Ny stationær ca 5.000kr

#1| 0

Hej

Kan i hjælpe mig her, jeg har ingen fornemmelse hvad der rør sig i markedet. Jeg har set på topdata og edbpriser, men syntes det er svært at finde rundt i :-)

Jeg spiller lidt dota2 og cs, ellers kun poker.

Jeg har skærme+mus mm så mangler kun pc´en

Nogle forslag til hvad jeg skal gå efter, eller hvilke sider jeg skal holde øje med?

29-12-2015 02:19 #2| 0
topdata.dk/product.asp?product=10099

Klarer dine krav uden problemer, og er støjsvag, noget man sætter meget pris på når man prøver det :)

Hvis du samler den selv spare du måske 5-7% hvis du er heldig, og den kan opgraderes om et par år når GFX kortet halter....
29-12-2015 02:28 #3| 0
OP

Tak for det TiltThis

Støvsvag er et must for kæresten, så tak for den pointe!

Tror desværre ikke jeg orker at samle selv, tror også der er andre garanti regler herefter..

29-12-2015 05:32 #4| 1

Kan ivertfald anbefale topdata.


Har købt min nuværende der færdig samlet. Godt nok nogle år siden.


Det den bedste PC jeg har haft, kørt stabilt uden problemer i flere år. Jeg ofrede noget mere end din budget da jeg gerne ville have støjsvag, SSD mere kraft osv. Men den har 100 % levet op til forventingerne efter jeg snakkede med ham fyren i topdata omkring hvad jeg ønskede inden jeg købte den.

29-12-2015 12:41 #5| 0
OP

kan du forklare mig hvad forskellen på SSD

klondike skrev:Kan ivertfald anbefale topdata.

Har købt min nuværende der færdig samlet. Godt nok nogle år siden.

Det den bedste PC jeg har haft, kørt stabilt uden problemer i flere år. Jeg ofrede noget mere end din budget da jeg gerne ville have støjsvag, SSD mere kraft osv. Men den har 100 % levet op til forventingerne efter jeg snakkede med ham fyren i topdata omkring hvad jeg ønskede inden jeg købte den.

Tak

Overvejer at købe sådan en støjsvag fætter derfra, tror jeg ringer til dem i starten af januar, kan jo være der kommer et tilbud :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar