle kommentarer overhovedet. Derudover kunne NK af Roberto også godt være et setup fra Tuborg+ulve side for at få NAC ud dagen efter.
Derudover mener jeg at NAC og Tuborg igår virkede V/W og derfor må Tuborg altså være ulv.

16-10-2013 20:18 #180
Perro skrev:
Jamen her kommer et.

Jeg har peeket
Nilsson = Villa
Walth = Ulv
Baarup = Villa


Den var ikke ligefrem henvendt til seeren, men fair nok. Nu er vi da i gang kan man sige.

Så er det bare med at komme i gang med at stemme på walth folkens.
16-10-2013 20:20 #181
Perro skrev:
Jamen her kommer et.

Jeg har peeket
Nilsson = Villa
Walth = Ulv
Baarup = Villa


Hvis der ikke er andre der counter claimer seer vælger jeg at ændre stemme til Walth den er helt oplagt nu
16-10-2013 20:22 #182

Perro ryger i nat og så har vi et stort opklaringsarbejde i morgen.

16-10-2013 20:23 #183

Jeg er ret sikker på at Toby er villa.... og jeg ryger i nat.

Derfor er det op til Nilsson, Baarup og Toby at finde de sidste to ulve.... Eller finde de sidste par villas



Dophzzi -
Eilama -
Mollematen -
Tuborg86

To ulve to villas. God kamp og gg


16-10-2013 20:23 #184

Jeg smutter nu og kommer nok først tilbage omkring EOD. Jeg går ud fra at I der ikke har stemt på Walth formår at gøre dette inden?

16-10-2013 20:24 #185

Bare lige for at få dine tanker omkring Toby: hvorfor skulle han være villa

16-10-2013 20:27 #186

ahhh .... Ingen tanker der holder vand her. Så slet ham bare fra min villa liste.

16-10-2013 20:30 #187
Walth
16-10-2013 20:31 #188

Så er jeg hjemme og har fået læst tråden igennem.

walth får min stemme.

16-10-2013 20:32 #189
Pokernets ME vinder !

WTF et seer claim? Hvorfor I alverden har du peeket mig af alle mand i nat?

16-10-2013 20:34 #190
Pokernets ME vinder !

helt helt sygt folk tror på det her claim, men ok hvis Perro ikk er NK så har I vel svaret i morgen.

16-10-2013 20:42 #191
Pokernets ME vinder !

.. ja og hvorfor har du peeket Baarup? Var Nilsson initial peak?

16-10-2013 20:43 #192
Walth

Jamen hvis du virkelig er villa, så kom frem med alle dine reads du har nu osv, så vi har det ekstra at gå ud fra i morgen
16-10-2013 21:01 #193

Så kom der ellers gang i stemmerne.

Jeg melder mig ind under vognene/Seeren.
walth

16-10-2013 21:04 #194
Pokernets ME vinder !

Altså kom nu lidt?? Det der seer claim giver ingen mening. Jeg var godt på vej til at blive lynched alligevel, hvorfor venter Perro ikke til 21:45 i stedet og så claime det der, hvis det ligner at en anden bliver lynched.

16-10-2013 21:07 #195

Okay, Jeg tror det er et level!

Nilsson har kørt heat på Walth, Derfor virker det oplagt at en ulv claimer, seer og køre walth ulv og nilsson villa, Også er 3 mand bare med at tage en der ikke er en med ulv som de gerne vil manipulere med. Dette var så mig, Og som han korrekt skriver er jeg indbygger. Og jeg blev måske valgt for at få mig til at glemme mit target (Tuborg)

Men kom endelig med et grundlag for dine peeks!

16-10-2013 21:09 #196

Altså der er ikke så meget at diskutere, walth bliver lynched i dag, og hvis han viser sig som villa, har vi en ulv i morgen i perro..

16-10-2013 21:10 #197
Pokernets ME vinder !

lol Molle.. Du repper godt nok ulv!

16-10-2013 21:11 #198
Pokernets ME vinder !

#192 og #196 folkens..

16-10-2013 21:12 #199

@perro

Grundlag for dine peeks?
Hvilken fik du tildelt på D1? Hvilke har du peeket de 2 andre nætter, og hvorfor?

Svar venligst snart, da det er taktisk for en ulv at komme med et meget sent svar, som derfor ikke kan nå at diskuteres inden EOD.

16-10-2013 21:13 #200
Pokernets ME vinder !

Perro du tilter mig

16-10-2013 21:13 #201

Det burde nu ikke gøre mig ulv at jeg tror på Perro. Der er et seerclaim som siger du er ulv, kan ikke forholde mig til andet end det jo.

Desuden håber jeg at folk kan se at walth har spewet mig villa hvis han flipper ulv.

16-10-2013 21:15 #202

Slet ingen der har lyst til at counterclaime? Hvis Perro virkelig er seer så er der jo ikke andet at gøre end at hænge Walth.

Synes bare hans peek mønster virker ALT for godt til at være tilfældigt lige nu!

16-10-2013 21:18 #203

@Baarup

Men hvis det er et level, bliver den rigtige seer jo nødt til at counter claime seer. Ellers er det jo oplagt at stole på Perro.

16-10-2013 21:22 #204
VOTECOUNT

[1] Baarup stemmer på Tuborg86
[0] Dophzzi stemmer på walth
[0] Eilama stemmer på walth
[1] Mollematen stemmer på walth
[0] Nilsson stemmer på walth
[0] Perro stemmer på walth
[0] Toby93 stemmer på walth
[1] Tuborg86 stemmer på walth
[7] walth stemmer på Mollematen
16-10-2013 21:23 #205

Argh perro, du ser altså skidt ud i går, du nævner SLET ikke noget om Baarup eller Nilsson, som jeg formoder er dine peeks der, hvorfor? :<

16-10-2013 21:24 #206
CykelNille skrev:
VOTECOUNT

[1] Baarup stemmer på Tuborg86
[0] Dophzzi stemmer på walth
[0] Eilama stemmer på walth
[1] Mollematen stemmer på walth
[0] Nilsson stemmer på walth
[0] Perro stemmer på walth
[0] Toby93 stemmer på walth
[1] Tuborg86 stemmer på walth
[7] walth stemmer på Mollematen


Baarup har 0 stemmer.
16-10-2013 21:24 #207

Perro, kom på banen og del hvad du har, og tanker for peeks!

16-10-2013 21:25 #208
Pokernets ME vinder !

Det er jo oplagt for Perro at tie stille.. Men når jeg flipper villa så har vi obv svaret - til gengæld har vi tabt til ulvene.. Gider den rigtige seer ikk stå frem plz?

16-10-2013 21:26 #209
Perro

Walth said it. #208
16-10-2013 21:26 #210

Men hvorfor skulle ulvene vælge Perro til at fake seer claime, han har ikke rigtig været mistænkt af nogle?

16-10-2013 21:26 #211
walth skrev:
Det er jo oplagt for Perro at tie stille.. Men når jeg flipper villa så har vi obv svaret - til gengæld har vi tabt til ulvene.. Gider den rigtige seer ikk stå frem plz?


Helt enig i at hvis perro er ulv, så har han fordel i at tie stille. Derfor skal han også svare nu.

Hvis det viser sig at DU er villa, så er kampen netop tabt.

Perro
16-10-2013 21:26 #212
Pokernets ME vinder !
Perro
16-10-2013 21:27 #213

Vi lyncher altså IKKE Perro når der kun er et seerclaim gutter....

16-10-2013 21:27 #214
Pokernets ME vinder !
Mollematen skrev:
Men hvorfor skulle ulvene vælge Perro til at fake seer claime, han har ikke rigtig været mistænkt af nogle?


Det er jo obv derfor han er god som seer? Han kom ind som sub efter dag 1 (ingen muligheder for anklager), hvis han går i offensiven på dag 2 er han obvious seer.
16-10-2013 21:27 #215
Mollematen skrev:
Men hvorfor skulle ulvene vælge Perro til at fake seer claime, han har ikke rigtig været mistænkt af nogle?


Jeg vil sige at han har været ganske fint analyserende. Men han er aldrig kommet med nogle vigtige beskyldninger, kun bakket op om andres beskyldninger. Så derfor har jeg ham lidt i en grå-zone. Og nu hvor han tier stille ser det grumt ud.
16-10-2013 21:28 #216
Pokernets ME vinder !

som seer fake*

16-10-2013 21:28 #217
Pokernets ME vinder !

Baarup er du seer? Hvis du er så plz claim ffs.

16-10-2013 21:29 #218

Forstår ikke at de vil opgive en ulv for det.

Er kun klar på at stemme Perro hvis han ikke kan forklare sig, en eventuel rigtig seer skal ikke claime IMO

16-10-2013 21:31 #219
Mollematen skrev:
Forstår ikke at de vil opgive en ulv for det.

Er kun klar på at stemme Perro hvis han ikke kan forklare sig, en eventuel rigtig seer skal ikke claime IMO


Helt enig, men for at få ham til at forklare sig er vi nødsaget til at lægge et pres på ham.

Kommer en forklaring alt for sent, så forbliver min stemme tilgengæld på Perro (mindre end 10 min før EOD, da det så stadig er til ulvenes fordel at have brugt Perro som fake-seer.)
16-10-2013 21:32 #220

Hvis han er seer vil det INGEN mening give ikke at skrive mere i dag.

16-10-2013 21:32 #221

Hvis vi hænger den forkerte så sidder vi 4 mod 3, Også skal vi kun ramme 1 forkert for at vi har tabt, derfor giver det god mening at fake claime netop nu.

Alle har været forbi tråden og ingen counter claims?

16-10-2013 21:32 #222

Nej stemmerne skal over på walth nu her

16-10-2013 21:33 #223
VOTECOUNT

[0] Baarup stemmer på Perro
[0] Dophzzi stemmer på walth
[0] Eilama stemmer på walth
[0] Mollematen stemmer på walth
[0] Nilsson stemmer på walth
[3] Perro stemmer på walth
[0] Toby93 stemmer på walth
[0] Tuborg86 stemmer på Perro
[6] walth stemmer på Perro
16-10-2013 21:34 #224

Molle. Walth kan jo ikke forsvare den andet end mod et counter claim, og derfor nøtter det ikke at have stemmerne der endnu.

16-10-2013 21:37 #225

@Perro

Dine tanker omkring dine peeks? Det her er for mærkeligt. Claime seer og så smutte op til EOD.

Perro

16-10-2013 21:42 #226

Der er endnu engang Alt for stille !

16-10-2013 21:42 #227

For at sætte maks pres på for Perros tanker, ligger jeg også min stemme der, så han ryger ud hvis ikke han kan forklare sig

16-10-2013 21:42 #228

Og gør det self lige med fed så det gælder Perro

16-10-2013 21:44 #229
VOTECOUNT

[0] Baarup stemmer på Perro
[0] Dophzzi stemmer på Perro
[0] Eilama stemmer på walth
[0] Mollematen stemmer på walth
[0] Nilsson stemmer på walth
[5] Perro stemmer på walth
[0] Toby93 stemmer på Perro
[0] Tuborg86 stemmer på Perro
[4] walth stemmer på Perro
16-10-2013 21:44 #230

Seriøst tag jer sammen!!!

Vi kan sgu da ikke gå mod en påstået seer, der ikke selv er i farezonen.

Stem nu på Walth. Alt andet er retarderet.

16-10-2013 21:44 #231

Så er det 5 Perro
4 Walth.

Det kan hurtigt tippe nu

16-10-2013 21:45 #232

Det her er seriøst det dummeste jeg NOGENSINDE har set.

16-10-2013 21:45 #233
Nilsson skrev:
Seriøst tag jer sammen!!!

Vi kan sgu da ikke gå mod en påstået seer, der ikke selv er i farezonen.

Stem nu på Walth. Alt andet er retarderet.


Du er selv gået højt op i at beskyldninger uden begrundelse kun beviser at man selv er ulv. Hvis Perro ikke kan begrunde sine peeks må han være ulv.
16-10-2013 21:46 #234
Pokernets ME vinder !

Nilsson hvordan er det at du slet ikk er interesseret i at høre hvorfor Perro peeker som han gør?

16-10-2013 21:49 #235

Perro please kom og skriv noget...

Hvis du er seer og du bliver mislynched nu her, er det simpelthen for dumt

16-10-2013 21:49 #236
Perro
16-10-2013 21:50 #237

Vi kan ikke stemme på perro, hvis walth er villa har vi en ulv.

Hvis han reelt er seer vil han blive nakket i nat -> hvis ikke får han endnu et peek som vi kan bruge!

16-10-2013 21:51 #238

Hvis vi lyncher Walth og han flipper villa, har vi verdens nemmeste lynch ag Perro i morgen (og nogen ville mene mig på D5). Hvis vi lyncher Perro og han er seer mister vi både seer+en indbygger. Og kan først lynche walth i morgen.

Hvordan kan folk ikke se det? SERIØST

16-10-2013 21:52 #239

Tilt

16-10-2013 21:52 #240
Pokernets ME vinder !

Nilsson

#234 ?

16-10-2013 21:52 #241

Skift over til walth villas

16-10-2013 21:52 #242
Walth
16-10-2013 21:53 #243

Nilsson, du overbeviste mig. Jeg følger Nilssons argumentation.

16-10-2013 21:53 #244

Vågn nu lige op, påståede indbyggere.

16-10-2013 21:53 #245
Nilsson skrev:
Hvis vi lyncher Walth og han flipper villa, har vi verdens nemmeste lynch ag Perro i morgen (og nogen ville mene mig på D5). Hvis vi lyncher Perro og han er seer mister vi både seer+en indbygger. Og kan først lynche walth i morgen.

Hvordan kan folk ikke se det? SERIØST


Hvis vi lyncher en i dag som er Villa, så er det 4 mod 3 imorgen. Og så er det så godt som umuligt at få vundet kampen. Derfor et pres på perro for at få en forklaring. Manglen på forklaring ? Ja det er så ulv.
16-10-2013 21:53 #246
16-10-2013 21:53 #247
Pokernets ME vinder !

Nilsson #234?

Vi har btw det letteste lynch af Nilsson+Molle i morgen hvis Perro flipper ulv

16-10-2013 21:54 #248

Seriøst kom nu!

16-10-2013 21:54 #249
Tuborg86 skrev:
Nilsson skrev:
Hvis vi lyncher Walth og han flipper villa, har vi verdens nemmeste lynch ag Perro i morgen (og nogen ville mene mig på D5). Hvis vi lyncher Perro og han er seer mister vi både seer+en indbygger. Og kan først lynche walth i morgen.

Hvordan kan folk ikke se det? SERIØST


Hvis vi lyncher en i dag som er Villa, så er det 4 mod 3 imorgen. Og så er det så godt som umuligt at få vundet kampen. Derfor et pres på perro for at få en forklaring. Manglen på forklaring ? Ja det er så ulv.


Så hedder den 3 mod 2 når perro er væk og deres NK, + vi har den rigtige seer som kan clear folk?!?!?!?
16-10-2013 21:55 #250

Stemmer i mig ud så er spiller slut. Fik Nillson på nat 0. Gættede på Walth nat 1. Og Baarup var et longshot på en ulv. Stem nu bare Walth. Det var jo en sikker vogn fra dag er. Ulvene ville aldrig have grund til at lave dette sats. De har jo fuldstændig styr på spillet.

16-10-2013 21:55 #251
Pokernets ME vinder !

Nilsson ignorerer desuden min #234..

16-10-2013 21:55 #252
Mollematen skrev:
Tuborg86 skrev:
Nilsson skrev:
Hvis vi lyncher Walth og han flipper villa, har vi verdens nemmeste lynch ag Perro i morgen (og nogen ville mene mig på D5). Hvis vi lyncher Perro og han er seer mister vi både seer+en indbygger. Og kan først lynche walth i morgen.

Hvordan kan folk ikke se det? SERIØST


Hvis vi lyncher en i dag som er Villa, så er det 4 mod 3 imorgen. Og så er det så godt som umuligt at få vundet kampen. Derfor et pres på perro for at få en forklaring. Manglen på forklaring ? Ja det er så ulv.


Så hedder den 3 mod 2 når perro er væk og deres NK, + vi har den rigtige seer som kan clear folk?!?!?!?


Du kan ikke forvente at den rigtige seer stadig er i live. De har et NK i nat, og et imorgen inden seeren kommer i spil med den teori du skriver om.
16-10-2013 21:55 #253
Pokernets ME vinder !

Perro.. Stadig ingen argumentation for dine peeks?

16-10-2013 21:55 #254

@tuborg

Nej ffs. Hvorfor skulle han oute sig selv som seer, når han ikke er tæt på at være i farezonen?

16-10-2013 21:55 #255

Grunden til Walthpeek. Han er en intelligent gut som jeg ville have styr på.

16-10-2013 21:57 #256
Tuborg86 skrev:
@perro

Grundlag for dine peeks?
Hvilken fik du tildelt på D1? Hvilke har du peeket de 2 andre nætter, og hvorfor?

Svar venligst snart, da det er taktisk for en ulv at komme med et meget sent svar, som derfor ikke kan nå at diskuteres inden EOD.

Perro
16-10-2013 21:57 #257

Gogo en eller anden skift over!

16-10-2013 21:57 #258

Tuborg stem walth please

16-10-2013 21:57 #259

Votecount?

16-10-2013 21:57 #260

Thank god.

16-10-2013 21:57 #261

Nej den overskred Perro for 7 min siden. Det har jeg forklaret

16-10-2013 21:57 #262

Vi har en seer i morgen også, så det er 4 mod 3, + vi har en confirmed ulv?!?!?!

16-10-2013 21:58 #263
Pokernets ME vinder !

Er det ikke lidt tyndt Perro?? Du gik slet ikk til mig i går?

16-10-2013 21:58 #264
VOTECOUNT

[0] Baarup stemmer på Perro
[0] Dophzzi stemmer på Perro
[0] Eilama stemmer på walth
[0] Mollematen stemmer på walth
[0] Nilsson stemmer på walth
[5] Perro stemmer på walth
[0] Toby93 stemmer på Perro
[0] Tuborg86 stemmer på Perro
[4] walth stemmer på Perro
16-10-2013 21:58 #265

Baarup stem nu bare på walth sø vi er sikre

16-10-2013 21:58 #266

Vi kan aldrig clear walth selvom perro viser sig som ulv, vi får intet ud af det

16-10-2013 21:58 #267

Jeg var nødsaget til dette. Havde kun Baarup og Nilsson som sikre Villas.... Og de var i totterne på hinanden.

16-10-2013 21:59 #268
Pokernets ME vinder !

Men når Perro flipper ulv, så ser du skidt ud Molle? Derfor skal du vel skrive det der.

16-10-2013 21:59 #269

Håber desuden at min stilhed har givet lidt Info.

16-10-2013 21:59 #270

Ulvene må godt nok hygge sig pt....... (såfremt perro er seer)

16-10-2013 21:59 #271

@ Perro

Du roder rundt.
Du kan ikke have haft både Baarup og Nilsson som sikre villas igår, da du jo havde Walth som dit første peek ?
Og hvis du havde peeket Walth som ulv allerede igår, burde du jo gå til ham der ?

16-10-2013 22:00 #272

Det er NU

16-10-2013 22:00 #273

@ Perro

Hvis du havde Walth første peek, hvordan kan du så have baarup og nilsson som sikre villas igår ?

16-10-2013 22:00 #274

Vi har 100% en ulv i morgen jo, stem walth!!!!!!!!!!!!!!!!!11

16-10-2013 22:01 #275

Ulvene får en ekstra villa ud af det her

16-10-2013 22:01 #276
NAT! I MÅ IKKE POSTE!
16-10-2013 22:01 #277
NAT! IKKE FLERE INDLÆG!
16-10-2013 22:03 #278
ENDELIGT VOTECOUNT

[0] Baarup stemmer på Perro
[0] Dophzzi stemmer på Perro
[0] Eilama stemmer på walth
[0] Mollematen stemmer på walth
[0] Nilsson stemmer på walth
[5] Perro stemmer på walth
[0] Toby93 stemmer på Perro
[0] Tuborg86 stemmer på Perro
[4] walth stemmer på Perro

Rettelser inden 22:10.
16-10-2013 22:14 #279
Dag 3

Indbyggerne i landsbyen vidste, at de var ved at være pressede. De skulle handle hurtigt, hvis ikke ulvene skulle nå at udslette hele landsbyen. Flere indbyggere havde bemærket en underlig opførsel fra Perro, og de var derfor overbeviste om, at han måtte være en varulv. Indbyggerne klyngede ham op og spyttede og råbte efter ham. Netop som folkemængden var allermest rasende, faldt lemmen under Perro. Men hans krop forblev en indbygger.

Perro er død. Han var seer.

Night actions inden kl. 08:00.

DET ER STADIG NAT!
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar