pokertracker

#1| 0

ejsa Allesammen, jeg er ikke et kendt ansigt herinde endnu! og er sikkert ikke vellidt efter denne tråd :p

Faktisk er det første gang jeg er herinde, har ikke lige nogle venner der spiller meget poker, men en herinde fra hørte jeg havde problemer med det og foreslog mig at oprette et topic, han sagde dog at jeg skulle være klar på at de første 4 timer ville gå med at jeg svinet for ikke at finde det et andet sted, så ville jeg blive sammenlignet med dokkedal (?), så ville folk snakke om dokkedal og hans bedrifter også ville jeg efter dette få et svar på mit spørgsmål af en venlig person :D

eg har erhvervet mig programmet pokertracker, pokertracker v2, for at være præcis. Jeg har nu søgt på nettet og deres hjemmeside, for at finde en ordentlig guide til programmet.

Jeg forstår fint alle de forskellige forkortelser og synes også jeg gør som der står i de forskellige guides, uploader fra database men ingen data kommer frem overhovedet, synes det er lidt svært at finde ud af hvordan man får det til at virke ordentligt da jeg ikke kan finde en nem guide, de er allesammen proppet med 900 forklaringer og råd som ikke er hvad jeg søger, hvordan får jeg mit pokertracker til at vise data :p nogen der ved hvor jeg kan finde en nem og tilgængelig guide, eller evt. selv kan forklare mig det

mange tak til den person som hjælper :D

13-02-2008 16:26 #2| 0
www.pokeruni.dk har 3 gode intro film om pokertracker
13-02-2008 16:28 #3| 0

Hejsa

Køb adgang hos pokeruni.dk og følg derefter Theis Kristensens opsætningsvideoer til punkt og prikke. Så skulle du være godt igang med at kunne spille noget poker med pokertrackeren kørende!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar