NL10 AKo 380BB 4-bettet pot

#1| 0

Endnu en af mine jeg-kan-ikke-finde-ud-af-at-spille-deep-stacked hænder :)
Det er Blaze poker uden tracking programmer, så har ikke reads.

4-better vi altid preflop?
Er 4-bet size for lille?
Kan vi bare kalde pre, og spille small ball poker på floppet med SPR på ca. 10
Flop bettet er en taste fejl og skulle have været €7 ikke €0.7 :/
Er vi nogensinde gode efter han pot committer sig på turn?
Eller går vi bare altid død når vi rammer TPTK på floppet med SPR på ca. 3.5?

Alt input velkommen :)

Hero with €38.58
UTG+1 with €10.0
CO with €38.68
BTN with €98.95
SB with €29.30
BB with €10.0

Dealing cards to Hero: [A K]
Hero raised to €0.30
UTG+1 folded
CO raised to €0.90
BTN called - €0.90
SB called - €0.85
BB folded
Hero raised to €3.00
CO folded
BTN called - €2.40
SB called - €2.40

flop: [A, 6, 8] Pot €10.0
SB checked
Hero bet - €0.70
BTN raised to €6.85
SB folded
Hero called - €6.15

turn: [A, 6, 8] [3] Pot €23.7
Hero checked
BTN bet - €12.30
Hero ??

01-11-2013 07:38 #2| 1

Preflop.

Tror ikke det er specielt fedt at stacke af preflop 400 bb deep med AKo. Så måske er 4B altid ikke så godt når i er så dybe.

4B fold virker lidt stramt, og 4B call bliver nok spew. Men der er selvfølgeligt også nogen gange som her hvor de flatter dit 4B med en lidt bredere range når i er så dybe.

Postflop.

Det bliver efter min mening lidt weird pga du miss sizer flop.

AK hører vel ikke rigtigt til i en Check call range på det flop.

Men det er lidt svært at tyde hvordan han opfatter dit lille mærkværdige bet. Om det kan induce ham til at bluffe i position når i begge har chekket (Hvis han antager at dit flop bet er et Check), det er jo ikke helt utænkeligt.

Og om han så følger op på turn med endu et skud med bluff på det texture tror jeg egentlig ikke at han gør særligt tit.

Men syntes det er svært fordi det er da pokkers svært at se hvilke hænder du 4B preflop, som du så check caller det flop med. Det er vel noget begrænset hvor mange FD du har her, og man må da tro du Cbetter alle Ax du 4B preflop.

Du kan måske godt i hans optik ligne en lidt weird spillet QQ-KK.

Jeg syntes også det er svært at se ham have specielt mange preflop AX han først flatter et UTG open - Co 3B med fra BTN, og derefter cold caller dit 4B.

Men når du ingen reads har kan vi vel heller ikke helt udelukke at han måske er en lidt fisket NL 10 type der har valgt denne linie preflop med AJ-AQ.

Det kan også være han freeroller dig med en AKx han har valgt ikke at gå amok med preflop givet hvor dybe i er.

Jeg tror du er slået temmeligt tit her. Det eneste der måske stinker lidt er at han
Barrrel turn, hvis han havde floppet et set og du chek caller det flop texture så må noget af din check call range jo være Flush draws ( Selv om det ikke giver specielt meget mening givet din preflop og flop linie). Så måske er turn ikke lige det fedeste kort at bette for ham.

Ydermere for han jo også selv en supergod pris på at chekke bagpå floppe med hans eventuele FD. Så er ikke sikkert han better evt FD i position. og hvis han gør syntes jeg at hans sizing er alt for høj da jeg tror at i begge chek folder det flop nærmest altid når i har misset til et langt lavere bet.

Må indrømme jeg er godt og grundigt forvirret over den her hånd. Alt det jeg har skrevet er sgu sikkert ikke megen hjælp sorry.

Vi må vente og se hvad de andre siger.


Redigeret af klondike d. 01-11-2013 07:41
01-11-2013 09:11 #3| 1

Jeg kalder turn og også de fleste rivers. Dit miss-bet på flop kan få dig til at se svag/fisket ud.
Han kan bet-folde mange hænder du er foran: AT-AQ, 99-QQ.
Samtidig har du med dit FD equity de gange han har sets.

Jeg er ikke nogen chef, men synes det et fold på turn virker for svagt og river vil også være et kald i min bog(kan måske foldes hvis river er en Q eller J).

01-11-2013 14:42 #4| 2

Jeg 4b ikke PF med de stacksizes med mindre en af dem er fisk. Det bliver hurtigt noget lort når vi er så dybe og OOP. Du skal iøvrigt 4b langt større så dyb. De betaler lighter af fordi i er så dybe og du sidder i crap pos.

Som spillet, kommer du nu til at risikere at stacke af med TPTK 380bb deep på en lorte turn med en hånd som ofte ikke laver nuts.

Jeg folder sq turn selvom det lyder nittet, men har ikke lyst til at stacke af på river.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar