Pokerstars hjælp!

#1| 0

Har prøvet at opgradere PS flere gange og hver gang jeg prøver at logge ind så skriver den jeg skal opdatere softwaren?!?! Nogen der har en løsning?

30-12-2011 20:54 #2| 0

Jeg blev bare ved med at trykke de forskellige muligheder også lige pludselig kom den rigtigt igennem. :D

30-12-2011 21:03 #3| 0

Her gik den også som smurt lort.. Har i fået de 10$ ind på jeres account de proklamerede man fik når man skiftede fra .com til .dk?

30-12-2011 21:04 #4| 0

Jeg har ikke modtaget noget ihvertfald.

30-12-2011 21:04 #5| 0
OP
Florczak skrev:
Jeg blev bare ved med at trykke de forskellige muligheder også lige pludselig kom den rigtigt igennem. :D


hvilke forskellige muligheder?
30-12-2011 21:07 #6| 0

Opdatere software og kan ikke lige huske det andet.
men du skal ind og downloade den danske version jo?

30-12-2011 21:10 #7| 0

er det allerede nu man skal hente den danske version har ikke fået en popup endnu og spiller fint på .com

30-12-2011 21:12 #8| 0
chmpen85 skrev:
er det allerede nu man skal hente den danske version har ikke fået en popup endnu og spiller fint på .com


Det kommer næste gang du logger ind.
30-12-2011 21:13 #9| 0
zerostack skrev:
Her gik den også som smurt lort.. Har i fået de 10$ ind på jeres account de proklamerede man fik når man skiftede fra .com til .dk?


nej :(
30-12-2011 21:19 #10| 0

Jeg er lige blevet lavet om til .dk-bruger. Alting gik smertefrit og automatisk, idet jeg loggede ind fra klienten.

Jeg har dog ikke modtaget mine 10 dollars. De kommer nok senere...

30-12-2011 21:23 #11| 0

Jeg kan heller ikke opdatere. Når jeg trykker Opdatér software sker der intet. Jeg bruger Mac klienten.

30-12-2011 21:23 #12| 0

Jeg har også fået min bruger lavet om til .dk-bruger og jeg kan se man ikke pt. har mulighed for at købe cash-rewards i shoppen hvilket nok tyder på de vil ændre på dem.

30-12-2011 21:25 #13| 0

Jeg var så heldig at jeg sad midt i en turnering og vi var kommet et godt stykke hen, da jeg vil skifte computer!

Men da jeg loggede ind igen sagde den at jeg skulle opdatere for jeg kunne 'sætte mig'... Sjovt nok, måtte jeg ikke opdatere fordi jeg var tilmeldt en turnering!!!!!

Så jeg kunne bare sidde og se mine chips blive spist og røg så selvfølgelig ud... Skandale!!

30-12-2011 21:26 #14| 0

Fik lige opgraderet.

Nu virker HEM 1 ikke mere.

30-12-2011 21:26 #15| 0

@hanberg

Skriv til support.

30-12-2011 21:29 #16| 0
OP
Foeller skrev:
Jeg kan heller ikke opdatere. Når jeg trykker Opdatér software sker der intet. Jeg bruger Mac klienten.


ja, jeg sidder også på mac og sker ingenting, når jeg trykker på opdater software......
30-12-2011 21:29 #17| 0

@Florczak

Har jeg gjort :)

Men tvivler på at de vil give mig mere tilbage end buy-in, rebuys og addon... Lå klart til at ryge i pengene, men det vil de vel skide på...

Synes bare generelt det er dybt uprofessionelt! Utrolig frusterende at komme langt i en tour og begynde at føle spillet hvorefter man bliver smidt af og bare kan sidde og se sine chips blive spist!

30-12-2011 21:30 #18| 0
Majid25 skrev:
Foeller skrev:
Jeg kan heller ikke opdatere. Når jeg trykker Opdatér software sker der intet. Jeg bruger Mac klienten.


ja, jeg sidder også på mac og sker ingenting, når jeg trykker på opdater software......


Tænkte nok, jeg ikke var den eneste med problemet.

Nogle Mac brugere som kan opdatere?
30-12-2011 21:32 #19| 2

@Hanberg

Bare for dårligt, man ikke selv er herre over hvornår man vil skifte softwaren.

30-12-2011 21:36 #20| 0

Hvad er country code for dk?

30-12-2011 21:37 #21| 0

Sgu da heller ikke snedigt at trykke opdatere, mens man er i gang med turneringer.
-saa bliver man da paa den maskine, hvor man er igang !!

Her gik det smertefrit, men stadig ingen 10$ bonus.

30-12-2011 21:37 #22| 0

@Argyle

45

30-12-2011 21:37 #23| 0

+45

30-12-2011 21:39 #24| 0

@coinhunter

Tror ikke helt du fatter det... Jeg trykkede ikke opdater!! Jeg skiftede maskine fordi jeg skulle skide! Det kan du vel forstå?

30-12-2011 21:39 #25| 0

Rigtigt ja

Hvad med intented play lvl?

Altså det er jo umuligt at sige hvor mange penge der skifter hænder om måneden når man spiller cash.

Hvor meget er det hvis jeg spiller 20k 10NL hænder om måneden?

30-12-2011 21:40 #26| 0

Jeg sagde bare "mere" til den.

30-12-2011 21:43 #27| 0

Nogle som kan få HEM til at virke efter at har opdateret?

30-12-2011 21:44 #28| 0

ok, det var nederen saa. -jeg skulle selv aktivt opdatere, saa gik ud fra at det skulle du saa osse, da du loggede ind.

Er sikker paa at du har en god sag saa, gl med at faa pengene tilbage.

30-12-2011 21:45 #29| 0

kunne ikke lige se om der er nogen der har svaret spottet dette ang de 10$ men

hvis du er en ny kunde eller flytter din eksisterende konto inden 31. januar, indsætter vi $10 på din konto. Pengene bliver indsat indenfor 24 timer

så de kommer indenfor et døgn

30-12-2011 21:47 #30| 0

Jeg kan sgu ikke logge på den nye.. De vil ikke acceptere mit cpr nummer..

Ved ikke om det er fordi jeg pt har adresse på Grønland, men der står jo man skal skrive præcis det samme som på ens sygesikringsbevis og det er det jeg har gjort..

Men stadigvæk uden held :( farvel $ :(

30-12-2011 21:48 #31| 0

ptr3 virker ikke.

"Unable to launch auto-import for site: PokerStars. Reason: PokerStars auto-importer needs to be configured."

Nogen der ved hvad man skal gøre?

30-12-2011 21:49 #32| 0

Forstår slet ikke det i skriver med CPR numre, det har jeg ikke skullet indtaste endnu nogen steder - trods succesfuld opdatering til .dk softwaren..

30-12-2011 21:50 #33| 0

@sqwiggi

Land: Grønland
Statsbogerskab: Danmark

?

30-12-2011 21:50 #34| 0

Samme her. Hvor indtaster man det CPR nummer?

30-12-2011 21:51 #35| 0

Har det samme som zerostack.


Ikke oplevet noget som helst anderledes, udover jeg bare skulle opdatere osv.


Alt det med spørgsmål og cpr nummer. WTF?

30-12-2011 21:51 #36| 0

Det stod helt nede i bunden, men kan være i har indtastet det på et andet tidspunkt, alle mine detaljer stod rigtige, så trykkede bare videre.

Redigeret af Florczak d. 30-12-2011 21:52
30-12-2011 21:51 #37| 0

cpr står nederst iblandt alle personlige oplysninger når man opdaterer. Der hvor du giver navn, tlf osv. Gjorde det i hvert fald for mig

30-12-2011 21:52 #38| 0
hanberg skrev:
Jeg var så heldig at jeg sad midt i en turnering og vi var kommet et godt stykke hen, da jeg vil skifte computer!

Men da jeg loggede ind igen sagde den at jeg skulle opdatere for jeg kunne 'sætte mig'... Sjovt nok, måtte jeg ikke opdatere fordi jeg var tilmeldt en turnering!!!!!

Så jeg kunne bare sidde og se mine chips blive spist og røg så selvfølgelig ud... Skandale!!


Bare rolig du er ikke ene om det, jeg sad med 50 bbs i big22 200 mand før pengene, og 2 andre tours hvor jeg lå sweet da jeg vælger at lave samme stunt.
Bustede heldigvis i pengene i big22 ^^
30-12-2011 21:56 #39| 0

i må skrive til stars og bede om kompentation

30-12-2011 21:58 #40| 0
Florczak skrev:
@sqwiggi

Land: Grønland
Statsbogerskab: Danmark

?


Ja sådan har jeg også skrevet det, men den bliver sgu ved med at være negativ :(
30-12-2011 21:59 #41| 0

Skriv til support. :)

30-12-2011 21:59 #42| 0

Har jeg også prøvet nu.. Må se hvad der sker.. :)

30-12-2011 21:59 #43| 0
Florczak skrev:
Skriv til support. :)


Gjorde jeg instant, men de er jo så sløve :P Så det er for sent nu
30-12-2011 22:12 #44| 0

Sådan flytter du din konto

Det er nemt og hurtigt at flytte din konto

Efter flytningen er blevet påbegyndt af PokerStars, bliver du informeret om, hvad du skal gøre. Processen er simple og tager kun få minutter. Du bliver kontaktet, når det er nødvendigt at flytte til den nye PokerStars.dk-software.

Det eneste, du skal gøre, er at følge vejledningen på skærmen, når du logger ind på din konto, for at flytte til den nye software:
1.Flyt til PokerStars.dk: En pop-up dukker op, når du logger ind i .com-softwaren d. 1. januar. Klik blot på knappen “Flyt til PokerStars.dk”.
2.Download softwaren: Du skal downloade den nye PokerStars.dk-software. Klik “Opgradér software”.

Efter du har downloadet softwaren

Når du har downloadet PokerStars.dk-softwaren og logget ind på din konto, skal du udfylde dine personlige oplysninger, inkl. CPR-nummer. Denne information er påkrævet af den Danske Spillemyndighed som del af vores licensaftale.

Få $10 gratis, når du flytter til PokerStars.dk

Vi giver dig $10 helt gratis, når du flytter din konto til den nye software.

Redigeret af NicklasNPK d. 30-12-2011 22:13
30-12-2011 22:13 #45| 0

overflytning smertefri her

30-12-2011 22:13 #46| 0

Har også updated, tog under 1min :)

30-12-2011 22:26 #47| 0
OP

nogen der har mac, som har klaret overflytningen?

30-12-2011 22:32 #48| 0

Nogen der har fået PT3 til at virke?

30-12-2011 22:36 #49| 0

- Har også MAC og kan heller ikke komme på, efter jeg har opdateret..

30-12-2011 22:37 #50| 0

Har Mac og har ikke klaret overflytningen. Det er så provo det her.

30-12-2011 22:37 #51| 0

har i downloadet den nye version på PokerStars.dk eller trykkede i bare opdater ??

30-12-2011 22:38 #52| 0
OP

har hentet det flere gange fra det link som man får når der står man skal opdater software....

30-12-2011 22:38 #53| 0
hanberg skrev:
@Florczak

Har jeg gjort :)

Men tvivler på at de vil give mig mere tilbage end buy-in, rebuys og addon... Lå klart til at ryge i pengene, men det vil de vel skide på...

Synes bare generelt det er dybt uprofessionelt! Utrolig frusterende at komme langt i en tour og begynde at føle spillet hvorefter man bliver smidt af og bare kan sidde og se sine chips blive spist!


Hvorfor pokker begynder du også at skifte pc så tæt på boblen mand? Havde det ikke været en god idè at koncentrere sig om hvad der sker på boardet og i touren? Ja jeg spørger bare!
30-12-2011 22:47 #54| 0

selvfølgelig virker opdateringen ikke på mac, så er man fanget i fucking limbo her. useless.

30-12-2011 22:54 #55| 6

Grund nr 1001 til ikke at have en mac.

30-12-2011 23:03 #56| 0

Mister man ikke alle sine noter på modstandere?

30-12-2011 23:04 #57| 0
Robin skrev:
Mister man ikke alle sine noter på modstandere?


Jeg har stadig mine
30-12-2011 23:05 #58| 0
Robin skrev:
Mister man ikke alle sine noter på modstandere?


options i topbaren, øverste i den menu er player notes. Mine er der stadig.
Redigeret af Argyle_DK d. 30-12-2011 23:05
30-12-2011 23:06 #59| 0

Opdaterede igennem softwaren helt uden problemer.. :)

30-12-2011 23:07 #60| 0
OP
Slclausen skrev:
Opdaterede igennem softwaren helt uden problemer.. :)


mac eller pc?
30-12-2011 23:11 #61| 0

Insta tilt over at folk snakker om at de taster cpr nummer ind osv.

For har lavet opdatering til .dk uden problemer, men INTET dukker op, hvor jeg skal skrive personlige oplysninger ind osv.!!!

30-12-2011 23:13 #62| 0

Har skrevet på pokertrackers forum omkring ptr3 ikke virker efter flytning til .dk

www.pokertracker.com/forums/viewtopic.php?f=16&t=37514

Så kan i selv følge med når der svares.


Hvis nogen i mellemtiden får løst problemet så vil vi sætte pris på guide.

30-12-2011 23:14 #63| 0

gal jeg er en luckbox, brugte mine 100k FPP tidligere i dag :)

30-12-2011 23:15 #64| 0

@sayallin

Hvad er der luckbox i det? FPP bliver overført til din nye konto :)

30-12-2011 23:15 #65| 0
sayallin skrev:
gal jeg er en luckbox, brugte mine 100k FPP tidligere i dag :)


Hvorfor er det godt?
30-12-2011 23:16 #66| 0
Majid25 skrev:
Slclausen skrev:
Opdaterede igennem softwaren helt uden problemer.. :)


mac eller pc?


PC med Windows 7..
30-12-2011 23:17 #67| 0
Argyle_DK skrev:
Robin skrev:
Mister man ikke alle sine noter på modstandere?


options i topbaren, øverste i den menu er player notes. Mine er der stadig.


når okai, sidst jeg bare reinstall Ps på min mac mistede jeg alle instillinger, inkl Notes
30-12-2011 23:19 #68| 1
OP

tråden handler nu mere om mac ikke kan opdatere.....

30-12-2011 23:22 #69| 0

Gik smertefrit her,

Hvorfor er det de vil vide hvor meget man har tænkt sig at spille??, satte kryds ved, ved ikke

30-12-2011 23:25 #70| 0
ih8str8 skrev:
@sayallin

Hvad er der luckbox i det? FPP bliver overført til din nye konto :)



fordi jeg havde en ide om at FPP bonusser ville blive fjernet fra .dk software - og det er de blevet.
30-12-2011 23:31 #71| 0

Jeg kan ikke logge ind nu. Hentede den danske software og trykkede den skule flytte mig over. Det gjorde den fint og sagde jeg nu var flyttet, men skulle hente den danske software (som jeg allerede havde?) for at kunne logge ind. Men lige meget hvor mange gange jeg prøver for jeg bare samme besked når jeg logger ind nu?

30-12-2011 23:37 #72| 0
OP
GusSdk skrev:
Jeg kan ikke logge ind nu. Hentede den danske software og trykkede den skule flytte mig over. Det gjorde den fint og sagde jeg nu var flyttet, men skulle hente den danske software (som jeg allerede havde?) for at kunne logge ind. Men lige meget hvor mange gange jeg prøver for jeg bare samme besked når jeg logger ind nu?


mac bruger? welcome to the show.....
30-12-2011 23:39 #73| 0

Nogen der har taget sig sammen og sendt en mail til dem?

30-12-2011 23:41 #74| 0

Jeg har også Mac og jeg kan ikke få det til at virke.

Jeg har sendt dem en mail hvori jeg forklarer problemet og venter derfor på svar fra dem. Har skrevet på engelsk, så man kan håbe at det ikke alene vil blive behandlet af danskere.

30-12-2011 23:42 #75| 1
OP

har os sendt for 1,5 time siden, 24/7 support? hmmm.....

30-12-2011 23:43 #76| 0

@ DrezR

Det kommer nok til at tage lidt tid. Deres support er sygt langsomt! - Venter som regel et døgn på svar fra dem!

30-12-2011 23:48 #77| 0
Majid25 skrev:
GusSdk skrev:
Jeg kan ikke logge ind nu. Hentede den danske software og trykkede den skule flytte mig over. Det gjorde den fint og sagde jeg nu var flyttet, men skulle hente den danske software (som jeg allerede havde?) for at kunne logge ind. Men lige meget hvor mange gange jeg prøver for jeg bare samme besked når jeg logger ind nu?


mac bruger? welcome to the show.....

Lige præcis :)
Post meget gerne når i får svar fra support.
30-12-2011 23:50 #78| 0
sayallin skrev:
ih8str8 skrev:
@sayallin

Hvad er der luckbox i det? FPP bliver overført til din nye konto :)



fordi jeg havde en ide om at FPP bonusser ville blive fjernet fra .dk software - og det er de blevet.


Nåede "kun" at bruge 80% af mine - ville klæde dem at åbne op for den "gamle" store i resten af 2011.
30-12-2011 23:55 #79| 0

Jeg røg også igennem uden probs..

Mon ikke FPP-bonusserne bliver lagt ind igen, når det kommer igang?

30-12-2011 23:59 #80| 0

mac bruger jeg får også bare den samme kedelige nyhed om denne bruger ikke kan spille fra ... bla bla selvom jeg har opdatert flere gange ØV! black friday 2!!!

31-12-2011 00:08 #81| 0

Jeg bruger MAC og kunne ikke opdatere, jeg valgte så at installere klienten fra PokerStars.dk det hentet den fint og starter også op, jeg kan dog ikke logge ind med mit brugernavn og adgangskode.

Da jeg forsøgte at opdatere via .com klienten skrev den at min bruger var overflyttet til .dk så det virker mærkeligt imo at jeg ikke kan logge ind.

Godt man ikke skal spille poker i morgen og søndag.

/N-V-M

31-12-2011 00:15 #82| 0

@Argyle: PT3 fungerer hos mig nu. Jeg ændrede PS' HHgemme-indstilling til C:\Users\NAVN\AppData\Local\PokerStars.DK\HandHistory\USERID, og så virkede det.

31-12-2011 00:21 #83| 0

Andre end mig der ik kan finde deres 100k freeroll til imorgen efter de har downloaded den nye opdatering?

Redigeret af Tensai1983 d. 31-12-2011 00:21
31-12-2011 00:26 #84| 0

Jeg kan ikke finde det sted hvor ens CPR nr. skal skrives ind??

31-12-2011 00:31 #85| 0
N-V-M skrev:
Jeg bruger MAC og kunne ikke opdatere, jeg valgte så at installere klienten fra PokerStars.dk det hentet den fint og starter også op, jeg kan dog ikke logge ind med mit brugernavn og adgangskode.

/N-V-M


Præcis samme problem her med Mac.

Hvis nogen får svar fra Stars supporten, så må I meget gerne skrive.

Mvh
31-12-2011 00:32 #86| 0
Tensai1983 skrev:
Andre end mig der ik kan finde deres 100k freeroll til imorgen efter de har downloaded den nye opdatering?


Den er også væk hos mig..
31-12-2011 00:33 #87| 0
wizards skrev:
Tensai1983 skrev:
Andre end mig der ik kan finde deres 100k freeroll til imorgen efter de har downloaded den nye opdatering?


Den er også væk hos mig..



Arrrh men altså.. Har skrevet det til dem.. Håber de når at fikse det..
31-12-2011 00:37 #88| 0

Er der værdi i at bruge sine FPPs nu, mens man stadig er logget ind på .com klienten?

31-12-2011 00:40 #89| 0

@Siggo

Bonuser og Gift certificates er væk (midlertidigt???) - så måske...

31-12-2011 00:44 #90| 0

Til alle der ikke kunne få pokertracker til at virke:

Jeg ændrede PS' HHgemme-indstilling til C:\Users\NAVN\AppData\Local\PokerStars.DK\HandHistory\USERID, og så virkede det.

Hvis i ikke kan finde AppDATA på listen:

Åben menuen start: Vælg den hvor der står jeres navn. Gå ind i den første menu der hedder organiser - > mappe og søgeindstillinger - > vis - > check tingen hvor der står "Vis skjulte mapper, filer og drev.

Fixer også hud.

Redigeret af Argyle_DK d. 31-12-2011 00:51
31-12-2011 02:02 #91| 0

ATT: ALLE MAC BRUGERE!

Har modtaget denne mail fra stars:

Hej Martin,

Tak for din e-mail og fordi du orienterer os om dette.

Vi er kede af at høre om det problem du har oplevet, og jeg kan bekræfte, at du har helt ret i, at det hænger sammen med det faktum, at du benytter en Mac computer.

Desværre har vi af tekniske årsager ikke på nuværende tidspunkt en Macintosh .DK software til at færdiggøre overgangsfasen.

Vi beder dig om at modtage vores dybeste undskyldning for denne beklagelige situation.

I mellemtiden kan du i stedet overføre din konto ved at benytte en Windows computer, eller du kan forsøge dig med en Windows emulator.

I forhold til emulatorer så er der et par muligheder til rådighed som gør dig i stand til at køre Windows programmer på en Macintosh computer såsom:

1) Boot din Intel-baserede Mac til Windows XP i stedet for MacOS:

- Bootcamp fra Apple (gratis og inkluderet i nyere versioner af OS X) support.apple.com/kb/HT3777

2) Virtuelle maskiner der kører som Windows på Mac OS:

- VMware Fusion ($49.99,og der eksisterer en gratis prøve version) www.vmware.com/products/fusion/
- Parallels Desktop for Mac ($79.99, og der eksisterer en gratis prøve version)) www.parallels.com
- Crossover for Mac ($39.95, og der eksisterer en gratis prøve version)) www.codeweavers.com/products/cxmac/
- VirtualBox for Mac (gratis, men der er kun begrænset hjælp og kundeservice til rådighed) www.virtualbox.org/

Ud af disse løsninger er det mest solide forslag nok at benytte Bootcamp, som allerede skulle være tilgængeligt i dit Mac system.

Vi siger på forhånd tak for din forståelse, og vi ser frem til at høre tilbage fra dig så vi kan assistere dig videre og vi glæder os til at dele 2012 på PokerStars.DK med dig.

Med venlig hilsen,

Maj
PokerStars Kundeservice

31-12-2011 02:29 #92| 4

Lol... Til grin, PokerStars. Dybt til grin.

31-12-2011 02:38 #93| 0

Håber da de bonusser kommer retur, ellers er det sgu en sløj omgang..

31-12-2011 02:39 #94| 0

lidt FAQ om konto-flytninger fra COM til DK.

www.pokerstars.dk/poker/room/support/faq/migration/faq/

31-12-2011 02:44 #95| 0

Mit gik også igennem uden problemer.

Jeg er dog mere nervøs om det påvirker HEM, ved at skifte til den Danske software. :-/

31-12-2011 04:56 #96| 0

Fik også besked om, at jeg skulle flyttes til DK klienten nu her, da jeg prøvede at logge på. Kommer så ind og skal indtaste en masse oplysninger (bla. cpr), men den vil ikke godtage mit cpr nummer!

Som om jeg ikke kender mit eget cpr nummer :P Nogle der har oplevet det samme?

31-12-2011 06:44 #97| 0

@balsgård ja PokerStars.dk mente heller ikke jeg kunne mit CPR nr. Har du hemmelig adresse? Tror måske det er mit problem. Men der står i FAQ en du skal sende en mail til [email protected] og forklare dit problem og vedhæft en kopi af dit sygesikring. Har selv gjort det, men har ikke fået svar endnu.

Redigeret af PSG123 d. 31-12-2011 06:47
31-12-2011 07:25 #98| 0

lol

Vandt en 20 fpp sat til en 200 fpp sat(sat til SM) - jeg skulle jo lige bruge de resterende fpps. Satten spilles den 1 januar og spærrer nu for overflytningen, da jeg ikke kan afregge fra den ;)

Gav vide om jeg får lov at spille den i den nye .dk eller jeg må vente med opdateringen til jeg er røget ud af satten ;)

Godt nytår herfra ;)

31-12-2011 07:34 #99| 0

Gider ikk oprette ny tråd, men er der nogle der ved om man kan blocke sig selv fra en bestemt type spil?

Martingaler af og til Hyper HU SNGs, og det er super dumt, men jeg er for ludo til at lade være hvis jeg går stuck. Kan man bede dem om at spærre adgang til dem på en måde, eller kræver det komplet selvudlukkelse fra hele sitet?

31-12-2011 07:49 #100| 0

@de der har problemer med at den ikke acceptere cpr:

Har i adressebeskyttelse?

31-12-2011 08:33 #101| 0
www.pokerstars.dk/poker/room/support/faq/migration/how-to/

Det gik fandeme nemt :-)

Redigeret af HomeMade d. 31-12-2011 08:36
31-12-2011 08:36 #102| 0

Nogen der ved om man som helt ny spiller hos stars kan modtage 600$ bonusen, hvis man modtager de gratis 10$ , eller om man måske skal frasige sig de 10$, for at kunne få bonussen.

Er det stadig tilladt at signe op via affilatesites, og kan det overhovedet lade sig gøre, er vel .com-siden de fleste linker til.

31-12-2011 08:38 #103| 0

Flyt tidligt og modtag en bonus!
$10 ekstra på din konto

Hvis du er en ny kunde eller flytter din eksisterende konto inden 31. januar, indsætter vi $10 på din konto. Pengene bliver indsat indenfor 24 timer. Du skal bekræfte din konto ved at indtaste personlige oplysninger, inkl. dit personnummer for at spille om rigtige penge i henhold til den danske lovgivning. Et vindue dukker op, første gang du logger ind, efter vi har indsat pengene. Processen er hurtig og nem.
$5.000 freerolls – kom hurtigt afsted og nå dem alle

Spillere, der flytter til PokerStars.dk hurtigt vil også kunne deltage i meget attraktive freerolls kun for PokerStars.dk-spillere. Vi afholder $5.000 freerolls de følgende datoer:

1. januar
8. januar
15. januar
2. februar

Du finder turneringerne under “Turnering” – “Regional”, med navnet “Dansk $5.000 freeroll”.
Betingelser for de $10

Du skal optjene 10 VPP for at kunne hæve pengene. Du optjener 5 VPP per $1 betalt i turneringsgebyrer. De $10 vil stå på din konto i 60 dage. Hvis du ikke har udfyldt skemaet med personlige oplysninger, inkl. personnummer, trækker vi de $10 igen.

31-12-2011 08:47 #104| 0

Jeg er nu på PokerStars.DK og alle normale gtd tours står ikke længere som gtd , bare som the big ( f.eks ) og præmiepuljen er ikke det normalt gtd , men det antal er er regget ????

Betyder det at man skal på .com indtil i nat ????

31-12-2011 08:50 #105| 0
OP
busterfussi skrev:
ATT: ALLE MAC BRUGERE!

Har modtaget denne mail fra stars:

Hej Martin,

Tak for din e-mail og fordi du orienterer os om dette.

Vi er kede af at høre om det problem du har oplevet, og jeg kan bekræfte, at du har helt ret i, at det hænger sammen med det faktum, at du benytter en Mac computer.

Desværre har vi af tekniske årsager ikke på nuværende tidspunkt en Macintosh .DK software til at færdiggøre overgangsfasen.

Vi beder dig om at modtage vores dybeste undskyldning for denne beklagelige situation.

I mellemtiden kan du i stedet overføre din konto ved at benytte en Windows computer, eller du kan forsøge dig med en Windows emulator.

I forhold til emulatorer så er der et par muligheder til rådighed som gør dig i stand til at køre Windows programmer på en Macintosh computer såsom:

1) Boot din Intel-baserede Mac til Windows XP i stedet for MacOS:

- Bootcamp fra Apple (gratis og inkluderet i nyere versioner af OS X) support.apple.com/kb/HT3777

2) Virtuelle maskiner der kører som Windows på Mac OS:

- VMware Fusion ($49.99,og der eksisterer en gratis prøve version) www.vmware.com/products/fusion/
- Parallels Desktop for Mac ($79.99, og der eksisterer en gratis prøve version)) www.parallels.com
- Crossover for Mac ($39.95, og der eksisterer en gratis prøve version)) www.codeweavers.com/products/cxmac/
- VirtualBox for Mac (gratis, men der er kun begrænset hjælp og kundeservice til rådighed) www.virtualbox.org/

Ud af disse løsninger er det mest solide forslag nok at benytte Bootcamp, som allerede skulle være tilgængeligt i dit Mac system.

Vi siger på forhånd tak for din forståelse, og vi ser frem til at høre tilbage fra dig så vi kan assistere dig videre og vi glæder os til at dele 2012 på PokerStars.DK med dig.

Med venlig hilsen,

Maj
PokerStars Kundeservice


Kan man så tage en Windows com og opdaterer og derefter bruge Mac bagefter? Eller er man nødt til at bruge Windows hvis man ikke gider at lave bootcamp?
31-12-2011 08:51 #106| 0

Et enkel spørgsmål fordi jeg ikke fatter for 5 kr. om IT

Jeg har modtaget samme svar fra supporten som postet længere oppe i forhold til MAC, men det er jo ikke et problem at downloade softwaren til mac og den køre også fint, jeg kan dog ikke logge ind :(

Skal jeg forstå det sådan at selvom den skrev at jeg var overflyttet da jeg forsøgte via klienten og blot havde problemer med at opdatere softwaren så er det ikke tilfældet?

Det blev måske lidt rodet, håber i forstår, men STARS tilter mig i øjeblikket.

/N-V-M

Redigeret af N-V-M d. 31-12-2011 08:52
31-12-2011 08:54 #107| 0

Er der nogen med .COM adgang der gider at se hvordan the big 16,5 $ kl 9.30 ser ud ???

på .DK er der 23 tilmledte og prizepool på 345 $ , hvilket er mærkeligt i en 15 k gtd tour ????

31-12-2011 09:00 #108| 0
Redigeret af HomeMade d. 31-12-2011 09:02
31-12-2011 09:10 #109| 0

Nogen der kan fortælle hvad tidspunkt på dagen de freerolls de tilbyder starter ?

31-12-2011 09:23 #110| 0

@HomeMade
Jeg er ret sikkert på det er pga nytårs aften hvor der ik er så mange som spiller.

G tours stoppede kl 4 i nat

Redigeret af celtik112 d. 31-12-2011 09:24
31-12-2011 09:27 #111| 0

Celtik det er også præcis hvad jeg tænkte. Der er ingen guarenteed før 1. januar kl 6 dansk tid.

31-12-2011 09:38 #112| 0
JesperA skrev:
Gider ikk oprette ny tråd, men er der nogle der ved om man kan blocke sig selv fra en bestemt type spil?

Martingaler af og til Hyper HU SNGs, og det er super dumt, men jeg er for ludo til at lade være hvis jeg går stuck. Kan man bede dem om at spærre adgang til dem på en måde, eller kræver det komplet selvudlukkelse fra hele sitet?


Du kan købe programmet TiltBreaker -- den kan sørge får at du ikke spiller for højt


Edit: det rigtige produkt er TiltBreaker
Redigeret af Thyssen d. 31-12-2011 22:51
31-12-2011 10:38 #113| 0
busterfussi skrev:
ATT: ALLE MAC BRUGERE!

Har modtaget denne mail fra stars:

Hej Martin,

Tak for din e-mail og fordi du orienterer os om dette.

Vi er kede af at høre om det problem du har oplevet, og jeg kan bekræfte, at du har helt ret i, at det hænger sammen med det faktum, at du benytter en Mac computer.

Desværre har vi af tekniske årsager ikke på nuværende tidspunkt en Macintosh .DK software til at færdiggøre overgangsfasen.

Vi beder dig om at modtage vores dybeste undskyldning for denne beklagelige situation.

I mellemtiden kan du i stedet overføre din konto ved at benytte en Windows computer, eller du kan forsøge dig med en Windows emulator.

I forhold til emulatorer så er der et par muligheder til rådighed som gør dig i stand til at køre Windows programmer på en Macintosh computer såsom:

1) Boot din Intel-baserede Mac til Windows XP i stedet for MacOS:

- Bootcamp fra Apple (gratis og inkluderet i nyere versioner af OS X) support.apple.com/kb/HT3777

2) Virtuelle maskiner der kører som Windows på Mac OS:

- VMware Fusion ($49.99,og der eksisterer en gratis prøve version) www.vmware.com/products/fusion/
- Parallels Desktop for Mac ($79.99, og der eksisterer en gratis prøve version)) www.parallels.com
- Crossover for Mac ($39.95, og der eksisterer en gratis prøve version)) www.codeweavers.com/products/cxmac/
- VirtualBox for Mac (gratis, men der er kun begrænset hjælp og kundeservice til rådighed) www.virtualbox.org/

Ud af disse løsninger er det mest solide forslag nok at benytte Bootcamp, som allerede skulle være tilgængeligt i dit Mac system.

Vi siger på forhånd tak for din forståelse, og vi ser frem til at høre tilbage fra dig så vi kan assistere dig videre og vi glæder os til at dele 2012 på PokerStars.DK med dig.

Med venlig hilsen,

Maj
PokerStars Kundeservice


HAMRENDE ELENDIGT.
31-12-2011 10:46 #114| 3

synes det er fuldstændig latterligt at de reklamerer på dansk med mac kompatibelt software. det er også fuldstændig ligemeget med de virtuelle maskiner, da man ikke kan komme til at downloade .exe filen fra PokerStars.dk som mac bruger. det de siger er at man så skal købe windows, partitionere sin harddisk og så installere det - helt useriøst.

31-12-2011 10:54 #115| 0

Ja hvordan kan de have en MAC klient til .com versionen og ikke bare overføre den til .dk versionen.

Hvor længe tror i vi skal vente på en dansk MAC version?

/N-V-M

31-12-2011 11:10 #116| 0

når jeg har opdateret softwaren og udfyldt nødvendigt info får jeg denne besked:

internal error (6/1007). Please contack [email protected]. Include the above Internal Error number in your correspondence

PAS!

31-12-2011 11:29 #117| 0

@xnuu

Fik den samme i nat og skrev til support.

Jeg skulle lade felterne med mobilnummer være tomme og taste mobilnummeret i felterne ovenover hvis jeg ville bruge det nummer.

Det virkede fint for mig.

31-12-2011 11:56 #118| 0
kris_rem skrev:
@de der har problemer med at den ikke acceptere cpr:

Har i adressebeskyttelse?


Ja det har jeg. Noget specielt man skal gøre?
31-12-2011 12:05 #119| 0

@Longchamp

Tusind tak, det virkede :)

31-12-2011 12:09 #120| 0

Det ser ud til at der ikke er noget der hedder homegames.
Det vil da ærgre mig hvis min klub med vennerne skal lukkes.

31-12-2011 12:15 #121| 0
X227 skrev:
Det ser ud til at der ikke er noget der hedder homegames.
Det vil da ærgre mig hvis min klub med vennerne skal lukkes.


Fra deres Support FAQ

Det sidste i første spørgsmål...

Bemærk, at de fleste PokerStars.COM-funktioner, så som Home Games, fortsat vil være tilgængelige på PokerStars.DK.

http://www.pokerstars.dk/poker/room/support/faq/migration/faq/
31-12-2011 13:39 #122| 0

så har jeg fået de $10

31-12-2011 14:01 #123| 0

Det gik også smertefrit her :)

31-12-2011 14:58 #124| 1

Der er ikke noget at gøre på Mac.
Jeg har svaret supporten, og spurgt om de har en dato på en mac-klient .dk.

Skal nok lige smide en update når de svarer.

Det er sgu kvalitet at de helt glemmer at teste den .dk version de selv har smidt op på PokerStars.dk til download..


Deres "løsning" med at installere windows er helt væk. Stik 1.000,- ud til en windows-licens for at spille.. christ :)



Nå, jeg må ud og tørre øjnene og se om champagne ikke kan hjælpe..

31-12-2011 15:00 #125| 0
unluckydk skrev:
har i downloadet den nye version på PokerStars.dk eller trykkede i bare opdater ??


Ja - til PokerStars.dk.
31-12-2011 15:16 #126| 0
Longchamp skrev:
@xnuu

Fik den samme i nat og skrev til support.

Jeg skulle lade felterne med mobilnummer være tomme og taste mobilnummeret i felterne ovenover hvis jeg ville bruge det nummer.

Det virkede fint for mig.


Tak, dette sparede mig for at kontakte support ;)
31-12-2011 16:56 #127| 0

Takker Thyssen

31-12-2011 17:52 #128| 0

nogen der ved om muligheden for buddy transfer er passé her efter opgradering, ville gerne nå og overføre til en kammerat her inden, vi skifter til det nye år og over til den nye spille lov ?

Redigeret af Epix d. 31-12-2011 17:53
31-12-2011 18:31 #129| 0

med den danske software er muligheden slut.


og du/i skal nok ikke forsøge med at chip-dumpe dem, for der er de vågne kan jeg læse ;)
www.pokernet.dk/forum/problemer-med-stars-5.html

31-12-2011 22:52 #130| 0

@JesperA

Jeg havde skrevet det forkerte produktnavn. Jeg har rettet min post.

Jørn

01-01-2012 01:49 #131| 0

Endnu gang viser stars at de er det bedste site, WP at de allerede har løst problemet.


P.S. jeg er fuld

01-01-2012 02:00 #132| 1

For Mac Brugere


Slet PokerStars og hent det igen fra deres hjemmeside så virker det.

01-01-2012 11:11 #133| 0
Robin skrev:
For Mac Brugere


Slet PokerStars og hent det igen fra deres hjemmeside så virker det.


Thank you god..!
01-01-2012 14:51 #134| 0
Supportprofil

Hej,

Vil gerne benytte lejligheden til at sige velkommen til alle spillere på vores nye PokerStars.dk

Vi kæmper en hård kamp i disse dage for at besvare jeres spørgsmål og få løst de problemer der måtte opstå i her i opstartsproceseen. Dette vil beklageligvis nok gøre svartiden fra support noget længere end normal her i startfasen, men vi arbejder på højtryk for at få svaret slle mails så hurtigt som muligt.

Vi vil også forsøge at holde et øje på forumtråde som denne og komme med opdateringer der kan have generel betydning.

Til en start:

Mac brugere:

Grundet tekniske årsager, fungerer den automatiske migrations process for .DK Mac softwaren desværre ikke.

Du kan istedet downloade samt installere vores .DK Mac software direkte fra vores hjemmeside:

www.pokerstars.dk/poker/download/mac/

For at få den nye .DK software til at virke skal du først fjerne din eksisterende PokerStars applikation. Gå ind i ”Programmer” og flyt din eksisterende applikation til ”Papirkurv”.

Derefter skal du så downloade en frisk kopi via .ZIP filen ovenfor, og derefter køre installations filen.



@Epix

Money tranfers vil desværre ikke være muligt på PokerStars.dk - Det er indeholdt i loven.




@Alle

Jeg vil bede jer primært holde spørgsmål og kommentarer til området omkring problemer med selve overførslen af eksiterende konti og oprettelsen af nye så vi i første omgang kan få de sidste problemer i denne forbindelse løst. Herefter kan vi selvfølgelig tage andre emner op.


Vi beklager de problemer der har været hidtil og vi arbejder som sagt på højtryk for at få alt til at gå så smertefrit så muligt.


Bemærk i øvrigt at vi har en side med de mest generellse problemer og spørgsmål der kan findes på adressen: www.pokerstars.dk/poker/room/support/faq/migration/faq/

Med venlig hilsen

Jesper S
PokerStars Support

Redigeret af PokerStars d. 01-01-2012 14:52
01-01-2012 14:53 #135| 0

PokerStars mener stadigvæk ikke jeg kan mit navn, cpr og adresse. Nogen der stadigvæk har samme problem. Og kan det være noget med at have hemmelig adresse?

PokerStars support er ikke så hurtig.

Skidt hvis man ikke kan nå sunday mill. i aften:-(

01-01-2012 15:00 #136| 0

Mht. tracking software, helt præcist Holdem Manager, så er programmet pt. ikke i stand til at importere Hand Histories fordi de af en eller anden grund nu gemmes som "Hand #XXXXXXXX" istedet for "Game #XXXXXXXX". Man kan manuelt ændre tekstfilen, men det er ikke ligefrem optimalt.

Jeg har informeret både HM og PokerStars om dette problem.

Dog kan det nævnes at PT3 stadig virker. :)

01-01-2012 15:28 #137| 0
Supportprofil

Først og fremmest skal alle adresseoplysninger svare 100% nøjagtigt til hvad der er opgivet på dit sygesikringsbevis.

Hvis ikke det løser dit problem så send em PM, og jeg skal se hvad jeg kan gøre.

Mvh,

Jesper S

01-01-2012 15:39 #138| 0

troede entlig man skulle logge ind med nem id, var der ik noget om det? eller har jeg misforstået helt?

01-01-2012 15:40 #139| 0
PokerStars skrev:
Først og fremmest skal alle adresseoplysninger svare 100% nøjagtigt til hvad der er opgivet på dit sygesikringsbevis.

Hvis ikke det løser dit problem så send em PM, og jeg skal se hvad jeg kan gøre.

Mvh,

Jesper S


PM sendt
01-01-2012 15:41 #140| 0
joppedk skrev:
troede entlig man skulle logge ind med nem id, var der ik noget om det? eller har jeg misforstået helt?


Det har altså stået mange steder at det først kommer op og kører 1 feb

det står der osse når man bliver flyttet til .dk
01-01-2012 15:42 #141| 0

tak hm. ja så har jeg bare ik set ordentligt efter:) std

01-01-2012 16:09 #142| 0

off topic...

skulle man ik logge ind med Nem id fremover ???

eller er jeg BLANK som altid

godt nytår :)

01-01-2012 16:10 #143| 0

@PokerStars
er det muligt at komme med på bonus ($10 og $5ooo freerolls) vognen når jeg først har skiftet i dag?

01-01-2012 16:35 #144| 0
Supportprofil

@Gausi

NemID vil blive implementeret snarest men er endnu ikke helt klar.


@ltc1982

Bonussen på $10 Gælder for alle der skifter indtil 31/1. $5.000 freerolls'ene er for ALLE.



Edit: Bonusperioden for $10 bonus går frem til 31/1

Redigeret af PokerStars d. 01-01-2012 16:48
01-01-2012 16:37 #145| 0

Vedr. de $10 husk at læse T/C for dem.


Quote Poker Stars
Betingelser for de $10

Du skal optjene 10 VPP for at kunne hæve pengene. Du optjener 5 VPP per $1 betalt i turneringsgebyrer. De $10 vil stå på din konto i 60 dage. Hvis du ikke har udfyldt skemaet med personlige oplysninger, inkl. personnummer, trækker vi de $10 igen.

Redigeret af NicklasNPK d. 01-01-2012 16:38
01-01-2012 17:05 #146| 0

@PokerStars
tak for det hurtige svar og godt nytår..

01-01-2012 17:09 #147| 0

Nogen som ved om den danske regering har gjort det ulovligt for udlændinge som er på ferie i DK at spille poker på de sider som har licens?

01-01-2012 17:39 #148| 0

@PokerStars Hvordan kan det være der er Mtts som vi ikke kan se og spille?? Blandt andet 27 turbo knockout no garan.

01-01-2012 18:04 #149| 0
Supportprofil

Der er ikke forskel i de spil der bliver synlige fra PokerStars.com i forhold til PokerStars.dk.

Årsagen til at du ikke kan finde turneringerne du søger skyldes formentlig at dit 'Sit & Go filter' er aktiveret med en eller anden form for begrænsning du selv har angivet.

Der sker også løbende ændringner i udbuddet af SNG typer, da der er begrænsninger hvor mange forkellige typer der er plads til i vores system.

01-01-2012 18:37 #150| 0

Jeg ved at min ven spillede den i dag, men når jeg søgte på ham kunne jeg ikke se at han spillede den, han gav mig også dens ID og jeg prøvede også at søge på den ad den vej, men stars sagde bare at den ikke fandtes.....

Redigeret af Bigoots d. 01-01-2012 18:53
01-01-2012 19:06 #151| 0

Andre end mig der har fået fejl koden 6/1007 og fået at vide at de skal kontakte support når man prøver at lave om til .dk ? Og hvis ja, nogen der ved hvad problemet er ?



mvh

nikolaj

01-01-2012 19:07 #152| 0

@ nikolajasm

Ja jeg fik den også... det er fordi dit TLF nr og mobil nr er det samme.. jeg slettede mit mobil nr.. og så virkede det.

01-01-2012 19:09 #153| 0

Hm.. jeg har så problemer med lyden.. forsvinder efter 5mins spil ca..

01-01-2012 19:13 #154| 0

tak for info - fik nu downloadet mac softwaren - efter sletning af den nuværende software på computeren - nu spiller det bare!

01-01-2012 19:55 #155| 0

@gumple

ty :)

01-01-2012 22:36 #156| 0

@Pokerstars

Siden hvornår er i blevet over 24 timer om at svare på mails?

Hvorfor kan udlændinge som opholder sig i Danmark ikke spille hos jer???

01-01-2012 22:39 #157| 0

andre der ryger af hvor den skriver PokerStars GUI blev ikke fundet ??? også kan man bare lukke programmet og logge på igen sket for mig 4 gange på en time

02-01-2012 01:07 #158| 0
Supportprofil

@Nimacos

Vi bestræber os på at svare på emails langt hurtigere end indenfor 24 timer og jeg kan kun beklage at vi midlertidigt må erkende at vores svartid er længere end man kunne ønske sig. Det skyldes naturligvis sitationen omkring overflytningen af spillere til PokerStars.dk, og selv om dette hidtil har forløbet relativt smertefrit er der i sagens natur altid uforudsete problemer der opstår i processen.

Udlændinge som ophlder sig midlertidigt i Danmark vil desværre ikke have mulighed for at kunne spille fra hverken fra .COM eller .DK klienten. Jeg kan ikke sige om der er lovmæssigge omstændigheder der er medårsag til dette, men kan bekræfte at det som tingene ser ud i dag ikke er teknisk muligt.

Edit: typo

Redigeret af PokerStars d. 02-01-2012 01:08
02-01-2012 04:00 #159| 0
"Jeg kan ikke sige om der er lovmæssigge omstændigheder der er medårsag til dette, men kan bekræfte at det som tingene ser ud i dag ikke er teknisk muligt".

Hvordan kan det være at et verdens firma som PokerStars ikke har undersøgt dette før i launcher disse ændringer i jeres klient?

Uden at vide det 100%, så er jeg rimelig sikker på Danmark ikke laver sådan en Kineser/Thai lov som skulle ramme deres EU medborgere og andre udlændinge som opholder sig kort varigt i DK.



04-01-2012 15:45 #160| 0

hvordan ser svar tiderne ud på mails, man har sendt til ps.dk ?

04-01-2012 15:47 #161| 0
Epix skrev:
hvordan ser svar tiderne ud på mails, man har sendt til ps.dk ?


Rimelig hurtig. Jeg skrev til dem i går ved 15:30 tiden og jeg havde svar allerede 16:15 ish. Skriv til [email protected]
04-01-2012 16:22 #162| 0

skrev til dem for 36 timer siden og ikke fået svar, jeg prøver igen....

04-01-2012 16:55 #163| 0

Jeg synes også svartiden er meget lang. Tilter lidt over at jeg nu ikke kan få lov til at sætte flere penge ind. Har skrevet support så håber der kommer hurtigt svar for det er belastende man skal have alt det besvær når man bare gerne vil spille :(
Fandt ud af fejlen er ved VISA :(

Redigeret af blunder d. 04-01-2012 17:34
08-01-2012 18:23 #164| 0

Nu er jeg ikke den store pokerspiller men oprettede mig lige her da jeg kan se i har godt gang i emnet.

Skal alle i andre også sende kopi af jeres ID? Jeg får en besked om at jeg har 30 dage til at sende det ellers lukker de min konto?

Og nu ved jeg ikke hvordan i andre opfatter det, men når der står ordret i en mail:

GRATIS $10, HVIS DU FLYTTER DIN KONTO I JANUAR
Hvis du flytter din konto inden 31. januar, modtager du $10 på din konto indenfor 24 timer. Du vil kunne deltage i en af eller begge vores $5.000-freerolls.


Så regner jeg altså med at jeg uanset hvad får 10$ hvis jeg flytter min bruger, men nu kan jeg så forstå de har glemt at skrive det med småt eller?
08-01-2012 20:58 #165| 0

Hvordan skulle det ellers forstå?? Og ja gælder vel begge dele...

09-01-2012 17:58 #166| 0

Jeg har flyttet sowfware - og indtastet fomularen ( med cpr -nr osv) for omrking 30 timer siden ..

Hvor lang tid tog det for jer får i modtog de 10 dollars?

09-01-2012 18:51 #167| 0
Supportprofil

Hej Rasmus

Bonussen skulle komme indefor 24 timer, men der er desværre nogle der er smuttet i farten.

Jeg foreslår at du slår koldt vand i blodet et døgns tid, og hvis bonussen stadig ikke er kommet så send en mail til suppport.

Du kan også smide en PM til mig, men er ved at lukke ned for i dag, så det bliver nok først i morgen du får svar.

Med venlig hilsen,

Jesper S
PokerStars Kundeservice

12-01-2012 01:49 #168| 0

Nogen der ved hvorfor, når man skriver 45 i Country Code + mobilnummer(har kun mobil) at den ikke vil godtage det? Har prøvet med et 0 foran, virker heller ikke. Og man kan kun indsætte tal, så + foran kan man heller ikk.

Pf tak.

12-01-2012 02:08 #169| 0

0045 xx xx xx xx ?

12-01-2012 02:12 #170| 0

Det er i Country Code, og der kan man kun taste 3 cifre ind, og den vil ikke godtage 45.

20-01-2012 10:21 #171| 0
Supportprofil

@ checkdnutz

Dette problem er relateret til mobil telefonnummer feltet. Jeg har indsat instruktioner forneden, således at du kan tilføje dit telefon/mobil nummer til din konto, og igen kan foretage transaktioner uden yderligere problemer:

I forbindelse med en transaktion, hvis du bliver du bedt om at indtaste dit telefonnummer, bedes du venligst gøre følgende:

1. Indtast 45 i feltet ’Lande Kode’ (Intet + eller 00 foran, som nævnt i transaktions vinduet)
2. Indtast dit telefon nummer (8 cifre kun) i telefonnummer feltet og IKKE i mobil telefonnummer feltet
3. Efterlad mobil telefonnummer feltet blankt

Hvis du blot har et mobil telefonnummer, indtaster du dette i telefon nummer feltet, så længe det stadig kun er 8 cifre.

Det skulle gerne løse problemet. Hvis ikke, bedes du venligst kontakte [email protected] med en beskrivelse af problemet.


Med venlig hilsen,

JesperW
PokerStars Kundeservice

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar