NLH 100 HU imod reg prima.

#1| 0

Har lige spillet en mindre session imod en reg der sad med 400 ish euro da jeg satte mig ned med standard oplæg på 100.
Jeg får spillet en del store potter med ham på ganske kort tid. Dvs. indenfor de første 10 min af matchen.
Villain er reg men har aldrig spillet imod ham.
Han hedder balti og spillet er på prima hvis nogen skulle kende ham.
Nedenfor har jeg vist 3 hænder som udspillede som jeg gerne vil have PN besyn af om jeg spillede korrekt/ringe.
Poster ikke så tit så bær over med mig hvis de alle er standard.

Hånd 1:

Villian [410]
Hero [109]

Hero k 9

Villain post sb 0.5 botton.
Hero post bb 1
Villian raises to 3
Hero calls 2

Flop:

7 8 9 pot [6]

Hero check
Villian bets 4
Hero raises to 14
Villain call 10

Turn:

2 pot [34]

Hero check
Villain bets 27
Hero raises AI 92

Gjorde dette da jeg ikke kunne se ham have mig slået grundet flop action, udover en stor made hånd ala J 10.

Hånd 2:

Villian [510]
Hero [100]

Hero q j

Villain post bb 1
Hero post sb 0.5 botton

Hero raises to 3
Villain reraises to 12
Hero calls 9

Flop:

6 10 9 pot [24]

Villain bets 15
Hero raises to 42

Er vi ikke altid interesseret i at komme ind med overs og up and down str8 draw?


Hånd 3:

Villian [350]
Hero [250]

Hero q q

Villain post bb 1
Hero post sb 0.5 botton

Hero raises to 3
Villain reraises to 12
Hero calls 9

Flop:

2 6 9 pot [24]

Villain bets 15
Hero calls 15


Turn:

5 pot [54]

Villain check
Hero bets 40
Villain raises to 104

Hero ??

Har en hånd der er rimelig underepped og med redraw til flushen. Kan se både call og shove være muligheder her?
Eller kan fold komme på tale.

På forhånd tak.


19-01-2010 01:14 #2| 0

Nr1 synes jeg er lidt på kanten. Kan dog meget godt lide din linje.

Nr2 Jo jeg ville intet have imod at shove i det her spot. Han har masser af FE og hvis han endelig caller har vi masser af outs til at suge.

Nr3 Som du selv pointerer er vi heftigt underrepped, og kunne sagtens se ham lave det move med Ax Kx og mange andre combis da det er et godt squeeze spot imo. Snapshove!



19-01-2010 04:36 #3| 0

Hånd1:
Jeg synes den er fint spillet. Dit CR på flop efterfulgt af turn check ligner et draw i mine øjne. Derfor kan han bette ud rimelig bredt på turn med fx et draw eller en dårligere made hånd end din. Han kan selvfølgelig også sidde med straight eller 2 par men jeg vil tro at en stor del af hans range er draws. Derfor synes jeg det er fint spillet


Hånd2:
Synes jeg også er fint spillet. Men jeg vil nu ikke sige at vi altid er interesserede i at komme ind med OESD +2 overs. Men hvis du mener at du har noget fold equity også synes jeg det er fint. Det afhænger af hans 3bet range. Hvis han kun 3better AA, KK og QQ vil han altid kalde og så er det jo nok -EV. Hvor mange gange har han 3bettet på dette tidspunkt? og ud af hvor mange hænder?


Hånd3:
Denne hånd er noget mere tricky da I er dybe.
Jeg foretrækker at checke bag på turn da vi ikke er interessede i at få 250bb ind med et overpar.
Som spillet skubber jeg bare resten ind på turn da han sagtens kan være på et bedre flushdraw.

19-01-2010 09:02 #4| 0

@ borger

Hånd 2:
Han har været forholdsvis straight forward på det her tidspunkt og 3-bettet omkring 15 % vil jeg tro. Bruger ikke pokertracker så kan desværre ikk give dig det eksakte tal.
Dog ved jeg allerede nu at han ikk kun 3 better QQ KK AA. Da jeg formoder han er vindende reg.

Hånd 3:
Da han c/r på turn blev jeg også selv bitter over jeg ikke tjekkede turn bag. Kunne nemlig ikk se nogen hænder udover 1010 eller JJ med
som jeg var godt inde imod. Havde nemlig forventet et større c/r hvis han havde A x eller måske k x



← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar