Ændre nu de skide regler Bet365 !

#1| 1

Der har været mange oppe og brokke sig omkring Bet365 og jeg har endda selv forsvaret dem i en tidligere tråd, hvor jeg modtog god service.

Men nu har jeg placeret mit sidste bet hos dem.

Jeg tjekker deres live markede og spiller på Anorthosis - FC Dila Gori, hvor udeholdet fører 0-1, efter 55 min. Jeg spiller på Dila Gori til 2.25 igen og afventer kampens forløb.

De kommer foran 0-3, jeg er glad, der er 3 min tilbage og jeg venter glædeligt på, at jeg kan få mine cash.

Så pludselig er der flere tards, der skal lege lidt med pyroteknik og brænder halvdelen af tribunen af (hjemmeholdet). De smadrer tv kameraer mm. og kampen bliver selvfølgelig afbrudt.

Dette er med 87.30 min spillet og Anorthosis har fået et rødt kort... Ergo, der er 2.30 min tilbage + det løse og de er en mand i overtal.. Scorer de tre mål, nej..

Jeg tænker, at mine cash så må komme ligeom lidt, da Dila Gori er dømt som vinder af kampen og venter på mine cash.. Der går lidt tid og jeg begynder at blive lidt i tvivl, da der tidligere har været problemer med Bet365 ved lignende ting.. Jeg kontakter så chatten og får følgende at vide:

Marc N has joined this session!
Du chatter nu med Marc N

Marc N Hej, velkommen til Live Chat. Hvordan kan jeg hjælpe dig?

Henrik Hej Marc.

Henrik Jeg spillede på FC Dila Gori til at vinde Europa League kampen, mellem Anorthosis - FC Dila Gori

Henrik Mit hold var foran 0-3 med 2 min igen, da der pludselig kom tilskueruroligheder.. Kampen ser ikke ud til, at blive taget op igen.. Jeg vinder vel stadig, da det er højst usandsyligt, at hjemmeholdet ville score 3 mål, specielt med en mand i undertal, på 2 min?.

Marc N Et øjeblikMarc N Følgende står i vores Regler og vilkår: Alle fodboldkampe som afbrydes før der er spillet 90 minutter er ugyldige, undtagen for væddemål hvis udfald allerede var fundet da kampen blev afbrudt. Markedet skal være afsluttet for at et væddemål står. For eksempel vil væddemål på første målscorer eller tidspunkt for første mål være gældende, forudsat at der var scoret et mål da kampen blev afbrudt.

Henrik Det kan du simpelthen ikke mene vel?.. Der var spillet 87.30 min, før kampen blev afbrudt, pga. uroligheder... De andre har et rødt kort og er bagude 0-3..

Henrik Hvis det er reglerne, så kan Bet365, vel bare sætte jeres udsendte til at sætte ild til tribunen, hvis i kan se, at i er ved at tabe penge på kampen, det gir jo ikke nogen mening?

Marc N Et øjeblik

Marc N Jeg har lige snakket med vores væddemålsafdeling, og vi har ikke modtaget noget officielt endnu, så jeg kan desværre ikke give dig et decideret svar på hvad der helt præcis vil ske.

Henrik Okay. Jeg afventer en afgørelse og falder det ud, som jeg forventer, så kommer den på Pokernet.dk med det samme. Alt for omega....

Marc N Det er desværre vores "regler og vilkår", men som sagt kan jeg ikke svare på noget lige pt. Beklager.

Henrik Det forstår jeg godt og jeg vil heller ikke svine dig til, da det ikke er dig der har lavet de håbløse regler. :). Men jeg afventer og fortsat god aften.

Marc N Jeg forstår godt din frustration, og beklager forvirringen. Tak i lige måde.

Marc N Tak fordi du kontaktede Live Chat.

"Nu har jeg så fået afgørrelsen, da jeg kan se, at pengene er kommet ind på min konto. Desværre kun min indsats og derfor bliver denne tråd oprettet.."

Og ja, jeg har læst reglerne, her da han postede dem. Men ffs, det kan sgu da ikke passe, at de skal være så blanke på det område omkring deres kunder?. Udbetal den "lille" gevinst, som jeg uden tvivl ville have vundet og behold mig som kunde og tjen igen, når jeg klonker det hele væk + løn de næste mange måneder.. Næ nej da. Behold pengene og mist endnu en kunde..

Cliffs:

* OP placerer bet på Dila Gori ved stillinge 0-1 55. min spillet. 2.25.
* De kommer foran 0-3, modstanderen har rødt kort og de er 2½ min igen.
* Nogle tards futter tribunen af, smadrer stole, kameraer og andet tv udstyr, mens andre gå amok inde på banen.
* Bet365 vælger at annullere bettet, fordi der ikke er gået 90 min.
* F*** Bet365 igen...

Redigeret af Henze05 d. 09-08-2012 22:55
09-08-2012 22:43 #2| 9
ROI: 109.13% (191)

Surt, men det er altså en standard regel der bliver brugt alle steder.

09-08-2012 22:44 #3| 6
ROI: 91.58% (594)

Hvis det står i deres regler, er de vel i deres fulde ret til annullere bettet...

Det er vel dit ansvar at kende reglerne for det marked du vælger at spille på. Om der så står 0-0, 3-0 eller 10-0 er jo sagen uvedkommende.

Mvh Mika

09-08-2012 22:44 #4| 2
ROI: 101.06% (162)

Det er obv. surt. Men hvor skal grænsen gå? 9 minutter igen, 2-0, 11 mod 11? Eller? Det der er helt standard, uanset hvor nederen det er. Jeg overvejede selv spil på Dila btw :)

EDIT: Btw. er der også tilbagebetaling på 1 og X spil, samt alle andre der ikke er afgjort.

Redigeret af fryden d. 09-08-2012 22:45
09-08-2012 22:45 #5| 2
ROI: 100.41% (268)

Den tror jeg de fleste sider har truffet som beslutning - det er nu lidt ondt mod Bet365.

09-08-2012 22:48 #6| 0
OP

@Fryden. Selvfølgelig er det svært at sætte en præcis grænse, men de kunne i det mindste ændre deres regler og så komme med en vurdering.. Det må f.eks. også være i deres bedste interesse, at holde på så mange kunder som muligt.

+. Dila Gori bliver dømt som vinder af kampen af Uefa og jeg spillede på, hvem vinder kampen.. Så i teorien burde det jo, gi sig selv.

Som jeg også skriver i chatten, godt nok lidt urealistisk.. Så kunne Bet365 jo sørger for, at den udsendte de har til kampen, pludselig starter noget tumult, hvis de står til at tabe mange penge på kampen og dermed gøre, så de intet taber.

09-08-2012 22:50 #7| 7

Og hvis de havde været bagud 0-3 og kampen var blevet afbrudt, havde du fået dine penge tilbage. Tvivler på at du havde brokket dig alt for meget. Come on....Det går jo begge veje. Engang imellem er man bare uheldig.

"Henrik Hvis det er reglerne, så kan Bet365, vel bare sætte jeres udsendte til at sætte ild til tribunen, hvis i kan se, at i er ved at tabe penge på kampen, det gir jo ikke nogen mening?"

Og den kommentar er jo bare decideret dum.

09-08-2012 22:51 #8| 2

Hvis UEFA dømmer Dila Gori som vinder af kampen (Hvilket jeg formoder vil ske!?) så skulle man da tro at de forskellige bettingsites skulle rette sig efter det. Super super ærgeligt Henze

09-08-2012 22:55 #9| 0

Det er, som mange andre siger, desværre helt standard...

At du meget sandsynligt mistede penge på det, er noget møg... Jeg vil dog tro, at der også er folk, der har spillet på Anorthosis i den kamp, og jeg tror bestemt ikke, at det er noget, Bet365 har vurderet på den baggrund...

Det virker som en hel standard beslutning, og en jeg selv har oplevet hos adskillige bookmakers...

Men ja, gu er det da ærgerligt, at deres tilhængere er nogle tards :(

09-08-2012 22:57 #10| 4

Hvor blank kan man være?

09-08-2012 22:58 #11| 0
OP

@Langemand.

Ja, jeg skriver da også, at det er urealistisk. Men når deres regler er sådan, så er det jo en fact. Det behøver ikke være en Bet365 medarbejder. Men en Anorthosis fan kunne have smidt et KÆMPE beløb på dem, og da de så er bagude så stort, og med så kort tid igen, så starter man da et kæmpe tumult.. For hey, så har han ikke tabt?.

Jeg ved godt det er højst usandsynligt, men med de regler, kan det jo lade sig gøre?..


Og nej, hvorfor skulle jeg brokke mig, hvis det var gået den anden vej.. SÅ havde jeg da indset at jeg havde tabt vædemålet, da der allerede stod 2-0 og opgivet den..

Men fact er, det er en blanding af en tude/hate tråd til Bet365, fordi jeg synes deres regler lige indenfor dette område er absurde..

09-08-2012 23:01 #12| 0
Så kunne Bet365 jo sørger for, at den udsendte de har til kampen, pludselig starter noget tumult, hvis de står til at tabe mange penge på kampen og dermed gøre, så de intet taber

Bet365 var da på tribunerne i aften :) Den havde de allerede tænkt på :)

Alt for omega
Redigeret af TheHoGunBomb d. 09-08-2012 23:02
09-08-2012 23:02 #13| 5

Mht reglerne er absurde, så er jeg meget uenig... For uanset, hvordan du ellers laver dem, så vil det blive noget rod...

Eksempel:

Anorthosis er FORAN 3-0 i stedet efter 87 minutter... Deres tilskuere laver tumult... Kampen afbrydes... UEFA dømmer formentlig Dila Gori som vinder pga urolighederne...

Hvad vil du så her argumentere for?

Folk, der har Anorthosis vil argumentere, som du gør... Jamen de førte 3-0, og der ville aldrig blive udlignet...

Folk, der har Dila Gori vil henvise til UEFA's afgørelse...

Her har bookmakerne ikke megen anden mulighed end at annullere bets'ene, medmindre de vil betale på begge udfald og tabe en formue...

I det her tilfælde vil fans, der laver tumult ligeledes kunne påvirke resultatet hos bookmakeren (hvilket i øvrigt aldrig vil kunne undgås)...

Lige på det her punkt har Bet365 en 100% standard regel... Men jeg kender godt følelsen de gange, hvor man taber et bet, der ret sikkert ville være gået hjem... Det er bestemt ikke lige så sjovt, som når det er den anden vej... Men varians udligner sig heldigvis over tid... Kun irritationen lige bagefter, man godt kan være foruden :)

Redigeret af ZorroDk d. 09-08-2012 23:05
09-08-2012 23:08 #14| 0
OP

@TheHoGunBomb

Bet365 har en eller flere ude til alle de kampe de har live update fra. Sad bl.a. ved siden af en, da AGF spillede hjemme mod Esbjerg. Og jeg ved godt det er urealistisk og nok aldrig sker, men det var stadig et eksempel på hvad der kunne ske.. :).

@ZorroDk.

Faktisk nogle gode argumenter du kommer med og jeg kan faktisk godt se det.. Dog synes jeg så de burde lave den regel, at det hold, der dømmes som vinder af en kamp af dommeren (når kampen er færdig, enten pga. resultat eller utroligheder mm), bliver tilkendt sejren..

Det kunne evt. gælde, efter 2. halvleg. Ligesom der i tennis jo er lidt det samme, hos andre bookier.. 1 ball bokie. eller 1 sæt bookie. så hvis første sæt er afgjort, så bliver kampen afgjort, uanset udfald. Skade eller ikke skade..

09-08-2012 23:08 #15| 2

OMG! Ja please Bet365: Lav reglerne om således at det ikke kan betale sig at starte optøjer, brænde en tribune ned, smadre kameraer, lade klubben få en KÆMPE bøde og karantæne.

09-08-2012 23:12 #16| 0
OP

Og det er formentlig også mest en tude tråd, da det simpelthen er så AAAARH. At man er foran 3-0, rødt kort til de andre, 2½ min igen og så ødelægges det, fordk en eller anden spasser, åbenbart vil pisse i cellen i nat!.

Og ja, måske skal reglerne ikke ændres, men så kunne Bet365 da stadig være menneskelige og så tage resultaterne op inde ved væddemålsafdelingen.. Enhver ved jo, inkl. alle medarbejderne hos Bet365, at Anarthosis ikke ville hente de 3 mål.. Ergo udbetal.

Det er så sjældent de her tilskueruroligheder sker, så tag det op, evaluer og kom med en afgørelse.. Tager kun lidt ekstra tid.

09-08-2012 23:15 #17| 5

Og dog...




09-08-2012 23:17 #18| 1
ROI: 70.49% (36)

Så du mener lige pga af dette at hele sportsbetting verden skulle ændre en regel som har eksisteret hos nok samtlige bookie's?

Prøv at brug google og du vil finde ud af dette senario er sket et utal af gange.

Udover det er din tråd direkte pinlig udstilling af dig selv nu du sportsbetter rimelig tit.

Redigeret af Nimacos d. 09-08-2012 23:21
09-08-2012 23:28 #19| 2

Problemet med at lave en subjektiv vurdering er, at der altid vil være nogle, der er uenige...

Lad os sige, at der er gået 80 minutter... Og et hold fører 2-0... Hvem skal tilkendes sejren? Vil fans af det hold, der er bagude synes, at det er fair? De vil sikkert tro, at deres helte sagtens kan hente det...

Det bliver i rigtig mange tilfælde en subjektiv og diskutabel vurdering, og bookmakerne vil på den baggrund få et utal af utilfredse kunder, der ikke mener, at de har tabt deres bet endnu...

---

For at tage kampen Anorthosis-Dila Gori som eksempel...

Der er andre spil på den kamp end blot 1X2...

Hvad skal Bet365 gøre ved over/under 3.5 mål?

Hvad med over/under x.5 hjørnespark?

Det er komplet umuligt for bookmakeren at vurdere om der vil komme 0, 1 eller 2 hjørnespark i de næste 5-6 minutter (inkl overtid). Ligeledes ved man heller ikke, om der skulle komme et mål... De kan med andre ord ikke bare sige, at resten af kampen forløber på en bestemt måde... Og det vil de heller ikke, for de vil bare få rigtig mange utilfredse kunder på det...

Så de vælger at sige, at bets er kun gyldige, hvis de er afgjorte... Det er det simpleste at forholde sig til, og det er den afgørelse, der i flest tilfælde er mest fair...

At man kan rende ind i et øv-scenarie kan aldrig helt undgås, men det minimeres på den her måde imo...

09-08-2012 23:32 #20| 0

Og en lille positiv ting... Til næste gang, så ved du, at reglerne er sådan... Så du vil ikke blive sur på bookmakeren der... Men snarere idioterne, der ødelægger kampen... Og det er vel andet lige også der, vreden retmæssigt bør havne... Bookmakeren kan ikke gøre for det...

Og hvem ved? Måske sparer du penge næste gang...

09-08-2012 23:33 #21| 0

Op

Syntes du skal ændre titlen i din overskrift, du har ingen sag her, og hvis du tænker dig bare en lille smule om, så ved du det også godt selv

Bet365 fortjener ikke at blive svinet i denne sag

09-08-2012 23:47 #22| 0

Fatter slet ikke hvorfor dette indlæg er blevet oprettet udover hvis det har været i fustration... Jeg vil klart hellere tilslutte mig det faktum at der er klare regler for hvornår et væddemål står eller bliver annulleret.

09-08-2012 23:48 #23| 2

jaja, medarbejderne starter da bare optøjer. Den slags giver jo slet ingen bøder osv. Tror aldrig det ville ku betale sig. Bare se på ham tossen fra danmark - sverige kampen.
Og så skrive at det kommer på pokernet, når de bare følger regler, du også godt kendte. Come on.. Piiinligt..

09-08-2012 23:50 #24| 0
Henze05 skrev:
Og det er formentlig også mest en tude tråd, da det simpelthen er så AAAARH. At man er foran 3-0, rødt kort til de andre, 2½ min igen og så ødelægges det, fordk en eller anden spasser, åbenbart vil pisse i cellen i nat!.

Og ja, måske skal reglerne ikke ændres, men så kunne Bet365 da stadig være menneskelige og så tage resultaterne op inde ved væddemålsafdelingen.. Enhver ved jo, inkl. alle medarbejderne hos Bet365, at Anarthosis ikke ville hente de 3 mål.. Ergo udbetal.

Det er så sjældent de her tilskueruroligheder sker, så tag det op, evaluer og kom med en afgørelse.. Tager kun lidt ekstra tid.


Det eneste problem der er her, er hvad så med de folk som har spillet på andre udfald end Gori sejr. Skal deres væddemål så dømmes som tabt eller annulleres? - For tror ikke du får en bookie til at udbetale på et resultat og så samtidig tilbagebetale indskud på de andre udfald...
Redigeret af Friisen d. 09-08-2012 23:51
09-08-2012 23:52 #25| 1
ROI: 179.93% (26)
Marmoset skrev:
Hvor blank kan man være?

Efter at opleve din optræden i andre tråde her på PN, vil jeg vove at sige: Så blank som dig.
10-08-2012 00:13 #26| 0

Optræden?

10-08-2012 00:49 #27| 1

Lol OP.

Næste gang så sæter du jo bare selv en masse penge på et udfald og laver tumult når det ser skidt ud. Let me know how that works out for you...

10-08-2012 02:30 #28| 0

Det er selvfølgelig surt for dig OP, og jeg tror du oprettede denne tråd udelukkende i desperation. Men du har desværre ikke en sag her, og det tror jeg også selv du kan se; det burde du i hvert fald efterhånden have indset. Bet365 gør intet forkert her, de følger bare det regelsæt de har sat op. Men det er selvfølgelig ærgerligt, du havde med al sandsynlighed ramt dit bet, men regler er nu en gang regler, og der ville komme alt for mange twists og gnidninger hvis man gik forbi disse, og det ville bare skabe endnu flere problemer for Bet365. Det er super ærgerligt, det er bare videre i teksten, med tiden skal det nok forhåbentligt udligne sig nogenlunde så du måske får pengene tilbage for et bet der burde have været tabt. Op på hesten igen makker.

10-08-2012 06:40 #29| 0
ROI: 105.06% (82)

Der var i hvert fald nogle på BetXpert der var i den modsatte situation og blev begunstiget af det, og de var selvfølgelig glade for reglen - samt de sindssyge fans.

10-08-2012 06:46 #30| 0
ROI: 119.93% (56)

Fin regel, Bet365 har fat i den lange ende.

10-08-2012 06:55 #31| 0

Meget professionelt sags håndtering af Bet365. De kommer meget, godt ud af den i tråden. Minder mig om, at jeg skal have oprettet konto derinde.

10-08-2012 10:05 #32| 5
ROI: 110.38% (6)
Henze05 skrev:
Og det er formentlig også mest en tude tråd




Det plejer man ellers ikke at se fra din side...
11-08-2012 16:26 #33| 0
ROI: 0% (1)

Bet365 har jo 100% ret i denne sag, ingen tvivl om det...men meget sjovt at se hvad Danske Spil har gjort i sagen.

klippet fra danskespil.dk:

Oddset 10. aug. 22:39
Ekstraordinær udbetaling på Europa League-kamp

Kampen mellem Anorthosis Famagusta og FC Dila Gori blev afbrudt i det 82. minut. Danske Spil udbetaler ekstraordinært på FC Dila Gori som vinder af den almindelige 1X2-kamp, samt på handicapkampen og tilbagebetaler desuden alle væddemål spillet på 1-tallet og krydset.

Torsdagens Europa League-kamp mellem Anorthosis Famagusta og FC Dila Gori blev afbrudt i det 82. minut ved stillingen 0-3 på grund af tilskueruroligheder.

Ifølge Oddset-spillereglernes punkt 25 ophæves samtlige væddemål på kampen med mindre resultatet 0-3 stadfæstes senest fredag aften kl. 24. Dette er endnu ikke sket.

I lyset af kampens sportslige omstændigheder har Danske Spil imidlertid besluttet at foretage ekstraordinær præmieudbetaling på FC Dila Gori som vinder af den almindelige 1X2-kamp samt på handicapkampen på Den Lange. Præmieudbetaling på 2-tallet i kamp 196 og 197 er derfor påbegyndt. Væddemål indgået på 1 og X på disse to kampe tilbagebetales.


Deres odds er dårlige, deres livebettings modul er ringe, og deres manglende "udbetalingsknap" er frustrerende....meeeeen, man føler sig sku noget sikrere på ikke at blive røvrendt. Så skal de bare hæve deres odds og udvide deres markeder også, så er de sku lige pludselig en player man får svært ved at komme udenom

11-08-2012 16:40 #34| 1
ROI: 119.93% (56)

Der er sikkert spillet for 50k på den kamp på landsplan, fin og billig pr for DS.

11-08-2012 16:48 #35| 0
ROI: 0% (1)

Ja det var egentligt for nemt jeg hoppede på den. Den er selvfølgelig sat på forsiden i nyheder på DS, i håb om nogen der kendte til denne tråd, ville gøre præcis det jeg gjorde.

Satans også, jeg blev spillet som en violin....plejer ellers ikke lade mig manipulere på den måde.....nå, men hvad faen

11-08-2012 16:50 #36| 0

Nu skriver Henze 87.30min spillet da den bliver afbrudt, og Danske Spil skriver 82min. Hvornår blev den afbrudt`?

11-08-2012 16:54 #37| 0

I det 83.minut... Se fra ca 5:30 i videoen... (Ikke at der sker ret meget, men der kan man se tidspunktet...

11-08-2012 17:28 #38| 0

Op
så fat dog at de har DERES regler? Uanset om du syntes det er rimeligt eller ej.

11-08-2012 17:38 #39| 0

Alt for omega, skriver du seriøst kun det, fordi du regner med at skulle poste chatten på PN?

For udtrykket passer ret dårligt ind i sætningen...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar