Ugens hånd - NL$600 - 68 rammer to par

#1| 13
Administrator
Hej PokerNettere

Vi vil prøve at indføre et nyt koncept, hvor vi smider en hånd op til analyse hver uge. Idéen er, at alle kan (og skal) byde ind, uanset niveau. Håbet er, at de dygtige spillere kan hjælpe de knap så erfarne spillere med at blive bedre pokerspillere. Så stil gerne opfølgende spørgsmål mm. og lad os have en konstruktiv diskussion.

"De ser mig nok som en aggr. 23/19 spiller.

Player 2 er en Reg der spiller 26/20 og ellers spiller meget std.
Han C/R dog 14%, hvilket er forholdvis højt.

Player 3 er en Fisk, der spiller som vinden blæser. Han Leader en del."

Hand Information
, 6 BB (6 handed).

Table Information
Seat 1: Hero ($627.3) Dealer
Seat 2: Player 2 ($915.75) Small Blind
Seat 3: Player 3 ($1535.3) Big Blind
Seat 4: Player 4 ($609)
Seat 5: Player 5 ($1144)
Seat 6: Player 6 ($604)

Dealt to Hero


Preflop (Pot: $9)
Player 4: FOLD
Player 5: FOLD
Player 6: FOLD
Hero: RAISE $15
Player 2: CALL $12
Player 3: CALL $9

Flop(Pot: $45)


Player 2: CHECK
Player 3: BET $45
Hero: CALL $45
Player 2: RAISE $160
Player 3: FOLD
Hero: CALL $115

Turn(Pot: $410)


Player 2: CHECK
Hero: ???
07-03-2012 15:49 #2| 1

Synes det er et marginalt raise preflop selvom vi er på knappen.

Flat af player 3's bet er jeg ikke så tosset med. Hvorfor ikke 3bette ham og få værdi fra dårligere hænder?

Nu hvor Player 2 giver på nakken, hvad er så tankerne bag flattet? Altså umiddelbart vil jeg mene vi er milevidt foran hans raise-range på floppet, så det er vel i bund og grund et spørgsmål om hvordan vi mener at vi får mest værdi for vores top to par her.

Desuden vil jeg mene at mange turn kort er svære at spille perfekt, som det også udfalder sig af den 7 der kommer.

Skal dog siges at jeg ikke spiller NLHE cash, men i stedet spiller lidt turneringer i selvsamme format fra til anden, så hvis nogen har lyst til at kalde mig en fisk, er i meget velkomne til at gøre dette :)

07-03-2012 15:50 #3| 0

Vil gerne ind her med mine $ den 7ere burde jo ikke hjælpe ham, så er vi slået er det nok med 22. kan ikke se andet der slår os, så vil nok bette 1/2 - 3/4 pot.

Redigeret af bohn d. 07-03-2012 15:52
07-03-2012 16:01 #4| 1

Vinder man så en præmie for bedste analyse/bedste spørgsmål = flest likes?

Dieb siger:

Næ, men måske ender vi alle sammen med at blive bedre pokerspillere.

Redigeret af Dieb d. 07-03-2012 16:06
07-03-2012 16:05 #5| 2

Jeg ser hverken JJ QQ KK AK som umiddelbare hænder i det vi nok havde mødt et preflop raise.

vi holder 2 kort der indikere at han nok heller ikke har 66 88 at lege med.
22 er en mulighed, ligesom 99 og TT er det. jeg hælder nok mest til det sidste at han sidder med højere par end floppet giver.

Han har dog nok regnet ud at vi enten sidder med et højere par, et set eller som her 2 par og derfor "giver han op" på turn, hvorfor jeg ser et valuebet som det eneste rigtige. jeg syntes ikke rigtigt vi vil have ham af her, dog syntes jeg heller ikke vi skal give ham ALT for gode odds til at kalde for at ramme, så jeg gør det nok til noget der ligner 260$ her og kalder naturligvis any push, da vi efterlader os med ikke så meget.

just my 50 :)
spædnende ide .. glæder mig til at høre sjæfernes bud.

07-03-2012 16:06 #6| 0

Pre er standard.

Helt fint at flatte flop, da Villain sagtens kan have luft og semi-luft i betragtning af, at du opener / cbetter wide, men fisk gør som fisk gør - caller dit cbet wide.

Derfor giver hans squeeze fin mening. Har han virkelig ramt en af de fem setkombinationer, er det ikke 100 procent sikkert, at han raiser her. Det kommer an på, hvordan han ser fisken. Kan han få mere value fra dig og fisk på turn? Da nogle af hans sets bare caller dette pænt tørre bord, så er vi vel nede på tre kombinationer af sets, som Villain kan have.

Det giver ingen mening at checke T, hvis han har et set. Han skal bare pumpe penge i potten. Heros range kunne sagtens være 97 fra Villains synspunkt, så han fortsætter sin betting linie med et set, da der er value at hente fra dit formodede par + draw.

Det kan også være ham selv, som har 9,7 eller andet draw + pair. Under alle omstændigheder ligner det et obvious bet. Jeg tror ikke, du skal forvente, at han maniac CR bluffer, så jeg vil sætte en betsize, som handler om at trække value og ikke induce. Måske 3/5 pot.

Redigeret af loiner d. 07-03-2012 16:07
07-03-2012 16:12 #7| 0

Rigtig god ide med en ugens hånd til analyse.

Som kontruktiv kritik syntes jeg dog der mangler væsentlig information, til at kunne give en dybere analyse.

Især på player 2 men også gerne mere uddybende kmmentar hvorfor player 3 er en fisk. Er han en fisk fordi han folder for meget, eller caller for meget, eller hvad er det helt præcist der definerer ham som fisk ?

Hvor ofte folder player 2-3 til LP steals ?
Samt hvor ofte 3B især player 2 ?

Som spillet har jeg svært ved at se turn hjælpe player 2. Spørgsmålet er bare om vi allerede er bagud på floppet.

Da vi ved han har forholdsvis høj CR % på flop kan han sagtens have lukket ned her, og folder til ethvert bet vi stikker ud.

Hvis vi antager at han aldrig kalder turn med dårligere en os. er der 2 muligheder vi kan overveje.

Mulighed 1.
Check bagved, med intention om at kalde alle rivers og håbe han vil prøve at skyde os af. Samt vi også taber mindre i det tilfælde at han har floppet et set.

Ulempen ved check bagved, er selfølgelig, at vi risikerer han outdrawer os på riven.

Mulighed 2.
Bet turn. jeg syntes ikke så godt om det. da jeg antager han aldrig kalder os med dårligere, og vi meget nemt risikerer at kommitte os med den dårligste hånd. samt vi ikke giver ham muligheden for at prøve og bluffe os på river, eller kalde et riverbet med en hånd der er dårligere end vores.

Så for mig må turn være check bag ved. med intention om at calle alle river bet, eller selv bette river når han checkker til os.

07-03-2012 17:35 #9| 0
Administrator

@Klondike

Hvorfor player 3 er en fisk.

"Det er fordi han spiller for mange hænder (VPIP) og folder for lidt generelt. Dermed folder han heller ikke meget til steals.

Ang. player 2 som er Reg

"Folder noget "std." 75% til steals og 3-better 7%.

Redigeret af Dieb d. 07-03-2012 22:08
07-03-2012 17:50 #10| 2

@ MartinB

Preflop er helt standard. Vi sidder på knappen og har en reg i SB og en fisk i BB. Reg vil højst sandsynligt 3bette færre af sine valuehænder for at holde fisken inde.

Jeg kan sagtens se logikken i heros linje. Vi serverer et squeeze spot til P2 på et tørt board, og samtidig har P3 muligt for at shippe imod to forholdsvis brede ranges. Når fisken folder, så synes jeg vi spiller face-up, hvis vi flatter. 22, 66, 88, 86 og evt. 82 og 62, hvis vi raiser knappen MEGET bredt er typiske hænder vi flatter. 97 flattes måske, men spiller åbenlyst bedre ved at shippe floppet. T9 tvivler jeg på vi spiller på denne måde.

Hvis vi shipper floppet, så kan vi tage både valuehænder og draws med i ligningen og i P2s optik har vi en svagere range. Imidlertid giver vi ikke P2 chancen for at bluffe turn, men fordi P2 er reg, så er han klar over hvor dårligt et bluffspot det er, og vil checkfolde stort set alt, med mindre han completer en draw via den gratis realiserede equity vi giver ham med vores flat.

Det er "populært" at spille sin hånd på denne måde nutildags og jeg bebrejder ikke hero for linjen.

Der er dog stadig et par ting vi burde tage stilling til:

- Ville vi i virkeligheden se mere bluffy ud, hvis vi isolerede fisken på floppet med et lille raise?

- Kunne det induce P2 til at 3bet-bluffe floppet?

- Hvis P2 folder, ville det induce fisken til enten bluff eller til at give os action, fordi potten er HU?

07-03-2012 17:51 #11| 0

imo er reggens range enten luft eller 99+ da han ikke nødvendigvis ikke at 3bette pre da han også har interesse i at lokke fisken med. Alle sets han raiser floppet ser jeg ham også skyde videre på turn.

Jeg better turn her. Medmindre vi tror han folder 99+ better vi altid turn. (hvilket jeg tvivler på han gør) Dog bliver stacksizes lidt akavede, men hvis han kalder turn kalder han næsten også alle rivers, eller kommer indover. Samtidig giver vi ham ikke et gratis kort til at trække til sine 6 outs.

Samtidig tror jeg sjældent at han giver hans bluff et skud på river hvis vi checker da han bare ikke sælger historien nok og føler at han har fin showdown value.

Redigeret af Myrup d. 07-03-2012 17:51
07-03-2012 17:57 #12| 0

Requiem siger:

lidt incitamenter har aldrig skadet.

Redigeret af Requiem d. 07-03-2012 17:57
07-03-2012 18:31 #13| 2

@Dalle
Draws spiller nok bedst som et ship i lige præcis det her spot, fordi han sætter potten så dårligt op med hans store raise. Ofte vil draws dog spille bedre som et flat, da det også er sådan vi vil spille resten af vores stærke range. Shipper du også sets i de her spots?

Er meget uenig i at villian bare tager et skud her og giver op med alle sine bluffs, medmindre han klonker. Vi bør have en del one pair combos som vi peeler flop med, og kan gå i mucken med på turn (ikke sagt at det er optimalt). For at opveje for de gange vi vil peele flop med svage hænder er vi nødt til at have stærke hænder i vores flat range også, ellers bliver det for let at spille imod.

En funky variant på floppet kunne være "click-it-back" selvom det ikke giver så meget mening, kan det få villian til at lave større fejl, end han måske gør senere i hånden. (Vil nok oftere bruge denne option som bluff, men en semi sårbar hånd som 68 kan være fin at putte ind for value)

@OP
Hvis vi spiller mod en dygtig spiller har enten givet op på turn eller vi er foran. Det giver ingen mening pludselig at c/c eller c/r turn med et set. Jeg tror sjældent en dygtig spiller pludselig kommer flyvende på river hvis vi checker bagved turn. Hvis han gør er det på 4,5,9 (måske noget spar), hvilket giver os en klam beslutning (især ved jam).

Hans size på floppet er meget stor og det giver ikke så meget mening, da han sætter potten ret skidt op ifht til barrels. Den er nærmere sat op til at shippe en masse turns. Det her turn kort bør være et af de bedre i decket for villian og det er derfor underligt han ikke skyder. Jeg tror han har en del air, enkelte kombinationer af 109 som han får checket i hans ekstase (klar fejl), og derudover ligner han en som har turnet noget showdown value som ikke helt er stærk nok til at shippe turn. Jeg vægter ham mest mod air eller en som har turnet en eller anden form for value.

Jeg shipper turn for proctection og value, synes ikke det er close.

07-03-2012 20:08 #14| 0

Er meget enig med becks i stort set alle antagelser, har dog intet imod et
retarderet 135$ turn bet.

Lille turn bet er dog mere afhængig af vores image end shove er.

07-03-2012 22:09 #15| 0

Lige rettet lidt i beskrivelsen af de to skurke.

08-03-2012 10:35 #16| 0

@ becks

Nu er det også det her spot, og ikke andre spots, vi diskuterer. Jeg shipper præcis også sets, som spillet, af de ovennævnte grunde. Selvfølgelig ikke, hvis det er fisken der er P2, så ændrer forudsætningerne sig drastisk, da vi ikke kan forvente fisken er klar over heros range her.

Hvilke one-pair kombos er det vi har, som peele floppet, som spillet? Jeg tror ikke der er mange, som IKKE isolerer fisken med 99-AA og bedre TP-komboer. Det er fjollet at lukke P2 ind i potten med et flat, så den tror jeg kort sagt ikke på. Jeg kan heller ikke se os flatte A6 eller 76s eller hvad du skulle mene vi kunne sidde med, for så at folde på turn.

Det er præcis de tanker, der gør heros range er vægtet mod tung value, hvis vi flatter. Et ship repper draws, som du i øvrigt selv skriver, og nu prøver vi jo at reppe så svagt som muligt med vores valuerange. Som tidligere nævnt, kan jeg sagtens se logikken i heros linje, men jeg mener lidt den er outdated, og vi burde være mere realistiske. Hvis vi shipper, giver vi P2 chancen for at betale af med 99-AA-type hænder og evt. A8s. Hænder, som P2 sagtens kan have, givet P3 i BB er fisk.

En helt anden ting er, det sagtens kan være +EV at squeeze floppet med ATC her, men være stærkt -EV at fortsætter, hvis man får action. Jeg synes dette spot er et af dem. Det skal blot lykkedes lidt over 54% af tilfældene, før det i teorien kan betale sig at gøre det hver gang. Fordi det er forventeligt hero vil iso-raise de fleste større one-pair kombos, så er det ekstra sandsynligt heros range er vægtet til floats, mindre par og tung value. Call fra fisk og fold fra hero kan sagtens være et fint scenarie for P2, fordi fisken generelt har større tendens til at spille face-up end hero.

08-03-2012 13:52 #17| 0

@Dalle

"Jeg tror han har en del air, enkelte kombinationer af 109 som han får checket i hans ekstase (klar fejl), og derudover ligner han en som har turnet noget showdown value som ikke helt er stærk nok til at shippe turn."

"Jeg shipper turn for proctection og value, synes ikke det er close."

Hvorfor er det en klar fejl? Netop pga. citat to kan nuts på turn vel med fordel checkes? Var jeg P2 med 109 ville jeg uden tvivl checke, dels fordi hero har en stack på størrelse med potten, som vi har to streets til at få lokket til midten, dels for netop som du siger at ligne en hånd, der har marginal showdown value..

Hånden: Kan egentlig godt lide begge heros kald på floppet, da bordet er ufarligt, og det reelt kun er 2'erne, jeg frygter.. Sender derefter pengene til midten på alle turnkort - måske bortset fra en klam 2'er.

I den aktuelle situation skubber jeg derfor og håber/forventer kald fra overpar eller A8.

08-03-2012 15:09 #18| 0

Som der står i OP, så ville det være fedt hvis flere har lyst til at byde ind. Man lærer utroligt meget ved, at dele sine umiddelbare tanker om hånden. Om de så er rigtige eller ej, betyder ikke så meget i den her tråd.

OP kommer i øvrigt med sine tanker senere.

08-03-2012 15:21 #19| 0

skubber indover for at virke retarderet og for value, og fordi at 68 er nuts hvis man kan huske nogle år tilbage på gode gamle poker.dk og også her på PN. Den var så hypet i tidernes morgen og er tydeligvis stadig den dag i dag, NUTS!

08-03-2012 16:45 #20| 0

@Dalle

Dalle skrev:
Hvilke one-pair kombos er det vi har, som peele floppet, som spillet? Jeg tror ikke der er mange, som IKKE isolerer fisken med 99-AA og bedre TP-komboer. Det er fjollet at lukke P2 ind i potten med et flat, så den tror jeg kort sagt ikke på. Jeg kan heller ikke se os flatte A6 eller 76s eller hvad du skulle mene vi kunne sidde med, for så at folde på turn.


Lidt overrasket over at du vil isolere fisken i det her spot. Hvilken range regner du med fisken leader i det her spot siden raise > flat med TPTK+? Hvorfor er vi bange for at lukke P2 ind i potten? Det forstår jeg slet ikke. Hvilke hænder er det lige han får et godt spot med her?

De onepair combos jeg mener vi har er 8x og 99-AA. Hvis det er et spot hvor villian er likely til at c/r bredt + ofte kun skyde en barrel er det ret oplagt at flatte de hænder og evaluere på turn. Jeg har desuden ingen hænder jeg raiser floppet med i det her spot, jeg flatter 100% af de hænder jeg fortsætter med, kan slet ikke se nogen argumenter for raise.

Dalle skrev:
Hvis vi shipper, giver vi P2 chancen for at betale af med 99-AA-type hænder og evt. A8s. Hænder, som P2 sagtens kan have, givet P3 i BB er fisk.


Givet preflop vil jeg give P2 en lille frekvens af 99 og 1010, men resten bør han 3-bette 100%. At tro P2 vælger at c/r fisken (og hero på mellemhånd) med TPTK for at gå broke på et knas tørt board virker meget søgt. Vi har fået afvide at P3 er en fisk, ikke at han er totalt retarderet. At c/r A8 - JJ i det her spot for P2 er virkelig dårligt, er det for at folde mod hero og puke betale mod fisken? Det giver ingen mening, vi må give ham kredit for at kunne spille lidt.

Kan godt ske det er profitabelt at raise ATC i det her spot, men det er close at best. Det er profitabelt at raise en del hænder, men de fleste bør shove den her turn.
08-03-2012 16:54 #21| 0

@Superficious

Går udfra den var henvendt til mig, da det er mine citater du har taget. Det er en klar fejl at checke 109 her fordi han lader hero spille perfekt. Hero kan shove alle de hænder han alligevel vil betale med. Checke de hænder hvor han er i tvivl og evaluere river. Hero kan også checke alle de hænder der har equity til at improve og igen evaluere river. F.eks. vil jeg checke alle min one pair combos og højst sandsynligt folde til et river shove pga. villian stortset aldrig spiller et bluff på den måde. Hvis han derimod shover turn vil jeg nok betale med en del one pair combos med en hvis frekvens. Med et tilstrækkeligt read på villian er det faktisk ligefør man kan checke 86 bagved og folde til river shove.

Hvis vi ved villian er dygtig er turn faktisk mere close en jeg først skrev. Han bør shippe alle draws på turn, så vi bør egentlig ikke være så bange når de completer. Hvis jeg checker turn er det dog fordi jeg mener at jeg kan folde river ret ofte, det kræver altså at man kender villian ret godt. Hvis vi alligevel går broke tror jeg helt sikkert det er bedre at smide den ind på turn.

09-03-2012 00:49 #22| 4

Jeg må advokere stærkt mod at jamme flop. Det er sjovere for hele ens range at kunne flatte raises i position mod en polariseret range. Både draws, weak made hands og stærke hands. Det virker lidt elementært. Jeg har svært ved at se hvordan man spiller flop-spottet mere optimalt ved at jamme f.eks 54s, 77, AA, end ved at holde sin flop call range, måske ikke nødvendigvis balanceret, men så hverken for stærk eller for stram, således det bliver nasty for villian både at c/r floppet og jamme turn.

Og argumentet "ens flop flat range bliver for stærk" er flawed. Hvis den er for stærk, nice--> flere draws / marginale showdown hænder ind. Du siger det lidt selv Dalle, turn er et locked spot for villain, han burde ikke jamme turn i bluffs (det ved jeg nu ikke helt). Men villain sejler jo også. CR et knastørt board...kæmpe stort, og c/folde turn.. så er der noget galt med hans strategi obv. Både boardselection, ranges og sizing.

Preflop er jeg ikke sikker på. Hvis fisken defender meget, f.eks 70%, er det muligt at 86o ikke skal med, men evt starte ved 55%.

Dalle, hvis du kan overbevise mig om det er fedt at jamme flop gir jeg en kasse af Danny Ness's længe ventede disko-dasko drink når den rammer markedet - det er hel' sikker' !:)

Redigeret af hilberado d. 09-03-2012 00:50
09-03-2012 08:45 #23| 0

Hånd: Vi får en hånd, hvor vi spiller fint til og med flop, og nu når vi turn, hvor Trabanten checker til os. Vi har lidt over et potbet tilbage. 3 options: 1) Bette 115ish ind i 410. Skidt fordi Trabanten kalder med draws. 2) Sjåf. Altid helt skidt, men er det mest +EV? 3) Tjæk!

Anyways, hilberado as in: hilberado nailed it! As in /thread as in hilberado

09-03-2012 10:14 #24| 0

@ Becks

Ikke at have en raising-range i det spot er en fejl. Jeg synes næsten ikke jeg behøver uddybe i deltajer hvorfor. Floppet rammer ikke P2s range særlig godt og spille en pot HU i position imod fisken skal være en af de mest indbringende spots i poker.

Jeg er uenig i P2 "bør" 3bette JJ+, selvom balanceringen kan variere stærkt fra spiller til spiller. Hvis P3 folder en stor del af sin range vs. 3bet kontra almindelig raise, så burde P2 tænke mere på at få value postflop fremfor preflop vs. hero.

@ hilberado

Jeg tror ikke vi kommer dybere i hånden uden flere deltajer om gameflow og andre reads/stats.

Jeg synes ikke det kan diskuteres at 86o skal raises fra knap i det givne spot, af de allerede nævnte grunde. Det er lige meget hvor ofte P3 defender. Vi har position imod en fisk med en one-gapped middler, og hvis det ikke er +EV vs alt fra 10-100% range af fiskens range, så er der nogle ting jeg skal have klarlagt!

Som nævnt, vil jeg hellere flatte draws på flop, fordi det ser stærkere ud, end jeg vil shippe. Det kræver blot at P2 ikke har set hero opdele sin range på den måde før ellers giver jeg dig fuldt og ret i, at P2 sagtens kan skyde videre i forventning om at hero folder en procentdel af gangene.

Det bliver kogt ned til image, og som skrevet, tror jeg ikke vi kommer videre uden flere oplysninger.

14-03-2012 18:14 #25| 0

Det var mig der spillede hånden.

Mine tanker omkring den:

PF:
Man kan godt overveje at folde sin hånd. Men med en fisk i Blinds og man har pos. Post-Flop, så vil jeg gerne spille 6,8o her. Om man skal spille den afhænger naturligvis om hvor stor en edge man mener man har Post-Flop.
Derudover, så 3-better Reg'en ikke vildt meget fra Blinds, hvilket gør det mere attraktivt end ellers at stjæle her.

Flop:
Selvom Reg'en C/R en del, så er det et mærkeligt spot at gøre det i. Dels fordi han må forvente at Fisken caller Lightere end "normale" spillere og dermed vil jeg ikke regne med alt for mange Bluffs i Reg'ens Range.

Nogle mener vi skal 3-bet Flop, hvilket man godt kan overveje, men jeg synes problemet er at Reg'en enten har Nuts eller ingenting (hvis han alligevel prøvede at Bluff os ud her).

Det eneste Draw Reg'en reelt kan have er 7,9 og en sjælden gang 9,10s og 4,5s. Jeg mener ikke villain kan have ret mange Overpairs, da jeg vil tro han 3-better 10,10+ og dermed er der kun 9,9 tilbage, og den er jeg ikke sikker på han C/R på dette bord.

Så faktum er, at selvom Reg'en C/R en del, så er jeg ikke specielt glad for min hånd på dette Flop.

Jeg synes klart at call er at foretrække her.

Turn:

Villain Checker, hvilket ikke giver ret meget mening, da man må formode at han fortsætter med hele sin value Range, da jeg mest af alt ligner et overpair.

Vi har nu følgende muligheder:

Check: Jeg synes det er dumt at give Reg'en et gratis kort på dette bord, eftersom man må formode at de Semi-Bluffs som han kan have C/R med er blevet lidt stærkere her (samlet et bedre draw op).

Shove: Jeg synes ikke et Shove på 455 er at foretrække da jeg dermed kun tror vi bliver callet af bedre.

Bet småt: Jeg valgte i spottet at bette 140 ind i de 410, da jeg synes det er den bedste option pga. ovenstående. Vi giver ikke Reg'en et gratis kort og samtidigt giver vi ham muligheden for at C/Shove et draw.

Men meget interessant at se hvad folk synes om hånden, og dejligt at se at der stadig kan blive diskuteret hænder på PN

14-03-2012 18:31 #26| 0

... og udfaldet var? :)

14-03-2012 20:21 #27| 0

Han C/F efter 10 sek.

14-03-2012 21:03 #28| 0

Som spillet går jeg stuck hvergang men er også ultra fishy.. jeg kan godt lidt at bette 30procent pot på turn her i håb om at induce showe fra 57 - 79 evt 710
Cf og bf kan aldrig komme på tale hos mig her, og freecard ligeledes...

Redigeret af lexusclone d. 14-03-2012 21:05
18-03-2012 18:31 #29| 0

Ugens hånd ... konceptet som varede en uge eller? :)

kom nu med nogle flere, det var meget sjovt.

18-03-2012 19:35 #30| 0

Der kommer en ny i morgen.

20-03-2012 16:55 #31| 0

nu er det imorgen efter imorgen .. altså igår var imorgen, så imorgen er ikke længere idag men i overmorgen! imorgen burde altså have været igår men nu er igår blevet til imorgen hvilket så er i overmorgen den anden dag.


:)

20-03-2012 16:57 #32| 0
Dieb skrev:
Der kommer en ny i morgen.

Er der ikke en der kan sende et link til den nye ugens hånd? Jeg kan virkelig ikke se den :s
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar