Forsinket betaling.Yousee lukker!

#1| 0

Jeg har glemt en Yousee regning og betaler 3-4 dage for sent.
De svare derved tilbage ved at lukke mit signal i 14 dage!
Det virker totalt latterligt.

Jeg kan betale 1000 kr og få tv igen om 2 dage.. hvilken deal!

Nogle herinde som har forslag eller er erfaringer med dette?

På forhånd tak.

08-07-2010 11:38 #2| 0

der er noget der ikke passer, du har ikke glemt at betale den første regning med 3-4 dage, det må være 3dje rykker du har glemt, for så hurtige er de ikke.

Men jo, jeg har været det samme igennem, så betal 1K og få det åbnet igen eller vent, det er sådan set dine muligheder....

08-07-2010 11:39 #3| 0

Jeg tror ikke der er så meget at gøre. Du har sikkert skrevet under på det i betingelserne...

Dog er det vel ikke korrekt at du har glemt ÉN regning 3-4 dage. Du må have glemt at betale rykkeren - og sikkert med lidt mere end 3-4 dage.

UL, pay up.

08-07-2010 11:41 #4| 0

Find en andet selskab. Har selv haft YouSee, og mindste en gang om måneden, mistede jeg forbindelsen i et par dage. Afslag i prisen er i øvrigt et fremmedord for dem...

08-07-2010 12:26 #5| 0
OP

Det skal siges at det er min mor som har glemt at betale.. og om der lige er gået 4 eller 7 dage ved jeg ikke helt. MEEEN det er latterligt uanset hvad.
Har de ikke hørt ordet rykker eller påmindelse om glemt betaling.. FLOVT yousee.

08-07-2010 12:34 #6| 0

Hvorfor? Du har jo ikke betalt til tiden.

08-07-2010 12:42 #7| 0

Jeg tror simpelthen ikke på at din forbindelse er blevet lukket fordi du betaler din faktura 7 dage forsent. Er sikker på at der altid bliver sendt en første rykker hvis ikke også 2. rykker. Hvis du så ikke betaler disse til tider er det klart at de spærrer-

08-07-2010 12:43 #8| 0

Jeg har før fået en rykker fra Yousee uden at de lukkede signalet, da regningen var sendt til den gale adresse.

Tror faktisk at der kom to rykkere med en uge eller tos mellemrum.

08-07-2010 12:51 #9| 0

@skanis

Måske du skulle spørge din mor hvor mange rykkere hun smed ud :)

Yousee sender 2 rykkere FØR de lukker.
Yousee har nu leget bank for din mor i lang tid er dt så ikke fair hun får lidt straf for ikke at betale ?

08-07-2010 12:53 #10| 0

Hvor er PN dog fedt..

OP opretter en tråd hvor han mener han er blevet dårligt behandlet, de første par svar der kommer påpeger der er noget fundamentalt galt med præmisserne for hans indlæg.

Så kommer han tilbage og må nu erkende at det faktisk er hans mor der har glemt at indbetale pengene, og når man skriver "og om der lige er gået 4 eller 7 dage ved jeg ikke helt " Er man så ikke altid godt klar over at man har pyntet på tingene i ens første indlæg ?

Synes den her tråd er ved at udvikle sig til en af de tråde hvor der er nogle der vil af med et bad beat, de har spillet hånden elendigt men det vil de ikke diskutere kun at de har været uheldige...

Well done PN

08-07-2010 12:55 #11| 0

Troede ikke der var nogen i DK, som ikke brugte betalingsservice på den slags betalinger

08-07-2010 13:03 #12| 0

En ting er 100% sikkert, og det er at yousee altid vil sende rykker ud inden de lukker signalet, af dem simple grund af 1, de vil ikke miste kunder. 2 de tjener mega godt på rykker gebyr.

Jeg har haft yousee i en del år nu, og jeg oplever aldrig at signalet er væk nogen dage om måneden, som en nævner.

PS ifølge din profil er du 26????? bor du stadig hjemme siden din mor skal betale??
08-07-2010 13:58 #13| 0
OP

pokernet please.

Fik tydeligvis forkerte oplysninger i første omgang..

Men tragisk niveau der bliver vist herinde.



08-07-2010 14:54 #14| 0

Kan man få en rykker af Yousee ??

08-07-2010 15:05 #15| 0

@ skanis

Hvorfor er det et tragisk niveau der bliver vist herinde? Du brokker dig over at dit tv-signal er blevet lukket uden at du har modtaget en rykker. Folk herinde gør dig så opmærksom på at Yousee altid sender flere rykkere inden de lukker signalet.

Så giver du nye oplysninger og bliver pigesur over at folk bare fortæller dig at det ikke er Yousee der har lavet en fejl men dig.

08-07-2010 15:24 #16| 0

@skanis

Så fordi vi påpeger at du ikke fremgiver de korrekte oplysninger så er niveauet lavt herinde ?

Et godt råd, laver du nogensinde selv en fejl og andre opdager dig i det så lad være med at påstå de andre er tåbelige.

Indrøm fejlen og tak de andre for hjælpen.

08-07-2010 15:35 #17| 0
OP

Jeg indrømmede da fejlen??!

Faktum er bare at folk elsker at flame.
Det er lavt.


08-07-2010 15:44 #18| 0

flame ???

du indrømmer først kl 1258 at du er forkert oplyst, tværtimod flamer du yousee ubegrundet i dine start post.

08-07-2010 15:47 #19| 0

Du flamer sq da selv Yousee fra start af - uberettiget ser det ud til...

08-07-2010 15:48 #20| 0

@skanis

Lol

08-07-2010 15:57 #21| 0
OP

Jep korrekt jeg først skriver at posten var forkert.

Og jeg tog tydeligvis fejl af yousee, men kunne ikke gøre andet med det jeg havde af oplysninger.

Men uanset om posten var forkert eller ej, så kommer enkelte folk med debile og nedladende kommentare.
"Bor du stadig hjemme som 26 årig" Relevant kommentar?

Min skrivemåde omkring "niveauet" ramte nok for bredt.
Man bliver bare harm når man ser de kommentare, som tit kommer fra de samme personer.

08-07-2010 16:11 #22| 0

På det her tidspunkt skal du nok bare erkende at dine kort ikke er spilbare, folde og ærgre dig over at du overhovedet valgte at raise med dem...

08-07-2010 16:27 #23| 0

Jeg glemte også at betale min yousee regning for et par mneder siden, og så skrev de også at de vil lukke for signalet, og jeg s skulle betale, de 1000kr for at få det åbnet igen.

Jeg skrev bare en mail til supporten, hvor jeg spurgte om de ik nok il være søde at lade være med at slukke og at jeg ige havde været nede og betale,. og så fik jeg svar at det skulle de nok, jeg skulle bare sørger for at betale til tiden frem over ;)

SÅ skriv til dem er mit råd ;)

08-07-2010 16:36 #24| 0

I LOL'ed

08-07-2010 16:39 #25| 0

Arbejder for andet dansk tv selskab, men er selv kunde hos yousee, og d kører 100% samme rykker system som vi gør.
4-7 dage, det er umuligt de kan registrere at din indbetaling ikke er kommet ind, fra giro kort til computer system tager ca 7 dage.
Ligeledes står der i deres abo. vilkår at de fremsender rykker 1, rykker 2 og derefter lukkebrev, ved lukkebrev pålægges 150kr som gebyt for lukning, og derefter koster det vidst 600-1000 at få genåbnet sit tv abo.
Det tager ca 2.5 måned fra man modtager første regning til en evt lukning.

Der kan være andre grunde til lukning, fx fejl registreret adresse i cpr register, post der bliver ved med at komme retur osv, men disse vil ligeledes være anført i breve.

08-07-2010 17:12 #26| 0

jeg har prøvet at få lukket, det skete efter ca 40 dage, da havde jeg betalt men i 2 rykker står der at skidtet bliver lukket, og man selv skal bede dem lade være med at lukke ,dette havde jeg ikke set, da den så skulle åbne ville det koste 500 og tage op til 9 dage men de kunne også åbne inden for 2 dage for 1000 (ultrascam) med de priser jeg har betalt burde der, stå en mand vagt uden for min bolig.

08-07-2010 18:49 #27| 0

Elsker folk der brokker sig over at der kommer konsekvenser fordi de ikke betaler deres regninger rettidigt :D

Jesus f'ing christ, hvis i ikke havde modtaget jeres løn eller rakeback (er jo et pokerforum..) så ville i da whine lige indtil dette blev betalt. Og tilkalde samtlige instanser hvis dette ikke skete.

Kan virkelig ikke sætte mig ind i den her tankegang -.-

08-07-2010 19:02 #28| 0

Martin18

+1

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar