Hjælp ang. Betfred og PN deal

#1| 0

Hej :)

Jeg har oprettede mig d. 26/09/10 på Betfred igennem PokerNet, men ifølge Betfreds Live Help er jeg ikke oprettet igennem PN?
Jeg havde tænkt mig at spille derinde fra det nye års begyndelse, i den tro at jeg kunne deltage i Rakerace + Freerolls og få en månedlig Reload-bonus.

Mit brugernavn på Betfred: Skrub
Mit nick på Betfred: skrub1
Mit profilnavn på PokerNet: Skrub1

Jeg håber virkelig at det stadig kan lade sig gøre at rette mig til dealen, da jeg virkelig har set frem til at komme igang med at grinde derinde fra januar.

Nederst er den chat jeg havde med Betfreds Support.

Mvh.
Skrub

Welcome to Betfred Live Help. One of our operators will be with you shortly. Thank you for your patience.
Michelle: Hi, welcome to Betfred Online Live Support. How may I help you?
skrub1: Hi.. Can you please tell me what date my account was signed up and if I still am on the pokernet.dk's affiliate deal?
Michelle: One moment please, whilst I review your account details...
Michelle: you signed up on 26/09/10
Michelle: I am unable tosee your account is tracked to pokernet
skrub1: how can I check that then?
Michelle: you are unable to see this however we can advise you
Michelle: unfortunately as it shows you have not signed up with pokernet you will not be eligible for any deal through them
skrub1: I'm pretty sure that I did.
Michelle: Unfortunately you will need to contact them and check as we cannot see this
Michelle: Is there anything else i can help with?
skrub1: okay I'll do..
skrub1: yes
skrub1: how do I change the currency in my account?
Michelle: Unfortunately this is not possible
skrub1: hmm
skrub1: Is it possible to open a new account then?
Michelle: unfortunately not as you have already registered a card to this account
Michelle: I am sorry
skrub1: okay
Michelle: Is there anything else i can help with?
skrub1: no thanks. thank you for your time and help :)
Michelle: Have a nice day :) and good luck with the rest of your games. If you have any other queries please do not hesitate to contact us. Goodbye :D

29-12-2010 19:52 #2| 0

Wow, den tøs kan godt lide at sige "Unfortunately".

29-12-2010 23:40 #3| 0
OP

Bump - Er der virkelig ingen admin som kan hjælpe?

29-12-2010 23:51 #4| 0

Mojn din Donk.
Prøv evt. at sende en mail til:

spillertjek@pokernet.dk

30-12-2010 01:07 #5| 0
OP

Mojn Donk :)

Har sendt mail til både support og spillertjek (uden svar), så tænkte at der ville være større chance for at få hjælp før januar her.

31-12-2010 00:47 #6| 0
OP

Bump - Har stadig ikke modtaget svar.

31-12-2010 01:11 #7| 0

Hva med at sende en p.m. til skod ? Det er vistnok ham der står for den slags, men kan jo være de alle holder ferie...

31-12-2010 01:21 #8| 0
OP

Overvejede det faktisk, men ved en PM får man denne besked:
"Ved spørgsmål til PokerNet anvendes Kontaktformularen!" (red. "!")

Men nu kan jeg altid sige at det var selveste Mr. Donk der foreslog det, så han river nok ikke hovedet af mig pga. spam :)

31-12-2010 01:26 #9| 0

LOL

03-01-2011 16:03 #10| 0
OP

BUMP

03-01-2011 16:20 #11| 0

Hey Skrub.
Har sendt en mail til Betfred, engang inden nytår, men det har ikke rigtigt været hverdag siden, med undtagelse af idag, og alting tager lidt længere tid omkring d. 1., da der er rigtig meget at se til (både for os, og for dem)

Jeg skal nok sende dig en mail, så snart jeg har fået svar.

MVH Skod

03-01-2011 18:41 #12| 0

ligemeget:;)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar