Problemer med login til poker på Scandic

#1| 0

Hey

Er der nogen der ved hvad der kan være galt..?

Kan ikke logge ind på poker på Scandic Bookmakers.

Når jeg prøver via browseren kommer dettte billede frem.



Jeg har også prøvet via den downloadede version. Der kommer jeg ikke videre, efter at have indtastet Nem-id.

Har prøvet at kontakte SB og fået en guide-line til hvad der evt kunne afhjælpe problemet. Men det virkede ikke. Kunne jo være en PN´er havde været udsat for samme problem og lige vidste hvad der skulle gøres..

Anyone?

26-04-2014 09:47 #2| 0

Lige umiddelbart skud.

Er det ikke fordi de ikke har licens ?

26-04-2014 09:53 #3| 0
OP
klondike skrev:
Lige umiddelbart skud.

Er det ikke fordi de ikke har licens ?


Det mener jeg helt bestemt de har
26-04-2014 09:56 #4| 0

De har licens :)

Har du prøvet at logge ind via en anden browser?

26-04-2014 10:04 #5| 0
OP
DoubleAcesDK skrev:
De har licens :)

Har du prøvet at logge ind via en anden browser?


Ja, både chrome, Explorer og Firefox
26-04-2014 12:27 #6| 0

Siden det er en session time out vil jeg gætte på java kan være problemet... har du opdateret til den nyeste java? Ellers lav lige en genstart og se om det ikke skulle løse dit problem

26-04-2014 14:23 #7| 0
OP
Noctra skrev:
Siden det er en session time out vil jeg gætte på java kan være problemet... har du opdateret til den nyeste java? Ellers lav lige en genstart og se om det ikke skulle løse dit problem


Det er ikke java der er problemet.. har den nyeste version.

Havde én fra SB i røret tidligere, han kunne heller ikke afhjælpe problemet. Den ligger nu hos deres teknikere.

15-08-2014 08:58 #8| 0
OP

Prøver lige at bumpe tråden. Prøvede at logge på i går efter jeg havde været nødt til at formatere pc'eren, men fik stadig samme meddelelse..

Kan godt spille på ongame hvis jeg er logget ind via Betsafe :-/

Nogen der har samme problem?

Redigeret af drohse d. 15-08-2014 08:58
15-08-2014 10:49 #9| 0

Hej drohse,

Vi har netop testet både browserpoker og poker i klienten fra to forskellige computere og her var ingen problemer.

Jeg vil dog få vores kundeservice til at kontakte både vores egne teknikere og Ongame Poker, for at høre om de kan se hvad der kunne være problemet. Kundeservice vil vende retur til dig, når de har nyt i sagen.

Jeg beklager ulejligheden.

Med venlig hilsen,

Christian Nyberg
Territory Manager hos Scandic Bookmakers

@PN - Jeg håber at det er i orden at jeg har svaret her.

15-08-2014 11:05 #10| 0
OP

Tak for svaret.

Det er nok ikke nogen tvivl om at problemet ligger hos mig og min pc'er. Har haft én af Jeres teknikere i røret for noget tid siden. Vi kom ikke frem til en løsning og han nævnte han ville vende tilbage, hørte dog ikke fra ham/Jer igen..

Har også fået en guideline tilsendt på mail fra Jer som skulle afhjælpe problemet. Men desværre :-/

Syntes det er mærkeligt, da jeg har alt installeret som skal bruges + at jeg godt kan åbne ongame pokerklienten op via andet site (betsafe).

Men ser frem til at høre fra Jer ang. problemet.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar