BUMS4 skrev:Det er vel ikke helt standard at calle med 33 når du åbner med 11-12 bb, et klokkelklart fold i min bog han har jo ikke odds til setmine.
Men wp og fed blog.
Nej, præcis. Ikke særligt normalt og ikke "solver godkendt". Men det er jo præcis sådan en fejl, som jeg håber på at folk vil lave når jeg ikke går all-in med esserne i det spot. Ved at raise og få folk til at kalde de 11.000 og derved lokke big blind med. Så ender jeg med 16.000 mere i potten og en reel fortjeneste på 29.000 i stedet for 13.000. Selvfølgelig kan de være heldige at ramme noget og slå mig ud. Men på det stadie i turneringen så ledte jeg ikke efter overlevelse men efter en dobling, der kunne sikre mig overlevelse. Jeg havde regnet mig ud at jeg havde havde cirka 5-6 orbits tilbage - og der var mindst 10 orbits før vi ramte pengene. Derfor var planen en dobling.
realition skrev:Hvis man ku’ kombinere de to stile, tror jeg det vil være mega lir. Få et level med alle HH og så de, du har spillet, få detaljer som i de første indlæg. Det ville dog nok kræve for meget, tænker jeg. Allerede det arbejde du ligger nu, fatter ik’ du kan det og spille på samme tid. Tak for blog
Mange kommentarer omkring "every hand revealed". Tak for dem. Jeg sætter pris på jeres holdninger. Jeg har fået et par mails og beskeder fra mennesker, som jeg slet ikke kender, der har elsket bloggen men specielt pokerdelen. Bare lige for at gøre det klart. Det er voldsomt tidskrævende, at skrive hver evig eneste hånd ned. Jeg havde gjort klart til det i mine notes på telefonen, så det gjorde det lidt nemmere. Men man misser en smule fra bordet når man har næsen nede i telefonen. Dog synes jeg det er det værd - men skal bare ikke være hver gang. Det kan måske være en enkelt pr. pokertur.
Ideen med at vise alle hænder er jo også for jer, at kunne se, hvor sindssygt mange hænder man får, som man skal folde. Det er jeg klart det vi gør mest i poker. Når I ser at jeg folder A8o fra UTG med 22 big blinds stack, så kan I jo undre jer måske og vurderer om I ville gøre det samme. Det kan sætte nogle spændende tanker i gang.
Onsberg skrev:Godt spillet og god blog. Jeg var røget på den J trips hånd såfremt han havde flush som han sagde.
Yes, godt spottet. Det er der flere der har kommenteret på. Jeg beklager. Det var sgu en fejl. Turn var en hjerter konge. Jeg har rettet det i artiklen. Havde jeg haft trips havde jeg ikke kunne folde på river. I spottet slog en dame mig, en konge og en flush samt en baby straight. Så egentligt tror jeg det er et okay fold, da jeg stadigvæk har 11 big blinds hvis jeg folder - mens jeg har 5,5 hvis jeg kalder. Stor forskel på hvad jeg kan med 5,5 end hvad jeg kan med 11.
Og igen TAK TAK for de søde ord. Det er helt overvældende.