YouBet - Spil lukker ned. Gevinst pist væk.

#1| 0

Hey PN.

 

Træls situation. 

 

Spiller lidt forskelligt på YouBets online casino side i nat og på et tidspunkt blev der smidt noget mønt efter en af deres spillemaskiner. Den rammer så et bonus spil, som giver en rigtig god skilling. Eller gør den... For i samme øjeblik bonus spillet endeligt afsluttes grafikken vil fortælle mig den samlede gevinst popper en boks op på skærmen: 'Spillet er ikke tilgængeligt' stod der og så lukkede spillet ned. Uheldigt tidspunkt må man sige men jeg åbner da bare spillet op igen og så er alt som det skal være formodede jeg inkl den netop vundne gevinst naturligvis - men nej. 

 

De penge jeg troede jeg lige havde vundet var der ikke. Saldoen på min spilkonto stod på samme beløb som før det bonus spil startede. Ved at logge ind på spillet igen efter det lukkede ned burde det hente informationerne fra det afbrudte spil men det skete ikke. 

 

Jeg regner selvfølgelig med at teknikken så selv ville rette det til på min saldo på en eller anden måde men det er heller ikke sket. 

 

Jeg har selvfølgelig haft kontakt med YouBet og de kan ikke se i deres log at jeg skulle have haft noget spil eller at der umiddelbart er noget galt - og det er særdeles bekymrende. De sætter nu en tekniker til at kigge på det...


Så hvis der er nogen der kender til det tekniske ved sådan nogle online maskiner er der så ikke 'bagved' et unikt id nr på hver evig eneste spil eller lign, så man relativt nemt kan finde frem til det omtalte spil der er gået helt i hat?


15-07-2019 17:39 #2| 0
Muhsen skrev:

Hey PN.

 

Træls situation. 

 

Spiller lidt forskelligt på YouBets online casino side i nat og på et tidspunkt blev der smidt noget mønt efter en af deres spillemaskiner. Den rammer så et bonus spil, som giver en rigtig god skilling. Eller gør den... For i samme øjeblik bonus spillet endeligt afsluttes grafikken vil fortælle mig den samlede gevinst popper en boks op på skærmen: 'Spillet er ikke tilgængeligt' stod der og så lukkede spillet ned. Uheldigt tidspunkt må man sige men jeg åbner da bare spillet op igen og så er alt som det skal være formodede jeg inkl den netop vundne gevinst naturligvis - men nej. 

 

De penge jeg troede jeg lige havde vundet var der ikke. Saldoen på min spilkonto stod på samme beløb som før det bonus spil startede. Ved at logge ind på spillet igen efter det lukkede ned burde det hente informationerne fra det afbrudte spil men det skete ikke. 

 

Jeg regner selvfølgelig med at teknikken så selv ville rette det til på min saldo på en eller anden måde men det er heller ikke sket. 

 

Jeg har selvfølgelig haft kontakt med YouBet og de kan ikke se i deres log at jeg skulle have haft noget spil eller at der umiddelbart er noget galt - og det er særdeles bekymrende. De sætter nu en tekniker til at kigge på det...

 

Så hvis der er nogen der kender til det tekniske ved sådan nogle online maskiner er der så ikke 'bagved' et unikt id nr på hver evig eneste spil eller lign, så man relativt nemt kan finde frem til det omtalte spil der er gået helt i hat?

 

 

 Jeg tror de finder de finder det - men måske skal en tekniker fra udbyderen af maskinen finde det frem. 

15-07-2019 18:34 #3| 0

Tbh, troede jeg altid denne slags spil blev afgjort instant, altså i det sekund selve spinnet går igang rullet identificeret og valideret, hvorefter brugeren må slæbe sig igennem deres ellers så lange animationer. Så jeg kan ikke forstå hvis de ikke kan se spinnet i en log et sted.

15-07-2019 18:51 #4| 0
OP
Gonginator skrev:

Tbh, troede jeg altid denne slags spil blev afgjort instant, altså i det sekund selve spinnet går igang rullet identificeret og valideret, hvorefter brugeren må slæbe sig igennem deres ellers så lange animationer. Så jeg kan ikke forstå hvis de ikke kan se spinnet i en log et sted.

Det vindende spin satte gang i et bonus spil med free spins, der så valgte at lave et utal af re-spins. Det var fint for den samlede gevinst og tog da også en del minutter før det var overstået - men det "initiale" spin, der sætter hele bonus maskineriet igang må da være relativt nemt at finde...
men jeg er godt nok noget skeptisk :(

Jeg har udstyret YouBet med tidsramme for, hvornår det aktuelle spil fandt sted og helt specifikke informationer fra selve bonus spillet. Jeg kan ikke rigtig gøre mere men hvad hulen gør jeg, hvis de siger noget a la "..at de kan ikke se der skulle være noget galt". Jeg har jo ingen jordisk chance for at kunne dokumentere noget andet end min spil historik, som iøvrigt viser et tabt spin/bet på det pågældende tidspunkt...   

Redigeret af Muhsen d. 15-07-2019 18:51
15-07-2019 19:36 #5| 0

Ved du hvilken slot det er? Hvilken udbyder? 

15-07-2019 19:38 #6| 0
OP
wannooks skrev:

Ved du hvilken slot det er? Hvilken udbyder? 

 

 The Invisible Man. Net-Ent. 

15-07-2019 19:54 #7| 1

Har prøvet det før med Netent spil, hvor de også blev nødt til at kontakte Netent, der gik et par dage og så fik jeg gevinsten

15-07-2019 22:14 #8| 0

Jeg har spillet på youbet henover weekenden. Hver eneste gang jeg åbnede twin spin i casino og trykkede spin så fortsatte rollen bare, var tvunget til at gå ud af spillet og ind igen før det virkede. Har mistet omkring 250 kr på den fejl.
Har ikke reporteret det til youbet, tænker ikke jeg får noget ud af det anyways.
Mit råd er, hold jer væk fra twin spin ✌️

16-07-2019 06:42 #9| 0
McGoat skrev:

Har prøvet det før med Netent spil, hvor de også blev nødt til at kontakte Netent, der gik et par dage og så fik jeg gevinsten

 

 Samme her:) fik også gevinsten. 

17-07-2019 17:51 #10| 9
OP

Update.

 

Fik følgende mail fra YouBet idag:

 

Hej

Vi har nu fået afklaret sagen omkring det manglende bonusspil, og har selvfølgelig krediteret til din konto.

Vi beklager fejlen mange gange

God aften


Min konto er krediteret og alt er godt :) Dejligt, at fejl kan rettes så forholdsvis smertefrit og hurtigt. 

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar