Pokerstars, verificer min konto (notarized translation)

#1| 0

Hej 

 

Har brug for lidt hjælp.

 

PokerStars har bedt mig sende et billede af mit, pas, lønsedler, bankudskrift af mine løn, samt en regning med min adresse på.

Det har jeg gjort, men PokerStars forstår ikke min lønsedler og beder om Notarized Translation af disse.(fucking pas altså)


Jeg forstår ikke hvad det betyder, selv efter jeg har googlet det. Kan nogle forklare mig det?

Pokernet har ikke en kontaktperson på dansk inde ved PokerStars der evt. kan hjælpe mig?

 

 

25-08-2021 17:57 #2| 0

@skod  er han ikke på deres betting 

25-08-2021 18:08 #3| 0
OP
mepagirl skrev:

@skod  er han ikke på deres betting 

 

 Skrev til skod i går, eller forgårs, ved ikke om han er aktiv mere, så derfor lavede jeg tråeden i dag.

25-08-2021 18:12 #4| 0

Mener det er regning


Redigeret af sothys d. 25-08-2021 18:13
25-08-2021 19:14 #5| 0

https://translatorforeningen.dk/certificerede-translatoerer-og-tolke/en-stolt-profession/hvad-er-legalisering/

Du skal have fat i et translatørbureua, som kan oversætte din lønseddel fra dansk til engelsk, og så skal de kunne være behjælpelige med at få deres oversættelse notariseret. 
Årsagen er at du ellers bare selv kunne oversætte lønsedlen uden mulighed for PokerStars for at verificere.


Som der nævnes i artiklen er det sikkert en god ide at høre PS om det kun er oversættelsen der skal notariseres eller om det også er din lønseddel

25-08-2021 19:15 #6| 0

Kommer nok til at koste dig noget besvær og et par tusinde kroner i gebyr hos notarius og translatør

25-08-2021 20:55 #7| 0

Tidligere statsautoriseret translatør her.


Du skal nok forvente at betale 1,5-2,5 kr. pr. ord i kildeteksten hos et oversættelsesbureau/en uddannet translatør. Apostille hos Udenrigsministeriet koster 200 kr. (<- hele processen beskrives her). Inden du kan tage til UM, skal oversættelsen og oversætteren dog forbi en notar, hvilket selvfølgelig også koster.

25-08-2021 21:11 #8| 0

Stars er generelt helt væk i øjeblikket med deres verifikations halløj. Jeg er selv i problemer fordi jeg var så dum at trække overskud fra 2020 ud og nu har jeg været pænt i hullet på Stars i 2021 og kan ikke få lov at deposit særlig meget, på trods af omfattende verifikation. 

Det jeg vil sige med det, er at du ikke kan vide dig sikker på hvordan/om de åbner din konto igen selv med alt dokumentation. 

25-08-2021 21:35 #9| 0
OP
MoPe skrev:

Stars er generelt helt væk i øjeblikket med deres verifikations halløj. Jeg er selv i problemer fordi jeg var så dum at trække overskud fra 2020 ud og nu har jeg været pænt i hullet på Stars i 2021 og kan ikke få lov at deposit særlig meget, på trods af omfattende verifikation. 

Det jeg vil sige med det, er at du ikke kan vide dig sikker på hvordan/om de åbner din konto igen selv med alt dokumentation. 

 

 Samme situation her :)

 

Syntes det virker helt ude i hampen. Håber bare der kunne være en dansk medarbejder der kunne være behjælpelig.

25-08-2021 21:38 #10| 0
OP
skizomick skrev:

Tidligere statsautoriseret translatør her.

 

Du skal nok forvente at betale 1,5-2,5 kr. pr. ord i kildeteksten hos et oversættelsesbureau/en uddannet translatør. Apostille hos Udenrigsministeriet koster 200 kr. (<- hele processen beskrives her). Inden du kan tage til UM, skal oversættelsen og oversætteren dog forbi en notar, hvilket selvfølgelig også koster.

 

 Jeg er helt fucking pas, altså.. 

 

 

 

25-08-2021 21:40 #11| 0
OP
MoPe skrev:

Stars er generelt helt væk i øjeblikket med deres verifikations halløj. Jeg er selv i problemer fordi jeg var så dum at trække overskud fra 2020 ud og nu har jeg været pænt i hullet på Stars i 2021 og kan ikke få lov at deposit særlig meget, på trods af omfattende verifikation. 

Det jeg vil sige med det, er at du ikke kan vide dig sikker på hvordan/om de åbner din konto igen selv med alt dokumentation. 

 

 Kan man bede dem lukke sin konto og slette alle data de har på mig.

Så kan jeg åbne en ny konto efter 30 dage?

25-08-2021 21:43 #12| 0
RekiB skrev:

 

 Samme situation her :)

 

Syntes det virker helt ude i hampen. Håber bare der kunne være en dansk medarbejder der kunne være behjælpelig.

 

 Enig, det er skørt. 
Jeg arbejder til dagligt i en bank og kender til vores compliancekrav osv., og jeg er stadig chokeret over Stars! :-) 


Tænkte selv jeg var en “god” kunde som rakede semi meget og det måske havde indflydelse, men det er vist underordnet. 

Der er obv to sider af alle sager, de har nok deres grunde, jeg har bare svært ved at se dem, når alt kan dokumenteres. Men heldigvis er der et liv udover Stars! ;-) 


25-08-2021 21:49 #13| 0
RekiB skrev:

 

 Jeg er helt fucking pas, altså.. 

 

 

 

 

 

Kontakt et oversættelsesbureau. De kan tage dig gennem processen. Og give dig et prisoverslag.
25-08-2021 21:58 #14| 0
OP
MoPe skrev:

 

 Enig, det er skørt. 
Jeg arbejder til dagligt i en bank og kender til vores compliancekrav osv., og jeg er stadig chokeret over Stars! :-) 

 

Tænkte selv jeg var en “god” kunde som rakede semi meget og det måske havde indflydelse, men det er vist underordnet. 

Der er obv to sider af alle sager, de har nok deres grunde, jeg har bare svært ved at se dem, når alt kan dokumenteres. Men heldigvis er der et liv udover Stars! ;-) 


 

Jeg har ikke tænkt mig at bruge 5.000kr på at få verificeret mine dokumenter

25-08-2021 21:59 #15| 3
RekiB skrev:

 

Jeg har ikke tænkt mig at bruge 5.000kr på at få verificeret mine dokumenter

 

 Virker helt fuldstændig absurd at de ikke har en eller anden dansk medarbejder som kan hjælpe med de her ting. kan jo aldrig nogensinde være rigtigt at du skal ude og smide penge efter sådan noget her, for at du kan få lov til at bruge dit account. absolut uglesite

25-08-2021 22:07 #16| 0
RekiB skrev:

 

 Kan man bede dem lukke sin konto og slette alle data de har på mig.

Så kan jeg åbne en ny konto efter 30 dage?

 

"We retain your personal data for six year"

25-08-2021 22:14 #17| 0
OP
Luckb0x skrev:

 

 Virker helt fuldstændig absurd at de ikke har en eller anden dansk medarbejder som kan hjælpe med de her ting. kan jo aldrig nogensinde være rigtigt at du skal ude og smide penge efter sådan noget her, for at du kan få lov til at bruge dit account. absolut uglesite

 

 Jeg er helt pas, overvejer hvis der ikke er en dansk support medarbejder, at lukke kontoen.

25-08-2021 22:19 #18| 2
Administrator

Altså det virker jo fuldstændigt absurd


hvis flere har oplevet det her - vil jeg med glæde sende en officiel pokernet mail afsted 


jeg skal bruge lidt hjælp til at formulere den, da jeg ikke helt kan gennemskue præcis hvad de vil have og ikke have - og jeg tvivler på det på nogen måder kan hjælpe

Men ikke desto mindre kan vi vel stå lidt sammen når vi oplever sådan noget her 

25-08-2021 22:59 #19| 0
OP
Bridgeking skrev:

Altså det virker jo fuldstændigt absurd

 

hvis flere har oplevet det her - vil jeg med glæde sende en officiel pokernet mail afsted 

 

jeg skal bruge lidt hjælp til at formulere den, da jeg ikke helt kan gennemskue præcis hvad de vil have og ikke have - og jeg tvivler på det på nogen måder kan hjælpe

Men ikke desto mindre kan vi vel stå lidt sammen når vi oplever sådan noget her 

 

 sender dig lige en pm for at forklare min situation.

26-08-2021 06:03 #20| 0

Kender flere der har oplevet det samme

26-08-2021 08:04 #21| 0
RekiB skrev:

 

 Kan man bede dem lukke sin konto og slette alle data de har på mig.

Så kan jeg åbne en ny konto efter 30 dage?

 

 Nej det vil ikke virke. Alt data bliver nemlig ikke slettet da de har lov til at gemme "noget". Ellers ville folk jo kunne "hoppe" mellem accounts hele tiden hvis de f. eks blev bannet.

26-08-2021 09:08 #22| 0

Vinder man stort tag dem ud i små bider. Ved ikke hvor linjen går men vil heller tage 950 dolz ud 5 gange end tage chance med 5k også skulle igennem det her.. 

26-08-2021 09:31 #23| 0
OP
mepagirl skrev:

Vinder man stort tag dem ud i små bider. Ved ikke hvor linjen går men vil heller tage 950 dolz ud 5 gange end tage chance med 5k også skulle igennem det her.. 

 

 Det er ikke ved cashout. Det er deposit limits.

26-08-2021 09:51 #24| 0

Lyder til at de vil tjekke, om din indkomst matcher det niveau du spiller for, siden de spørger om lønseddel. Er efterhånden blevet meget normalt at spillefirmaer beder om det på grund af skærpede regler for hvidvaskning. Er dog helt hul i hovedet at de spørger om at få det oversat, når de har dansk personale ansat. Du kan måske sende en mail til Spillemyndigheden og spørge dem, om dette kan være rigtigt. 

26-08-2021 12:32 #25| 0

Har før brugt https://rushtranslate.com/  da jeg skulle bruge en notorized oversættelse i en anden sammenhæng. Mener det kostede 2-300kr 

26-08-2021 13:41 #26| 4
RekiB skrev:

Hej 

 

Har brug for lidt hjælp.

 

PokerStars har bedt mig sende et billede af mit, pas, lønsedler, bankudskrift af mine løn, samt en regning med min adresse på.

Det har jeg gjort, men PokerStars forstår ikke min lønsedler og beder om Notarized Translation af disse.(fucking pas altså)

 

Jeg forstår ikke hvad det betyder, selv efter jeg har googlet det. Kan nogle forklare mig det?

Pokernet har ikke en kontaktperson på dansk inde ved PokerStars der evt. kan hjælpe mig?

 

 

 

 Smid lige dit Stars Nick i en pm, så kan jeg lige kigge på det. Lyder lidt mærkeligt, så vil gerne lige se hvad der foregår.

26-08-2021 15:34 #27| 0
RekiB skrev:

 


 Kan man bede dem lukke sin konto og slette alle data de har på mig.

Så kan jeg åbne en ny konto efter 30 dage?




Data skal gemmes i mindst 5 år jf. Hvidvaskloven
26-08-2021 17:16 #28| 0
OP
skod skrev:

 

 Smid lige dit Stars Nick i en pm, så kan jeg lige kigge på det. Lyder lidt mærkeligt, så vil gerne lige se hvad der foregår.

 

 Tak, har sendt en pm med lidt yderligere info.

31-08-2021 11:53 #29| 0
OP

Stars de xxx vil ikke give sig. De vil have en notarized translation.


Redigeret af RekiB d. 31-08-2021 11:54
31-08-2021 17:57 #30| 0

prøv at snakke med din arbejdsgiver, der er i mange moderne lønsystemer mulighed for lønopgørelser i forskellige sprog.

så det kan måske være muligt at rekvirere nye kopier af gamle lønsedler på engelsk

 

31-08-2021 20:55 #31| 0

Det er simpelthen under al kritik, at de ikke kan finde en person i firmaet, som kan oversætte det, der står på lønsedlen.

31-08-2021 23:31 #32| 0
OP
RammePik skrev:

Det er simpelthen under al kritik, at de ikke kan finde en person i firmaet, som kan oversætte det, der står på lønsedlen.

 

 Alt i alt er det min egen skyld, at jeg skal igennem dette ræs. Jeg er lidt pas på håndteringen fra PokerStars side, og at jeg snakker med en ny support medarbejder hver mail. 

31-08-2021 23:53 #33| 0
RekiB skrev:

 

 Alt i alt er det min egen skyld, at jeg skal igennem dette ræs. Jeg er lidt pas på håndteringen fra PokerStars side, og at jeg snakker med en ny support medarbejder hver mail. 

 

 Ak! Engang havde PokerStars en helt igennem fantastisk support. I dag er det en af de ringeste på markedet imo.

31-08-2021 23:58 #34| 0
RekiB skrev:

 

 Alt i alt er det min egen skyld, at jeg skal igennem dette ræs. Jeg er lidt pas på håndteringen fra PokerStars side, og at jeg snakker med en ny support medarbejder hver mail. 

 

 Hvordan er det din egen skyld?

01-09-2021 00:16 #35| 0
OP
Muhsen skrev:

 

 Hvordan er det din egen skyld?

 

 jeg havde et max deposit limit i 6 mdr. så bad jeg om at få det fjernet, så krævede de pludselig disse åndsvage krav. 

01-09-2021 11:10 #36| 6

Hej RekiB,


Du skal naturligvis ikke ud og oversætte noget. Giv det lidt tid, så skal du nok få et svar, men du skal i hvert fald ikke ud og oversætte noget.

 

Mvh Skod

24-10-2021 22:09 #37| 0

Nåh her var tråden. Jeg er selv blevet ramt nu at verifications halløjet. Spørgsmålet er om I blev afbrudt midt i en turnering og mistede jeres indskud?

26-10-2021 20:00 #38| 0
OP
OnkelAqua skrev:

Nåh her var tråden. Jeg er selv blevet ramt nu at verifications halløjet. Spørgsmålet er om I blev afbrudt midt i en turnering og mistede jeres indskud?

 

 Nej, alt mit blev låst op igen.

 

Jeg gætter på PokerStars betaler dine 50$ tilbage til dig.

Naturligvis virker det underligt de gør det mens du er online og spiller. Jeg vil tror man ville få en "icm" værdi eller anden kompensation for din stack.

27-10-2021 18:07 #39| 0

Det sejler fuldstændig hos Stars. Formoder de har udliciteret opgaven til nogle, der intet kender til poker. Har selv gang i en meterlang samtale med dem.

27-10-2021 19:07 #40| 0
Kalashnikov skrev:

Det sejler fuldstændig hos Stars. Formoder de har udliciteret opgaven til nogle, der intet kender til poker. Har selv gang i en meterlang samtale med dem.

 

Hvor er det vildt at behandler deres kunder sådan. Jeg har iøvrigt selv semi opgivet dem også pga support eller mangel på samme. Forstår ikke at man limitere i withdraw/deposits når de tjener boksen på det i forvejen og man kan dokumentere alt? Well, de har nok deres gode grunde, to sider af alle sager :-/  

Redigeret af MoPe d. 27-10-2021 19:07
27-10-2021 20:49 #41| 0

PokerStars sejlede også for mig og måtte opgive efter lang dialog og tilsendt materiale efter aftale, som bare blev ved med at kører i ring - Bad dem til sidst om at lukke min konto og jeg måtte videre i livet 😉

27-10-2021 21:04 #42| 0
ShipitHG skrev:

PokerStars sejlede også for mig og måtte opgive efter lang dialog og tilsendt materiale efter aftale, som bare blev ved med at kører i ring - Bad dem til sidst om at lukke min konto og jeg måtte videre i livet

 

 Fik du dine penge, I forbindelse med lukning af kontoen (formoder jeg)?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar