Mangler du et job akut - ATP søger 700 personer

#1| 3



Hej
Ikke at jeg selv mangler et job, men synes faktisk det var et fair stillingsopslag hvis man manglede akut noget at rive i.

ATP søger 700 personer nu her og tror man kan tjene en ok skilling, hvis man gider arbejde lidt skæve tider og elsker at tale i tlf 😀 Fint midlertidigt job hvis man er mellem studier eller arbejdsløs.


Måske der er en PN’er som synes det kunne være interessant.


Tjek ATP ud under ledige stillinger.





19-01-2021 21:19 #2| 0
Moderator

Ok...

Ehm... Link? - er det pensionsselskabet eller et callcenter?

Ikke at jeg er interesseret. Jeg synes dog der mangler en del info..

19-01-2021 21:25 #3| 0

Det må være dette jobopslag: www.atp.dk/karriere/medarbejdere-til-covid-19-smitteopsporing-183121

19-01-2021 21:26 #4| 0

Det prøver jeg sgu da, kan se det kan klares hjemmefra.


Det forsøger jeg mig med, omend lønnen da ikke er fantastisk. 22k/md + tillæg og 15% pension.

Kan røbe, at der ikkeeee er så meget rengøring i denne tid =))))))

 


Tak for deling! 

Redigeret af GodPreben d. 19-01-2021 21:26
19-01-2021 21:33 #5| 0
Allan skrev:

Det må være dette jobopslag: www.atp.dk/karriere/medarbejdere-til-covid-19-smitteopsporing-183121

 

 Præcis Allan

19-01-2021 21:35 #6| 0
GodPreben skrev:

Det prøver jeg sgu da, kan se det kan klares hjemmefra.


Det forsøger jeg mig med, omend lønnen da ikke er fantastisk. 22k/md + tillæg og 15% pension.

Kan røbe, at der ikkeeee er så meget rengøring i denne tid =))))))

 


Tak for deling! 

 Kan man ikke komme op på de 30K hvis man arbejder lidt skæve tider eller er jeg helt gal på den.

 

19-01-2021 21:40 #7| 1
Moderator
nafudoma skrev:

 Kan man ikke komme op på de 30K hvis man arbejder lidt skæve tider eller er jeg helt gal på den.


 




Det er ligegyldigt... Fordi "Uanset hvor du starter din karriere i ATP, garanterer vi et arbejdsliv, der forløser dine faglige ambitioner og samtidig gavner det samfund, vi er en del af.'

Argh... Fuld plade.på bullshit bingo.

Sorry... Det er sikkert.et fint job 🙂
19-01-2021 21:42 #8| 10
NanoQ skrev:

Det er ligegyldigt... Fordi "Uanset hvor du starter din karriere i ATP, garanterer vi et arbejdsliv, der forløser dine faglige ambitioner og samtidig gavner det samfund, vi er en del af.'

Argh... Fuld plade.på bullshit bingo.

Sorry... Det er sikkert.et fint job

 

 Super opkast 🙄🙄

19-01-2021 21:47 #9| 0
nafudoma skrev:

 Kan man ikke komme op på de 30K hvis man arbejder lidt skæve tider eller er jeg helt gal på den.

 

 

 Jo, tænker godt man kan komme deropaf.

For mit vedkommende er det fint.

19-01-2021 21:58 #10| 0
NanoQ skrev:

Det er ligegyldigt... Fordi "Uanset hvor du starter din karriere i ATP, garanterer vi et arbejdsliv, der forløser dine faglige ambitioner og samtidig gavner det samfund, vi er en del af.'

Argh... Fuld plade.på bullshit bingo.

Sorry... Det er sikkert.et fint job
Jeg er muligvis naiv, men jeg tror faktisk på, at der er lidt mere i det, når det er ATP, dr laver det statement. Men kræver selvfølgelig at man er dygtig og griber sin chance.
19-01-2021 22:06 #11| 0
GodPreben skrev:

 


 Jo, tænker godt man kan komme deropaf.

For mit vedkommende er det fint.




Tænker umiddelbart det kræver du arbejder alle weekender mere eller mindre. Medmindre du tænker inkl pension
19-01-2021 22:34 #12| 2
kris_rem skrev:

Tænker umiddelbart det kræver du arbejder alle weekender mere eller mindre. Medmindre du tænker inkl pension

 

 Jaja, helt sikkert.

Det kræver aften og weekendarbejde.
Men som ung uden forpligtelser, så kan jeg lige så godt arbejde weekend som hverdag. 

20-01-2021 07:58 #13| 0
kris_rem skrev:

Tænker umiddelbart det kræver du arbejder alle weekender mere eller mindre. Medmindre du tænker inkl pension

 

 Weekenderne er alligevel ikke rigtig hvad de har været her under Covid.
Ville være et snapcall hvis jeg stod uden job.

20-01-2021 08:03 #14| 0
Administrator
Aurvandil skrev:

  
Ville være et snapcall hvis jeg stod uden job.

 

 meetoo


jeg bor i Vordingborg og kender flere der er glade for at arbejde der

20-01-2021 08:22 #15| 10
NanoQ skrev:

Det er ligegyldigt... Fordi "Uanset hvor du starter din karriere i ATP, garanterer vi et arbejdsliv, der forløser dine faglige ambitioner og samtidig gavner det samfund, vi er en del af.'

Argh... Fuld plade.på bullshit bingo.

Sorry... Det er sikkert.et fint job

 

 PN er snart det nye Facebook .... 

Tag nu din pibe frem, tyg lidt på den og vend den anden kind til - det er jo tydeligvis ikke til dig tråden henvender sig.

20-01-2021 08:26 #16| 3
Moderator
Micebulldogs skrev:

 


 PN er snart det nye Facebook .... 

Tag nu din pibe frem, tyg lidt på den og vend den anden kind til - det er jo tydeligvis ikke til dig tråden henvender sig.




Den der peger med piber, har altid ret!
20-01-2021 10:22 #17| 0
NanoQ skrev:

Den der peger med piber, har altid ret!

 Det image står helt skarpt for mig… Men ryger jo af intellekt, alfahan og arrogance, når man peger noget ud med sin pibe 



  

20-01-2021 10:31 #18| 1
NanoQ skrev:

Den der peger med piber, har altid ret!

 

 Kan man bruge lakridspiber?


On topic - Havde snappet, hvis jeg stod uden arbejde. 

20-01-2021 10:40 #19| 7

@godpreben

 

Jeg håber du får jobbet. Dejligt at se at unge gider gøre noget for at få et job :-)

20-01-2021 10:49 #20| 0

Hvis man står uden job er det da et super job, der lige kan redde de næste par måneder med en ok løn hvor man kan sidde derhjemme på sofaen og arbejde:)

20-01-2021 10:58 #21| 4

Hvis vi får vores PN korps hos ATP må vi lige lave et secret password hvis man kommer igennem på telefonen, så man ved man taler med en fellow PN’er 🤘🤘

20-01-2021 12:02 #22| 0
nafudoma skrev:

Hvis vi får vores PN korps hos ATP må vi lige lave et secret password hvis man kommer igennem på telefonen, så man ved man taler med en fellow PN’er

 

 Saiøst eller luk røven fed abe? :)

20-01-2021 13:20 #23| 0
Epix skrev:

 

 Saiøst eller luk røven fed abe? :)

 

 Touche 

Redigeret af nafudoma d. 20-01-2021 13:22
20-01-2021 22:47 #24| 0


NanoQ skrev:


Det er ligegyldigt... Fordi "Uanset hvor du starter din karriere i ATP, garanterer vi et arbejdsliv, der forløser dine faglige ambitioner og samtidig gavner det samfund, vi er en del af.'


Argh... Fuld plade.på bullshit bingo.


Sorry... Det er sikkert.et fint job


Jeg arbejde i ATP for nogle år siden - og det er efter min mening en virksomhed der virkelig kan leve op til hvad de skriver her - og har nogle fantastiske værdier.
Hvis ikke det lå i Hillerød (langt fra Jylland) havde jeg med stor glæde gerne arbejdet der resten af mit liv.
Min kæreste arbejdede der også, og taler ofte om hvordan hun ville ønske at hun kunne få et job der var lige så godt som da hun arbejdede for ATP.
21-01-2021 13:25 #25| 1
nafudoma skrev:

Hvis vi får vores PN korps hos ATP må vi lige lave et secret password hvis man kommer igennem på telefonen, så man ved man taler med en fellow PN’er

 

 "En person i din nære omgangskreds er testet positiv for COVID-19, så det er alt for omega at du lader dig teste omgående"

 

PS. tak for delingen!

Redigeret af mchlD d. 21-01-2021 13:27
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar