S: Philips 43" 4K LED BDM4350UC

#1| 0

Hejsa,

Jeg købte en Philips 43" 4K LED BDM4350UC til Black Friday, men jeg må desværre konstatere at den er en kende for stor til mig.

www.komplett.dk/product/882393/hardware/skaerme/skaerme/philips-43-4k-led-bdm4350uc#


Jeg har desværre ikke bil, så det er lidt bøvlet at returnere den, hvorfor jeg vil høre om nogen kunne være interesseret.
Den fremstår helt ny. Jeg har stadig alt emballage o.lign.


Den er købt for 3690 + 50,- DKK i fragt.

Tænker en fair pris er 3400,- DKK


Skærmen er bl.a. anbefalet i følgende tråd: https://www.pokernet.dk/forum/stor-ny-skaerm.html


/Søren

18-12-2017 18:08 #2| 0

imponerende prisafslag på under 8% for en vare der er åbnet og taget i brug..

18-12-2017 18:22 #3| 3
Moderator
killuminati skrev:imponerende prisafslag på under 8% for en vare der er åbnet og taget i brug..

Man kunne også vælge at blande sig uden om, hvis ikke man er interesseret i varen.


Det er vel enhver frit for, at få så meget ud af en vare til salg som muligt?


Varens reelle værdi afgør i sidste ende om den bliver solgt til den annoncerede pris.

18-12-2017 18:49 #4| 4
NanoQ skrev:
Man kunne også vælge at blande sig uden om, hvis ikke man er interesseret i varen.

Det er vel enhver frit for, at få så meget ud af en vare til salg som muligt?

Varens reelle værdi afgør i sidste ende om den bliver solgt til den annoncerede pris.



Nu skriver du det samme i alle tråde. Generelt er det et diskussionsforum hvorfor man vel må forvente at ens indlæg får en respons. Alle kender dba hvor man kan sælge ting uden prisen diskuteres åbent. Her kan man få en rettesnor/realitetssans til hvorfor man måske har svært ved at sælge til den udbudte pris.



Ellers må i sgu få skrevet ind i reglerne for kbs at der ikke må stilles spørgsmål og man kan købe eller holde kæft.


Hvordn foregår det på hol.dk og lignende sider der vel fremstår ret seriøse ? Er det også med nazi hatten på ?


Den aktuelle pris her fremstår dog fair nok



Redigeret af Live d. 18-12-2017 18:54
18-12-2017 18:54 #5| 0
OP
killuminati skrev:imponerende prisafslag på under 8% for en vare der er åbnet og taget i brug..

Jf. billigste online pris dags dato, er der faktisk tale om en besparelse på over 20%.


Hvis der ikke er nogle der har budt på senest i morgen eftermiddag, bestiller jeg en taxa og får returneret den - Det giver ca. det samme i sidste ende.




18-12-2017 18:58 #6| 0
Moderator

Jeg skriver det samme i alle tråde, hvor tilsvarende indlæg bliver posted... Det er fint at komme med konstruktiv kritik, men når en salgspost kritiseres uden konstruktive forslag til forbedring, er jeg lidt meeeh...


Jeg sælger ofte varer online, til de priser jeg forventer at få for den. Nogle gange bliver de solgt, andre gange før de ikke. I sidstnævnte tilfælde, har jeg prissat forkert.


Indlæg som det diskuterede har kun en effekt. Det devalueret værdien af varen til salg. Det synes jeg ikke er fair over for OP, da varen sagtens kan være den annoncerede pris værd.


Hvad mener du forøvrigt med "i"?

18-12-2017 19:00 #7| 0

Hvor i landet er vi henne? :)


18-12-2017 19:02 #8| 0
OP
jonasbk93 skrev:Hvor i landet er vi henne? :)

Skærmen befinder sig i Viby J :-)

18-12-2017 19:04 #9| 0

Hov glemte du ikke er mod længere. Anyway måske der skal klargøres i reglerne, personligt tror jeg langt de fleste også en stor del af sælgerne har interesse i at finde en fair pris og få tingene solgt. Hvilket vel også er grunden til de vælger pn, hol eller lignende samtidig med det i 99% af tilfældende også er på dba

18-12-2017 19:16 #10| 2
NanoQ skrev:
Man kunne også vælge at blande sig uden om, hvis ikke man er interesseret i varen.

Det er vel enhver frit for, at få så meget ud af en vare til salg som muligt?

Varens reelle værdi afgør i sidste ende om den bliver solgt til den annoncerede pris.

Du Kommenterer hveranden salgstråd uden at ville købe selv, sååå.. måske du skulle blande dig helt udeno

18-12-2017 19:21 #11| 7
NanoQ skrev:
Man kunne også vælge at blande sig uden om, hvis ikke man er interesseret i varen.

Det er vel enhver frit for, at få så meget ud af en vare til salg som muligt?

Varens reelle værdi afgør i sidste ende om den bliver solgt til den annoncerede pris.

Her vil du bar blande dig og fortælle sælger hans vare er grim, hva med at blande dig udenom.. Moral er godt dobbeltmoral dobbelt så godt, ikk...


https://www.pokernet.dk/forum/s-verner-panton-designer-bordlampe-ny-i-original-emballage.html

18-12-2017 21:20 #12| 0
Moderator
killuminati skrev:
Her vil du bar blande dig og fortælle sælger hans vare er grim, hva med at blande dig udenom.. Moral er godt dobbeltmoral dobbelt så godt, ikk...

https://www.pokernet.dk/forum/s-verner-panton-designer-bordlampe-ny-i-original-emballage.html

Yup..



← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar