Nybegynder werewolf - efterår 2013, Dag 2

#1
NYBEGYNDER WEREWOLF - EFTERÅR 2013

Dette er en standard omgang werewolf (vanilla) udelukkende for nybegyndere. Setuppet er: 3 varulve, 1 seer og 9 normale indbyggere. Seeren har fået et indbygger peek n0 tilfældigt tildelt af GM (dvs. seeren kender allerede navnet på en indbygger lige nu).

Læs reglerne her: www.pokernet.dk/forum/nybegynder-werewolf-spil-proev-det.html

De vigtigste regler fra det ovennævnte link opremses her:

Der må IKKE postes om natten eller redigeres i ens posts!

Alle gode indbyggere må KUN skrive i tråden!

I må ikke citere/referere jeres rolle PM eller samtaler med GM!

Nattetider: Natten falder kl. 22 og varer indtil kl. 08. Der må først skrives i tråden, når nattehistorien er offentliggjort! Fredag, lørdag og søndag (weekenden) er slået sammen til en enkelt spilledag, hvor nat altså falder søndag kl. 22.

Spørgsmål: Når I har nogle spørgsmål omkring selve spillet (og altså ikke om hvordan man bedst spiller det el. lign.), så SKAL I indsende disse til en af de tre GM’s via PM. Det er ikke tilladt at stille spørgsmål omkring spillets mekanikker i tråden. Vi vil poste svaret til de fleste spørgsmål i tråden, men afsenderen af spørgsmålet vil forblive anonym.

Aktivitet: Det er vigtigt, at I alle sammen bidrager til tråden! Vi vil ikke tøve med at udskifte en person, hvis vi føler, at denne ikke har været tilstrækkeligt aktiv. I får ikke nødvendigvis advarsler.

Indbyggernes PM ser således ud:

"Du er blevet indbygger.

Du er en del af landsbyen. I vinder ved at udrydde ulvene.

Link til spiltråd: www.pokernet.dk/forum/nybegynder-werewolf-efteraar-2013.html"

Link til dag 1

Deltagerliste (11/13)
Baarup
Dophzzi
Eilama
Mags
Mollematen
Nilsson
NotACop
Perro
robertoloda - Indbygger - Night Kill nat 1
Toby93
Tuborg86
walth
zybr - Indbygger - Lynch dag 1

/ Thingyman, CykelNille & henrikthing

DET ER NAT. I MÅ IKKE SKRIVE I TRÅDEN ENDNU.
Redigeret af CykelNille d. 15-10-2013 18:24
15-10-2013 08:00 #2

Det var en diset morgen, landsbyboerne vågnede op til. Luften bed i næsen af kulde. Det var koldere end normalt for denne årstid. Indbyggerne var skuffede over gårsdagens fejlagtige drab af zybr. Men denne dag skulle vise sig at blive værre endnu.

Døren til robertolodas hus var brudt op, og indenfor lå et sønderrevet lig med blod over det hele. Ulvene havde været på spil igen! Indbyggerne kiggede mistænksomt rundt på hinanden. Nu skulle robertolodas død hævnes!

robertoloda er død. Han var almindelig indbygger.

DET ER DAG!

15-10-2013 10:16 #3

R.I.P Zypr og Robertoloda :(

Synes det er værd at lægge mærke til de 3 sidste minuts stemmer igår der alle sammen gik efter Zypr. Det ser meget skidt ud.

Dophzzi

15-10-2013 10:40 #4

Det var godt nok en trist nat :-(

Troede ærlig talt zybr var ulv - især hans #278 gjorde, at jeg valgte ham.

Grunden til mit sene stemmeskift var simpelthen, at jeg først kom hjem fra træning sent op til EOD, hvilket jeg også skriver i min #110

Det gav jo ingen mening at stemme på Mollematen - som jeg stadig ser som ulv - da han ikke var en af de tre vogne.

Hvorfor valgte ulvene at dræbe robertoloda i nat?

15-10-2013 10:47 #5

@Baarup

Jeg valgte at skifte til zybr da jeg ikke kunne se jeg fik gavn af et 3-vejs flip, samt at jeg var temmelig sikker på at NotACop og zybr var ulve. Hvilken en af dem der blev lynchet var for mig ligegyldigt, men da det blev muligt at vælge én af dem ud, og derved sikre at robertoloda ikke blev lynchet gjorde jeg det.
Jeg følte mig 100% sikker på at robertoloda var villa, og hans actions i løbet af dagen i går gjorde at jeg langt hellere ville sikre mig at han ikke blev lynchet fremfor et flip. Desværre mente ulvene også at hans actions var formidable så vi mistede ham alligevel :(

15-10-2013 11:39 #6
Pokernets ME vinder !

Ye, som de andre valgte jeg også at skifte til zybr pga der blev meldt op at der var vogne, og Eilama som jeg havde stemt på var ikke en af disse vogne, så jeg valgte zybr da jeg følte han var mest likely til at være ulv på baggrund af hans ageren i tråden (mest hans desperate forsøg på at claime villa konstant). Følte mig som Tuborg også sikker på at roberto var villa, så jeg valgte zybr fremfor NotACop. Dét at Robertoloda er blevet lynchet får mig til at tro, at NAC ikke er ulv.

Jeg har stadig Eilama som mulig ulv og så begynder jeg at tro Nilsson måske også er, han virkede giftig i tråden i går - især hans beskyldninger mod mig var godt tænkt (pokerspiller, god til levelling etc), jeg bliver i hvert fald ikke overrasket hvis den hedder Eilama+Nilsson.
Og så synes jeg det er et sjovt sammentræf at Dophzzi melder op han kommer hjem kl 22 og tilfældigvis liiiiige er der 10min før ;-) Bevares, man har selvf. et liv uden for det her show, men det virker da i hvert fald en anelse ulvet.

15-10-2013 11:48 #7

Synes Eilama virkede som villa ved eod i går.

NotACops seneste posts i går, var helt random, og synes han virker til at være et fint lynch target i dag, alternativt Mags, som der hurtigt blev stille om i går.

Er desværre ikke at finde i tråden i dag fra engang i eftermiddag og så resten af dagen, hvilket er noget skidt, men har en anden aftale som jeg ikke kan ændre :)

15-10-2013 11:50 #8
NotACop
15-10-2013 11:51 #9

Hvis NotACop flipper ulv så synes jeg ikke Nilsson ser god ud i #274

15-10-2013 11:59 #10

@ Molle

Men hvis vi kigger på lynchen af Roberto ville det så ikke være oplagt, at det skulle være NotACop ?
For mig ligner det mere et setup mod NotACop, men måske han er på level 2?

15-10-2013 12:01 #11

Hej.

Igennemlæsningen af dag 1 var der to ting der sprang i øjnene på mig.

1) Mollematen's seer halløj med Toby. Jeg har forsøgt at se situationen fra alle sider, og er endt med at blive totalt forvirret. Så der er hverken villa eller ulve points fra mig til ham.

2) Endnu mere interessant var de tre meget sene stemmer på Zybr. Hvor skulle han ud... Eller hvem skulle ikke ud? Jeg tror ikke at de tre sene stemmer alle tre er ulve... Hvorfor skulle de lave en panikhandling for at redde to villas frem for en trejde.

15-10-2013 12:01 #12

Forstår ikke hvorfor ulvene valgte at dræbe robert i nat nu når han fik anden flest stemmer. Men altså for det meste vil ulvene jo prøve at hunte efter seeren.

Derfor skal vi gerne have fundet den person som robert har valgt at fakepeeke, hvis han har gjort det da.

Det jeg ligger mærke til er bare at en del personer som ikke havde stemt endnu, sprang over NotACop og tog zybr istedet, det sammen med hans super mærkelige posts, gør at jeg gerne vil stemme ham

15-10-2013 12:03 #13

Det som ikke giver mening for mig med de 3 sene stemmer i 21:59 er bare, at vi nu ved at robert også var villa. og stemmerne lagde vidst 4/4/4 på de 3 personer?

Derfor giver jeg ikke rigtig ulvepoint for de stemmer til sidst, da ulvene ikke havde nogen grund til at foretrække at få zybr ud, nu når de alligevel dræbte robert i nat.

Ved ikke om i andre har nogle tanker om det?

15-10-2013 12:13 #14

Stemmer kl 21.52. Derefter bliver der kun givet de tre stemmer 21.59

[0] Baarup stemmer på robertoloda
[0] Dophzzi stemmer på Mollematen
[0] Eilama stemmer på NotACop
[0] Mags stemmer på NotACop
[1] Mollematen stemmer på zybr
[0] Nilsson stemmer på zybr
[4] NotACop stemmer på robertoloda
[0] NyIPoker stemmer på
[4] robertoloda stemmer på NotACop
[0] Toby93 stemmer på robertoloda
[0] Tuborg86 stemmer på NotACop
[0] walth stemmer på zybr
[3] zybr stemmer på robertoloda

Herefter ændre Eilama, Dophizzi og Tuborg86 deres stemmer til Zybr?

Eilama virkede MEGET pro Robert. Hvis NotACop er ulv, så er Eilama og Tuborg vel helt clearet? Så har vi Dophizzi tilbage. Der er vel samme tanke som Baarup er inde på i #3. Og til sidst hvor skulle NotACop reddes.

15-10-2013 12:16 #15

@walth

Kan ikke se hvorfor det virker ulvet? Jeg melder op tidligt, at jeg er optaget hele eftermiddagen/aften, og at jeg muligvis ikke når EOD.

Jeg valgte så at stemme zybr, da jeg havde ham som den mest ulvede af de tre vogne der var.

roberto toppede min villa-liste i går igennem hele dagen.

NotACop havde jeg på min watch-liste i starten, men synes han tjener gode villa-points i løbet af dagen. Jeg kan godt lide hans #69. Dog virker det en anelse ulvet, at han går i flæsket på roberto, efter han bliver anklaget af selvsamme.

15-10-2013 12:24 #16
Pokernets ME vinder !

@Dophzii
Heh ville bare se hvad du svarede. Jeg synes det giver god mening set i bakspejlet, at en ulv vil skabe et fremtidigt cover for at være inaktiv, men det er trods alt et nybegynder spil, så dno..

15-10-2013 12:28 #17

@Perro

Hvor får du koblingen, at det clearer Eilama, hvis NotACop er ulv?

Evt. en post fra i går.

15-10-2013 12:33 #18

@ Perro
Jeg kan godt følge dig, i at Eilama, Dophizzi eller Tuborg86 er ulve, idet at de skifter stemmer så sent til Zybr.
Syntes din clearing af Eilama og Tuborg86 kommer meget hurtigt, også fordi at NAC vel ikke rigtig har interesse i at blive gjort mistænkelig ved at lynche roberto i nat, syntes mere dette ligner et setup, som skrevet tidligere, derfor har jeg stadig min tvivl omkring Eilama og Tuborg86.
For lige at komme med mine tanker omkring de tre:

Eilama, virker sådan set meget reel i hans posts fra igår, og for mig at se er han ikke ulven af disse tre. Som Perro også er inde på, vil et NK af roberto fjerne tvivlen fra ham, hvilket for mig kunne være indikator på der måske er noget skidt ved ham.

Dophizzi, syntes jeg kommer med en meget god begrundelse for hvorfor han ikke har mulighed for at være til EOD, at han så lige når hjem og skifter til en af vognene kan jeg godt følge ham i.

Tuborg86, syntes jeg virker meget skidt. Han skifter meget sent stemme fra NAC til Zybr, uden nogle kommentarer omkring hvorfor. Jeg tror at han kan være ulv, idet at han redder en der er mistænkt af os andre, for at være med til at vende stemmerne til sidst og få zybr ud.

15-10-2013 12:37 #19

@ Toby

Enig. Jeg siger ( eller mener) kun at Tuborg og Eilama er clearet, hvis NotACop er ulv.

15-10-2013 12:38 #20
Toby93 skrev:
Tuborg86, syntes jeg virker meget skidt. Han skifter meget sent stemme fra NAC til Zybr, uden nogle kommentarer omkring hvorfor. Jeg tror at han kan være ulv, idet at han redder en der er mistænkt af os andre, for at være med til at vende stemmerne til sidst og få zybr ud.


Som der var en der beskrev tidligere, så blev det til en 4/4/4 situation (kl 21.58 pga dophzzi's stemme på zybr) mellem zybr/NotACop/robertoloda. Jeg har på det tidspunkt min stemme på NotACop og har mine reads på at NotACop og zybr er ulve, samt at jeg er 100% på at robertoloda er Villa, for så at sikre mig at en af de to jeg har set som ulve bliver lynchet flytter jeg min stemme til zybr.
Så det er skam begrundet, men da klokken var tæt på EOD havde jeg ikke tid til at skrive min begrundelse før her til morgen.
15-10-2013 12:52 #21

@ Perro

Kan godt se hvad du mener med at Tuborg og Eilama må være villas hvis NAC er ulv. Derfor syntes jeg det virker oplagt at NAC skal være en af vognene i aften..

@ Tuborg

Fin forklaring, syntes dog stadig det virker ulvet ikke at skrive det sammen med ændringen af din stemme igår. Du kommer med næstsidste kommentar kl. 21.18, for lige nøjagtig at komme tilbage til sidst. Du har altså fint tid til at komme med den begrundelse for at ændre lige til sidst..

15-10-2013 12:59 #22

Jeg vil nu ikke mene at jeg havde tid til begrundelsen. Før Dophzzi's stemme kl 21.58 hedder den 4/4 mellem robertoloda og NotACop, mens zybr har 3 stemmer. Hvis jeg flytter min stemme før Dophzzi lavede sin har jeg blot ændret det til 4/4 mellem robertoloda og zybr, og derfor kan jeg kun afvente og håbe at en eller anden smider en stemme på zybr, eller endnu bedre, mod NotACop.
Da Dophzzi så smider sin stemme mod zybr har jeg travlt med at sikre robertoloda, og vælger det fremfor at begrunde. Hvortil begrundelsen så må vente til i dag.

15-10-2013 13:02 #23

Tak for de gode svar Dopzzi.

OG hvorfor må Tuborg og Eliama være villa hvis Nac er ulv? Kan jeg ikke lige følge lige nu.

Ang vogne, Så må det enten være Tuborg/Toby93 eller Eliama/Perro.

Tuborg og Toby virker til at køre lidt efter hinanden og det kan være en meget god ting i forhold til at få reads på dem når vi når til EOD

Eliama og Perro, Ja, de kan begge være mulige. Igår efterlyste Eliama, "Perro" Som kunne være noget med at han mangled sin ulve makker.


Tuborg86 virker meget lusket, han har gjort meget ud af at han "redded" Robert, og nu da Robert har vist sig at være indbygger kunne det være en del af Tuborgs ulved plan at se uskyldig ud nu da han var med til at "redde" ham

15-10-2013 13:03 #24

Ulvene er udmærket klar over at jeg vil fremstå ulvet af at blive reddet i går. Jeg er også overbevist om at der gemmer sig en ulv eller to mellem Tuborg86, Dophzzi og Eilama. Ind til videre vil jeg sige Tuborg86.
Mollematten er i øvrigt meget offensiv imod mig fra start i dag, på baggrund af hvad ulvene tilsyneladende har gjort. Dette virker lidt fjollet, sådan at 'hoppe i' med begge ben, på hvad der vel må ses som en super obvious taktik fra ulvene; at sætte en mistænkt(mig) kraftigt i søgelyset, så de kan føle sig sikre på at jeg bliver en vogn.

15-10-2013 13:06 #25

Grunden til mit sene skifte var, at som der bliver skrevet tidligere, at jeg havde en helt klart fornemmelse af, at robertoloda var villa. Som det så ud, inden jeg afgav min stemme, så lignede det en CF mellem ham og NotACop. Da jeg ikke ville risikere det, valgte jeg af simple årsager at flytte min stemme til zybr, da jeg så større muligheder for at han var ulv, end robertoloda.

Jeg læser lige D1 og jeres D2 indlæg igennem.

15-10-2013 13:08 #26

Jeg holder på Tuborg86 som min stemme, men ser gerne at Mollematten bliver anden vogn. Han har skrevet mange ting både i dag og i går, som jeg ikke kan sætte mig ind i hvorfor en villa skulle sidde og skrive.

15-10-2013 13:12 #27

Dette bliver lige en hurtig kommentar, da jeg skal til at til forelæsning, og først er tilbage omkring kl 17..

Syntes stadig at Tuborg86 virker meget ulvet, kommer ikke med en ordentlig grund til at være væk på EOD.
Derudover gør han som Baarup siger meget ud at han ville redde Roberto, hvilket godt kunne tyde på en opsat NK af ham fra Tuborg/ulvenes side.

@Baarup
Syntes ikke det virker oplagt hvis Eilama og Tuborg er ulve hvis også NAC er ulv, da de virkede til at være meget på NAC som ulv. Dermed vil det være mærkeligt, hvis han er ulv, at de så skulle have kørt på ham og være medulve. Derudover vil det være oplagt at en af disse (eller begge) er ulve, hvis han er villa, da de kører meget på ham som ulv, hvor han også er et let offer, og derfor ville de let kunne rette sigtet mod ham.

Jeg ser gerne Eilama eller Tuborg som den ene vogn og den anden er jeg i tvivl om.

Da jeg som sagt er væk de næste timer, kan jeg lige så godt få lagt den første stemme på Tuborg86.
Jeg følger med fra telefonen, men er nok ikke meget aktiv.

15-10-2013 13:15 #28

Tror altså ikke på at ulvene bruger deres første NK på at sætte dig op NAC, du ser skidt ud pga. hvordan stemmerne faldt ud i går.

15-10-2013 13:18 #29

Hvis jeg var ulv, med tanke på at det var mig og Robertoloda der var to af vognene. Ville det så egentligt ikke være ret dumt lige præcis dræbe Robertoloda, så jeg er den eneste vogn tilbage fra i går? Hvis jeg var ulv, havde de selvfølgeligt dræbt en anden villa, så Robertoloda stadig var tilbage og kunne tage del af mistanken sammen med mig.

15-10-2013 13:20 #30

Tror du at mig og to andre ulve blev enige om at det var en smart taktik at få mig mistænkeliggjort ved valget om at lade mig være den eneste vogn tilbage fra i går, og så ellers satse på at jeg kunne redde min egen røv i dag? Det ville da være en ret tumpet taktik imo

15-10-2013 13:24 #31

Jeg tror heller ikke vi skal kigge mod NAC, efter robertolodas død, så for mit vedkommende, tager det noget af opmærksomheden væk NAC.

Tuborg86 deltager stort set ikke i tråden igår, er meget anonym og glider egentlig meget pænt forbi nogen former for anklager - derudover er han efter NAC hele dagen, men skifter mening i sidste sekund.

Jeg er med på Mollematen og Tuborg86 som de to vogne der bliver kørt i dag.

15-10-2013 13:27 #32

Når vi nu alligevel starter tidligt ud med de mange votes, så smider jeg også min tidligt. Skal alligevel være væk i et par timer.

Jeg stemmer på NotACop

Jeg havde ham i forvejen som ulv gennem hele dagen i går, samt at han taler meget for at han ikke kan være ulv pga robertoloda så havde været et dårligt NightKill. Jeg ser dog ikke nogle andre de kunne have valgt som NightKill da han helt klart er den som virker mest Villa i mine øjne

Eilama vælger så at cleare NotACop fra at være Ulv, på trods af at han selv stemte på ham indtil det sidste minut hvor han skifter til zybr som så bliver lynchet.
W/W ?

15-10-2013 13:28 #33
VOTECOUNT

[0] Baarup stemmer på Tuborg86
[0] Dophzzi stemmer på
[0] Eilama stemmer på
[0] Mags stemmer på
[0] Mollematen stemmer på NotACop
[0] Nilsson stemmer på
[2] NotACop stemmer på Tuborg86
[0] Perre stemmer på
[0] Toby93 stemmer på Tuborg86
[3] Tuborg86 stemmer på NotACop
[0] walth stemmer på
15-10-2013 13:29 #34

@Tuborg86 "Eilama vælger så at cleare NotACop fra at være Ulv, på trods af at han selv stemte på ham indtil det sidste minut hvor han skifter til zybr som så bliver lynchet.
W/W ?"

Jeg så robertoloda som villa og da det lignede et coinflip og da jeg kunne se stemmerne ændrede sig til zybr, så jeg mit snit for at redde robertoloda. Det var derfor jeg ændrede min vote til allersidst.

15-10-2013 13:31 #35

Lol, går på livstilt hvis Tuborg86 ikke bliver en vogn i aften

15-10-2013 13:37 #36
Eilama skrev:
@Tuborg86 "Eilama vælger så at cleare NotACop fra at være Ulv, på trods af at han selv stemte på ham indtil det sidste minut hvor han skifter til zybr som så bliver lynchet.
W/W ?"

Jeg så robertoloda som villa og da det lignede et coinflip og da jeg kunne se stemmerne ændrede sig til zybr, så jeg mit snit for at redde robertoloda. Det var derfor jeg ændrede min vote til allersidst.


Dét har jeg hørt før
15-10-2013 13:41 #37

Uanset hvad, så skal i ikke lade NotACop styre lynchtargets, han har været sick anti-villa hele dagen i går, og begynder også i dag.

Min stemme bliver der.

15-10-2013 13:43 #38

Godmorgen, så melder jeg min ankomst i tråden.

zybr's indlæg var pænt useless, da de mest af alt gik på at han var villa, men ikke bidragede med noget til at resolve hvem der var ulve. Roberto var klart en af de skarpeste på dag 1, hvorfor jeg egentlig godt kan forstå ulvenes valg i nat.

Det giver dog lidt spændende tells som jeg ser det:

zybr er den første til, noget meningsløst som jeg ser det og også skriver i #270, at lynche Roberto i går, hvorefter NotACop, Baarup og Toby vælger at hoppe efter uden nogle reelle begrundelser.

Jeg er ret overbevist om at walth ikke ville spille den lidt usikre spillestil han har gjort, hvis han havde været villa. Grundet stemmeudviklingen i går lige inden EOD virker NAC, ligesom andre skriver ligeledes som en oplagt vogn.

Jeg er ret sikker på vi finder i hvert fald 2 ulve blandt følgende:

Walth, Baarup, NAC, og Toby.

Og her hælder jeg altså mest mod Walth og NAC.

15-10-2013 13:43 #39

Lad desuden være med at lynche mig eller tuborg i dag

15-10-2013 13:44 #40
Pokernets ME vinder !

@Nilsson

Usikre spillestil? Jeg ser min optræden i spillet som alt andet end usikker.

15-10-2013 13:46 #41
Mollematen skrev:
Hvis NotACop flipper ulv så synes jeg ikke Nilsson ser god ud i #274


Jeg kan sagtens følge din tankegang. Grundlaget for at lynche zybr i går var, for mig, at han enten var ulv eller en svag villa, der ikke fremtidigt ville hjælpe til at resolve gamet.

15-10-2013 13:46 #42

@Tuborg86 - Du benægter simpelthen at jeg så robertoloda som villa i går? Du er jo helt ude. Og at mistænkeliggøre mig, for at ændre min stemme til sidst, er jo bare helt væk? Da du præcist gør det samme?

Derudover deltager du slet ikke med noget som helst op til EOD, udover at ændre din stemme kl. 21.59.

Du er HELT fra den.

Du mener at NAC er ulv, du skriver bla. "Så mente jeg blot at NotACop er ulv, mens han forsøger at agere Villa" - Præcis det samme som jeg havde af feeling igår.

Den næste aktion vi ser fra dig, er du ændrer din stemme til zybr, ligesom jeg gør.

JEG ER HELT SIKKER PÅ AT DU ER ULV! Og håber at de andre kan se, at dine argumenter ikke holder vand og samtidig med at dreje ulve-argumentet over på mig, når du præcis laver de samme kovendinger. Forskellen er, på os to, jeg deltager aktivt i søgningen på ulve, du er fuldstændig anonym.

I de nye tråd skriver du "Jeg valgte at skifte til zybr da jeg ikke kunne se jeg fik gavn af et 3-vejs flip, samt at jeg var temmelig sikker på at NotACop og zybr var ulve. Hvilken en af dem der blev lynchet var for mig ligegyldigt, men da det blev muligt at vælge én af dem ud, og derved sikre at robertoloda ikke blev lynchet gjorde jeg det."

Her bruger vi igen samme argumentation. Forskellen er dog bare, at jeg ikke kan se i D1 at du forsvarer robertoloda, som jeg gjorde igår tæt på EOD. Du lugter så meget af ulv.

15-10-2013 13:48 #43

Vogn 1 = tuborg86
Vogn 2 = mollematen

15-10-2013 13:49 #44
Nilsson skrev:
Mollematen skrev:
Hvis NotACop flipper ulv så synes jeg ikke Nilsson ser god ud i #274


Jeg kan sagtens følge din tankegang. Grundlaget for at lynche zybr i går var, for mig, at han enten var ulv eller en svag villa, der ikke fremtidigt ville hjælpe til at resolve gamet.



Men hvis du var sikker på at robert var villa, og NAC og robert var de 2 med klart flest stemmer på det tidspunkt, så virker det bare underligt ikke at stemme NAC imo :)
15-10-2013 13:49 #45

@Walth

Jeg tror simpelthen ikke på du havde skrevet det her såfremt du havde været villa. Det er dit ego simpelthen for stort til.

"Arrrggh NotACop du fucker rundt med mit hoved, overvejer at ændre min stemme til Mollematen nu.."

Du er en chef i poker, og du har en fortid fra CS, hvor jeg ligeledes har kendskab til dig - der er ingen der ifølge der selv fucker med dit hoved.


15-10-2013 13:50 #46

Eilama, forfærdelige valg

Giv en begrundelse for hvorfor jeg er ulv. har ikke været andet end ren villa i mine posts -_-

15-10-2013 13:53 #47
Pokernets ME vinder !

@Nilsson

Hvis du kender til mig fra CS og ligeledes kender noget til mig fra PN, ville du da være klar over at mit ego ikke er stort? Hvis du stadig hentyder til min kommentar i tilmeldingstråden, så håber jeg det er klart den er skrevet i en sarkastisk tone.

Off topic: Hvad hed du i CS?

15-10-2013 13:53 #48
Mollematen skrev:
Nilsson skrev:
Mollematen skrev:
Hvis NotACop flipper ulv så synes jeg ikke Nilsson ser god ud i #274


Jeg kan sagtens følge din tankegang. Grundlaget for at lynche zybr i går var, for mig, at han enten var ulv eller en svag villa, der ikke fremtidigt ville hjælpe til at resolve gamet.



Men hvis du var sikker på at robert var villa, og NAC og robert var de 2 med klart flest stemmer på det tidspunkt, så virker det bare underligt ikke at stemme NAC imo :)


Jeg er som sagt ikke uenig, såfremt jeg havde stemt på zybr efter NAC og Roberto havde fået stemmer, men jeg stemte allerede på zybr i #132 kl. 18.23. Jeg så det lidt som et win/win at lynche zybr (svag villa / ulv). Roberto var dog på NotAcop, og grundet hvordan stemmerne gik lige inden EOD, synes han også at være oplagt som vogn i dag.
15-10-2013 13:54 #49

Mollematen, burde du netop ikke give argumenter for, hvorfor du ikke er ulv? Det eneste du skriver er bare "Lad desuden være med at lynche mig eller tuborg i dag"
Hvis du er villa, virker det bare så dumt at skrive sådan noget, da det virker for retarderet til at være sandt. Det sætter bare mere tvivl end hvad godt er.

Så hvad er dine argumenter for, at du ikke er ulv?

15-10-2013 13:55 #50

Fair nok det har jeg misset, altså #132 :)

15-10-2013 13:56 #51

Jeg skriver det fordi jeg ikke er her efter 4 og resten af dagen..

Jeg har tuborg som villa, og ved jeg selv er, derfor er det jo fuldstændige ubrugelige vogne du er ved at smide op. Hold fast i NAC, han hjælper desværre ikke landsbyen.

15-10-2013 13:57 #52

Læs mine posts fra dag i, det er mit argument, hvis du stadig mener jeg er ulv, så er jeg vel bare for dårlig til det her spil desværre.

15-10-2013 13:58 #53

Det er ærgerligt at du modarbejder mig så meget hvis du er villa :D

15-10-2013 13:58 #54

Jeg er stadig lunken ved Mollematen.

@Mollematen

Hvad er din begrundelse for, at du i går i #134 claimer seer for derefter at trække lidt i land i #144? Bare nogle tanker bag?

15-10-2013 14:02 #55

Jeg claimer ikke seer.

Jeg har i de 2 spil jeg har spillet de sidste 2 uger her inde, set flere erfarne spillere ligge fakepeeks, som kan hjælpe til at skjule seeren. Og som kan bruges til andet, men da folk blev forvirret over det, droppede jeg bare tanken om det igen.

Ville ønske jeg havde en guide jeg kunne have linket til, da folk så nok ville have forstået meningen med det.

15-10-2013 14:02 #56
walth skrev:
@Nilsson

Hvis du kender til mig fra CS og ligeledes kender noget til mig fra PN, ville du da være klar over at mit ego ikke er stort? Hvis du stadig hentyder til min kommentar i tilmeldingstråden, så håber jeg det er klart den er skrevet i en sarkastisk tone.

Off topic: Hvad hed du i CS?



Du kender mig ikke fra CS, jeg var ikke tæt på eliten. Jeg tillader mig at stille et stort spørgsmålstegn ved dit ego. I CS var der selvfølgelig en speciel tone ingame, men dit ego kom også til udtryk i diverse pokeranalyser på xplayn. Mit indtryk her fra PN er dog mest fra dine analyseposter, som jeg godt synes kan sammenlignes med det her spil.

Både poker og WW er skillgames, hvor det gælder om at læse (og snyde) sin modstander. Det prøvede du i går med den kommentar jeg et par gange har citeret dig for, men det falder noget til jorden, når man kender din normale skrivestil.

Om din kommentar i tilmeldingstråden var sarkastisk er muligt - det er jo kun dig der ved det. Jeg tillader mig dog endnu engang at tvivle.
15-10-2013 14:03 #57
Dophzzi skrev:
Jeg er stadig lunken ved Mollematen.

@Mollematen

Hvad er din begrundelse for, at du i går i #134 claimer seer for derefter at trække lidt i land i #144? Bare nogle tanker bag?


Det er et helt normalt, og respekteret move, der ofte bruges for at skjule seeren. For det bør der ikke gives ulvepoint.
15-10-2013 14:06 #58

Lynch Walth

15-10-2013 14:07 #59

Nilsson: Hvad er dine argumenter for? Bare af ren og skær interesse?

15-10-2013 14:07 #60

@Mollematen

Fair nok - jeg er bare ikke vild med at du trækker i land, som du gør i #144.

@Nilsson

Okay - Men hvad synes du om #144?

15-10-2013 14:07 #61
Pokernets ME vinder !

@Nilsson

Jeg ser det faktisk et personligt nederlag, hvis du mener jeg fremstår som en med et stort ego (jeg har i øvrigt aldrig hørt nogen påpege noget omkring mit ego før), men fred være med det - jeg kender dig jo ikke, så det er i princippet ikke noget jeg kommer til at ligge søvnløs over. Ang. pokeranalyserne på XplayN, dno.. jeg har vel været 18 år dengang.

Mht de anklager du har mod mig, så kan jeg ikke rigtigt give et bedre forsvar end, at jeg tror din opfattelse af mig er flawed.

15-10-2013 14:09 #62
Pokernets ME vinder !

fwiw har jeg i øvrigt også Nilsson som mulig ulv set i lyset af gårsdagens tråd (som nævnt i min første kommentar i dag)

15-10-2013 14:11 #63

Jeg trækker jo ikke noget i land i 144, prøver jo bare at forklare det?

15-10-2013 14:13 #64

Jeg må give Mollematen ret i, at han ikke trækker i land, det for han ikke ulve-point for mig af.
"Det plejer at blive gjort af en del spillere, altså smide et "fakepeek" på en spiller, nemlig sådan at ulvene ikke bare så nemt kan finde den rigtige seer.

Ville gerne linke til et eller andet sted hvor det er forklaret bedre, men ved ikke hvor det er til at finde, så håber i forstår :D"
#144

15-10-2013 14:14 #65
walth skrev:
@Nilsson

Jeg ser det faktisk et personligt nederlag, hvis du mener jeg fremstår som en med et stort ego (jeg har i øvrigt aldrig hørt nogen påpege noget omkring mit ego før), men fred være med det - jeg kender dig jo ikke, så det er i princippet ikke noget jeg kommer til at ligge søvnløs over. Ang. pokeranalyserne på XplayN, dno.. jeg har vel været 18 år dengang.

Mht de anklager du har mod mig, så kan jeg ikke rigtigt give et bedre forsvar end, at jeg tror din opfattelse af mig er flawed.


Du bør slet ikke tage det som et personligt nederlag. Bestemt ikke. Altså jeg lægger ikke specielt meget i det fra xplayn, meget har ændret sig siden - ingen tvivl om det.

Det jeg skriver om at jeg mener du har et ego er på ingen måder negativt. Jeg har stor respekt for dine evner pokerwise, hvorfor jeg også respekterer (og lærer) af det du bidrager med i analysetrådene. Du er bare enormt selvsikker og er sjældent i tvivl om det du skriver er rigtigt.

Derfor synes jeg også det er mistænktsomt at du skriver som du gør i gårsdagens tråd. Hvis du kan vise andre posts på PN, hvor du fremstår usikker (jeg har ledt), så er jeg meget interesseret i at læse dem, og hvis det er tydeligt at jeg tager fejl, ændrer jeg selvfølgelig gerne mening.
15-10-2013 14:15 #66
Dophzzi skrev:
@Mollematen

Fair nok - jeg er bare ikke vild med at du trækker i land, som du gør i #144.

@Nilsson

Okay - Men hvad synes du om #144?


Som der er skrevet i et par af de ovenstående forklaring trækkes der ikke i land i #144, men der forsøges at forklare movet omkring fakepeek.
15-10-2013 14:16 #67
Pokernets ME vinder !

@Nilsson

Uden at fremstå som en arrogant kegle, så er jeg god til poker, og jeg har lagt mange timer i at studere poker, så selvf. er jeg selvsikker når jeg udtaler mig omkring poker? Det har intet med ego at gøre.

Det lader dog til jeg misforstod hvad du skrev mht ego, er lidt mere med på hvad du mener nu - jeg ser dog bare ikke sammenhængen. Hvorfor må jeg ikke være usikker i en WW tråd første gang jeg spiller spillet, der bliver jo kastet beskyldninger med gode begrundelser frem og tilbage (især i går, da jeg skrev min kommentar som du har henvist til flere gange)

15-10-2013 14:17 #68
Eilama skrev:
Nilsson: Hvad er dine argumenter for? Bare af ren og skær interesse?


Jeg har skrevet mine argumenter af flere omgange:

#38 og #45 i denne tråd, men jeg luftede allerede tankerne omkring det i gårsdagens.
15-10-2013 14:22 #69
walth skrev:
@Nilsson

Uden at fremstå som en arrogant kegle, så er jeg god til poker, og jeg har lagt mange timer i at studere poker, så selvf. er jeg selvsikker når jeg udtaler mig omkring poker? Det har intet med ego at gøre.

Det lader dog til jeg misforstod hvad du skrev mht ego, er lidt mere med på hvad du mener nu - jeg ser dog bare ikke sammenhængen. Hvorfor må jeg ikke være usikker i en WW tråd første gang jeg spiller spillet, der bliver jo kastet beskyldninger med gode begrundelser frem og tilbage (især i går, da jeg skrev min kommentar som du har henvist til flere gange)


Sammenhængen består i tankegangen. Som jeg ser det her spil, så vil en dygtig pokerspiller have en solid fordel i det her spil.
Jeg synes sagtens poker og WW kan sammenlignes, idet mange af de samme tankeprocesser er i spil. Det er vel også en af grundene til at WW er så stort et hit på blandt andet PN og 2+2.

Det er muligt jeg overtænker det (jeg tror det ikke), men din ageren i går er simpelthen så ulvet, når den kommer fra en selvsikker, dygtig pokerspiller. Det havde været noget andet hvis det havde været en ukendt bruger, uden indlæg i analysekategorien.
15-10-2013 14:27 #70

Jeg er stadig på NotACop. Grundet den sene hæftige aktivitet. En af NotACop eller Roberto måtte være ulve, siden der var behov for den panikagtige stemning til sidst igår. Og ulvene sætter ikke det show igang, for at redde to villas ( NAC og Robert) frem for at lynche en trejde.

15-10-2013 14:28 #71
Lynch NotACop

Jeg har lige læst lidt af D1 igennem igen, og der er ingen tvivl om at NotACop er klart bedste vogn i dag. Det kan der ikke herske tvivl om.

Enten er han ulv eller også er han useless villa.
15-10-2013 14:30 #72

@Walth

For jeg skal tro på dig, så bliver du nødt til lige at redegøre for hvordan NAC kunne fucke med dit hoved i går? Jeg kan virkelig ikke se nogen kommentarer der ville bringe mit sind i kog.

15-10-2013 14:40 #73
Pokernets ME vinder !

@Nilsson

Fordi han aber rundt.. Han går fra at skrive ting der kunne få mig til at tro han er ulv, til at skrive direkte han er seer, og til at melde mags+eilama skal være vognene (på trods af han mener eilama er villa pga han selv er seer og har peeket ham), til at ryge over på Molle. For ikke at tale om hans laidback indledning i tråden med youtube video og lamer kommentar. Det var MEGET forvirrende, hele hans ageren i tråden i går var generelt meget forvirrende (at least for en første gangs WW spiller).

Det var ikke som sådan en specifik kommentar der triggerede mig.

15-10-2013 14:43 #74
walth skrev:
@Nilsson

Fordi han aber rundt.. Han går fra at skrive ting der kunne få mig til at tro han er ulv, til at skrive direkte han er seer, og til at melde mags+eilama skal være vognene (på trods af han mener eilama er villa pga han selv er seer og har peeket ham), til at ryge over på Molle. For ikke at tale om hans laidback indledning i tråden med youtube video og lamer kommentar. Det var MEGET forvirrende, hele hans ageren i tråden i går var generelt meget forvirrende (at least for en første gangs WW spiller).

Det var ikke som sådan en specifik kommentar der triggerede mig.


Jeg er som sådan ikke uenig i dine observationer. Det jeg så bare ikke forstår er at du pga. ovenstående overvejede at skifte stemme til Mollematen. Hvorfor overveje at skifte stemme til en der tydeligvis er forvirret og har spillet dårligt?
15-10-2013 14:44 #75

pga en der tydeligvis er forvirret og har spillet dårligt*

15-10-2013 14:46 #76
Pokernets ME vinder !

Well, nu skiftede jeg jo rent faktisk ikke stemme, jeg ytrede bare en fortvivlelse. Jeg overvejede især at ryge på Molle fordi han selv havde lavet selvsamme seer-opmeldings-finte. "Tydeligvis forvirret" er netop en bekymring for mig, Molle agerede alt for random i det meste af tråden i går.

Er dog ret overbevist om nu, at Molle ikke er ulv.

15-10-2013 14:47 #77
Pokernets ME vinder !

Jeg ryger i grinden, er tilbage i tråden senere.

15-10-2013 14:48 #78

Så vi er ude i at have Tuborg og Notacop som vogne idag?

Er helt klart med på Tuborg, men synes måske vi skulle prøve at lægge pres på en anden end NAC for at få flere reads

15-10-2013 14:49 #79
walth skrev:
Well, nu skiftede jeg jo rent faktisk ikke stemme, jeg ytrede bare en fortvivlelse. Jeg overvejede især at ryge på Molle fordi han selv havde lavet selvsamme seer-opmeldings-finte. "Tydeligvis forvirret" er netop en bekymring for mig, Molle agerede alt for random i det meste af tråden i går.

Er dog ret overbevist om nu, at Molle ikke er ulv.



Forskellen på Molles og NAC's opmeldinger er jo bare at den ene gav mening og kan siges at fungere som seercover, hvor den anden er useless og har gjort NAC ubrugelig, hvis han altså er villa - bonus hvis han er ulv.
15-10-2013 14:59 #80

Nilsson, Tuborg86 og Mollematten ser jeg som ulvene.
Skulle det ende med at jeg ryger ud, og i imorgen finder ud af at jeg er villa, så lov mig at i går efter de tre. De har været hovedaktørerne i at køre stemningen over på mig, og virker til at have hinandens ryg i lidt for stor stil imo.

15-10-2013 15:07 #81
NotACop skrev:
Nilsson, Tuborg86 og Mollematten ser jeg som ulvene.
Skulle det ende med at jeg ryger ud, og i imorgen finder ud af at jeg er villa, så lov mig at i går efter de tre. De har været hovedaktørerne i at køre stemningen over på mig, og virker til at have hinandens ryg i lidt for stor stil imo.


Jeg har slet ikke kommenteret på noget omkring Tuborg86, så den vil jeg ikke have siddende på mig. Jeg har forklaret at Mollematens move omkring cover af seer, er ganske normalt i WW-sammenhænge, hvorfor jeg ikke synes det skal tillægges ulvepoint - ellers har jeg ikke kommenteret på ham heller.

Problemet med at du stadig er i landsbyen er at du har outet dig selv som normal indbygger (såfremt du ikke er ulv), hvorfor ulvene ikke vil gå efter dig om natten, da de jo naturligvis går efter seeren.

Det vil altså være +ev at lynche dig, idet du ikke er seer og der er mulighed for at du er ulv. Jeg kan ikke se hvordan det kan modargumenteres.
15-10-2013 15:08 #82

Nilsson, Hvor ser du Tuborg i dette spil? Han har en del stemmer allerede.

Og synes man skal lægge mærke til #39, den ser meget underlig ud !

15-10-2013 15:13 #83

Baarup - Toby93 - NotACop stemmer allesammen på robertoloda.

Kunne jeg godt tænke mig at vide hvorfor?

15-10-2013 15:19 #84
Baarup skrev:
Nilsson, Hvor ser du Tuborg i dette spil? Han har en del stemmer allerede.

Og synes man skal lægge mærke til #39, den ser meget underlig ud !


Jeg kan faktisk ikke lige placere ham umiddelbart, men jeg bider mærke i at han claimer at han havde Roberto som villa. Det er jo meget nemt at skrive, når Roberto dør som villa, men han har ikke skrevet noget om det i gårsdagens tråd, så vidt jeg husker?

Jeg må lige læse lidt det lidt grundigere igennem senere. Jeg bliver nødt til at få læst noget mere studierelevant nu.

Imidlertid synes jeg ikke at det kan betvivles at det er NAC der skal lynches i dag jf. mine tidligere indlæg.
15-10-2013 15:21 #85
NotACop skrev:
Nilsson, Tuborg86 og Mollematten ser jeg som ulvene.
Skulle det ende med at jeg ryger ud, og i imorgen finder ud af at jeg er villa, så lov mig at i går efter de tre. De har været hovedaktørerne i at køre stemningen over på mig, og virker til at have hinandens ryg i lidt for stor stil imo.


Som Nilsson skriver er det kun mollematen der har vores andres ryg. Jeg har ikke forsvaret nogle af dem. I går virkede Nilsson forholdsvis ulvet, hvor molle konstant svæver i en tåge, og jeg kan stadig ikke bestemme mig for hvor han hører til.

@Eilama
Min pointe er netop at vi har gjort præcis det samme, med 2 undtagelser, du forsvarede robertoloda i går (nice move hvis du er ulv), og jeg kunne ikke forklare før her til morgen, som du heller ikke forklarede før her til morgen. Min beskyldning var ligeså meget for at få en reaktion fra dig, og den fik jeg så.

@mollematen
#39
WTF?
15-10-2013 15:26 #86
Tuborg86 skrev:
NotACop skrev:
Nilsson, Tuborg86 og Mollematten ser jeg som ulvene.
Skulle det ende med at jeg ryger ud, og i imorgen finder ud af at jeg er villa, så lov mig at i går efter de tre. De har været hovedaktørerne i at køre stemningen over på mig, og virker til at have hinandens ryg i lidt for stor stil imo.


Som Nilsson skriver er det kun mollematen der har vores andres ryg. Jeg har ikke forsvaret nogle af dem. I går virkede Nilsson forholdsvis ulvet, hvor molle konstant svæver i en tåge, og jeg kan stadig ikke bestemme mig for hvor han hører til.

@Eilama
Min pointe er netop at vi har gjort præcis det samme, med 2 undtagelser, du forsvarede robertoloda i går (nice move hvis du er ulv), og jeg kunne ikke forklare før her til morgen, som du heller ikke forklarede før her til morgen. Min beskyldning var ligeså meget for at få en reaktion fra dig, og den fik jeg så.

@mollematen
#39
WTF?


Okay inden jeg dykker ned i bøgerne, kan jeg så ikke lige få en begrundelse for min tilsyneladende ulvede adfærd i går? Det giver simpelthen ingen mening at skrive sådanne ting uden begrundelser.
15-10-2013 15:30 #87

Jeg er stadig på Mollematen som den ene vogn i dag.

@Mollematen

Hvem ser du som mest ulvede pt.? - og hvem er omvendt sikre villas i dine øjne?

15-10-2013 15:32 #88

Nilsson ser jeg tilgengæld ikke som ulv. Han hev fine villa-point i går, og fortsætter også ganske fint i dag.

@NotACop

Hvorfor ser du Nilsson som ulv? Udover at han har kørt på dig, hvilket i mine øjne er et ret svagt argument.

15-10-2013 15:33 #89
Mollematen
Tuborg86
Toby93
Baarup

Nilsson
Dophzzi
Eilama
Perro
walth
Mags

NotACop

Hvad jeg synes pt
15-10-2013 15:41 #90

@Mollematen.

Jeg er enig i top og bund.

15-10-2013 15:46 #91

Mollematen - Hvorfor forsvare du Tuborg86 så meget?

15-10-2013 15:47 #92

@Nilsson

Der var bare nogle ting du skrev en gang imellem som jeg ikke kunne få til at falde helt på plads, så jeg havde en svag mistanke om at du varulv. Men det er dog ikke noget som jeg stadig ser, så jeg ser ikke nogen grund til at uddybe mere.

15-10-2013 15:49 #93

Pga. hans #88 dag 1

15-10-2013 15:51 #94

Men jeg bliver nødt til at smutte her snart, håber virkelig på et lynch af NAC!

15-10-2013 15:53 #95

Kan ikke se hvorfor det clearer ham på nogen måde?

15-10-2013 15:53 #96

Hvad siger folk til NotACop og Mollematen som vogne i dag?

Jeg bliver også nødt til at smutte her kl. 16.30, da jeg skal til fodboldtræning. Er hjemme igen ved 20-tiden.

15-10-2013 15:53 #97
Nilsson skrev:
Baarup skrev:
Nilsson, Hvor ser du Tuborg i dette spil? Han har en del stemmer allerede.

Og synes man skal lægge mærke til #39, den ser meget underlig ud !


Imidlertid synes jeg ikke at det kan betvivles at det er NAC der skal lynches i dag jf. mine tidligere indlæg.


15-10-2013 15:54 #98

Meh så virker klippet ikke som det skal, skulle havde været fra 4:00 af den afspiller

15-10-2013 15:54 #99

Det clearer ham da også langt fra, men jeg synes bare det skriger af at være en villa som har skrevet det.. Og jeg kommer aldrig væk fra et lynch af NAC alligevel i dag.

Håber virkelig ikke i beslutter jer for at lynche mig :(

15-10-2013 15:56 #100

Baarup har jeg som villa pga #140, ville også virke mærkeligt hvis en ulv spurgte om det imo :D

15-10-2013 15:57 #101
NotACop skrev:
Nilsson skrev:
Baarup skrev:
Nilsson, Hvor ser du Tuborg i dette spil? Han har en del stemmer allerede.

Og synes man skal lægge mærke til #39, den ser meget underlig ud !


Imidlertid synes jeg ikke at det kan betvivles at det er NAC der skal lynches i dag jf. mine tidligere indlæg.




Sammenligner du dig selv med Rudy Frederiksen eller hvordan skal det forstås?
15-10-2013 15:59 #102
Mollematen skrev:
Det clearer ham da også langt fra, men jeg synes bare det skriger af at være en villa som har skrevet det.. Og jeg kommer aldrig væk fra et lynch af NAC alligevel i dag.

Håber virkelig ikke i beslutter jer for at lynche mig :(


Der bør ikke være tvivl om hvem der skal lynches i dag. Alene visheden om at NAC ikke er seer retfærdiggør et lynch. At flere ligeledes har ham som ulv, gør jo blot valget nemmere.
15-10-2013 16:00 #103
Mollematen skrev:
Baarup har jeg som villa pga #140, ville også virke mærkeligt hvis en ulv spurgte om det imo :D


Den begrundelse er jeg sgu ikke fan af. Med den tankegang er det da i hvert fald nemt at blive clearet villa, som ulv.
15-10-2013 16:00 #104

Jeg er heller ikke i tvivl, men bliver ved med at se mit navn dukke op..
Og det er jo set før at der bliver vendt op og ned på hvem der bliver lynched op til eod, og ville bare have så meget nedtur på hvis jeg bliver lynched, når jeg ikke har mulighed for at være her resten af dagen.

15-10-2013 16:01 #105

Nilsson du skal nok bare opfatte det som et underholdende indslag, som jeg skriver er det det fra 4:00 som jeg gengiver. Men du må da gerne tage sølvpapirshat på og skabe teorier om hvor vidt jeg er varulv og Rudy Frederiksen :)

15-10-2013 16:02 #106
Nilsson skrev:
Mollematen skrev:
Baarup har jeg som villa pga #140, ville også virke mærkeligt hvis en ulv spurgte om det imo :D


Den begrundelse er jeg sgu ikke fan af. Med den tankegang er det da i hvert fald nemt at blive clearet villa, som ulv.


Kunne også finde et par andre grunde og indlæg til det, men det må gøres i morgen
15-10-2013 16:02 #107

@mollematen

Jeg synes også at du clearer Baarup lidt for nemt her.

15-10-2013 16:02 #108
Mollematen skrev:
Nilsson skrev:
Mollematen skrev:
Baarup har jeg som villa pga #140, ville også virke mærkeligt hvis en ulv spurgte om det imo :D


Den begrundelse er jeg sgu ikke fan af. Med den tankegang er det da i hvert fald nemt at blive clearet villa, som ulv.


Kunne også finde et par andre grunde og indlæg til det, men det må gøres i morgen


Fair nok. Det ser jeg frem til.
15-10-2013 16:03 #109

Mollematen - jeg beklager meget, men synes gang på gang du kommer med tynde argumenter, for hvem der er ulv og villa.

15-10-2013 16:04 #110
NotACop skrev:
Nilsson du skal nok bare opfatte det som et underholdende indslag, som jeg skriver er det det fra 4:00 som jeg gengiver. Men du må da gerne tage sølvpapirshat på og skabe teorier om hvor vidt jeg er varulv og Rudy Frederiksen :)


Kanon! Jeg har ikke brug for at konstruere teorier omkring dig. Det burde være klart for enhver af logiske årsager at du er et oplagt target.

Om du er ulv eller ej.
15-10-2013 16:12 #111

"Om du er ulv eller ej"
lol, syntes jeg har skrevet ganske fornuftige begrundelser for hvorfor det er yderst tvivlsomt at jeg skulle være ulv, hvis du læser #29 og #30 som var svar til Mollematen.
Forklar min i øvrigt gerne hvilken fællestaktik for ulvene jeg skulle havde været med på? Jeg har været offensiv stort set hele spillet.
Logisk set, vil ulve have mere travlt med at være i forsvar; da hver enkel ulv er meget mere værdifuld end hver enkel indbygger. Indbyggere ved godt at det har langt større værdi at finde en ulv, end det har at redde en indbygger, så for dem er fokus offensivt. Dette har ikke været nævnt som punkt i tråden i dag eller i går endnu, men nu er det, og så kan man jo prøve at bemærke hvem der er mest defensive i kollektiv form. (seer vil selvfølgeligt også være defensiv overfor de villa'er han ved er villa'er, men det vil være mere af et soloprojekt, fordi ulvene selvfølgeligt ikke bakker op om forsvar af en villa)

15-10-2013 17:22 #112
VOTECOUNT

[0] Baarup stemmer på Tuborg86
[0] Dophzzi stemmer på
[0] Eilama stemmer på
[0] Mags stemmer på
[0] Mollematen stemmer på NotACop
[0] Nilsson stemmer på NotACop
[4] NotACop stemmer på Tuborg86
[0] Perro stemmer på NotACop
[0] Toby93 stemmer på Tuborg86
[3] Tuborg86 stemmer på NotACop
[0] walth stemmer på
15-10-2013 17:30 #113
Tuborg86 - Jeg er rimelig tilfreds med de to vogne. Jeg synes der har været gode argumenter for dem begge to.
15-10-2013 17:32 #114

Fra min første post i dag:

"zybr er den første til, noget meningsløst som jeg ser det og også skriver i #270, at lynche Roberto i går, hvorefter NotACop, Baarup og Toby vælger at hoppe efter uden nogle reelle begrundelser."

Nuværende votecount:

"[0] Baarup stemmer på Tuborg86"
"[4] NotACop stemmer på Tuborg86"
"[0] Toby93 stemmer på Tuborg86"

De er selvfølgelig ikke alle tre ulve, men det ser godt nok underligt ud.

@Alle

Det giver simpelthen ingen mening ikke at lynche NotACop i dag, så please tænk jer nu om.

15-10-2013 17:37 #115

Jeg holder helt fast på mit postulat om at Nilsson, Tuborg86 og Mollematten er ulvene. Så hvis jeg forsvinder i dag, så få dem ud efterfølgende, så vinder i :) (dette skriver jeg, da jeg stadig ser det som en sejr for mig, hvis vi vinder over ulvene på baggrund af at jeg nu måske bliver ofret som bevis for dette)

15-10-2013 17:40 #116
Eilama skrev:
Baarup - Toby93 - NotACop stemmer allesammen på robertoloda.

Kunne jeg godt tænke mig at vide hvorfor?


Jeg var ikke super aktiv den sidste time, og fik ikke fulgt nok med, da jeg havde andet der lige var vigtigere på det tidspunkt.
Jeg så derfor der var stillet tre vogne op, NAC, Zybr og Roberto.
Jeg benyttede udelukkelsesmetoden, og tænke NAC ville spille sin ulv meget dårligt, med de mange mærkelige indlæg han var kommet med, da det ville skabe unødig omtale omkring ham selv.
Jeg var mere i tvivl om jeg skulle vælge Zybr eller Roberto, da jeg ikke havde fået fulgt nok med, men havde en større følelse for at Roberto kunne være ulven, kan dog nu se at jeg havde taget fejl omkring dem begge.

Efter NK af Roberto i nat, tror jeg dog at vi var helt på afspor i går. Dette ville være for dumt at ulvene at vælge at NK Roberto hvis NAC var blandt dem, da han jo ville være meget udsat, da Roberto gik efter ham og Zybr, og derfor ville NAC være oplagt som vogn idag, jeg syntes dog det ligner et setup.
15-10-2013 17:42 #117
NotACop skrev:
Jeg holder helt fast på mit postulat om at Nilsson, Tuborg86 og Mollematten er ulvene. Så hvis jeg forsvinder i dag, så få dem ud efterfølgende, så vinder i :) (dette skriver jeg, da jeg stadig ser det som en sejr for mig, hvis vi vinder over ulvene på baggrund af at jeg nu måske bliver ofret som bevis for dette)


Postulater uden begrundelser er sjældent noget værd.
15-10-2013 17:47 #118

Finder Mollemattens #93 fra dag 1 ret interessant i forhold til min teori og hvem der endte med at ryge ud "Den jeg finder mest ulvet nu her er zybr, bl.a. pga. post #35.
Og så synes jeg der mangler lidt begrundelse/uddybelse for sidste linje i #40, men håber der kommer nogle flere posts her i løbet af eftermiddagen fra ham, da det er på et tyndt grundlag, omend det bedste bud :)

Derudover er mit største villalean på Tuborg" og dertil at både ham og Tuborg86 er mod mig nu

15-10-2013 17:49 #119

Som notacop skriver, synes jeg også det virker bekymrende at tuborg86 og mollematen, ligner to der arbejder sammen. mollematen har i hvert fald dækket tuborgs ryg, dog med svage argumenter i mine øjne.

15-10-2013 17:50 #120

@nilsson
Hvis vi ikke skal stemme på NAC (som du selv stemmer på lige nu), hvem foreslår du så, og med hvilke argumenter?

15-10-2013 17:50 #121

Var i går helt sikker på, at NotACop var ulv, så det passer mig fint, at han er en af vognene i dag. Der var simpelthen så mange wtf posts i går, og finder det for underligt hvis han bare er normal villa.

15-10-2013 17:51 #122
Toby93 skrev:
Eilama skrev:
Baarup - Toby93 - NotACop stemmer allesammen på robertoloda.

Kunne jeg godt tænke mig at vide hvorfor?


Jeg var ikke super aktiv den sidste time, og fik ikke fulgt nok med, da jeg havde andet der lige var vigtigere på det tidspunkt.
Jeg så derfor der var stillet tre vogne op, NAC, Zybr og Roberto.
Jeg benyttede udelukkelsesmetoden, og tænke NAC ville spille sin ulv meget dårligt, med de mange mærkelige indlæg han var kommet med, da det ville skabe unødig omtale omkring ham selv.
Jeg var mere i tvivl om jeg skulle vælge Zybr eller Roberto, da jeg ikke havde fået fulgt nok med, men havde en større følelse for at Roberto kunne være ulven, kan dog nu se at jeg havde taget fejl omkring dem begge.

Efter NK af Roberto i nat, tror jeg dog at vi var helt på afspor i går. Dette ville være for dumt at ulvene at vælge at NK Roberto hvis NAC var blandt dem, da han jo ville være meget udsat, da Roberto gik efter ham og Zybr, og derfor ville NAC være oplagt som vogn idag, jeg syntes dog det ligner et setup.


Jeg er tilbøjelig til at give dig ret. Spørgsmålet er hvor langt ulvene har tænkt, når man har tanke på at det her er et begynderspil.

Chancen for at NotACop er indbygger er obv til stede, men jeg synes det opvejes af at vi ved han ikke er seer og derfor vil ulvene af gode grunde undgå ham som NK.

Altså forøges chancerne væsentligt for at vi dels selv rammer seeren og dels at ulvene rammer seeren, hvis vi ikke lyncher NAC.

Alternativt kan jeg kun se at vi skal stemme på enten Baarup eller Walth.
15-10-2013 17:53 #123

Walth har jeg argumenteret en del for allerede længere oppe i tråden, og jeg holder fast i min fornemmelse af at han kan være ulv.

Faktisk er det den person jeg er mest sikker på er ulv indtil videre.

15-10-2013 17:57 #124

"Alternativt kan jeg kun se at vi skal stemme på enten Baarup eller Walth."
Du kan altså ikke se det suspekte i Tuborg86 og Mollematten?
Baarup og Walth er sammen med Toby93 Eilama og Perro dem jeg er mest sikker på er villa

15-10-2013 17:59 #125
NotACop skrev:
"Alternativt kan jeg kun se at vi skal stemme på enten Baarup eller Walth."
Du kan altså ikke se det suspekte i Tuborg86 og Mollematten?
Baarup og Walth er sammen med Toby93 Eilama og Perro dem jeg er mest sikker på er villa


Du har altså på D2 5 'sikre' villas og 3 ulve - allesammen uden begrundelser. Du kan godt se det er svært at bruge til noget, ikke?
15-10-2013 18:03 #126

@Nilsson
Walth har jeg ikke flagget som ulv, men Baarup kan jeg sagtens se som en ny vogn istedet for NAC.

15-10-2013 18:09 #127

Jeres fælles vendetta imod mig, detaljerede og hurtige konklussioner - med de samme bærende argumenter; ser for mig ud til ikke nødvendigvis at skulle forklares yderligere.

15-10-2013 18:11 #128
Pokernets ME vinder !
Nilsson skrev:
Walth har jeg argumenteret en del for allerede længere oppe i tråden, og jeg holder fast i min fornemmelse af at han kan være ulv.

Faktisk er det den person jeg er mest sikker på er ulv indtil videre.


Så du er på baggrund af dagens korrespondance mellem os blevet MERE sikker på at jeg er ulv?
15-10-2013 18:13 #129
Tuborg86 skrev:
@Nilsson
Walth har jeg ikke flagget som ulv, men Baarup kan jeg sagtens se som en ny vogn istedet for NAC.


Det synes jeg ikke er nogen god idé. For mig er det Walth eller NAC der skal lynches i dag.

Walth fordi jeg tror han er ulv, og NAC fordi der er muligheder at han er ulv, og hvis det så viser sig at han er indbygger, så er det ikke et katastrofalt lynch alligevel.

Hvad der for mig at se ville være katastrofalt i dag, er at vi hverken lyncher NAC eller walth og dermed ryger der med stor sandsynlighed (7/9) en indbygger, og i worst case scenario seeren.
15-10-2013 18:14 #130
walth skrev:
Nilsson skrev:
Walth har jeg argumenteret en del for allerede længere oppe i tråden, og jeg holder fast i min fornemmelse af at han kan være ulv.

Faktisk er det den person jeg er mest sikker på er ulv indtil videre.


Så du er på baggrund af dagens korrespondance mellem os blevet MERE sikker på at jeg er ulv?


Dagens korrespondance har ikke ændret ved min chancevurdering af hvorvidt om du er ulv eller ej.
15-10-2013 18:15 #131
Pokernets ME vinder !

Det må den da? Du har lige meldt mig op som 100% ulv

15-10-2013 18:17 #132
walth skrev:
Det må den da? Du har lige meldt mig op som 100% ulv


"Walth har jeg argumenteret en del for allerede længere oppe i tråden, og jeg holder fast i min fornemmelse af at han kan være ulv.

Faktisk er det den person jeg er mest sikker på er ulv indtil videre."

Hvad betyder ord som 'kan være' og 'mest sikker' for dig?
15-10-2013 18:19 #133
Pokernets ME vinder !

Sidder med 8 borde.. Overså "mest" i sidste sætning. Du har ret obv.

15-10-2013 18:50 #134

Grundet gårsdagens afstemning så vil Tuborg blive clearet, hvis NotACop er ulv. Lyncher vi NAC så får vi to svar på et spørgsmål.

15-10-2013 18:52 #135

@ Perro

Hvad så hvis NAC er villa ?

15-10-2013 19:05 #136
Toby93 skrev:
@ Perro

Hvad så hvis NAC er villa ?


Så ligner Nilsson en ulv imo.
15-10-2013 19:06 #137

Har du en grund til den ?
Havde jeg slet ikke overvejet :p

15-10-2013 19:07 #138
VOTECOUNT

[0] Baarup stemmer på Tuborg86
[0] Dophzzi stemmer på
[0] Eilama stemmer på Tuborg86
[0] Mags stemmer på
[0] Mollematen stemmer på NotACop
[0] Nilsson stemmer på NotACop
[4] NotACop stemmer på Tuborg86
[0] Perro stemmer på NotACop
[0] Toby93 stemmer på Tuborg86
[4] Tuborg86 stemmer på NotACop
[0] walth stemmer på
15-10-2013 19:08 #139

Den kobling er jeg sgu også lidt interesseret i at høre. Fordi jeg er fortaler for at vi lyncher den eneste person som vi ved IKKE er seer?

15-10-2013 19:16 #140

Men er det så NAC og Tuborg vi har som vogne ?

15-10-2013 19:16 #141

Så holder jeg min stemme på Tuborg, da jeg ikke tror NAC ville smide en ud der ville udstille ham som ulv..

15-10-2013 19:24 #142

Det er godt nok lidt uhyggeligt at der er stå stille i tråden.

@Toby

Hvad er det for en logik? Skulle NAC så stemme på sin medulv, såfremt han selv er ulv? Jeg er ikke sikker på at jeg forstår din tankegang.

15-10-2013 19:29 #143

@ Nilsson

Hvad mener du ?
Der blev stillet flere argumenter for at NAC skulle lynches i aften, bl.a. han ikke er seer, derudover må Eilama og Tuborg være villas såfremt NAC er ulv. Derudover tror jeg at Tuborg og NAC er V/W.
Dermed vil det også være oplagt at have Tuborg som den anden vogn, da NAC må være villa såfremt Tuborg er ulv, og omvendt.

Hvem vil du ellers have i vognene ?

15-10-2013 19:29 #144

Derudover vil jeg give dig ret i at det er skræmmende der er så stille.
Er kun til ulvenes fordel

15-10-2013 19:30 #145

Jeg skal have mig noget mad nu, er tilbage omkring halv ni..

15-10-2013 19:32 #146
Eilama skrev:
Toby93 skrev:
@ Perro

Hvad så hvis NAC er villa ?


Så ligner Nilsson en ulv imo.


Har selv tænkt tanken. Og må også indrømme at jeg har set mig blind på NAC som ulv. Hvis NAC er villa, så... ser Nilsson skidt ud. Jeg ser skidt ud og jeg er helt væk på ulvene. Derfor at det her er et nøglepunkt i spillet!

Mit eneste argument for at gå efter NotACop, er den store redningsaktion, der blev sat i søen igår aftes. Hvis han var villa, og Roberto er villa, hvorfor skulle der så meget til for at slagte Zybr. Der må være en årsag til det ståhej. Det kommer der ikke over tre villas.
15-10-2013 19:32 #147
Toby93 skrev:
Så holder jeg min stemme på Tuborg, da jeg ikke tror NAC ville smide en ud der ville udstille ham som ulv..


Det mener jeg ikke man kan konkludere. Robertoloda var meget efter NAC i går, og virkede generelt som en stærk spiller imo. Jeg tror ulvene fandt ham farlig, og måske håbede på, at han var seer.
15-10-2013 19:43 #148

@Mags - Hvor i hans indlæg ligner det at robertoloda kunne være seer?

15-10-2013 19:44 #149

Så er jeg hjemme fra træning.

Jeg er ikke så glad for, at vi vælger NotACop og Tuborg som vogne.

NotACop virkede for mig at se villa-like op mod EOD i går. Jeg kan dog godt følge Nilssons argumentation med, at han ikke er seer.

Tuborg virker heller ikke ulvet. Han virkede villa-like i går, og fremstår også reel nok i dag.

Jeg stemmer dog ikke uden for vognene, så det bliver NotACop, der får min stemme.

15-10-2013 19:47 #150

@Dophzii - Det forstår jeg simpelthen ikke, du er ikke meget for at vi vælger de to som vogne, men alligevel går du med på at lynche NotACop? Det giver ingen mening i mit hovede?

15-10-2013 19:50 #151

@Eilama
Det giver fin mening.

Som vi har skrevet lidt om i dag, og en del om i går:
Det er en fordel for indbyggere at have 2 vogne, da man så tvinger folk til at lave et valg der. Folk der stemmer udenfor de to vogne er der stor sandsynlighed for er ulve, eller blot ikke så kløgtige.

Samtidig kan det så hjælpe med til at udelukke/bekræfte ulve/indbyggere

15-10-2013 19:50 #152

@Eilama

Det giver jo ingen mening at stemme på en 3., når vi har to vogne oppe at stå.

Og da jeg godt kan følge Nilssons argumentation omkring, at NotACop med meget stor sandsynlighed ikke er seer er det en no-brainer for mit vedkommende.

Hvis vi vælger at skifte vogne, vil jeg dog også gerne ændre stemme.

15-10-2013 19:51 #153

@Tuborg86 - Jaja, det giver mening at man har to vogne. Men hvis man mener, at de to vogne man har sat op, ikke er de rigtige, så skal man da ikke bare lade sig gå med, men komme med argumenter for, hvorfor man ikke skal have de to vogne op og køre.

15-10-2013 19:52 #154

@Dophzii - Siger heller ikke du skal stemme på en 3, da din stemme nok bliver ligegyldig, men du må da kunne argumentere bedre for, hvorfor de to vogne der er "sat op", ikke falder i din smag, istedet for bare at følge flokken?

15-10-2013 19:53 #155

Well ser ud til at jeg ryger i aften, fordi Tuborg86 er ulv, og ham lyncher de selvfølgeligt ikke. Gentager lige mig selv Tuborg86, Mollematten og Nilsson er ulvene.
Og jeg er seer.

15-10-2013 19:54 #156
Pokernets ME vinder !

Jeg tror ikke at Tuborg er ulv.. Det meldte jeg også op i tråden i går. Af de 2 vogne bliver jeg nødt til at vælge NAC, mest fordi jeg ikke tror der er mulighed for han er seer. Afhængigt af hvad NAC flipper såfremt han bliver lynchet får vi også svar på nogle spørgsmål synes jeg (flere har allerede nævnt det).

Lynch NotACop

15-10-2013 19:55 #157
Eilama skrev:
@Tuborg86 - Jaja, det giver mening at man har to vogne. Men hvis man mener, at de to vogne man har sat op, ikke er de rigtige, så skal man da ikke bare lade sig gå med, men komme med argumenter for, hvorfor man ikke skal have de to vogne op og køre.


Jeg er fuldstændig enig i at det ser ret ulvet ud at stemme modvilligt på en af de to opstillede vogne, for så at få solide villa-point, hvis NAC ender ud som villa.

Jeg ser hellere Dophzzi som vogn end Tuborg i hvert fald. Og så er jeg stadig på walth, men der er jeg tilsyneladende ganske alene på trods af ihærdig argumentation.
15-10-2013 19:55 #158

Kan alle som stemmer på mig, sige at de lover at stemme på Tuborg86, Mollematten og Nilsson, i den rækkefølge, hvis det viser sig at jeg er villa?

15-10-2013 19:55 #159
Pokernets ME vinder !

Jeg er ssv. først aktiv igen efter landskampen btw.

15-10-2013 19:56 #160

Altså der er over 2 timer til EOD, lad os lige overveje det i stedet for at stemme blindt.

15-10-2013 19:56 #161

@NotACop - "Hvis det viser at jeg er villa"? wtf? :D

15-10-2013 19:56 #162
Pokernets ME vinder !

Ah, det lader til landskampen først er færdig kl 22.. Jeg kommer tilbage til computeren kvart i så ish.

15-10-2013 19:56 #163

lol

15-10-2013 19:57 #164

@walth - du er altid væk i jeg ved ikke hvor lang tid, enten poker, landskamp eller noget helt tredje? Og nu er du væk til 10 mins før EOD?

15-10-2013 19:57 #165
Eilama skrev:
@NotACop - "Hvis det viser at jeg er villa"? wtf? :D

? jeg kan se at jeg er på vej ud. Når det sker, kan jeg ikke fortsat påvirke spillet i nogen retning, så jeg vil selvfølgeligt stadig gerne vinde selvom at det tager mig som offer for det.
15-10-2013 19:58 #166

@Eilama

Jeg har sagt hele dagen, at jeg helst så Mollematen, som vogn i dag, og den holdning har jeg stadig.

@Nilsson

Jeg sagde også i går, at jeg ikke ville stemme NotACop, da han virkede villa-like op til EOD. Kan ikke se hvor du vil hen med det?

15-10-2013 19:59 #167
NotACop skrev:
Eilama skrev:
@NotACop - "Hvis det viser at jeg er villa"? wtf? :D

? jeg kan se at jeg er på vej ud. Når det sker, kan jeg ikke fortsat påvirke spillet i nogen retning, så jeg vil selvfølgeligt stadig gerne vinde selvom at det tager mig som offer for det.


Jeg tror det er dit ordvalg der stilles lidt spørgsmålstegn ved. Du skriver 'hvis', hvor det i stedet havde været oplagt at skrive 'når'.
15-10-2013 19:59 #168

Nilsson said it!

15-10-2013 20:00 #169
VOTECOUNT

[0] Baarup stemmer på Tuborg86
[0] Dophzzi stemmer på NotACop
[0] Eilama stemmer på
[0] Mags stemmer på
[0] Mollematen stemmer på NotACop
[0] Nilsson stemmer på NotACop
[6] NotACop stemmer på Tuborg86
[0] Perro stemmer på NotACop
[0] Toby93 stemmer på Tuborg86
[3] Tuborg86 stemmer på NotACop
[0] walth stemmer på NotACop
15-10-2013 20:01 #170

Er det bare mig, eller er det ikke lidt suspekt, at walth mutter op til EOD?

15-10-2013 20:02 #171
Nilsson skrev:
NotACop skrev:
Eilama skrev:
@NotACop - "Hvis det viser at jeg er villa"? wtf? :D

? jeg kan se at jeg er på vej ud. Når det sker, kan jeg ikke fortsat påvirke spillet i nogen retning, så jeg vil selvfølgeligt stadig gerne vinde selvom at det tager mig som offer for det.


Jeg tror det er dit ordvalg der stilles lidt spørgsmålstegn ved. Du skriver 'hvis', hvor det i stedet havde været oplagt at skrive 'når'.

I ved jo ikke om er er villa eller varulv, kan da godt skrive 'når', men det overbeviser nok ikke nogen i det her spil. Og jeg ryger ud nu anyway.

Jeg gentager Tuborg86, Mollematten og Nilssen, det er de tre i skal have fat i.
15-10-2013 20:03 #172
Pokernets ME vinder !
Eilama skrev:
Er det bare mig, eller er det ikke lidt suspekt, at walth mutter op til EOD?


Jeg prioriterer selvf. mit pokerspil fremfor et spil på et forum, det håber jeg du kan forstå :-)

Jeg kan godt holde øje over telefonen mens jeg ser kampen, men jeg ændrer ikke min stemme medmindre der kommer nye vogne.

Er det i orden?
15-10-2013 20:06 #173

ændrer til Mollematten

15-10-2013 20:07 #174

@walth, helt i orden du spiller poker, men da du tilmeldte dig spillet, der må du have været klar over, hvad det ville tage af tid, ved at spille det her forumspil. Og at smutte i 2 timer op til EOD er bare et skidt move imo. Det vækker mistanke os mig.

15-10-2013 20:08 #175
NotACop skrev:
Nilsson skrev:
NotACop skrev:
Eilama skrev:
@NotACop - "Hvis det viser at jeg er villa"? wtf? :D

? jeg kan se at jeg er på vej ud. Når det sker, kan jeg ikke fortsat påvirke spillet i nogen retning, så jeg vil selvfølgeligt stadig gerne vinde selvom at det tager mig som offer for det.


Jeg tror det er dit ordvalg der stilles lidt spørgsmålstegn ved. Du skriver 'hvis', hvor det i stedet havde været oplagt at skrive 'når'.

I ved jo ikke om er er villa eller varulv, kan da godt skrive 'når', men det overbeviser nok ikke nogen i det her spil. Og jeg ryger ud nu anyway.

Jeg gentager Tuborg86, Mollematten og Nilssen, det er de tre i skal have fat i.


Jeg efterspørger stadigvæk lidt argumenter for at du vil have folk til at jagte undertegnede. Der er jo ikke nogen, udover seeren, der har en ærlig chance for at have 3 (2) sikre på D2. Og eftersom du har outet dig selv som værende ulv/indbygger og altså IKKE seer, så er det godt nok tyndt det du har fremlagt so far. Du har godt forstået at du har skudt dig selv alvorligt i foden, og spillet horribelt i går, ikke?
15-10-2013 20:08 #176

@Eliama

Der blev skrevet at 1 time om dagen kunne dække det.

@NAC
Vil det sige at du lægger op til at der nu køres 2 andre vogne?
NAC og Mollematen?

15-10-2013 20:09 #177
Pokernets ME vinder !

@Eilama

Jeg må indrømme det har taget mere af min tid end jeg har regnet med, men det er helt sikkert ikke mit sidste spil :) Jeg synes dog jeg har givet en helt helt acceptabel grund til hvorfor jeg ikke kan være så aktiv netop i dag - det er ikke lige fordi Danmark spiller landskamp hver dag (uanset hvor vigtig kampen så end er). Som sagt så holder jeg øje på telefonen og vil være aktiv hvis der er grund til det, men som vognene er nu, stemmer jeg som nævnt ovenfor.

15-10-2013 20:12 #178
Tuborg86 skrev:
@Eliama

Der blev skrevet at 1 time om dagen kunne dække det.

@NAC
Vil det sige at du lægger op til at der nu køres 2 andre vogne?
NAC og Mollematen?

Nej ændrede bare min stemme så den er ugyldig..
Jo selvfølgeligt er det for at få en ny vogn, nu hvor folk tilsyneladende ser dig for meget som villa til at stemme på dig. Mollematten har været mistænkt en del af flere, og med god grund imo. Men det finder i desværre nok først ud af når jeg bliver lynchet senere.
15-10-2013 20:14 #179
NotACop skrev:
Tuborg86 skrev:
@Eliama

Der blev skrevet at 1 time om dagen kunne dække det.

@NAC
Vil det sige at du lægger op til at der nu køres 2 andre vogne?
NAC og Mollematen?

Nej ændrede bare min stemme så den er ugyldig..
Jo selvfølgeligt er det for at få en ny vogn, nu hvor folk tilsyneladende ser dig for meget som villa til at stemme på dig. Mollematten har været mistænkt en del af flere, og med god grund imo. Men det finder i desværre nok først ud af når jeg bliver lynchet senere.


Svarer du også snart på min post?
15-10-2013 20:18 #180
Nilsson skrev:
NotACop skrev:
Tuborg86 skrev:
@Eliama

Der blev skrevet at 1 time om dagen kunne dække det.

@NAC
Vil det sige at du lægger op til at der nu køres 2 andre vogne?
NAC og Mollematen?

Nej ændrede bare min stemme så den er ugyldig..
Jo selvfølgeligt er det for at få en ny vogn, nu hvor folk tilsyneladende ser dig for meget som villa til at stemme på dig. Mollematten har været mistænkt en del af flere, og med god grund imo. Men det finder i desværre nok først ud af når jeg bliver lynchet senere.


Svarer du også snart på min post?

Nej :)
15-10-2013 20:18 #181

Synes nu at Walth bidrager fint i spillet.

Derudover synes jeg at det er det forkerte tidspunkt at tage diskussionen på.

15-10-2013 20:19 #182
NotACop skrev:
Nilsson skrev:
NotACop skrev:
Tuborg86 skrev:
@Eliama

Der blev skrevet at 1 time om dagen kunne dække det.

@NAC
Vil det sige at du lægger op til at der nu køres 2 andre vogne?
NAC og Mollematen?

Nej ændrede bare min stemme så den er ugyldig..
Jo selvfølgeligt er det for at få en ny vogn, nu hvor folk tilsyneladende ser dig for meget som villa til at stemme på dig. Mollematten har været mistænkt en del af flere, og med god grund imo. Men det finder i desværre nok først ud af når jeg bliver lynchet senere.


Svarer du også snart på min post?

Nej :)


Hvordan i alverden skal folk så nogensinde tage dig seriøst?
15-10-2013 20:21 #183
Nilsson skrev:
NotACop skrev:
Nilsson skrev:
NotACop skrev:
Tuborg86 skrev:
@Eliama

Der blev skrevet at 1 time om dagen kunne dække det.

@NAC
Vil det sige at du lægger op til at der nu køres 2 andre vogne?
NAC og Mollematen?

Nej ændrede bare min stemme så den er ugyldig..
Jo selvfølgeligt er det for at få en ny vogn, nu hvor folk tilsyneladende ser dig for meget som villa til at stemme på dig. Mollematten har været mistænkt en del af flere, og med god grund imo. Men det finder i desværre nok først ud af når jeg bliver lynchet senere.


Svarer du også snart på min post?

Nej :)


Hvordan i alverden skal folk så nogensinde tage dig seriøst?

Tror jeg nu nok at de gør når jeg bliver lynchet, forhåbentligt.
15-10-2013 20:25 #184
NotACop skrev:
Tror jeg nu nok at de gør når jeg bliver lynchet, forhåbentligt.


Hvis det viser sig at du er villa. så gider folk ikke følge dine råd hvis de ikke er begrundede.
15-10-2013 20:27 #185

Medmindre du er seer, også er det blot endnu mere retarderet end først antaget, hvilket i sig selv ville være imponerende.

15-10-2013 20:28 #186

Jeg er der nok desværre ikke helt op til EOD pga arbejde.
Men! Læg mærke til den store tilfredshed med NAC som offer, det er ulvenes værk ! Der skal skiftes vogn, helst til Tuborg/Nilsson, grundet at jeg ikke har så meget tid lige i aften og at jeg sidder på min telefon kan jeg desværre ikke lige dykke ned i tråden og hive en masse guf/grundlag frem.
Håber dog i er enige i at tilfredsheden med NAC som offer er for stor til at denne er ulv.
Tuborgs late move igår gør at han stadig får min stemme da jeg ikke synes han har forsvaret sig overhovedet, han har bare smidt ild efter NAC og set har åbenbart været nok

15-10-2013 20:29 #187

Gode pointer Baarup.

15-10-2013 20:30 #188

@Nilsson - Nu indeholder det her spil mange levels. Og det er ikke alt der med fordel skal forklares i detaljer. Jeg har påpeget argumenter og interessante detaljer igennem tråden. Det må folk så villaer så arbejde videre på.

15-10-2013 20:30 #189
Tuborg86
Jeg har igennem hele dagen haft ham som mistænkt.
15-10-2013 20:30 #190

også gode pointer herfra. Bare ikke nok til at jeg skifter mening... endnu.

15-10-2013 20:31 #191

Ændrer tilbage til Tuborg86, nu Mollematten ikke ser ud til at blive en vogn.

15-10-2013 20:32 #192
Baarup skrev:
Tuborgs late move igår gør at han stadig får min stemme da jeg ikke synes han har forsvaret sig overhovedet, han har bare smidt ild efter NAC og set har åbenbart været nok


#5 ?
15-10-2013 20:33 #193

Er der andre der mener der skal skiftes vogne, og i såfald til hvem ?
Jeg kan selv godt gå med på Tuborg som vogn, men NAC er jeg mere i tvivl om, tror simpelthen ikke at han er så dum at han vil NK Roberto, hvis han er ulv.

15-10-2013 20:33 #194
VOTECOUNT

[0] Baarup stemmer på Tuborg86
[0] Dophzzi stemmer på NotACop
[0] Eilama stemmer på Tuborg86
[0] Mags stemmer på
[0] Mollematen stemmer på NotACop
[0] Nilsson stemmer på NotACop
[6] NotACop stemmer på Tuborg86
[0] Perro stemmer på NotACop
[0] Toby93 stemmer på Tuborg86
[4] Tuborg86 stemmer på NotACop
[0] walth stemmer på NotACop
15-10-2013 20:36 #195

Jeg er tilbøjelig til at skifte min vote fra NAC til Tuborg. NAC har outet sig selv som seer, og hvis vi ikke lyncher ham i dag, ja så han obv blive NK'et at ulvene.
Skulle det vise sig, at han ikke bliver NK'et af ulvene, så ser jeg det som værende 100% sikkert at han er ulv, og så er han et let lynch i morgen.

Tuborg86

15-10-2013 20:38 #196

@ Mags

Det er et godt argument. Det kan jeg ikke komme uden om

Tuborg86


15-10-2013 20:40 #197
Baarup skrev:
Jeg er der nok desværre ikke helt op til EOD pga arbejde.
Men! Læg mærke til den store tilfredshed med NAC som offer, det er ulvenes værk ! Der skal skiftes vogn, helst til Tuborg/Nilsson, grundet at jeg ikke har så meget tid lige i aften og at jeg sidder på min telefon kan jeg desværre ikke lige dykke ned i tråden og hive en masse guf/grundlag frem.
Håber dog i er enige i at tilfredsheden med NAC som offer er for stor til at denne er ulv.
Tuborgs late move igår gør at han stadig får min stemme da jeg ikke synes han har forsvaret sig overhovedet, han har bare smidt ild efter NAC og set har åbenbart været nok


Som jeg skriver i #142 synes jeg også der er foruroligende stille, så lige der er jeg ganske enig i dine betragtning er Baarup. At jeg så (sjovt nok) ikke kan se koblingen til at jeg skal lynches, sammenholdt med der endnu ikke er kommet et eneste argument der holder for at jeg skulle være ulv gør at jeg gerne vil have den uddybet.
15-10-2013 20:41 #198

.. eller hvorfor ikke vende den om. Hvis NAC er ulv, så er Tuborg villa. Dermed kan vi sparre en dag, hvis NAC er ulv altså...

to fluer med et smæk!

NAC

15-10-2013 20:42 #199
Mags skrev:
Jeg er tilbøjelig til at skifte min vote fra NAC til Tuborg. NAC har outet sig selv som seer, og hvis vi ikke lyncher ham i dag, ja så han obv blive NK'et at ulvene.
Skulle det vise sig, at han ikke bliver NK'et af ulvene, så ser jeg det som værende 100% sikkert at han er ulv, og så er han et let lynch i morgen.

Tuborg86


Hvor har han outet sig selv som seer?
15-10-2013 20:42 #200
Pokernets ME vinder !

Holder fast i NAC af samme grunde som Perro.

15-10-2013 20:43 #201
Pokernets ME vinder !

Er heller ikke med på hvor NAC har outet sig selv som seer? Mags?

15-10-2013 20:45 #202
Perro skrev:
.. eller hvorfor ikke vende den om. Hvis NAC er ulv, så er Tuborg villa. Dermed kan vi sparre en dag, hvis NAC er ulv altså...

to fluer med et smæk!

NAC



Helt enig her.
Hvis jeg bliver lynchet og NAC overlevet NK'et kan han først blive lynchet i morgen. Alt dette gør så at jeg, en NK i nat, og et NK i morgen. Alt vi indbyggere får ud af det er at der dør én varulv mens der dør 3 indbyggere oveni de zybr og roberto. Så er sejren så godt som hjemme for ulvene!
15-10-2013 20:45 #203
Perro skrev:
.. eller hvorfor ikke vende den om. Hvis NAC er ulv, så er Tuborg villa. Dermed kan vi sparre en dag, hvis NAC er ulv altså...

to fluer med et smæk!

NAC



Jeg vil stadig gerne vide hvad planen er hvis NAC er villa ?
Jeg ser ham nemlig ikk som værende ulv ?
15-10-2013 20:45 #204

@NAC

Hvis du er seer (det ville simpelthen være så retarderet) så gør det lige klart INDEN du bliver lynchet hvem du har peek'et. Det går jeg så ud fra er Mollematen og Tuborg, men det kan jeg simpelthen heller ikke få til at give mening. Mest fordi du skrev hvis du var seer så havde du set Eilama som villa?

Du giver seriøst ingen mening.

15-10-2013 20:46 #205

Altså ud over post #155 hvor han skriver det?
Jeg er tilbøjelig til at tro han er ærlig omkring de "peeks" han er kommet med. jeg synes, dog han har spillet rollen virkelig dumt, hvis det altså viser sig det er rigtigt.

15-10-2013 20:48 #206
Toby93 skrev:
Perro skrev:
.. eller hvorfor ikke vende den om. Hvis NAC er ulv, så er Tuborg villa. Dermed kan vi sparre en dag, hvis NAC er ulv altså...

to fluer med et smæk!

NAC



Jeg vil stadig gerne vide hvad planen er hvis NAC er villa ?
Jeg ser ham nemlig ikk som værende ulv ?


Jeg er faktisk blank på det næste træk... om han er villa eller ulv!
15-10-2013 20:48 #207

Shit den havde jeg overset.

15-10-2013 20:49 #208
Perro skrev:
Toby93 skrev:
Perro skrev:
.. eller hvorfor ikke vende den om. Hvis NAC er ulv, så er Tuborg villa. Dermed kan vi sparre en dag, hvis NAC er ulv altså...

to fluer med et smæk!

NAC



Jeg vil stadig gerne vide hvad planen er hvis NAC er villa ?
Jeg ser ham nemlig ikk som værende ulv ?


Jeg er faktisk blank på det næste træk... om han er villa eller ulv!


Jeg vil dog mene at Tuborg og NAC sagtens kunne være V/W, hvilket vil sige at hvis vi får en af dem ud i aften, og denne så flipper villa, så tror jeg ulven skal findes hos den anden.
Nogen tanker der ?
15-10-2013 20:51 #209
Pokernets ME vinder !

Kan ikke tro på at NAC er seer, virker lidt for tilfældigt at han har peeket sin modstander-vogn som ulv?? Den virker meget desperat.

15-10-2013 20:51 #210

så valget står mellem at tro på at NAC er seer eller ofre en dag på at træffe det sikre valg?

15-10-2013 20:52 #211

@ Walth

Derudover nævner han tre ulve i #155, han har kun to peeks ?

@ NAC
Hvis du er seer, hvilke to peeks har du så fået ?

15-10-2013 20:52 #212

Kan vi ikke lige endeligt få dig til at bekræfte om du ER seer NAC? Såfremt det bare var noget du skrev og du altså er normal indbygger så sender du os altså ud i en seriøst lortesituation.

15-10-2013 20:53 #213

Jeg ved jo af gode grunde at han ikke kan ha' peeket mig som ulv, hvorfor hans to første peeks nødvendigvis må være Mollematen og Tuborg.

15-10-2013 20:53 #214

Hvis NAC er seer, så får vi ikke noget ud af det alligevel. Han spiller rollen dårligt, og vil få svært ved at få folk overtalt til at hans peeks er reelle. Han er ikke noget værd hvis han faktisk er seer.

Du får ikke noget ud af at få ham til at bekræfte om han er seer, da han så vil blive NK'et.

15-10-2013 20:54 #215

@ Tuborg

Men hvis vi ved han er seer, vil det jo være dumt at vi lyncher ham, da vi så mister to, hvorimod vi ved et andet lynch kan ramme en ulv..

15-10-2013 20:56 #216
Tuborg86 skrev:
Hvis NAC er seer, så får vi ikke noget ud af det alligevel. Han spiller rollen dårligt, og vil få svært ved at få folk overtalt til at hans peeks er reelle. Han er ikke noget værd hvis han faktisk er seer.

Du får ikke noget ud af at få ham til at bekræfte om han er seer, da han så vil blive NK'et.


Altså han har jo outet sig selv som seer, så ja selvfølgelig bliver han NK'et. Og selvfølgelig kan han overtale folket, hvis han er seer?

Vi skal bare være sikre på hvilke peeks han har taget.

Det dummeste nogensinde ville så være hvis han claimer at han er seer og han så bare indbygger, hvilket jeg frygter lidt. Så taber han nemlig gamet for os.
15-10-2013 20:56 #217

JEG VED at han ikke er seer da han påstår at jeg er ulv, men det vil enhver der er i farezonen jo sige.

15-10-2013 20:58 #218

15-10-2013 20:58 #219

NAC kom lige på banen. Er du normal indbygger eller seer?

15-10-2013 20:59 #220

Jeg har ikke sagt noget der er løgn indtil nu.

15-10-2013 21:00 #221

Så du er seer? Hvem har du peeket?

15-10-2013 21:00 #222

@ NAC

Men du nævner tre ulve i #155, og du kan højst have peeket en ulv.
Derfor hvem har du peeket ? Og hvem fik du først ?
Meget vigtigt for ikke at lynche dig i aften..!

15-10-2013 21:01 #223

@ NAC

Hvem peekede du i går? Hvem peekede du i dag?

Molle/Nilsson/Tuborg

Hvis du er seer har du maks 2 af dem som sikre, hvilke?

15-10-2013 21:01 #224

Kig på rækkefølgen de står i Toby93

15-10-2013 21:01 #225

Han kan vel have peeket to (usandsynligt, men det kan vel lade sig gøre).

15-10-2013 21:02 #226

@ Nilsson

Seeren får et peek per nat.

Første dag har han fået et tilfældigt Indbygger navn.
Derfor maks én ulv han kan have peeket

15-10-2013 21:03 #227

Jeg har allerede skrevet begge peeks.

15-10-2013 21:03 #228

Aight. Det giver mening nu.

15-10-2013 21:03 #229

@ NAC

Så Tuborg er ulven ?
Hvilken Villa har du så fået oplyst, også rimeligt vigtigt, så vi ikke smider denne ud senere :)

15-10-2013 21:05 #230
Toby93 skrev:
@ NAC

Så Tuborg er ulven ?
Hvilken Villa har du så fået oplyst, også rimeligt vigtigt, så vi ikke smider denne ud senere :)


Hans peeks hænger ikke sammen da han siger han har 3 sikre ulve. At stole på hvad han siger ville være fjollet.

Han skriver netop at han har oplyst det hele, så han har altså ikke styr på hvad Seeren får at vide, og det er selvfølgelig fordi at han ikke er seer.
15-10-2013 21:05 #231

@Topy93 har skrevet det i tråden i går

15-10-2013 21:05 #232

Du har skrevet 3 'ulve', selvom du kun har haft mulighed for at peeke 1, flot.

15-10-2013 21:06 #233

@ Tuborg

Derfor er det jo stadig relevant at høre hvad han har at sige ?
Ville sku være at skyde sig selv i foden at smide seeren ud imo !

15-10-2013 21:06 #234

Måske fordi i er for obvious ulve :)

15-10-2013 21:07 #235
Toby93 skrev:
@ Tuborg

Derfor er det jo stadig relevant at høre hvad han har at sige ?
Ville sku være at skyde sig selv i foden at smide seeren ud imo !


True
Men siden han kom op på 6 stemmer har han virket meget opgivende, og han gentager sig selv nu. Han venter kun på at dø, og har intet at tilføje.
15-10-2013 21:09 #236
Tuborg86 skrev:
Toby93 skrev:
@ Tuborg

Derfor er det jo stadig relevant at høre hvad han har at sige ?
Ville sku være at skyde sig selv i foden at smide seeren ud imo !


True
Men siden han kom op på 6 stemmer har han virket meget opgivende, og han gentager sig selv nu. Han venter kun på at dø, og har intet at tilføje.

Hvilken smuk død det bliver, men jeg venter jo selvfølgeligt bare på at mine medulve redder mig :)
15-10-2013 21:09 #237

Kan du ikke lige gentage eller henvise til den kommentar hvor i du nævner den indbygger du har fået clearet?

15-10-2013 21:11 #238

Gal du er doven Nilsson. Hvis det betød så meget for dig at vide, havde du selvfølgeligt bare trykket ctrl+f i den anden tråd og søgt på 'seer', og fundet det sted jeg hævder at være det.

15-10-2013 21:13 #239

Wow. Jeg havde ikke troet at forumspillere på internettet kunne tilte mig, men det er så alligevel lige lykkedes dig.

15-10-2013 21:14 #240

Ser du, det er en del af mit spil. Undskyld hvis jeg fornærmede dig.

15-10-2013 21:15 #241
NotACop skrev:
Ulvene er udmærket klar over at jeg vil fremstå ulvet af at blive reddet i går. Jeg er også overbevist om at der gemmer sig en ulv eller to mellem Tuborg86, Dophzzi og Eilama. Ind til videre vil jeg sige Tuborg86.
Mollematten er i øvrigt meget offensiv imod mig fra start i dag, på baggrund af hvad ulvene tilsyneladende har gjort. Dette virker lidt fjollet, sådan at 'hoppe i' med begge ben, på hvad der vel må ses som en super obvious taktik fra ulvene; at sætte en mistænkt(mig) kraftigt i søgelyset, så de kan føle sig sikre på at jeg bliver en vogn.


I går skriver du at Eilama er Villa gennem din seer-rolle.

Det hænger ikke sammen her.
15-10-2013 21:16 #242

Hvis nu det vilde skulle ske og du er seer, så har du fået Eilama som villa D0 og hvad var dit peek så på D1?

Og ellers bare lol.

15-10-2013 21:18 #243

Altså jeg har lidt svært ved at se hvorfor du skifter fra en sikker ulv (dit peek - tuborg?) til en anden person (Mollematen - som du så også har som sikker ulv). Forklar venligst.

15-10-2013 21:18 #244
VOTECOUNT

[0] Baarup stemmer på Tuborg86
[0] Dophzzi stemmer på NotACop
[0] Eilama stemmer på Tuborg86
[0] Mags stemmer på Tuborg86
[0] Mollematen stemmer på NotACop
[0] Nilsson stemmer på NotACop
[6] NotACop stemmer på Tuborg86
[0] Perro stemmer på NotACop
[0] Toby93 stemmer på Tuborg86
[5] Tuborg86 stemmer på NotACop
[0] walth stemmer på NotACop
15-10-2013 21:19 #245
Tuborg86 skrev:
NotACop skrev:
Ulvene er udmærket klar over at jeg vil fremstå ulvet af at blive reddet i går. Jeg er også overbevist om at der gemmer sig en ulv eller to mellem Tuborg86, Dophzzi og Eilama. Ind til videre vil jeg sige Tuborg86.
Mollematten er i øvrigt meget offensiv imod mig fra start i dag, på baggrund af hvad ulvene tilsyneladende har gjort. Dette virker lidt fjollet, sådan at 'hoppe i' med begge ben, på hvad der vel må ses som en super obvious taktik fra ulvene; at sætte en mistænkt(mig) kraftigt i søgelyset, så de kan føle sig sikre på at jeg bliver en vogn.


I går skriver du at Eilama er Villa gennem din seer-rolle.

Det hænger ikke sammen her.

Du er ikke sådan til at narre.
Men giver min 'plan' mening som ulv? Hvem har jeg samarbejdet med? Hvad med i går, hvor jeg smutter noget tid før deadline og beder folk stemme på Mollematten(mener jeg) trods at jeg selv steme robertoloda og selvfølgeligt mente ham.
15-10-2013 21:20 #246

Nilsson det besvarede jeg i samme besked som jeg ændrede min stemme til Mollematten. Jeg smutter for i aften, skal ned og træne.

15-10-2013 21:21 #247
NotACop skrev:
Tuborg86 skrev:
NotACop skrev:
Ulvene er udmærket klar over at jeg vil fremstå ulvet af at blive reddet i går. Jeg er også overbevist om at der gemmer sig en ulv eller to mellem Tuborg86, Dophzzi og Eilama. Ind til videre vil jeg sige Tuborg86.
Mollematten er i øvrigt meget offensiv imod mig fra start i dag, på baggrund af hvad ulvene tilsyneladende har gjort. Dette virker lidt fjollet, sådan at 'hoppe i' med begge ben, på hvad der vel må ses som en super obvious taktik fra ulvene; at sætte en mistænkt(mig) kraftigt i søgelyset, så de kan føle sig sikre på at jeg bliver en vogn.


I går skriver du at Eilama er Villa gennem din seer-rolle.

Det hænger ikke sammen her.

Du er ikke sådan til at narre.
Men giver min 'plan' mening som ulv? Hvem har jeg samarbejdet med? Hvad med i går, hvor jeg smutter noget tid før deadline og beder folk stemme på Mollematten(mener jeg) trods at jeg selv steme robertoloda og selvfølgeligt mente ham.


Svar nu bare på spørgsmålene, så du kan hjælpe landsbyen, såfremt du er seer/villa.

Og nej dit spil har ikke givet mening om du er: villa/seer/ulv.
15-10-2013 21:22 #248
NotACop skrev:
ændrer til Mollematten


Skriver du med usynlig skrift?
15-10-2013 21:23 #249

#178, men smutter som sagt nu.

15-10-2013 21:27 #250

I 5 der har stemmer på Tuborg. Kan I ikke lige forklare hvordan han er mere oplagt end NotACup, der ikke har formået at give et fornuftigt svar på de seneste 27 spørgsmål og i det hele taget har spillet noget alternativt både i går og i dag.

Hvad er grunden til at holde NAC i live?

15-10-2013 21:30 #251

@ Nilsson

Jeg har siddet og overvejet at ændre stemme til NAC, men ville først være sikker på at han ikke var seer. Som i kan se har jeg også gået til ham for at finde ud af om det var korrekt hvorvidt han var seer eller ej.
Kan dog godt se han er helt væk.

Derfor ændrer jeg stemme til NotACop

15-10-2013 21:32 #252

Hvis der skulle ske det helt og aldeles usandsynlige at NAC rent faktisk er seer, så har vi verdens nemmeste ulvekill i morgen (Tuborg86).

Hvis vi lynchede Tuborg86 i dag, og han er ulv, så ville vi alligevel ikke få et ekstra peek, idet de to resterende ulve ville NK'e NAC.

Vi taber altså ingenting om NAC er seer/ulv.

Det værste der kunne ske ville være at NAC bare har fucket hele spillet op og har claimet at være seer som normal indbygger. Det håber jeg dog ikke at han har været dum nok til (det ville dog ikke undre mig synderligt).

15-10-2013 21:33 #253
NotACop

Virker til han har opgivet - Villa eller ej, så er han ikke til meget hjælp for resten af landsbyen alligevel.
Så det egentlig ikke som værende umuligt at han er seer, man da han ikke kan/vil besvare de stillede spørgsmål, så er det alligevel ubrugeligt imo.
15-10-2013 21:33 #254

Den hedder vel:
[6]notacop
[4]tuborg86

15-10-2013 21:35 #255
Eilama skrev:
Den hedder vel:
[8]notacop
[3]tuborg86

Fixed

Den stod 6-5 og Mags og Toby har skiftet til NAC
15-10-2013 21:42 #256
VOTECOUNT

[0] Baarup stemmer på Tuborg86
[0] Dophzzi stemmer på NotACop
[0] Eilama stemmer på Tuborg86
[0] Mags stemmer på NotACop
[0] Mollematen stemmer på NotACop
[0] Nilsson stemmer på NotACop
[8] NotACop stemmer på Tuborg86
[0] Perro stemmer på NotACop
[0] Toby93 stemmer på NotACop
[3] Tuborg86 stemmer på NotACop
[0] walth stemmer på NotACop
15-10-2013 21:44 #257

Ændrer også min vote til NotACop
- Så er det vel sikkert han må lade livet.

15-10-2013 21:47 #258

@Eilama

Hvorfor skifte til NAC?

15-10-2013 21:48 #259

Min stemme har ingen betydning ved din side?

15-10-2013 21:49 #260

Desuden så vi 3 stemmer på det sidste minut igår. (Jeg er klar over jeg selv var en af dem) Og nu skal vi op på 4 stemmer, der rykkes fra NAC til Tuborg86

15-10-2013 21:49 #261

Nej, men hvad er grundlaget?

At den ikke har betydning er jo ikke nogen grund.
Der er omvendt også så stor en gruppe der stemmer på NAC inden dig, at det heller ikke betyder noget at skifte?

Hvad er så årsdagen til at skifte?

15-10-2013 21:50 #262

#260

15-10-2013 21:51 #263

Hvad er det du prøvet at fremstille?

15-10-2013 21:52 #264
Tuborg86 skrev:
Nej, men hvad er grundlaget?

At den ikke har betydning er jo ikke nogen grund.
Der er omvendt også så stor en gruppe der stemmer på NAC inden dig, at det heller ikke betyder noget at skifte?

Hvad er så årsdagen til at skifte?


Det er sjældent man ser nogen sætte spørgsmålstegn ved fjerning af stemmer fra en selv. Det kalder jeg en kritisk tilgang til spillet ;-)
15-10-2013 21:52 #265

Du er et mulehår fra at blive reddet og straks går du til angreb på mig, hvilket jeg tyder ud fra din sætning om, at det virker underligt jeg skifter min stemme?

15-10-2013 21:54 #266

Jeg er selv meget sikker på at han er Ulv, men det ændrer jo ikke på at jeg stadig gerne ser valg begrundet med andre ting end at stemmen blot havde været ubetydelig.

Hvis NAC viser sig at være Ulv kan du få +villa point, selvom du kan være ulv som har indset at kampen er tabt. Derfor vil jeg gerne se en grund da det kan cleare/confirme dig som ulv.

15-10-2013 21:57 #267

Så, da jeg prøvede at "redde" robertoloda igår, var der hentydninger til, at det var en mulighed for at få billige villa point. Nu er jeg med til at lynche, hvad det ligner, en ulv. Så er det også for at få billige villa point? Jeg forstår dig ikke, så er der vel reelt ikke noget jeg kan gøre, for at tilfredsstille dig, eller hvad?

15-10-2013 21:58 #268

Du kan skam sagtens tilfredsstille. Men det er ikke tilfredsstillende at bruge grunde som ikke er relateret til ens ageren.

15-10-2013 22:00 #269

Lad os bede en stille bøn for at han ikke er normal villa, for så er vi godt nok på bar bund.

15-10-2013 22:00 #270

Så blev det til NAC der blev lynchet.

Hvis NAC er Villa skal der så bare analyseres på de sene skift fra mig mod NAC, hvilke af disse er Ulve, og hvorfor?

Hvis NAC er Ulv, hvilke af de sene skift er så ulve der mener de kan få gode Villa point på at stemme på ham?

Hvis NAC er Seer?
I dont fucking know..

15-10-2013 22:01 #271
NAT!
15-10-2013 22:01 #272

Hvis NAC ikke er ulv, så er jeg overbevist om Tuborg86 er ulv. 100%

15-10-2013 22:02 #273
DET ER NAT! DER MÅ IKKE POSTES!
15-10-2013 22:04 #274
ENDELIGT VOTECOUNT

[0] Baarup stemmer på Tuborg86
[0] Dophzzi stemmer på NotACop
[0] Eilama stemmer på NotACop
[0] Mags stemmer på NotACop
[0] Mollematen stemmer på NotACop
[0] Nilsson stemmer på NotACop
[9] NotACop stemmer på Tuborg86
[0] Perro stemmer på NotACop
[0] Toby93 stemmer på NotACop
[2] Tuborg86 stemmer på NotACop
[0] walth stemmer på NotACop

Rettelser i PM inden 22:10.
Redigeret af CykelNille d. 15-10-2013 22:04
15-10-2013 22:10 #275
Dag 2

Bølgerne var gået højt i løbet af dagen. Med tre døde indbyggere var landsbyen ivrig efter at få hævnet deres tidligere medborgere. En næsten enstemmig landsby var overbevist om, at NotACop ville vise sig som ulv, på trods af hans protester på vej op til galgen: "Det er en fejltagelse. I lyncher en forkert." Hans råb gjorde dog bare den opstimlede forsamling endnu mere vrede. "Klyng ham op.", råbte de.

Bødlen gav NotACop en løkke om halsen, og faldlemmen blev udløst. Der blev helt stille. Indbyggerne ventede med spænding på forvandlingen. Men intet skete. NotACops lig forblev en indbygger. Landsbyen havde lynched endnu en af sine egne.

NotACop er død. Han var almindelig indbygger.

Night actions i PM inden kl. 08:00.

DET ER STADIG NAT!
15-10-2013 23:59 #276

Tak for spillet :) - råbte den døde mand hængende i galgen

16-10-2013 00:43 #277
@J-Hantusch - Selv med 50,- pr. væddemål, er det højt sat mht. til BR på 3K-ish.

Det er 50 væddemål du har råd til og det er ikke vildt imponerende imo.
- Jeg vil gå ned på 25-30 DKK pr. væddemål. Det er ca. 1% af din nuværende BR.

3K er en fin start, folk har banket en pæn rulle op for mindre - men de har været sick disciplineret.

Har du et betting sheet? Holder du styr på dine withdrawals? Spreder du dine bets på alle sportsgrene osv. osv.?
16-10-2013 01:41 #278
Mod note

Advarsel gives til Eilama for at poste efter nat.
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar