KJ på knappen i 10/10 live game

#1| 1

Lige en hånd fra gårsdagens livespil. 

Vi spiller 8 vejs og blinds er 10/10. 

Jeg får K️J️ på knappen. 

UTG har straddlet til 20. Foldet om til ham der sidder før mig (CO?) som limper. 

Jeg siger 120 og BB,  UTG og CO kalder. 

Potsize: 490

BB har 2000ish (callingstation der ikke kan folde et flødetræk. Har sjældent overskud når vi spiller)

UTG har 3000ish (ok dygtig spiller)

CO har 1500ish (moneyscared når han har en stor stack, men nok ikke relevant her. Ikke særlig dygtig)

Jeg dækker. De ser mig som loose aggressive, men har også respekt da jeg klart er den der har vundet mest overall. 

Flop J️7️9


BB  checks  UTG  checks  CO  bets  250
  Hero? CO better ofte hvis han rammer semi hvorfor at jeg føler mig rimelig overbevist om at jeg er foran ham. 


Kalder vi af eller raiser vi for at isolere og hvilken sizing? Og hvad gør vi hvis en af de andre kommer over os? :)

21-11-2019 20:32 #2| 2

Klikraise4info

21-11-2019 20:35 #3| 0

Hvor stor stack har du selv?

 

Jeg ville raise til måske 650 her. Det betyder også at jeg er comitted stackwise overfor alle andre end UTG. 

 

Der er så mange mulige draws derude at en 3 eller 4 vejs turn vil være irriterende. 

Hellere sætte den op så man kan skubbe turn imod draws. I et live game kan man se mange hæderlige draws komme ind imod dig her, så det er svært at folde til et 2k eller 1,5k skub. 

21-11-2019 22:34 #4| 0
drhoho skrev:

Hvor stor stack har du selv?

 

Jeg ville raise til måske 650 her. Det betyder også at jeg er comitted stackwise overfor alle andre end UTG. 

 

Der er så mange mulige draws derude at en 3 eller 4 vejs turn vil være irriterende. 

Hellere sætte den op så man kan skubbe turn imod draws. I et live game kan man se mange hæderlige draws komme ind imod dig her, så det er svært at folde til et 2k eller 1,5k skub. 

 

 Han skriver han har alle dækket, men er ret enig I at jeg nok også ville raise den til 650 og comitted mod alle andre end UTG medmindre jeg har et tell der kan gøre jeg kan folde til BB. CO kan jeg ikke folde til.

21-11-2019 22:48 #5| 0

Kald vs CO. 

- Hvis BB raiser, og UTG og CO folder, så har jeg det ok med at få pengene ind. 

- Hvis BB raiser og UTG folder og CO kalder, så har jeg det igen ok med at reraise all in.

- Hvis BB folder og UTG raiser, så folder jeg uanset hvad CO gør. 

 

Redigeret af MeowImQh d. 21-11-2019 22:48
22-11-2019 07:06 #6| 3

Kald mig bare en nit, men jeg kalder og går ikke bare død med TP i en 4 way pot, hvis jeg får betydelig modstand. Selvom nogle spillere er dårlige, rammer de nogle gange. Der er virkelig mange hænder vi Ikke ønsker at se i en all in, som er meget sandsynlige imo.

22-11-2019 09:12 #7| 0

Hvad er et flødetræk ?

22-11-2019 09:25 #8| 0
KimN skrev:

Hvad er et flødetræk ?

 

 Flushtræk

22-11-2019 12:57 #9| 0
OP

Tak for feedback!


Jeg gjorde som de fleste anbefalede. Jeg raisede til 600 og der blev foldet hele vejen rundt, men jeg var i tvivl om det var dumt da jeg kunne sætte mig selv i et grimt spot hvis en af de andre gik over toppen på mig. 
 

God weekend! :-)

22-11-2019 14:08 #10| 0

Godt spillet. Selv om no limit cash nok ikke er mit spil kan det umuligt være rigtigt kun at syne og give gode odds til eventuelle træk bagved. Jeg ville nok som oftest op i et set eller have et træk for kun at syne.

22-11-2019 14:40 #11| 0

Synes den er lidt 50/50 om hvorvidt Call eller raise er bedst. Jeg tænker dog callingstationens stack er ret stor til bare at calle et mos med hvis han cold 4-better.. svært ved at se en callingstations range der moser der som ikke bare har os super crushet?

28-11-2019 14:16 #12| 0

Kan godt være at jeg er lidt påvirket af fixed, hvor det vil være en temmelig stor fejl ikke at raise.


Jeg synes da ikke det er specielt dårligt spot hvis nogen kommer over toppen. Så er det et let fold undtagen mod CO.



 

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar