Replay af alle SCOOP 2015 FT's

#1| 3

Der var tidligere en tråd her på PN om efterlysning af SCOOP replays.
Alle er lagt ud af youtubebrugeren SeriesPlayer

https://www.youtube.com/channel/UCduaA7nAcCVE0RMcXYTVjdA

Velbekomme

Mvh
/J

01-08-2015 04:26 #2| 0

Ved ikke lige hvad jeg skal syntes om at man kan se alle spillernes holecards.


Er da selvfølgeligt superfedt for os der ser det igennem. Men må da ikke være så fedt for spillerne fremover. Syntes det er lige lovligt meget free info der gives væk der :-)

01-08-2015 05:45 #3| 0

Tak:)

01-08-2015 05:52 #4| 1

Lol, de har ramt FT i en tour og klonket en masse dollars. De ved godt at FT bliver optaget, tror de klare den.. Det er begrænset hvor mange af dem de møder på bordene, der har set videoerne - og hvor meget man kan bruge det til.

01-08-2015 12:16 #5| 0
klondike skrev:Ved ikke lige hvad jeg skal syntes om at man kan se alle spillernes holecards.

Er da selvfølgeligt superfedt for os der ser det igennem. Men må da ikke være så fedt for spillerne fremover. Syntes det er lige lovligt meget free info der gives væk der :-)

Hey Klondike.

Det har været normalt igennem mange år, at FT's af store online events på PS bliver replayet. Jeg mener endda, at når du registrerer, så får du en lille infobox om det. Men jeg kunne tage fejl :)
Men enig i, at der er ok god information i det; især i de dyre non-holdem events - hvis man tager højde for, at deres beslutninger er præget af FT-ICM.

Mvh
/J


Redigeret af Doctor2d d. 01-08-2015 12:17
01-08-2015 12:57 #6| 0

Ok.


Jeg vidste dog ikke at man kunne se alle hole cards også på de spillere der ikke er med i hånden. Men ja det er da super at sidde og se de video'er igennem :-)

01-08-2015 21:20 #7| 0

@Klondike

Har du aldrig set en sunday million optagelse ..

01-08-2015 21:24 #8| 0

Der var også engang hvor Warm Up blev optaget, de er faktisk ganske okay de der Sunday Million optagelser, jeg synes personligt før i tiden hvor man spillede et par tours, kunne man sætte noget poker på sidelinjen.

Er WSOP main eventen oppe på youtube, altså ned til de sidste 9. For så vil jeg begynde at se det.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar