KJs vs 10-9

#1| 0

Nu har jeg selvfølgelig ikke noget billede.

Sad i en 6 max, $7 - 3 tilbage.
Blinds er 200/400 ante 50
Spiller 1: 4xxx
Spiller 2: 28xx
Jeg selv: 2000

Spiller 2 er Dealer, Spiller 1, SB - jeg er så BB.

Kigger i KJs.
Spiller 2 smider med det samme
Her ved jeg at han vil gå all in, det har han gjort nu siden han fiskede mig, 5 BB tidligere.
Og det gør han ..

Hvad ville du gøre?
Chancen for at han bluffer er rimlig stor, ser jeg den som om, da han har gjort det de sidste par gange, og spiller ringe.

Jeg vælger at kalde, og til min "glæde" vender han:

10-9 off.

Flop: 2-6-9 (Rammer 2 til min flush chance)
Turn: 10 (Rammer min flush)
River: 9 (Flush vs Full House)

Får så i chatten at vide at jeg er fu&&ing ringe, og aldrig skulle kalde der.

Er det mig der er forkert på, er det dårligt call fra start, eller er han bare pisse heldig??

Beklager jeg ikke tog noget billedet af det.

Kan nogle hjælpe, tak? :)

Redigeret af Caseh d. 08-12-2011 16:55
08-12-2011 16:55 #2| 1

Fuldstændig standard call imo. Too bad han suger. GL i fremtiden :)

08-12-2011 16:56 #3| 0

enig.. snap call

08-12-2011 16:56 #4| 0

Snap! specielt når du ved at han skubber light

08-12-2011 17:02 #5| 0

Han lyder som en nederen mr. know it all :)

Du gik ind med det bedste og du vidste det! = Well played.

08-12-2011 21:11 #6| 0

Det er da standard.

Self skal du kalde med KJ suited når du har 5 bb tilbage. Især da han har vist at han skubber rimeligt bredt

Men det er nu ikke rigtigt at SB spiller ringe bare fordi han skubber bredt. Slet ikke hvis han som noget tyder på kan fornemme at du ikke er nogen haj til SNG.

Man kan måske argumenter for at spiller 2 burde holde sig i ro, indtil du buster da du er mindste stack.

Med de stacks i har kan han jo mere eller mindre skubbe alle hænder mod dig. Selv om du har 2 overkort som AJ+. vinder han den stadig omkring omrking 34 % af tiden. Det kombineret med at hvis du blot folder mere end 16 % af tiden hvilket der er noget der tyder på at du gør. gør at hans spil vil være chips EV breakeven.

Der vil også være ofte hvor det bliver mere eller mindre et coin flip, når du har A8 eller lavere, samt 22-88

Det der måske er mere mystisk er at spiller 1 ikke bare skubber hele tiden. Spiller 2 kan reelt ikke kalde spiller 1 med mindre han har en monster hånd. Vi snakker omkring QQ+ da han under ingen omstændigheder bør give dig en freroll hvor han selv buster mod spiller 1. Og det bliver også svært for dig at kalde, med mindre du vågner op med et A, par eller en god brodaway hånd.

Derfor bør spiller 1 udnyte situation, til at samle så mange chips som muligt inden bublen brister. Så han giver sig selv det bedste udgangs punkt for at vinde HU, mod den af jer der bliver tilbage.

Men godt du fik kaldt i den aktuelle hånd :-)

Bare ærgeligt at han vandt, men sådan er poker.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar