Stars nede?

#1| 0

Kan I andre logge på stars?

Her fejler det ved åbningen af vinduet til NemId.

16-07-2018 12:11 #2| 0

Kan heller ikke login. Lad os spamme dem!, jeg har sendt dem en mail!

16-07-2018 12:12 #3| 0
OP
langelund- skrev:Kan heller ikke login. Lad os spamme dem!, jeg har sendt dem en mail!

så er der nok ingen grund til at fejlsøge en masse, når jeg ikke er den eneste.

Mon ikke det kommer op igen inden længe...

16-07-2018 12:15 #4| 0

Jeg er lige logget ind uden problemer.

16-07-2018 12:32 #5| 0
Slclausen skrev:Jeg er lige logget ind uden problemer.

Med NemID??

16-07-2018 12:39 #6| 0
Administrator

Stadig problemer her


16-07-2018 12:43 #7| 0
James Bond skrev:
Med NemID??

Jep - bruger Chrome som browser.

Er lige logget ud og ind igen, bare for at prøve - jeg spiller alligevel ikke. :-)

16-07-2018 12:57 #8| 0

Jeg ændrede standardbrowser til Crome fra Safari, men det ændrede ikke noget.

16-07-2018 13:30 #9| 0

Samme problem. Har også prøvet at skifte fra Safari til Crome

16-07-2018 13:51 #10| 0

Jeg har haft problemet siden igår og været i dialog med stars omkring det. Først fik jeg dette at vide:

Thank you for turning to us with this problem.


It might have been a temporary issue and you may simply try to login again

using your NemID.


If this fails, please follow the troubleshooting steps below:



1) Clear your browsers cache and Temporary Internet Files. In most browsers you

can do this simply by pressing 'CTRL+Shift+Delete' and confirm to delete the
history.


Alternatively, please review the following link (available only in English) for

details on how to do this:


http://www.wikihow.com/Clear-Your-Browser%27s-Cache


2) Please kindly try with a different browser. We recommend making Google

Chrome your default browser to see if it helps. You can download this free
browser from:

http://www.google.com/chrome/browser/


Please refer to instructions below on how to make Google Chrome your default

browser.


http://support.google.com/chrome/answer/95417?hl=en


3) Ensure that "PokerStarsBr.exe" is added to the safe zone in your

firewall. This process might not be on your firewall list by default, but you
need to manually add and allow it.


To check this, you will need to locate the list of programs, and set the

permission to "Permit All" or the equivalent of unrestricted access.
It will be something like this process, though the location will be different
in each Firewall:


1. Open the Firewall control panel (often you double click the Firewall icon

near the Windows system clock or locate under the Start Menu)

2. Click on the "Programs" tab (or otherwise locate the program list)

You should now be able to login without experiencing any issues with NemID.

Should you need any further assistance, please do not hesitate to contact us.

Regards,

Gregory

Stars Support



Dette virkede ikke for mig, og de bad mig så om screenshot af fejlmeldingen når man logger ind og nogle loginfiler som ligger i ens mappe på stars. Dette var omkring midnat, jeg har stadig ikke fået yderligere svar...udover:


Thank you for contacting us.


We can confirm that we have received the files and have forwarded your
query to the team responsible for handling this matter. You will receive a
reply as soon as possible.


Your patience is highly appreciated.


Regards,


Marcin

Technical Specialist

Stars Support


Men det er da rart at høre man ikke er den eneste der har problemer :)

Redigeret af Kongs d. 16-07-2018 13:52
16-07-2018 13:59 #11| 0

Samme problem her

16-07-2018 14:00 #12| 0

Lige logget ind uden problemer direkte i PokerStars klienten - med nem id.

Redigeret af Muhsen d. 16-07-2018 14:01
16-07-2018 15:16 #13| 0

Kan stadig ikke logge ind..

16-07-2018 15:20 #14| 0

alt virker fint, ingen problemer overhovedet.

Bruger Chrome.

16-07-2018 15:37 #15| 0
ShadeStar skrev:alt virker fint, ingen problemer overhovedet.
Bruger Chrome.

Det er fandme random, jeg har brugt samtlige browsers også, gør ingen forskel.

16-07-2018 15:43 #16| 0

Håber I får det løst, for mandags-tombola'en er fyldt med guf :)

16-07-2018 16:30 #17| 1

Stadig nede her.

16-07-2018 17:28 #18| 0
jontenlol skrev:

Stadig nede her.




Fsndme utroligt at de ikke har fikset det endnu. Har skrevet to mails idag. Intet svar
16-07-2018 18:19 #19| 1
OP

Jeg smed dem også lige en mail og fik insta-svar:


Tak for din henvendelse.



Desværre skal vi meddele at lige i øjeblikket har vi ikke en
løsning på fejlen og det bedste du kan gøre er at prøve igen løbende
(helst i morgen).



Fejlen er eskaleret til de højerestående tekniske afdeling, som
allerede har taget hånd om fejlen er gør deres bedste at får det løst.



Vi undskylder meget det forårsagede ulejligheder og takker for din tålmodighed.



Venlig hilsen,



Volfgang

Stars Support

16-07-2018 18:27 #20| 0
7913 skrev:Jeg smed dem også lige en mail og fik insta-svar:

Tak for din henvendelse.



Desværre skal vi meddele at lige i øjeblikket har vi ikke en
løsning på fejlen og det bedste du kan gøre er at prøve igen løbende
(helst i morgen).



Fejlen er eskaleret til de højerestående tekniske afdeling, som
allerede har taget hånd om fejlen er gør deres bedste at får det løst.



Vi undskylder meget det forårsagede ulejligheder og takker for din tålmodighed.



Venlig hilsen,



Volfgang

Stars Support



Flot af stars...

Redigeret af Kongs d. 16-07-2018 18:27
16-07-2018 19:46 #21| 0

Har fået samme besked fra Stars - kunne ikke logge ind i formiddag, men efter jeg restartede PC'en kom jeg igennem - da jeg ville logge på her til aften, er det endnu ikke lykkedes - nogen der ved om man får sit indskud tilbage i tours man er tilmeldt eller er pengene tabt??

16-07-2018 20:30 #22| 0

Nogen der har haft held med at komme igennem?

16-07-2018 20:35 #23| 0

kun på telefonen..

16-07-2018 20:51 #24| 0

Lige logget ind her ved 20.00 tiden uden problemer, chrome browser

16-07-2018 20:51 #25| 0

jeg kan heller ikke logge ind fra min bærbar!!

Typisk når man har sat tid af til 10 tours i dag!:/

Er det ikke også idag micromillions starter?

16-07-2018 21:54 #26| 0

Lol det virker på min bærbar...

16-07-2018 21:55 #27| 1

FIk det til at virke sådan her:


Åben stars

log ind

få fejlen og luk den så du har valget mellem retry / exit og lad den stå

åbn en browser og logind på www.pokerstars.dk med stars account og nemid

herefter logger softwaren ind....


underligt men jeg er inde!

16-07-2018 21:57 #28| 0
JELZ89 skrev:FIk det til at virke sådan her:

Åben stars
log ind
få fejlen og luk den så du har valget mellem retry / exit og lad den stå
åbn en browser og logind på www.pokerstars.dk med stars account og nemid
herefter logger softwaren ind....

underligt men jeg er inde!

Same shit for mig, men tak for buddet:


16-07-2018 22:00 #29| 0
JELZ89 skrev:FIk det til at virke sådan her:

Åben stars
log ind
få fejlen og luk den så du har valget mellem retry / exit og lad den stå
åbn en browser og logind på www.pokerstars.dk med stars account og nemid
herefter logger softwaren ind....

underligt men jeg er inde!

Virker heller ikke her... har spillet en enkelt på telefonen... skod!!! Men tak for forslag :-)


16-07-2018 22:14 #30| 0

Det virker her igen. Har intet gjort bare ventet

16-07-2018 22:27 #31| 0
OP

mystisk, at det kun virker for nogle...

Jeg havde ellers lige lyst til lidt feriespew...

16-07-2018 22:31 #32| 0

Har været logget ind flere gange idag , uden problemer

16-07-2018 22:36 #33| 0
JELZ89 skrev:FIk det til at virke sådan her:

Åben stars
log ind
få fejlen og luk den så du har valget mellem retry / exit og lad den stå
åbn en browser og logind på www.pokerstars.dk med stars account og nemid
herefter logger softwaren ind....

underligt men jeg er inde!

Wtf, det virkede for mig.. Tak for hint. ;)

16-07-2018 22:40 #34| 0
JELZ89 skrev:FIk det til at virke sådan her:

Åben stars
log ind
få fejlen og luk den så du har valget mellem retry / exit og lad den stå
åbn en browser og logind på www.pokerstars.dk med stars account og nemid
herefter logger softwaren ind....

underligt men jeg er inde!

Tak det hjalp! :9

16-07-2018 22:50 #35| 0

virker også her med den genvej

16-07-2018 22:51 #36| 0

Lige logget ind på fuldstændig normal vis igen igen - i stars klienten med nemid.

16-07-2018 22:56 #37| 0

Virker stadig ikke på min desktop. Har resintalled stars 3 gange skiftet browser fjernet firewall. Ved sgu ikke hvad jeg skal gøre længere, det er håbløst. Virker selvf på bærbaren..

16-07-2018 22:57 #38| 0

Virker nu igennem hjemmesiden. Random

16-07-2018 22:58 #39| 0
OP

virkede også her via hjemmesiden - men kun med Chrome.

17-07-2018 00:20 #40| 0

Har haft samme problem.

Tænkte Java update (som åbenbart ikke sker automatisk på min comp længere) og vupti, efter installation af nyeste version, problem solved :-)

Håber at det kan hjælpe!

/Dia

17-07-2018 00:36 #41| 0
OP

nu blev jeg smidt af og kan ikke komme ind igen

17-07-2018 06:22 #42| 0

prøvede 5 gange på mac virkede ikke, loggede instant på med windows computer, måske tilfældigt :D


17-07-2018 12:04 #43| 0

Virkede for mig

17-07-2018 13:01 #44| 0

Nu er mit nede igen

17-07-2018 13:05 #45| 0

Jeg er netop lige logget ind uden problemer.


Fejlen må næsten ligge lokalt på jeres pc'ere :/

17-07-2018 13:07 #46| 0

Mit har været nede indtil jeg prøvede Jelz89' trick (se #27) og det virkede...

17-07-2018 13:08 #47| 0
ShadeStar skrev:Jeg er netop lige logget ind uden problemer.

Fejlen må næsten ligge lokalt på jeres pc'ere :/

Nej det er et problem hos stars med nemID connection. Det virker kun at logge ind via. browser. Det skal man blive ved med at prøve mens man har stars åben. Eventuelt prøv andre browsers og luk alt ned inden i prøver og så start stars.


https://www.pokerstars.dk/poker/room/support/faq/migration/nemid/

17-07-2018 13:09 #48| 0

Jeg logger ind direkte i klienten...

17-07-2018 13:13 #49| 0
ShadeStar skrev:Jeg logger ind direkte i klienten...

Ja okay, men det lader til at være mere end et lokalt problem jf. de mails jeg har modtaget fra stars. Desuden hvis der var et lokalt problem på vores PC's med NemID burde vi jo heller ikke kunne logge på andre sites? Jeg ved det ikke, jeg bare stars har problemer med at løse det.

17-07-2018 13:31 #50| 0

Underligt det er så random hvem der har problemer og hvem der ikke har...

17-07-2018 15:14 #51| 0

Har også haft problemer i dag, men det blev hurtigt fixet efter cirka 30 minutter.

17-07-2018 16:03 #52| 0

Har prøvet alt i to dage nu og er stadig ikke kommet ind en eneste gang.... Det er sgu for useriøst! Deres svar på mine mails er så ukonkrete, som de kan blive. De ved intet og ved intet om, hvad der skal løses eller, hvornår det bliver løst. Hvad fanden sker der?

17-07-2018 16:11 #53| 3

Skriv til Volfgang, så kører han hurtigt nogle standardsvar gennem translate.

17-07-2018 16:34 #54| 0

Kan heller ikke logge ind, bruger klienten og safari :(

17-07-2018 16:50 #55| 1

Til jer der stadigvæk ikke kunne få det til at fungere med løsningen i #27:


Prøv at åben en inkognitoside i jeres browser og log ind den vej, det virkede for mig.


Redigeret af kabk d. 17-07-2018 16:51
17-07-2018 17:15 #56| 0
OP
kabk skrev:Til jer der stadigvæk ikke kunne få det til at fungere med løsningen i #27:

Prøv at åben en inkognitoside i jeres browser og log ind den vej, det virkede for mig.

Inkognito virkede for mig :-)

Det er sgu mystisk...

17-07-2018 17:21 #57| 0

den løsning kører os her, tyvm!

17-07-2018 18:17 #58| 0
kabk skrev:Til jer der stadigvæk ikke kunne få det til at fungere med løsningen i #27:

Prøv at åben en inkognitoside i jeres browser og log ind den vej, det virkede for mig.

Jeg er lidt gammel i den digitale verden - kan jeg hurtigt guides til, hvordan jeg gør det?

Redigeret af Overmark d. 17-07-2018 18:18
17-07-2018 18:28 #59| 0
Overmark skrev:
Jeg er lidt gammel i den digitale verden - kan jeg hurtigt guides til, hvordan jeg gør det?

i Crome klikker du på de 3 prikker oppe i højre hjørne -> "Nyt inkognitovindue"

17-07-2018 19:00 #60| 0
kabk skrev:
i Crome klikker du på de 3 prikker oppe i højre hjørne -> "Nyt inkognitovindue"

Og hvad gør man derfra?

17-07-2018 19:01 #61| 0
los_champ skrev:
Og hvad gør man derfra?

som i #27 :)

17-07-2018 19:07 #62| 0

Stars har lige skrevet på facebook at de går i sort nu og genstarter i morgen på kl.07

De skriver “ vi glæder os til at se jer på den anden side “


17-07-2018 19:13 #63| 1
Schaffen85 skrev:Stars har lige skrevet på facebook at de går i sort nu og genstarter i morgen på kl.07
De skriver “ vi glæder os til at se jer på den anden side “

Nej. De har skrevet de genstarter kl. 7 i morgen og er væk i en time. Det er dog en stakkels SoMe medarbejder som lige har glemt at det er kl. 7 ET. Dvs det er kl. 13 DK tid hvor stars er væk i en time.

17-07-2018 19:21 #64| 0
kabk skrev:
som i #27 :)

Ahh... Havde ikke lige set #27... Det virker - takker!

17-07-2018 20:06 #65| 0

Inkognito-tricket virkede ikke for mig :(

17-07-2018 20:10 #66| 0
lassen81 skrev:

Inkognito-tricket virkede ikke for mig :(




Tjek dette link:
www.pokerstars.dk/poker/room/support/faq/migration/nemid/

Virkede for mig efter jeg skiftede browser til Microsoft Edge. Efter et par fordøg
17-07-2018 20:20 #67| 0

Sguda utroligt man ikke engang kan få lov at smide sine penge væk mere.

17-07-2018 20:21 #68| 0
JELZ89 skrev:FIk det til at virke sådan her:

Åben stars
log ind
få fejlen og luk den så du har valget mellem retry / exit og lad den stå
åbn en browser og logind på www.pokerstars.dk med stars account og nemid
herefter logger softwaren ind....

underligt men jeg er inde!

Tak for hjælpen

17-07-2018 20:24 #69| 0
supersafe skrev:Sguda utroligt man ikke engang kan få lov at smide sine penge væk mere.

Kan godt sende dig mit kontonr, hvis du vil af med penge

17-07-2018 20:25 #70| 0
Kongs skrev:

Tjek dette link:
https://www.pokerstars.dk/poker/room/support/faq/migration/nemid/

Virkede for mig efter jeg skiftede browser til Microsoft Edge. Efter et par fordøg

Takker, men har forsøgt deres vejledning uden held :(

Har forsøgt med 3 forskellige browsere nu...Jeg smider mine dollars et andet sted

17-07-2018 20:30 #71| 1

Solution.


Åben jeres PokerStars client - bare hav den åben.


Gå ind på PokerStars.com og log ind der, så kommer i automatisk ind på klienten.

17-07-2018 23:43 #72| 0

Nu fungerer det her på normalvis, jeg håber det er fordi problemet er løst..

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar