Lir og value - Kebabben og shp2000 streamer på Twitch

#1| 5

Tastemykebab og shp2000 byder velkommen til en Twitch-uge med masser af lir, value og ballade


I efteråret var der oceaner af lir her på PokerNet, da jeg - den fallerede pokerjournalist 'shp2000' - var afsted på Malta, og lavede interviews, blogs og konkurrencer med Ronni 'tastemykebab' Borg. Nu er den dynamiske duo samlet igen, og de næste seks dage er der udsigt til masser af lir, value, dårlige jokes og endnu værre check/raises, når vi streamer direkte på Danske Spils Twitch-kanal.


Konceptet er simpelt. Klokken 20.00 hver aften starter en speciel kampagne-turnering på Danske Spil Poker, hvor der er added en billet til Danske Spils Pokerseminar til vinderen. Både Ronni (nick: spanskeild) og jeg (nick: shp2000dk) deltager i turneringen, og mens Ronni har sit bord oppe på streamet, og som vanligt forsøger at forklare sine vanvittige beslutninger, vil jeg Skype ind, og fortælle ham, hvor meget bedre det går for mig på mit bord.


Udover billetten til pokerseminaret har Danske Spil Poker også smidt lidt ekstra value i posen, så hver aften vil der være 16,50$ bounty på både Ronnis og mit hoved. Da alle turneringerne giver mulighed for re-entry/rebuy, er der faktisk 16,50 PER knockout af os, så det er bare med at krydse fingre for, at du får direkte position på mig, og så ellers få varmet 3-bet-armen op.


Der vil SELVFØLGELIG også komme en masse forskellige konkurrencer, og i løbet af ugen vil vi dele hundredevis af turneringsdollars ud til seerne, så tag da lige at kig med, og hjælp os til at gøre det her nye, spændende projekt til en succes.


Streamet kører hver aften fra klokken 20.00 til 23.00 ugen ud. Jeg håber, I vil kigge ind.




17-01-2017 17:02 #2| 1
OP


Hvor er streamet?

https://www.twitch.tv/danskespilpoker


Hvornår starter turneringerne?

Klokken 20.00 (streamet starter cirka 19.55), men der er latereg til klokken 21.00.


Hvor kan jeg læse mere om kampagnen?

https://danskespil.dk/velkommen/poker/twitch-ugen


Hvor kan jeg finde turneringerne?

Alle turneringerne er oppe nu. Åben Danske Spil Poker-klienten, gå ind under fanebladet 'Turneringer', og vælg 'Danske Spils turneringer'. De hedder henholdsvis #1 Event - Twitch ugen, #2 Event - Twitch ugen! og så fremdeles


Hvornår får jeg min præmie?

Jeg noterer aftenens vindere under streamet, og sender det hele til Jungleras. Han krediterer præmierne til vinderne dagen efter.


Flere spørgsmål?

Så skriv da herinde for pokker!

17-01-2017 17:14 #3| 0

Når man nu har vundet det der poker seminar og finder ud af at det er på Sjælland, kan det så veksles til en four-season tour herovre i hovedlandet ? Eller kan det evt sælges?

17-01-2017 17:28 #4| 0
Supportprofil
Froopa skrev:Når man nu har vundet det der poker seminar og finder ud af at det er på Sjælland, kan det så veksles til en four-season tour herovre i hovedlandet ? Eller kan det evt sælges?

Det kan sælges ja, men ikke veksles :)


Mvh Rasmus

17-01-2017 18:02 #5| 0
OP


2 timer til start - kun fiskefar ét og to (Kebabben og mig) regget. Det lugter altså af rigtig fin value.

17-01-2017 18:25 #6| 0

Genialt! Late reg?

17-01-2017 18:27 #7| 0
Burnz skrev:Genialt! Late reg?

En time ja :)


Men kom tidligt med så der kan scores bountys på de to fisk ;)


Mvh Rasmus

17-01-2017 19:53 #8| 1
OP

Vi er få minutter fra at gå i luften. HUSK at alt ris og ros er velkommen. Er vores stemmer for lave? Klientlyden for høj? Vores jokes for sjove? Modstanden i turneringen for blød? Så giv lige en melding, så får vi rettet ind ASAP :)

17-01-2017 19:58 #9| 0

Er der delay på streamen, eller vil hånden være dækket? :)

17-01-2017 19:59 #10| 0
OP
kabk skrev:Er der delay på streamen, eller vil hånden være dækket? :)

3 minutters delay :)

17-01-2017 20:05 #11| 1

Simon er meget lav i forhold til Ronni.

17-01-2017 20:05 #12| 0

Altså lyden ;)

17-01-2017 20:06 #13| 1

Og please mute lyd på bordet.

17-01-2017 20:06 #14| 0

Er I live på danskespils youtube kanal?


17-01-2017 20:07 #15| 0
Mr Longhit skrev:Er I live på danskespils youtube kanal?

På Twitch kanalen.


www.twitch.tv/danskespilpoker :)

17-01-2017 20:08 #16| 0

Men hvorfor ikke også youtube ;)

17-01-2017 20:18 #17| 2
OP
Mr Longhit skrev:Men hvorfor ikke også youtube ;)

Interessant ... Jeg kigger lige på det til i morgen :)

17-01-2017 20:31 #18| 0

44 mand fra start, 37 med, og stadig 30 minutters late-reg :)

17-01-2017 21:10 #19| 0

Ha ha ha - det var simpelthen ikke et teknisk problem :D

WP Ronni! :D

17-01-2017 21:13 #20| 0
Pokernets ME vinder !

Ronni tænd noget lys

17-01-2017 23:15 #21| 0
Vegas CHEF

tak for hyggeligt spil - slutter med KK vs AJ på FT men sådan et flip vinder jeg bare næste gang - gratz til vinderen


ses næste gang måske :-)

17-01-2017 23:38 #22| 0
OP
TUD73 skrev:tak for hyggeligt spil - slutter med KK vs AJ på FT men sådan et flip vinder jeg bare næste gang - gratz til vinderen

ses næste gang måske :-)

Fedt du spillede med, Thomas. Er det dig, der er Never_Tilt? Håber du tuner ind i morgen :)

17-01-2017 23:53 #23| 3
Vegas CHEF

jep, tilter aldrig ;-)

18-01-2017 08:45 #24| 0

Hvis det er sådan at i Begge ryger hurtigt ud i idag og i vil lege SNG.. Kunne det tænkes at i ville sætte en 18mands SNG op.. så flere få mulighed for at spille med.. Den anden var jo hurtigt fyldt op..

18-01-2017 16:48 #25| 1
OP
Brøsig skrev:Hvis det er sådan at i Begge ryger hurtigt ud i idag og i vil lege SNG.. Kunne det tænkes at i ville sætte en 18mands SNG op.. så flere få mulighed for at spille med.. Den anden var jo hurtigt fyldt op..

Jeg tror simpelthen, vi trækker lod i aften, så alle har en fair chance for at være med. Det skal helst stadig være lidt eksklusivt, og der skal også være lidt addede præmier at skyde efter for deltagerne. Måske kører vi to på en aften, hvis vi begge er tidligt ude.

18-01-2017 17:35 #26| 0

SNGs er aflyst i aften, jeg renser nemlig turneringen

18-01-2017 19:17 #27| 0
OP
tastemykebab skrev:SNGs er aflyst i aften, jeg renser nemlig turneringen

Hvis vi kommer til bords sammen igen i aften, så skal du nok ikke regne med det ;)


Aaaanyways, vi starter lidt tidligere op i aften - ala 19.30ish. Så kan vi lige få streamet op at køre, og det værste smalltalk ud af verden inden, og få skudt første konkurrence godt i gang :)


Aftenens turnering er en $11 6-max turnering. Pokerseminar added til vinderen, $16,50 bounty på Ronni og mig. Start klokken 20.00, latereg til 21.05 cirka.

18-01-2017 19:46 #28| 0
OP

Opvarmning i gang. Ronni spinder en $1.000 Hero-pulje i andet skud. SE MED!

19-01-2017 07:31 #29| 2

Status på twitch dag2.


Twitch som platform til til poker/underholdning, er den gave til at få et yngre segment som brugere/viewers.. Jeg kalder det E-børn... de shopper mellem forskellige kanaler.. og så bliver de der hvor de synes de får bedst underholdning. Personligt ser jeg meget Twitch TV... Jeg shopper vel mellem alt fra CSGO til Poker.. Grundlæggende for dem jeg ser, er at de endten brænder rigtig meget for deres stream som kommer til udtryk ved fx at når der kommer en ny "follow" får denne person lige et hej med på vejen.. Det kan virke plat, men så føler disse "e-viewers" at de er med i et fællesskab... Der skal altså Poppe et overlay frem der viser at der er en ny Follow.


Når man ser Streamen er Ronni utrolig behagelig person... Men alligevel udtrykker han ligegyldighed fordi vi (i pokermiljøet) øje alle ved at han sidder og vil hellere grinde Cash.. Så man skal endten have en person der underholder.. eller brænder for tours poker... (Ellahdk) blev der snakket en del om i chatten igår.. Han rammer noget man kan relatere til.. Når han bliver suget i en pot.. Kommer der en reaktion man kan forholde sig til.. Nej han er ikke verdens bedste pokerspiller.. Og folk er ligeglade.. for han får de 5.dollar han spiller for, til at føle det er resten af hans madbudget for 2017.. Ronni kunne ikke være mere ligeglad..Og den følelse får man.. I bund og grund ville jeg hellere have kameraet på Simon.. Da han ikke lever af poker.. Og man mere kan relatere til hans tilgang til en tour og hygge delen med brugerne.. Jeg bed mærke i en ting igår hvor tydeligt det er underholdning.. Da der kom snak om at Ronni skulle have stød.. kom der en del chat igang med streamen..Ved godt det kun var snak.. Men det skabte lige røre i chatten.. og igen viser det underholdning.


Udover det så har kanalen fra Jungle sad der første gang ikke udviklet sig.. Hverken grafikmæssigt eller lign.. At Ronni sidder i et mørkt lokale er ikke fedt.. Og ja.. Jeg ved godt i kun har kørt to dage. og Rom ikke blev bygget på Lolland.. Men Twitch er ikke konkurrencer og sprøjte tours billetter ud en hele ugen.. For dem herinde på Pokernet som segment er nok kommet i en alder hvor de selv har råd til en 22 dollar tour.. Og tro ikke folk spillere mere eller mindre hvis de vinder en tour billet..


Det var lige nogle små tanker..

19-01-2017 15:47 #30| 3

Det er yderst sjældent jeg forvilder mig ind på twitch, så har ikke meget at sammenligne med.

Men jeg finder det behageligt, at det ikke er en eller anden manieret type, der prøver at sælge et eller andet.

I stedet finder jeg egentlig både Ronni og Simon troværdige og underholdende, uden alt for meget omgivende sidelir.

Selvfølgelig en del småproblemer i starten og seertallet er heller ikke voldsomt imponerende, men hvis Danske Spil lavede en fast twitchaften ugentligt eksempelvis med rangliste og måske skiftende gæsteværter, kunne der muligvis skaffes både flere seere og deltagere.

Så alt i alt en fin start, der sagtens kunne blive begyndelsen til noget større.


19-01-2017 16:10 #31| 2

Medmindre man lige er blevet konfirmeret eller elsker at hamre mokai og høre tramp, så kan man da umuligt synes Ellahdk er specielt underholdende, i længere tid.


Hans målgruppe kontra danskespils må da antages at være to helt forskellige segmenter.

Redigeret af Alexhest383 d. 19-01-2017 16:12
19-01-2017 17:02 #32| 0

Tro som sådan ikke at DS er vilde med Ellah... Jeg tro dog godt de kan se ideen i at han i PokerStars home game, når han afholder sådan nogle.. kan skaffe mellem 50-110 spillere ( Han lavede en lyn improviseret homegame, hvor der nåede at komme 54 spillere med på en time).. Hvis de på nogen måde kunne få dem over på DS... Ville de, som Ellah siger det #Stivdolkunderbordet .. af glæde. Jeg synes os nogle gange Ellah er piv irreterende os derfor jeg skifter streames for tid til anden..


Jeg spiller hans home game for hyggen.. Han skaber noget fællesskab... Som er den vigtige del af det med at have en stream.. Frygter lidt at når denne uge er slut..Så går der måneder før den popper op igen deres Twitch Kanal.. Men en ugentlige Twitch dag ville være klasse.. Og med Rangliste.. Det giver bare det ekstra lir..

19-01-2017 17:38 #33| 2

Selvom Ronni engang imellem råber så højt i mic'en at man ender som et nervevrag uden hørelse, så stadig 80 tusinde milliarder gange bedre end EllahDK.

19-01-2017 17:43 #34| 0
OP

Tak for alle jeres tilbagemeldinger.


Brøsig skrev:
Når man ser Streamen er Ronni utrolig behagelig person... Men alligevel udtrykker han ligegyldighed fordi vi (i pokermiljøet) øje alle ved at han sidder og vil hellere grinde Cash.. Så man skal endten have en person der underholder.. eller brænder for tours poker... (Ellahdk) blev der snakket en del om i chatten igår.. Han rammer noget man kan relatere til.. Når han bliver suget i en pot.. Kommer der en reaktion man kan forholde sig til.. Nej han er ikke verdens bedste pokerspiller.. Og folk er ligeglade.. for han får de 5.dollar han spiller for, til at føle det er resten af hans madbudget for 2017.. Ronni kunne ikke være mere ligeglad..Og den følelse får man.. I bund og grund ville jeg hellere have kameraet på Simon.. Da han ikke lever af poker.. Og man mere kan relatere til hans tilgang til en tour og hygge delen med brugerne.. Jeg bed mærke i en ting igår hvor tydeligt det er underholdning.. Da der kom snak om at Ronni skulle have stød.. kom der en del chat igang med streamen..Ved godt det kun var snak.. Men det skabte lige røre i chatten.. og igen viser det underholdning.

VI kan godt blive enige om, at mange af de succesfulde streampersonligheder er relativt udfarende og oppe at køre, og at den indlevelse selvfølgelig er at efterstræbe. Men jeg er rørende uenig med dig i, at Ronni er ligeglad, og at det skulle være turneringernes skyld. Jeg tror du bliver overrasket over, hvordan størstedelen af pokerspillerne tackler et bad beat hjemme foran computeren, og jeg ved, Ronni ikke sidder og hamrer hovedet i bordet, når esserne bliver knækket - uagtet om det er i en $2.000 pot eller i en $5,50 turnering.


Resten af dine pointer er dog fine, og jeg prøver lige at snakke med Ronni om de Twitch-alerts. Det burde relativt nemt kunne fixes.

19-01-2017 17:49 #35| 0
shp2000 skrev:Tak for alle jeres tilbagemeldinger.



VI kan godt blive enige om, at mange af de succesfulde streampersonligheder er relativt udfarende og oppe at køre, og at den indlevelse selvfølgelig er at efterstræbe. Men jeg er rørende uenig med dig i, at Ronni er ligeglad, og at det skulle være turneringernes skyld. Jeg tror du bliver overrasket over, hvordan størstedelen af pokerspillerne tackler et bad beat hjemme foran computeren, og jeg ved, Ronni ikke sidder og hamrer hovedet i bordet, når esserne bliver knækket - uagtet om det er i en $2.000 pot eller i en $5,50 turnering.

Resten af dine pointer er dog fine, og jeg prøver lige at snakke med Ronni om de Twitch-alerts. Det burde relativt nemt kunne fixes.

Mine ører har godt nok af og til følt, at Ronni godt kan være ivrig på twitch. Men ellers er jeg da helt enig :)

19-01-2017 17:57 #36| 1

Jeg tænker måske lidt længere ud end denne Twitch uge.. Den er sgu meget hyggelig.. Men hvis Jeg tænker, hvordan jeg fik den syge ide at begynde at kaste penge efter poker.. Så handlede det om jeg havde en ven der spillede det.. Og så havde han købte et blad der hed Acemag.. som fint lå ved siden af M bladet.. og da jeg havde kigget på patter i M så måtte jeg da lige lure det andet.. Og på den måde se hvor mange penge jeg kunne tjene bare ved at klikke på en mus..


Nu er tiderne skiftet.. Jeg arbejder selv med unge mennesker.. Og hvor meget magt "youtubere" har.. og i denne selfie verden vi lever i.. Så hvis man vil have nye kunder i biksen.. Så man jo nød til at følge med tiden.. Twitch er bare et rigtig godt værktøj til det.. Hvis man tager det seriøst. Hvis jeg skulle på virke en 18årig lyst til at spille poker.. Ville jeg helt sikkert.. kunne se mig selv i et fællesskab.. Som man kan skabe ved Twitch..

19-01-2017 18:38 #37| 0
shp2000 skrev:Tak for alle jeres tilbagemeldinger.



VI kan godt blive enige om, at mange af de succesfulde streampersonligheder er relativt udfarende og oppe at køre, og at den indlevelse selvfølgelig er at efterstræbe. Men jeg er rørende uenig med dig i, at Ronni er ligeglad, og at det skulle være turneringernes skyld. Jeg tror du bliver overrasket over, hvordan størstedelen af pokerspillerne tackler et bad beat hjemme foran computeren, og jeg ved, Ronni ikke sidder og hamrer hovedet i bordet, når esserne bliver knækket - uagtet om det er i en $2.000 pot eller i en $5,50 turnering.

Resten af dine pointer er dog fine, og jeg prøver lige at snakke med Ronni om de Twitch-alerts. Det burde relativt nemt kunne fixes.



Hehe. Jeg så Ronni, Høeg(tror jeg de kaldte ham) og så tror jeg det var Simon også en dag(sikkert en søndag) på Twitch. Der syntes jeg nu godt man kan sige at han tiltede. I hvert fald i en eller anden grad. Ja, jeg var faktisk overrasket over, hvor dårlige hans beslutninger blev. Han endte med at spille black jack..... men det var sgu en rimelig ærlig stream den dag. Når det så er sagt, så fuld kredit for overhovedet at han har lavet en twitch kanal og at han stiller op på twitch i det her DS set up. Jeg skulle eddermame nosse mig noget sammen for at stille mig ud på den måde. Men pointen er bare...jo jeg tror der forskel på Ronni alt efter hvad han deltager i......og hvad så? Jeg syntes det er helt logisk og os hobbyspillere skal sætte pris på at nogen giver noget af dem selv og prøver at gøre noget for pokeren. Best Twitch stream pt. for mig er BParis. Sublim tour reg. Keep up the good work....

Redigeret af 4streetbluff d. 19-01-2017 18:41
19-01-2017 18:43 #38| 0
4streetbluff skrev:


Hehe. Jeg så Ronni, Høeg(tror jeg de kaldte ham) og så tror jeg det var Simon også en dag(sikkert en søndag) på Twitch. Der syntes jeg nu godt man kan sige at han tiltede. I hvert fald i en eller anden grad. Ja, jeg var faktisk overrasket over, hvor dårlige hans beslutninger blev. Han endte med at spille black jack..... men det var sgu en rimelig ærlig stream den dag. Når det så er sagt, så fuld kredit for overhovedet at han har lavet en twitch kanal og at han stiller op på twitch i det her DS set up. Jeg skulle eddermame nosse mig noget sammen for at stille mig ud på den måde. Men pointen er bare...jo jeg tror der forskel på Ronni alt efter hvad han deltager i......og hvad så? Jeg syntes det er helt logisk og os hobbyspillere skal sætte pris på at nogen giver noget af dem selv og prøver at gøre noget for pokeren. Best Twitch stream pt. for mig er BParis. Sublim tour reg. Keep up the good work....

Det er ikke den samme Simon som var med på stream dengang, hvis det har nogen relevans.

19-01-2017 19:05 #39| 0
Alexhest383 skrev:

Det er ikke den samme Simon som var med på stream dengang, hvis det har nogen relevans.




Nej nej, det ved jeg. Jeg havde faktisk ikke lige tænkt over navne sammentræffet.
19-01-2017 19:22 #40| 0
Brøsig skrev:Jeg tænker måske lidt længere ud end denne Twitch uge.. Den er sgu meget hyggelig.. Men hvis Jeg tænker, hvordan jeg fik den syge ide at begynde at kaste penge efter poker.. Så handlede det om jeg havde en ven der spillede det.. Og så havde han købte et blad der hed Acemag.. som fint lå ved siden af M bladet.. og da jeg havde kigget på patter i M så måtte jeg da lige lure det andet.. Og på den måde se hvor mange penge jeg kunne tjene bare ved at klikke på en mus..

Nu er tiderne skiftet.. Jeg arbejder selv med unge mennesker.. Og hvor meget magt "youtubere" har.. og i denne selfie verden vi lever i.. Så hvis man vil have nye kunder i biksen.. Så man jo nød til at følge med tiden.. Twitch er bare et rigtig godt værktøj til det.. Hvis man tager det seriøst. Hvis jeg skulle på virke en 18årig lyst til at spille poker.. Ville jeg helt sikkert.. kunne se mig selv i et fællesskab.. Som man kan skabe ved Twitch..


Jeg er sikker på... Ellahdk og M bladet ikke... er det alle de unge..... vil have.....

19-01-2017 19:31 #41| 0

Ellah rammer sin målgruppe perfekt hvilket jeg har meget respekt for. Tror også det har noget at sige at han arbejder med "unge" til dagligt.


Problemet er bare at langt størstedelen som ser hans stream ikke er gamle nok til at spille poker.

19-01-2017 19:33 #42| 3

@4streetbluff


Jeg var lige startet med at twitche dengang, jeg prøvede at lave en karakter - men den beslutning kom jeg hurtigt fra. Og fordi man hygger med blackjack, er det ikke ens betydende med at man tilter ;)


Super med en masse ris og ros!


Vi er snart klar med et par startup Heros! Så kom ind og spil med, om du gør det fordi du vil sige hej, for at få lidt ekstra lir på en grå torsdag aften, eller pga noget helt tredje...det er fløjtende ligegyldigt

19-01-2017 19:54 #43| 0
OP

@Brøsig

Så skulle der være styr på follower-alerts :)

19-01-2017 19:56 #44| 0
tastemykebab skrev:

@4streetbluff

Jeg var lige startet med at twitche dengang, jeg prøvede at lave en karakter - men den beslutning kom jeg hurtigt fra. Og fordi man hygger med blackjack, er det ikke ens betydende med at man tilter ;)

Super med en masse ris og ros!

Vi er snart klar med et par startup Heros! Så kom ind og spil med, om du gør det fordi du vil sige hej, for at få lidt ekstra lir på en grå torsdag aften, eller pga noget helt tredje...det er fløjtende ligegyldigt




Ok Ronni. Den godtager jeg helt og aldeles. Og hvis jeg skal være helt ærlig, så fortrød jeg også mit indlæg lidt. Jeg fornemmer dog at du har taget det straight up. Og at det kom frem at jeg faktisk har respekt for det du laver, så den er vi færdig med nu. Jeg har ikke nogen konto på DS, så jeg kan ikke deltage. Men der kommer nok en anden gang.
19-01-2017 20:11 #45| 1

Haha, god lir med K3 hånden :)

20-01-2017 18:17 #46| 0

Husk at der er stream og tour igen i aften. I dag koster det $11 at spille med.

20-01-2017 19:03 #47| 0

Weekend og klar til at give både stream og touren et shot !


20-01-2017 19:14 #48| 0

Der er som altid bounty på Simon og undertegnede!...og ikke nok med det, så er der også bonuty på alle andre :) I aften er det tilmed turbo - så der er fart over feltet = ingen undskyldning for ikke lige at nappe turneringen inden en evt bytur! Ses om en lille time! Skål og skrub

20-01-2017 19:23 #49| 0

Hvornår starter i streamen op?

20-01-2017 19:25 #50| 0

Jubii ! Jeg kan ikke spille med men nu har jeg en undskyldning for at undgå X-factor.

EDIT : Goddammerung ! X-factor starter 19:30 idag. Skynd jer at starte streamet op plz.

Redigeret af AA-BB d. 20-01-2017 19:27
20-01-2017 19:34 #51| 0
OP
CraekZ skrev:Hvornår starter i streamen op?

Den bliver nok 19.50ish :) Så snart Ronni-drengen er klar, jeg har lige kørt en Ribeye og er klar til aftenens strabadser.

20-01-2017 19:35 #52| 0
OP
AA-BB skrev:Jubii ! Jeg kan ikke spille med men nu har jeg en undskyldning for at undgå X-factor.
EDIT : Goddammerung ! X-factor starter 19:30 idag. Skynd jer at starte streamet op plz.

Haha, vi er på sagen! :D

20-01-2017 19:36 #53| 0
shp2000 skrev:
Den bliver nok 19.50ish :) Så snart Ronni-drengen er klar, jeg har lige kørt en Ribeye og er klar til aftenens strabadser.

Nice.

Og tak for lige at give en mand på 5:2-kuren store abstinenser ;(

20-01-2017 19:38 #54| 0
OP
CraekZ skrev:
Nice.
Og tak for lige at give en mand på 5:2-kuren store abstinenser ;(

Betyder 5:2 ikke, at du må spise bøffer fem ud af ugens syv dage? Det er min første bøf i denne uge, skal jeg hilse at sige ;)

20-01-2017 19:39 #55| 0
shp2000 skrev:
Betyder 5:2 ikke, at du må spise bøffer fem ud af ugens syv dage? Det er min første bøf i denne uge, skal jeg hilse at sige ;)

True dat!! Men hvis man nu helst spiser bøffer alle ugens 7 dage :)

20-01-2017 20:15 #56| 0
OP
CraekZ skrev: True dat!! Men hvis man nu helst spiser bøffer alle ugens 7 dage :)

Haha, du har ret!


Vi er live, så bare kom ind og hyg :D

21-01-2017 16:38 #57| 0

Husk sidste omgang lir i denne omgang i aften.

21-01-2017 18:21 #58| 0
OP
Dieb skrev:Husk sidste omgang lir i denne omgang i aften.

Hvad snakker du om, Diebefar? VI GÅR ALDRIG HJEM! (Vi streamer faktisk også i morgen!)

21-01-2017 18:39 #59| 0

Nå for den, troede I stoppede i aften.

21-01-2017 19:22 #60| 1
Vegas CHEF

fedt I gør det her drenge - synes det er et super initiativ


jeg er med igen i morgen søndag - ses der

21-01-2017 19:24 #61| 0

Jeg er klar til aftenens tour - der var masser af god lir i går :)

21-01-2017 19:43 #62| 0
OP
TUD73 skrev:fedt I gør det her drenge - synes det er et super initiativ

jeg er med igen i morgen søndag - ses der

Tak for opbakningen, Thomas. Det er sgu noget, der giver hår på brystet. Glæder mig til i morgen, hvor du kan få lov at 3-bette mig til døde :)

21-01-2017 19:44 #63| 0
OP
A11-IN skrev:Jeg er klar til aftenens tour - der var masser af god lir i går :)

Virkelig nice at høre, tak fordi du kigger og spiller med. Vi vil bare gerne give Danske Spil noget valuta for pengene, ved at trække så mange seere - men også så engagerede seere - som muligt ind. Det (og du!) gør det hele meget federe for os også. Spilles om lidt :)

21-01-2017 19:59 #64| 0

Vi er i luften - bring it on!

21-01-2017 23:21 #65| 0

Vi ses i morgen

21-01-2017 23:42 #66| 0

yep


22-01-2017 16:41 #67| 0

Så prøver jeg igen og melder op at der er sidste omgang stream og lir i aften :)

22-01-2017 19:06 #68| 0

Du er spot on!

22-01-2017 19:28 #69| 0

Går selvfølgelig efter 3 ft i twitch ugen ud af 3 mulige

22-01-2017 19:28 #70| 0
OP
Ever-young skrev:Går selvfølgelig efter 3 ft i twitch ugen ud af 3 mulige

EvigTung du er så vild! GL med det, ved mindre du kommer til bords med mig, så BL!

22-01-2017 19:31 #71| 0

hvornår starter første Tour?


Og hvor finder man den?

Redigeret af ERH4RDT d. 22-01-2017 19:31
22-01-2017 19:32 #72| 0
OP
ERH4RDT skrev:hvornår starter første Tour?

Og hvor finder man den?

Klokken 20.00 :) Den er under Turneringer -> Kategori "Danske Spil turneringer" -> #6 Event - Twitch ugen!

22-01-2017 19:37 #73| 0

@ERH4RDT

Det er da egentligt et meget fint profilbillede. Det er bare meget småt.

Du ved, hvad du nu skal gøre.

22-01-2017 20:28 #74| 0
OP
TUD73 skrev:fedt I gør det her drenge - synes det er et super initiativ

jeg er med igen i morgen søndag - ses der

Så er det søndag, Thomas, og det er tid til, du ikke skal tilte i vores Main Event.

23-01-2017 01:29 #75| 0
Vegas CHEF

sorry boys - nåede ikke med i dag alligevel - men kan se det gik godt - glæder mig allerede til næste arrangement


ses derude

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar