Kan Caroline Wozniacki vinde Australian Open 2011?

#1| 0

Som overskriften siger, kan Caroline vinde Australian Open? og ikke mindst er der værdi i, at spille på det?

Jeg har set lidt på hendes mulige program frem til finalen.

4.Runde(i nat):
Caroline skal møde Sevastova. Caroline sejr er på ca. 1.10-1.15.

Kvartfinale:
Der står den på Kuznetsova eller Schiavone. Det kan blive en hård nød at knække, men slet ikke umuligt.

Semifinalen:
Der står den på Li, Sharapova, Petkovic eller Azarenka. Det bliver virkelig en svær kamp, og især frygter jeg en evt. kamp med Li.

Finalen:
Jeg går ud fra det bliver Clijsters eller Zvonareva. Må indrømme, at jeg ikke giver hende mange chancer mod Clijsters.

Caroline til at vinde AO giver omkring 6.0 igen, mens storfavoritten er Clijsters til ca. 2.2.

Jeg mener selv det et overskueligt program, da man ikke kan håbe på mere i en grand slam, og jeg finder værdi i et bet på Caroline. Dog vil jeg nok kun indgå det bet hvis jeg også smed et ekstra bet på Clijsters.

Men hvad mener PN. Er der værdi i et bet på Caroline sejr?

(Ps. undskylder lige hvis der er et par taste fejl, men vil gerne lige have dette postet ud inden Caroline begynder om små 20 min).

23-01-2011 00:52 #2| 0

Nej, hun kan ikke vinde AO medmindre de andre storfavoritter spiller med bordtennisbat. -hun skal i bedre form end hun er pt. for at gaa hele vejen.

23-01-2011 00:57 #3| 0

Hun er uden tvivl en dygtig tennisspiller, men hun mangler stadig noget for at kunne tage en grand slam. Der mangler bare lidt, før hun holder hovedet koldt nok til at tæske en af belgierne (Clijsters obv.) i en evt. finale. Hvis hun da kommer så langt, for hun har mange gode modstandere inden og jeg synes ofte man hører, at hun har en dårlig dag. Det har man altså ikke råd til i en grand slam.

Når det er sagt, så håber man self på det.

23-01-2011 01:02 #4| 0

Bedre form? Hun er da en af de mest trimmede spillere på touren.

23-01-2011 01:07 #5| 0

Hvad tid starter kampen?

Hvis der er 4 årligt og hun har måske 5 år til det (har sagt at hun vil stoppe tidligt), så kan hun vel næsten ikke undgå at vinde en på et tidspunkt. Jeg tror godt på at hun kan tage en i år.

23-01-2011 01:13 #6| 0
OP

Nu på Eurosport. :-)

Godt der allerede er kommet et par input.

Btw. Bad3 det er bl.a. derfor jeg gerne vil have debatten, fordi er sgu lidt i tvivl om det er realistisk eller fordi jeg håber hun vinder. :-)

23-01-2011 01:16 #7| 0

Hun er ihvertfald ikke i samme form som sidste aar endnu. -og det har altid vaaret hendes styrke at vaare i rigtig god form for at kunne vaare meget stabil og spille bolden tilbage 2 millioner gange hvis det var det der skulle til. (derfor hun overhovedet kunne blive verdensetter, hun er ikke teknisk naer saa dygtig som nogle af de andre favoritter)

Jeg ser hende ikke som favorit denne gang og sidste match, saa man hun flere gange saa opgivende ud hvis bolden sad lidt yderlidt samt hun havde et par returneringer, der kunne have slaaet fugle udenfor stadion ihjel med lidt held.

og jeg syntes altsaa at man sagtens kan se at hun er blevet lidt "tyk" tydeligt i den nye kjole.

23-01-2011 01:18 #8| 0

Nej hun kan ikke vinde Australien Open.

Hun er verdens bedste, når hun har vundet en Grand Slam, men det bliver ikke i denne omgang :-D

23-01-2011 01:19 #10| 0

Hun er allerede brudt så tvivler på det :)

23-01-2011 01:19 #9| 0
ROI: 80% (3)

Hendes form? lol

Det er i hvert fald ikke hendes form der forhindrer hende i at vinde.
Den er der intet at sætte på.

Spørgsmålet er vel kun om hendes kvaliteter på banen rækker så langt endnu.

23-01-2011 01:40 #11| 0

Altsaa der er vel fin value i et antepost bet omkring odds 7? Hun spiller godt, er foersteseedet (moeder ikke 2. seed foer finale) og har ekstra motivation

23-01-2011 01:43 #12| 0

forstår ikke al den skepsis

23-01-2011 02:31 #13| 0
ROI: 99.56% (53)

Jeg tror egentlig godt hun kan gå i finalen. I finalen tror jeg også Clijsters venter og det ved vi jo godt hvad vej, den kamp plejer at gå :( Dog synes jeg ikke Clijsters virker alt for overbevisende i år, så der burde være en reel mulighed for at hun får sin første grandslam.
Synes odds 6 lyder som et okay spil, omvendt lidt risikabelt selvfølgelig.

MEEEEN, skal hun i finalen, skal hun nok lige et gear eller to op!!! Virker ikke alt for overbevisende idag, men det kan jo blive bedre

23-01-2011 02:55 #14| 0

Odds 6-7 stykker og så sælge når hun render ind i reel modstand vil være min anbefaling med den 'lette' vej hun har imod finalen...

Hun virker ikke i samme form som sidste år og hun har fået lidt mavse, dog mindre nu end for bare et par uger siden.

Køb til odds 6.5ish og sælg med profit i semifinalen hvor hun meget vel kan ryge ud til enten Li eller Sharapova eller finalen hvis man tør gamble på hun går så langt

23-01-2011 03:36 #15| 0

lige før jeg får lyst til at tilbyde dig bedre odds, fandme sick at bookies skal tjene på de donkey bets folk vil lave...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar