NL1000 blindkrig dyb

#1| 0

Spillet er 5/10 6-handed på ipoker, villain er unknown og ingen særlig dynamik.

Hero $2250.
Villain dækker.

Foldet til Hero med XX i SB.
Hero bets $34 .
Villain raises $102.
Hero calls.

Flop: QT9 pot $204.

Hero checks.
Villain bets $180.
Hero calls.

Turn: 4 pot $564.

Hero checks.
Villain bets $480.
Hero raises all in ($1500 mere til villain).

Action on villain.

Hvad er villains callingrange??

14-01-2009 16:46 #2| 0

tja spiller en del lavere, men snapper den her med AT og A9.
Du ligner kun et bluff

14-01-2009 16:56 #3| 0

@Papa

Hehe, så skulle man nok spille en del stærke hænder sådan her. Og mon ikke de mixer det ind i deres spil på 5/10? ;-)

14-01-2009 17:27 #4| 0

Hvis villain er sane better han vel kun turn med haender der snapper et push. EDIT: Samt bluffs.
Derfor maa FE for turn CR antages at vaere taet paa 0 mod ukendt, men sane villain.

Da villain er angivet til ukendt og dynamik ikke eksisterer so far, er det svaert at sige mere.

14-01-2009 19:52 #6| 0
OP

@papacs

Det er vist meget godt du ikke spiller højere, hvis du ligefrem snapper med A9 :)

@Say

Var også min tanke at to tunge skud var lig noget stærkt, hvorfor der ikke burde være meget FE, og at et shove fra min side kunne tolkes som semi-svaghed.

Spørgsmålet er om han kan bet/folde valuehænder, ala AQ, KK uden farvetræk? eller om hans range er polariseret til hænder der enten har et snapcall eller bluff hænder der har et snapfold.

Desværre var jeg stærk og han foldede ret hurtigt.

Version2

Jeg har aktuelt J8 i hånden, flopper nuts og har ham instant drawing dead.

Hvad er planen fremefter på de kommende streets, hvordan maksimerer vi value?

Jeg synes der er rigtig mange muligheder, som alle kunne vise sig at være gode, f.eks et turn click.

14-01-2009 20:07 #7| 0

hvad er dit nick på ipoker,kalsen?

14-01-2009 20:10 #8| 0

Betaler med alt jeg better turn for value med.
Edit: + De stærkeste semibluffs obv.

15-01-2009 15:07 #9| 0

@kalsen
Ang din linje:

Jeg kalder ikke som std et 3bet med J8s oop vs ukendt villain. Heller ikke med 225bb bag.

Som spillet preflop vil jeg hellere CR floppet og bygge potten her, da turnkortene har sygt mange action-killers og kan fraroeve dig en monster pot vs haender, der er staerke. Du skal nok faa masser af action alligevel paa floppet fra made hands samt combo-draws.

15-01-2009 16:54 #10| 0

Hvorfor ikke stikke et pot bet ud på floppet... Hvis han har en stærk made hand bliver han nødt til at teste dig...

17-01-2009 04:42 #11| 0
OP

@lorten1

iloveu111

@resten

Er glad for at de fleste vil betale relativt light her, ala AQ og op, det overbeviser mig om at det ikke er helt retarderet at skubbe turn.

Min umiddelbare tanke var faktisk bare at calle turn, og lade ham skyde igen på river. Ærgrer mig stadig lidt over jeg ikke fulgte den linie, da jeg tror den var bedre.

Jeg restede fordi hans meget dedikerede bets fik mig overbevist om, at hans range var over-repræsenteret af sets og overpar (med ), mod hvilke jeg umiddelbart tror et skub er super, bla. pga. der kan falde en del actionkillers på river.

Et potlead her vil jeg nok aldrig bruge, tror alt for ofte villain vil give op.

Et c/r kan jeg til gengæld udmærket lide og nok også mit std. play. Det relativt store flop bet, var nok årsag til jeg valgte bare at calle.

Mht. preflop er det ikke så spændende, synes konstant der er kommentarer til preflop spillet i diverse hånd-analyser, og det keder mig gevaldigt. Der er jo ikke noget entydigt svar på om J8s skal spilles her, jeg folder måske 30% af gangene og caller 70% af gangene, fordi jeg elsker at spille flops.

Preflop spillet er meget individuelt, det handler lidt om overordnet spil strategi, og jeg har dyb respekt for folk der spiller 18/15 poker profitabelt, selvom jeg spiller 28/21 selv.

18-01-2009 05:37 #12| 0

Jeg raiser floppet da jeg ville gøre det samme med alle stærke draws.

Pf kan selvfølgelig diskuteres, men så længe man spiller en habil omgang postflop poker, som jeg er sikker på du gør, ser jeg ikk noget galt i at tage et flop af.

18-01-2009 07:36 #13| 0

@ kalsen
Da jeg er den eneste i denne traad, som kommenterer dit preflopspil, tillader jeg mig at antage, at dine kommentarer er rettet imod min post i dette tilfaelde.

Jeg spiller selv 26/21 og kan ogsaa lide at se flops. Jeg ville ogsaa synes det var sjovt at spille J8s og se om jeg kunne udspille min modstander eller ramme en monster.

Men om det er profitabelt at calle re-raises med J8s oop mod ukendte modstandere uden saerlig dynamik, ja det tvivler jeg meget staerkt paa.

Men det er da laekkert naar man flopper en str8flush og villain skyder loes :)

18-01-2009 08:47 #14| 0
OP

@say

spiller du selv 5/10 på ipoker, hvad nick i givet fald, kan være vi har spillet? lorten? sasuke? etc? hvad er jeres nicks på ipoker??

18-01-2009 10:36 #15| 0

@ Kalsen

Hvilke andre hænder flatter du flop + turn med? Er det ikke pææænt svært at balancere?

18-01-2009 11:31 #16| 0

@ kalsen
spiller 3/6 - 10/20 paa boss og ipoker
vil helst ikke ud med nicks paa div sites

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar