Holstt
Bruger
524Tråde
|
11.359Indlæg
|
4.141Likes
|
7.148Dage på PN
|
| 26-01-2011 14:24 | Tror du på rumvæsner? |
| 23-01-2011 11:11 | Dusør Gives - Engelsk oversættelse af udtrykket? |
| 21-01-2011 04:10 | Aldrig mere bad beats |
| 20-01-2011 21:32 | Arbejde hjemmefra? 20$ inside |
| 20-01-2011 20:06 | MTT med overlay starter om en halv time! |
| 20-01-2011 16:39 | Hvornår vågner Ladbrokes, Party og Mermaid op? |
| 20-01-2011 14:18 | Lækker overlay mtt i aften den 20 januar! |
| 17-01-2011 16:06 | Afstemning, hvad gør PN? |
| 17-01-2011 14:54 | Two-Person Team Competition |
| 16-01-2011 22:32 | Vil du til WSOP men synes det er lidt dyrt |
| 15-01-2011 07:17 | Hvem har været bedst i 2010? (Nordic Poker Awards) |
| 14-01-2011 15:42 | PLO hi/lo tours - hvor er de? |
| 11-01-2011 21:22 | Lækkert overlay mtt i aften |
| 11-01-2011 13:49 | ATT jungle/veron fold AK? |
| 09-01-2011 12:29 | Turbo WW Nightmare on Elmstreet |
Profilfunktioner
Achievements
Om Holstt
Navn: J. Holst
Oprettet: 02/12-2006
Antal indlæg: 11883
Spillet siden: Jeg var meget ung
Job: En slags lærer
Favoritspil: Omaha HiLo. Selvom man ved, at heldet også spiller ind, er det altid en suveræn oplevelse at vinde en MTT uanset størrelsen på buy-in!