NL200: bluff-CRAI på river

#1| 0

Villain og Hero kender ikke hinanden fra tidligere. Villain spiller 25/20/4 over 100 hænder. Vi har 3-better hinanden en smule, men ikke noget vildt overhovedet. Han virker sane.

Hero har spillet 25/21 og er ikke blevet set i noget snavs endnu.


Seat 8: Villain($200.00 in chips) DEALER
Seat 10: Hero ($236.30 in chips)
Hero: Post SB $1.00
xxx: Post BB $2.00
*** HOLE CARDS ***

Dealt to Hero 6 6

xx: Fold
xx: Fold
XXX: Raise (NF) $7.00
Villain: Call $7.00
Hero: Call $6.00
xx: Fold
*** FLOP *** 4 4 3
Hero: Bet $17.00
XXX: Fold
Villain: Call $17.00
*** TURN *** K
Hero: Check
Villain: Check
*** RIVER *** 7
Hero: Check
Villain: Bet $48.00
Hero: Raise (NF) $212.30

130ish mere til villain..

Like eller spew?

03-06-2008 17:43 #2| 0

Hvad repræsenterer du???

Jeg synes det er rigtig skidt.

03-06-2008 18:03 #3| 0

som newcastle...

du ligner hvad du er...

03-06-2008 18:07 #4| 0

Flush og Hus.

03-06-2008 18:22 #5| 0

Bryder mig heller ikk om det.

Btw skal bogstaverne være små for at blive til osv

03-06-2008 18:23 #6| 0

@ gunpats

Det er rigtigt at der ligger til en flush og et hus på boardet. Men vil du spille nogen af dem på den måde? Bortset fra hus i 7ere virker det ikke sandsynligt.

Hvis du vil reppe et floppet hus, spiller du fint på floppet, men det er for utroværdigt at du vælger at checke _to_ gange efter flushen rammer.

Hus i konger duer ikke, du re-raiser pre og checker desuden ikke to gange efter du har ramt.

Flush ser jeg heller ikke checker _to_ gange og så gå AI på et paired board.

Så overall er dit dobbelt check for afslørende til at reppe hus/flush, medmindre det skulle være 7ere, og dén range er bare for smal til at en tænkende villain folder en K eller lignende.

BTW kunne du jo også reppe 56 :)

03-06-2008 18:47 #7| 0

jeg snapper dig med alle pocket pairs mellem 7 og K som spillet, alle flushes, og alle huse self også alle Kx, havde jeg 7x ville jeg måske smide.

03-06-2008 18:52 #8| 0

@ sayallin
Du bør i langt de fleste situationer være mere tilbøjelig til at betale med 7x end 88. DUCY?

03-06-2008 22:08 #9| 0

Så der er ingen der checker et hus eller flush på river for at CRAI mod en formentlig dygtig regular?

03-06-2008 22:15 #10| 0

@ gunpats

Nu checkede du jo også turn, hvor han checkede bag. Hvis du så også vil checke river mod en mand du har 100 hænder på og eneste dynamik siger
"Vi har 3-better hinanden en smule, men ikke noget vildt overhovedet. Han virker sane"

... ja så vil du nok i længden miste en hel del value med hus/flush.

Som sagt tidligere, hvis du vil reppe præcis 77 i hulen er det fint, men jeg tror så et det er en liiiige smal nok range til at villain folder bare nogenlunde stærke made hands :)

03-06-2008 22:27 #11| 0

Jeg forstår ikke hvorfor du ikke mener jeg kan ligne farven, floppet hus eller rivered hus bare fordi jeg checker den til ham. Ofte vil vi gerne CRAI på turn her med Flush, trips og huset. Standard er selvfølgelig så at leade river, men jeg synes bare vi ligner en meget stærk hånd på denne måde så og får derved alle hans marginale hænder til at folde.

Inden jeg postede hånden syntes jeg også den var elendig spillet, men det er ikke grundet min egen range, mere hans. Han siger næsten fuld pot på river og dvs hans handske formentlig er temmelig polariseret til at være luft eller en stærk made hånd. Eneste hånd jeg nok folder med mit river AI er stregen. (Det mener i så åbenbart ikke.)

Aktuelt timede han ned og kaldte med A8 i farven. (om det så var slowroll ved jeg ikke)

03-06-2008 23:34 #12| 0

slowroll tror jeg næppe det var, men man skal også tænke på erfaring. min erfaring fortæller mig at de fleste sane vildænder aldrig spiller hånden som du gør hvis du sidder med huset. så hvorfor skulle han folde hvis han 90% af gangene tror han er foran. jeg mener, folder du selv hvis du sad i hans spot. det tror jeg næppe.. jeg kan ingen fejl se i preflop og flop spillet... men i nogle spots må man bare sige til sig selv: nå ja!! kan ikke vinde dem alle..

edit: turn ser også fin ud herfra, men river er altså et fold. IMO

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar