Vanilla+ Jailkeeper lostwolf spil Dag 2

#1


link til tidligere dage:
D1: https://www.pokernet.dk/forum/vanilla-jailkeeper-lostwolf-spil-dag-1.html


Deltagere:
ploven
lasval
viggo
surrender
jensen
nilsson
rickrick
bridgeking
baarup

spefan
alexanderbp

allundberg
grovfil

Regler og info:
Lang weekend dag slutter kl 22:00
posts kl 22:01 tæller ikke
posts kl 22:02 warning
2 warnings = mod kill og krammere i døde chatten


Nighactions er udført. Send rettelser til GM - ved spil dræbende fejl i NA's kommer der ikke noget nyt spil vi lever med det og driller mig senere.

Dag åbner ca kl 9 så i har tid til at skrive hvis i mangler svar på jeres NA eller lign.

DET ER NAT

Redigeret af sothys d. 16-05-2020 22:25
15-05-2020 09:06 #2
OP

,.-'Hvem har du kysset i din gade dør! bwahahahahaa'-.,
Alexander var på vej hjem fra byen

"MIG!"
kvas
Alexander blev fundet i en opgang, og en anden opgang, og en til. Han var:

Villager

DT ER DAG !

15-05-2020 09:13 #3

Beklager, jeg fejldisponerede. Havde stillet telefonens ur til 21.30 for en sikkerheds skyld.. der sad jeg og læste med!

lagde mig vist så lige lidt ned i sofaen, ca. 21.45 husker jeg ikke mere :( jweg stiller det til 21.45 fremover, men ville jo gerne have tid til lige at læse op før det gik løs, jeg er skuffet over mig selv, sorry!


Jeg havde næppe gjort den store forskel. Jeg var aldrig på Baarup og forstod egentlig ikke han skulle dø. det sidste jeg gjorde før min lur var at læse på ham, jeg fattede ikke i ville have ham ud, bortset fra hans start og så måske gamle spil?

Jeg var selv på jensen, det er umiddelbart der jeg er stadig..


Lynskrevet på jobbet, jeg har nok at lave, så læser ikke meget med. 

15-05-2020 09:14 #4

Nå vi skal nok ikke lægge for meget i NK - andet end de forsøger at ramme en stærk spiller.

 

Og lorte EOD, men som forventet når det er konsensus om et lynch … ærgerligt at Ploven ikke var på banen med en CFD (selv om det havde gjort ondt at stemme Allu).

 

Jeg kigger lidt på de få interaktioner, der var med Baarup i går.

15-05-2020 09:21 #5
Administrator

Jeg blev fanget af irl, men sikke en lorte eod

Der var alt for stille ift baarup.

 

Alex NK bekræfter bare lean mod ulv af enten LV eller Nilsson, som jeg husker det havde LV en post igår hvor han mente alex spongede mit ulvelean på ham - det var imo ikke et sponge, og lidt letkøbt for en ulve LV

 

er der en der gider lave en liste over hvem der stemte baarup igår

15-05-2020 09:29 #6

Hvem fanden tager Alex som SPK😂😂

15-05-2020 09:48 #7
Administrator

lasval - baarup
surrender - baarup
jensen - baarup
nilsson - baarup
bk - baarup
spefan - baarup
allund - baarup

Ud fra det flow eod havde, tror jeg ikke det var nødvendigt for ulvene at samle sig på baarup

15-05-2020 09:49 #8
Bridgeking skrev:

lasval - baarup
surrender - baarup
jensen - baarup
nilsson - baarup
bk - baarup
spefan - baarup
allund - baarup

Ud fra det flow eod havde, tror jeg ikke det var nødvendigt for ulvene at samle sig på baarup




Vi skal tænke over der kun er to ulve og den sidste skal stemme folk han ikke tror er hans medulve. Det gør det sværere at styre for ulvene og voteanalyser bliver mere komplekse.
15-05-2020 09:50 #9
Administrator

Men jeg har ærlig talt lidt svært ved at forholde mig til det der lost wolf begreb

 

Hvis de 2 ulve NK'er lost wolf, så bliver lost wolf en del af ulveholdet - er det korrekt ?

 

Uden N0 peek til seer, er det vel ikke utænkeligt at de 2 ulve NK'er efter at finde lost wolf N1 ?

15-05-2020 09:51 #10

@Ploven13

Du skriver følgende om Allund i går (#269): "Du er mere kontant og bestemmende normalt. Vi gør det og sådan er det. Dit indhold er mere leverpostejsagtigt i dette spil, med flere spørgsmål og vage reads." 

På det tidspunkt har han allerede skrevet følgende posts: 

"du kan bare følge mig" (#54).

"50/50 er Perfect

Jeg er en gud" (#114).

"hvis jeg ikke allerede havde stemt baarup og han lavede posten nedenunder havde jeg votet dig den er 100. no way du har mig som ulve

flot" (#167).

"jeg smutter nu får besøg. hvis i er i tvivl så bare stem baarup. skal nok tage ansvaret" (#264). 

Du skriver så lidt senere, at det er blevet bedre med ham, men vil alligevel gerne CFD'e ham. Med dit metaread omkring kontant- og bestemthed in mente har jeg svært ved at forstå, hvorfor du har ham så sikkert ulv, som tilfældet er. Er det noget mere konkret end hans generelle stil D1? 

15-05-2020 09:55 #11

Jeg tror, Jensen er et fint bud på en ulv. 

15-05-2020 09:56 #12
Nilsson skrev:

@Ploven13

Du skriver følgende om Allund i går (#269): "Du er mere kontant og bestemmende normalt. Vi gør det og sådan er det. Dit indhold er mere leverpostejsagtigt i dette spil, med flere spørgsmål og vage reads." 

På det tidspunkt har han allerede skrevet følgende posts: 

"du kan bare følge mig" (#54).

"50/50 er Perfect

Jeg er en gud" (#114).

"hvis jeg ikke allerede havde stemt baarup og han lavede posten nedenunder havde jeg votet dig den er 100. no way du har mig som ulve

flot" (#167).

"jeg smutter nu får besøg. hvis i er i tvivl så bare stem baarup. skal nok tage ansvaret" (#264). 

Du skriver så lidt senere, at det er blevet bedre med ham, men vil alligevel gerne CFD'e ham. Med dit metaread omkring kontant- og bestemthed in mente har jeg svært ved at forstå, hvorfor du har ham så sikkert ulv, som tilfældet er. Er det noget mere konkret end hans generelle stil D1? 




Jeg spillede 100% fra telefonen i går, så havde ikke det fulde overblik, men var ret lock på Allund efter de første 100 posts i går. Kan ikke genkende mere end et par af de posts du citere så må nok indrømme jeg kan have misset et par.
15-05-2020 09:58 #13
Ploven13 skrev:

Jeg spillede 100% fra telefonen i går, så havde ikke det fulde overblik, men var ret lock på Allund efter de første 100 posts i går. Kan ikke genkende mere end et par af de posts du citere så må nok indrømme jeg kan have misset et par.

Fair. Giver det anledning til, at du vil revidere dit read? 

15-05-2020 09:59 #14

Jeg kommer til at være i tråden her til formiddag/tidlig eftermiddag, hvis nogen har lyst til at lege.

15-05-2020 10:02 #15

Jensen

 

Efter at have gennemlæst 263 posts har han kun 2 meget svage leans. 1 konsensus-villa-lean på BK som han ikke begrunder ud over at citere tre posts. 1 ulvelean - hvor han senere medgiver, at han har læst situationen forkert. Derudover læser han Viggo villa på ren tone, selvom han samtidig skriver, at han har svært ved at læse ham. 

 

Lidt senere har han en liste helt uden begrundelser, hvor han også har smidt surrender på. Også helt uden at have en begrundelse for det. 

 

Som villa i gimmick-spillet gennemgik han alle(?) spillere D1 med begrundelser og argumenter. Startede sin gennemgang ved nogenlunde samme antal indlæg som i nuværende spil. I sit seneste villaspil under sit eget nick var hans første readliste spot on og var fyldt med tanker om flere af de udvalgte spillere (ikke mange substantielle argumenter, men trods alt et forsøg derpå). 

 

Bemærkelsesværdige posts:

 

#263 - readliste med to tynde reads som beskrevet ovenfor. Samt en opfordring til at lægge peeks. Det virker lidt som om, at han er ivrig efter at lave en provilla post inden en anden gør det. Virker sgu malplaceret at skrive det en dag tidligere end det er aktuelt. 

 

#319 - spørger om ikke Baarup er et ‘lidt easy catch’. Sætter spørgsmålstegn ved om det er mere ulvet at glemme, at der ikke er n0 end det er villagery, hvorefter han selv svarer ‘ja’ på spørgsmålet. Virker lidt TMI på mig. 

 

#328 - BK som topvilla uden begrundelser.

 

#340 - citerer tre af mine posts og konstaterer, at det ikke ligner mig at kaste sten efter BK blot fordi han synes jeg er startet dårligt. 

 

#349 - liste - uden begrundelser. 

 

#359 - smider rickrick på villalisten - igen uden begrundelse.

 

#377 - trækker i land på sit angreb på mig. Det krævede én post at få ham til at ændre totalt holdning til mig. Hvis det read var reelt ville jeg sgu have en forventning om, at han ville bare holde marginalt fast. I stedet vælger han at spørge mig om, hvad jeg synes omen helt anden situation (vedr. Baarup). 

 

Sammenfatning:

 

Jensens D1 er fuldstændig blottet for substans. Meget få reads. Og ingen reelle af slagsen ud over et konsensus-read på BK, som han ikke begrunder selvstændigt. Når man gik ham lidt i bedene trak han hurtigt i land. Et gigantisk mismatch sammenlignet med gimmick-spillet, hvor han nøgternt gennemgik alle spillere med tanker og masser af ord. 

15-05-2020 10:03 #16

Har ikke tid til at spille idag men ærgeligt med baarup. Jensen

15-05-2020 10:03 #17

Regner med at være på Lørdag klokken 10-11 Stykker

15-05-2020 10:04 #18

Baarup D1:

 

Kommer ind i tråden omkring klokken 17 og kommer med to posts om noget øl #20 og #33

 

#45 Allu skriver, at Baarups intro er akavet

 

#66 Baarup soft pusher LasVal - LasVal svarer i #76 og Baarup igen i #123 … tonen virker careless på mig

 

#125 Den nu berømte post, og siger LasVal er neutral

 

#128 Allu stemmer Baarup (passer med hans liste i #130)

 

#133 Allu lægger op til lidt snak med Baarup

 

#143 Viggo skriver at Baarup er startet ulvet (noget tyndt grundlag synes jeg, men det er måske for at få en reaktion). Skriver dog også, at han har svært ved at læse Baarup

 

#150 Nilsson skriver, at han synes Baarups #123 er villagery (følger op med forklaring i #154)

 

#167 Mere interaktion mellem Allu og Baarup

 

#179 Allu kører videre på Baarup

 

#203 Baarup skriver han godt kan lige BK

 

#207 + #211: Nilsson og Baarup har en kort interaktion omkring hvem Baarup ikke finder Villaish

 

#213: Spefan skriver Baarup er startet i vanlig stil

 

#216: Nilsson stemmer Baarup (i mangel af bedre) - jeg forstår ikke denne stemme baseret på #150 og den korte efterfølgende interaktion

#217: LasVal stemmer Baarup og siger den er 80%

 

#264: Allu siger vi bare skal stemme Baarup, han tager ansvaret (det glæder jeg mig til at høre om!)

#267: Surrender spøger LasVal ind til Baarup: ".Lasval kan du se hvor Baarup viser sig mere end rand til at være ulv? Så får du villa point hos mig."

 

Herefter lidt snak mellem LasVal, Viggo og BK om #125

 

#300: BK stemmer Baarup (efter snak om 125)

 

Note: Jeg er ikke vild med den snak om #125 mellem LasVal, Viggo og BK (der kunne sagtens være en W mellem dem).

 

#305: Surrende stemme Baarup

 

#315: BK poster en ulveliste, hvor Baarup ligger øverst

 

#319: Jensen stiller spørgsmålstegn ved Baarup som et easy catch (villa point hos mig, jeg sad med samme tanker).

 

#322 Viggo siger han har det fint med Baarup som vogn

 

#330+#347+#350+#353: Kort interaktion mellem Jensen og LasVal, hvor de diskuterer Baarup

 

#367: Baarup kommer på banen igen og siger, at Nilsson aldrig er ulv

 

#375: LasVal søger konfrontation med Baarup

 

#378: Surrender har en lidt spøjs interaktion med Baarup (måske for at fremprovokere en reaktion?)

 

#380: Baarup skriver om Nilsson: "Ren tone wise er han ikke ulv. Han starter med at defende mig tidligt og det ville han ikke gøre i det spot D1 da det aldrig vil være det, det værd at bringe sig selv i lyset for at defende mig på."

 

#382: Jensen forstår ikke #380

 

#386: Viggo er ikke vild med den post (gætter på det er #125)

 

#388: Baarup begynder at virke opgivende

 

#390: Jensen stemme Baarup

 

#392: LasVal pusher Baarup lidt mere

 

#400: Baarup svarer ikke rigtig på #392

 

#405: Surrender: "Baarup har lavet n0 peek selvom det ik er der, og lyder somom han spewer nillson ulv pt."

 

#407 Nilsson defender Baarup

 

#408: Viggo: "Det sagt vil jeg hellere have Baarup lynchet, det er bare et (ringe) forsøg på at stable en modvogn på benene"

 

#416: Surrender forstår ikke Baarups spil (virker reelt på mig, villa point!)

 

#422 Lille forsøg på defend fra Baarup, men ikke sådan rigtig helhjertet (der, hvor man næste kunne få tanken, at han giver op som ulv)

 

#425: Jensen er ikke vild med konsensus om Baarup

 

#427: Ploven foreslår Spefan eller Allund i stedet - ingen bider rigtig på …

 

#431: Baarup stemmer Spefan (pga. kun 9 indlæg).

 

#435: Surrender spørger hvordan Baarup har talt indlæg op i #431 (virker lidt forceret fra Surrender, men har svært ved at se, hvorfor man skulle pushe så hårdt her som ulv)

 

#446: Surrender pusher hårdt videre på Baarup

 

#454: LasVal stemmer Baarup og siger den er locked

 

#458: Spefan stemmer Baarup

 

#461: Baarup siger vi skal kigge på Spefan

 

#468: Alex siger, at Baarup ikke ligner en ulv (fwiw)

 

#469: Baarup siger igen vi skal kigge på Spefan

 

#471: ... og måske Viggo (men jeg ved ikke om det bare er pga. stemmen i #470, hvor Viggo skifter til Spefan - som reelt er ligegyldigt!)


- Allu glider op af min villa liste, jeg ser ikke en ulv pushe en villager som det første på så tyndt en grundlag.

- Jeg kan også godt lide Jensen

15-05-2020 10:04 #19
Nilsson skrev:

Fair. Giver det anledning til, at du vil revidere dit read? 




Måske. Jeg kigger på ham når jeg rammer en computer. Kan du ikke lige fortælle mig hvorfor du stemte Baarup i går?
15-05-2020 10:06 #20

folk der skal kigges ekstra godt på er LV, Jensen, Ploven og Spefan imo

15-05-2020 10:06 #21
Ploven13 skrev:

Måske. Jeg kigger på ham når jeg rammer en computer. Kan du ikke lige fortælle mig hvorfor du stemte Baarup i går?

Synes han havde et par dårlige posts efter den jeg fandt villagery. Og han failede på n0-peeket, hvilket gjorde det +ev. 

15-05-2020 10:08 #22
OP


MODNOTE 


Hvis ikke det fremgår tydligt i op, spiller vi med lang weekend, EOD søndag kl 22

Redigeret af sothys d. 15-05-2020 10:09
15-05-2020 10:09 #23
Nilsson skrev:

Synes han havde et par dårlige posts efter den jeg fandt villagery. Og han failede på n0-peeket, hvilket gjorde det +ev. 




Havde du nogle andre ulvereads? Jeg er fra mobil, så kan ikke gå tilbage og læse igennem.
15-05-2020 10:09 #24
Nilsson skrev:

Synes han havde et par dårlige posts efter den jeg fandt villagery. Og han failede på n0-peeket, hvilket gjorde det +ev. 

#125 + hans begrundelser for BK-readet. Og at han ikke svarer på mit spørgsmål efterfølgende. Og så havde han en dårlig post op mod EOD, som jeg syntes lignede TMI, så fastholdte stemmen. 

15-05-2020 10:10 #25

Hmm ikke så meget at læse ud fra Baarup D1.. Har prøvet at samle lidt op:

 

Baarup laver en masse lol i starten, synes så at BK virker villa, fordi hans svar til det hele virker meget villa 


Går så AFK, ser partilederdebat og smider så mig som det bedste bud på en ulv. 

 

Siger I skal huske at holde øje med mig - og måske Viggo.

 

 

det er måske mere interessant at kigge på, hvem der går efter Baarup:

 

Der er en del, der synes, Baarup virker ulvet: Viggo, Allund, Lasval, Surrender, BK

 

Nilsson + Jensen synes der er villa-tendenser, men vender lidt senere på dagen. Stemmer vist nok også begge på ham.


Rick og Alex kommer imo med en gratis omgang få min i lukketid, hvor de ikke tror på Baarup som W 

15-05-2020 10:13 #26
Ploven13 skrev:

Havde du nogle andre ulvereads? Jeg er fra mobil, så kan ikke gå tilbage og læse igennem.

Det var vist marginalt. Havde en dårlig fornemmelse af Jensen i forbindelse med hans tynde push på mig, men det var også det. 

15-05-2020 10:14 #27

Er der nogen, der har spillet med lost wolf før? Og hvordan skal villa i givet fald agere ift. at finde vedkommende? 

15-05-2020 10:20 #28
Spefan skrev:

Er der nogen, der har spillet med lost wolf før? Og hvordan skal villa i givet fald agere ift. at finde vedkommende? 

Tror ikke det ændrer det store ud over, at vote patterns er mindre brugbare.  

15-05-2020 10:22 #29
Nilsson skrev:

Tror ikke det ændrer det store ud over, at vote patterns er mindre brugbare.  

 

 Jeg tænker umiddelbart, at LW på en eller anden måde forsøger at kommunikere med ulvene - så vedkommende kan blive spottet - måske tager jeg fejl? 

 

og hvis det er tilfældet, skal villas så dele tanker/observationer, der kunne pege i den retning. Eller risikerer man at hjælpe ulvene

15-05-2020 10:22 #30
rickrick skrev:


- Allu glider op af min villa liste, jeg ser ikke en ulv pushe en villager som det første på så tyndt en grundlag.

- Jeg kan også godt lide Jensen

1) Hvorfor tror du ikke, at en ulv vil pushe en villager som den første på et tyndt grundlag? 
2) Hvorfor kan du godt lide Jensen ud over, at du også tænkte, at Baarup var et 'easy catch' hvad end det så betyder? 

15-05-2020 10:27 #31
Spefan skrev:

 

 Jeg tænker umiddelbart, at LW på en eller anden måde forsøger at kommunikere med ulvene - så vedkommende kan blive spottet - måske tager jeg fejl? 

 

og hvis det er tilfældet, skal villas så dele tanker/observationer, der kunne pege i den retning. Eller risikerer man at hjælpe ulvene

Jeg havde faktisk selv sådan en indskydelse i går, som jeg delte vedr. surrender. Om det er +ev aner jeg faktisk ikke.

 

15-05-2020 10:30 #32

@Viggorous

 

Hvorfor ændrer du din stemme 22.00? Stemmen giver fin mening, men tidspunktet er underligt.

15-05-2020 10:32 #33
Administrator
Bridgeking skrev:

Men jeg har ærlig talt lidt svært ved at forholde mig til det der lost wolf begreb

 

Hvis de 2 ulve NK'er lost wolf, så bliver lost wolf en del af ulveholdet - er det korrekt ?

 

Uden N0 peek til seer, er det vel ikke utænkeligt at de 2 ulve NK'er efter at finde lost wolf N1 ?

 

 

Nilsson skrev:

Jeg havde faktisk selv sådan en indskydelse i går, som jeg delte vedr. surrender. Om det er +ev aner jeg faktisk ikke.

 

 

 

Spefan skrev:

 

 Jeg tænker umiddelbart, at LW på en eller anden måde forsøger at kommunikere med ulvene - så vedkommende kan blive spottet - måske tager jeg fejl? 

 

og hvis det er tilfældet, skal villas så dele tanker/observationer, der kunne pege i den retning. Eller risikerer man at hjælpe ulvene

 

 

15-05-2020 10:32 #34

@Lasval

 

Du skriver, at jeg ligner mig selv. Hvad er det specifikt, du tænker på her? Jeg synes personligt, jeg spillede en ret dårlig D1.

15-05-2020 10:33 #35
Spefan skrev:

 


 Jeg tænker umiddelbart, at LW på en eller anden måde forsøger at kommunikere med ulvene - så vedkommende kan blive spottet - måske tager jeg fejl? 

 

og hvis det er tilfældet, skal villas så dele tanker/observationer, der kunne pege i den retning. Eller risikerer man at hjælpe ulvene




Svaret er ja. LW skal forsøge at kommunikere med ulvene og Village skal prøve at opfange kommunikationen.
15-05-2020 10:34 #36

@BK 

Hvad har NK'et af alex med mig at gøre? 

15-05-2020 10:35 #37
Administrator
Nilsson skrev:

@BK 

Hvad har NK'et af alex med mig at gøre? 

 

 altså det var bare den der lw snak - og ingen havde kommenteret på mit indlæg

15-05-2020 10:36 #38
Administrator

NK kunne jo være forbundet til LW

15-05-2020 10:37 #39
Nilsson skrev:

1) Hvorfor tror du ikke, at en ulv vil pushe en villager som den første på et tyndt grundlag? 
2) Hvorfor kan du godt lide Jensen ud over, at du også tænkte, at Baarup var et 'easy catch' hvad end det så betyder? 

  

1) Der skete ikke en skid i tråden på det tidspunkt, jeg tænker ikke at man som ulv laver et "first move" for at pushe en villager. Med mindre det er et level.

2) Jeg synes Jensen gør sig de samme tanker som mig om, at det går alt for nemt = det er en villa vi har på krogen. Ud over det havde jeg et par andre noter på ham ...
15-05-2020 10:38 #40
rickrick skrev:

  

1) Der skete ikke en skid i tråden på det tidspunkt, jeg tænker ikke at man som ulv laver et "first move" for at pushe en villager. Med mindre det er et level.

2) Jeg synes Jensen gør sig de samme tanker som mig om, at det går alt for nemt = det er en villa vi har på krogen. Ud over det havde jeg et par andre noter på ham ...

 1) Ulve skal lave mislynches. Jeg ser det lidt som en selvfølge, at de også pusher. Ellers ville de blive ret lette at spotte.

 

2) Hvad er det for nogle noter? 

 

15-05-2020 10:40 #41
Bridgeking skrev:

 

 altså det var bare den der lw snak - og ingen havde kommenteret på mit indlæg

Ikke det jeg mente. Du skriver: "Alex NK bekræfter bare lean mod ulv af enten LV eller Nilsson

Hvorfor?

15-05-2020 10:41 #42
Nilsson skrev:

 1) Ulve skal lave mislynches. Jeg ser det lidt som en selvfølge, at de også pusher. Ellers ville de blive ret lette at spotte.

 

2) Hvad er det for nogle noter? 

 

 

1) Jeg synes ulve generelt går utr til at starte med … de kan sagtens pushe, men typisk ikke som det første. Dermed ikke sagt, at det ikke er muligt!


2) Mine - for andre end mig - uforståelige noter, jeg skriver ind i Excel, hver gang jeg spotter "et eller andet" 

15-05-2020 10:42 #43
Administrator
Nilsson skrev:

Ikke det jeg mente. Du skriver: "Alex NK bekræfter bare lean mod ulv af enten LV eller Nilsson

Hvorfor?

 

 fordi LV havde den der "Hvad synes du om at alex sponger din stemme på mig" post igår, til mig

15-05-2020 10:43 #44

@Nilsson

 

Hvad sker der fra #150 - #154, hvor du finder Baarup villagary til #216, hvor du voter ham?

15-05-2020 10:44 #45
rickrick skrev:

@Nilsson

 

Hvad sker der fra #150 - #154, hvor du finder Baarup villagary til #216, hvor du voter ham?

#21 + #24.

15-05-2020 10:45 #46

Jeg fandt iøvrigt ikke Baarup villagery. Jeg fandt posten villagery.

15-05-2020 10:46 #47
Ploven13 skrev:

Svaret er ja. LW skal forsøge at kommunikere med ulvene og Village skal prøve at opfange kommunikationen.

 

 Så er jeg virkelig ikke fan af Jensens #309 fra D1 

15-05-2020 10:47 #48
Administrator
Spefan skrev:

 

 Så er jeg virkelig ikke fan af Jensens #309 fra D1 

 

 enig

15-05-2020 10:47 #49
Spefan skrev:

 

 Så er jeg virkelig ikke fan af Jensens #309 fra D1 

Godt spottet.

15-05-2020 10:48 #50
Spefan skrev:


Rick og Alex kommer imo med en gratis omgang få min i lukketid, hvor de ikke tror på Baarup som W 

 

Altså hvis du nu læser hele min dag, så gør jeg mig tidligt tanker om, at det er "for nemt" = vi har en villager på krogen og jeg hepper på plovens CFD

 

Når nu Baarup flipper vanilla villager, så er det måske ikke så skidt endda ... vi har stadig vores power roles i live.

15-05-2020 10:48 #51

Så Spefan er formentlig villager medmindre han selv er LW.

15-05-2020 10:49 #52
Administrator
Nilsson skrev:

Så Spefan er formentlig villager medmindre han selv er LW.

 

 enig

15-05-2020 10:51 #53
Spefan skrev:

 

 Så er jeg virkelig ikke fan af Jensens #309 fra D1 

 

Amen seriøst, nu kender jeg ikke Jensen så godt, men er den ikke lige oplagt nok? Det må da være det største slipup i mands minde, hvis han er lost wolf!


Men godt set! 

15-05-2020 10:54 #54
Administrator

En eller forklar lige.

 

Hvilke muligheder har ulvene for at få LW over på deres side,

 

Night kill

andre ?

15-05-2020 10:54 #55
Administrator

og hvad kan lw selv gøre

15-05-2020 10:54 #56
Nilsson skrev:

Jeg havde faktisk selv sådan en indskydelse i går, som jeg delte vedr. surrender. Om det er +ev aner jeg faktisk ikke.

 

 

 Det var dét du mente!! Men hendes mor gav mig bare tid til at spille, det var det jeg mente ;-) 

15-05-2020 10:54 #57
Administrator

ahh ulveseer kan fange lw

15-05-2020 10:55 #58
Bridgeking skrev:

En eller forklar lige.

 

Hvilke muligheder har ulvene for at få LW over på deres side,

 

Night kill

andre ?

Ulveseeren peeker ham.

 

15-05-2020 10:56 #59

@rickrick

 

Jeg kan ikke se, at du er kommet med nogle argumenter endnu for dine reads. Kan du ikke bare kort skrive et par linjer om dine to topvillas + et ulvelean? 

15-05-2020 10:56 #60
Administrator

lækkert hvis vores tracker har en der besøgte Jensen :D

15-05-2020 10:57 #61
rickrick skrev:

 

Altså hvis du nu læser hele min dag, så gør jeg mig tidligt tanker om, at det er "for nemt" = vi har en villager på krogen og jeg hepper på plovens CFD

 

Når nu Baarup flipper vanilla villager, så er det måske ikke så skidt endda ... vi har stadig vores power roles i live.

 

 Enig, men derfor virker den understregning af, at han nok ikke er w få min i lukketid unødvendig.

 

Jeg kan også godt undre mig over, at Ploven ikke kører sin CFD - altså fair nok han styrer udenom Allund, men han har tidligere nævnt, at jeg er et fint lynch-bud, og både Baarup + Viggo virkede til at være med på den ide.


Og ja det er meget godt med power-rollerne, trods alt. 

15-05-2020 10:58 #62
rickrick skrev:

 

Amen seriøst, nu kender jeg ikke Jensen så godt, men er den ikke lige oplagt nok? Det må da være det største slipup i mands minde, hvis han er lost wolf!

 

Men godt set! 

 

 Muligvis, også derfor jeg spurgte ind til det, ved ikke om LostWolf-metaen er at man laver rebus i hvert tredje indlæg og kun poster ved fuldmåne - eller om man forsøger at kommunikere relavtivt obv. :)

15-05-2020 10:59 #63

Jeg synes det er et lidt mærkeligt nk, men kunne indikere en ulv mellem ploven, lasval og bk... Har ikke super meget tid idag mod forventning, men skal nok komme til computer i løbet af dagen (‘hjemmearbejdsdag<3’)

15-05-2020 11:00 #64
Bridgeking skrev:

lækkert hvis vores tracker har en der besøgte Jensen :D

 

 Mener du Alex? Eller hvad mener du?

15-05-2020 11:01 #65
SurrenderAt20 skrev:

 

 Mener du Alex? Eller hvad mener du?

Ingen af jer giver mening. Lol. 

15-05-2020 11:02 #66
Administrator
SurrenderAt20 skrev:

 

 Mener du Alex? Eller hvad mener du?

 

 

Nilsson skrev:

Ingen af jer giver mening. Lol. 

 

 Nej jeg mener at hvis jensen er LW kunne det jo være at ulvene også havde fanget den post igår, og at deres seer havde besøgt ham

= 2 ulve

 

gu gir det da mening

15-05-2020 11:05 #67
Administrator
SurrenderAt20 skrev:

Jeg synes det er et lidt mærkeligt nk, men kunne indikere en ulv mellem ploven, lasval og bk... Har ikke super meget tid idag mod forventning, men skal nok komme til computer i løbet af dagen (‘hjemmearbejdsdag<3’)

 

 hvorfor kunne det det ?

15-05-2020 11:05 #68
Bridgeking skrev:

   

 Nej jeg mener at hvis jensen er LW kunne det jo være at ulvene også havde fanget den post igår, og at deres seer havde besøgt ham

= 2 ulve

 

gu gir det da mening

Trackeren ville ikke give nogen informationer i det tilfælde, fordi LW ingen NA har. 

 

15-05-2020 11:06 #69

Men igen. Lad os undlade at tale for meget om det her i tråden. Det er -ev.

15-05-2020 11:07 #70

lol. jeg læste forkert, BK. Sorry.

15-05-2020 11:07 #71
Administrator
Nilsson skrev:

Trackeren ville ikke give nogen informationer i det tilfælde, fordi LW ingen NA har. 

 

 

 amen altså.....

 

Hvis vores tracker. tracker ulveseer som besøger jensen....

=2 ulve

 

jeg tror ikke det er -ev at få talt om diverse roller i det her setup - ikke mange der har spillet med LW før

15-05-2020 11:07 #72
Administrator
Nilsson skrev:

lol. jeg læste forkert, BK. Sorry.

 

 ok

15-05-2020 11:08 #73
Administrator

Men det er obv et tænkt scenarie - og giver intet til tråden eller spillet det jeg taler om - så fuck det

 

 

15-05-2020 11:19 #74

@BK

Hvad er det, der gør, at Grovfil er på din villaliste? Jeg tror, jeg er enig, men vil gerne lige høre dit take på det.

15-05-2020 11:19 #75

Ikke optimal EOD/nat, udover at vi i det mindste “kun” mistede en alm villager, som det eneste positive.

 

Jeg har skimmet igennem, men kommer mere på senere, evt først i morgen. Jeg forstår ikke helt den post 309 af min der refereres til, som der lægges noget i jeg ikke engang helt forstår. Det er jo netop en forklaring på at vi skal huske at lægge peeks - fra i morgen. Hvornår det er blevet forkert at gøre opmærksom på det er jeg lidt pas på. Kig i mine seneste 2-3 spil, og jeg vil tror at jeg hver dag har skrevet at man skal huske at lægge peeks, efter vi havde et par spil hvor villas sejlede, og en stor del lige glemte det. Men klart, hvis vi skal gøre spillet lettere for ulvene, så skal vi da endelig lade et par stykker glemme det, eller.....?

 

Anyway, tilbage senere alt efter om der dukker lidt huller op, eller i morgen.

15-05-2020 11:20 #76

Kodeordet er 'lost', Jensen.

15-05-2020 11:21 #77
Administrator
Nilsson skrev:

@BK

Hvad er det, der gør, at Grovfil er på din villaliste? Jeg tror, jeg er enig, men vil gerne lige høre dit take på det.

 

 Jeg synes bare hans tone var dejligt løs og fri - alt hans "hvis jeg er seer" pjat osv

tror det er svært for en rookie at være så fri, hvis han havde randet ulv

15-05-2020 11:23 #78
Nilsson skrev:

Ingen af jer giver mening. Lol. 

 

 Hvis tracker har en der besøgte Alex ku det være ‘lækkert’?

15-05-2020 11:23 #79
Bridgeking skrev:

 

 

 

 Nej jeg mener at hvis jensen er LW kunne det jo være at ulvene også havde fanget den post igår, og at deres seer havde besøgt ham

= 2 ulve

 

gu gir det da mening

 Ah.. Ja ok :D

 

15-05-2020 11:23 #80
Administrator
SurrenderAt20 skrev:

 

 Hvis tracker har en der besøgte Alex ku det være ‘lækkert’?

 

 men kun halvt så lækkert som mit scenarie :D

15-05-2020 11:24 #81

Må indrømme #309 ser kriminel ud. Hvis vi tror han er lost ulv så skal vi jo lynche ham i dag for at undgå et ulve vig kill hvis de fandt ham i går nat.

15-05-2020 11:25 #82
Bridgeking skrev:

 

 hvorfor kunne det det ?

 

 Fordi I alle tre blev forbigået i den POE der ledte til et Alex nk? 

15-05-2020 11:26 #83
Bridgeking skrev:

 

 men kun halvt så lækkert som mit scenarie :D

 

 Ja ja nemlig ^^

15-05-2020 11:27 #84
Administrator
SurrenderAt20 skrev:

 

 Fordi I alle tre blev forbigået i den POE der ledte til et Alex nk? 

 

 ehm... ikke forstået

 

Jeg tror personligt at man som et ulvehold på 2 bruger både NK og seer til at finde ulv 3

 

Kanman så sammen holde det NK med et evt SPK, eller en spiller man måske synes har spillet en anelse off sit almindelige villa spil (= kunne have en PR) så er det fint

15-05-2020 11:27 #85
Nilsson skrev:

Så Spefan er formentlig villager medmindre han selv er LW.

Bah. Kan selvfølgelig også være ulveseer, som har peeket ham villa. 

15-05-2020 11:28 #86

ham = Jensen

15-05-2020 11:28 #87
Administrator

Og at Alex laver et 50% sponge af mit read på LV, er sgu temmelig way off alex' almindelig villaspil :D

 

 

15-05-2020 11:29 #88
Administrator

Jeg kan iøvrigt allerede bedre lide Nilsson idag end jeg kunne igår

15-05-2020 11:32 #89
Ploven13 skrev:

Må indrømme #309 ser kriminel ud. Hvis vi tror han er lost ulv så skal vi jo lynche ham i dag for at undgå et ulve vig kill hvis de fandt ham i går nat.

 

 Hvorfor gør den det?

15-05-2020 11:37 #90

Synes det er ret meget spild af tid at snakke om lost wolf pt. Det bliver først aktuelt når man skal kigge på relationer som måske, måske ikke kan bruges.

Det er heller ikke ret vigtigt for ulvene at få vedkommende ind i chatten. Det er primært et problem hvis lost wolf selv har night kill eller at ulvene med deres NK kan dræbe deres lost wolf at de skal prøve at finde ham. I dette setup er det langt bedre for dem at peeke efter PRs end at finde LW imo.

15-05-2020 11:39 #91
Nilsson skrev:

@Viggorous

 

Hvorfor ændrer du din stemme 22.00? Stemmen giver fin mening, men tidspunktet er underligt.

 

 Jeg mistede lidt troen på Baarup som vogn, så får syns skyld stemte jeg på spefan I stedet for. 

15-05-2020 11:41 #92
Viggorous skrev:

 

 Jeg mistede lidt troen på Baarup som vogn, så får syns skyld stemte jeg på spefan I stedet for. 

Mistede du først troen kl. 22.00?

15-05-2020 11:43 #93
Nilsson skrev:

Mistede du først troen kl. 22.00?

 

 Lige op til I hvert fald, det var primært hans posts de sidste 3 minutter som ikke lignede ulveposts imo. Men jeg var heller ikke sikker nok på at han ikke var ulv til at prøve noget drastisk

15-05-2020 11:43 #94

 

Kan du forklare mig hvad du mener med #351 i går, Nilsson?
15-05-2020 11:44 #95

Sjældent jeg er uenig med Viggo, men det er jeg her.

15-05-2020 11:45 #96

Skulle have stået mekanisk uenig😁😁

15-05-2020 11:45 #97
Viggorous skrev:

 

Kan du forklare mig hvad du mener med #351 i går, Nilsson?

For mig kunne det se ud som om, at Surrender gør opmærksom på, at Baarup ikke kan være seer. 

15-05-2020 11:46 #98
Bridgeking skrev:

 

 ehm... ikke forstået

 

Jeg tror personligt at man som et ulvehold på 2 bruger både NK og seer til at finde ulv 3

 

Kanman så sammen holde det NK med et evt SPK, eller en spiller man måske synes har spillet en anelse off sit almindelige villa spil (= kunne have en PR) så er det fint

 True - bortset fra at både dig og LV stadigku være i betragtning først imo.

 

15-05-2020 11:46 #99

Jeg er heller ikke imponeret over rickrick so far.

D1:


Starter med 8 ligegyldige posts. Nummer 9 er en readliste uden argumenter. Tror blandt andet ikke, at Allund + Ploven er w/w - det skriver han en linje efter, at han har allund som villa.

 

Resten af indlæggene er også uden indhold. Skriver 21.57, at han ikke tror Baarup er ulv (som han også gør en stor indsats ud af at understrege i dag).

 

D2:

 

Laver et stort arbejde med at gennemgå Baarup i #17. Kommer meget lidt konstruktivt ud af det. Og jeg er relativt uenig i baggrunden for de konklusioner, han laver. Fortæller senere, at han har noter, der giver Jensen et villalean, men vil ikke dele dem. Og fordufter ud af tråden, da der bliver spurgt ind til reads. 

15-05-2020 11:47 #100
Nilsson skrev:

Bah. Kan selvfølgelig også være ulveseer, som har peeket ham villa. 

 

 ? Hvor har du fra at han er besøgt??

15-05-2020 11:50 #101
SurrenderAt20 skrev:

 

 ? Hvor har du fra at han er besøgt??

Det er en mulighed, hvorfor min konklusion om, at Spefan er villager (medmindre han er LW) var forkert.

15-05-2020 11:50 #102
Ploven13 skrev:

Sjældent jeg er uenig med Viggo, men det er jeg her.

 

 

Ploven13 skrev:

Skulle have stået mekanisk uenig

 

 Jeg synes ofte vi er uenige. Men hvorfor er du uenig i at det ikke er en prioritet at finde lost wolf for ulvene? 

15-05-2020 11:52 #103

Ift Jensen kan han måske godt være lost wolf. Dog vil jeg sige at i >95% af de mange, mange spil jeg har spillet med lost wolf har alt det, som folk har troet var et signal fra en lost wolf, ikke været det.

15-05-2020 11:54 #104
Administrator
Viggorous skrev:

 

 

 

 Jeg synes ofte vi er uenige. Men hvorfor er du uenig i at det ikke er en prioritet at finde lost wolf for ulvene? 

 

 fordi de får et vig hvis de gør

15-05-2020 11:54 #105
Viggorous skrev:

Ift Jensen kan han måske godt være lost wolf. Dog vil jeg sige at i >95% af de mange, mange spil jeg har spillet med lost wolf har alt det, som folk har troet var et signal fra en lost wolf, ikke været det.

Han kan heldigvis også 'bare' være ulv. 

15-05-2020 11:55 #106
Bridgeking skrev:

 

 fordi de får et vig hvis de gør

 

 LOL det har jeg overset, så glem alt jeg har sagt

15-05-2020 11:55 #107
Viggorous skrev:

 


 



 


 Jeg synes ofte vi er uenige. Men hvorfor er du uenig i at det ikke er en prioritet at finde lost wolf for ulvene? 




Det er jeg heller ikke i princippet. Men jeg synes Jensens post er et klart hint. Som ulv havde jeg gået efter det N1 for at få et vig kill. De har jo ikke andet at gå ud fra alligevel før N2.
15-05-2020 11:56 #108
Nilsson skrev:

Jeg er heller ikke imponeret over rickrick so far.

 

Efter ikke at have spillet et spil WW i 5 år eller noget i den stil ville det da også overraske mig meget, hvis ud af alle blev imponeret.


Men nu er det sådan, at jeg arbejder, så jeg kan ikke være 100% aktiv i tråden hele tiden.


Jeg er dog ikke sikker på, at de noter jeg har om mulige w/w og w/v kombinationer er +EV for villa'en


Nu skal jeg nå noget frokost og derefter står den på møder … tråden er aktiv, men jeg skriver næppe igen før efter 14.30 … læser dog op og skal nok svare på dine spørgsmål.

15-05-2020 12:06 #109

Goddag, jeg er her 20minutters tid hvis nogen vil mig noget, har læst med løbende, har ikke umiddelbart nogen kommentarer.


Forsøger at følge med og forstå så godt som muligt. 

 

Hvis vejret holder tørt har jeg lovet at hjælpe med at samle knægtens nye basketkurv/stander, så er (forhåbentlig) først rigtig påi aften. 



15-05-2020 12:11 #110
grovfil skrev:

Goddag, jeg er her 20minutters tid hvis nogen vil mig noget, har læst med løbende, har ikke umiddelbart nogen kommentarer.

 

Forsøger at følge med og forstå så godt som muligt. 

 

Hvis vejret holder tørt har jeg lovet at hjælpe med at samle knægtens nye basketkurv/stander, så er (forhåbentlig) først rigtig påi aften. 

 

 




Jeg peekede dig ulv i nat sorry😥😥
15-05-2020 12:12 #111
grovfil skrev:

Goddag, jeg er her 20minutters tid hvis nogen vil mig noget, har læst med løbende, har ikke umiddelbart nogen kommentarer.

 

Forsøger at følge med og forstå så godt som muligt. 

 

Hvis vejret holder tørt har jeg lovet at hjælpe med at samle knægtens nye basketkurv/stander, så er (forhåbentlig) først rigtig påi aften. 

 

 

 

 Jeg har et spørgsmål: du skriver i første indlæg i dag at du ikke forstod Baarup skulle dø, men du forholder dig slet ikke til ham i går. Hvorfor interesserer du dig ikke for at en du ikke er enig i skal dø, er ved at dø? 

15-05-2020 12:15 #112
Ploven13 skrev:

Jeg peekede dig ulv i nat sorry

 

 spicy

15-05-2020 12:17 #113
Ploven13 skrev:

Jeg peekede dig ulv i nat sorry

 

 Spændene, den skal jeg lige tænke over hvordan jeg bør reagere på, det lyder umiddelbart svært, så skulle jeg både være LW og ulveseer, den rolle findes da ikke. Umiddelbart er min tanke du så ikke er seer, eller leger med mig... 

15-05-2020 12:19 #114

huh

15-05-2020 12:20 #115
Viggorous skrev:

 

 Jeg har et spørgsmål: du skriver i første indlæg i dag at du ikke forstod Baarup skulle dø, men du forholder dig slet ikke til ham i går. Hvorfor interesserer du dig ikke for at en du ikke er enig i skal dø, er ved at dø? 

 

 Det var netop derfor jeg læste op på ham, så godt jeg nu kan :-| inden jeg faldt om, og der kom jeg frem til hvad jeg skrev i min første post, altså jeg tænkte det var jeres Meta halløj der dømte ham ude, måske med nogle ulve der var friske på den leg. 

15-05-2020 12:21 #116

Svært skulle have været sært i 113

15-05-2020 12:31 #117
www.pokernet.dk/forum/9-mands-ww-sothys-host-d2.html

- post #189 skriver Jensen "jeg er lost".



15-05-2020 12:39 #118
grovfil skrev:

Svært skulle have været sært i 113




Lad os tale om det i aften
15-05-2020 12:41 #119
Viggorous skrev:

www.pokernet.dk/forum/9-mands-ww-sothys-host-d2.html


- post #189 skriver Jensen "jeg er lost".






Du har for meget overskud! Tænker du at #309 er lige så naturlig som #189?
15-05-2020 12:50 #120
Ploven13 skrev:

Du har for meget overskud! Tænker du at #309 er lige så naturlig som #189?

 

 Det ved jeg ikke rigtigt. Han kan sagtens være ulv her, men jeg har ikke meget fidus til specifikt lost wolf reads/formodede signaler. 

15-05-2020 12:51 #121

Hvem læser du villa, Viggo? Og hvorfor.

15-05-2020 13:08 #122
Nilsson skrev:

Hvem læser du villa, Viggo? Og hvorfor.

 

 Surrender synes jeg var meget villagery. Virkede paranoid på en villamåde, han er også temmelig pernitten hvilket også er villagery.


Ploven synes jeg har har været rimelig villagery bare sådan overordnet, og at han repper et ulve peek er også virkelig villagery, selv hvis det ikke er sandt.


Kunne godt lide allund i går, synes han havde en fin aggressivitet og tone, men det er ikke et specielt stærkt read, mit allund read plejer at udvikle sig i takt med at han bliver mere og mere vanvittig i og med at spillet skrider frem, og det har ikke været muligt at se i dette spil.

 

BK synes jeg også har været villagery. Han har spillet sit eget spil og postet på en naturlig og ubekymret måde, og jeg kan følge en del af det han siger. 


15-05-2020 13:10 #123

@Spefan

Hvornår opdagede du, at Jensen havde skrevet 'jeg er lost'? 

15-05-2020 13:13 #124
Viggorous skrev:

 

 Surrender synes jeg var meget villagery. Virkede paranoid på en villamåde, han er også temmelig pernitten hvilket også er villagery.

 

Ploven synes jeg har har været rimelig villagery bare sådan overordnet, og at han repper et ulve peek er også virkelig villagery, selv hvis det ikke er sandt.

 

Kunne godt lide allund i går, synes han havde en fin aggressivitet og tone, men det er ikke et specielt stærkt read, mit allund read plejer at udvikle sig i takt med at han bliver mere og mere vanvittig i og med at spillet skrider frem, og det har ikke været muligt at se i dette spil.

 

BK synes jeg også har været villagery. Han har spillet sit eget spil og postet på en naturlig og ubekymret måde, og jeg kan følge en del af det han siger. 

Okay. Skifter du bevidst spillestil fra spil til spil eller er det bare tilfældigt? 

15-05-2020 13:24 #125

@Surrender

 

Du skrev relativt sent i går, at 'Lasval var semiclearet for nu'. Hvad mente du med det og hvorfor? Blot pga. at du ikke vil lynche ham D1 eller var der andet? 

15-05-2020 13:25 #126
Nilsson skrev:

Okay. Skifter du bevidst spillestil fra spil til spil eller er det bare tilfældigt? 

 

 Det er I hvert fald ikke bevidst

15-05-2020 13:27 #127
Viggorous skrev:

www.pokernet.dk/forum/9-mands-ww-sothys-host-d2.html

- post #189 skriver Jensen "jeg er lost".



Nej? 

 

15-05-2020 13:28 #128

Eller okay du li ker ikke til igår. Hvorfor betyder det noget at han har sagt han var lost i et spil for en måned siden?

15-05-2020 13:28 #129
Ploven13 skrev:

Du har for meget overskud! Tænker du at #309 er lige så naturlig som #189?

 

 Han linker til et gl spil?

15-05-2020 13:29 #130
SurrenderAt20 skrev:

Nej? 

 

 

 Du har ret, han skriver "en kende lost". Men det er også underordnet, pointen er at Jensen bruger ordet lost i en naturlig kontekst, hvilket er opbakning til min pointe om i at det ikke er et signal når han skriver lost d1. 

15-05-2020 13:30 #131
Nilsson skrev:

@Surrender

 

Du skrev relativt sent i går, at 'Lasval var semiclearet for nu'. Hvad mente du med det og hvorfor? Blot pga. at du ikke vil lynche ham D1 eller var der andet? 

 

 Linktil post evt? Så finder jeg det lige senere.


Han er mindreværdsproblemer idag end igår med det nk for mig, men det kan være et set up fwiw.

15-05-2020 13:30 #132
SurrenderAt20 skrev:

 

 Han linker til et gl spil?

 

 Ja, men for at gøre det skulle jeg åbne hver tråd og søge på lost, det tog like 9 minutter, det er en monumental kraftanstrengelse at du ved det. 

15-05-2020 13:31 #133
Nilsson skrev:

@Spefan

Hvornår opdagede du, at Jensen havde skrevet 'jeg er lost'? 

 

 Hvor har han skrevet det i det her spil?! Hvor nævner spefan det? Jeg føler jeg mangler 50 hemmelige posts i en skjult tråd lige nu 😅

15-05-2020 13:32 #134
Viggorous skrev:

 

 Du har ret, han skriver "en kende lost". Men det er også underordnet, pointen er at Jensen bruger ordet lost i en naturlig kontekst, hvilket er opbakning til min pointe om i at det ikke er et signal når han skriver lost d1. 

 

 

Viggorous skrev:

 

 Ja, men for at gøre det skulle jeg åbne hver tråd og søge på lost, det tog like 9 minutter, det er en monumental kraftanstrengelse at du ved det. 

 Haha jamen jeg forstår slet ikke hvor Jensen=Lost kom ind i første omgang. Derfor jeg troede du præsenterede det som en ny finding nu her at han havde gjort det igår, men det er så en reference til en spefan post jeg ik har set?

 

15-05-2020 13:32 #135
SurrenderAt20 skrev:

 

 Hvor har han skrevet det i det her spil?! Hvor nævner spefan det? Jeg føler jeg mangler 50 hemmelige posts i en skjult tråd lige nu

#309 i går.

 

15-05-2020 13:33 #136
Nilsson skrev:

@Spefan

Hvornår opdagede du, at Jensen havde skrevet 'jeg er lost'? 

 

 Her til formiddag, havde Jensen som største ulve-lean i går, omend det var fra mobillos. Var enig i din #15 +  har en computer nu, så læste ham igen, og faldt over formuleringen.

 

Men var som nævnt i tvivl om det var -ev (hvad står det egentlig for? ) for villa at bringe på bane

15-05-2020 13:36 #137
SurrenderAt20 skrev:

 

 Linktil post evt? Så finder jeg det lige senere.


Han er mindreværdsproblemer idag end igår med det nk for mig, men det kan være et set up fwiw.

 

 Haha sorry lasval: Mindre Clear. *

15-05-2020 13:36 #138
SurrenderAt20 skrev:

 

 

 Haha jamen jeg forstår slet ikke hvor Jensen=Lost kom ind i første omgang. Derfor jeg troede du præsenterede det som en ny finding nu her at han havde gjort det igår, men det er så en reference til en spefan post jeg ik har set?

 

 

 I see. Der var flere der spekulere i om Jensens "jeg er lidt lost" i går var et signal fordi han er lost wolf, hvilket jeg ikke mener. 

15-05-2020 13:39 #139
SurrenderAt20 skrev:

 

 Linktil post evt? Så finder jeg det lige senere.


Han er mindreværdsproblemer idag end igår med det nk for mig, men det kan være et set up fwiw.

 https://www.pokernet.dk/forum/vanilla-jailkeeper-lostwolf-spil-dag-1.html#post4373148

 

15-05-2020 13:40 #140
Viggorous skrev:

 

 Surrender synes jeg var meget villagery. Virkede paranoid på en villamåde, han er også temmelig pernitten hvilket også er villagery.

Har en anelse svært ved at følge, at surrender skulle ha' været meget villagery i går. Jeg er med på, at han laver en fin post med reads, som jeg også godt kunne lide, men hvad er det du finder hhv. paranoidt og pernittent? Hans kommentar om pocketing?

15-05-2020 13:46 #141

Jeg er ca. her: 

Villa

ploven

allundberg

bridgeking

spefan

viggo

surrender

lasval

rickrick

Jensen

Ulv

15-05-2020 13:49 #142
Nilsson skrev:

#309 i går.

 

 

 Bingo Got it. Og Spefans opdagelse? <3

15-05-2020 13:53 #143
Viggorous skrev:

www.pokernet.dk/forum/9-mands-ww-sothys-host-d2.html

- post #189 skriver Jensen "jeg er lost".



 

 Christ. Det er først nu jeg fatter hvad issuet var med 309. Troede det havde noget med seerpeek i dag at gøre. 


Medgivet, det er en idiotisk vending at bruge i dette spil, men ja, ret standard måde for mig at formulere på mig på, når jeg ikke er med, som jeg ikke var i det spot. Ikke så meget jeg kan gøre ved det, men klart at det ser super ulvet ud.

15-05-2020 13:56 #144
Nilsson skrev:

Jeg er ca. her: 

Villa



ploven


allundberg


bridgeking


spefan


viggo


surrender


lasval


rickrick


Jensen



Ulv




Jeg synes alligevel det er lidt sjovt med mig og Allund som top Villas😁 tror du kan ende med at få grå hår på hovedet, når mig og Allund går i psyko tunnelmode på hinanden🙃
15-05-2020 14:03 #145
Nilsson skrev:

 https://www.pokernet.dk/forum/vanilla-jailkeeper-lostwolf-spil-dag-1.html#post4373148

 

 

 Ah det var cliffs til Alex der ville vide hvad status var. Mente det som at han havde undgået at den indledende heat for alvor hjorde ham til vogn i aftes. Clear var som i ikke-lynch emne, ikke som lock villa.

15-05-2020 14:06 #146

Lige læst reglerne igen, der er kun et ekstra Vig kill hvis Jensen stadig lever i nat. Det gør det sgu nok ret +EV at lynche ham umiddelbart. 

15-05-2020 14:13 #147

@nilsson

Eksempelvis:

"Og så Barups lazy wolf og grovfilens 100km/t. og Viggos ‘-for mit read er legit’ som også skar lidt i øjnene."

"Jensen er kravlet op igen, Viggo som sidevogn er ikke blevet grimmere for mig at se efter det pocket forsøg."

"Baarup har lavet n0 peek selvom det ik er der, og lyder somom han spewer nillson ulv pt."


Han laver også den der "ud i lyset" ting til dig og skriver "lidt dumt skrevet".

"den der hænger vasketøj op er super træls"

Der er en overdreven opmærksomhed på, i min optik, ligegyldige detaljer og formuleringer, men det synes jeg faktisk er villagery. Han er meget skeptisk og går til spillet på sin egen ret særlige måde, ligeglad med hvad der ellers sker.

15-05-2020 14:15 #148

De posts er svære at lave som ulv. Måske ikke hver enkelt isoleret set, men at fake en spilstil hvor man er skeptisk over for detaljer og formuleringer på den måde er svært at gøre troværdigt.

15-05-2020 14:24 #149
SurrenderAt20 skrev:

Lige læst reglerne igen, der er kun et ekstra Vig kill hvis Jensen stadig lever i nat. Det gør det sgu nok ret +EV at lynche ham umiddelbart. 

 

 Ahva

15-05-2020 14:35 #150
Viggorous skrev:

 

 Ahva

 

 Måske er lost en fortalelse, måske bare uheldigt ordvalg.

HVIS han er lost W, er det i aften han skal tages ud, inden de får et Vig kill. Så det er dumt at tænke ‘Han er måske lost wolf, nå ja ja vi ser hvordan de næste dage forløber”.


15-05-2020 14:36 #151
Nilsson skrev:

@rickrick

 

Jeg kan ikke se, at du er kommet med nogle argumenter endnu for dine reads. Kan du ikke bare kort skrive et par linjer om dine to topvillas + et ulvelean? 

 

Altså jeg synes det er super super tyndt med reads på nuværende tidspunkt …

 

Jeg er sådan ca. her:

 

Villa'ish

Allundberg - synes han har en careless tone D1 og desuden holder jeg fast i, at jeg synes det er alt for aggressivt at pushe Baarup så hårdt som ulv ud af det blå

LasVal - generelt villa'ish og bemærkede #291. Synes tonen virker reel og LasVal har I andre spil reageret mere voldsomt på sådanne ting som villa.

Ploven - svært ved at sige hvad præcist, men skal samtidig også sige, at jeg er røvdårlig til at læse ham

Viggo - kan ikke lige huske, hvorfor jeg havde ham deroppe


Neutral

Jensen - sikkert ultra tyndt, men han fik skrevet en del af det jeg selv sad og tænkte i går, men den der "lost" post trickerede også mig!

BK - fin villa'ish tone, men sådan tror jeg han kan spille både som v og w

Nilsson - fin villa'ish tone i dag (du lå længere nede i går), men ligesom med BK tror jeg du kan spille sådan både som v og w

Grovfil - tonen virker til tider overdreven n00b'ish

 

Mest ulvet baseret på hvem jeg havde været villig til at CFD, hvis ploven havde valgt "rigtigt"

Spefan

Surrender

 

Og når det er sagt, så synes jeg i den grad vi er i den tynde tynde del af spillet … at vi sidder her og gætter ud fra, hvordan X eller Y har spillet som ulv i spil Z eller W tror jeg sjældent er de vise sten.

15-05-2020 14:39 #152

Hvorfor er jeg ulv hos dig Rick? Jeg er ellers enig i din positiv-liste bortset fra Viggo og så rækkefølgen ift fx lasval. Men på mange måder ser resten af sin liste godt ud :/...

15-05-2020 14:41 #153
SurrenderAt20 skrev:

Hvorfor er jeg ulv hos dig Rick? Jeg er ellers enig i din positiv-liste bortset fra Viggo og så rækkefølgen ift fx lasval. Men på mange måder ser resten af sin liste godt ud :/...

 

Jeg tror ikke du skal lægge så meget i ulvet.


Jeg sad og førte noter løbende i går og noterede, hvem jeg ikke ville lynche, hvis der blev foreslået et CFD.


Så måske har jeg bare ikke lagt så meget mærke til dine posts ... 

15-05-2020 14:43 #154

Lige nu har jeg bare lyst til at lynche Jensen.

 

For enten er det bare et monster slipup … eller også skal han straffes i eval for ikke at tænke sig om!

15-05-2020 14:52 #155
Administrator
rickrick skrev:

 

Altså jeg synes det er super super tyndt med reads på nuværende tidspunkt …

 

Jeg er sådan ca. her:

 

Villa'ish

Allundberg - synes han har en careless tone D1 og desuden holder jeg fast i, at jeg synes det er alt for aggressivt at pushe Baarup så hårdt som ulv ud af det blå

LasVal - generelt villa'ish og bemærkede #291. Synes tonen virker reel og LasVal har I andre spil reageret mere voldsomt på sådanne ting som villa.

Ploven - svært ved at sige hvad præcist, men skal samtidig også sige, at jeg er røvdårlig til at læse ham

Viggo - kan ikke lige huske, hvorfor jeg havde ham deroppe

 

Neutral

Jensen - sikkert ultra tyndt, men han fik skrevet en del af det jeg selv sad og tænkte i går, men den der "lost" post trickerede også mig!

BK - fin villa'ish tone, men sådan tror jeg han kan spille både som v og w

Nilsson - fin villa'ish tone i dag (du lå længere nede i går), men ligesom med BK tror jeg du kan spille sådan både som v og w

Grovfil - tonen virker til tider overdreven n00b'ish

 

Mest ulvet baseret på hvem jeg havde været villig til at CFD, hvis ploven havde valgt "rigtigt"

Spefan

Surrender

 

Og når det er sagt, så synes jeg i den grad vi er i den tynde tynde del af spillet … at vi sidder her og gætter ud fra, hvordan X eller Y har spillet som ulv i spil Z eller W tror jeg sjældent er de vise sten.

 

 Bare af nysgerrighed


det du skriver om mig - sådan har jeg det også med nogle spillere, eller har haft
betyder det at du kun vil cleare mig mekanisk ? Eller vil du være villig til det senere i spillet på tone ?

15-05-2020 14:56 #156
Bridgeking skrev:

 

 Bare af nysgerrighed

 

det du skriver om mig - sådan har jeg det også med nogle spillere, eller har haft
betyder det at du kun vil cleare mig mekanisk ? Eller vil du være villig til det senere i spillet på tone ?

 

Altså med flere af de rutinerede spillere har jeg det sådan, at jeg helst vil have noget mekanisk information - eller information fra en locked villa … dem som jeg anser som bund rutinerede tror jeg ikke på man kan "læse" så tidligt i spillet. Men man kan "level" sig selv noget så grundigt - ligesom LasVal ofte gør.


Jeg vil ikke udelukke, at jeg på et senere tidspunkt i spillet vil cleare spillere på tone. Altså uanset hvad, så har jeg jo reads som jeg opdaterer løbende … så er det muligt, at de er helt i skoven, men det er en anden så en anden sag ... 

15-05-2020 15:23 #157
Administrator
rickrick skrev:

 

Altså med flere af de rutinerede spillere har jeg det sådan, at jeg helst vil have noget mekanisk information - eller information fra en locked villa … dem som jeg anser som bund rutinerede tror jeg ikke på man kan "læse" så tidligt i spillet. Men man kan "level" sig selv noget så grundigt - ligesom LasVal ofte gør.

 

Jeg vil ikke udelukke, at jeg på et senere tidspunkt i spillet vil cleare spillere på tone. Altså uanset hvad, så har jeg jo reads som jeg opdaterer løbende … så er det muligt, at de er helt i skoven, men det er en anden så en anden sag ... 

 Thx


jeg synes virkelig den her er godt skrevet hvis du er ulv 😄

 

15-05-2020 15:24 #158

@ploven


Jeg vandre med hunden, og valgte at forsøge at få styr på lidt af de forkortelser der bruges i spillet. 

Je stødte på scum baiting, tror sku det er det du laver på mig. 

 

Knægten er strøget ud med en ven og sagde jeg bare kunne samle kurven, jeg sagde jeg kun var hjælper, så jeg har tid, dog fra telefon mens jeg går (vi går normalt langt) 


De bedste svar fåes nok nu, før jeg har mødt for mange steder der sælger et par øl.. :-D og så kan jeg heller ikke læse så meget baglæns. 


Jeg svarer lige fra hjertet, kan starte med at sige jeg ikke er stolt af slutningen på min dag1, synes egentlig jeg startede ok, men jeg skulle have holdt mig fra seerlarm og at falde i søvn. 


Der med ikke sagt jeg er en løgnhals. (men måske prøver jeg spillet af på min egen mærkelige måde)


Går ud fra vi er enige om dit peek ikke er korrekt, skulle det være det peek du havde fået, har jeg overset noget om at peek kan være forkerte i reglerne

 


Men er også klar i aften

15-05-2020 15:33 #159

Hvis Arnold Schwarzenegger som terminatoren sparkede min dør ind og sigtede på mig med et maskingevær og sagde "HVILKEN ROLLE HAR JENSEN, HVIS DU SVARER FORKERT SKYDER JEG DIG PÅ STEDET!", så ville svare villager.

Jeg synes faktisk hans posts i går er overvejende villagery når jeg læser dem igen.

15-05-2020 15:41 #160
grovfil skrev:

@ploven

 

Jeg vandre med hunden, og valgte at forsøge at få styr på lidt af de forkortelser der bruges i spillet. 

Je stødte på scum baiting, tror sku det er det du laver på mig. 

 

Knægten er strøget ud med en ven og sagde jeg bare kunne samle kurven, jeg sagde jeg kun var hjælper, så jeg har tid, dog fra telefon mens jeg går (vi går normalt langt) 

 

De bedste svar fåes nok nu, før jeg har mødt for mange steder der sælger et par øl.. :-D og så kan jeg heller ikke læse så meget baglæns. 

 

Jeg svarer lige fra hjertet, kan starte med at sige jeg ikke er stolt af slutningen på min dag1, synes egentlig jeg startede ok, men jeg skulle have holdt mig fra seerlarm og at falde i søvn. 

 

Der med ikke sagt jeg er en løgnhals. (men måske prøver jeg spillet af på min egen mærkelige måde)

 

Går ud fra vi er enige om dit peek ikke er korrekt, skulle det være det peek du havde fået, har jeg overset noget om at peek kan være forkerte i reglerne

 

 

Men er også klar i aften




Jeg ved ikke engang hvad Scum baiting er😁😁

Hvis jeg nu lyver om mit peek, hvad siger det så om min rolle?
15-05-2020 15:42 #161

Sorry Baarup! - Den tager jeg gerne semi på min kappe :(

 

Det er et ret nolleren NK. Heldigvis havde Alex ikke en PR, men havde sgu set lidt frem til at læse ham, da hans eod virkede sygt off.

 

Jeg er måske biased, men jeg mener ikke nødvendigvis, at dem som stemte Baarup igår ser skidt ud. Han virkde til at have givet op. Jeg vurderede han enten var ulv 80% eller vanilla 20% - så selv hvis han ikke var ulv, ville jeg langt hellere blive på ham fremfor at CFDe en mulig PR.

 

Hvis ulvene har læst spillet, som jeg tror, altså at Baarup ikke havde en PR, så vil det altid være i deres interesse, at få en anden lynchet.

Note to self: Hvem forsøger at "redde" Baarup og få en ny vogn op tæt på EOD.


Jeg kan godt se Jensen være LW, men så slog det mig, at han sikkert også laver det move i en anden rolle - hvilket isoleret set, er ret genialt. (det skal ikke diskuteres/spørges ind til)

Men al den snak om LW er ret forvirrende, da jeg mente LW var sygt provilla for os, da ulvene mister et NK hvis de rammer ulven. Men jeg havde, som Viggo, glemt at de får et vig.

Som jeg forstår setuppet, så skal ulvene NKer de mest oplagte PR/konsensus villas og peeke efter ulven. Det giver bare ingen mening, at Alex så bliver NKet imo. Men jeg kan faktisk godt lide det - selvom jeg hader det.

 

Altså hvis ulvene NKer LW, så er der jo ingen der dør, men ulvene får dobbelt op på NK den efterfølgende nat. DERFOR skal JK være obs på dette - altså at han ikke nødvendigvis reddede X. (Lidt ala Bodyguard rollen for et par spil tilbage).

Jeg går udfra at ulvene er tvunget til at lave NK i dette spil, og hvis de ikke er, så er det imo dybt godnat. Og så kommer jeg nok ikke til at lægge flere kræfter i spillet.

 

Jeg er først på søndag engang, da weekenden står på alkohol. Prøver at følge med fra mobil, og forsøger at undgå drunk posting :D

15-05-2020 15:44 #162
SurrenderAt20 skrev:

 

 Måske er lost en fortalelse, måske bare uheldigt ordvalg.

HVIS han er lost W, er det i aften han skal tages ud, inden de får et Vig kill. Så det er dumt at tænke ‘Han er måske lost wolf, nå ja ja vi ser hvordan de næste dage forløber”.


 

 Det her er jeg lynende uenig i.


 Det der med at gå på jagt efter specifikke ulve PRs holder ikke en meter og er uendeligt anti-village. Vi lyncher dem vi tror mest på er ulv, ikke efter hvem der måske, måske ikke er lost wolf.


Hvis så ulvene får et vig kill kan vi konkludere at de har fundet lost wolf og så er det relevant at kigge på potentielle signaler og whatnot.


Men det der med at sige man skal dræbe x på y tidspunkt i tilfælde af han er z er noget af det mest -EV man nogensinde kan gøre - og som jeg husker det var det samme argument jeg kom med i et spil hvor du var ulv, hvor du prøvede at greje Village over på at lynche nogen med marginalt mere ulve PR equity fremfor at tage mere eller mindre outede Jensen.

15-05-2020 15:50 #163
LasVal skrev:

Sorry Baarup! - Den tager jeg gerne semi på min kappe :(

 

Det er et ret nolleren NK. Heldigvis havde Alex ikke en PR, men havde sgu set lidt frem til at læse ham, da hans eod virkede sygt off.

 

Jeg er måske biased, men jeg mener ikke nødvendigvis, at dem som stemte Baarup igår ser skidt ud. Han virkde til at have givet op. Jeg vurderede han enten var ulv 80% eller vanilla 20% - så selv hvis han ikke var ulv, ville jeg langt hellere blive på ham fremfor at CFDe en mulig PR.

 

Hvis ulvene har læst spillet, som jeg tror, altså at Baarup ikke havde en PR, så vil det altid være i deres interesse, at få en anden lynchet.

Note to self: Hvem forsøger at "redde" Baarup og få en ny vogn op tæt på EOD.

 

Jeg kan godt se Jensen være LW, men så slog det mig, at han sikkert også laver det move i en anden rolle - hvilket isoleret set, er ret genialt. (det skal ikke diskuteres/spørges ind til)

Men al den snak om LW er ret forvirrende, da jeg mente LW var sygt provilla for os, da ulvene mister et NK hvis de rammer ulven. Men jeg havde, som Viggo, glemt at de får et vig.

Som jeg forstår setuppet, så skal ulvene NKer de mest oplagte PR/konsensus villas og peeke efter ulven. Det giver bare ingen mening, at Alex så bliver NKet imo. Men jeg kan faktisk godt lide det - selvom jeg hader det.

 

Altså hvis ulvene NKer LW, så er der jo ingen der dør, men ulvene får dobbelt op på NK den efterfølgende nat. DERFOR skal JK være obs på dette - altså at han ikke nødvendigvis reddede X. (Lidt ala Bodyguard rollen for et par spil tilbage).

Jeg går udfra at ulvene er tvunget til at lave NK i dette spil, og hvis de ikke er, så er det imo dybt godnat. Og så kommer jeg nok ikke til at lægge flere kræfter i spillet.

 

Jeg er først på søndag engang, da weekenden står på alkohol. Prøver at følge med fra mobil, og forsøger at undgå drunk posting :D

 Det er jeg uenig i. For det første er der, I hvert fald indtil det er åbenlyst han ikke claimer noget, en chance for at han er pr. Derudover er det virkelig ikke noget ulve tænker over. De får det nemmeste lynch i verden med en runaway wagon som vi ikke kan bruge til noget som helst konstruktivt arbejde. Det er langt mere værdifuldt end at lynche en med marginalt højere pr equity. Ulve kan ikke lide at tage chancer, enhver ulv vil hellere tage et nemt lynch på en vanillager end et tæt lynch hvor en ulv potentielt kan komme i fare.

15-05-2020 15:53 #164
Administrator

Lasval

15-05-2020 15:53 #165
Ploven13 skrev:


Jeg ved ikke engang hvad Scum baiting er

Det er jeg kommet rigtig meget i tvivl om.
Jeg hælder stadig til villa.

Jeg ser frem til du splitter mig ad ;-)
15-05-2020 15:59 #166

Viggorous skrev:

Hvis Arnold Schwarzenegger som terminatoren sparkede min dør ind og sigtede på mig med et maskingevær og sagde "HVILKEN ROLLE HAR JENSEN, HVIS DU SVARER FORKERT SKYDER JEG DIG PÅ STEDET!", så ville svare villager.


Jeg synes faktisk hans posts i går er overvejende villagery når jeg læser dem igen.




Jeg synes den post stinker af en begynder som mig skal svare, derfor overvejede jeg at ignorere den, men jeg ville stadig sige ulv, jeg er noget 70/30 på den, ikke sikker, men det føler jeg.
Du behøver ikke spørge hvorfor, det har jeg ikke noget godt svar til.


15-05-2020 16:01 #167

@Viggo

Du er godt nok uenig i meget i dette spil :P Det er interessant nok...

 

@BK

Håber du har tid søndag, for vil gerne lige snakke med dig. Jeg er i syv sind om du harden sygeste tunnel eller om du er ulv.

 

@Nilsson

Havde lige glemt dit spørgsmål, den må vi også lige tage søndag. Det korte svar er, at du er all over som du plejer, og så kunne jeg specielt godt lide dit take på BK. Jeg syntes ikke du spiller en dårlig D1. Ydermere så forstærker det mit villalean, at du ikke er så "selvsikker" på din D1. Som ulv forventer jeg klart, at du vil merge dit spil, som ham der har styr på det hele.

Men omvendt har jeg heller ikke set den form for usikkerhed omkring dit eget spil, som villa. Meh.

15-05-2020 16:04 #168

Og jeg finder det også besynderligt, at jeg "efterspørger" WOT fra rickrick, og han så laver WOT idag, selvom han ikke engang vidste hvad WOT var.

 

Det bliver dog helt interessant, da hans WOT er på en død villa. Kunne forstå hvis det var en død villa Toga (no offence Baarup), men at lave WOT på Baarup, giver ikke så meget mening imo. Den må alligevel have taget en del tid at lave.

 

Ved dog ikke hvad jeg skal syntes om det endnu, for har kun skimmet den. Jeg undrer mig bare over, at det er der man vil lægge tiden.

 

NU er jeg out.

15-05-2020 16:06 #169
grovfil skrev:


Jeg synes den post stinker af en begynder som mig skal svare, derfor overvejede jeg at ignorere den, men jeg ville stadig sige ulv, jeg er noget 70/30 på den, ikke sikker, men det føler jeg.
Du behøver ikke spørge hvorfor, det har jeg ikke noget godt svar til.


 

 Den her sætning er uber villagery imo. Tak grovfil!

 

Og nu er jeg for alvor ude. Ses.

15-05-2020 16:06 #170
LasVal skrev:

@Viggo

Du er godt nok uenig i meget i dette spil :P Det er interessant nok...

 

@BK

Håber du har tid søndag, for vil gerne lige snakke med dig. Jeg er i syv sind om du harden sygeste tunnel eller om du er ulv.

 

@Nilsson

Havde lige glemt dit spørgsmål, den må vi også lige tage søndag. Det korte svar er, at du er all over som du plejer, og så kunne jeg specielt godt lide dit take på BK. Jeg syntes ikke du spiller en dårlig D1. Ydermere så forstærker det mit villalean, at du ikke er så "selvsikker" på din D1. Som ulv forventer jeg klart, at du vil merge dit spil, som ham der har styr på det hele.

Men omvendt har jeg heller ikke set den form for usikkerhed omkring dit eget spil, som villa. Meh.

 

 Warum

15-05-2020 16:15 #171
LasVal skrev:

Og jeg finder det også besynderligt, at jeg "efterspørger" WOT fra rickrick, og han så laver WOT idag, selvom han ikke engang vidste hvad WOT var.

 

Det bliver dog helt interessant, da hans WOT er på en død villa. Kunne forstå hvis det var en død villa Toga (no offence Baarup), men at lave WOT på Baarup, giver ikke så meget mening imo. Den må alligevel have taget en del tid at lave.

 

Ved dog ikke hvad jeg skal syntes om det endnu, for har kun skimmet den. Jeg undrer mig bare over, at det er der man vil lægge tiden.

 

NU er jeg out.

 

Altså jeg poster som jeg har lyst til - desuden var der en, der var så flink at oversætte WOT.


I og med vi havde en kort D1 og ikke noget N0 peek, så var det nok minimalt, hvad vi kunne få af information efter NK, men i og med det gik så "nemt" med at få lynchet Baarup (på et tyndt grundlag), så synes jeg det kunne være interessant at se, hvem der startede med at pushe Baarup og hvem der bare fulgte efter i "slip strømmen".

 

Det er muligvis forkert læst, men i og med der var så meget ro på hele dagen og op mod lynch, så tænker jeg at ulvene nemt kunne gå utr. Derfor ligger Allu øverst på min villa liste … uden at jeg medtager dynamik med Baarup.

15-05-2020 17:07 #172
Viggorous skrev:

@nilsson

Eksempelvis:

"Og så Barups lazy wolf og grovfilens 100km/t. og Viggos ‘-for mit read er legit’ som også skar lidt i øjnene."

"Jensen er kravlet op igen, Viggo som sidevogn er ikke blevet grimmere for mig at se efter det pocket forsøg."

"Baarup har lavet n0 peek selvom det ik er der, og lyder somom han spewer nillson ulv pt."


Han laver også den der "ud i lyset" ting til dig og skriver "lidt dumt skrevet".

"den der hænger vasketøj op er super træls"

Der er en overdreven opmærksomhed på, i min optik, ligegyldige detaljer og formuleringer, men det synes jeg faktisk er villagery. Han er meget skeptisk og går til spillet på sin egen ret særlige måde, ligeglad med hvad der ellers sker.

Jeg kan godt se, hvad du mener med overdreven opmærksomhed på ligegyldige detaljer og formuleringer. Så på den måde er det pernittent - det har du ret. Om det er villagery eller ej er jeg lidt mere i tvivl om. Men når det kombineres med den fuldstændige bekymringsfrihed, der er i flere af de posts, han laver i dag, så begynder det at se godt ud. Det virker til, at han er ligeglad med, hvad han poster og hvordan det opfattes. Jeg kan tælle misforståelser i #56, #64, #100 samt i #127 + #128 + #129. Og imponerende nok ser ingen af dem forcerede ud. 

15-05-2020 17:08 #173
Viggorous skrev:

 

 Det her er jeg lynende uenig i.

 

 Det der med at gå på jagt efter specifikke ulve PRs holder ikke en meter og er uendeligt anti-village. Vi lyncher dem vi tror mest på er ulv, ikke efter hvem der måske, måske ikke er lost wolf.

 

Hvis så ulvene får et vig kill kan vi konkludere at de har fundet lost wolf og så er det relevant at kigge på potentielle signaler og whatnot.

 

Men det der med at sige man skal dræbe x på y tidspunkt i tilfælde af han er z er noget af det mest -EV man nogensinde kan gøre - og som jeg husker det var det samme argument jeg kom med i et spil hvor du var ulv, hvor du prøvede at greje Village over på at lynche nogen med marginalt mere ulve PR equity fremfor at tage mere eller mindre outede Jensen.

 Ehm hvad?


Viggo, hvis vi havde en meget mere likely ulv stående på skafottet, så har du ret, men det er jo ikke tilfældet. HVIS han vurderes mest likely ulv KOMBINERET med hvad det er for en rolle han vurderes af være (Lost), så skal det være idag vi lyncher ham. 

Personligt håber jeg der kommer en mere likely ulv op, for Jensen er my man, men jeg får ikke selv tid til at finde ham idag tror jeg - og derfor bliver Jensen en +EV stemme tror jeg. 

Til gengæld er din besked til Lasval er god. 

@Lasval det er da mest likely sent på dagen da baarup mere eller mindre har resigneret at ulvene bare kalder det en dag, end at de gør sig umage i hverken den ene eller anden retning. Hvis noget tror jeg mere på din ide ift hvad der foregik i de tidlige timer om dagen lige efter rand, end de sidste timer. Dér forstår jeg ideen om at man går efter at nakke nogen som dig selv fx, der fra et ulve POV risikerer at cleare sig selv som villa som dagene skrider frem. 

Jeg synes Rick virker Nice idag :-)! 

 

15-05-2020 17:12 #174

@Nillson Jeg vil da gerne have dit villa stempel men jeg er altså ikke ligeglad med hvad jeg poster. :-)

15-05-2020 17:13 #175
LasVal skrev:


@Nilsson

Havde lige glemt dit spørgsmål, den må vi også lige tage søndag. Det korte svar er, at du er all over som du plejer, og så kunne jeg specielt godt lide dit take på BK. Jeg syntes ikke du spiller en dårlig D1. Ydermere så forstærker det mit villalean, at du ikke er så "selvsikker" på din D1. Som ulv forventer jeg klart, at du vil merge dit spil, som ham der har styr på det hele.

Men omvendt har jeg heller ikke set den form for usikkerhed omkring dit eget spil, som villa. Meh.

Det er faktisk meget sjovt, at det er lige den interaktion, du godt kan lide. For det var primært min interaktion med Viggo omkring BK, som jeg selv havde opfattet som ulvet, hvis jeg havde været i dit sted.  

15-05-2020 17:14 #176

Det med Rick var ik et peek btw, bare et friskt pust :-)

15-05-2020 17:14 #177
SurrenderAt20 skrev:

@Nillson Jeg vil da gerne have dit villa stempel men jeg er altså ikke ligeglad med hvad jeg poster. :-)

Måske ikke med hvad du poster. Men du har næppe gjort dig mange tanker om, hvordan vi skal opfatte det du skriver. Og det kan jeg godt lide.

15-05-2020 17:17 #178

Nå, men I’ll take it så. 


15-05-2020 17:18 #179

Jeg skal klippes, håber at få tid ved computeren senere. 

15-05-2020 17:19 #180
SurrenderAt20 skrev:

 Ehm hvad?

 

Viggo, hvis vi havde en meget mere likely ulv stående på skafottet, så har du ret, men det er jo ikke tilfældet. HVIS han vurderes mest likely ulv KOMBINERET med hvad det er for en rolle han vurderes af være (Lost), så skal det være idag vi lyncher ham. 

Personligt håber jeg der kommer en mere likely ulv op, for Jensen er my man, men jeg får ikke selv tid til at finde ham idag tror jeg - og derfor bliver Jensen en +EV stemme tror jeg. 

Til gengæld er din besked til Lasval er god. 

@Lasval det er da mest likely sent på dagen da baarup mere eller mindre har resigneret at ulvene bare kalder det en dag, end at de gør sig umage i hverken den ene eller anden retning. Hvis noget tror jeg mere på din ide ift hvad der foregik i de tidlige timer om dagen lige efter rand, end de sidste timer. Dér forstår jeg ideen om at man går efter at nakke nogen som dig selv fx, der fra et ulve POV risikerer at cleare sig selv som villa som dagene skrider frem. 

Jeg synes Rick virker Nice idag :-)! 

 

 

 Vi lyncher den der er mest likely ulv.

Jeg giver intet for lost wolf equity i et spil hvor ingen ulv er flippet, alle har nøjagtig lige meget. Så fred være med at man vil lynche Jensen fordi man tror han er ulv, men det er en fejltagelse at basere det på et angiveligt signal imo

15-05-2020 17:20 #181

 

Nilsson hvad er dit read på lasval?
15-05-2020 17:23 #182
Viggorous skrev:

 

Nilsson hvad er dit read på lasval?

Jeg er ikke imponeret. Synes det er underligt, at han læser mig villa på baggrund af mit take på BK. 

15-05-2020 17:28 #183

Og at han så dukker og melder, at han er AFK indtil søndag med en WOT, der nærmest kun er mekaniske tanker ser også skidt ud imo. Særligt når det kommer oven på i går. Hvis jeg var villa i hans sted havde jeg nok brugt min sparsomme tid på at give nogle substantielle tanker om spillet i stedet for.

15-05-2020 17:48 #184
Viggorous skrev:


Hvilke af Jensens indlæg er villagery? 

15-05-2020 17:49 #185

Jeg er meget enig med dig.

Synes også det er lidt tyndt det han skriver om BK i dag, at han er i syv sind om han tunneler som villa eller er ulv. Han tager ingen stilling til hvad, der virker mest realistisk i hans optik blot at det er 2 mulige scenarier. Det er lidt det samme med den til mig "du er godt nok meget uenig i dette spil. Det er interessant...". Hvis det er interessant må man vel have en holdning til hvad det kan betyde, men igen bliver det sådan lidt snak for snakkens skyld.

Og går man så tilbage til i går og hans bk indstilling igen laver han blandt andet sådan en post her:

" @BK



Fornemmer jeg du er flippet på mig? Du stemmer den samme som mig nu...



No way du som villa, går fra at vil stemme mig som din topulv, til at sponge mig!"

Men igen bliver det ved snakken, det er ikke noget han forholder sig yderligere til, og i dag er han så tilbage ved ikke at vide hvad han skal stille op med bk.

15-05-2020 17:53 #186
Nilsson skrev:

Hvilke af Jensens indlæg er villagery? 

 

 Det er mest den kontante tone og indstilling jeg synes er villagery. Han har sine meninger, og han går også imod flowet når han går lidt efter dig, selvom det ikke var meget, og han har også nogle posts om at han er skeptisk vedrørende vognen på Baarup som jeg synes er villagery. Jeg får fornemmelsen af at han prøver at bevæge sig fremad i spillet i hans posts, I stedet for bare at snakke i ring eller skrive om ting, han intet opnår ved at skrive om. Det er dog ikke verdens stærkeste read, og han har nogle ting jeg ikke kan lide, eksempelvis da han sætter lasval i et "ligegyldigt i dag" tier på hans read liste, den vil jeg gerne have forklaret. 

15-05-2020 17:57 #187
Viggorous skrev:

Det er lidt det samme med den til mig "du er godt nok meget uenig i dette spil. Det er interessant...". Hvis det er interessant må man vel have en holdning til hvad det kan betyde, men igen bliver det sådan lidt snak for snakkens skyld.

 Han har også den her til BK igår: "Så du vil ikke have, jeg har dig som over rand til villa? Spændende..."


Det er passivt-aggressivt på en måde, jeg ikke er sikker på, jeg har set før. 

 

15-05-2020 17:59 #188

Nu sidder jeg lige og skimter Jensens dag 1 i det mishmash hvor han var ulv, og jeg vil sige at han godt til tider kan virke til at have gode holdninger i det spil, men han er primært meget "hyggelig". Masser af smileys, fluff og spas, og de reads han laver er lange og snørklede, og det er flere af hans andre posts faktisk også. Det kan jeg ikke umiddelbart genkende jer.

15-05-2020 18:00 #189
Viggorous skrev:

Nu sidder jeg lige og skimter Jensens dag 1 i det mishmash hvor han var ulv, og jeg vil sige at han godt til tider kan virke til at have gode holdninger i det spil, men han er primært meget "hyggelig". Masser af smileys, fluff og spas, og de reads han laver er lange og snørklede, og det er flere af hans andre posts faktisk også. Det kan jeg ikke umiddelbart genkende jer.

Læs evt. gimmick-spillet (Niels Bohr). Der er mere end tone til forskel fra det her spil - også bare på D1.

15-05-2020 18:03 #190
Nilsson skrev:

 Han har også den her til BK igår: "Så du vil ikke have, jeg har dig som over rand til villa? Spændende..."


Det er passivt-aggressivt på en måde, jeg ikke er sikker på, jeg har set før. 

 

Den her i samme stil: "Så du tror simpelthen det er en case jeg er ved at lave? lulz."

15-05-2020 18:04 #191
Nilsson skrev:

Læs evt. gimmick-spillet (Niels Bohr). Der er mere end tone til forskel fra det her spil - også bare på D1.

 

 Synes det er begrænset hvor meget man kan bruge et gimmick spil til når det kommer til sammenligning. Hvis du også hentyder til hvor stor effort han lægger i spillet fik jeg i sign up tråden indtryk af at han ikke ville spille på højtryk dette spil. 

15-05-2020 18:04 #192
Nilsson skrev:

Den her i samme stil: "Så du tror simpelthen det er en case jeg er ved at lave? lulz."

 

 Den bed jeg også lige mærke i da jeg læste igennem. 

15-05-2020 18:06 #193
Viggorous skrev:

 

 Synes det er begrænset hvor meget man kan bruge et gimmick spil til når det kommer til sammenligning. Hvis du også hentyder til hvor stor effort han lægger i spillet fik jeg i sign up tråden indtryk af at han ikke ville spille på højtryk dette spil. 

 Jeg tror ikke, der vil være den store forskel i spillestil for en spiller som Jensen. For dig, ja. Men ikke for ham.

15-05-2020 18:09 #194

...når det er sagt, så synes jeg hans to bedste post i spillet har været de to i dag, hvilket er lidt irriterende. 

15-05-2020 18:29 #195
LasVal skrev:


Det er et ret nolleren NK. Heldigvis havde Alex ikke en PR, men havde sgu set lidt frem til at læse ham, da hans eod virkede sygt off.

 


Jeg går udfra at ulvene er tvunget til at lave NK i dette spil, og hvis de ikke er, så er det imo dybt godnat. Og så kommer jeg nok ikke til at lægge flere kræfter i spillet.

 

Jeg er først på søndag engang, da weekenden står på alkohol. Prøver at følge med fra mobil, og forsøger at undgå drunk posting :D

 Hvad er der nolleren ved det? forstår ikke din tankegang. du siger at hans eod virkede sygt off. kan vel næsten ikke være et bedre NK for dig så?

 

Ulvene er ikke tvunget til at lave NK af en eller anden grund. men altså nu har de jo lavet et NK så er vel ligegyldigt

 

du må meget gerne svare før søndag tak :)

 

Jeg undre mig desuden over hvorfor du skriver du vil Mason med surrender idag for at starte idag med ikke at skrive til ham og istedet ligge op til nu at ville tale med BK

 

15-05-2020 18:33 #196
rickrick skrev:

 

Altså hvis du nu læser hele min dag, så gør jeg mig tidligt tanker om, at det er "for nemt" = vi har en villager på krogen og jeg hepper på plovens CFD

 

Når nu Baarup flipper vanilla villager, så er det måske ikke så skidt endda ... vi har stadig vores power roles i live.

Jeg kan ikke læse, at du fandt lynchet af for nemt før du skriver 'go' til Plovens CFD. Hvor gør du det? Jeg kan kun se, at du er med på - blandt andre - at lynche Baarup på BK's opfordring 20.44. Og bare ftr, så har vi faktisk været ret skarpe til at lynche ulve de første dage i de sidste mange spil.

15-05-2020 18:38 #197

ftr så synes jeg ikke det er ulvet at skifte væk fra baarup til sidst som viggo gjorde f.eks. kunne sagtens selv have fundet på det hvis jeg havde været der og ikke havde haft et meget stærkt ulveread på ham. synes tilgengæld heller ikke det er ulvet at have stemt baarup for obv reasons ;)

15-05-2020 18:40 #198
Nilsson skrev:

Den her i samme stil: "Så du tror simpelthen det er en case jeg er ved at lave? lulz."

 

 

som jeg har det i hovedet var det mere opfølgningen efter der ikke gav mening ift hvad jeg skrev. men må jeg lige tjekke
15-05-2020 18:42 #199
Allundberg skrev:

ftr så synes jeg ikke det er ulvet at skifte væk fra baarup til sidst som viggo gjorde f.eks. kunne sagtens selv have fundet på det hvis jeg havde været der og ikke havde haft et meget stærkt ulveread på ham. synes tilgengæld heller ikke det er ulvet at have stemt baarup for obv reasons ;)




Jeg er nysgerrig på hvad det åbenlyse ulveread kom af?
Og endnu mere, obv reasons, hvad er de?
Jeg så den ikke..
15-05-2020 18:43 #200

ye har lige tjekket. anden del af den post med 

 

og den underlige for mig var 247. jeg skriver om noget og han svarer komplet i øst og vest

15-05-2020 18:43 #201

szgt den åbner en banner og poster før jeg skriver færdig.

15-05-2020 18:44 #202

"Jeg finder det bare bemærkelsesværdigt, at han ikke nævner grovfil i sine initiale reads, når han starter indlægget med at havde forholdt sig til ham."

det her er den interessante del af post 236 imo og ikke det med " så du tror det er en case....."

 

15-05-2020 18:47 #203
grovfil skrev:

Jeg er nysgerrig på hvad det åbenlyse ulveread kom af?
Og endnu mere, obv reasons, hvad er de?
Jeg så den ikke..

 

 

har ikke sagt det er et åbentlyst ulveread. men mit read kom af hans fokus. han prøvede ikke på nogen måde at finde ulve og han havde nul aggresion. meget atypisk hans villa spil.

de obv reasons jeg hentyder til tilslut er at jeg stemte ham og læste ham ulvet. så går udfra at de fleste med histroik på ham ville læse det på samme måde :)
15-05-2020 18:50 #204

anyways tid til nogle bajere :) 

 

@LasVal

 

vær sød at svare på post 195 inden imorgen :D

15-05-2020 19:44 #205
rickrick skrev:

 

Altså jeg synes det er super super tyndt med reads på nuværende tidspunkt …

 

Jeg er sådan ca. her:

 

Villa'ish

Allundberg - synes han har en careless tone D1 og desuden holder jeg fast i, at jeg synes det er alt for aggressivt at pushe Baarup så hårdt som ulv ud af det blå

LasVal - generelt villa'ish og bemærkede #291. Synes tonen virker reel og LasVal har I andre spil reageret mere voldsomt på sådanne ting som villa.

Ploven - svært ved at sige hvad præcist, men skal samtidig også sige, at jeg er røvdårlig til at læse ham

Viggo - kan ikke lige huske, hvorfor jeg havde ham deroppe

 

Neutral

Jensen - sikkert ultra tyndt, men han fik skrevet en del af det jeg selv sad og tænkte i går, men den der "lost" post trickerede også mig!

BK - fin villa'ish tone, men sådan tror jeg han kan spille både som v og w

Nilsson - fin villa'ish tone i dag (du lå længere nede i går), men ligesom med BK tror jeg du kan spille sådan både som v og w

Grovfil - tonen virker til tider overdreven n00b'ish

 

Mest ulvet baseret på hvem jeg havde været villig til at CFD, hvis ploven havde valgt "rigtigt"

Spefan

Surrender

 

Og når det er sagt, så synes jeg i den grad vi er i den tynde tynde del af spillet … at vi sidder her og gætter ud fra, hvordan X eller Y har spillet som ulv i spil Z eller W tror jeg sjældent er de vise sten.

På mig virker den her readliste lidt som en spiller, der har leget lidt med nogle forskellige navne og så kastet dem tilfældigt ind i en post. Det er nærmest kun readet på Allund, jeg kan forstå tankegangen bagved. Det på Lasval kan også give mening + det er villagery at gå imod den stemning, der er omkring lasval i tråden.

For mig giver det ingen mening, at Ploven nævnes deroppe. Rickrick skriver i samme sætning, at han er 'røvdårlig' til at læse Ploven så hvordan kan man læse ham villa? Ser flere der gør det - også villas - så det er næppe specielt ulvet, men stadig underligt. Viggo er gået fra neutral i går til villa i dag - uden han kan huske hvorfor. Virker spøjst. 

Reads på mig/BK virker lidt som fyld, mens Grovfil er blevet nedgraderet fra villa til neutral fra i går til idag - igen uden argumenter. 

Og så er der readet på surrender, som ikke giver mening ift. hvad han skriver i sin lange post om Baarup. Her kommenterer rickrick to gange på ham: 

1) "#416: Surrender forstår ikke Baarups spil (virker reelt på mig, villa point!)"
2) "#435: Surrender spørger hvordan Baarup har talt indlæg op i #431 (virker lidt forceret fra Surrender, men har svært ved at se, hvorfor man skulle pushe så hårdt her som ulv)"

Generelt set så synes jeg ikke, at posten hænger logisk sammen. Der er usammenhæng mellem tidligere posts og de aktuelle reads + der mangler argumentation for progressionen i de forskellige reads. 

@rickrick


1) Hvad har Viggo gjort fra i går til i dag, der retfærdiggør, at han er villa nu? 
2) Hvorfor er Grovfil ikke længere villa men blot neutral? 
3) Hvordan kan du synes, at surrender er en af de to, der er mest ulvet, når du skriver, hvad du gør i din post om Baarup? Jeg har læst din forklaring om, at du (måske) ikke har lagt til surrenders posts - men det er jo ikke rigtigt jf. ovenstående. 

15-05-2020 19:50 #206

Jeg bad om en kort dag, den kom ikke, det er jeg glad for nu.
Det er lidt privat der er gået skævt, jeg kan ikke følge med i aften, jeg glemmer alt om spil for nu, ses i morgen.
Der skal ikke tages lettere på mig, jeg har bare lige behov for at melde mig ud.

Læser op fra morgenstunden.

15-05-2020 19:51 #207

Det er helt fint. Der kommer næppe til at være specielt mange i tråden alligevel.

15-05-2020 19:51 #208

Jeg begynder at tro på at Nilsson er ulv.

15-05-2020 19:53 #209
Ploven13 skrev:

Jeg begynder at tro på at Nilsson er ulv.

Fedt nok. 

15-05-2020 19:59 #210
Nilsson skrev:

Fedt nok. 




Har du egentlig fået nogen form for heat i de sidste mange spil?
15-05-2020 20:00 #211
Ploven13 skrev:

Har du egentlig fået nogen form for heat i de sidste mange spil?

 Det er vist yderst begrænset.

 

15-05-2020 20:04 #212
Nilsson skrev:

 Det er vist yderst begrænset.


 




Jeg føler lidt du prøver at bryde posts ned som ikke er synderlig interessante. Dine pointer og spørgsmål plejer at være mere relevante og skarpe.
15-05-2020 20:05 #213
Ploven13 skrev:

Jeg føler lidt du prøver at bryde posts ned som ikke er synderlig interessante. Dine pointer og spørgsmål plejer at være mere relevante og skarpe.

Måske har jeg mistet mit touch. Hvad tænker du specifikt på?  

 

15-05-2020 20:05 #214
grovfil skrev:

Jeg bad om en kort dag, den kom ikke, det er jeg glad for nu.
Det er lidt privat der er gået skævt, jeg kan ikke følge med i aften, jeg glemmer alt om spil for nu, ses i morgen.
Der skal ikke tages lettere på mig, jeg har bare lige behov for at melde mig ud.

Læser op fra morgenstunden.

 Ærgerligt med det peek der er på dig, læg gerne en stemme og evt et par tanker om folk hvis du får tid. God aften og fint spillet! 

 

15-05-2020 20:06 #215

Grovfil er peeket ulv btw? 

15-05-2020 20:13 #216
Nilsson skrev:

Måske har jeg mistet mit touch. Hvad tænker du specifikt på?  


 




Tag nu Rickricks post. Hvad tænkte du da du læste den. Tænkte du den var villaish, neutral eller ulvet? Hvis Rickrick ikke besvare dine spørgsmål synes du så det er ulvet og hvad hvis han ikke kan redegøre for de ting du spørger ham om?
Når jeg læser den så synes jeg formuleringerne er insane villaish. Jeg føler ikke dine spørgsmål har til andet formål end at få ham til at fremstå ulvet.
15-05-2020 20:18 #217

Jeg har fået adgang til computeren, begge børn sover. Omvendt sker der ikke en skid herinde, så jeg tager et spil lol i stedet :-) Skriv hvis der er noget jeg kan kigge på om en tyve minutters tid!

15-05-2020 20:18 #218

@Ploven synes du vi skal lynche Grovfil idag?


15-05-2020 20:19 #219
Ploven13 skrev:
Tag nu Rickricks post. Hvad tænkte du da du læste den. Tænkte du den var villaish, neutral eller ulvet? Hvis Rickrick ikke besvare dine spørgsmål synes du så det er ulvet og hvad hvis han ikke kan redegøre for de ting du spørger ham om?
Når jeg læser den så synes jeg formuleringerne er insane villaish. Jeg føler ikke dine spørgsmål har til andet formål end at få ham til at fremstå ulvet.

Jeg synes tonen overordnet er villagery. Men derfor hænger posten alligevel ikke logisk sammen. Det kan også være villagery. Men det er svært for mig at vurdere uden svar - og jeg synes usammenhængen kræver mere information. De har intet underliggende formål anden end at skabe interaktion. 

15-05-2020 20:33 #220
Nilsson skrev:

Jeg synes tonen overordnet er villagery. Men derfor hænger posten alligevel ikke logisk sammen. Det kan også være villagery. Men det er svært for mig at vurdere uden svar - og jeg synes usammenhængen kræver mere information. De har intet underliggende formål anden end at skabe interaktion. 




Dine formuleringer er negativt ladet og vil få andre i spillet til at se Rickricks post i et negativt lys.
15-05-2020 20:41 #221
Ploven13 skrev:
Dine formuleringer er negativt ladet og vil få andre i spillet til at se Rickricks post i et negativt lys.

Jeg skulle muligvis ha' inkluderet, at tonen generelt er fin (jeg finder den ikke insanely villagery). Men jeg står ved, at jeg synes posten er usammenhængende, og det er som udgangspunkt ulvet. Derfor stillede jeg spørgsmålene. Det er rimelig straightforward.

15-05-2020 20:45 #222

Hvor er du selv i spillet?

15-05-2020 20:46 #223

Jeg synes han er selvstændig, udviser paranoia og har nogle formuleringer på fx Viggo readed som er crazy at lave som ulv uden Meta.

15-05-2020 20:49 #224

Jeg føler mig ret overbevist om at Bridge, Rickrick og Viggo er villas.

15-05-2020 20:49 #225
Ploven13 skrev:

Jeg synes han er selvstændig, udviser paranoia og har nogle formuleringer på fx Viggo readed som er crazy at lave som ulv uden Meta.

Selvstændig. Han lader fuldstændig dig om at styre CFD. Og tager ikke selv action før 21.59, selvom han har ment længe, at det var et dårligt lynch (ifølge ham selv). Det er ikke just selvstændighed for mig at se. Jeg er også uenig i formuleringerne fwiw. Igen fyld som han ikke behøver at stå på mål for.

15-05-2020 20:55 #226

Hvis Jensens post ikke havde været der, så ville sige at Spefan var min topulv. Jeg flip flopper rigtigt meget på at ville lynche Jensen og ikke ville. Synes ikke han har så dårlig en dag som du gør det til. Sammenlignet med sidste spil jo, men sammenlignet med hans normale Villaspil nej.

15-05-2020 21:01 #227

Jeg tror Surrender er villa men er tyndt. Allund er mindre ulv end da jeg stod op i morges. LasVal imponere mig ikke i dette spil, men tror han er villa. Nilsson, Grovfil og Spefan/Jensen for glory.

15-05-2020 21:02 #228
Ploven13 skrev:

Jeg tror Surrender er villa men er tyndt. Allund er mindre ulv end da jeg stod op i morges. LasVal imponere mig ikke i dette spil, men tror han er villa. Nilsson, Grovfil og Spefan/Jensen for glory.

Hvorfor tror du grovfil er ulv? 

 

15-05-2020 21:06 #229

Er jeg på Mute?

 

Når Ploven og Nillson har målt færdigt her så slår det mig at vi er på D2 af et line up med PRs på begge sider af bordet, og alligevel har vi kun 200 posts i dag.


Er Spefan/Jensen/Grovfil V/V/V og de chiller? Er der to ulve imellem de tre og de føler sig i tovene med et Grovfil afk?


Jeg synes der er bemærkelsesværdigt stille i dag under alle omstændigheder.

15-05-2020 21:06 #230
Ploven13 skrev:

Hvis Jensens post ikke havde været der, så ville sige at Spefan var min topulv. Jeg flip flopper rigtigt meget på at ville lynche Jensen og ikke ville. Synes ikke han har så dårlig en dag som du gør det til. Sammenlignet med sidste spil jo, men sammenlignet med hans normale Villaspil nej.

Man må formode, at man udvikler sig i takt med, at erfaringen stiger. Synes det er fair nok at sammenligne med det senest spillede spil og vurdere ud fra det - hvis forudsætningerne nogenlunde har været de samme. Når det er sagt, så føler jeg, at hans respons i dag har været oprigtig, så tvivler ret stærkt på, at han er LW.

15-05-2020 21:07 #231
Nilsson skrev:

Jeg synes tonen overordnet er villagery. Men derfor hænger posten alligevel ikke logisk sammen. Det kan også være villagery. Men det er svært for mig at vurdere uden svar - og jeg synes usammenhængen kræver mere information. De har intet underliggende formål anden end at skabe interaktion. 

 

 Hvad er det der ikke hænger logisk sammen, synes du?


Og hvorfor er det ulvet at det ikke hænger logisk sammen, det er ret almindeligt at det Villagers poster ikke hænger sammen, mens ulve godt kan være påpasselig med at poste noget der ikke giver logisk mening.

15-05-2020 21:08 #232
Viggorous skrev:

 

 Hvad er det der ikke hænger logisk sammen, synes du?

 

Og hvorfor er det ulvet at det ikke hænger logisk sammen, det er ret almindeligt at det Villagers poster ikke hænger sammen, mens ulve godt kan være påpasselig med at poste noget der ikke giver logisk mening.

Det er jeg med på. Men det er alligevel bemærkelsesmæssigt meget, der er off. Reads på dig + grovfil har progresseret uden det er adresseret. Og tankerne omkring surrender i den store post om baarup afspejler sig på ingen måde i sit read af surrender.

15-05-2020 21:09 #233
SurrenderAt20 skrev:

Er jeg på Mute?

 

Når Ploven og Nillson har målt færdigt her så slår det mig at vi er på D2 af et line up med PRs på begge sider af bordet, og alligevel har vi kun 200 posts i dag.


Er Spefan/Jensen/Grovfil V/V/V og de chiller? Er der to ulve imellem de tre og de føler sig i tovene med et Grovfil afk?

 

Jeg synes der er bemærkelsesværdigt stille i dag under alle omstændigheder.

 Vi har lang weekend. 

15-05-2020 21:10 #234
SurrenderAt20 skrev:

Er jeg på Mute?

 

Når Ploven og Nillson har målt færdigt her så slår det mig at vi er på D2 af et line up med PRs på begge sider af bordet, og alligevel har vi kun 200 posts i dag.


Er Spefan/Jensen/Grovfil V/V/V og de chiller? Er der to ulve imellem de tre og de føler sig i tovene med et Grovfil afk?

 

Jeg synes der er bemærkelsesværdigt stille i dag under alle omstændigheder.

 LOL


 

 

15-05-2020 21:11 #235

bemærkelsesværdigt + hans read på

15-05-2020 21:13 #236

... I så fald 'As you were!'
 

15-05-2020 21:13 #237
Nilsson skrev:

Det er jeg med på. Men det er alligevel bemærkelsesmæssigt meget, der er off. Reads på dig + grovfil har progresseret uden det er adresseret. Og tankerne omkring surrender i den store post om baarup afspejler sig på ingen måde i sit read af surrender.

 

 Hvad får en ulv ved at flytte mig som neutral til villagery hvis ikke han giver en god grund for udviklingen i readet? Havde han en grund kunne man sige det var et forsøg på at få det til at ligne villagery progression. Jeg synes faktisk det er decideret villagery, en ulv ville finde på en grund imo.

15-05-2020 21:15 #238
Viggorous skrev:

 

 Hvad får en ulv ved at flytte mig som neutral til villagery hvis ikke han giver en god grund for udviklingen i readet? Havde han en grund kunne man sige det var et forsøg på at få det til at ligne villagery progression. Jeg synes faktisk det er decideret villagery, en ulv ville finde på en grund imo.

Spørgsmålet er om han selv er opmærksom på det. Det er det, jeg skriver. For mig ligner det, at han blot har fyret nogle navne ind semi-tilfældigt. Det virker ikke som om, at det er reelle reads, som er baseret på substans.  

15-05-2020 21:20 #239

Og så er det fint nok, at villagers er tilbøjelige til at være lidt mere random i deres reads - mens ulve holder mere styr på deres tanker og sørger for, at der er sammenhæng. Men derfor bør der stadig være en naturlig progression, som man kan redegøre bare en lille smule for.

15-05-2020 21:31 #240
Nilsson skrev:

Og så er det fint nok, at villagers er tilbøjelige til at være lidt mere random i deres reads - mens ulve holder mere styr på deres tanker og sørger for, at der er sammenhæng. Men derfor bør der stadig være en naturlig progression, som man kan redegøre bare en lille smule for.

 

 Hvem siger han ikke kan redegøre bare en lille smule for nogle af dem?


Du rejser en kritik af hans read liste fordi du synes hans read virker lidt tilfældige/hevet ud af røven, så vidt jeg kan se.


  Men nu går det på at han ikke kan forklare sin progression selvom han reelt ikke har haft en chance for at svare på de spørgsmål du stiller ham.


Det er langt fra alle der, når de laver en read liste, sammenfatter det med tidligere read lister som for at have en rød tråd. Jeg synes ikke du kan retfærdiggøre det read før han har haft en chance for at svare på de spørgsmål du har til hans progression.

15-05-2020 21:34 #241
Viggorous skrev:

 

 Hvem siger han ikke kan redegøre bare en lille smule for nogle af dem?

 

Du rejser en kritik af hans read liste fordi du synes hans read virker lidt tilfældige/hevet ud af røven, så vidt jeg kan se.


  Men nu går det på at han ikke kan forklare sin progression selvom han reelt ikke har haft en chance for at svare på de spørgsmål du stiller ham.

Forkert. Jeg har intet konkluderet endnu. Det sidste var en generel betragtning til dig. Selvfølgelig skal rickrick have lov til at svare på spørgsmålene - som var det, der startede hele min interaktion med Ploven. At Ploven mente mine spørgsmål kun var til for at få rickrick til at fremstå ulvet.

15-05-2020 21:36 #242

Vi bør måske stoppe nu. Så vi ikke skræmmer alle væk og giver Surrender mindreværdskomplekser..

15-05-2020 21:40 #243
Nilsson skrev:

Hvorfor tror du grovfil er ulv?  

Lol, jeg sejler. Sorry.

 

15-05-2020 21:46 #244

Det gode ved hele den her misere er, at Viggo nok er villa. 

15-05-2020 21:48 #245

Siger heller ikke du har konkluderet noget, blot at jeg synes du angriber ham fra en suspekt vinkel, en agenda nærmest, i stedet for at gå til ham med en åben tilgang.

15-05-2020 21:51 #246

Jeg er næsten så meget på bølgelængde med Ploven at det bekymrer mig, men også kun næsten :-D.

15-05-2020 21:51 #247
Viggorous skrev:

Siger heller ikke du har konkluderet noget, blot at jeg synes du angriber ham fra en suspekt vinkel, en agenda nærmest, i stedet for at gå til ham med en åben tilgang.

Min tilgang - eller agenda om du vil - til ham har ikke ændret sig siden, jeg stillede ham spørgsmålene. Jeg er præcis samme sted. Siden har jeg blot forsøgt at forklare Ploven og dernæst dig grundlaget for at stille spørgsmålene. 

15-05-2020 21:51 #248

Vil dog gerne høre hvorfor du tror lasval er villager, Ploven?

15-05-2020 21:52 #249
Viggorous skrev:

Jeg er næsten så meget på bølgelængde med Ploven at det bekymrer mig, men også kun næsten :-D.

Heldigt det ikke kommer til at gå som sidste gang, du skrev det. 

15-05-2020 21:54 #250

Mine spørgsmål er naturligvis influeret af mit read på ham. Jeg er jo ikke en ‘objektiv’ journalist længere. 

15-05-2020 21:56 #251
Nilsson skrev:

Heldigt det ikke kommer til at gå som sidste gang, du skrev det. 

 

 Hvordan gik det da der

15-05-2020 21:57 #252
Viggorous skrev:

 

 Hvordan gik det da der

Han var ulv og vandt iirc. 

15-05-2020 21:59 #253
Nilsson skrev:

Han var ulv og vandt iirc. 

 

 Det er vist rigtigt. Hvordan ved du det ikke kommer til at gå ligesådan her? 

15-05-2020 22:00 #254
Viggorous skrev:

 

 Det er vist rigtigt. Hvordan ved du det ikke kommer til at gå ligesådan her? 

Den kan du godt selv regne ud, tror jeg. 

15-05-2020 22:07 #255
Nilsson skrev:

Mine spørgsmål er naturligvis influeret af mit read på ham. Jeg er jo ikke en ‘objektiv’ journalist længere. 

 

 Klart det har en indflydelse, men jeg synes du plejer at være eksceptionelt dygtig til at være åben i din nåde at gribe tingene an på. Synes din case her virker meget ladet.


 

15-05-2020 22:08 #256
Viggorous skrev:

 

 Klart det har en indflydelse, men jeg synes du plejer at være eksceptionelt dygtig til at være åben i din nåde at gribe tingene an på. Synes din case her virker meget ladet.

Der er sandsynligvis noget om snakken, når både dig og Ploven er af den opfattelse.  

15-05-2020 23:21 #257
Administrator

Skål Jensen








15-05-2020 23:43 #258
rickrick skrev:

 

Altså jeg synes det er super super tyndt med reads på nuværende tidspunkt …

 

Jeg er sådan ca. her:

 

Villa'ish

Allundberg - synes han har en careless tone D1 og desuden holder jeg fast i, at jeg synes det er alt for aggressivt at pushe Baarup så hårdt som ulv ud af det blå

LasVal - generelt villa'ish og bemærkede #291. Synes tonen virker reel og LasVal har I andre spil reageret mere voldsomt på sådanne ting som villa.

Ploven - svært ved at sige hvad præcist, men skal samtidig også sige, at jeg er røvdårlig til at læse ham

Viggo - kan ikke lige huske, hvorfor jeg havde ham deroppe

 

Neutral

Jensen - sikkert ultra tyndt, men han fik skrevet en del af det jeg selv sad og tænkte i går, men den der "lost" post trickerede også mig!

BK - fin villa'ish tone, men sådan tror jeg han kan spille både som v og w

Nilsson - fin villa'ish tone i dag (du lå længere nede i går), men ligesom med BK tror jeg du kan spille sådan både som v og w

Grovfil - tonen virker til tider overdreven n00b'ish

 

Mest ulvet baseret på hvem jeg havde været villig til at CFD, hvis ploven havde valgt "rigtigt"

Spefan

Surrender

 

Og når det er sagt, så synes jeg i den grad vi er i den tynde tynde del af spillet … at vi sidder her og gætter ud fra, hvordan X eller Y har spillet som ulv i spil Z eller W tror jeg sjældent er de vise sten.

 

 

den her post er ulvet. især taget i betragtnig af at nilsson lidt tidligere på dagen har sagt at han ikke er imponeret over rickrick hvor rickrick kommer med en undskyldning.

Hvis i kan huske tilbage til https://www.pokernet.dk/forum/corona-9er-vanilla-ww.html#post4338519
så er det rimelig meget det samme imo.

er ikke sikker på at rick er ulv, men synes bestemt det er plus point til nilsson for at have ham på radaren.

15-05-2020 23:44 #259

LasVal 

15-05-2020 23:50 #260

n1 Alex villa :(


Nilsson

Viggo

BK

Grovfil


Ploven

Surrender

Jensen

Spefan

Rickrick

 

LasVal


 

16-05-2020 00:29 #261
Nilsson skrev:

På mig virker den her readliste lidt som en spiller, der har leget lidt med nogle forskellige navne og så kastet dem tilfældigt ind i en post. Det er nærmest kun readet på Allund, jeg kan forstå tankegangen bagved. Det på Lasval kan også give mening + det er villagery at gå imod den stemning, der er omkring lasval i tråden.

For mig giver det ingen mening, at Ploven nævnes deroppe. Rickrick skriver i samme sætning, at han er 'røvdårlig' til at læse Ploven så hvordan kan man læse ham villa? Ser flere der gør det - også villas - så det er næppe specielt ulvet, men stadig underligt. Viggo er gået fra neutral i går til villa i dag - uden han kan huske hvorfor. Virker spøjst. 

Reads på mig/BK virker lidt som fyld, mens Grovfil er blevet nedgraderet fra villa til neutral fra i går til idag - igen uden argumenter. 

Og så er der readet på surrender, som ikke giver mening ift. hvad han skriver i sin lange post om Baarup. Her kommenterer rickrick to gange på ham: 

1) "#416: Surrender forstår ikke Baarups spil (virker reelt på mig, villa point!)"
2) "#435: Surrender spørger hvordan Baarup har talt indlæg op i #431 (virker lidt forceret fra Surrender, men har svært ved at se, hvorfor man skulle pushe så hårdt her som ulv)"

Generelt set så synes jeg ikke, at posten hænger logisk sammen. Der er usammenhæng mellem tidligere posts og de aktuelle reads + der mangler argumentation for progressionen i de forskellige reads. 

@rickrick


1) Hvad har Viggo gjort fra i går til i dag, der retfærdiggør, at han er villa nu? 
2) Hvorfor er Grovfil ikke længere villa men blot neutral? 
3) Hvordan kan du synes, at surrender er en af de to, der er mest ulvet, når du skriver, hvad du gør i din post om Baarup? Jeg har læst din forklaring om, at du (måske) ikke har lagt til surrenders posts - men det er jo ikke rigtigt jf. ovenstående. 


OMG hvor er jeg træt af, at skulle læse sådan en post.

Du pusher mig for et par linjer om mine reads og går så total wacko på dem når jeg kommer med dem!

Jeg håber det er for at få mig til at tilte out - og det gør jeg muligvis efter en ølsmagning ;)

Du kan bare køre løs Nilsson ... giv mig et tidspunkt lørdag, så kan du få de svar du efterspørger!

Er glad og samtidig træt af BK og ploven har mig som villa ... det giver INGEN easy villa points hos mig!


P.S. Hvis ploven og Nilsson er w/w her så wp!

 

16-05-2020 00:43 #262
Nilsson skrev:

Jeg kan ikke læse, at du fandt lynchet af for nemt før du skriver 'go' til Plovens CFD. Hvor gør du det? Jeg kan kun se, at du er med på - blandt andre - at lynche Baarup på BK's opfordring 20.44. Og bare ftr, så har vi faktisk været ret skarpe til at lynche ulve de første dage i de sidste mange spil.


Altså med mindre villa’en af en en eller anden mirakuløs grund har fundet guldet med Baarup burde det være oplagt (specielt for dig), at vi 9/10 gange er ved at hænge en villager - jeg beklager hvis jeg ikke gør mere opmærksom på det oplagte faktum! 


At jeg er villig til at gå efter en ploven CFD giver vel sig selv når jeg tror vi er ved at lynche en villa, hvor vi trods alt har et skud på en ulv i en CFD.


Helt generelt lyncher vi en ulv stort set aldrig på D1 - uanset der er blevet luck boxet en gang eller 2!

16-05-2020 01:11 #263

@Nilsson

Skal nok svare på 1)-3) når jeg er i rimelig forfatning igen!

16-05-2020 09:34 #264
Ploven13 skrev:

Jeg ved ikke engang hvad Scum baiting er

 men dt er vist alligevel det du har gang i så vidt jeg kan se. Jeg er villa, så at du siger du har peeket mig ulv må være løgn, eller noget jeg ikke forstår i spillets regler, jeg mener at have forståets seer reglerne, så det er ikke en mulighed.

Altså du lyver for mig for at få en reaktion, jeg kan bare ikke finde ud af hvorfor du ville gøre det.

jeg har dig jo som villa i mit hoved, men nu sker det her, jeg er forvirret!

 

LasVal skrev:

 

 Den her sætning er uber villagery imo. Tak grovfil!

 

Og nu er jeg for alvor ude. Ses.

 Du læser mig rigtigt, bliv ved med det :)

 

grovfil skrev:

Jeg bad om en kort dag, den kom ikke, det er jeg glad for nu.
Det er lidt privat der er gået skævt, jeg kan ikke følge med i aften, jeg glemmer alt om spil for nu, ses i morgen.
Der skal ikke tages lettere på mig, jeg har bare lige behov for at melde mig ud.

Læser op fra morgenstunden.

 Det skete som skrevet lidt i går.. min kammerats hund faldt pludselig om efter en badetur, det var temmelig chokerende,den vågnede og kastede en masse søvand op, vi var bange for om de der giftige alger allerede var kommet så vi måtte køre en tur til dyrlægen, men da havde den det allerede bedre, og de kunne ikke finde noget.. så nu krydser vi fingre for den "bare" var ved at drukne..

jeg er klar igen!

 

 

og en stemme fra surrender, den passer mig egentlig ok, jeg kan heller ikke lide dig. 

16-05-2020 09:38 #265

vhis nogen kan hjælpe mig med hvordan jeg bør reagere som villa, i det her spot, så giv gerne input!

skal jeg smide min stemme på surrender eller ploven? jeg hælder egentlig mest til surrender.. men jeg er dybt forvirret (var sku lige ved at skrive lost, men kom i tanke om hvad det ville kunne betyde :D :D :D  )

16-05-2020 09:45 #266
Ploven13 skrev:

Jeg ved ikke engang hvad Scum baiting er 

Hvis jeg nu lyver om mit peek, hvad siger det så om min rolle?Anmeld


 

 nogen pleasehjælp mig med denne, hvad siger det om plovens rolle hvis han lyver om sit peek?


HAN LYVER! det er 100% stol på mig!!!

16-05-2020 09:47 #267

skal ploven og jeg op mod hinanden? jeg er villa, ikke seer, bare villa!

16-05-2020 09:47 #268

nu holder jeg lige kæft, og ser hvad der sker :D

16-05-2020 09:50 #269
Administrator
grovfil skrev:

vhis nogen kan hjælpe mig med hvordan jeg bør reagere som villa, i det her spot, så giv gerne input!

skal jeg smide min stemme på surrender eller ploven? jeg hælder egentlig mest til surrender.. men jeg er dybt forvirret (var sku lige ved at skrive lost, men kom i tanke om hvad det ville kunne betyde :D :D :D  )

 Bare slap af - ingen grund til panik

Men lad vær med at stem på surrender, han er villa - det ved jeg

Faktisk behøver du ikke stemme på nogen af dem.


jeg synes det ville være federe hvis du stemte på feks lasval eller allund 

 

16-05-2020 09:52 #270
Bridgeking skrev:

 Bare slap af - ingen grund til panik

Men lad vær med at stem på surrender, han er villa - det ved jeg

Faktisk behøver du ikke stemme på nogen af dem.


jeg synes det ville være federe hvis du stemte på feks lasval eller allund 

 

 

 ingen panik, jeg er bare i tvivl om hvorfor ploven gør det, hvad får han ud af jeg og han ved han lyver om det?

16-05-2020 09:54 #271

er det bare det her fakepeek halløj der er gang i? og jeg skulle helt have ignoreret det?

16-05-2020 09:55 #272
Administrator
grovfil skrev:

 

 ingen panik, jeg er bare i tvivl om hvorfor ploven gør det, hvad får han ud af jeg og han ved han lyver om det?

 

 2 grunde


enten er han seer og du er ulv

Eller det er hans fakepeek


begge dele er helt fint 😄

16-05-2020 09:57 #273
Bridgeking skrev:

 

 2 grunde

 

enten er han seer og du er ulv

Eller det er hans fakepeek


begge dele er helt fint

jamen så er det hans fakepeek.

 

16-05-2020 09:59 #274

kan han så ikke være ulv nu? det er det jeg er i tvivl om, fuck jeg forvirrer mig selv :D

 

det er meget nemmere at være tilskuer!!!

16-05-2020 10:00 #275

hvor ved du fra surrender er villa, det er jeg ikke så sikker på..

16-05-2020 10:28 #276
rickrick skrev:

 

Altså med mindre villa’en af en en eller anden mirakuløs grund har fundet guldet med Baarup burde det være oplagt (specielt for dig), at vi 9/10 gange er ved at hænge en villager - jeg beklager hvis jeg ikke gør mere opmærksom på det oplagte faktum! 

 

At jeg er villig til at gå efter en ploven CFD giver vel sig selv når jeg tror vi er ved at lynche en villa, hvor vi trods alt har et skud på en ulv i en CFD.

 

Helt generelt lyncher vi en ulv stort set aldrig på D1 - uanset der er blevet luck boxet en gang eller 2!

Nu har jeg lige tjekket. De sidste fire spil har vi lynchet en ulv 2 gange D1. Én gang har vi været ved at lynche en ulv og vedkommende har claimet seer. Blev lynchet D2. Og sidste gang fik ulven næstflest stemmer og blev lynchet D2. Så jeg synes ikke, det står så skidt til, som du gør det til. Og det har ikke været unormalt, at ulven har givet op og ikke kæmpet synderligt imod. Så hindsight, ja, Baarup lignede ikke en ulv med sine sidste kommentarer. Jeg havde bare ikke noget bedre bud selv og det var et plus, at han ikke kunne være seer.

Ang. CFD så kritiserer jeg dig ikke for at ville gå med på Plovens forslag. Jeg sætter spørgsmålstegn ved den påståede selvstændighed du ifølge Ploven udviser.

16-05-2020 10:31 #277
rickrick skrev:

 

OMG hvor er jeg træt af, at skulle læse sådan en post.

Du pusher mig for et par linjer om mine reads og går så total wacko på dem når jeg kommer med dem!

Jeg håber det er for at få mig til at tilte out - og det gør jeg muligvis efter en ølsmagning ;)

Du kan bare køre løs Nilsson ... giv mig et tidspunkt lørdag, så kan du få de svar du efterspørger!

Er glad og samtidig træt af BK og ploven har mig som villa ... det giver INGEN easy villa points hos mig!


P.S. Hvis ploven og Nilsson er w/w her så wp! 

Jeg gør ikke noget for at tilte dig ud, hvad end det betyder. Og jeg ved heller ikke helt, hvad jeg skal synes om den her post. Synes ikke din frustration virker specielt oprigtig. Omvendt kan jeg godt lide sidste linje. 

16-05-2020 10:34 #278
Administrator
grovfil skrev:

kan han så ikke være ulv nu? det er det jeg er i tvivl om, fuck jeg forvirrer mig selv :D

 

det er meget nemmere at være tilskuer!!!

 Jo det kan han da godt - men jeg tror det ikke

 

grovfil skrev:

hvor ved du fra surrender er villa, det er jeg ikke så sikker på..

 Fordi ham jeg peeket


fede tider ik ?

 

16-05-2020 10:36 #279

@Ploven13 

 

Hvad synes du om tonen i #261? 

16-05-2020 10:36 #280
Bridgeking skrev:

 Jo det kan han da godt - men jeg tror det ikke


 



 Fordi ham jeg peeket


fede tider ik ?


 




Nej lorte tider, i lyver af helvedes til alle sammen.. Skal man holde kæft når man ved et peek er korrekt eller ej, eller skal man udfordre det?
16-05-2020 10:39 #281
Administrator
grovfil skrev:

Nej lorte tider, i lyver af helvedes til alle sammen.. Skal man holde kæft når man ved et peek er korrekt eller ej, eller skal man udfordre det?

 Som sagt tidligere


bare slap af - det skal du/vi ikke tale så meget om

 

16-05-2020 10:42 #282
Allundberg skrev:

n1 Alex villa :(

 

Nilsson

Viggo

BK

Grovfil

 

Ploven

Surrender

Jensen

Spefan

Rickrick

 

LasVal 

Hvorfor peekede du alex?

 

16-05-2020 10:44 #283

jeg kan heller ikke lide Lasvals start... I går er hans iagttagelser mindre begrundede end normalt, og han kommer dårligt fra start med (ukarakteristisk) noget vagt indhold.  

 

Jeg synes, han reagerer anderledes på heaten:

"Det nager mig stadigt, at BK vil lynche mig. Jeg prøver med lys og lygte at finde et argument, hvorfor han nogensinde skulle gøre det som villa. Jeg er helt pas.

@BK Er din stemme 100% seriøs eller prøver du at få en reaktion?"(226)

 

Det er blot et par uger siden, vi havde dette spil (https://www.pokernet.dk/forum/ww-vanilla-dag-1-1.html#post4363264), hvor Lasval var villa. Her får han heat fra Alex, som han svarer på følgende måde:

 

"Skræmmende du tror jeg er ulv, men Nilsson har en pointe i #88, som jeg er tilbøjelig til at købe.
Så er du ikke sød at lægge dine kræfter andesteds idag?

Men hvis du absolut vil sætte mig op til lynch idag, uasnet din rolle, så lad os tage den nu.Lad os snakke sammen, så jeg kan få banket ind i hovedet på dig, at jeg er villa.
Spørg mig om hvad som helst, som du ikke tror jeg ville kunne svare på som villa/ulv. I dare you. :) 
At kalde mig ulv på ren tone er sgu for letkøbt, hvis du er ulv. Så vores snak kan være lige så brugbar for mig, da jeg tbh ikke kan gennemskue hvorfor du targetter mig D1."

 

BK har imo meget bedre argumenter for heaten her, end Alex har i det tidligere spil. Lasval plejer at have god selvindsigt, synes jeg - og derfor virker det underligt, at han reagerer så forskelligt. I det tidligere spil virker han meget mere oplagt og mere interesseret i at få afklaret tingene med Alex.'

 

Jeg synes også, at hans nedslagspunkter plejer at være mere skarpe - han hænger sig imo lidt for meget i lette sager, fx rickricks WOT, baarups peek, min mangel på at skrive noget om grovfil. 

 

Og så er jeg heller ikke fan af formuleringen "ulv as we speak" i #275

 

Der er også noget, der er off ift hvor meget Lasval gør ud af, at han ikke har helt styr på setuppet i dette spil. #39 i det spil jeg linker til og flere fremad viser han stor viden om JOAT-rollen, som for mange var nye. Han fremstår der med andre ord som en, der er godt inde i sagerne. Han har dog allerede fra tilmeldingstråden virket spørgende omkring setuppet.

 

Jeg kan virkelig ikke lide hans #161. Det trigger mig at han understreger nolleren om NK'et. og det trigger mig at han skriver LW og NK så mange gange. 

Forstår heller ikke hvorfor Alex-nk'et er nolleren. Og hvorfor han godt kan lide NK'et, selvom han hader det. 

 

Kan dog godt følge ham i, at man som ulve tidligere havde forsøgt sig at få noget fokus over på en, der var mere likely til at have en PR. Men meget virker off ift normalen

16-05-2020 10:45 #284
Bridgeking skrev:

 Jo det kan han da godt - men jeg tror det ikke

 

 Fordi ham jeg peeket


fede tider ik ?

 

 

 

hvorfor tror du ikke ploven er ulv?

han smider et ulve peek midt i tråden som gør ham til enten seer eller meget dårligt seer cover. chancen for at ramme en ulv med et fakepeek er alt for lille til nogen god spiller bør gøre det som vanilla. så Ploven er polariseret til seer eller ulv imo.

i det der "You Never Know Vanilla+ - 17’er "
der mere eller mindre kørte han også dag 2 på et fakepeek på NNNs. 

Hans post i det her spil er overhovedet ikke imponerende. 
han pushede også let på nilsson i det spil
han lagde også op til at prøve lykken på mig i det spil.
han gav mange villa leans. 

imo er hans spil rimelig meget som hans ulvespil der og det undre mig at folk læser ham villagery faktisk. men måske kan alle bare godt lide at tabe til ham gang efter gang :D

derudover er Lasval for mig  enten seer eller ulv og han har basically intet bidraget endnu andet end at snakke om Alex
så hvis ploven er seer er lasval ulv sammen med grovfil. så imo giver det fint mening bare at stemme Ploven ud og håbe på det bedste
16-05-2020 10:45 #285
Nilsson skrev:

Hvorfor peekede du alex?

 

 

 

man spørger ikke ind til peeks før der bliver hardclaimet eller peeket ulve
16-05-2020 10:47 #286
Administrator
Allundberg skrev:

 

 

hvorfor tror du ikke ploven er ulv?

han smider et ulve peek midt i tråden som gør ham til enten seer eller meget dårligt seer cover. chancen for at ramme en ulv med et fakepeek er alt for lille til nogen god spiller bør gøre det som vanilla. så Ploven er polariseret til seer eller ulv imo.

i det der "You Never Know Vanilla+ - 17’er "
der mere eller mindre kørte han også dag 2 på et fakepeek på NNNs. 

Hans post i det her spil er overhovedet ikke imponerende. 
han pushede også let på nilsson i det spil
han lagde også op til at prøve lykken på mig i det spil.
han gav mange villa leans. 

imo er hans spil rimelig meget som hans ulvespil der og det undre mig at folk læser ham villagery faktisk. men måske kan alle bare godt lide at tabe til ham gang efter gang :D

derudover er Lasval for mig  enten seer eller ulv og han har basically intet bidraget endnu andet end at snakke om Alex
så hvis ploven er seer er lasval ulv sammen med grovfil. så imo giver det fint mening bare at stemme Ploven ud og håbe på det bedste

 

 Jeg er ikke enig sådan teoretisk


men jeg tror ikke det giver mening at tale om

16-05-2020 10:49 #287
Bridgeking skrev:

 

 Jeg er ikke enig sådan teoretisk


men jeg tror ikke det giver mening at tale om

 

 

men du må gerne snakke om hvorfor du tror ploven er villa nonetheless. er iorden ikke at gide snakke om det andet. 
16-05-2020 10:51 #288
grovfil skrev:

vhis nogen kan hjælpe mig med hvordan jeg bør reagere som villa, i det her spot, så giv gerne input!

skal jeg smide min stemme på surrender eller ploven? jeg hælder egentlig mest til surrender.. men jeg er dybt forvirret (var sku lige ved at skrive lost, men kom i tanke om hvad det ville kunne betyde :D :D :D  )

 

 

det her er så sygt en irriterende post btw. gør bare grovfil 50% mere likely ulv. 
16-05-2020 10:52 #289
Allundberg skrev:

 

 

hvorfor tror du ikke ploven er ulv?

han smider et ulve peek midt i tråden som gør ham til enten seer eller meget dårligt seer cover. chancen for at ramme en ulv med et fakepeek er alt for lille til nogen god spiller bør gøre det som vanilla. så Ploven er polariseret til seer eller ulv imo.

i det der "You Never Know Vanilla+ - 17’er "
der mere eller mindre kørte han også dag 2 på et fakepeek på NNNs. 

Hans post i det her spil er overhovedet ikke imponerende. 
han pushede også let på nilsson i det spil
han lagde også op til at prøve lykken på mig i det spil.
han gav mange villa leans. 

imo er hans spil rimelig meget som hans ulvespil der og det undre mig at folk læser ham villagery faktisk. men måske kan alle bare godt lide at tabe til ham gang efter gang :D

derudover er Lasval for mig  enten seer eller ulv og han har basically intet bidraget endnu andet end at snakke om Alex
så hvis ploven er seer er lasval ulv sammen med grovfil. så imo giver det fint mening bare at stemme Ploven ud og håbe på det bedste

 

 Som jeg læser det her, så bør jeg nu stemme ploven

16-05-2020 10:53 #290
Administrator
Allundberg skrev:

 

 

men du må gerne snakke om hvorfor du tror ploven er villa nonetheless. er iorden ikke at gide snakke om det andet. 

 

 Ja selvfølgelig må jeg tale om at jeg tror ploven er villa


jeg kan selv finde på at peeke en ulv som vanilla, så er bare uenig i at det er et skidt move hvis ploven ikke er seer eller ulv


men hvis ploven ikke er seer er jeg voldsomt ked af hans peek, da jeg er ret locked på st grovfil er villa

16-05-2020 10:54 #291
Administrator

Inb4 lasval kommer og skælder ud over vi allesammen bare seerhunter for vildt 😄

16-05-2020 10:54 #292
Bridgeking skrev:

 

 Ja selvfølgelig må jeg tale om at jeg tror ploven er villa

 

jeg kan selv finde på at peeke en ulv som vanilla, så er bare uenig i at det er et skidt move hvis ploven ikke er seer eller ulv


men hvis ploven ikke er seer er jeg voldsomt ked af hans peek, da jeg er ret locked på st grovfil er villa

 

 Jeg er villa! I må gerne teste det i galgen hvis det kan give jer info, jeg er villa..... 

16-05-2020 10:55 #293
Bridgeking skrev:

 

 Ja selvfølgelig må jeg tale om at jeg tror ploven er villa

 

jeg kan selv finde på at peeke en ulv som vanilla, så er bare uenig i at det er et skidt move hvis ploven ikke er seer eller ulv


men hvis ploven ikke er seer er jeg voldsomt ked af hans peek, da jeg er ret locked på st grovfil er villa

 3 grunde hvorfor det sux hvis han ikke er seer

tager tråden som gidsel

man kan ikke pushe ploven

man risikere at ramme rigtige seer og evt peek mere ofte

 

16-05-2020 10:55 #294
grovfil skrev:

 

 Jeg er villa! I må gerne teste det i galgen hvis det kan give jer info, jeg er villa..... 

 

 

giver ingen info
16-05-2020 10:56 #295
grovfil skrev:

 

 Som jeg læser det her, så bør jeg nu stemme ploven

 

 

altså ville jeg gøre indtil han gav op på peeket hvis jeg var dig. 
16-05-2020 10:56 #296

laver lige en votecount brb

16-05-2020 10:56 #297
Administrator

Stop nu allund 

16-05-2020 10:58 #298

Grovfil gør mig  stadig kamp-forvirret, hvilket er pænt træls

16-05-2020 11:03 #299

Votecount ala Allundberg

(1) ploven
(2) lasval
viggo
surrender - Grovfil
(1) jensen
nilsson - Jensen
rickrick
bridgeking - LasVal
spefan
allundberg - LasVal
(1) grovfil - Ploven

 

16-05-2020 11:05 #300
Spefan skrev:

Grovfil gør mig  stadig kamp-forvirret, hvilket er pænt træls

 

 Kan jeg gøre noget for at opklare forvirringen? 


Du har vist ikke spurgt mig om noget tror jeg? 

16-05-2020 11:14 #301
grovfil skrev:

 

 Kan jeg gøre noget for at opklare forvirringen? 

 

Du har vist ikke spurgt mig om noget tror jeg? 

 

 Får Laudrup-vibes på den måde, at i det seneste gimmick-spil, hvor vi kørte fra anonyme profiler. Der kørte Laudrup (Lasval) en stil med at virke som en helt nybegynder og var ulv. Det var meget karikeret, og han viste sig at være ulv.

 

Du er naturligvis langt mere troværdig i og med at det er dit første spil, men som jeg også prøvede at italesætte i går, så signalerer nogle af dine indlæg, at du er helt med på seer/peek-delen, og andre gangen det totalt modsatte. Og det giver en træls usikkerhed som villa - men selvfølgelig, forvirrer du også ulvene og hjælper på den måde, er alt schön :)

16-05-2020 11:18 #302

Ok, jeg droppede hurtigt at følge gimmick spillet, det fangede mig ikke, men forstår hvad du mener tror jeg.


16-05-2020 11:20 #303
Bridgeking skrev:


jeg synes det ville være federe hvis du stemte på feks lasval eller allund  

Hvorfor allund? Synes ikke du nævner ham nogle steder ud over den interaktion i havde tidligt D1. 

16-05-2020 11:21 #304
Spefan skrev:

 

 Får Laudrup-vibes på den måde, at i det seneste gimmick-spil, hvor vi kørte fra anonyme profiler. Der kørte Laudrup (Lasval) en stil med at virke som en helt nybegynder og var ulv. Det var meget karikeret, og han viste sig at være ulv.

 

Du er naturligvis langt mere troværdig i og med at det er dit første spil, men som jeg også prøvede at italesætte i går, så signalerer nogle af dine indlæg, at du er helt med på seer/peek-delen, og andre gangen det totalt modsatte. Og det giver en træls usikkerhed som villa - men selvfølgelig, forvirrer du også ulvene og hjælper på den måde, er alt schön :)

Den her sætning er jeg ikke glad for. 

16-05-2020 11:22 #305

@Allundberg

 

Har du et ulvespil, jeg kan læse? Helst fra PN, men ellers fra MU.

16-05-2020 11:23 #306

har behov for at snakke med lasval. kan mærke mine tanker hele tiden kommer tilbage til ham.

hans indlæg 62 dag 1 og så indlæg 161 dag2 kræver noget dialog kan jeg mærke

16-05-2020 11:23 #307
Nilsson skrev:

@Allundberg

 

Har du et ulvespil, jeg kan læse? Helst fra PN, men ellers fra MU.

 

 

har spillet ulv engang her. kan godt prøve at finde det
16-05-2020 11:27 #308
Nilsson skrev:

@Allundberg

 

Har du et ulvespil, jeg kan læse? Helst fra PN, men ellers fra MU.

 

 

https://www.pokernet.dk/forum/werewolf-spiltraad-vanilla-9er-dag-1.html
16-05-2020 11:27 #309
Nilsson skrev:

Den her sætning er jeg ikke glad for. 

 

 er jeg faktisk heller ikke, når jeg genlæser den..

16-05-2020 11:28 #310
Allundberg skrev:

 

 

https://www.pokernet.dk/forum/werewolf-spiltraad-vanilla-9er-dag-1.html

Tak. 

16-05-2020 11:30 #311
Administrator
Nilsson skrev:

Hvorfor allund? Synes ikke du nævner ham nogle steder ud over den interaktion i havde tidligt D1. 

 

 Gør jeg vist heller ikke

Bare en af dem jeg ikke har villalean på


grovfil, ploven, surrender, Rick virker villasgtige for mig

Resten ingen anelse 

16-05-2020 11:31 #312
grovfil skrev:

 

 nogen pleasehjælp mig med denne, hvad siger det om plovens rolle hvis han lyver om sit peek?

 

 Ingen der vil hjælpe mig her, hvad siger det om hans rolle hvis han lyver? 


Kunne en seer finde på at lægge et forkert peek, som han ved vil blive benægtet? 

 


Jeg fatter det ikke, men sådan er ploven vist, han gør alt muligt, så vidt jeg har forstået...


16-05-2020 11:31 #313

synes btw også det er villagery at nillson staadig prøvet at læse mig efter jeg lige har beskyttet ham mod viggo og Ploven

16-05-2020 11:32 #314

Rickrick er i øvrigt villa

16-05-2020 11:33 #315

Jeg trækker mit peek tilbage og kommer med et nyt snarest.

16-05-2020 11:35 #316
Ploven13 skrev:

Jeg trækker mit peek tilbage og kommer med et nyt snarest.

 

 Hvorfor gør du det? Bliver det ligeså utroværdigt? 

 


Hvorfor lagde du det? Fik du det ud af det du ville? 

16-05-2020 11:37 #317
grovfil skrev:

 


 Hvorfor gør du det? Bliver det ligeså utroværdigt? 

 

 

Hvorfor lagde du det? Fik du det ud af det du ville? 




Tænker det er fint troværdigt anden gang og ellers gør det mig ikke så meget hvis det ikke er. Jeg fik det jeg havde brug for tak.
16-05-2020 11:38 #318
Ploven13 skrev:

Tænker det er fint troværdigt anden gang og ellers gør det mig ikke så meget hvis det ikke er. Jeg fik det jeg havde brug for tak.

 

 Kan jeg få dig til at svare på #312, som om det ikke var dig der havde lagt peeket? 

16-05-2020 11:39 #319
Ploven13 skrev:

Tænker det er fint troværdigt anden gang og ellers gør det mig ikke så meget hvis det ikke er. Jeg fik det jeg havde brug for tak.

 

 

og det var at grovfil sagde han ikke var seer eller var der noget andet du gerne ville have ud af det?
16-05-2020 11:39 #320

@Ploven13, hvorfor fyrede du ikke en CFD af på mig i går, som du havde lagt lidt op til?

16-05-2020 11:40 #321
grovfil skrev:

 


 Kan jeg få dig til at svare på #312, som om det ikke var dig der havde lagt peeket? 




Spillet handler om at læse folk. Det kan være en god ide at sætte nye spillere i pressede situationer for at se hvordan de reagere og for at se om de måske får hjælp til svaret.
16-05-2020 11:42 #322
Ploven13 skrev:

Spillet handler om at læse folk. Det kan være en god ide at sætte nye spillere i pressede situationer for at se hvordan de reagere og for at se om de måske får hjælp til svaret.

 

 Reagerede jeg som forventet? 

 


Og delen med om en seer kunne finde på at lægge et forkert peek, er det noget i har set før? Jeg mindes ikke at have set det... 


Har vi fået info om os begge nu, eller kun om mig? 


16-05-2020 11:45 #323
grovfil skrev:

 


 Reagerede jeg som forventet? 

 

 

Og delen med om en seer kunne finde på at lægge et forkert peek, er det noget i har set før? Jeg mindes ikke at have set det... 

 

Har vi fået info om os begge nu, eller kun om mig? 

 




Synes ikke det var et overbevisende forsvar i går, men i dag synes jeg du fremstår villagery. Havde dig også som villa før jeg lavede stuntet.
16-05-2020 11:45 #324
grovfil skrev:

 

 Reagerede jeg som forventet? 

 

 

Og delen med om en seer kunne finde på at lægge et forkert peek, er det noget i har set før? Jeg mindes ikke at have set det... 

 

Har vi fået info om os begge nu, eller kun om mig? 

 

 

 

vi har fået den info at ploven spiller antivillage
seer kan godt lægge falsk peek og så det rigtige bagefter, plejer man dog først at gøre senere i spillet hvis man har et godt ulvelean og en anden ulv som peek imo. så kan man lige teste om de er ulve begge. men uden noget ulvepeek er det imo dumt at fakepeeke en person ulv
16-05-2020 11:46 #325
Ploven13 skrev:

Synes ikke det var et overbevisende forsvar i går, men i dag synes jeg du fremstår villagery. Havde dig også som villa før jeg lavede stuntet.

 

 

så du vælger at peeke ham for at kunne læse ham selvom du allerede har ham som villa?
16-05-2020 11:46 #326
Spefan skrev:

@Ploven13, hvorfor fyrede du ikke en CFD af på mig i går, som du havde lagt lidt op til?




Jeg kom først på fra mobilen et par min før lynch så vidt jeg husker. Følte ikke det gav mening og havde også mest lyst til Allund, der ikke var en option.
16-05-2020 11:46 #327
Allundberg skrev:

 

 

vi har fået den info at ploven spiller antivillage
seer kan godt lægge falsk peek og så det rigtige bagefter, plejer man dog først at gøre senere i spillet hvis man har et godt ulvelean og en anden ulv som peek imo. så kan man lige teste om de er ulve begge. men uden noget ulvepeek er det imo dumt at fakepeeke en person ulv

 

 Også min tanke, han raslede ned ad... 

16-05-2020 11:48 #328

Kæmper for at sammensætte min egen lille liste, men det er dælme svært at rangere folk. 

16-05-2020 11:48 #329
Ploven13 skrev:

Jeg kom først på fra mobilen et par min før lynch så vidt jeg husker. Følte ikke det gav mening og havde også mest lyst til Allund, der ikke var en option.

 

 dit read på mig gav 0 mening dog. så har du fået læst op på det og hvad er din mening nu?

16-05-2020 11:49 #330
Allundberg skrev:

 


 

så du vælger at peeke ham for at kunne læse ham selvom du allerede har ham som villa?


Ja. Åh store gud fortæl mig hvorfor det er antivillage. Har landsbyen et bedre read på Grovfil nu? Har vi tabt noget? Har jeg udelukket mig som seer? Har jeg hjulpet ulvene?
16-05-2020 11:49 #331
Allundberg skrev:

 

 

https://www.pokernet.dk/forum/werewolf-spiltraad-vanilla-9er-dag-1.html

Du virker ret uerfaren i det her. Har du et nyere fra MU? 

16-05-2020 11:50 #332
Ploven13 skrev:

Ja. Åh store gud fortæl mig hvorfor det er antivillage. Har landsbyen et bedre read på Grovfil nu? Har vi tabt noget? Har jeg udelukket mig som seer? Har jeg hjulpet ulvene?

 

 

altså han har udelukket sig selv som seer. så rigtig flot spillet hvis du er villa
16-05-2020 11:51 #333

du har hjulpet ulvene big time imo 

16-05-2020 11:51 #334

Alle har mig på deres villalister, så du tænker simpelthen jeg kaster mig ud i det stunt som ulv i mit spot? 🙈

Ja måske medmindre han er klog. Men er vel ikke et likely udfald generelt. Decisions not results.

16-05-2020 11:52 #335
Allundberg skrev:

 

 

altså han har udelukket sig selv som seer. så rigtig flot spillet hvis du er villa

 

 Fornemmer jeg ironi? 

 


Jeg har da skadet Villas ved at udelukke mig?

16-05-2020 11:53 #336

Lad os stoppe den her. Jeg magter ikke den her diskussion med dig Allund. Lad os være enige om at være uenige.

16-05-2020 11:54 #337
Nilsson skrev:

Du virker ret uerfaren i det her. Har du et nyere fra MU? 

 

 

nyere ja. men sikkert også nogle år gammelt. må selv lige kigge
https://www.mafiauniverse.com/database/view/players/profile/?id=5252

Ellers kan du også kigge på John deer eller Turbo King. er også mine brugere

 

 

16-05-2020 11:55 #338
grovfil skrev:

 

 Fornemmer jeg ironi? 

 

 

Jeg har da skadet Villas ved at udelukke mig?

 

 

ja han fik tilbage af samme skuffe :)
16-05-2020 11:56 #339
Ploven13 skrev:

Lad os stoppe den her. Jeg magter ikke den her diskussion med dig Allund. Lad os være enige om at være uenige.

 

 

tja gider egentlig heller ikke diskutere det. ændre alligevel ikke mening :D

Men vil stadig gerne høre dit read på mig og egentlig også gerne LasVal
16-05-2020 11:58 #340
Allundberg skrev:

 


 

tja gider egentlig heller ikke diskutere det. ændre alligevel ikke mening :D

Men vil stadig gerne høre dit read på mig og egentlig også gerne LasVal


Jeg tror LasVal er villa. Jeg tror efterhånden jeg er røv biased i mit read på dig.
16-05-2020 12:03 #341
Ploven13 skrev:

Alle har mig på deres villalister, så du tænker simpelthen jeg kaster mig ud i det stunt som ulv i mit spot?

 

 Der fik jeg den... 😂😂

16-05-2020 12:04 #342
Ploven13 skrev:

Jeg tror LasVal er villa. Jeg tror efterhånden jeg er røv biased i mit read på dig.

 

 

og hvad er dit read på mig? bias eller ej

hvis LasVal er villa. hvad er BK og Viggo så?
16-05-2020 12:15 #343

BK er villa og Viggo er villa. Jeg synes du havde en forfærdelig start. Din tone er blevet meget bedre, men har svært ved at vurdere dit indhold, som jeg ikke er særlig enig i. Jeg har svært ved at lægge mit originale read fra mig, så jeg kan sagtens se mig selv stemme dig i morgen.

16-05-2020 12:17 #344
Ploven13 skrev:

BK er villa og Viggo er villa. Jeg synes du havde en forfærdelig start. Din tone er blevet meget bedre, men har svært ved at vurdere dit indhold, som jeg ikke er særlig enig i. Jeg har svært ved at lægge mit originale read fra mig, så jeg kan sagtens se mig selv stemme dig i morgen.

 

 så Viggo, BK, LasVal og du er villagers. 

16-05-2020 12:19 #345

kan sagtens leje med den tanke. er ikke ur

16-05-2020 12:20 #346

urelatistisk at f.eks.

Rickrick, Jensen og Surrender er ulvene

16-05-2020 12:21 #347

undre mig ihvertfald over at rickrick læser Baarup igennem og ikke Alex

16-05-2020 12:29 #348
Ploven13 skrev:

Jeg tror LasVal er villa. Jeg tror efterhånden jeg er røv biased i mit read på dig.

 

 Kan du sætte nogle grunde på lasval? Det behøver ikke være en roman, bare et par håndgribelige grunde

16-05-2020 12:32 #349

hvis man læser Surrender igennem idag er ca. alle hans post med god tone og egentlig fine nok. ikke meget solven må jeg sige. men hans kommentare til Ricks post kunne jeg godt lide. Hans vote på Jensen er også god. 

der hvor filmen knækker er da han voter Grovfil. synes ikke det giver mening

16-05-2020 12:47 #350

Har i læst op på Jensen? 

slutter dagen med ingen ulve reads. for så at sige at Baarup wolfclaimer og vote ham for lige bagefter at åbne en dør til et CFD på mig og sige han hader at baarup er den eneste "vi har"

 

eneste jeg kan lide er hans read på Nilsson som udvikler sig på en god måde

 

16-05-2020 12:49 #351
Jensen skrev:

Ikke optimal EOD/nat, udover at vi i det mindste “kun” mistede en alm villager, som det eneste positive.

 

Jeg har skimmet igennem, men kommer mere på senere, evt først i morgen. Jeg forstår ikke helt den post 309 af min der refereres til, som der lægges noget i jeg ikke engang helt forstår. Det er jo netop en forklaring på at vi skal huske at lægge peeks - fra i morgen. Hvornår det er blevet forkert at gøre opmærksom på det er jeg lidt pas på. Kig i mine seneste 2-3 spil, og jeg vil tror at jeg hver dag har skrevet at man skal huske at lægge peeks, efter vi havde et par spil hvor villas sejlede, og en stor del lige glemte det. Men klart, hvis vi skal gøre spillet lettere for ulvene, så skal vi da endelig lade et par stykker glemme det, eller.....?

 

Anyway, tilbage senere alt efter om der dukker lidt huller op, eller i morgen.

 

 

Jensen skrev:

 

 Christ. Det er først nu jeg fatter hvad issuet var med 309. Troede det havde noget med seerpeek i dag at gøre. 

 

Medgivet, det er en idiotisk vending at bruge i dette spil, men ja, ret standard måde for mig at formulere på mig på, når jeg ikke er med, som jeg ikke var i det spot. Ikke så meget jeg kan gøre ved det, men klart at det ser super ulvet ud.

 

 Det underlinede er ulvede formuleringer

16-05-2020 12:51 #352
Viggorous skrev:

   

 Det underlinede er ulvede formuleringer

Sjovt. Jeg synes, det virker oprigtigt.

 

16-05-2020 12:52 #353

Altså, kan godt se, at de underligt konstrueret, men jeg føler at reaktion er oprigtig.

16-05-2020 12:53 #354
Nilsson skrev:

Sjovt. Jeg synes, det virker oprigtigt.

 

 

 

jeg forstår ikke at han kan misforstå det som villa. om formuleringerne er villagery eller ulvede gør jeg mig ikke så meget i. men "indholdet" han vælger at snakke om idag er ihvertfald ikke bedre end igår
16-05-2020 12:53 #355
Allundberg skrev:

Har i læst op på Jensen? 

slutter dagen med ingen ulve reads. for så at sige at Baarup wolfclaimer og vote ham for lige bagefter at åbne en dør til et CFD på mig og sige han hader at baarup er den eneste "vi har"

 

eneste jeg kan lide er hans read på Nilsson som udvikler sig på en god måde

 

Som skrevet tidligere, så synes jeg han har en virkelig dårlig D1. Men er blevet noget i tvivl om, hvorvidt han nogensinde ville heate mig som ulv, når han har læst mig som lolobv villa i alle spil, vi har spillet iirc.

16-05-2020 12:55 #356
Viggorous skrev:

 


 Kan du sætte nogle grunde på lasval? Det behøver ikke være en roman, bare et par håndgribelige grunde




Ikke noget stærkt read, men havde bare en anden forventning til hvordan han ville spille ulv. Jeg synes ikke han ligner sit Villaspil super meget, men tror hans spil er blevet meget påvirket af den tidlige heat.
16-05-2020 12:56 #357
Nilsson skrev:

Som skrevet tidligere, så synes jeg han har en virkelig dårlig D1. Men er blevet noget i tvivl om, hvorvidt han nogensinde ville heate mig som ulv, når han har læst mig som lolobv villa i alle spil, vi har spillet iirc.

 


var der andre der heatede dig lidt på tidspunktet eller tidligere? for normalt går ulve lidt med flowet når de skal vælge deres ulveleans og som jeg husker det havde du lidt modspil også igår fra andre end jensen
16-05-2020 12:56 #358
Allundberg skrev:

  

jeg forstår ikke at han kan misforstå det som villa. om formuleringerne er villagery eller ulvede gør jeg mig ikke så meget i. men "indholdet" han vælger at snakke om idag er ihvertfald ikke bedre end igår

Der var fokus på en anden del af den post D1, så kan godt forstå, hvis han igen troede, at det var det, det handlede om. Det er netop det, jeg finder oprigtigt ved reaktionen.

 

16-05-2020 12:56 #359
Allundberg skrev:

 

var der andre der heatede dig lidt på tidspunktet eller tidligere? for normalt går ulve lidt med flowet når de skal vælge deres ulveleans og som jeg husker det havde du lidt modspil også igår fra andre end jensen

BK. Og Viggo iirc. 

16-05-2020 12:57 #360

Viggo var vist bagefter.

16-05-2020 12:57 #361
Nilsson skrev:

BK. Og Viggo iirc. 

 

 tjekker lige konteksten. imo er det ret vigtigt hvad der skete 

16-05-2020 13:12 #362

glemte helt hvad jeg kiggede efter :) kan kun huske BK heatede dig lidt fra gennemlæsningen lol og ikke særlig meget han fokuserede egentlig på LV.

 

hvad jeg endte med at fokusere på var igen Ploven. tror hans Capslock intro bare ikke rigtig kan få mig til at læse ham i andet end et MEGET dårligt lys. men han prøver ikke på at solve og det undre mig at han er 100% ligeglad med at finde ulve. 

læser ikke spillere. kommentere ikke på det der foregår eller interagere med folk. 

han siger mit indhold er leverpostejsagtigt hvilket jeg ikke synes afspejler virkeligheden. 

jeg forstår ikke stærke villareads på ham. det er som om at folk vitterligt ikke har læst ham. vær venlig at quote bare 2 posts i synes er villagery fra ham


16-05-2020 13:13 #363
Allundberg skrev:

glemte helt hvad jeg kiggede efter :) kan kun huske BK heatede dig lidt fra gennemlæsningen lol og ikke særlig meget han fokuserede egentlig på LV.

 hvad jeg endte med at fokusere på var igen Ploven.

 Det her er villagery.

 

16-05-2020 13:15 #364

har lyst til at vote Rick, Jensen, LV og Ploven alle sammen på samme tid.

hvis LV er ulv tror jeg tit han er det med jensen.

Hvis ploven er ulv er LV nok villa rimelig tit

 

16-05-2020 13:15 #365

Fra allunds ulvespil på MU lærte jeg iøvrigt, at hans "jeg er kongen"-fraser er rolleneutrale. Men jeg synes, han skiller sig væsentligt ud her. Langt mere løsningsorienteret og argumenterende. I ulvespillet var det bare mest oneliners og spørgsmål til andres reads. Meget få argumenter. 

16-05-2020 13:18 #366
Nilsson skrev:

Fra allunds ulvespil på MU lærte jeg iøvrigt, at hans "jeg er kongen"-fraser er rolleneutrale. Men jeg synes, han skiller sig væsentligt ud her. Langt mere løsningsorienteret og argumenterende. I ulvespillet var det bare mest oneliners og spørgsmål til andres reads. Meget få argumenter. 

 

 er også lettere at fake sin tone end sine reads. derfor jeg læser ploven som ulv

16-05-2020 13:19 #367
Administrator

Jamen i bliver mere og mere villas i in bog i to - det er fedt og ufedt på samme tid :D

16-05-2020 13:23 #368
Allundberg skrev:

 

 er også lettere at fake sin tone end sine reads. derfor jeg læser ploven som ulv

 Har du kigget nærmere på Spefan? Og hvad synes du om #298 + #301? 

BK, du må også gerne svare. 

16-05-2020 13:26 #369
Administrator
Spefan skrev:

Grovfil gør mig  stadig kamp-forvirret, hvilket er pænt træls

 

 

Spefan skrev:

 

 Får Laudrup-vibes på den måde, at i det seneste gimmick-spil, hvor vi kørte fra anonyme profiler. Der kørte Laudrup (Lasval) en stil med at virke som en helt nybegynder og var ulv. Det var meget karikeret, og han viste sig at være ulv.

 

Du er naturligvis langt mere troværdig i og med at det er dit første spil, men som jeg også prøvede at italesætte i går, så signalerer nogle af dine indlæg, at du er helt med på seer/peek-delen, og andre gangen det totalt modsatte. Og det giver en træls usikkerhed som villa - men selvfølgelig, forvirrer du også ulvene og hjælper på den måde, er alt schön :)

 

 Jeg har faktisk ikke rigtig noget read på ham - men jeg kan udmærket følge tankerne i de to posts her.

 

Min read på grovfil er kun baseret på hans fri tone igår

16-05-2020 13:29 #370
Allundberg skrev:

glemte helt hvad jeg kiggede efter :) kan kun huske BK heatede dig lidt fra gennemlæsningen lol og ikke særlig meget han fokuserede egentlig på LV.

 

hvad jeg endte med at fokusere på var igen Ploven. tror hans Capslock intro bare ikke rigtig kan få mig til at læse ham i andet end et MEGET dårligt lys. men han prøver ikke på at solve og det undre mig at han er 100% ligeglad med at finde ulve. 

læser ikke spillere. kommentere ikke på det der foregår eller interagere med folk. 

han siger mit indhold er leverpostejsagtigt hvilket jeg ikke synes afspejler virkeligheden. 

jeg forstår ikke stærke villareads på ham. det er som om at folk vitterligt ikke har læst ham. vær venlig at quote bare 2 posts i synes er villagery fra ham

 

 

 Meget enig, han er også røget et godt stykke ned af min liste. Synes hans intro-frustration virkede oprigtig/villa, men synes heller ikke der er meget deling af tanker - husker jeg dog heller ikke at han gør så grundigt d1 generelt. 

 

Mærkelig eod hvor han er der et kvarter før lukketid og gerne vil cfd'e (sandsynligvis en af os), han beder endda om at styre den - men virker blot passiv de få minutter inden eod, han stempler ind igen

16-05-2020 13:30 #371
Nilsson skrev:

 Har du kigget nærmere på Spefan? Og hvad synes du om #298 + #301? 

BK, du må også gerne svare. 

 

 

har ikke læst ham igennem endnu sådan rigtigt. men havde ham som ulvet igår. dog skræmmer det mig lidt hvis han altid bliver misslynchen som villa som han sagde. hans start idag kunne jeg egentlig godt lide. synes tankerne i post 301 ikke rigtig kan anvendes på grovfilen, men forstår jo godt hvad spefan mener
16-05-2020 13:34 #372
Spefan skrev:

 

 Meget enig, han er også røget et godt stykke ned af min liste. Synes hans intro-frustration virkede oprigtig/villa, men synes heller ikke der er meget deling af tanker - husker jeg dog heller ikke at han gør så grundigt d1 generelt. 

 

Mærkelig eod hvor han er der et kvarter før lukketid og gerne vil cfd'e (sandsynligvis en af os), han beder endda om at styre den - men virker blot passiv de få minutter inden eod, han stempler ind igen

 👍

 

16-05-2020 13:34 #373
Allundberg skrev:

 

 

har ikke læst ham igennem endnu sådan rigtigt. men havde ham som ulvet igår. dog skræmmer det mig lidt hvis han altid bliver misslynchen som villa som han sagde. hans start idag kunne jeg egentlig godt lide. synes tankerne i post 301 ikke rigtig kan anvendes på grovfilen, men forstår jo godt hvad spefan mener

 

 Det har egentlig ikke været tilfældet førhen, men de seneste to spil røg jeg i en CFD, så min frustration/respons i går aftes - som Viggo kaldte ulvet - kom nok også fra, at det lignede at flere havde mig på radaren

16-05-2020 13:34 #374
Allundberg skrev:

glemte helt hvad jeg kiggede efter :) kan kun huske BK heatede dig lidt fra gennemlæsningen lol og ikke særlig meget han fokuserede egentlig på LV.

 

hvad jeg endte med at fokusere på var igen Ploven. tror hans Capslock intro bare ikke rigtig kan få mig til at læse ham i andet end et MEGET dårligt lys. men han prøver ikke på at solve og det undre mig at han er 100% ligeglad med at finde ulve. 

læser ikke spillere. kommentere ikke på det der foregår eller interagere med folk. 

han siger mit indhold er leverpostejsagtigt hvilket jeg ikke synes afspejler virkeligheden. 

jeg forstår ikke stærke villareads på ham. det er som om at folk vitterligt ikke har læst ham. vær venlig at quote bare 2 posts i synes er villagery fra ham

 




Det er alligevel under dit niveau at lyve direkte i posts. Jeg gav tydeligt udtryk for bøde villa og ulveleans dag 1. Jeg har fremlagt alle mine reads og mit bud på ulveholdet. Fint du vil have mig som ulv, men det der er under dit niveau og virker mere som om du tvinger dig selv til kun at fokusere på mig. Desværre har du ofte tendens til at gøre det samme som villa, dog uden løgnene så kan ikke engang rykke dig ned som lock ulv med god samvittighed.
16-05-2020 13:38 #375
Ploven13 skrev:

Det er alligevel under dit niveau at lyve direkte i posts. Jeg gav tydeligt udtryk for bøde villa og ulveleans dag 1. Jeg har fremlagt alle mine reads og mit bud på ulveholdet. Fint du vil have mig som ulv, men det der er under dit niveau og virker mere som om du tvinger dig selv til kun at fokusere på mig. Desværre har du ofte tendens til at gøre det samme som villa, dog uden løgnene så kan ikke engang rykke dig ned som lock ulv med god samvittighed.

 

er jo ikke løgn. prøv at kig dig selv igennem og læs hvad jeg har skrevet.

 

har du kommet med nogle argumenter for nogle reads endnu så vil jeg da meget gerne se dem

16-05-2020 13:44 #376

med hensyn til det ulveteam du mener at have fundet så er Grovfilen alligevel ulv nu eller hvad?

16-05-2020 13:44 #377

kan ikke følge dig helt ærligt

16-05-2020 13:48 #378

Er i tråden en times tid (hvis børn og kone tillader det).

 

Forsøger at læse lidt mere op - er ikke sikker på jeg var 100% skarp i toget i nat … men ølsmagningen var til gengæld god!

 

16-05-2020 13:55 #379
Allundberg skrev:

 


er jo ikke løgn. prøv at kig dig selv igennem og læs hvad jeg har skrevet.

 

har du kommet med nogle argumenter for nogle reads endnu så vil jeg da meget gerne se dem




Du kan jo sammenligne med et af mine villaspil😉 jeg vil blive overrasket hvis du ser lange Uddybningsposts i nogle af dem. Eller bare uddybninger generelt.
16-05-2020 13:56 #380
Ploven13 skrev:

Du kan jo sammenligne med et af mine villaspil

 

 

så du spiller dine villa spil som en ulv? ja så kan du vidst ikke undre dig over at jeg læser dig ulvet.
men link gerne til dit sidste villa spil
16-05-2020 13:59 #381

smutter nu men skal nok læse op på det senere

 

har første dag med Tennis :) og så starter Bundesligaen så bliver en dag i sportens tegn :D

16-05-2020 13:59 #382

håber btw du og LV er villas ploven, for så står vi ret godt. 

16-05-2020 14:05 #383
Nilsson skrev:

Nu har jeg lige tjekket. De sidste fire spil har vi lynchet en ulv 2 gange D1. Én gang har vi været ved at lynche en ulv og vedkommende har claimet seer. Blev lynchet D2. Og sidste gang fik ulven næstflest stemmer og blev lynchet D2. Så jeg synes ikke, det står så skidt til, som du gør det til. Og det har ikke været unormalt, at ulven har givet op og ikke kæmpet synderligt imod. Så hindsight, ja, Baarup lignede ikke en ulv med sine sidste kommentarer. Jeg havde bare ikke noget bedre bud selv og det var et plus, at han ikke kunne være seer.

Ang. CFD så kritiserer jeg dig ikke for at ville gå med på Plovens forslag. Jeg sætter spørgsmålstegn ved den påståede selvstændighed du ifølge Ploven udviser.

 

Jeg startede på side 11 i Forumspil kategorien og tog de første 8 spil jeg kunne finde:

 

Vanilla 9'er, WW MM - Frustrerende og kun for sjov, Vanilla werewolf 17'er, WW Vanilla 9'er, WW 21'er, Werewolf 21man Vanilla+, Vanilla Werewolf 13'er, WW MishMash "Danmarks Drenge"


Ud af dem rammes en ulv 1/8 på D1.


Og generelt når der er stille og konsensuns om et lynch, så er det min opfattelse (efter at have railet en del spil), at det næsten altid er en villa, der lynches.


Læg dertil, at begge ulve har PR - at Baarup ikke claimer understøtter, at vi ikke har fat i en ulv.

 

16-05-2020 14:07 #384
rickrick skrev:

 

Jeg startede på side 11 i Forumspil kategorien og tog de første 8 spil jeg kunne finde:

 

Vanilla 9'er, WW MM - Frustrerende og kun for sjov, Vanilla werewolf 17'er, WW Vanilla 9'er, WW 21'er, Werewolf 21man Vanilla+, Vanilla Werewolf 13'er, WW MishMash "Danmarks Drenge"

 

Ud af dem rammes en ulv 1/8 på D1.

 

Og generelt når der er stille og konsensuns om et lynch, så er det min opfattelse (efter at have railet en del spil), at det næsten altid er en villa, der lynches.

 

Læg dertil, at begge ulve har PR - at Baarup ikke claimer understøtter, at vi ikke har fat i en ulv.

 

 

 Det sidste er ulvet. 

16-05-2020 14:08 #385
Nilsson skrev:

Jeg gør ikke noget for at tilte dig ud, hvad end det betyder. Og jeg ved heller ikke helt, hvad jeg skal synes om den her post. Synes ikke din frustration virker specielt oprigtig. Omvendt kan jeg godt lide sidste linje. 

 

Tja, nu tænker jeg nok ikke så skide dybt over tingene … heller ikke som w! Spændende, hvad du kan lægge i et indlæg jeg laver klokken røv om natten med en promille et stykke over 1,5. 

16-05-2020 14:08 #386
Allundberg skrev:

 

 Det sidste er ulvet. 

 

Why, er det ikke bare sund fornuft? 

16-05-2020 14:15 #387
rickrick skrev:

 

Why, er det ikke bare sund fornuft? 

 

 Fordi det indikere at du skriver fra et ulvepoint of view

16-05-2020 14:18 #388
Allundberg skrev:

 

 Fordi det indikere at du skriver fra et ulvepoint of view

 

Aha - men som villa er man sgu da nødt til at tænke som ulv for at forstå hvad der sker/ikke sker på en EOD som i går.

 

Har svært ved at se, at det skulle være specielt ulvet ...

16-05-2020 14:24 #389
Nilsson skrev:

Jeg kan ikke læse, at du fandt lynchet af for nemt før du skriver 'go' til Plovens CFD. Hvor gør du det? Jeg kan kun se, at du er med på - blandt andre - at lynche Baarup på BK's opfordring 20.44. Og bare ftr, så har vi faktisk været ret skarpe til at lynche ulve de første dage i de sidste mange spil.

 

Jeg håber det nu giver sig selv, hvorfor jeg var klar på en CFD, hvis ploven havde foreslået en af mine "potentielle kandidater". 

16-05-2020 14:33 #390
Nilsson skrev:

På mig virker den her readliste lidt som en spiller, der har leget lidt med nogle forskellige navne og så kastet dem tilfældigt ind i en post. Det er nærmest kun readet på Allund, jeg kan forstå tankegangen bagved. Det på Lasval kan også give mening + det er villagery at gå imod den stemning, der er omkring lasval i tråden.

For mig giver det ingen mening, at Ploven nævnes deroppe. Rickrick skriver i samme sætning, at han er 'røvdårlig' til at læse Ploven så hvordan kan man læse ham villa? Ser flere der gør det - også villas - så det er næppe specielt ulvet, men stadig underligt. Viggo er gået fra neutral i går til villa i dag - uden han kan huske hvorfor. Virker spøjst. 

Reads på mig/BK virker lidt som fyld, mens Grovfil er blevet nedgraderet fra villa til neutral fra i går til idag - igen uden argumenter. 

Og så er der readet på surrender, som ikke giver mening ift. hvad han skriver i sin lange post om Baarup. Her kommenterer rickrick to gange på ham: 

1) "#416: Surrender forstår ikke Baarups spil (virker reelt på mig, villa point!)"
2) "#435: Surrender spørger hvordan Baarup har talt indlæg op i #431 (virker lidt forceret fra Surrender, men har svært ved at se, hvorfor man skulle pushe så hårdt her som ulv)"

Generelt set så synes jeg ikke, at posten hænger logisk sammen. Der er usammenhæng mellem tidligere posts og de aktuelle reads + der mangler argumentation for progressionen i de forskellige reads. 

@rickrick


1) Hvad har Viggo gjort fra i går til i dag, der retfærdiggør, at han er villa nu? 
2) Hvorfor er Grovfil ikke længere villa men blot neutral? 
3) Hvordan kan du synes, at surrender er en af de to, der er mest ulvet, når du skriver, hvad du gør i din post om Baarup? Jeg har læst din forklaring om, at du (måske) ikke har lagt til surrenders posts - men det er jo ikke rigtigt jf. ovenstående. 

 

Min D1 går på at læse løbende med. I et Excel ark prøver jeg at rangere feltet efter tone og specifikke posts …


Efterfølgende sorterer jeg på spillere, som jeg vurderer er så gode, at jeg ikke kan bruge tone d1 til at putte dem i v/w kassen. Du beder på et tidspunkt om, hvor jeg er og et par linjer. Det får du med en disclaimer om, at jeg synes det er ultra tyndt. Og så går du ellers i gang med at nærlæse alle mine reads.


Jeg ved ikke hvad der lige trickere ploven som over neutral og heller ikke viggo. Jeg kunne bare se i mit ark at jeg havde rangeret dem der. Dig og BK tror jeg efterhånden jeg har redegjort for. Grovfil læste jeg egentlig villa'ish, men blev så lidt træt af en (synes jeg) påtaget n00b'ish-hed.


Omkring surrender, så tror jeg du lægger alt for meget i det, jeg skriver bare det, der falder mig ind - uden at vurdere om det holder i bredere forstand - eller i en helt skarp kontekst.

16-05-2020 14:35 #391

Og omkring 3), så lavede jeg i min lange post med udgangspunkt i Baarup.

 

Mens surrenders plads på min liste var baseret på den måde jeg skimmede mig igennem D1.

16-05-2020 15:40 #392

@rickrick

 

Tak for dine svar. Jeg forsøger lige at viske tavlen ren og starte forfra. Havde du stemt Allund, hvis Ploven havde CFD'et ham?

16-05-2020 15:58 #393
rickrick skrev:

 

Jeg håber det nu giver sig selv, hvorfor jeg var klar på en CFD, hvis ploven havde foreslået en af mine "potentielle kandidater". 

Det giver fint sig selv, at du var klar på en CFD. Det forstod jeg godt. Jeg satte spørgsmålstegn ved din pointe om, at du tidligt havde sagt, at baarup var for nemt et lynch. Du virkede fint klar på at lynche ham 20.44.

16-05-2020 16:06 #394

Hvem tror du er ulv rickrick og hvorfor? 

16-05-2020 16:37 #395

Er stadig glad for Nilssons indsats, og er enig i stort set det hele han skriver. Allund også, og så kan jeg rigtig godt lide Viggos  iver/spørgende tilgang efter at få løst spillet - Bk/surrender ligger solidt i midten hos mig lige pt:


Rick

 

Nilsson

Allund

Viggo

 

BK

Surrender

Ploven

Grovfil

 

Lasval

Jensen

16-05-2020 16:45 #396

 Lige gået i gang med at læse op. Har været tråden løseligt igennem, og løber den så lige igennem igen for enkelte kommentarer, og så kommer jeg til at læse nogle igennem i takt med at der bliver tid til det efterfølgende, evt i morgen. Ikke sikkert jeg når igennem med de første ting inden aftensmaden og en 4 årig kræver opmærksomhed.

16-05-2020 16:45 #397
Nilsson skrev:

@rickrick

 

Tak for dine svar. Jeg forsøger lige at viske tavlen ren og starte forfra. Havde du stemt Allund, hvis Ploven havde CFD'et ham?


Aldrig! Han var min top villa. Surrender eller Stefan havde jeg været villig til at CFD igår.

20.44 støtter jeg BK fordi jeg hellere vil have et par vogne op fremfor bare at lade Baarup hænge ... altså jeg var villig til rimelig meget i forhold til “noget andet”, hvis det giver mening.

16-05-2020 16:47 #398
rickrick skrev:

 

Aldrig! Han var min top villa. Surrender eller Stefan havde jeg været villig til at CFD igår.

20.44 støtter jeg BK fordi jeg hellere vil have et par vogne op fremfor bare at lade Baarup hænge ... altså jeg var villig til rimelig meget i forhold til “noget andet”, hvis det giver mening.

Okay. Hvad mente du så med, at det var "ærgerligt at Ploven ikke var på banen med en CFD (selv om det havde gjort ondt at stemme Allu)."? 

16-05-2020 16:54 #399
Nilsson skrev:

Hvem tror du er ulv rickrick og hvorfor? 


Jeg har ikke nogle konkrete ulve read endnu. Men jeg stoler ikke specielt meget på egne evner til at kunne finde en ulv så tidligt kun baseret på reads. Jeg vil helst have noget mekanik at læne mig op af.  


Og kald mig bare paranoid, men jeg tror sagtens der kan være en w mellem dig, ploven og Viggo baseret på interaktionen fra #210 og frem omkring mig. Jeg har til gengæld svært ved at se to w. Men på den anden side tror jeg også I kan være dygtige nok til at pulle sådan en off. Men hælder stadig til max en w.

16-05-2020 16:55 #400
Ploven13 skrev:

Svaret er ja. LW skal forsøge at kommunikere med ulvene og Village skal prøve at opfange kommunikationen.


Jeg lægger forøvrigt min #309 til side. Kan ikke gøre så meget ved det, men Viggo et sted, og Nilsson (senere) rammer det egentligt rigtigt. Selvom jeg nok aldrig skal gå dybt her, så må jeg lave noget villaarbejde indtil da.

 

Ploven, til dit ovenfor:


  How? Jeg kan ikke se hvordan man skulle kunne kommunikere mod to random ulve, og håbe hele villa holdet ikke opdager det. Virker en kende optimistisk. Jeg tror ikke at det kommer til at ske, så vi skal fokusere på at der er to blokke, og bare finde den/de som er mest ulvede. LW er ideelt set også den sidste ulv der lynches, da de to andre har powerroles, uagtet at vi selvfølgelig altid lyncher fra den ende vi finder mest ulvet.

16-05-2020 16:56 #401
Nilsson skrev:

Okay. Hvad mente du så med, at det var "ærgerligt at Ploven ikke var på banen med en CFD (selv om det havde gjort ondt at stemme Allu)."? 


Godt spørgsmål, måske var jeg i præcis det moment villig til at gå med Allund ... men det ville være situations bestemt og også afhænge af, hvem er jer, der evt. vogtede ham.  

16-05-2020 16:57 #402

votede*

16-05-2020 16:58 #403
Jensen skrev:

 

Jeg lægger forøvrigt min #309 til side. Kan ikke gøre så meget ved det, men Viggo et sted, og Nilsson (senere) rammer det egentligt rigtigt. Selvom jeg nok aldrig skal gå dybt her, så må jeg lave noget villaarbejde indtil da.

 


Ploven, til dit ovenfor:


  How? Jeg kan ikke se hvordan man skulle kunne kommunikere mod to random ulve, og håbe hele villa holdet ikke opdager det. Virker en kende optimistisk. Jeg tror ikke at det kommer til at ske, så vi skal fokusere på at der er to blokke, og bare finde den/de som er mest ulvede. LW er ideelt set også den sidste ulv der lynches, da de to andre har powerroles, uagtet at vi selvfølgelig altid lyncher fra den ende vi finder mest ulvet.




Jeg er efterhånden enig.
16-05-2020 17:00 #404

Jeg tror generelt du vil finde mig ret usammenhængende - og hurtigt skiftende afhængigt af hvad jeg føler er korrekt - specielt i starten af spillet.


Så du bør nemt kunne pille enkelte posts ud hist og her og tænke wtf.

16-05-2020 17:01 #405
Spefan skrev:

 

 Så er jeg virkelig ikke fan af Jensens #309 fra D1 

 

 Så bliver det vist ikke mere villagery. Som ulv er der bare ikke een eneste grund til at hive den frem som den første.

 

16-05-2020 17:03 #406
Nilsson skrev:

Så Spefan er formentlig villager medmindre han selv er LW.

 

 Obviously

16-05-2020 17:22 #407
Bridgeking skrev:

 

 fordi de får et vig hvis de gør

 

 Muligt jeg forstår det forkert når jeg læser OP igennem, men LW bliver inkluderet på ulveholdet hvis de NK’er ham, i.e. det vig de får er kompensation for det NK de reelt misser (men mister vig igen hvis LW er lynch dagen efter, så net net kan de være dårligere stillet). Hvis de finder ham med seer, så er der “bonus”, da de så både har NK og vig natten efter, igen såfremt LW ikke lynches. Tror bare alle PR’s villa/ulve går det som man finder optimalt udfra reads etc. At tro man kan ramme tingene lige i røven svarer jo til at vi som villas altid vandt spillet. Ulvene har det selvfølgelig lige så svært i deres PR’s som villa har.

16-05-2020 17:23 #408

@Nilsson du har selvfølgelig nogle 100% valide punkter i hvad Spefan også kan være.

16-05-2020 17:25 #409
grovfil skrev:

 

 Spændene, den skal jeg lige tænke over hvordan jeg bør reagere på, det lyder umiddelbart svært, så skulle jeg både være LW og ulveseer, den rolle findes da ikke. Umiddelbart er min tanke du så ikke er seer, eller leger med mig... 

 

 Why?

16-05-2020 17:30 #410
Administrator

Øv - nu bliver Jensen også villa at læse 

16-05-2020 17:34 #411
Administrator
Jensen skrev:

 

 Så bliver det vist ikke mere villagery. Som ulv er der bare ikke een eneste grund til at hive den frem som den første.

 

 

 Når jeg tænker over den her er jeg ret enig

16-05-2020 17:40 #412
rickrick skrev:

 

Altså jeg synes det er super super tyndt med reads på nuværende tidspunkt …

 

Jeg er sådan ca. her:

 

Villa'ish

Allundberg - synes han har en careless tone D1 og desuden holder jeg fast i, at jeg synes det er alt for aggressivt at pushe Baarup så hårdt som ulv ud af det blå

LasVal - generelt villa'ish og bemærkede #291. Synes tonen virker reel og LasVal har I andre spil reageret mere voldsomt på sådanne ting som villa.

Ploven - svært ved at sige hvad præcist, men skal samtidig også sige, at jeg er røvdårlig til at læse ham

Viggo - kan ikke lige huske, hvorfor jeg havde ham deroppe

 

Neutral

Jensen - sikkert ultra tyndt, men han fik skrevet en del af det jeg selv sad og tænkte i går, men den der "lost" post trickerede også mig!

BK - fin villa'ish tone, men sådan tror jeg han kan spille både som v og w

Nilsson - fin villa'ish tone i dag (du lå længere nede i går), men ligesom med BK tror jeg du kan spille sådan både som v og w

Grovfil - tonen virker til tider overdreven n00b'ish

 

Mest ulvet baseret på hvem jeg havde været villig til at CFD, hvis ploven havde valgt "rigtigt"

Spefan

Surrender

 

Og når det er sagt, så synes jeg i den grad vi er i den tynde tynde del af spillet … at vi sidder her og gætter ud fra, hvordan X eller Y har spillet som ulv i spil Z eller W tror jeg sjældent er de vise sten.

 

 

rickrick skrev:

Lige nu har jeg bare lyst til at lynche Jensen.

 

For enten er det bare et monster slipup … eller også skal han straffes i eval for ikke at tænke sig om!

 

 Hvordan går du fra at du havde mig som villa D1, og så indenfor 5 minutter først har mig villaish til at du har lyst til at lynche mig, selvom du hele tiden har været bevidst om min post 309 jf det der er understreget?

 

Bliver for mig en kende ulvet, at der lige pludselig er så stor skift uden du har fået nyt info. Som ulv gælder det om at få mislynches, så oplagt at sponge andre her, selvom du kom fra den helt anden side på mig. 

16-05-2020 17:41 #413

Nå, lige hvad jeg nåede. Aftensmad. Fortsætter hvor jeg slap når der bliver tid.

16-05-2020 18:14 #414
Bridgeking skrev:

 


 Når jeg tænker over den her er jeg ret enig




Jeg er faktisk af den stik modsatte holdning efter at have tænkt over det. Jeg har slet ikke tænk over LW og jeg har ikke opdaget posten. Jeg tror det er meget mere likely for en ulv at opdage posten end en villa. Hvis Jensen er villa så vil jeg tro Spefan er ulv 80+% her. Sjovt Jensen har den modsatte konklusion. Ulvene har sikkert targeted Jensen i nat og hvis han er villa så virker det som en nem måde at smide ham under bussen på.
16-05-2020 18:24 #415
Ploven13 skrev:

Jeg er faktisk af den stik modsatte holdning efter at have tænkt over det. Jeg har slet ikke tænk over LW og jeg har ikke opdaget posten. Jeg tror det er meget mere likely for en ulv at opdage posten end en villa. Hvis Jensen er villa så vil jeg tro Spefan er ulv 80+% her. Sjovt Jensen har den modsatte konklusion. Ulvene har sikkert targeted Jensen i nat og hvis han er villa så virker det som en nem måde at smide ham under bussen på.

 

 #35 skriver du: Svaret er ja. LW skal forsøge at kommunikere med ulvene og Village skal prøve at opfange kommunikationen.


Hvordan faen hænger det sammen? At du ikke har opdaget posten og slet ikke har tænkt over LW siger måske mere noget om din tilgang til at ville løse spillet? 


Eller måske er det fordi, det ikke giver mening at gøre på min måde, som jeg ikke har været klar over - men jeg bragte den sådan set kun op efter at have forhørt mig hos resten, bl.a. dig. 

16-05-2020 18:26 #416
Ploven13 skrev:

Jeg er faktisk af den stik modsatte holdning efter at have tænkt over det. Jeg har slet ikke tænk over LW og jeg har ikke opdaget posten. Jeg tror det er meget mere likely for en ulv at opdage posten end en villa. Hvis Jensen er villa så vil jeg tro Spefan er ulv 80+% her. Sjovt Jensen har den modsatte konklusion. Ulvene har sikkert targeted Jensen i nat og hvis han er villa så virker det som en nem måde at smide ham under bussen på.

 Jeg har heller ikke tænkt over PR’s og specielt LW før det kom op D2, så valid pointe. Jeg kan bare stadig ikke se hvorfor.........fuck, alt for mange if’s...hvis Spefan er villa, så er det naturligt villaish, er han ulv og jeg er peeket, så er det ulv der prøver at være pro-villaish. Find selv på flere.

Then again, hvis Spefan er ulv, hvorfor så ikke bare holde sin mund på et tidspunkt hver der vel fra morgenstunder var vist 2-3 stemmer på mig.


Vist bare snak med mig selv. Skal lige tænke over Spefan, evt høre hvad andre tænker. Kan være det bare er helt neutralt.

 

16-05-2020 18:28 #417

Jensen er sgu nok villa. 

16-05-2020 18:34 #418
Spefan skrev:

 


 #35 skriver du: Svaret er ja. LW skal forsøge at kommunikere med ulvene og Village skal prøve at opfange kommunikationen.

 

Hvordan faen hænger det sammen? At du ikke har opdaget posten og slet ikke har tænkt over LW siger måske mere noget om din tilgang til at ville løse spillet? 

 

Eller måske er det fordi, det ikke giver mening at gøre på min måde, som jeg ikke har været klar over - men jeg bragte den sådan set kun op efter at have forhørt mig hos resten, bl.a. dig. 




Som du sikkert kan se på progressionen i mine tanker omkring det, så havde jer oprindeligt ikke gjort mig de store tanker om det. Jeg synes helt sikkert du skal dele din info med byen som villager også. Jeg siger bare at alle havde misset posten på nær dig, og jeg tror det er mere sandsynligt at en ulv finder den end en villa. Jeg tror også at ulvene må have fundet referencen hvis de har ledt og derfor har targeted Jensen. Hvis Jensen er villa så har ulvene stor interesse i at få posten bragt frem i tråden.
16-05-2020 18:45 #419
Ploven13 skrev:

Som du sikkert kan se på progressionen i mine tanker omkring det, så havde jer oprindeligt ikke gjort mig de store tanker om det. Jeg synes helt sikkert du skal dele din info med byen som villager også. Jeg siger bare at alle havde misset posten på nær dig, og jeg tror det er mere sandsynligt at en ulv finder den end en villa. Jeg tror også at ulvene må have fundet referencen hvis de har ledt og derfor har targeted Jensen. Hvis Jensen er villa så har ulvene stor interesse i at få posten bragt frem i tråden.

 Tjek - og enig i, at ulve oftest vil finde post som det, men jeg tror - helt objektivt set - at man i sjældne tilfælde vil dele informationen som ud, som jeg har gjort

 

16-05-2020 18:48 #420
Administrator

Jeg tror bare alle er Villas


fuck dig sothys

16-05-2020 19:27 #421
Jensen skrev:

 

 

 

 Hvordan går du fra at du havde mig som villa D1, og så indenfor 5 minutter først har mig villaish til at du har lyst til at lynche mig, selvom du hele tiden har været bevidst om min post 309 jf det der er understreget?

 

Bliver for mig en kende ulvet, at der lige pludselig er så stor skift uden du har fået nyt info. Som ulv gælder det om at få mislynches, så oplagt at sponge andre her, selvom du kom fra den helt anden side på mig. 


Altså din post fik mig til at nedgradere dig fra villa til neutral. 

Og bagefter blev jeg bare så irriteret over den post - uanset, at det oftere er en tanke torsk ... men synes bare du burde være opmærksom på sådan noget som villa i det her setup.


Jeg tror jeg er med på, at der kan være en helt tredje grund, men så skal du godt nok have set dybt meget tidligt.

16-05-2020 20:36 #422
Viggorous skrev:

 

 Det er mest den kontante tone og indstilling jeg synes er villagery. Han har sine meninger, og han går også imod flowet når han går lidt efter dig, selvom det ikke var meget, og han har også nogle posts om at han er skeptisk vedrørende vognen på Baarup som jeg synes er villagery. Jeg får fornemmelsen af at han prøver at bevæge sig fremad i spillet i hans posts, I stedet for bare at snakke i ring eller skrive om ting, han intet opnår ved at skrive om. Det er dog ikke verdens stærkeste read, og han har nogle ting jeg ikke kan lide, eksempelvis da han sætter lasval i et "ligegyldigt i dag" tier på hans read liste, den vil jeg gerne have forklaret. 

 

 Min standard frase om at LV, og at han som ulv clearer sig selv før eller siden. Endnu mere bekræftet af det nylige spil hvor han var ulv, og ikke just viste fremgang i at kunne spille den rolle. Så, helt simpelt, så løser han sig selv indenfor kort tid, og ender som oftest til et NK (hvis ikke altid). Mener sothys har det på samme måde, husker ikke helt med Surrender, men vitterligt den sidste mand jeg kommer til at læse igennem de første dage. Overall bare et dumt sted at bruge et lynch de første dage.

16-05-2020 20:41 #423
Viggorous skrev:

 

 Synes det er begrænset hvor meget man kan bruge et gimmick spil til når det kommer til sammenligning. Hvis du også hentyder til hvor stor effort han lægger i spillet fik jeg i sign up tråden indtryk af at han ikke ville spille på højtryk dette spil. 

 

 Egentligt ikke. Var bare ikke sikker på at jeg orkede at spille mere, tidsperspektiv og locked op til EOD hver aften. Men, er jeg med, så er intentionen at levere end indsats.

16-05-2020 20:55 #424
Bridgeking skrev:

Skål Jensen



 

 




 

 Cheers. Nu får jeg også lyst til en øl :-D

16-05-2020 21:26 #425
Allundberg skrev:

Har i læst op på Jensen? 

slutter dagen med ingen ulve reads. for så at sige at Baarup wolfclaimer og vote ham for lige bagefter at åbne en dør til et CFD på mig og sige han hader at baarup er den eneste "vi har"

 

eneste jeg kan lide er hans read på Nilsson som udvikler sig på en god måde

 

 

 Wow.

 

Baarup laver en super wolfet post, som jeg siger som den vist første, og lige i røven af det siger LV og Viggo vist det samme. Og ja, jeg hadede Baarup var det eneste vi havde, da vi vist ikke kan bruge stemmerne i går til noget som helst.

 

Posts 319, 325 og 347 dækker vist at jeg er uenig med bl.a. LV om at Baarups peek er en fejl som ulve oftere lavere end villa. Så laver Baarup sin wolfclaim post, og jeg stemmer ham vist kort efter.

 

Jeg er aldrig ved at lave en CFD på dig, og er vist ret fri fortolkning fra din side. Uden at have checket op, så tror jeg ikke at jeg interagerer med dig eller nævner dig med et ord D1, udover da jeg spørger Ploven om han gerne vil have dig op på en CFD.

 

Synes ovenstående post er en famlen efter noget som der slet ikke er hverken heller, eller endnu værre substans i. Ulvet IMO at kunne generere ovennævnte ud af ingenting.

16-05-2020 23:32 #426
Nilsson skrev:

Der var fokus på en anden del af den post D1, så kan godt forstå, hvis han igen troede, at det var det, det handlede om. Det er netop det, jeg finder oprigtigt ved reaktionen.

 

 Korrekt. Det var peeket jeg troede det handlede om. Fattede det først da Viggo skrev det, og ikke engang da du tidligere skrev det i post 76.

 

16-05-2020 23:50 #427

Så er jeg up to date. Kigger enkelte personer igennem i morgen.

17-05-2020 09:17 #428
OP

Voters:

ploven - novote

lasval - novote

viggo - novote

surrender - novote

jensen - novote

nilsson - jensen

rick - novote

bk - novote

spefan - novote

allund - lasval

grovfil - ploven

 

 

Counts:

8 novote

1 ploven

1 lasval

1 jensen

17-05-2020 09:57 #429

Er egentlig tilfreds med min stemme, men overvejer om jeg bør unvote.


Jensen er også et fint bud.. 

17-05-2020 10:12 #430
grovfil skrev:

Er egentlig tilfreds med min stemme, men overvejer om jeg bør unvote.

 

Jensen er også et fint bud.. 

 

 Hvis du er tilfreds, hvorfor overvejer du så at unvote? 

17-05-2020 10:13 #431

@ Grovfil

 

Hvem stoler du mest på i spillet? udover evt. peeks. 

17-05-2020 10:20 #432
Ploven13 skrev:

 

 Hvis du er tilfreds, hvorfor overvejer du så at unvote? 

 Fordi jeg er i tvivl om jeg kan hjælpe nogen med at starte en forkert vogn ved at lade den stå. 


Jeg er saiøst dybt forvirret, alle andre end mig kan jo være ulve... 

 

Ploven13 skrev:

@ Grovfil

 

Hvem stoler du mest på i spillet? udover evt. peeks. 

 

 Allund, men ham stoler jeg heller ikke et klap på, han kunne nemt have manipuleret mig ind i den tro.. 

 


Dig og Jensen er mine topulve. 


17-05-2020 10:24 #433

Når jeg skal tagges skal det være med lille g, ellers dur det ikke 🙂

17-05-2020 10:26 #434
Administrator

Prøver at læse op

17-05-2020 10:31 #435
grovfil skrev:

 Fordi jeg er i tvivl om jeg kan hjælpe nogen med at starte en forkert vogn ved at lade den stå. 

 

Jeg er saiøst dybt forvirret, alle andre end mig kan jo være ulve... 

 

 

 Allund, men ham stoler jeg heller ikke et klap på, han kunne nemt have manipuleret mig ind i den tro.. 

 

 

Dig og Jensen er mine topulve. 

 

 

 Jeg synes du startede mere selvsikkert og flydende. Hvorfor nu den sindssyge paranoia over for alle? Hvorfor Jensen? Og så må jeg sige det er imponerende at de ulvereads du havde på dag 1 ikke længere er ulvereads, på trods af din paranoia.  

17-05-2020 10:38 #436

og hvor blev Surrender af i dine reads?

17-05-2020 10:42 #437

Jeg startede fuldstændig grovfil på PN mode, så gik det fuldstændig grovfil normalt helt galt da jeg blev for kæk.


Nu er jeg fanget og forsøger at læse op, få styr på hvad der menes, læse mellem linjer og blah blah, og ja, jeg er paranoid. 

 


Jensen har været min ulv fra start, surrender blev det (vores interaktion før spillet er nævnt, så fortsætter den altså for at forklare, jeg regnede med han ville forsøge at hjælpe fremfor at stikke til mig) han er stadig lige under jer. 

 


Dig kunne jeg lide, jeg synes du virkede villa, men du gik mere og mere til den anden side. 


Og jeg synes ikke du fik forklaret dit fakepeek ordentligt til en begynder. 


Er med på det er din stil, men din stil er pisse svær at læse, derfor er jeg ok med stemmen for nu. 


17-05-2020 10:50 #438
grovfil skrev:

Jeg startede fuldstændig grovfil på PN mode, så gik det fuldstændig grovfil normalt helt galt da jeg blev for kæk.

 

Nu er jeg fanget og forsøger at læse op, få styr på hvad der menes, læse mellem linjer og blah blah, og ja, jeg er paranoid. 

 

 

Jensen har været min ulv fra start, surrender blev det (vores interaktion før spillet er nævnt, så fortsætter den altså for at forklare, jeg regnede med han ville forsøge at hjælpe fremfor at stikke til mig) han er stadig lige under jer. 

 

 

Dig kunne jeg lide, jeg synes du virkede villa, men du gik mere og mere til den anden side. 

 

Og jeg synes ikke du fik forklaret dit fakepeek ordentligt til en begynder. 

 

Er med på det er din stil, men din stil er pisse svær at læse, derfor er jeg ok med stemmen for nu. 

 

 

 Fair. Du burde faktisk være glad for mit fakepeek af dig. Det har skabt 15+ posts hvor du skriver en masse tanker og får en masse paranoia og frustration ud i tråden. Det hjælper helt sikkert alle til at læse dig bedre. 

17-05-2020 10:50 #439
grovfil skrev:

Jeg startede fuldstændig grovfil på PN mode, så gik det fuldstændig grovfil normalt helt galt da jeg blev for kæk.

 

Nu er jeg fanget og forsøger at læse op, få styr på hvad der menes, læse mellem linjer og blah blah, og ja, jeg er paranoid. 

 

 

Jensen har været min ulv fra start, surrender blev det (vores interaktion før spillet er nævnt, så fortsætter den altså for at forklare, jeg regnede med han ville forsøge at hjælpe fremfor at stikke til mig) han er stadig lige under jer. 

 

 

Dig kunne jeg lide, jeg synes du virkede villa, men du gik mere og mere til den anden side. 

 

Og jeg synes ikke du fik forklaret dit fakepeek ordentligt til en begynder. 

 

Er med på det er din stil, men din stil er pisse svær at læse, derfor er jeg ok med stemmen for nu. 

 

 

 

17-05-2020 10:51 #440

Jeg synes dit forsvar fredag aften var lidt meh. Men kan rigtig godt lide dine tanker omkring det i går, selvom det ender med en stemme på mig.

17-05-2020 10:52 #441

@Grovfil

 

I din #3 skriver du at du ville have stemt på mig hvsis du ikke var faldet i søvn. Hvorfor? Begrundelser?

17-05-2020 10:52 #442

Stinker det der ikke af at jeg siger jeg var LW??   det er altså en formuleringsfejl! 

fuck det er svært det her :D:D

17-05-2020 10:56 #443

Stinker det der ikke af at jeg siger jeg var LW??   det er altså en formuleringsfejl! 

fuck det er svært det her :D:D

Jensen skrev:

@Grovfil

 

I din #3 skriver du at du ville have stemt på mig hvsis du ikke var faldet i søvn. Hvorfor? Begrundelser?

 

 det er pisse svært at forklare, det er min gutfeeling ud fra når jeg sidder og læser tråden igennem igen og igen.. jeg er ikke god til det der med at læse på en enkelt, jeg forsøger, men synes jeg får mere ud af det ved at læse alt, men til gengæld får jeg så også blandet ting sammen tror jeg..

jeg synes du har virkert "forkert" fra start, derfor... kan desværre ikke gøre det bedre.

17-05-2020 10:57 #444

Jeg forsøger at læse op med friske øjne. inden oplæsning fwiw, så er jeg ca. her, jeg beklager på forhånd, hvis det er meget mekanisk, men det er nok fordi jeg giver de fleste af jer nok kredit til at I på nuværende tidspunkt spiller "frit" både som v og w - og med min begrænsede erfaring tror jeg ikke jeg kan læse jer baseret på det vi har.

 

De eneste, der rigtig pusher mig er allundberg og nilsson - nilsson har dog bakket lidt af. Det kan være et level, men jeg ser dem sjældent gøre det som w/w.

 

Jeg synes det er interessant med interaktionen omkring #210 og frem, hvor nilsson holder fast i sit push af mig, mens viggo og ploven defender mig. Jeg tror ofte, der kan være en w blandt de tre - og normalt ville jeg være tilbøjelig til at sige, at det er oftere mellem ploven/viggo end nilsson - men nilsson er så god en spiller, at jeg vurderer det rimelig lige.

 

Baseret på tonen, hvor flere og flere fremstår villa'ish, så vil jeg ikke have noget imod spefan som vogn (jeg har noteret, at jeg synes han interakter en del, men sjældent med analyser - mere med spørgsmål og kommentarer). Men det bliver den første jeg læser igennem for at se om jeg er off.

 

Og for min skyld kunne det godt være mod Jensen/Viggo/ploven baseret på #210 og frem - jeg hælder til Jensen, selv om jeg udmærket ved, at det er et ultra tyndt grundlag med den berømte post.


Reelt neutral lige nu er: BK og lasval

 

Villa: allundberg, som jeg ikke kommer til at vote i det her spil og grovfil, selv om han spille stil tilter mig!

 

Villa'ish/neutral som jeg er på vagt over for: ploven, nilsson, viggo

Mest ulvet (i det sekund hvor jeg skriver): surrender, jensen, spefan

P.S. Jeg hader, at Jensen er dernede baseret på hans sidste posts i går, men jeg har ikke noget bedre at gå efter … håber der sker noget i løbet af dagen. Jeg læser op på viggo og surender.

17-05-2020 10:57 #445
grovfil skrev:

Stinker det der ikke af at jeg siger jeg var LW??   det er altså en formuleringsfejl! 

fuck det er svært det her :D:D

 

 Kan ikke se hvad du mener, men er godt nok en villagery reaktion. De fleste nye spillere ville vel lige høre deres medulv om hvad de skal gøre i sådan en situation.

17-05-2020 10:59 #446
Administrator

Altså jeg har det virkelig stramt i det her spil.

 

Jeg synes nærmest alle spiller villaagtigt, og har egentlig ikke lyst til at stemme nogen.

 

De eneste jeg reelt ser som mulige ulve er LV og Allund.

LV har jeg argumenteret for, men er bange for at køre tunnel.

Allund kan jeg ikke srgumentere for.

 

Jeg ved jeg ikke stemmer grovfil, ploven, spefan og viggo og rick i aften - så derudover er der bare flip a coin

17-05-2020 10:59 #447
Administrator

Jeg synes Nilsson er meget mere ham selv efterhånden, og Jensens reaktion på det "lost" var voldsomt villaish

17-05-2020 11:00 #448

@BK

 

Hvor erfaren er allu i forhold til WW spil?

17-05-2020 11:01 #449
Ploven13 skrev:

 

 Kan ikke se hvad du mener, men er godt nok en villagery reaktion. De fleste nye spillere ville vel lige høre deres medulv om hvad de skal gøre i sådan en situation.

 

 det var"nu er jeg fanget" detaljen jeg pludselig så..

paranoid!! :D :D

17-05-2020 11:01 #450
Administrator
rickrick skrev:

@BK

 

Hvor erfaren er allu i forhold til WW spil?

 

 ret erfaren - tror også han har spillet mange spil på andre sites

17-05-2020 11:02 #451
grovfil skrev:

 

 det var"nu er jeg fanget" detaljen jeg pludselig så..

paranoid!! :D :D

 

 men selvfølgelig ville LW jo heller ikke skrive når han var fanget..


jeg prøver lige at komme ind i kampen :(

17-05-2020 11:05 #452

@BK

17-05-2020 11:06 #453

Hvor har du argumenteret for LV? Hvad er det for nogle posts?

17-05-2020 11:06 #454

Ej vent @BK! - læser lige selv ...

17-05-2020 11:07 #455

Vil gerne have dine tanker @BK og LV om 30 minutter … 

17-05-2020 11:07 #456
Administrator
rickrick skrev:

Hvor har du argumenteret for LV? Hvad er det for nogle posts?

 

 nærmest hele dag 1

 

der er ikke rigtigt sket noget derefter - har han overhovedet postet ?

17-05-2020 11:07 #457

*om LV skulle der stå

17-05-2020 11:12 #458

Jeg handler lige en times tid er så på et par timer før vi går på tur, og er tilbage i god tid før afstemning, aftentur bliver efter eod.

Jeg har stillet uret til 21.30. 21.45 og 21.55, det bør ikke kunne gå galt i dag..

17-05-2020 11:17 #459

@BK

Hvad synes du om Viggo?

17-05-2020 11:20 #460
Administrator
Nilsson skrev:

@BK

Hvad synes du om Viggo?

 

 Han er en af dem der i bunken jeg ikke har styr på - synes umiddelbart fint om ham, men er i tvivl

17-05-2020 11:26 #461
Administrator

Vi er stort set i samme spot idag, som vi var igår.

Det bliver rigtig meget på tone

 

Er der overhovedet nogen der har villalean på LV ?

17-05-2020 11:28 #462

@Nilsson, det er muligt du har forklaret det, men jeg kan ikke få din D1 til at stemme i mit hoved:

 

#150 klokken 18.20: Du skriver at du mener Baarups #123 er  villagery skrevet, du understreger det i #154 efter et spørgsmål fra Viggo

 

Herefter en kort interaktioner med ploven og BK, baseret op BK ikke læser dig Villa ud fra din start.

 

#165 klokken 18.36: Du skriver BK's post er ret tynd

 

#175: Svar til Viggo omkring tankerne om LV - det virker stadig ikke som om du er imponeret af BK.

 

#187: Lægger låg på diskussionen omkring LV med Viggo

 

#192: Du skriver lidt om grov er startet lidt forceret.

 

 

17-05-2020 11:29 #463

Fuck det lorte site, hvorfor poster den? Nå resten kommer i næste post.

17-05-2020 11:30 #464

Grovfil
D1: 40 posts. Nedenstående blot de væsentligste


#6: Spørger ind til om der kun er to ulve, da det er hvad han kan se i OP. Lidt mærkeligt da der er beskrevet tre ulveroller.

#10: Svarer selv på spørgsmålet ovenfor.

#14: Skriver at man ikke skal lægge for meget i åbningsposts, men mener dog at Alex er ulvet

#61: Sponger BK på at Allund er ulvet, da man ikke kan læse så meget af åbningsposts (Allund har en Villa til Ulv liste på 5 personer). Dette uagtet at han selv har kaldt Alex ulvet i #14.

———Hele #61: Enig, han ved jeg ikke er ulv medmindre jeg er lost, det er jeg så ikke, synes selv jeg er startet villaish, andre vist det samme, lige til højrebenet for en ulv. 

#101: Refererer til at han ikke er i Allunds chat.....Var vist engang en WW diskussion om det er ulvet at nævne chatten.

#115: Kommenterer på at LasVal nævner at #61 ser ulvet ud omend i tvivl (kan også være villagery).

#129: Stemmer Bridgeking.

#136: Fortsat diskussion med Allund. Er ikke vild med ham.

#141: Kommenterer på at egen post til Surrender faktisk ikke er en han kan lide. Mærkelig tanke ikke at kunne lide det man selv skriver. I hvert fald en meget ulve POV det ses fra, og ikke en carefree tilgang.

#153: Kommenterer på at han vist ikke selv bidrager med noget, men at alle jo tydeligvis ved at han er villa.

#182: Stemmer LasVal, uden jeg helt forstår hvor den stemme kom fra, udover noget med at Viggo ikke svarer Grovfil, men samtidig forsvarer Viggo LasVal.

#195: Kan ikke lide Nilsson, da Nilsson stiller et kritisk spørgsmål mht at kende reglerne, nu Grovfil har læst en del spil tidligere.

#198: Konstaterer at der er mange han ikke kan lide. Kan dog godt lide Ploven hvilket ikke plejer at være tilfældet.

#204: Svarer Nilsson på hvorfor han godt kan lide Ploven. Dog udlukkende Ploven argumentation.

#214: Joiner Ploven i at stemme Bridgeking. Problemet er bare at Ploven har BK som villa, og siger nogle posts tidligere at folk skal lave være med at sponge hans BK read. Grovfil siger at han ikke ved hvad sponge betyder, hvorefter BK for stemmen. Helt “goddag mand økseskaft”.....

#254: Har Surrender på ulvelisten.

#268: BK vokser på ham som ulv (der stemmen allerede er).

#278: Heater Jensen pga hans kommentar om at alle skal huske at lægge peeks (fra i morgen), og Jensen ikke har svaret ham på et generelt spørgsmål i den henseende tidligere.

#338: Unvoter (20.59).

Sidste post er 21.15, hvor han ikke har stemt.

D2: 37 posts (and counting):

#3: Beklager han faldt i søvn og ikke fik votet. Skulle han have stemt ville det have været på Jensen. Pudsigt da jeg vist ikke var på hans ulveliste dagen forinden, og post 309 fra mig først senere D2 blev highlighted af Spefan. Derfor jeg lige har stillet spørgsmålet i #441 for at se om argumentationen relaterer sig til det der skete efter hans #3, eller det som rent faktisk skete D1.

#165: Hælder stadig til Ploven som villa. Dette efter Plovens “ulve peek” af Grovfil.

#166: Viggo kommer med Schwarzenegger referencen, og hvis han fik pistolen for panden, hvad han ville kalde Jensen. Grovfil ser nu denne post som en opfordring til at han skal svare på den (fremgår ikke noget sted fra Viggo at nogen skal svare på den), og at det kun er noget han kan svare forkert på. En kende mærkelig post, ift at Viggo blot poster sit view på mig.

#264: Forvirret over Plovens ulvepeek stadig, og hvad han skal tænke om Ploven. Surrender har stemt Grovfil, hvilket han er ok med, da han heller ikke kan lide Surrender.

#265: Spørger efter hjælp, og om han skal stemme Surrender eller Ploven. Hælder mest til Surrender. Skriver “lost” hvilket han også gjorde D1 (jeg nævnte ikke den D1, da jeg ikke lagde noget i den). Lidt mere mærkelig her, men tænker stadig ikke at der skal lægges noget i det.

#267: Jeg har undladt at nævne at han vist 4 gange D1 nævner at han er seer (måske), og vist een gang D2. Jeg var lidt i tvivl om det var en form for seer claim fra en nybegynder. I denne post siger han dog at han ikke er seer men pure villa. I hvert fald er alle de seer kommentarer ikke noget en rutineret spiller ville have gjort.

#289: Stemmer Ploven

#429: (Søndag morgen). Er tilfreds med sin stemme på Ploven, men kunne også finde på at stemme Jensen.

#432: Stoler mest på Allund, men ham stoler han heller ikke på. Ploven og Jensen er hans topulve

#437: Ploven spørger ind til hvorfor hans reads stort set er flippet, eller forsvundet på nuværende tidspunkt. Han forklarer at Jensen har været hans topkandidat hele tiden (igen, intet der fremgår af D1, så virker som en efterrationalisering).

#443: Svarer Jensen på spørgsmålet om hvorfor Jensen er top ulv. Falder ikke i på et spørgsmål, omend det heller ikke på nogen måde uddybes.

Skiftede lige mig/jeg ud med Jensen ovenfor, så referencerne bliver bedre, hvis der citeres. Muligt at jeg har misset et sted eller to.

Final thoughts. Gal jeg flipflopper meget her. Jeg synes der er mange ting som virker nybegynderagtigt, og dermed at det er svært for Grovfil at agere som en mere erfaren WW spiller. Der er nogle villagery posts, som bare er så dumme at lave som ulv, at jeg næsten ikke tror at det er muligt. Omvendt er der også en totalt manglede progression i hans reads og/eller en fastholdelse af disse. En stor del af D1 er flippet over på modsatte side D2, ligesom hans “Jensen er ulv”, bare ikke harmonerer med det jeg læser D1. Ender lige nu i bunden af min liste, men jeg skal have læst flere op. Jeg har ikke en ulv jeg er locked på lige nu, så best case, så bliver det logisk nok den som virker mindst villa jeg voter senere. Det sagt, der dukker forhåbentligt noget op senere, alt efter hvor mange/meget jeg får gennemgået.

 

Beklager hvis der er fucked up formattering. Skriver på iPad’en (gider ikke miste indlægget), så lavet i Notes, hvor selv linieskift tages ikke med over.

17-05-2020 11:31 #465
Administrator

Jensen i stedet for at koncentrere dig om grovfil - gider du så ikke køre allund og/eller viggo ?

17-05-2020 11:32 #466

I forlængelse af ovenstående, så kommer Grovfil i hvert fald ikke til at gå dybt i min verden, og af mange gode grunde.

17-05-2020 11:33 #467
Administrator
Jensen skrev:

I forlængelse af ovenstående, så kommer Grovfil i hvert fald ikke til at gå dybt i min verden, og af mange gode grunde.

 

 bare det at det er hans første spil er grund nok - men han skal ikke ud endnu

17-05-2020 11:33 #468

#202 klokken 19.33: Lidt interaktion med grovfil omkring ploven

 

#205 klokken 19.35: Igen lidt mere BK

 

#211 klokken 19.42: Kort interaktion med Baarup (omkring BK tror jeg)

 

#217 klokken 19.47: Tjekker ud og stemmer Baarup i mangler af bedre

 

Jeg forstår det ikke, du har soft defendet Baarup og skrevet, at han poster villa'ish, hvad mener du med "Baarup i mangler af bedre"? Jeg synes ikke det hænger sammen med dine tanker so far på det tidspunkt ...

17-05-2020 11:35 #469

Nå tilbage til LasVal D1 … jeg blev bare lige trickered igen - måske er det bare fordi du har været så meget efter mig Nilsson, at jeg vil give lidt igen ...

17-05-2020 11:38 #470
Bridgeking skrev:

Jensen i stedet for at koncentrere dig om grovfil - gider du så ikke køre allund og/eller viggo ?

 

 Første del er for sent :-)

 

Viggo kommer jeg N1ppe til at kigge på. Man skal dog være semi muldvarp hvis man ikke kan finde nogle ultra villagery posts af ham bare i D2. I den henseende kan jeg faktisk godt lide hans defend af mig tidligt, og så at han går i modsatte grøft lidt senere.

 

Kigger gerne på Allund, selvom jeg har det stramt med at læse ham (øvelse gør mester). Jeg begynder nu, men når næppe i mål inden jeg er optaget det meste af eftermiddagen. Giver det et skud, så der kommer noget på et tidspunkt.

17-05-2020 11:39 #471

@sothys

 

Kan vi få en ny tråd. Lagger voldsomt.

17-05-2020 11:39 #472

@BK

 

LV posts #241 og #247 på D1 prøv lige at læse dem med friske øjne og åbent sind. Er det efter din bedste overbevisning en naturlig reaktion eller er den påtaget?

17-05-2020 11:40 #473
OP
Jensen skrev:

@sothys

 

Kan vi få en ny tråd. Lagger voldsomt.

 

 PAUSE ! PAUSE PAUSE ! NY TRÅD KOMMER OM 2 SEC !

17-05-2020 11:41 #474
OP

ny spil tråd



https://www.pokernet.dk/forum/vanilla-jailkeeper-lostwolf-spil-dag-2-trd-2.html#newest

17-05-2020 11:49 #475
rickrick skrev:

#202 klokken 19.33: Lidt interaktion med grovfil omkring ploven

 

#205 klokken 19.35: Igen lidt mere BK

 

#211 klokken 19.42: Kort interaktion med Baarup (omkring BK tror jeg)

 

#217 klokken 19.47: Tjekker ud og stemmer Baarup i mangler af bedre

 

Jeg forstår det ikke, du har soft defendet Baarup og skrevet, at han poster villa'ish, hvad mener du med "Baarup i mangler af bedre"? Jeg synes ikke det hænger sammen med dine tanker so far på det tidspunkt ...

Det var godt nok en meget lang post med ligegyldigt indhold, som leder op til en konklusion, hvor du har skævvrædet mine posts/tanker, så det passer ind til det formål du må ha' haft med din post. Jeg har endda allerede svaret på det, du undrer dig over i #21, #24 og #26. Og du spurgte selv ind til det i #44 - siden har du ikke forholdt dig til det. Og nu vælger du så at starte forfra. Det virker som en noget underlig prioritering af din tid. 

1) Jeg softdefender ikke Baarup. Jeg skriver, at #123 er villagery skrevet. Intet andet.

2) Han skriver noget om BK, som ikke giver mening, hvorfor jeg stiller spørgsmål til det. Så vidt jeg husker, så svarer han ikke specielt overbevisende på det, og da jeg så følger op ignorerer han det. 


3) Vi var ~200 posts inde i spillet, han havde udelukket sig selv som seer og jeg havde ikke andre ulveleans. Diskrepansen mellem mine tanker og handling er imo svær at få øje på.

Det virker til, at du griber efter halmstrå. Det lader til, at du har svært ved at danne reads på baggrund af substans og derfor laver du en post som ovenstående, som ser ud af meget, men er uden reelt indhold. Ofte noget ulve gør for, at det ligner de laver noget arbejde. 

17-05-2020 12:57 #476
Jensen skrev:

Grovfil
D1: 40 posts. Nedenstående blot de væsentligste

 

#6: Spørger ind til om der kun er to ulve, da det er hvad han kan se i OP. Lidt mærkeligt da der er beskrevet tre ulveroller.

#10: Svarer selv på spørgsmålet ovenfor.

#14: Skriver at man ikke skal lægge for meget i åbningsposts, men mener dog at Alex er ulvet

#61: Sponger BK på at Allund er ulvet, da man ikke kan læse så meget af åbningsposts (Allund har en Villa til Ulv liste på 5 personer). Dette uagtet at han selv har kaldt Alex ulvet i #14.

———Hele #61: Enig, han ved jeg ikke er ulv medmindre jeg er lost, det er jeg så ikke, synes selv jeg er startet villaish, andre vist det samme, lige til højrebenet for en ulv. 

#101: Refererer til at han ikke er i Allunds chat.....Var vist engang en WW diskussion om det er ulvet at nævne chatten.

#115: Kommenterer på at LasVal nævner at #61 ser ulvet ud omend i tvivl (kan også være villagery).

#129: Stemmer Bridgeking.

#136: Fortsat diskussion med Allund. Er ikke vild med ham.

#141: Kommenterer på at egen post til Surrender faktisk ikke er en han kan lide. Mærkelig tanke ikke at kunne lide det man selv skriver. I hvert fald en meget ulve POV det ses fra, og ikke en carefree tilgang.

#153: Kommenterer på at han vist ikke selv bidrager med noget, men at alle jo tydeligvis ved at han er villa.

#182: Stemmer LasVal, uden jeg helt forstår hvor den stemme kom fra, udover noget med at Viggo ikke svarer Grovfil, men samtidig forsvarer Viggo LasVal.

#195: Kan ikke lide Nilsson, da Nilsson stiller et kritisk spørgsmål mht at kende reglerne, nu Grovfil har læst en del spil tidligere.

#198: Konstaterer at der er mange han ikke kan lide. Kan dog godt lide Ploven hvilket ikke plejer at være tilfældet.

#204: Svarer Nilsson på hvorfor han godt kan lide Ploven. Dog udlukkende Ploven argumentation.

#214: Joiner Ploven i at stemme Bridgeking. Problemet er bare at Ploven har BK som villa, og siger nogle posts tidligere at folk skal lave være med at sponge hans BK read. Grovfil siger at han ikke ved hvad sponge betyder, hvorefter BK for stemmen. Helt “goddag mand økseskaft”.....

#254: Har Surrender på ulvelisten.

#268: BK vokser på ham som ulv (der stemmen allerede er).

#278: Heater Jensen pga hans kommentar om at alle skal huske at lægge peeks (fra i morgen), og Jensen ikke har svaret ham på et generelt spørgsmål i den henseende tidligere.

#338: Unvoter (20.59).

Sidste post er 21.15, hvor han ikke har stemt.

D2: 37 posts (and counting):

#3: Beklager han faldt i søvn og ikke fik votet. Skulle han have stemt ville det have været på Jensen. Pudsigt da jeg vist ikke var på hans ulveliste dagen forinden, og post 309 fra mig først senere D2 blev highlighted af Spefan. Derfor jeg lige har stillet spørgsmålet i #441 for at se om argumentationen relaterer sig til det der skete efter hans #3, eller det som rent faktisk skete D1.

#165: Hælder stadig til Ploven som villa. Dette efter Plovens “ulve peek” af Grovfil.

#166: Viggo kommer med Schwarzenegger referencen, og hvis han fik pistolen for panden, hvad han ville kalde Jensen. Grovfil ser nu denne post som en opfordring til at han skal svare på den (fremgår ikke noget sted fra Viggo at nogen skal svare på den), og at det kun er noget han kan svare forkert på. En kende mærkelig post, ift at Viggo blot poster sit view på mig.

#264: Forvirret over Plovens ulvepeek stadig, og hvad han skal tænke om Ploven. Surrender har stemt Grovfil, hvilket han er ok med, da han heller ikke kan lide Surrender.

#265: Spørger efter hjælp, og om han skal stemme Surrender eller Ploven. Hælder mest til Surrender. Skriver “lost” hvilket han også gjorde D1 (jeg nævnte ikke den D1, da jeg ikke lagde noget i den). Lidt mere mærkelig her, men tænker stadig ikke at der skal lægges noget i det.

#267: Jeg har undladt at nævne at han vist 4 gange D1 nævner at han er seer (måske), og vist een gang D2. Jeg var lidt i tvivl om det var en form for seer claim fra en nybegynder. I denne post siger han dog at han ikke er seer men pure villa. I hvert fald er alle de seer kommentarer ikke noget en rutineret spiller ville have gjort.

#289: Stemmer Ploven

#429: (Søndag morgen). Er tilfreds med sin stemme på Ploven, men kunne også finde på at stemme Jensen.

#432: Stoler mest på Allund, men ham stoler han heller ikke på. Ploven og Jensen er hans topulve

#437: Ploven spørger ind til hvorfor hans reads stort set er flippet, eller forsvundet på nuværende tidspunkt. Han forklarer at Jensen har været hans topkandidat hele tiden (igen, intet der fremgår af D1, så virker som en efterrationalisering).

#443: Svarer Jensen på spørgsmålet om hvorfor Jensen er top ulv. Falder ikke i på et spørgsmål, omend det heller ikke på nogen måde uddybes.

Skiftede lige mig/jeg ud med Jensen ovenfor, så referencerne bliver bedre, hvis der citeres. Muligt at jeg har misset et sted eller to.

Final thoughts. Gal jeg flipflopper meget her. Jeg synes der er mange ting som virker nybegynderagtigt, og dermed at det er svært for Grovfil at agere som en mere erfaren WW spiller. Der er nogle villagery posts, som bare er så dumme at lave som ulv, at jeg næsten ikke tror at det er muligt. Omvendt er der også en totalt manglede progression i hans reads og/eller en fastholdelse af disse. En stor del af D1 er flippet over på modsatte side D2, ligesom hans “Jensen er ulv”, bare ikke harmonerer med det jeg læser D1. Ender lige nu i bunden af min liste, men jeg skal have læst flere op. Jeg har ikke en ulv jeg er locked på lige nu, så best case, så bliver det logisk nok den som virker mindst villa jeg voter senere. Det sagt, der dukker forhåbentligt noget op senere, alt efter hvor mange/meget jeg får gennemgået.

 

Beklager hvis der er fucked up formattering. Skriver på iPad’en (gider ikke miste indlægget), så lavet i Notes, hvor selv linieskift tages ikke med over.

 Fuck hvor er det spas at læse hvordan man bliver læst!

jeg er enig i jeg må være mærkværdig at læse på, jeg skriver fudstændig fra hjertet far gang til gang, og så prøver jeg pludselig at tænke et par gange, og ryger tilbage til hjertet igen :D

 

men stemme Lasval husker jeg ikke, og jeg kan eller ikke finde den, "182 fra d1 er nilsson, hvor ser du min stemme?

 

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar