TPTK på flushturn med potbet tilbage itm big 162

#1| 0

Villain gik dybt i super tuesday i går mener jeg og virker aggro dygtig fyr uden at have slået ham op. Ikke ratardo aggro, bare god agtig :)

Han tænkte lang tid, før han callede pre og ligeså på floppet.

Jeg har lille ug ligegyldig sample på ham.

Eneste note er at han er set SQ ind vs mit early raise MP call fra SB med 56s.

Hvad fanden skal jeg gøre her?

Villain har lige under pot tilbage.

Hånden

17-07-2014 10:14 #3| 0

Tror jeg siger check + butik når han forhåbentlig better turn.

Men er ellers rimeligt pas på at sætte en range op når folk caller et UTG raise med 20 bb bag.

Ved det faktisk ikke. Tror ikke AA er utænkeligt men alligvel, der er så få kombinationer af den tilbage + han ofte vil 3B den pre. Så kommer selvfølgeligt aldrig væk.

Han har måske også nogle andre 99-QQ agtige hænder hvor han vurderer at han ikke kommer specielt god ind mod din UTG call shove range.

Også har han grund til at tro at BB hakker sine 14 bb ind specielt light preflop ?( Er vel ikke ligefrem oplagt at tro når dynamikken er UTG raise + BTN flat med 20 bb bag )

Anyway som sagt Check + butik.

Gør det ud fra filsofien om at han nok better det meste af den range han kommer til turn med for protection. Men måske er det dårligt :-)

17-07-2014 10:24 #4| 0
Panic In Kbh skrev:

Hvis villain, som du siger, er god, har han ikke mange flushdraws (=offsuit comboer) på turn.


Supergod pointe.

Eller er der nogen der vil byde ind på en flat range fra en "god" villain ?

Altså hvad kalder folk et readless UTG raise med ved de stacks. Som så kan forventes at være profitablet mod en UTG range fra en unknown ?
19-07-2014 22:40 #5| 0
OP

Bump

20-07-2014 01:25 #6| 0

Hvad spiler han og hvad har du spillet this far? Er han set til showdown før denne hånd udspiller sig? Du skriver han er aggro. Er han aggro pre, post eller begge dele?

Der er en del ting du godt kunne have skrevet lidt mere om i OP og som havde gjort det lidt nemmere at tage stilling til spottet :)

21-07-2014 17:30 #7| 0

Check/call eller check/raise for at se om han vil representere flushen, hvis han gør så ville jeg folde. Kx vil formentlig folde til dit 3-bet på turnet.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar