Blog: Fra $300 til $1000 - ”Projekt Grind”

#1| 19

Hey PN!


Ligesom Psylenz her fra PN, har jeg ligeledes fået $300 og chancen for at bevise mit værd på de lidt lavere takster hos Danske Spil. Med fare for at blive helt til grin, er det overordnede mål da derfor også at knuse NL10 over den næste måneds tid og samtidig vise hvordan man igennem en solid grind kan oparbejde en fornuftig rulle via bankroll management.


Kort om mig:

Flere kender mig sikkert fra betting-trådene eller BetXpert, men for at give et lidt større indblik, får i hermed en kort præsentation af personen bag og min tidligere erfaring med poker.


Mit navn er Morten, jeg er 27 år og jeg er pt. bosiddende i Aarhus hvor jeg i sommers færdiggjorde min kandidat fra Aarhus Universitet. I forhold til min pokererfaring, har jeg i en årrække erhvervet mig via poker på taksterne NL50-NL200$£ med op til 24 borde ad gangen, og jeg levede stort set af pokeren mellem 2010 og 2013. Ud over at have grindet NL 6-max i en årrække, har jeg også forsøgt mig med lidt tours, hvor det største resultat var til VM i 2012. Efter en 198. plads ved WSOP Main event, lagde jeg dog for en stund online-karrieren på køl i forbindelse med opstart på kandidaten i 2013.


Siden da har jeg kun spillet sporadisk eller live via rejser og til diverse hygge cash games i Århus eller på Royal. I forbindelse med (poker)rejser i de sidste 12 måneder er motivationen og glæden ved at spille poker dog så småt vendt tilbage, og jeg har i den forbindelse også fået mod på at give online-pokeren endnu et skud. Til trods for at NL10 er lidt under de normale takster, vil målet derfor i høj grad være at bevise at jeg stadig har hvad der skal til for at slå online-pokeren. Jeg vil løbende forsøge at smide hænder op til analyse, og forhåbentligt kan PN hjælpe mig med at få fjernet den værste rust samt finpudset teknikken, da jeg ikke er tvivl om at online-pokeren har rykket sig meget siden jeg stoppede for omkring tre år siden.


Bloggen her på PN:

Jeg vil løbende blogge omkring udviklingen i rullen, samt forsøge at give lidt ekstra lir ved løbende at smide billeder op af poker-setuppet og andre spændende ting fra hverdagen som ”professionel” grinder ;)


Mine mål den næste halvanden måned er som følger:

- Få spillet minimum 50.000 hænder på NL10

- Opnå en pokerrulle på $1000 inden d. 1. november.

- Få smidt 4-5 hænder op til analyse om ugen.

- Få trænet, spist godt og renset betting ved siden af grind projektet (egen betting-rulle).



Alt efter de interne regler for projektet (skal lige have hørt Dieb), er målet desuden at supplere med borde fra NL20 hvis rullen krydser $500. Jeg ved desuden ikke helt om det er tilladt er benytte HUD på Danske Spil eller i dette projekt, men jeg vil dog forsøge at tracke hænderne offline efterfølgende, så jeg kan få smidt lidt grafer op af udviklingen i hands og profit. I er selvfølgelig mere end velkomne til at byde ind hvis i har kommentarer eller spørgsmål i brænder inde med.


Jeg har desuden lige spillet min første time mens jeg skrev bloggen, og jeg kan da godt afsløre at vi er kommet flyvende fra start med en +5 buy-ins session. Om det var blot var begynderheld eller ej – time will tell ;)


Startrulle på Danske Spil = $300

Status i profit = +200,60

Nuværende Bankroll = $500,60


Let the grind begin!

Redigeret af MuckMe d. 24-09-2016 12:21
19-09-2016 22:00 #2| 0

Lækkert!
Glæder mig til at følge din blog!


Håber du løber godt, GLGL

19-09-2016 22:50 #3| 0

Held og lykke MuckMe, bliver sjovt og spændende at følge med i :)

Super start, må man da have lov at sige :)


19-09-2016 22:51 #4| 1

Held og lykke Morten, gi den gas mate! :)

19-09-2016 23:14 #5| 0

Held og lykke!

19-09-2016 23:19 #6| 0

Har en fornemmelse af, at denne blog bliver fed.


Held og lykke ved bordene.

20-09-2016 08:29 #7| 0

GL med projektet

20-09-2016 08:59 #8| 0

Gl herfra

20-09-2016 09:26 #9| 0

held og lykke! Hvor mange borde spiller du ad gangen?

20-09-2016 18:19 #10| 0

Nick på Danske Spil

20-09-2016 21:47 #11| 7
OP

Dag 2: Grind opstart + poker setup


Grind projektet er for alvor skudt igang, og de første par sessions er veloverstået. Jeg fik logget en enkelt time i eftermiddags, samt endnu en efter fodbold her til aften,- og starten har indtil videre været fornuftig. Selvom niveauet ikke er skræmmende kræver det en smule justering at spille Zap poker, da dynamikken er noget anderledes, imens at man mister en del reads på modstanderen. Derudover kan det godt være en smule svært at justere til NL10, da beløbene er noget lavere, men en god loose/aggresive stil virker alligevel som den mest optimale.


Nedenfor har jeg uploadet et billede af poker setuppet herhjemme, som pt. består af en 17' Asus og en 24' ekstern monitor. Derudover kører der gerne lidt god fodbold/betting lir i baggrunden. Æg & bacon + kaffe fungerer naturligvis på alle tider af døgnet. Bon appetit!







Jeg spiller indtil videre mellem 2-4 Zap borde ad gangen, hvilket både kommer an på hvor veloplagt jeg er, om der er nok action på bordene, og om jeg har gang i en serie på siden. Lige pt. er jeg igang med serien "Mr.Robot" som kan ses fra billedet. Nogle vil nok mene at serier/film/fodbold/facebook kan tage en del af opmærksomheden fra pokeren, og de har sikkert også helt ret. Indtil videre har mit B-game dog været nok til at sikre lidt profit ;)


Hvis man har lyst til at udfordre mig på bordene, er mit nick på DS Poker desuden: MuckMe89.


Efter dagens session nærmer vi os det først delmål, som er at nå op på de $500. Jeg arbejder på at få tracket hands + profit via HEM til næste gang, så vi også har lidt grafer at kigge på, samt lidt beviser at gøre godt med. Derudover vil jeg også finde et par hænder som kunne være interessante at analysere og smide dem op i enten bloggen eller i en ny adskilt analysetråd.


Startrulle på Danske Spil: $300

Status for i dag: +90,50$

Nuværende rulle: $442,3


Over & Out

20-09-2016 21:51 #12| 4

14 buyins på halvanden dag kan vel ikke være andet end godkendt.. WP sir



20-09-2016 22:04 #13| 0

Hvor mange hænder har du logget i projektet so far?

Imponerende start!

24-09-2016 12:18 #14| 10
OP

Dag 6: FindTheGrind


Det er ved at være tid til at gøre status over ugen der gik, og selvom tempoet er faldet en smule, fortsætter pengene stadig med at tikke ind på kontoen. Dette gælder således poker såvel som betting-wise, hvor de hviie onsdag var med til at give betting-rullen et fornuftigt løft, da der blot skulle spilles 1x hjemme imod Ulvene. AGF havde dog naturligvis fortjent alle 3-point, men vi tager til takke med blot det ene. Stolte som få






I forhold til poker projektet, har jeg de sidste frem dage fået spillet +11k hænder på NL10 Zap bordene med en bb/100 på +16, hvilket jeg naturligvis er fint tilfreds med,- især med henblik på at jeg løber lidt under EV all-in wise.





Som man formentlig kan spotte fra grafen, er jeg pt. oppe med 200,60$, hvilket betyder at vi netop har rundet de $500 som var første delmål. Jeg har dog stået ret stille i de sidste mange hænder, da jeg struggler lidt med få value i de tunge potter.


Indtil videre er der blevet spillet mere aggressivt end normalt, da folk lader til at spille mere tight end nogensinde før her i slutningen af 2016. Derfor ser mine stats således ud: 27/22 med en aggression factor på 3,3 og en 3-bet% på 11,70%. Dette har også resulteret i at langt de fleste winnings kommer fra non-showdown, hvor jeg kun lige akkurat er i plus i forhold til de gange vi har fået vist kortene op.


Mit mål den næste uge er at tage skridtet videre op imod de 700$ og igen få logget +10k hænder. Da lørdagen i dag står på træning + i fodboldens tegn i tv'et senere, vil jeg derfor også have gode muligheder for at få logget lidt hænder her i weekenden, udover forhåbentligt igen at kunne tilføje lidt $$££ til betting-kontoen. Personligt er jeg gået imod de hviie i dag med spil på FCK -1,25 @ odds 2,05, samt Arsenal under 1,5 mål @ odds 1,75. Good Luck!


Status so far:

Startrulle på Danske Spil = $300
Status i profit = +200,60$
Nuværende Bankroll = $500,60



24-09-2016 14:38 #15| 0

Godt klaret! Rykker du så op til NL20 nu du har krydset 500? 😊

29-09-2016 11:23 #16| 0

Hvordan går det muckme? ;-

02-10-2016 07:42 #17| 1

Bump

02-10-2016 17:56 #18| 1

Har du mulighed for at smide en Quick guide til opsætning af HEM til danskespil?


Skulle jo gerne kunne tracke mit plus mod dig fra i morgen ;)

03-10-2016 12:32 #19| 1
OP
ktothep skrev:Har du mulighed for at smide en Quick guide til opsætning af HEM til danskespil?

Skulle jo gerne kunne tracke mit plus mod dig fra i morgen ;)

Det klart - og good luck! ;)


Jeg får også lige opdateret bloggen igen i aften.

04-10-2016 09:02 #20| 2
MuckMe skrev:
Det klart - og good luck! ;)

Jeg får også lige opdateret bloggen igen i aften.

så blev det Tirsdag MuckMe, er du gået broke ? :-D eller et par hårde dage, siden lack of updates :D

04-10-2016 10:10 #21| 3
OP
Ganfire1337 skrev: så blev det Tirsdag MuckMe, er du gået broke ? :-D eller et par hårde dage, siden lack of updates :D

Hehe beklager, der har lige været et par uforudsete ting ... Var til jobsamtale i KBH i går, og de spurgte om jeg kunne komme til 2. samtale igen i dag...Så har været stuck i KBH - rammer Aarhus ca kl. 16i dag. Derefter lover jeg at tage revanche! ;)

05-10-2016 13:23 #22| 0
OP

Uge 2: Sunday, bloody Sunday!


En uge er gået, og hvilken en af slagsen: et sandt blodbad! Det har generelt været en uge med massere af forstyrrelser, dårligt mind-set og mange forkerte beslutninger.


Men lad os starte med at spole tiden tilbage til sidste søndag, hvilket var dagen derpå, efter en våd og hård afslutningsfest med fodboldholdet





Den første dårlige beslutning stod her i at åbne fire Zoom borde op tidlig søndag formiddag, med bankende hovedpine, efter at være kommet hjem kl 7.00 om morgenen. Regel nummer #1 er aldrig at spille med tømmermænd, men jeg havde været flyvende på bordene hele ugen, så hvad kunne gå galt?!?






Efter at være blevet suget i et par +100bb potter, var det ”gode” mindset dog for længst skudt i sænk, og tilten tog over. Udover ikke at kunne finde en eneste vindende hånd frem ved showdown eller all-in pre, endte tilten med at koste lige knap 150$ - eller 15 buyins på NL10!. Så meget for at have grindet rullen hårdt hele ugen...




Mandag stod derfor på hviledag og 2. dags tømmermænd, hvor tiden i stedet blev brugt på at skrive lidt ansøgninger, træne, læse osv. => Finde det gode mindset tilbage! Jeg kan her desuden varmt anbefale bogen ”The Snowball Effect” af Warren Buffett.






Men modsat Warren Buffett, hvis formue formerer og forøger sig som en rullende snebold, er min snebold hos Danske Spil på vej i den helt forkerte retning…. Nedenstående graf viser meget fint hvor skidt jeg har løbet, hvor jeg simpelthen ikke har kunnet finde en vindende hånd frem ved showdown. Det blandet med en smule tilt er generelt en rigtig dårlig cocktail. Efter at have smidt hele overskuddet og $27 mere, var det derfor tid til at tage et par fridage for lige at samle tankerne.




Det var derfor fint lige at komme lidt væk fra pokerbordene online og i stedet kaste sig over livespillene – hvilket dog også var uden den helt store succes.



Derudover er tre af dagene også gået med jobsamtaler og lange ture til KBH og Sjælland. Så ugen er generelt fløjet afsted uden at jeg har fået logget det ønskede antal hænder. Målet for den kommende uge er derfor igen at få logget en masse hænder og samtidig få vendt den dårlige stime til plus.


Jeg er altid i al for god tid til jobsamtaler.....



Nedenstående hænder er et par eksempler på hvordan den sidste uge generelt har været i de sidste 5k hænder... Frustrerende!


---------------------------------------
Hånd 1:

Seat 5: Player5 ( $10.05 USD )

Seat 6: Player6 ( $11.89 USD )

Seat 2: Hero ( $15.59 USD )

Seat 3: Player3 ( $10.00 USD )

Seat 1: Player1 ( $12.86 USD )

Seat 4: Player4 ( $15.96 USD )


Hero posts small blind [$0.05 USD].

Player3 posts big blind [$0.10 USD].


** Dealing down cards **

Dealt to Hero [ A K ]


Preflop:

Player1 raises [$0.22 USD], Hero raises [$0.71 USD], Player1 raises [$1.49 USD], Hero raises [$2.09 USD]. Player1 raises [$11.15 USD], Hero calls [$10.01 USD]


** Dealing Flop ** [ J, 9, 7 ]


** Dealing Turn ** [ 5 ]


** Dealing River ** [ J]


Hero shows [A, K ]

Player1 shows [A, 5 ]

Player1 wins $24.82 USD from main pot



---------------------------------------------------
Hånd 2

Seat 1 is the button

Seat 2: Hero ( $29.25 USD )

Seat 1: Player1 ( $39.85 USD )

Seat 3: Player3 ( $11.86 USD )


Hero posts small blind [$0.05 USD].

Player3 posts big blind [$0.10 USD].


** Dealing down cards **

Dealt to Hero [ K K ]


Preflop:

Hero raises [$0.15 USD], Player3 raises [$0.50 USD], Hero raises [$1.60 USD], Player3 raises [$2.40 USD], Hero raises [$27.45 USD], Player3 calls [$8.86 USD]


** Dealing Flop ** [ Q, 7, T ]


** Dealing Turn ** [ T]


** Dealing River ** [ 7 ]


Player3 shows [T, A ]

Hero shows [K, K ]

Player3 wins $22.72 USD from main pot



-------------------------------------------------------

Hånd 3:

Seat 1 is the button

Seat 5: Player5 ( $10.00 USD )

Seat 3: Player3 ( $23.16 USD )

Seat 4: Hero ( $14.25 USD )

Seat 1: Player1 ( $12.02 USD )

Seat 2: Player2 ( $10.80 USD )

Seat 6: Player6 ( $13.57 USD )


Player2 posts small blind [$0.05 USD].

Player3 posts big blind [$0.10 USD].


** Dealing down cards **

Dealt to Hero [ 7 7 ]


Preflop:

Hero raises [$0.30 USD] Player6 calls [$0.30 USD]


** Dealing Flop ** [ 9, 7, 2 ]

Hero bets[$0.54 USD], Player6 calls [$0.54 USD]


** Dealing Turn ** [ 6]

Hero bets [$1.50 USD], Player6 raises [$4.68 USD], Hero raises [$11.91 USD], Player6 calls [$8.05 USD]


** Dealing River ** [ Q]


Player6 shows [T, A ]

Hero shows [7c, 7d ]

Player6 wins $26.29 USD from main pot



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Men nok med tuderiet. Alle der har grindet poker over en længere periode ved udmærket hvor ond og brutal variansen til tider kan være. Det er i stedet tid til at få vendt den dårlige stime. Ses på bordene!


Start Bankroll ved Danske Spil: $300

Status: -30$

Nuværende Bankroll: $273

Redigeret af MuckMe d. 05-10-2016 13:39
18-10-2016 17:14 #23| 4

Bump.

19-10-2016 18:22 #24| 1

Ja, lad os få en update!

19-10-2016 18:46 #25| 27

Jeg er nødt til at sige, at jeg undre mig virkelig over at man ikke kan overholde de meget simple regler der

var for at få smidt gratis penge i nakken!

Så meld dog i det mindste ud hvis man ikke magter det!.. også selvom det ikke går som man håbede på.


Jeg er sikker på der sidder mange ansøger og føler sig taget bagfra.

19-10-2016 22:34 #26| 1

Same story....

20-10-2016 02:16 #27| 3
OP

Update: At få fokus tilbage!


Ja, som det nok fremgår af bloggens aktivitet, har jeg den sidste halvanden uges tid i høj grad døjet med manglende motivation.

Er du ikke 100% skarp og fokuseret når du sætter dig til pokerbordet, vil det i sidste ende koste dig dyrt,- også på NL10 Zap bordene. Og ja, det er selvfølgelig også sjovere at blogge om når det går godt, end igen at skulle tude over lidt varians. Men det er nu desværre det den korte update igen kommer til at handle om ;)


De sidste par dage har jeg dog fået gang i grinden igen, hvor jeg igen føler at det mentale fokus er blevet indstillet korrekt. Ikke desto mindre har formkurven stadig været nedadgående, hvor især variansen har været en smule fræk ved mig. Jeg er godt oppe i forhold til Non-showdown, hvor jeg dog modsat ikke kan finde et brugbart kort frem ved showdown på riveren.


Læg hertil variansen de gange jeg har været all-in, og så er det faktisk ret svært at vinde på ZAP bordene, hvor folk generelt spiller ret
tight. Danske Spil bordene er dog uden tvivl fyldt med fisk, og jeg er derfor også fortrøstningsfuld når det kommer til projektets videre færd, til trods for at min graf vidner om den modsatte tendens. ….




All-in EV siger +55$... er desværre mere end15 buy-ins under dette estimat.


Til trods for at variansen endnu ikke helt har sluppet taget, føler jeg dog som sagt at jeg igen har fået fokus tilbage efter at have brugt over en uge på træning, live poker, betting og generelt alt andet end online poker. Selvom det naturligvis ikke er i bloggens ånd, kan jeg varmt anbefale andre at tage en kort pause fra online pokeren i de perioder hvor alt lader til at gå imod en, eller hvor mind-settet bare ikke er 100% optimalt.


Udover at jeg føler at jeg har fået det rette mind-set tilbage, føler jeg også at jeg har fået endnu mere styr på mine modstandere over de sidste par hænder. Jeg er derfor heller ikke i tvivl om at tingene nok skal vende, og at jeg i sidste ende slutter projektet i plus!


Min plan er desuden at give projektet en måneds tid mere, da jeg indrømmet, har været en smule sparsom med både grind og opdateringer i et ellers flot projekt sat i værks af PN. Jeg håber folk stadig vil følge med, til trods for at vi er langt fra målet om de 1000$ ;)


We got Work to do: Rise & Shine!




Start Bankroll: 300$

Status: -111$ (-11-buyins)

Nuværende bankroll: 189$


Vi ses til næste blog update: Søndag inden kl. 24.00!

Redigeret af MuckMe d. 20-10-2016 02:23
20-10-2016 13:05 #28| 0

Tak for update og gl fremad.:-)

20-10-2016 14:07 #29| 2

GL for helvede! Fedt at du ikke tuder dig baglæns ud(det har man vist set før herinde) bare fordi det ikke ser kønt ud. FIGHT-FIGHT-FIGHT!!!

24-10-2016 19:49 #30| 0

bump


24-10-2016 19:56 #31| 5
Micebulldogs skrev:bump

Ro på, han sagde ikke hvilken søndag :-

Redigeret af zybr d. 24-10-2016 19:56
24-10-2016 20:07 #32| 0
OP
zybr skrev: Ro på, han sagde ikke hvilken søndag :-

Skal lige være færdig med aftenens session ;)

25-10-2016 06:34 #33| 0
OP

Blog Update: Træder Vande...


Der er ikke sket meget på online fronten når det kommer til udviklingen i rullen over den sidste uges tid, hvor jeg ellers kom godt fra start efter sidste blog update. Siden da er det dog gået meget op og ned, med over 5000 spillede hænder, hvilket har efterladt os stort set uforandret siden sidste uge. En "dum" session med tømmermænd lørdag endte med at koste lige knap -8 buyins, men man må jo forsøge at lære af sine fejl. Tålmodigheden og koncentrationen er langt fra A+ dagen derpå, og jeg kunne egentlig også mærke at jeg hurtigt blev irritabel efter et par tabte hænder. Men nuvel,- vi må op på hesten igen!





Jeg har fået logget en del hænder efter et par gode sessions med 4 Zap borde ad gangen, men ellers er action for det meste kun til maksimum 2 borde, hvilket dog indtil nu også har været de mest profitable sessions. Jeg har lige pt lidt problemer med HEM databasen, men jeg skal nok smide grafen for sidste uge op her en af dagene, sammen med et par hænder til analyse.


De mange hænder har desuden gjort at jeg nu har fået optjent 750 point på Danske Spil, hvilket betyder at jeg kan købe en $30 poker bonus til at spille fri, hvilket kan hjælpe mig til at "booste" rullen en smule løbende fremadrettet.


Ellers er der ikke så meget andet at sige, end at vi fortsætter ufortrødent, og at målet stadig er at ende projektet i plus, hvor hver en $ bliver afgørende at få grindet hjem de næste mange sessions!





Start Bankroll: $300

Status: -120$

Nuværende Bankroll: $180


Redigeret af MuckMe d. 25-10-2016 06:37
01-11-2016 19:57 #34| 9

bump


Har du egentligt set, at sidst du postede en hånd til analyse var den 12/10?


04-11-2016 02:27 #35| 1

Bump

06-11-2016 15:38 #36| 0

det grænser sig til det pinlige....


06-11-2016 16:10 #37| 5
Micebulldogs skrev:det grænser sig til det pinlige....

Nu har vi hørt dig mice, ikke flere plusser i denne omgang!


Dog giver jeg dig ret i, at dette her ikke er optimalt. Må være irriterende for alle der søgte dette stake..

06-11-2016 16:16 #38| 2

kom det lige fra dig?? 😂


Anyway .. det er fint .. jeg syntes dog stadig det er møg pinligt!



07-11-2016 03:39 #39| 0
OP

Update: It's not over yet...


Well, projektet kører stadig, selvom der ikke har været meget nyt at melde om her på det seneste. Grundet svigtende updates har jeg som tidligere nævnt, valgt at køre projektet minimum en måned mere, med håbet om at få vendt tingene til den positive side, og forhåbentligt snart give en positiv update på projektet. Der skulle desuden være god tid til poker + betting her i november, så der er ingen undskyldning for ikke at få logget nogle timer samt opdateret bloggen noget oftere.


Når det kommer til pokeren er det stadig to skridt frem, og tre skridt tilbage, hvor jeg stadig må se langt efter den positive varians, hvor jeg pt. er -16 buy-ins under min expected All-in EV.





Som grafen ovenfor viser har vi kun fået spillet omkring 24k hænder (med dagens session), hvor målet umiddelbart var at nå 50k hænder, hvilket derfor er meget utilfredsstillende. Hvad er endnu mere skuffende, er dog at vi pt. befinder os dybt i hullet med et foreløbigt tab på næsten 17 buy-ins. Hvorvidt det hele skydes negativ varians, tilt, dårligt spil,- eller en kombination af de tre, skal jeg lade være usagt. Forhåbentligt vender denne tendens dog snart...


Derudover er det ret vildt så meget jeg har blødt ved show-down over de sidste 10k hænder (den bå linje i grafen). Jeg ved ikke om jeg spiller Zap-bordene forkert, men jeg har tæt på aldrig en vindende hånd når kortene vendes. Modsat stiger min non-showdown winnings stabilt, hvilket kan skyldes at jeg spiller for aggressivt,- hvorom jeg dog burde få ekstra value når jeg så endelig har handsken..?


For at få øget fokusset på opdatering af bloggen (flere korte updates), vil jeg ligeledes køre et sideløbende betting projekt hvor jeg smider lidt bets op, hovedsageligt fra NBA. Projektet kører naturligvis med min egen særskilte bankroll sideløbende med pokerprojektet, hvor "startrullen" for en god ordens skyld bliver med 100 units.


Disse tiltag skulle gerne bidrage til at jeg bliver bedre til at få opdateret bloggen selvom pokeren måske ikke går som planlagt :)


Pokerbankroll:
Startrulle: 300$
Status: -164$
Nuværende bankroll: 136$


Sports betting projekt for November:
Nuværende bankroll: 100 units
Status for november: +0 units


De første tips med her i bloggen bliver til den sene NBA kamp:

Suns +5,5 point: 2/5 units @ odds 1,72
Julius Randle over 8,5 rebounds: 2/5 units @ odds 1,85.

Devin Booker over 18.0 point: 1/5 units @ odds 1,85

Redigeret af MuckMe d. 07-11-2016 22:45
07-11-2016 22:44 #40| 1
OP

Fyldt med optimisme sætter man sig ved bordet, i blot hånd nummer to når man lige at slikke sig om munden, inden modstanderen hurtigt snapper....og så er vi ligesom igang med aftenens session. Så må vi igen til at jagte det tabte...



Table Bolt (Real Money)
Seat 1 is the button
Seat 1: MuckMe89 ( $10.22 USD )
Seat 5: _00-1IaW0_K0 ( $10.29 USD )
Seat 6: apachee74 ( $11.66 USD )
Seat 2: connor98799 ( $49.56 USD )
Seat 3: enikox ( $10.40 USD )
Seat 4: majestycomic ( $18.90 USD )


connor98799 posts small blind [$0.05 USD].
enikox posts big blind [$0.10 USD].


** Dealing down cards **
Dealt to MuckMe89 [ 5,7 ]


Preflop:
majestycomic folds, _00-1IaW0_K0 raises [$0.30 USD], apachee74 folds, MuckMe89 calls [$0.30 USD], enikox calls [$0.20 USD]


** Dealing Flop ** [ T, 3, A]
enikox checks, _00-1IaW0_K0 checks, MuckMe89 checks


** Dealing Turn ** [ J]
enikox bets [$0.56 USD], _00-1IaW0_K0 calls [$0.56 USD], MuckMe89 calls [$0.56 USD]


** Dealing River ** [ Q ]
enikox bets [$2.50 USD], _00-1IaW0_K0 folds, MuckMe89 is all-In [$9.36 USD], enikox calls [$6.86 USD]


enikox shows [ 9, K ]a flush, Ace high with King kicker.
MuckMe89 doesn't show [ 5, 7 ]a flush, Ace high.
enikox wins $20.35 USD from the main pot with a flush, Ace high with King kicker.


Skurken havde desværre ikke blot kongen til en royal straight....


Lad os se om vi ikke kan få vendt aftenens session, selvom man snart godt kunne bruge lidt shown-down skrub. Til natten kan vi forhåbentligt varme os på lidt lækre NBA bets hvor hvert spil i øjeblikket udgør mere end den nuværende poker bankroll ;)


NBA rensen til i nat:

76'ers +7,5: 3/5 units @ odds 1,92

76'ers ML: 1/5 units @odds 3,70

Charlotte ML: 2/5 units @ odds 1,64

Paul George under 23,5 point: 2/5 units @odds 1,85

Jeff Teague over 12,5 point: 1/5 units @ odds 1,85

Anthony Davis over 28.0 point: 2/5 units @ odds 1,85

Anthony Davis over 11,5 rebounds: 1/5 units @ odds 1,85

Pelicans +17,5 point: 1/5 units @ odds 1,92.

Draymond Green under 10,5 point: 1/5 units @ odds 1,85

Blake Grifin under 10.0 rebounds: 2/5 units @odds 1,85

Blake Griffin under 23,5 point: 1/5 units @ odds 1,85

Andre Drummon over 15,5 point: 1/5 units @odds 1,85.

Seattle Seahawks ML: 3/5 units @ odds 1,40





Redigeret af MuckMe d. 08-11-2016 06:54
08-11-2016 05:13 #41| 3

Hvad forventer du han leader fuld pot på river med, når der er to bag der flatter turn? Endnu mere interessant, hvad forventer du betaler dit shove?


Ligner et call.

08-11-2016 13:53 #42| 0
OP
DarkXoiX skrev:Hvad forventer du han leader fuld pot på river med, når der er to bag der flatter turn? Endnu mere interessant, hvad forventer du betaler dit shove?

Ligner et call.

Der er massere af to par kombinationer samt kombinationer af K,X som han vil bette turn og naturligvis river når hans Royal Straight completer. Jeg raiser for at lade ham tro, at jeg tror at jeg eventuelt kan skyde ham af en potentiel split-pot, hvilket ville være tilfældet 9/10 gange, da man jo typisk blot vil kalde ned med straighten. Og folk er sgu ret stædige her på NL10. Kalder vi altid bare i disse spots, bliver vi IMO alt for u-polariseret, hvilket ikke giver mening, da vi i enkelte tilfælde også bør have bluffs i vores range når bordet løber som det gør. Når vi så både har ramt bagdørs flushen og har bluffs i vores range på dette våde board, kan jeg godt lide at mixe det op. Det bliver derfor aldrig enten eller herfra, men lidt mere et tell på timing.



08-11-2016 15:05 #43| 0

Spiller du med HUD på DS zap borde? Eller importerer du hænderne efter session?

08-11-2016 20:44 #44| 0
OP
iamrockybalboa skrev:Spiller du med HUD på DS zap borde? Eller importerer du hænderne efter session?

Det plejede jeg at gøre, men den har drillet lidt med mine seatings i de sidste par sessions. Så skal lige have fundet min originale nøgle til Hem2 og indstillet den igen. Indtil da forsøger jeg blot at holde øje med om det er nogen jeg har spillet imod før ;)


NBA tips til natten:

E. Moore over 13.0 point: 2/5 units @ odds 1,85

H. Barnes over 18.0 point: 3/5 units @ odds 1,85

Brook Lopez over 20.0 point: 2/5 units @ odds 1,80

Kyrie Irving over 22,5 point: 2/5 units @ odds 1,75

Donald Trump vinder: 1/5 units @ odds 6,50

Tyson Chandler over 12,5 rebounds: 1,5/5 units @ odds 1,85

Redigeret af MuckMe d. 09-11-2016 14:26
08-11-2016 23:18 #45| 0

GL - jeg er med på dem der er meldt op andetsteds.

08-11-2016 23:22 #46| 0

Og hvis du BTW finder en måde at spille med hud på DS, så skriv gerne!

10-11-2016 20:39 #47| 0
MuckMe skrev:
Det plejede jeg at gøre, men den har drillet lidt med mine seatings i de sidste par sessions. Så skal lige have fundet min originale nøgle til Hem2 og indstillet den igen. Indtil da forsøger jeg blot at holde øje med om det er nogen jeg har spillet imod før ;)


NBA tips til natten:
E. Moore over 13.0 point: 2/5 units @ odds 1,85
H. Barnes over 18.0 point: 3/5 units @ odds 1,85
Brook Lopez over 20.0 point: 2/5 units @ odds 1,80
Kyrie Irving over 22,5 point: 2/5 units @ odds 1,75
Donald Trump vinder: 1/5 units @ odds 6,50
Tyson Chandler over 12,5 rebounds: 1,5/5 units @ odds 1,85

Kunne du plzzzz fremover skr hvilke sites de er spillet på? :)


Eller er det udelukkende DS?

Redigeret af gregisme d. 10-11-2016 20:41
06-12-2016 13:26 #49| 0

Er den gået helt død, muckme? :/

06-12-2016 13:35 #50| 0
OP
Granaten11 skrev:Er den gået helt død, muckme? :/

Ikke helt...

Der kommer en update her i morgen eller torsdag omkring lidt forskelligt nyt. Skal lige have det sidste på plads.. ;)

23-12-2016 06:23 #51| 21

Liiiiiiige det sidste på plads ....

23-12-2016 07:47 #52| 3

Indse nu bare, folk ikke tager de her projekter seriøst...

23-12-2016 07:58 #53| 16

Det har jeg indset ... jeg syntes bare ikke folk bør slippe så let.

og jeg bliver hængende til der er kommer den forventede "de er alle spillet op" status!


jeg formoder det kan være en af grundene til at PN ikke gider at lege sådan noget

her mere og det ville være ærgeligt for alle dem der gerne vil.



Han lover og lover og lover .. det er næsten på grænsen til at være scam.

23-12-2016 10:45 #54| 0
OP
Micebulldogs skrev:Det har jeg indset ... jeg syntes bare ikke folk bør slippe så let.
og jeg bliver hængende til der er kommer den forventede "de er alle spillet op" status!

jeg formoder det kan være en af grundene til at PN ikke gider at lege sådan noget
her mere og det ville være ærgeligt for alle dem der gerne vil.


Han lover og lover og lover .. det er næsten på grænsen til at være scam.

Det er helt sikkert et rigtig fedt initiativ fra PN med de her projekter, og det gik egentlig også rigtig fint i starten hvor motivationen var høj og kurven opadgående. Men jeg må indrømme at det har været meget op ad bakke, og jeg kunne egentlig også hurtigt mærke at NL10 begyndte at hænge mig langt ud af halsen,- jeg havde helt klart en ide om at jeg stadig ville kunne se det sjove i at grinde de lavere stakes, men når man er først nede med

140$ er der langt vej op…


I stedet for bare at smide håndklædet i ringen og give stafetten videre, har jeg helt sikkert været alt for stædig på mine egne veje, da jeg gerne havde set projektet ende i plus og langt flere hænder spillet, hvilket det havde fortjent. Men med nyt job, begrænset tid, og stakes hvor jeg ikke helt kan tage raises seriøst længere, har det sgu været en kamp bare at logge bare et par timer om ugen…Jeg har vel fået spillet ca 5-6k hænder mere siden sidste update og endte på omkring 130$ uden de store udsving…


I stedet tænker jeg (Hvad jeg nok burde have gjort for længe siden) at give stafetten videre, og dermed stake en ny person 2000 kroner til et NL10 Zoom blogging projekt på danskespil,- måske Micebulldogs hvis du har tid/lyst her fra januar/februar? Vi må i hvert fald se om vi kan finde en person som forhåbentligt er bare en smule mere motiveret end jeg selv, og som er klar på at give projektet en skalde i mere end blot en måned, hvilket det helt sikkert fortjener!


Jeg overvejer herudover også at stake en anden PN'er til et 2000 kroner betting-projekt, hvor jeg er med på sidelinjen som "mentor", men jeg ved endnu ikke helt præcist hvodan dette skulle fungere, eller om det kunne have interesse?


God Jul til PN! ;)

23-12-2016 11:12 #55| 3
Micebulldogs skrev:Det har jeg indset ... jeg syntes bare ikke folk bør slippe så let.
og jeg bliver hængende til der er kommer den forventede "de er alle spillet op" status!

jeg formoder det kan være en af grundene til at PN ikke gider at lege sådan noget
her mere og det ville være ærgeligt for alle dem der gerne vil.


Han lover og lover og lover .. det er næsten på grænsen til at være scam.

Yeah right MuckMe scammer for et par håndøre :-)


Derudover kan jeg godt forstå det er skidt, at der ikke er meget action. Men synes godt nok det andet med scam association er måske lige at overdrive den.


Men hvis man ikke har lyst mere, så det bedre at sende pengene tilbage til PN, og så få det lukket her .

Redigeret af MrNoller d. 23-12-2016 12:06
23-12-2016 16:12 #56| 10
Micebulldogs skrev:Liiiiiiige det sidste på plads ....

Luk nu røven.


23-12-2016 16:14 #57| 9
Advisored skrev:

Luk nu røven.




Hvem fanden er du fjols?!
23-12-2016 16:21 #58| 1
Micebulldogs skrev:

Hvem fanden er du fjols?!

Hvad skulle PN dog gøre uden folk som dig, der gider at sidde og gå 5-10 pages tilbage på forumet for at random bumpe tråde og vise vores alle sammens utilfredshed. Micebulldog true MVP !

23-12-2016 16:37 #59| 17

@luckbox

Nu siger du tråde? Er der flere ?

Men jeg mener helt grundliggende at når man får gratis 300$ på et pokerforum for at opfylde visse små krav og man så bare er ligeglad .. ja så er det et problem.
Måske ikke for dig og for en masse andre .. men jeg syntes det er ret god lir at PNHQ gider at gøre det her.

Måske du ikke er utilfreds.. fint .. men at gøre det til en bagatel syntes jeg er skørt.

Havde man sagt "jeg kan ikke mere" så havde den været slut, men det er jo bestemt ikke det han har gjort.
Havde jeg personligt staket en med 300$ og vedkommende havde opført sig sådan, så havde jeg for alvor blevet sur.

23-12-2016 16:39 #60| 2
Micebulldogs skrev:
@luckbox

Nu siger du tråde? Er der flere ?

Men jeg mener helt grundliggende at når man får gratis 300$ på et pokerforum for at opfylde visse små krav og man så bare er ligeglad .. ja så er det et problem.
Måske ikke for dig og for en masse andre .. men jeg syntes det er ret god lir at PNHQ gider at gøre det her.

Måske du ikke er utilfreds.. fint .. men at gøre det til en bagatel syntes jeg er skørt.

Havde man sagt "jeg kan ikke mere" så havde den været slut, men det er jo bestemt ikke det han har gjort.
Havde jeg personligt staket en med 300$ og vedkommende havde opført sig sådan, så havde jeg for alvor blevet sur.

Yep der er flere :) du har gjort det mange gange hvor du går tilbage og bumper et eller andet random gøgl, ellers ville jeg ikke sige det, skal med glæde gøre dig opmærksom på det hver gang, hvis det er noget du lyster ;)


Sure det er det også, men det er pokernets problem, ikke dit =)


Du har bla bumpet denne her tråd 2-3 gange før(?)

Været inde og bumpe andre random blogs der ingen action har haft i ja flere uger nærmest.


Så ja at du går flere sider tilbage fordi du åbenbart keder dig absurd meget, det kan jeg snildt bevise =)

Redigeret af Luckb0x d. 23-12-2016 16:43
23-12-2016 16:52 #61| 2
MuckMe skrev:
Det er helt sikkert et rigtig fedt initiativ fra PN med de her projekter, og det gik egentlig også rigtig fint i starten hvor motivationen var høj og kurven opadgående. Men jeg må indrømme at det har været meget op ad bakke, og jeg kunne egentlig også hurtigt mærke at NL10 begyndte at hænge mig langt ud af halsen,- jeg havde helt klart en ide om at jeg stadig ville kunne se det sjove i at grinde de lavere stakes, men når man er først nede med
140$ er der langt vej op…

I stedet for bare at smide håndklædet i ringen og give stafetten videre, har jeg helt sikkert været alt for stædig på mine egne veje, da jeg gerne havde set projektet ende i plus og langt flere hænder spillet, hvilket det havde fortjent. Men med nyt job, begrænset tid, og stakes hvor jeg ikke helt kan tage raises seriøst længere, har det sgu været en kamp bare at logge bare et par timer om ugen…Jeg har vel fået spillet ca 5-6k hænder mere siden sidste update og endte på omkring 130$ uden de store udsving…

I stedet tænker jeg (Hvad jeg nok burde have gjort for længe siden) at give stafetten videre, og dermed stake en ny person 2000 kroner til et NL10 Zoom blogging projekt på danskespil,- måske Micebulldogs hvis du har tid/lyst her fra januar/februar? Vi må i hvert fald se om vi kan finde en person som forhåbentligt er bare en smule mere motiveret end jeg selv, og som er klar på at give projektet en skalde i mere end blot en måned, hvilket det helt sikkert fortjener!

Jeg overvejer herudover også at stake en anden PN'er til et 2000 kroner betting-projekt, hvor jeg er med på sidelinjen som "mentor", men jeg ved endnu ikke helt præcist hvodan dette skulle fungere, eller om det kunne have interesse?

God Jul til PN! ;)

Hej MuckMe.


Jeg synes dit betting projekt lyder lovende og jeg kunne helt sikkert godt være interesseret.


Mvh.

23-12-2016 17:13 #62| 0

Der er helt sikkert stor interesse for dit betting stake, da det godt nok er håbløst meget -ev for dig.

23-12-2016 17:22 #63| 0
Skankhunt42 skrev:
Hej MuckMe.

Jeg synes dit betting projekt lyder lovende og jeg kunne helt sikkert godt være interesseret.

Mvh.

Er faktisk ikke så interesseret i selve stakingen, har selv en rulle på 45k, men det er mere mentor delen jeg synes lyder spændende.

23-12-2016 17:55 #64| 3

@Muckme


Var det ikke bedre at returnere pengene til PN så de kan finde ud af hvad der skal ske med dem - fx julehjælp 2017? Synes det lyder som en dum ide at du engagerer dig i et mentorprogram - det lyder ikke som om du har tiden og gnisten til low stakes,

23-12-2016 19:35 #65| 18

Synes da mice er spot on her. At få foræret 300 dolls at spille for, og så derefter tage det useriøst når man er i minus for gratis penge??. Det ville sgu også få mig op i det røde felt hvis det var min lomme de var kommet fra.
Helt sikkert der kunne komme noget godt ud af det, HVIS man finder den rigtige at skyde afsted.

@luckbox

Kig nu tråden igennem, i stedet for bare at køre den sædvanlige usle stil i dine indlæg.
Fokuser på dette emne i denne tråd, og svar så derefter.
Hele problemet er jo netop at der sidder 50 andre som helt vildt gerne vil stakes, som måske kunne være den næste wsop ME vinder, who knows.

Du kan sgu da se at det slet ikk er blevet taget seriøst når du ser flere uger uden et enkelt indlæg i en pnhq stake tråd, og at muckme så kun updater når folk lige gerne vil høre lidt nyt om projektet, er jo også en klar indikator.

At du så også skriver at du snildt kan bevise at mice sidder og keder sig er sgu da kun grinagtigt.
Det er koldt udenfor, hva ellers er der er lave end at sidde og hygge lidt på PN? ;)

Men håber PNHQ vælger den rette til det næste skud i bøssen, for vi savner da en succes, og en maase go lir.

23-12-2016 19:39 #66| 0
MartinAnd skrev:

Synes da mice er spot on her. At få foræret 300 dolls at spille for, og så derefter tage det useriøst når man er i minus for gratis penge??. Det ville sgu også få mig op i det røde felt hvis det var min lomme de var kommet fra.

Helt sikkert der kunne komme noget godt ud af det, HVIS man finder den rigtige at skyde afsted.


@luckbox


Kig nu tråden igennem, i stedet for bare at køre den sædvanlige usle stil i dine indlæg.

Fokuser på dette emne i denne tråd, og svar så derefter.

Hele problemet er jo netop at der sidder 50 andre som helt vildt gerne vil stakes, som måske kunne være den næste wsop ME vinder, who knows.


Du kan sgu da se at det slet ikk er blevet taget seriøst når du ser flere uger uden et enkelt indlæg i en pnhq stake tråd, og at muckme så kun updater når folk lige gerne vil høre lidt nyt om projektet, er jo også en klar indikator.


At du så også skriver at du snildt kan bevise at mice sidder og keder sig er sgu da kun grinagtigt.

Det er koldt udenfor, hva ellers er der er lave end at sidde og hygge lidt på PN? ;)


Men håber PNHQ vælger den rette til det næste skud i bøssen, for vi savner da en succes, og en maase go lir.




Men det er jo aldrig noget der kommer mice ved ? Hvis han har et problem med der intet sker i projektet og vil gøre noget ved det. Så burde han da skrive til dieb? Nu har han flere gange alene i denne tråd bumpet og spurgt efter updates. I et spot hvor han allerede ved at OP ikke spiller :)
23-12-2016 20:13 #67| 24
Luckb0x skrev:


Men det er jo aldrig noget der kommer mice ved ? Hvis han har et problem med der intet sker i projektet og vil gøre noget ved det. Så burde han da skrive til dieb? Nu har han flere gange alene i denne tråd bumpet og spurgt efter updates. I et spot hvor han allerede ved at OP ikke spiller :)

Jamen mice er da en del af forummet, og de penge er investeret i forummet, så der kan komme mere gang i pokeranslyserne. Så han har da en pointe med det han skriver.
Så kan det godt være du er uenig luckbox, men jeg synes personlig du skyder ved siden af

23-12-2016 20:45 #68| 11
2018 Champ

Jeg er også med Mice her. At smide lortet på gulvet efter en halvhjertet indsats er simpelhen for ringe. Bare at blive væk fra tråden er decideret uacceptabelt Både de der ville følge tråden, og især de andre ansøgere til projektet, er taget godt og grundigt ved røven.

23-12-2016 20:45 #69| 18

@ luckb0x


Hvorfor blander du dig i - hvad der vedrører Mice og os andre?


Man ku passende spørge. Hvorfor giver du ikke din holdning til kende i en PM til Mice. Hvad vedrører din holdning os?! Ja, jeg kunne gøre det samme...


Det er et blogprojekt uden nogen form for afslutning. Et projekt stablet på benene af PN og for staket $. Man kan være uenig med Mice's oneliners i andre tråde, men kan ikke komme på en tråd, hvor det mere legalt at bumpe - end denne.


"I morgen eller torsdag". 17 dage senere..


Der bliver spurgt om projektet er stoppet. "Ikke helt...." Hvor læser du, at han ikke spiller længere?


Det er muligt, at dit udbrud skyldes irritation over Mice i andre tråde. Det tyder det på.

Måske der er nogen, der finder din selvhøjtidelighed ganske irriterende. Nu gætter jeg bare.

23-12-2016 21:41 #70| 1

Nu skal I altså være søde ved hinanden drenge, det er jul!

23-12-2016 21:49 #71| 0
MuckMe skrev:
Det er helt sikkert et rigtig fedt initiativ fra PN med de her projekter, og det gik egentlig også rigtig fint i starten hvor motivationen var høj og kurven opadgående. Men jeg må indrømme at det har været meget op ad bakke, og jeg kunne egentlig også hurtigt mærke at NL10 begyndte at hænge mig langt ud af halsen,- jeg havde helt klart en ide om at jeg stadig ville kunne se det sjove i at grinde de lavere stakes, men når man er først nede med
140$ er der langt vej op…

I stedet for bare at smide håndklædet i ringen og give stafetten videre, har jeg helt sikkert været alt for stædig på mine egne veje, da jeg gerne havde set projektet ende i plus og langt flere hænder spillet, hvilket det havde fortjent. Men med nyt job, begrænset tid, og stakes hvor jeg ikke helt kan tage raises seriøst længere, har det sgu været en kamp bare at logge bare et par timer om ugen…Jeg har vel fået spillet ca 5-6k hænder mere siden sidste update og endte på omkring 130$ uden de store udsving…

I stedet tænker jeg (Hvad jeg nok burde have gjort for længe siden) at give stafetten videre, og dermed stake en ny person 2000 kroner til et NL10 Zoom blogging projekt på danskespil,- måske Micebulldogs hvis du har tid/lyst her fra januar/februar? Vi må i hvert fald se om vi kan finde en person som forhåbentligt er bare en smule mere motiveret end jeg selv, og som er klar på at give projektet en skalde i mere end blot en måned, hvilket det helt sikkert fortjener!

Jeg overvejer herudover også at stake en anden PN'er til et 2000 kroner betting-projekt, hvor jeg er med på sidelinjen som "mentor", men jeg ved endnu ikke helt præcist hvodan dette skulle fungere, eller om det kunne have interesse?

God Jul til PN! ;)

det sagde du bare ikke lige..
Oh well, andrew robl er vel også 25% mongol men hustler for millioner af $ i poker.

23-12-2016 21:55 #72| 0

men respekt for du smider håndklædet i ringen og giver stafetten videre, troede da bare du kunne beholde skillingerne..

i længden går jeg også psykisk ned over low stakes poker, men
Heh du skulle bare have nogen sidebets ud
jeg gad da godt udfordre mig selv til 100-150 buy ins på 1 måneds NL 10$ grind 0hvis jeg kunne odds 4 på 5k eller sådan
men self svært hvis man ikke har tiden..

Redigeret af Dankfinger d. 23-12-2016 21:58
23-12-2016 21:57 #73| 0
Dankfinger skrev:
det sagde du bare ikke lige..
Oh well, andrew robl er vel også 25% mongol men hustler for millioner af $ i poker.

Det er da ellers en helt naturlig konsekvens af at have spillet på et for lavt niveau for længe.

23-12-2016 22:00 #74| 0
NyBrugerUdenTøj skrev:
Det er da ellers en helt naturlig konsekvens af at have spillet på et for lavt niveau for længe.

hmm, det er der egentlig noget om nu du siger det

23-12-2016 22:41 #75| 0

hvad sker der også for 300 dolz stakerino anyways, altså, jeg laver da gerne et større/bedre stake til en PN'er næste gang jeg er på en heater.


altså 300usd. er vel et fint nok stake, det er mere NL 10 problemet ligger i.

NL 10 just lol



Redigeret af Dankfinger d. 23-12-2016 22:44
23-12-2016 23:17 #76| 6
Dankfinger skrev:hvad sker der også for 300 dolz stakerino anyways, altså, jeg laver da gerne et større/bedre stake til en PN'er næste gang jeg er på en heater.

altså 300usd. er vel et fint nok stake, det er mere NL 10 problemet ligger i.

NL 10 just lol




Ingen af PN-brugerne der vandt denne "300 dolz stakerino" formåede at slå NL10. Formoder du at det ville have gået dem bedre på nl25,50,100?
23-12-2016 23:57 #77| 5
Dankfinger skrev:hvad sker der også for 300 dolz stakerino anyways, altså, jeg laver da gerne et større/bedre stake til en PN'er næste gang jeg er på en heater.

altså 300usd. er vel et fint nok stake, det er mere NL 10 problemet ligger i.

NL 10 just lol




Nyd du hellere din drink/rødvin.

24-12-2016 00:09 #78| 2
manonfire skrev:
Ingen af PN-brugerne der vandt denne "300 dolz stakerino" formåede at slå NL10. Formoder du at det ville have gået dem bedre på nl25,50,100?

Jaa det er jo netop ikke gået dem godt fordi modstanderne ikke respektere deres raises på NL10! eller fordi at de ikke respektere deres raises
fuck jeg ved det ikke

24-12-2016 00:11 #79| 1

men hvor er det bare top FEelsbad og blive breaked af NL10.. altså, kunne de ikke lige smide jungleras oveni til og coache lidt.

Redigeret af Dankfinger d. 24-12-2016 00:12
24-12-2016 01:04 #80| 4

Der er klart nogle, der får et kick af at påpege fejl og mangler ved stakingprojekter. De misser ikke den mindste anledning til at lege betjent.
Så vidt jeg husker var der egentlig en del substans i denne tråd, men projektet døde, hvilket selvfølgelig ikke er ok. Men hvis resten af rullen gives videre, så kan det vel tilgives.
I øvrigt tankevækkende, at ingen af projekterne er lykkedes med at slå nl10. Doug Polk kører pt en bank roll challenge på youtube med 100 dolz som startrulle. Han kan godt tage freerolls og nl5 serøst.

24-12-2016 07:21 #81| 2
Dankfinger skrev: Jaa det er jo netop ikke gået dem godt fordi modstanderne ikke respektere deres raises på NL10! eller fordi at de ikke respektere deres raises
fuck jeg ved det ikke

Respektere deres raises? Det er nok det mest fiskede udtryk. Hvis folk ikke kan slå NL10, så er der som en anden bruger påpeger ingen grund til at gå højere.

24-12-2016 14:40 #82| 0
MrLe-roy skrev:
Respektere deres raises? Det er nok det mest fiskede udtryk. Hvis folk ikke kan slå NL10, så er der som en anden bruger påpeger ingen grund til at gå højere.

Op skriver selv at han har fået problemer med og respektere deres raises på NL 10, men der er en direkte forbindelse imellem at være/føle sig udfordret og så at spille in the zone / A game, at det så godt kan lade sig gøre og grinde lowstakes alligevel det er doug polk et meget godt eksempel på.


Men Doug er også økonomisk uafhængig og kan stort set lave hvad det passer ham i en længere periode
hmm.



24-12-2016 16:48 #83| 0
OP




MrLe-roy skrev:
Respektere deres raises? Det er nok det mest fiskede udtryk. Hvis folk ikke kan slå NL10, så er der som en anden bruger påpeger ingen grund til at gå højere.


Det kommer nok meget an på hvad der motiverer dig som person. Jeg havde også en forventning om at selve projektet var motivation nok i sig selv,, og at jeg bare ville crushe stakes fra start til slut, men her blev jeg da også klogere, da NL10 er lidt en anden størrelse i forhold til hvordan folk spiller, hvilket kan være lidt af en udfordring.


Når man fx spiller NL10$ hos DS og NL200-500$ for egne penge hos Stars ved siden af, så opstår der hurtigt et stort gap hvilket efter 25k hænder for mig blev et irritations-moment,- især når folk spiller så tight som de gør på de lavere taktser. Jeg tror folk bliver overrasket over hvor tight folk faktisk er på NL5-NL10 Zoom vs NL100-Nl1000. Fisk/normale folk der lige vil prøve pokeren, eller lave raketten, sætter sig jo formodentligt aldrig ved et NL10 bord ,- Netop derfor kom næsten alle mine winnings da også fra non-showdown, - både fordi follk spillede tight, men måske også fordi at jeg ikke var god nok til at omstille mig til de lavere stakes, og derfor endte med at 3-bette + 4-bette alt for meget i forhold til den ideelle balance på NL10 Zoom.


@ 2017 Stake + Sparringspartner / Mentor?
Jeg endte med at trække ca 750 kroner ud fra DS pokerrullen, og for at betale lidt tilbage til PN brugerne i det nye år, bliver det naturligvis mine egne monetos jeg smider i 2017 projektet. De nye heste får naturligvis lov til at beholde både indsats + gevinster. For mig handler det derfor om at finde en person som, modsat mig, kan finde motivationen ved kun at spille på de lave takster, og jeg tænker måske at vi ved den næste hest kan lave lidt løsere regler, så man ikke er begrænset til NL10 Zoom. Et stort problem var nemlig at der ofte kun var action nok til 1-2 borde ad gangen, hvilket er op ad bakke, hvis man har været vant til at spille 24 borde ad gangen. Jeg tænker derfor at den næste hest skal have mulighed for at spille både Zoom og normale borde på NL10, samt et par borde på NL20 i de perioder hvor action er lav og rullen naturligvis stadig er til det.


Personligt skal jeg arbejde fra 6-16 i hverdagene i det nye år, men om aftenen og i weekenderne, tænker jeg at det kunne være fedt at være koblet på som sparringspartner / mentor til både poker-delen og betting-delen via skype/teamviewer/facebook. Jeg tænker at køre projektet fra slut januar til omkring d. 1. april og så ellers evaluere herefter. Igen, skal der naturligvis blogges på PN en gang om ugen samt smides hænder op til analyse ,- og naturligvis også noget oftere end det lykkedes mig, hvilket ikke burde blive noget problem hvis vi kan få Mice indover som lokalbetjent ;)


Det kunne derfor være fedt hvis folk ville smide en kort ansøgning omkring dem selv som person, deres pokerhistorik og naturligvis deres motivation for at søge staket, til mig via PM her senest fredag d. 13. januar. Det gælder i første omgang et enkelt 2000 kroner poker-stake på DS hvor man beholder både indsats pg gevinster.


P.s

I forhold til betting-delen, ved jeg endnu ikke om vi kører dette med samme person, hvis personen også har tid/interesse for denne del, eller om vi kører dette adskilt, - eller om jeg overhovedet får tid til at være inde over to personer. I ansøgningen, er det derfor vigtigt at nævne om der søges til begge dele, eller om det blot er pokeren der har interesse. Vi starter derfor ud med et poker-stake / eventuelt kombineret stake/rulle, og så vurderer jeg lige om tiden er til to personer når vi er kommet igang med første mand engang i januar.



24-12-2016 17:06 #84| 2

hvis du spillede NL200-500 på Stars ved siden af, hvorfor så overhovedet søge et NL10 stake? Det gir da ingen mening.

24-12-2016 17:14 #85| 0
OP
Granaten11 skrev:hvis du spillede NL200-500 på Stars ved siden af, hvorfor så overhovedet søge et NL10 stake? Det gir da ingen mening.

Det gav nu fin mening for mig. Jeg var netop færdig med kandidaten, havde endnu intet job (udover BetXpert) og havde derfor massere af tid. Det lød som en sjov udfordring udover mine andre borde online + live, men endte, som du sikkert ved, med at hænge mig lidt ud af halsen ;)


Det er længe siden at jeg har levet af pokeren, så et par hyggeborde på NL200-500 bliver det da til en gang imellem + jævnligt livepoker når tiden er til det.


Edit: Hvis du tror det var for pengenes skyld at jeg søgte staket, tager du i hvert fald fejl...

Redigeret af MuckMe d. 25-12-2016 09:04
24-12-2016 17:32 #86| 20

Ja her gik jeg og troede at formålet med staket var at få nogen ildsjæle som gerne ville arbejde med poker og udvikle deres evner.. Men dem der bare keder sig og "mangler en udfordring" er åbenbart også i målgruppen..

25-12-2016 00:18 #87| 1

Facaden er hvert fald ikke hvad den har været ...

25-12-2016 02:00 #88| 4

Det er et virkelig flot stake / tilbud du kommer med,


Men ja, nok finde en der rent faktisk synes idéen om NL 10 grind er fedt..

og skummelt nok at tage imod stake når du bare kunne tage 1 buy in fra det du normalt spiller og lave din challenge..
Skal da gå til en og anden no-roll scrub with a dream..

25-12-2016 08:57 #89| 0
OP
Dankfinger skrev:Det er et virkelig flot stake / tilbud du kommer med,

Men ja, nok finde en der rent faktisk synes idéen om NL 10 grind er fedt..


og skummelt nok at tage imod stake når du bare kunne tage 1 buy in fra det du normalt spiller og lave din challenge..
Skal da gå til en og anden no-roll scrub with a dream..


@Gorginator

Jeg vidste ikke man skulle være broke for at deltage...

De fleste kan da smide 2000 kroner og selv starte hvis man ønsker dette? Så er det dog pludselig ikke en udfordring hvor man står til regnskab over for andre. Om den bedste performance så kommer hvis pengene faktisk betyder noget for en, er en helt anden sag.


Udfordringen ligger jo i det faktum at du står til regnskab over for alle der læser med på PN, da du jo skal dokumentere udviklingen i din bankroll og løbende smide hænder op til analyse. Det sjove moment var jo netop at jeg i sin tid startede med en blog der hed "fra 40$ til 1000$" da jeg for mange år siden startede med poker og for første gang oprettede mig på PN. Som jeg også skriver i OP, kunne det netop være sjovt at forsøge at gentage denne bedrift efter at jeg stort set havde lagt pokeren på hylden i to år, og samtidig vise andre at det er muligt at opbygge en fornuftig poker bankroll via solid grind og bankroll management. Jeg havde jo netop tid og motivation til at tage udfordringen op, og vi kom da også ganske fornuftigt fra land.


Det lyder ikke som om at man har læst OP...


25-12-2016 14:44 #90| 9

^^ Ak ja, 2000 kroner kan man jo end ikke få et par sko for.. ;)

Redigeret af GrimGladGris d. 25-12-2016 14:45
25-12-2016 15:41 #91| 2

Det ligger da lige til højrebenet at give staket til Micebulldogs - så har du også retten til at bumpe hvis staket ikke tages seriøst :-)

25-12-2016 17:22 #92| 5

Imo er Mice også alt for erfaren til at grinde NL 10. Og ville det ikke være sundere for ham at løbe rundt om søen et par gange mere?

@Muckme
Synes ikke dine forklaringer gør det mindre smagløst, men nok om det, det er stadig dig som har spildt en masse tid på at gå død i et NL 10 projekt så hele joken er på dig..

25-12-2016 18:02 #93| 0
Dankfinger skrev:

Imo er Mice også alt for erfaren til at grinde NL 10. Og ville det ikke være sundere for ham at løbe rundt om søen et par gange mere?

@Muckme
Synes ikke dine forklaringer gør det mindre smagløst, men nok om det, det er stadig dig som har spildt en masse tid på at gå død i et NL 10 projekt så hele joken er på dig..




Du har evig ret i at jeg burde et par gange eller flere rundt om søen 😂 Kender vi hinanden?

Anyway.. så har jeg aldrig søgt de her stakes, har aldrig haft i sinde at gøre det og kommer aldrig til det..
25-12-2016 18:50 #94| 8
MuckMe skrev: @Gorginator
Jeg vidste ikke man skulle være broke for at deltage...
De fleste kan da smide 2000 kroner og selv starte hvis man ønsker dette? Så er det dog pludselig ikke en udfordring hvor man står til regnskab over for andre. Om den bedste performance så kommer hvis pengene faktisk betyder noget for en, er en helt anden sag.

Udfordringen ligger jo i det faktum at du står til regnskab over for alle der læser med på PN, da du jo skal dokumentere udviklingen i din bankroll og løbende smide hænder op til analyse. Det sjove moment var jo netop at jeg i sin tid startede med en blog der hed "fra 40$ til 1000$" da jeg for mange år siden startede med poker og for første gang oprettede mig på PN. Som jeg også skriver i OP, kunne det netop være sjovt at forsøge at gentage denne bedrift efter at jeg stort set havde lagt pokeren på hylden i to år, og samtidig vise andre at det er muligt at opbygge en fornuftig poker bankroll via solid grind og bankroll management. Jeg havde jo netop tid og motivation til at tage udfordringen op, og vi kom da også ganske fornuftigt fra land.

Det lyder ikke som om at man har læst OP...

Det lyder også som om du har misforstået konceptet, fordi i min forstand indeholder en blog især når man får et freeroll af PN en opdatering 1 gang om ugen, det har du jo langt fra haft motivationen til og det synes jeg er ærgerligt. Desuden er 2k en god slat penge for mange, så lidt arrogant at sige alle bare kan gøre det, men det er selvfølgelig også bare min mening. Tror desværre at når folk ikke tager sådan nogen ting seriøse, så vil det næppe blive gjort igen, hvilket er frustrerende, da jeg tror der er mange herinde der har noget godt at byde ind med og disse projekter har et godt potentiale for Danske Spil og twitch f.eks.

Redigeret af Kongs d. 25-12-2016 18:52
26-12-2016 00:07 #95| 0
Micebulldogs skrev:

Du har evig ret i at jeg burde et par gange eller flere rundt om søen


Anyway.. så har jeg aldrig søgt de her stakes, har aldrig haft i sinde at gøre det og kommer aldrig til det..


Ja sry.

Men utroligt jeg er den første :)

26-12-2016 10:08 #96| 9

Sødt .. jeg forstår den dog ikke helt?!

11-02-2017 23:19 #97| 5

Hvordan gik det egentlig MuckMe.....fandt du nogensinde en til det der staking projekt?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar