Wcoop 5200$ Main Event - hjælp

#1| 7

Hey guys and girls

Jeg har været så heldig at vinde en billet til Wcoop main event på søndag, og kunne i den forbindelse godt bruge lidt råd.
Jeg har ikke rigtigt spillet så meget poker de sidste mange år. mest kun nogle hurtige spin & go´s, når jeg lige havde 5-10 min.
Men nu skal jeg spille den her store turnering, og det er mange år siden jeg har spillet en turnering med det buyin, og det har været live.
Er godt med på, at jeg nok ikke får et ben til jorden, men skal jo ikke give op på forhånd. ;)

Så hvad ville I lave af strategi?

12-09-2018 13:50 #2| 38
Administrator

hvis jeg boede på Sjælland ville mit førte træk være at sende en PM til bridgeking.

Jeg er ret sikker på han ville komme med en pizza og lidt snacks, hvis han fik lov til at optage lidt interview og lidt video fra turneringen. Det er trods alt ikke hver dag vi har en online Tour af denne størrelse hvor en eller flere pokernettere deltager :)

12-09-2018 13:58 #3| 0

Minder mig om ham der som havde vundet adgang til freeroll med 1mil $på toppen og bublede. avav

Men GL,
Jeg ville EVT. kigge ham der luckboxen som shippede WCOOP for år tilbage, hvad var det nu han hed, kallle eller sådan noget
https://www.youtube.com/watch?v=OTxPJz6tlII
bare for at se hvor nemt det kan gøres ;)

12-09-2018 13:58 #4| 0
Pokkers77 skrev:Hey guys and girls

Jeg har været så heldig at vinde en billet til Wcoop main event på søndag, og kunne i den forbindelse godt bruge lidt råd.
Jeg har ikke rigtigt spillet så meget poker de sidste mange år. mest kun nogle hurtige spin & go´s, når jeg lige havde 5-10 min.
Men nu skal jeg spille den her store turnering, og det er mange år siden jeg har spillet en turnering med det buyin, og det har været live.
Er godt med på, at jeg nok ikke får et ben til jorden, men skal jo ikke give op på forhånd. ;)

Så hvad ville I lave af strategi?

Jeg kan i hvert fald ikke hjælpe desværre, men held og lykke med turneringen :-)

12-09-2018 13:58 #5| 5
Bridgeking skrev:hvis jeg boede på Sjælland ville mit førte træk være at sende en PM til bridgeking.
Jeg er ret sikker på han ville komme med en pizza og lidt snacks, hvis han fik lov til at optage lidt interview og lidt video fra turneringen. Det er trods alt ikke hver dag vi har en online Tour af denne størrelse hvor en eller flere pokernettere deltager :)

Kan man nå og blive interviewet på de 5 min jeg er med? :D :D :D

12-09-2018 13:58 #6| 1
Administrator
Pokkers77 skrev: Kan man nå og blive interviewet på de 5 min jeg er med? :D :D :D


Hehe - nej de første 5 minutter vil jeg ikke forstyrre :)

12-09-2018 14:00 #7| 0

Latereg så meget som muligt (hvis det overhovedet er muligt). Du skal helt klart have en strategi, ellers bliver owned. Måske kunne du få en til at hjælpe dig.

12-09-2018 14:05 #8| 0
MeowImQh skrev:Latereg så meget som muligt (hvis det overhovedet er muligt). Du skal helt klart have en strategi, ellers bliver owned. Måske kunne du få en til at hjælpe dig.

Man er vel stadig tvunget til at være med fra start, når man vinder et sæde?

12-09-2018 14:07 #9| 7

Jeg ville tilbyde en reg 20 procent for at sidde med på siden.

12-09-2018 14:17 #10| 0
superKrikken skrev:Jeg ville tilbyde en reg 20 procent for at sidde med på siden.

Ja, det lyder som en meget god idé. Find nu en som også faktisk spiller disse spil med gode resultater, og ikke en som har spillet for mange år siden.

12-09-2018 14:19 #11| 3
superKrikken skrev:Jeg ville tilbyde en reg 20 procent for at sidde med på siden.

Dem der ville være gode her, de spiller vel selv med? :)
Men aner ikke lige, hvor jeg skulle finde sådan en.

Tænker også lidt, at det er en oplevelse for livet.....den vil jeg sgu have selv..... :D
Cash eller ej.

Har kostet mig 5$ at spille den, så overlever nok. :P





12-09-2018 14:20 #12| 1
Dankfinger skrev:Minder mig om ham der som havde vundet adgang til freeroll med 1mil $på toppen og bublede. avav

Men GL,
Jeg ville EVT. kigge ham der luckboxen som shippede WCOOP for år tilbage, hvad var det nu han hed, kallle eller sådan noget
https://www.youtube.com/watch?v=OTxPJz6tlII
bare for at se hvor nemt det kan gøres ;)

Den video må jeg lige se. :)
Er allerede i gang med lidt tours videoer herinde fra, samt nogle wcoop finaleborde. :)



12-09-2018 14:21 #13| 1
MeowImQh skrev:Latereg så meget som muligt (hvis det overhovedet er muligt). Du skal helt klart have en strategi, ellers bliver owned. Måske kunne du få en til at hjælpe dig.

Kan ikke lateregge, da jeg er tilmeldt. :)

ja jeg skal nemlig. En ting er sikkert, jeg vil prøve at lade være med at spille scared, for så kan det sgu være lige meget.


12-09-2018 14:23 #14| 0
Bridgeking skrev:hvis jeg boede på Sjælland ville mit førte træk være at sende en PM til bridgeking.
Jeg er ret sikker på han ville komme med en pizza og lidt snacks, hvis han fik lov til at optage lidt interview og lidt video fra turneringen. Det er trods alt ikke hver dag vi har en online Tour af denne størrelse hvor en eller flere pokernettere deltager :)

Bor ved Nyborg, så kan næsten se Sjælland herfra ;)

12-09-2018 14:26 #15| 0
Administrator
Pokkers77 skrev: Bor ved Nyborg, så kan næsten se Sjælland herfra ;)


Så kom herover :D

12-09-2018 14:30 #16| 0
Bridgeking skrev:
Så kom herover :D

Haha skal på arbejde mandag, så spiller jeg den færdigt mandag, så kan det lige lade sig gøre. ;)

12-09-2018 15:02 #17| 0
Pokkers77 skrev: Den video må jeg lige se. :)
Er allerede i gang med lidt tours videoer herinde fra, samt nogle wcoop finaleborde. :)

Ville udelukkende fokusere på vejen til finalebordet, eller whatever..

Men bare rolig, den kan sagtens vindes, Maratikk gjorde det for et par år tilbage (lowroller russer som sattede)
I WONT MILLION

Og han fik sin million :)





12-09-2018 15:32 #18| 0
Dankfinger skrev: Ville udelukkende fokusere på vejen til finalebordet, eller whatever..

Men bare rolig, den kan sagtens vindes, Maratikk gjorde det for et par år tilbage (lowroller russer som sattede)
I WONT MILLION

Og han fik sin million :)






Er i gang med den med Calle.....:)
Han sugede godt i starten med aj mod aq all in pre ;)

12-09-2018 17:46 #19| 0
Pokkers77 skrev: Er i gang med den med Calle.....:)
Han sugede godt i starten med aj mod aq all in pre ;)



Haha, ja han kigger sig vidst ikke rigtig tilbage

12-09-2018 17:59 #20| 0
Pokkers77 skrev: Er i gang med den med Calle.....:)
Han sugede godt i starten med aj mod aq all in pre ;)



Hvor ser i den

12-09-2018 18:07 #21| 1
paymyboops skrev:
Hvor ser i den

Link er i #3

12-09-2018 18:08 #22| 0
Pokkers77 skrev: Dem der ville være gode her, de spiller vel selv med? :)
Men aner ikke lige, hvor jeg skulle finde sådan en.

Tænker også lidt, at det er en oplevelse for livet.....den vil jeg sgu have selv..... :D
Cash eller ej.

Har kostet mig 5$ at spille den, så overlever nok. :P







Fuldstændig enig!

Strategi er jeg ikke den rette at spørge om, men kæmpe held og lykke!!

Glem alt om blog osv, du skal koncentrere dig! Dog kunne jeg godt se noget positivt ved at have Bridge med på siden, tror han er en dejlig rolig mand, måske han kan være med til både at holde pulsen nede når det er vildt, og oppe når du seføli går dybt og er træt. Og så kan vi andre få et referat bagefter, eller en times tid forsinket i hvertfald..


Velkommen tilbage til PN, long time no see 😉

12-09-2018 18:17 #23| 1
Pokkers77 skrev:
Kan ikke lateregge, da jeg er tilmeldt. :)

ja jeg skal nemlig. En ting er sikkert, jeg vil prøve at lade være med at spille scared, for så kan det sgu være lige meget.



Men heller ikke spille smart 😉

12-09-2018 19:56 #24| 2
grovfil skrev:
Fuldstændig enig!
Strategi er jeg ikke den rette at spørge om, men kæmpe held og lykke!!
Glem alt om blog osv, du skal koncentrere dig! Dog kunne jeg godt se noget positivt ved at have Bridge med på siden, tror han er en dejlig rolig mand, måske han kan være med til både at holde pulsen nede når det er vildt, og oppe når du seføli går dybt og er træt. Og så kan vi andre få et referat bagefter, eller en times tid forsinket i hvertfald..

Velkommen tilbage til PN, long time no see

1000 tak. 😊

Kunne jo være, det her blev skuddet til at komme lidt mere tilbage på PN. 😃

Altså uanset om jeg casher eller ej, kan det jo være jeg igen bliver glad for tours.

Har sgu bare haft svært ved at finde tiden, men savner det sgu. ☺️


12-09-2018 19:57 #25| 0
grovfil skrev:
Men heller ikke spille smart

Nej bestemt ikke.

12-09-2018 20:22 #26| 0

Hellere lidt for agro end for passiv :)

12-09-2018 20:24 #27| 2
iClickBtnS skrev:Hellere lidt for agro end for passiv :)

Uenig.


Held og lykke OP :-)

12-09-2018 20:34 #28| 0
klondike skrev:
Uenig.

Held og lykke OP :-)

hm,

Redigeret af Dankfinger d. 12-09-2018 20:45
13-09-2018 10:32 #29| 0
klondike skrev:
Uenig.

Held og lykke OP :-)

Tak tak :)

19-09-2018 12:52 #30| 0
Dankfinger skrev:Minder mig om ham der som havde vundet adgang til freeroll med 1mil $på toppen og bublede. avav

Men GL,
Jeg ville EVT. kigge ham der luckboxen som shippede WCOOP for år tilbage, hvad var det nu han hed, kallle eller sådan noget
https://www.youtube.com/watch?v=OTxPJz6tlII
bare for at se hvor nemt det kan gøres ;)

Som så fik kæmpe hjælp af KP;

21-09-2018 04:49 #31| 0
Schaffen85 skrev:
Som så fik kæmpe hjælp af KP;

Oh, giver måske meget god mening der var en ugle på siden

21-09-2018 09:26 #32| 0

Selv at være uglen, må da være den ultimative skrubugle :-)

21-09-2018 19:13 #33| 0
los_champ skrev:Selv at være uglen, må da være den ultimative skrubugle :-)

Præcis.. hvis man staker en som rammer så dybt i den Tour, vil man måske også gerne være en del af det😂

Men Kalle løb sindsygt godt fra de 20 mand tilbage..

man kan tydeligvis også se på den agressesive spillestil at den ligger meget mere til KP end Kalle;)

22-09-2018 12:07 #34| 1

Hvordan gik det?

22-09-2018 15:33 #35| 0

Mener han blev 4xx ud af ca 2000 efter en solid start hvor han var blandt toppen. Desværre rakte det ikke til en præmie

22-09-2018 16:40 #36| 1
Schaffen85 skrev:
Præcis.. hvis man staker en som rammer så dybt i den Tour, vil man måske også gerne være en del af det

De

Schaffen85 skrev:
Præcis.. hvis man staker en som rammer så dybt i den Tour, vil man måske også gerne være en del af det

De to har været grindbuddys i årevis. Som jeg husker det, så havde Kalllle ikke tænkt sig at spille den, fordi han havde tømmermænd. KP overtaler ham mod at købe en del af hans action. Tror du tager fejl, hvis du regner med, at det var KP, der spillede (så havde han sikkert ikke frivilligt, delt sin handhistory med verden). Tror også du tager fejl, hvis du tror, du kan kende KP aggressive spillestil fra Kalllles aggressive spillestil. De spiller begge to ret friskt.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar