Fulltilt support

#1| 0

Hej PN.



Nogle der har været i kontakt med Fulltilt support siden de åbnede op i DK, og ved hvordan svar tiderne har været?

Har sendt til både .DK og .COM supporten. Har heller ikke modtaget autosvar.



Sendte mailen for snart 4 timer siden.



Er det std?

Redigeret af Kristiandali d. 20-05-2015 21:06
20-05-2015 21:54 #2| 0

Da jeg skulle verificere mine oplysninger ved at indsende diverse former for dokumentation tog det 8 min.

Da jeg henvendte mig igår ang. et teknisk problem var svartiden lige over 1 time.


Jeg har en kammerat, der havde et problem med udløbne kreditkort på full tilt kontoen og han henvendte sig igår sidst på eftermiddagen og fik svar imorges - så der gik vel ca, 12-14 timer.

20-05-2015 22:10 #3| 0

har ikke haft problemer der.

til gengæld har PokerStars support været ekstraordinært længe om at svare.

20-05-2015 22:31 #4| 0

Alright, takker for svar.

Har nu fået besked om at sagen er sendt videre til rette afdeling.

20-05-2015 23:44 #5| 0

jeg har ikke fået svar for noget jeg sendte for 4 dage siden:-

20-05-2015 23:48 #6| 0

er det kun mig som ikke kan åbne full tilt client?


20-05-2015 23:53 #7| 0

kan fint åbne clienten... men kan ikke logge på :/

21-05-2015 12:52 #8| 0

Jeg har også bare fået af vide jeg ikke kan logge ind, grundet forkert password.

Selvom jeg nulstiller for jeg samme svar.


Har nu beskrevet fejlen for supporten, som netop har svaret at jeg skal til at verificere mine oplysninger, og at det er skyld i problemet.


Det prøver jeg så. Fatter dog stadig ikke man skal igennem det, når man bruger nem id.



← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar