Søg stake juni 2014

#1| 0
Maj-tråden
09-06-2014 18:36 #2| 0

WTF, ingen ansøgninger og vi skriver den 9 juni? Er PNS dødt ;)

Men så kan jeg da ligge ud, så folk kan komme frem fra deres skjul.

Søger et stake til 1,5$ hyper 6max på stars, med mulighed for at rykke op hvis vi rammer en heater.

Ved godt at stats egentlig ikke siger noget, men de skal vel med :D

kpianden på stars

Angående antal spil, skal backer ikke forvente at der hamres igennem, da jeg er ved at færdiguddanne mig som ingeniør + kører arbejde ved siden af. Backer skal mere se staket som et "hyggestake", hvor der spilles når tiden er til det.

Fang mig i en PM hvis det har interesse.

- ktothep

09-06-2014 19:27 #3| 1

Hej,

Jeg har igennem en længere periode overvejet, hvad der skal ske i min pokerkarriere.
Da jeg ikke har lyst til at lægge pokeren på hylden, prøver jeg derfor noget andet.

Lidt om mig:
- 25 (på onsdag)
- Fuldtidsarbejde som Multimediedesigner
- Bor i Silkeborg
- Spiller NL50-NL100

Jeg føler at jeg rent pokermæssig er gået i stå (se grafer under). Jeg føler ikke rigtig, at jeg kommer videre. Jeg føler, at jeg bare sidder og grinder RB - hvilket irriterer mig grænseløst. Jeg synes selv, at jeg er kompetent og føler jeg kan komme meget længere og slå spillet - men er samtidig også klar over mine svagheder. Jeg deltager aktivt i analysetråde, ser en del videoer og snakker meget med mine poker mates.

Jeg har vel spillet +100k hands nu på NL50 både reg og zoom, mest zoom - dog vinder jeg kun med +2bb/100 hvilket sucks.
Når jeg spiller fokuseret spiller jeg rigtig godt og renser ofte igennem, mens jeg andre gange kalder for light ned, og spiller lidt for meget GTO - hvilket jeg ikke burde på mit limit, er jeg blevet fortalt. Oftest trykker jeg bare på call fordi jeg er langt oppe i min range, men hvad hjælper det når playerpoolen ikke bluffer nok osv.

Mine svagheder:
- Kalder for meget
- Er for passiv
- Har ikke styr på hvornår jeg skal bluffe
- Mangler lidt mentalt

Hvad søger jeg:
Jeg søger egentlig en coach som er dygtig og villig til at hjælpe mig videre i mit spil.

Jeg er klar over mine mentale og overordnede svagheder, men har brug for en, der er villig til at coache mig og tjekke mit spil igennem.
Jeg søger egentlig en stake-deal, men hvis det ikke har interesse for dig – kan ren coaching måske også gå.

Andet der har relevans synes jeg vi skal tage over Skype.

Graph uden blå + rød linje:
gyazo.com/834300336a22d61e3273604c1c8255fd

Graph med:
gyazo.com/3da36b527a3667ff87a0bd8d9aa5692e


/Morten

09-06-2014 20:07 #4| 0

Prøver igen her og ser om nogle skulle have interresse i at skyde nogle $ afsted efter noget SNG/MTT værk.. Hovedvægten vil dog ligge på SNGs (primært 2,5 $/8 $ 180 m alt efter start roll), og MTT mest når det passer ind i dagens efterfølgende arbejde samt Weekends...

www.officialpokerrankings.com/pokerstars/philrik/poker/results/5C2B97052EBD4A719D3A98611C173536.html?t=2

Seneste succesfulde stakedeals

www.pokernet.dk/forum/sngs-for-dsaxen.html 2.200$ overskud

www.pokernet.dk/forum/perikles-7.html 2000$ overskud

www.pokernet.dk/forum/perikles-6.html 1500$ overskud

09-06-2014 22:40 #5| 0

Så er det tid til at søge et stake igen.
Har holdt en længere pause fra poker (med ganske få undtagelser), efter at det seneste projekt ikke gik som håbet/ventet.

Har fået fortæret The Mental Game of Poker.
Og selvom tilt aldrig har været et issue, så er det virkelig must for alle pokerspillere.

Har 2 projekter jeg gerne vil have gang i:

1:
En rulle til tours eller 9-mands sng's på Pokerstars.
Og det skal selvfølgelig være med solid BRM (100 x BI), så må vi indrette os efter hvad staker er parat til at smide afsted.

2:
Over den seneste tid har jeg fået studeret PLO H/L lidt nærmere, og umiddelbart er spillet en smule blødere end NLH.

I forhold til PLO H/L vil det klart være at foretrække hvis staker selv har erfaring med denne variant.
Af samme grund vil jeg heller ikke låse mig fast på om det skal være cash, sng eller tours.

Desuden er det oplagt at køre med MU.

---

Lidt info skal i også have.

Tidligere stakedeals:

MM-Stake med DuzE
Stakedeal med DuzE

Stakedeal med Christianoe / nicolaioster

Som i kan se er det en fin volume jeg præsenterer.
Og jeg gør også en del ud af at skabe en gennemsigtigt oversigt over resultater.

Jeg tror iøvrigt ikke at mine tidligere stakere ville have noget imod at i spørger ind til vores tidligere deals.

---

Stats:

De ser selvsagt ikke gode ud efter den måde jeg løb på under seneste deal.

OPR

Diverse FT's:

Pokerstars

The Big $162
The Big $109
$5.10 Hyper-Turbo (5 gange)

Ellers har jeg 100+ FT's på Crypto/Ipoker/Absolute poker back in the days.
Alt i alt med et solidt plus lifetime wise.

Tøv endelig ikke med at spørge ind via pm.

25-06-2014 09:23 #7| 0

Efter en lille pause, er jeg klar til at grinde lidt igen

Jeg søger til en omgang mtt. Jeg spiller primært 3$r - 55$.

Efter et par gode resultater i maj, føler jeg spillet er ved at være justeret ind igen.

Om vi skal lave en længere deal eller vi skal lave et program til 1 aften, er op til staker.

Spillet bliver på stars. Nick: tiger043

PM eller fang mig på Skype

13-07-2014 16:56 #8| 0

Hej Pokernet!

Så søger jeg stake igen, da jeg savner pokerspillet og alle dens glæder. Har tidligere haft en stakingdeal gennem Pokernet med DeLuck og Julemanden, som endte med ca. fire gange startkapital.

Jeg søger stake da jeg gerne vil spille lidt poker igen, men ikke selv pt. har midlerne til dette. Mit primære game er mtt's med buy in på alt mellem 11$ - 400$.
Det jeg søger er en meget fleksibel deal, hvor jeg kan spille når jeg har tid og lyst, da jeg til dagligt er under uddannelse.

Jeg har ikke lyst til at indgå i deals hvor indskuddet pr. tour ligger på under 11$ :)
Jeg spiller primært på Pokerstars. Jeg har flere store resultater bag mig og mange års erfaring inden for pokerverdenen, hvilket mine stats kan bakke op om:

TNichum stats på Pokerstars

Skriv endelig hvis der er flere spørgsmål m.m. :)

Mvh
TNichum

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar