WW - Game of Thrones sæson 1 mismash 20 mand 10/11

#1

Jeg har et mismash jeg godt kunne tænke mig at prøve. Der er en række ting som du skal være klar over, før du tilmelder dig:

- Spillet starter kun hvis vi har 20 tilmeldinger.
- Der er ingen vanilla roller
- Spillet har ITA sessions på d2 og d3, mellem 19 og 20. Det betyder at spillerne her kan angribe hinanden, med fatale konsekvenser. Mere om det senere.
- Alt 24h kommunikation foregår udelukkende på kanaler sat op i Skype af Mod. Kommunikation udenfor tråden, dvs 24h eller andet kommunikation skal foregå i disse kanaler, og ikke over pms. Tekst herfra offentliggøres IKKE efterfølgende.
- Der er en eller flere nye roller som ikke er set før. Det gør muligvis spillet ubalanceret, men jeg har selv en fornemmelse for at det faktisk er balanceret.
- Der er ingen claim restrictions
- Da der ikke er vanilla roller, vil ulvene få udleveret en komplet liste af villa roller, med karakterer som ikke er i spillet, til at kunne claime med.
- Der er ingen regel mod at bruge fed blå skrift
- Det her er det første spil jeg har lavet, og jeg har aldrig moddet før. Lev med det.
- Roller sendes ud i weekenden inden. Der er ingen randed N0 roller. Spillet åbner mandag morgen.
- Der vil være et krav om minimum 10 posts/dag. Fejler man det er der chance for modkill.
- Der er sikkert nogle ting her jeg er glemt her, som bliver tilføjet senere.

Hvis der er en som er god til at skrive flavour, og kender til Game of Thrones, så kunne jeg godt bruge en tekstforfatter. Du skal have tid til at skrive mindst 20-30 roller, og gerne andre ting.

Mods: Nisl & tuznelda

Spillere (12/20):
Thingyman
henrikthing
LasVal
Rokamp90
DevilzHand
Alien82
Viggorous
NotACop
FiveCats
xitaah
Alexanderbp
Bridgeking

Subs:

Redigeret af Nisl d. 28-10-2014 17:00
16-10-2014 15:53 #2

Jeg ville sååå gerne være med men kan nok ikke overskue det.

Jeg er til gengæld rimeligt god til at skrive "flavour" og har læst GOT både på dansk og engelsk. Dvs. Alle bøgerne er læst minimum 2 gange og jeg har set alle afsnit i tvserien

16-10-2014 16:08 #3
OP

Tuz, har du lyst til at skrive flavour, eller vil du gerne lige holde muligheden åben for at kunne spille? Du kan jo ligesom ikke få lov til begge dele, eftersom det er et mismash. ;)

16-10-2014 16:13 #4
OP
Nisl skrev:
- Roller sendes ud i weekenden inden. Der er ingen randed N0 roller. Spillet åbner mandag morgen.


Der er N0 roller, de er bare ikke randed. Dvs at village seer vælger f.eks. selv sit target.
16-10-2014 16:36 #5

Jeg vil meget gerne have lov til at skrive

16-10-2014 16:56 #6
OP

Super, sender lidt til dig senere. :)

16-10-2014 17:27 #7
Nisl skrev:
- Der er ingen regel mod at bruge fed blå skrift


in
16-10-2014 18:26 #8
OP
Thingyman skrev:
Nisl skrev:
- Der er ingen regel mod at bruge fed blå skrift


in


Havde forudset præcis det svar, da jeg skrev det. :D
16-10-2014 18:28 #9

Går ud fra EOD er kl. 22?

16-10-2014 18:34 #10

Aner ikke hvad ITA er.

Hvis det afholdes i juleferien er jeg in, ellers desværre ikke muligt.

16-10-2014 18:38 #11
OP
Duracell skrev:
Går ud fra EOD er kl. 22?

EOD er 22.
16-10-2014 18:48 #12
OP
Holstt skrev:
Aner ikke hvad ITA er.

Hvis det afholdes i juleferien er jeg in, ellers desværre ikke muligt.


ITA er en aktiv session, hvor man kan angribe folk der. Lad os sige alle har 10% chance for at slå hinanden ihjel, så skriver du f.eks:

Dræb Nisl

Jeg tager så på random.org om de 10% slår mig ihjel (gør de så ikke), og svarer med en af følgende to ting:

Miss
Hit


I tilfælde af Hit, mister modstanderen 1 liv, og dør personen, reveales med det samme.

ITA er kæmpe fordel for village, da der er så meget info at hente.


Det bliver forhåbentlig om 11 dage.
16-10-2014 18:52 #13

Lyder spændende! Vil følge med på sidelinjen.

8)

16-10-2014 18:57 #14

ITA's er af natur en fordel for village, men sådan som det normalt udspiller sig, er det en kæmpe ulempe :P

16-10-2014 18:59 #15
OP

:D

16-10-2014 19:01 #16
OP

Kan lige tilføje til ITA, at alle selvfølgelig kun har 1 shot/dag.

16-10-2014 19:17 #17

.

Redigeret af tuznelda d. 16-10-2014 19:21
16-10-2014 19:17 #18

ITA = In Thread Actions.

Det var vanvittigt sjovt i Harry Potter-spillene på 2+2.

16-10-2014 21:57 #19

in

16-10-2014 21:59 #20

Er det en forudsætning for at være med, at man har set/kender til serien?

16-10-2014 22:08 #21

In.

Fedt initiativ!

16-10-2014 22:08 #22
henrikthing skrev:
Er det en forudsætning for at være med, at man har set/kender til serien?

....oh my god. Hvor har du været henne de sidste 3 år!?
16-10-2014 22:09 #23

Det lyder som et rigtig godt spil
Men jeg gør mig ikke i Skype så falder ud der

Håber det bliver ligeså godt som det lyder :)

16-10-2014 22:11 #24
Alexanderbp skrev:
henrikthing skrev:
Er det en forudsætning for at være med, at man har set/kender til serien?

....oh my god. Hvor har du været henne de sidste 3 år!?


Jeg har heller ikke set Walking Dead :O
16-10-2014 22:12 #25

Hva. Øøhm. Må rookies være med?
Kan jeg overskue alle powerroles?

- Spillet har ITA sessions på d2 og d3, mellem 19 og 20. Det betyder at spillerne her kan angribe hinanden, med fatale konsekvenser. Mere om det senere.
Hvor mange liv har alle spillere? Er det forskelligt?

- Da der ikke er vanilla roller, vil ulvene få udleveret en komplet liste af villa roller, med karakterer som ikke er i spillet, til at kunne claime med.
Får de en liste over villas inkl. deres rolles en liste med alle roller men ikke en person hæftet på?

- Der er ingen claim restrictions
Hvad vil det sige?


Som sagt, hvis en kæmpe donk må være med, så er jeg IN!

16-10-2014 22:12 #26
henrikthing skrev:
Alexanderbp skrev:
henrikthing skrev:
Er det en forudsætning for at være med, at man har set/kender til serien?

....oh my god. Hvor har du været henne de sidste 3 år!?


Jeg har heller ikke set Walking Dead :O

Det er der vel ikke en enste mand, der har....?
16-10-2014 22:16 #27
Rokamp90 skrev:
henrikthing skrev:
Jeg har heller ikke set Walking Dead :O

Det er der vel ikke en enste mand, der har....?


Dunno, det synes jeg nu det virker til... Det er jo ikke ligefrem en vampyrserie :)

/end derail, glæder mig til spillet!
16-10-2014 22:22 #28

Havde lovet mig selv, at vanilla spillet skulle være nok det næste lange stykke tid.

Hmm.. Hvis det virkelig kniber mod enden, kan jeg måske lokkes.

16-10-2014 23:06 #29
OP
henrikthing skrev:
Er det en forudsætning for at være med, at man har set/kender til serien?


Nej, det er ikke en forudsætning, men det er en fejl.
Redigeret af Nisl d. 16-10-2014 23:06
16-10-2014 23:07 #30
OP
FiveCats skrev:
Det lyder som et rigtig godt spil
Men jeg gør mig ikke i Skype så falder ud der

Håber det bliver ligeså godt som det lyder :)


Det er jo bare at installere Skype. Det er helt gratis, og kan downloades fra nettet, ;)
16-10-2014 23:09 #31

ARGH god damn it. Jeg har mine afhandling at skrive, men ffs det er bare så sjovt.


IN!!!!!

16-10-2014 23:13 #32
OP
Rokamp90 skrev:

Som sagt, hvis en kæmpe donk må være med, så er jeg IN!


> Hva. Øøhm. Må rookies være med?
Ja, selvfølgelig.

> Kan jeg overskue alle powerroles?
Måske. Da det er et mismash, så er andres roller ukendte. Men hvis du har noget du ikke forstår, så vil både tuz og jeg være klar til at hjælpe dig over Skype/PM.

> - Spillet har ITA sessions på d2 og d3, mellem 19 og 20. Det betyder at spillerne her kan angribe hinanden, med fatale konsekvenser. Mere om det senere.
> Hvor mange liv har alle spillere? Er det forskelligt?
Nogle har 1 liv, andre har måske flere. ;-)

> - Da der ikke er vanilla roller, vil ulvene få udleveret en komplet liste af villa roller, med karakterer som ikke er i spillet, til at kunne claime med.
> Får de en liste over villas inkl. deres rolles en liste med alle roller men ikke en person hæftet på?
Hvis der er 5 ulve, får de 5 fulde villa roller, med navn på karakteren, f.eks Tyrion Lannister, og en fuld rollebeskrivelse, som ikke er i spillet. Lad os sige at der ikke var en villa Angel, så kunne Tyrion være beskrevet som village Angel. Ulveholdet ved nu at det er sikkert at claime Tyrion, og de ved at det er sikkert at claime Angel. Hvad de så i virkeligheden claimer, er op til dem.

> - Der er ingen claim restrictions
> Hvad vil det sige?
Det vil sige at du kan claime alt hvad der står i din rolle. Dit navn, dine evner, osv. Du må dog aldrig citere din rollebeskrivelse, men skal beskrive det med egne ord.
16-10-2014 23:14 #33
OP
xitaah skrev:
Havde lovet mig selv, at vanilla spillet skulle være nok det næste lange stykke tid.

Hmm.. Hvis det virkelig kniber mod enden, kan jeg måske lokkes.


Jeg putter dig på som sub. Sig til hvis det skal ændres.
16-10-2014 23:14 #34
OP
DevilzHand skrev:
ARGH god damn it. Jeg har mine afhandling at skrive, men ffs det er bare så sjovt.


IN!!!!!


Jeg har aldrig vist et eksamensbevis. Det er bare opreklameret. ;-)
16-10-2014 23:16 #35
Administrator

In

16-10-2014 23:17 #36
OP

6 ud af 20 allerede. Nice. :)

16-10-2014 23:20 #37

Så ulvene kender heller ikke hinanden? :O

16-10-2014 23:21 #38
OP
Rokamp90 skrev:
Så ulvene kender heller ikke hinanden? :O

Der findes et koncept der hedder lost wolf, men som udgangspunkt kender ulvene hinanden.
16-10-2014 23:22 #39

Super. Jeg er in. Og mon ikke jeg får opklaring på tingene, når vi nærmer os? :)

16-10-2014 23:23 #40
OP
Rokamp90 skrev:
Super. Jeg er in. Og mon ikke jeg får opklaring på tingene, når vi nærmer os? :)


Du er allerede noteret in. :)
16-10-2014 23:25 #41
OP

Ellers Rokamp, så får du en opklaring i spillet. :D

Og hvis du har nogen spørgsmål, så bare stil dem her.

16-10-2014 23:25 #42

Finder sikkert på flere serne! :D

16-10-2014 23:27 #43
OP

Der kommer selvfølgelig et regelsæt i spiltråden, som beskriver ITA, og modkills ved for få posts, osv.

16-10-2014 23:48 #44

Iirc har Five cats ikke Skype på sin arbejdscomputer og er derfor afskrevet fra Skype i dagtimerne.
jeg mindes også at han blev lokket til Skype en gang for længe siden, så prøv at overtal ham :)

16-10-2014 23:50 #45

Det kan han vel få på telefonen så

16-10-2014 23:50 #46
OP
Jones skrev:
Iirc har Five cats ikke Skype på sin arbejdscomputer og er derfor afskrevet fra Skype i dagtimerne.
jeg mindes også at han blev lokket til Skype en gang for længe siden, så prøv at overtal ham :)


Det kan installeres på smartphones. Men jeg tror da jeg så en med en gammel Nokia tidligere i år, så de findes vel stadig.
17-10-2014 00:55 #47

in

17-10-2014 14:06 #48

BUMP

17-10-2014 14:12 #49

In!

17-10-2014 14:29 #50

in

18-10-2014 12:46 #51

bump

18-10-2014 12:52 #52

Der kommer til at foregå alt for meget i det her spil, til jeg føler at jeg kan følge med, med den tid jeg kan afsætte til ww.

Hvis der mangler en enkelt så kan jeg godt være med, ellers smid mig gerne sub.

19-10-2014 12:39 #53
OP

bump

20-10-2014 10:56 #54

Altså jeg vil mægtig gerne spille med i et MM, men jeg kan simpelthen ikke overskue at skulle køre det hele over Skype - ikke mindst fordi jeg så ikke kan følge med i løbet af dagen fra work ...

Hvis det kunne køre "normalt" herinde på PN, så er jeg frisk.

Og ellers venter jeg bare til næste MM.

20-10-2014 11:06 #55
OP
rickrick skrev:
Altså jeg vil mægtig gerne spille med i et MM, men jeg kan simpelthen ikke overskue at skulle køre det hele over Skype - ikke mindst fordi jeg så ikke kan følge med i løbet af dagen fra work ...

Hvis det kunne køre "normalt" herinde på PN, så er jeg frisk.

Og ellers venter jeg bare til næste MM.


Spillet foregår herinde. Det er 24timers chat som foregår over Skype. Der er en god grund til det krav.
20-10-2014 11:10 #56

Fair nok, men i og med jeg er rigeligt presset i ulvechatten når jeg er ulv, så er det nok ikke noget for mig :-)

20-10-2014 11:12 #57
OP
rickrick skrev:
Fair nok, men i og med jeg er rigeligt presset i ulvechatten når jeg er ulv, så er det nok ikke noget for mig :-)


Ulvechatten er jo normalt Skype. Forstår ikke helt hvad forskellen er for dig her, og så normalt. ;-)

Bare skriv hvis du ændrer mening.
20-10-2014 11:21 #58

Det skal måske klarificeres i OP til hvilken grad, at det er påkrævet at kunne være aktiv på Skype. Om ét dagligt check in fx er nok.

20-10-2014 11:21 #59
OP
Thingyman skrev:
Det skal måske klarificeres i OP til hvilken grad, at det er påkrævet at kunne være aktiv på Skype. Om ét dagligt check in fx er nok.


Sure, jeg ændrer OP.
20-10-2014 11:23 #60
Nisl skrev:
rickrick skrev:
Fair nok, men i og med jeg er rigeligt presset i ulvechatten når jeg er ulv, så er det nok ikke noget for mig :-)


Ulvechatten er jo normalt Skype. Forstår ikke helt hvad forskellen er for dig her, og så normalt. ;-)

Bare skriv hvis du ændrer mening.


Altså det er nok sådan, at hvis jeg bliver ulv gør jeg mine medulve opmærksom på, at jeg kun er på x timer om dagen og så klarer vi den :-)

Og hvis jeg er villa behøver jeg slet ikke tænke på skype, juhuuu :-)

I det her setup føler jeg, at Skype er en nødvendighed for alle spillere og det er en fordel at være så meget på som muligt ...

Jeg tænker, at det ikke er så smart at være bagud på point, når jeg i forvejen er i den tunge ende af feltet :-)
Redigeret af rickrick d. 20-10-2014 11:25
20-10-2014 11:26 #61
OP
rickrick skrev:
Nisl skrev:
rickrick skrev:
Fair nok, men i og med jeg er rigeligt presset i ulvechatten når jeg er ulv, så er det nok ikke noget for mig :-)


Ulvechatten er jo normalt Skype. Forstår ikke helt hvad forskellen er for dig her, og så normalt. ;-)

Bare skriv hvis du ændrer mening.


Altså det er nok sådan, at hvis jeg bliver ulv gør jeg mine medulve opmærksom på, at jeg kun er på x timer om dagen og så klarer vi den :-)

Og hvis jeg er villa behøver jeg slet ikke tænke på skype, juhuuu :-)

I det her setup føler jeg, at Skype er en nødvendighed for alle spillere og det er en fordel at være så meget på som muligt.


Uden at prøve at afsløre for meget om spillet, så antag følgende:
Du kan løbende få adgang, eller miste adgang til at tale med andre spillere udenfor tråden. Såfremt du mister adgang, er det vigtigt at du ikke længere kan kommunikere, og derved er blevet fjernet fra den pågældende gruppe.

Hvor meget du så benytter Skype, og adgang udenfor tråden, vil jeg lade fuldstændig op til dig.
20-10-2014 11:33 #62

Jeg hører hvad du siger! Og nu tænker jeg ikke kun på mig selv, men også en evt. medspiller eller gruppe af medspillere, som i givet fald ikke kan få kontakt til mig før klokken 19 (typisk). Så går lidt af fordelen jo ligesom fløjten - specielt for dem.

Jeg tror bare jeg afventer næste MM - det lyder ellers som et fedt setup.


20-10-2014 13:40 #63

@ rickrick

Sådan som jeg læser Nisls indlæg (og hints), så skal det ikke forstås som om, at det er en fordel at følge meget med på Skype. Det er mere af kontrolmæssige årsager, at det er en regel, at alt kommunikation uden for tråden skal foregå via Skype, da der åbenbart er mekanikker i spil, der gør, at man hurtigt kan miste (eller få?) retten/evnen til at kommunikere med folk her. Så det fungerer mere smooth, hvis han som mod blot kan fjerne folk fra en Skype-chat.

Så det skal ikke så meget forstås som en "du skal benytte Skype meget"-regel. Måske mere som en "du skal ikke bruge ANDRE TING end Skype"-regel. Men jeg kan selvfølgelig have misforstået noget.

20-10-2014 13:46 #64
OP
Thingyman skrev:
@ rickrick

Sådan som jeg læser Nisls indlæg (og hints), så skal det ikke forstås som om, at det er en fordel at følge meget med på Skype. Det er mere af kontrolmæssige årsager, at det er en regel, at alt kommunikation uden for tråden skal foregå via Skype, da der åbenbart er mekanikker i spil, der gør, at man hurtigt kan miste (eller få?) retten/evnen til at kommunikere med folk her. Så det fungerer mere smooth, hvis han som mod blot kan fjerne folk fra en Skype-chat.

Så det skal ikke så meget forstås som en "du skal benytte Skype meget"-regel. Måske mere som en "du skal ikke bruge ANDRE TING end Skype"-regel. Men jeg kan selvfølgelig have misforstået noget.


Korrekt forstået.
20-10-2014 14:45 #65

Spørgsmål mht Skype:
Hvis man bliver tilføjet til en samtale har man så ikke mulighed for at scrolle op og se de tidligere beskeder? Har du tænkt over det?

Derudover forstår jeg stadig ikke det her:

Nisl skrev:
> - Da der ikke er vanilla roller, vil ulvene få udleveret en komplet liste af villa roller, med karakterer som ikke er i spillet, til at kunne claime med.
> Får de en liste over villas inkl. deres rolles en liste med alle roller men ikke en person hæftet på?
Hvis der er 5 ulve, får de 5 fulde villa roller, med navn på karakteren, f.eks Tyrion Lannister, og en fuld rollebeskrivelse, som ikke er i spillet???. Lad os sige at der ikke var en villa Angel, så kunne Tyrion være beskrevet som village Angel???. Ulveholdet ved nu at det er sikkert at claime Tyrion, og de ved at det er sikkert at claime Angel. Hvad de så i virkeligheden claimer, er op til dem.



No comprendo... Rollebeskrivelse, der ikke er i spillet? Tyrion er ikke angel, men ulvene får rollebeskrivelse, hvor han er angel? Kald mig forvirret, men kan slet ikke forstå dit svar, sorrt.
20-10-2014 14:55 #66
Rokamp90 skrev:
Spørgsmål mht Skype:
Hvis man bliver tilføjet til en samtale har man så ikke mulighed for at scrolle op og se de tidligere beskeder? Har du tænkt over det?



Nej, det kan man ikke.
20-10-2014 15:41 #67
OP
Rokamp90 skrev:
Spørgsmål mht Skype:
Hvis man bliver tilføjet til en samtale har man så ikke mulighed for at scrolle op og se de tidligere beskeder? Har du tænkt over det?


No comprendo... Rollebeskrivelse, der ikke er i spillet? Tyrion er ikke angel, men ulvene får rollebeskrivelse, hvor han er angel? Kald mig forvirret, men kan slet ikke forstå dit svar, sorrt.


Nej, du kan ikke få tidligere beskeder i Skype, og det er heller ikke relevant.


Det handler om at claime. Hvis vi nu tager et spil som Game of Thrones, og lad os sige at Lannister er villagers. Lad os sige at du er Jaime Lannister. Du kan frit claime det, og ingen vil kunne modbevise dig. Det er tæt på at gøre dig clear, bare fordi du claimer dit navn. For ulvene kan jo ikke bare claime, for tænk hvis de claimer Tyrion Lannister, så risikerer de straks et counter claim.

Så man kan gøre en af to ting.

1) Lave claim restrictions, således at ingen må claime sit navn.
2) Give ulvene en liste af navne som er "sikre" at claime. Dvs at de ved f.eks at Tyrion Lannister IKKE er i spillet, så de kan frit claime ham. Det gør så at du på ingen måde bliver clear af at claime Jaime.

Og så kan man lige trække det et skridt videre, og give ulvene en fuld rollebeskrivelse, som heller ikke er i spillet.

Jeg var for nyligt i et spil på 2+2, hvor vi som ulve havde en rolle der var even halv seer. Det betød at vi vidste at der kun var 1 seer, og 1 odd halv seer i spillet, og at det dermed var "sikkert" at claime even halv seer. Jeg tabte så spillet på det claim. ;)

Gav det mere mening?
20-10-2014 16:12 #68

Det lyder som en rigtig god måde at fjerne de trælse claim restrictions på. God ide Nisl.

20-10-2014 16:20 #69
OP

Det er så ikke helt min ide, men tak. :)

22-10-2014 00:31 #70

Ok I'll give it a try

Jeg har downloaded det Skype

IN

22-10-2014 08:28 #71
Administrator

Hvornår er evt opstart ?

22-10-2014 09:15 #72
OP
Bridgeking skrev:
Hvornår er evt opstart ?


Spillet var tænkt med start om 5 dage. Det ser ikke ud til at lykkes. Mislykkes det, så skyder jeg det 7 eller 14 dage. Så må folk out'e hvis det ikke passer.

Hvad har I mest lyst til,
1) start d1 mandag, eller
2) start d1 lørdag med første lynch søndag?
22-10-2014 11:29 #73

Tja, jeg arbejder mandag og onsdag, og ser ud til at d2 og d3 er de vigtigste dage. Så enten bliver det tirsdag/onsdag eller Søndag/mandag.

Mandag helst for mig.

22-10-2014 11:32 #74

Mandag.
Synes weekenderne er øv (og skal arbejde søndag, så er AFK til EOD på første dag -_-)

22-10-2014 11:32 #75
Nisl skrev:
Rokamp90 skrev:
Spørgsmål mht Skype:
Hvis man bliver tilføjet til en samtale har man så ikke mulighed for at scrolle op og se de tidligere beskeder? Har du tænkt over det?


No comprendo... Rollebeskrivelse, der ikke er i spillet? Tyrion er ikke angel, men ulvene får rollebeskrivelse, hvor han er angel? Kald mig forvirret, men kan slet ikke forstå dit svar, sorrt.


Nej, du kan ikke få tidligere beskeder i Skype, og det er heller ikke relevant.


Det handler om at claime. Hvis vi nu tager et spil som Game of Thrones, og lad os sige at Lannister er villagers. Lad os sige at du er Jaime Lannister. Du kan frit claime det, og ingen vil kunne modbevise dig. Det er tæt på at gøre dig clear, bare fordi du claimer dit navn. For ulvene kan jo ikke bare claime, for tænk hvis de claimer Tyrion Lannister, så risikerer de straks et counter claim.

Så man kan gøre en af to ting.

1) Lave claim restrictions, således at ingen må claime sit navn.
2) Give ulvene en liste af navne som er "sikre" at claime. Dvs at de ved f.eks at Tyrion Lannister IKKE er i spillet, så de kan frit claime ham. Det gør så at du på ingen måde bliver clear af at claime Jaime.

Og så kan man lige trække det et skridt videre, og give ulvene en fuld rollebeskrivelse, som heller ikke er i spillet.

Jeg var for nyligt i et spil på 2+2, hvor vi som ulve havde en rolle der var even halv seer. Det betød at vi vidste at der kun var 1 seer, og 1 odd halv seer i spillet, og at det dermed var "sikkert" at claime even halv seer. Jeg tabte så spillet på det claim. ;)

Gav det mere mening?

og JA! Det giver MEGET mere mening nu!
Slowpoke har forstået det ^_^
Tak!
22-10-2014 12:21 #76

Jeg er overrasket over at dette ikke har større tilslutning end det har.

Hvis det aktivitetsniveau jeg lagde for dagen i sidste vanilla-spil er acceptabelt, så sæt mig som "in" i stedet for "sub".

Edit: Hvis spillet indeholder spoilers fra GoT fra og med Bog 2, så er jeg ikke interesseret!

Redigeret af xitaah d. 22-10-2014 12:26
22-10-2014 12:27 #77

Stemmer også mandag

22-10-2014 12:31 #78
OP

Vi holder fast i mandage, og xitaah er in.

22-10-2014 17:28 #79
Nisl skrev:
Vi holder fast i mandage, og xitaah er in.


Cool. Det er meget vigtigt for mig det med GoT spoilers. Har bevidst gemt bøgerne (og det meste af TV-serien), så det ville være jævnt træls, hvis det skulle blive ødelagt :-)
23-10-2014 09:05 #80
OP
xitaah skrev:
Nisl skrev:
Vi holder fast i mandage, og xitaah er in.


Cool. Det er meget vigtigt for mig det med GoT spoilers. Har bevidst gemt bøgerne (og det meste af TV-serien), så det ville være jævnt træls, hvis det skulle blive ødelagt :-)


Der er selvfølgelig en smule info fra serien, det kan ikke undgås. Men om du kan tage det info, og oversætte til decideret spoilers, det tvivler jeg på. Der vil blive postet screenshots fra serien, men jeg ved et screenshot jeg havde planlagt, som jeg nok skal fjerne, da det shot i sig selv er en kæmpe spoiler.
23-10-2014 09:31 #81

In, ved opstart senest mandag med 20 spillere.

@Xitaah og andre, Jeg har læst alle bøgerne, hvis man sætter sin stemme på mig, så skriver jeg en spoiler! :D :D :D

23-10-2014 09:41 #82

Er det muligt at læse med på Skype, selvom jeg ikke deltager?

Det er ski sjovt at raile jeres spil :-)

23-10-2014 09:43 #83
OP
grovfil skrev:
Er det muligt at læse med på Skype, selvom jeg ikke deltager?

Det er ski sjovt at raile jeres spil :-)


Nej, det vil jeg umiddelbart ikke tillade. Der vil være en chat for døde spillere, der kan du få lov til at være med i.
23-10-2014 09:46 #84

Tak, læser selvfølgelig kun, skulle nødig komme til at skrive noget der kan lave ballade i spillet ;-)

23-10-2014 09:48 #85
OP
grovfil skrev:
Tak, læser selvfølgelig kun, skulle nødig komme til at skrive noget der kan lave ballade i spillet ;-)


Du må skrive alt det du vil i DVC (Dead voice chat).
23-10-2014 09:56 #86
Nisl skrev:
grovfil skrev:
Tak, læser selvfølgelig kun, skulle nødig komme til at skrive noget der kan lave ballade i spillet ;-)


Du må skrive alt det du vil i DVC (Dead voice chat).


Må ulvene forblive i ulvechatten efter deres død og hjælpe til?
23-10-2014 09:58 #87
OP
chrja skrev:
Nisl skrev:
grovfil skrev:
Tak, læser selvfølgelig kun, skulle nødig komme til at skrive noget der kan lave ballade i spillet ;-)


Du må skrive alt det du vil i DVC (Dead voice chat).


Må ulvene forblive i ulvechatten efter deres død og hjælpe til?


Nej, selvfølgelig ikke.
23-10-2014 10:13 #88
chrja skrev:
In, ved opstart senest mandag med 20 spillere.

@Xitaah og andre, Jeg har læst alle bøgerne, hvis man sætter sin stemme på mig, så skriver jeg en spoiler! :D :D :D

Mit første indlæg bliver en stemme på dig, chjra ^_^
23-10-2014 10:14 #89

@ Nisl

Nu siger du "selvfølgelig ikke", men det skal siges, at der var en periode på 2+2, hvor det var tilladt i stort set alle Mish-Mashes. Det er blot endnu en faktor, man kan indtænke i balance :P

23-10-2014 10:17 #90
Administrator
out
23-10-2014 10:22 #91
OP
Thingyman skrev:
@ Nisl

Nu siger du "selvfølgelig ikke", men det skal siges, at der var en periode på 2+2, hvor det var tilladt i stort set alle Mish-Mashes. Det er blot endnu en faktor, man kan indtænke i balance :P


Ok, men det er så ikke tilladt her. ;)
23-10-2014 14:07 #92
Bridgeking skrev:
out


Ulovligt træk.
23-10-2014 14:09 #93

Hvis det er fordi udenforstående kan læse med bridge er out, så luk ned igen for os..

23-10-2014 14:13 #94

Jeg er med hvis vi går igang senest mandag, har ikke set serien og kommer heller ikke til det.

23-10-2014 15:39 #95

@ Nisl

Time to send out PM's!

23-10-2014 15:39 #96
grovfil skrev:
Hvis det er fordi udenforstående kan læse med bridge er out, så luk ned igen for os..


haha, no worries, det tvivler jeg meget stærkt på :P
23-10-2014 16:39 #97

Jeg skal nok se at få skrevet rolle"flavour" her i weekenden.

Al den tid jeg troede jeg havde ssidste weekend og i ugen var åbenbart Ikke eksisterende..

23-10-2014 16:43 #98
OP
Thingyman skrev:
@ Nisl

Time to send out PM's!


Nu mangler vi lige 8-9 spillere. ;)
23-10-2014 17:42 #99

Håber der er en mastermind rolle af en art :) Nå, jeg er in hvis det hjælper med at få stablet det på benene

25-10-2014 18:28 #100

Det ser lidt sløjt ud med tilmeldingerne :(

26-10-2014 13:59 #101
OP

Jeg udskyder spillet 14 dage. Så må vi se om det gør at der kommer flere deltagere.

28-10-2014 13:14 #102
OP

*bump*

Vi mangler stadig spillere.

28-10-2014 16:45 #103
Administrator

In

28-10-2014 17:00 #104
OP
Bridgeking skrev:
In


In ... out ... in ... in ... in ... :)
28-10-2014 17:10 #105
Administrator

Yup :)

30-10-2014 11:19 #106
Administrator

cooooooooooooome ooooooooooooooooooooooooooooon

06-11-2014 13:23 #107

Måske vente til det er vinterferie om 2 måneder? Så er der sikkert flere der kan :)

06-11-2014 13:58 #108
OP

Ja, det virker sådan.

06-11-2014 14:00 #109
Administrator

Så synes jeg du skal lave en ny tilmeldingstråd mv.

06-11-2014 14:04 #110
OP

Skal jeg nok, men bliver ikke lige nu.

06-11-2014 14:21 #111

Hvis der er nogen, der står og mangler et Game of Thrones spil, så starter der et kæmpe spil på 2+2 d.10.

25-11-2014 16:14 #112

in

28-11-2014 10:22 #113
OP

Jeg laver en ny tråd snaret, for vinterferien. Jeg skriver her når den nye tråd er startet.

Skal prøve at få den op i weekenden.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar