Valg af Pokersite i 2020?

#1| 2

Syntes det efterhånden er blevet rodet at finde rundt i, så prøver lige at høre her. 

Jeg er igen ved at have tid til poker, og savner det en god del, så ville igang med noget online poker igen. 

Hvad sites går man til i 2020 (snart 2021)? 
Games vil primært være NL25+ reg tables, og muligvis en sjælden gang imellem 1 zoom bord. 
MTT's op til 22$ 

MTT's tænker jeg at PS er oplagt, og klart det bedste valg? Med lidt Party ind over. 

Men cash er hvor jeg er lidt fortabt, hvor finder man en fornuftig RB, lav rake, okay player pool, samt muligheden for at analysere egne hænder? føler at man desværre, nok burde gå på kompromis med RB og vælge PS? 

Jeg er bedøvende ligeglad med HUD, da jeg spiller 4-6 borde og nemt selv kan tracke, og tage mine egne noter. 

Danske Spil er udelukket, jeg kan ikke med deres bullshit over at andre kan tracke egne hænder, men de efter et par år, stadig ikke har gidet løse problemet for Danske Spillere så vidt jeg kan læse mig til. 

Er åben for alle sites, alle skins, jeg har ingen problemer med at tilpasse mig ny software. 

Hvor spiller folk i 2020? 

12-12-2020 18:52 #2| 0
Supportprofil
Incrazy skrev:

Syntes det efterhånden er blevet rodet at finde rundt i, så prøver lige at høre her. 

Jeg er igen ved at have tid til poker, og savner det en god del, så ville igang med noget online poker igen. 

Hvad sites går man til i 2020 (snart 2021)? 
Games vil primært være NL25+ reg tables, og muligvis en sjælden gang imellem 1 zoom bord. 
MTT's op til 22$ 

MTT's tænker jeg at PS er oplagt, og klart det bedste valg? Med lidt Party ind over. 

Men cash er hvor jeg er lidt fortabt, hvor finder man en fornuftig RB, lav rake, okay player pool, samt muligheden for at analysere egne hænder? føler at man desværre, nok burde gå på kompromis med RB og vælge PS? 

Jeg er bedøvende ligeglad med HUD, da jeg spiller 4-6 borde og nemt selv kan tracke, og tage mine egne noter. 

Danske Spil er udelukket, jeg kan ikke med deres bullshit over at andre kan tracke egne hænder, men de efter et par år, stadig ikke har gidet løse problemet for Danske Spillere så vidt jeg kan læse mig til. 

Er åben for alle sites, alle skins, jeg har ingen problemer med at tilpasse mig ny software. 

Hvor spiller folk i 2020? 




Naturligvis helt fair du ikke ønsker at spille på Danske Spil, men vil gerne sikre mig det ikke skyldes en misforståelse.
Problemet med HH er på tværs af mange lande og labels på netværket, så de andre labels i DK har samme problem.

Mvh Rasmus
12-12-2020 19:18 #3| 3
Danske Spil skrev:

Naturligvis helt fair du ikke ønsker at spille på Danske Spil, men vil gerne sikre mig det ikke skyldes en misforståelse.
Problemet med HH er på tværs af mange lande og labels på netværket, så de andre labels i DK har samme problem.

Mvh Rasmus

 Uden at forsøge at hijacke, vil du så vende tilbage i den anden tråd om HHs?

12-12-2020 19:27 #4| 1
Supportprofil
krisfk skrev:

 Uden at forsøge at hijacke, vil du så vende tilbage i den anden tråd om HHs?




Jeg vender retur så snart jeg har nyt. Jeg har som tidligere nævnt fuld forståelse for frustrationen og vi gør forsat alt vi kan for at finde en løsning.
(Og når der er nyt opdaterer jeg naturligvis i den anden tråd ja)

Rasmus
14-12-2020 12:22 #5| 0

Når vi snakker micro- og lowstakes, vil jeg klart opprioritere spørgsmålet om hvorvidt man dygtiggøre sig. Jeg har forleden oprettet en tråd, der er tiltænkt at vi kan hjælpe hinanden med NL CG. Jeg håber du finder din vej ind i tråden. :-)

 

Jeg har for knap et år siden besvaret spørgsmålet omkring sites - Der er dog sket lidt siden, bl.a. at vi ikke kan oprette os på GGpoker.

https://www.pokernet.dk/forum/bedste-site-at-spille-nlh-cash-games.html#post4255752


 

14-12-2020 23:40 #6| 0
NesleiN skrev:

Når vi snakker micro- og lowstakes, vil jeg klart opprioritere spørgsmålet om hvorvidt man dygtiggøre sig. Jeg har forleden oprettet en tråd, der er tiltænkt at vi kan hjælpe hinanden med NL CG. Jeg håber du finder din vej ind i tråden. :-)

 

Jeg har for knap et år siden besvaret spørgsmålet omkring sites - Der er dog sket lidt siden, bl.a. at vi ikke kan oprette os på GGpoker.

https://www.pokernet.dk/forum/bedste-site-at-spille-nlh-cash-games.html#post4255752

 

 

 

 Har set tråden og mon ikke jeg finder min vej :) søger altid netværk, det er vejen til enhver form for succes her i livet. 

Tak, jeg husker godt dine svar, syntes desværre ikke helt det besvare mit primære spørgsmål:
RB + Gennemgang af egne hænder, men må nok bare igang med at teste alle sites af. 

Er som sådan tilfreds, hvis man blot kunne gå hænderne manuelt igennem i 24-48 timer. 

15-12-2020 05:34 #7| 0

Du bør ikke kigge isoleret på rakeback, men hvad den forventede rake - RB er. Jeg har ikke styr på raken på low- og microstakes, så der må du selv lave lidt research.

 

iPoker og Stars tilbyder handhistories, og jeg mener at 888 enten tilbyder det ved zoom eller regtables. 

Stars har ingen RB men laveste rake(Mig bekendt), hvor iPoker har noget rakeback men højere rake. 

Ved ikke med 888 og rakeback, men sidst jeg kiggede liggede de også en med høj rake. 


← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar