€350.000 i GTD søndag d. 7 september på iPoker

#1| 0
Administrator

Søndag d. 7 september er der ekstra gode grunde til at spille turneringer på iPoker netværket. De daglige turneringer har nemlig fået forhøjet deres præmiepulje, så den samlede præmiepuljen for 10 af de daglige turneringer denne søndag runder €350.000.

Det er turneringer med et buy in fra €1-€150 der har fået forhøjet deres garanterede præmiepulje, så der skulle gerne være en turnering for alle PokerNettere.

Den normale €100.000 søndagsturnering har fået 100% mere i præmiepuljen så der søndag d. 7 september vil være minimum €200.000 i præmiepuljen. Det koster som altid €75 at spille med i den store søndagsturnering på iPoker, og man kan som altid købe sig ind 4 gange (så man spiller 4 borde på én gang i samme turnering).

Oversigt over turneringer med ekstra GTD





Turneringerne kan spilles fra blandt andet Bet365 Poker og Betfair Poker.

Få €1.000 i bonus på Bet365 Poker her ->

06-09-2014 15:36 #2| 1

Lyder lækkert.

Desværre så fortryder jeg det altid når jeg belutter mig for at starte med at spille på Ipoker :-(

Har prøvet at give det en chance mange gange, men det ender altid med at jeg bliver smidt af flere gange under session og skal fumle med NEM ID login et utal af gange mens jeg har grind igang på andre netværk.

Har også oplevet at deres klient kan få hele min computer til at fryse hvorefter jeg er nødt til fuld reboot, med dertil hørende frustrationer med at skule hele NEM ID login molevitten igennem på samtlige netværk jeg er logget ind på.

Det er super tiltende og forstyrende for mit spil.

Kender også nogle personer der enten aldrig har fået kompensation eller haft masser besvær med at få det efter at de har haft probelmer med Ipoker klienten.

Alt i alt gør det at jeg for mit vedkommende har besluttet at det ikke kan betale sig for mig at spille på Ipoker.

Men det er ærgeligt fordi netværket har et rimeligt godt MTT program som jeg gerne ville spille hvis det ellers var muligt uden at skulle bøvle med før omtalte problemer konstant og altid.

06-09-2014 16:18 #3| 0

Der må snart ske nogle forbedringer hos bwin.party og ipoker. Det er helt grotesk

07-09-2014 15:24 #4| 0

Ja, det er træls at de ikke bare har en klient der virker hele tiden. Jeg har dog aldrig oplevet problemer på Bet365 poker, udover når hele iPoker har været nede. Og det sker trods alt ikke så ofte (skete så den anden dag).

07-09-2014 16:04 #5| 0

Nogen der spiller med i de første turneringer?

07-09-2014 18:49 #6| 0

I would if I could, men jeg har hunden og hans blære passer ikke så godt til tour-grind :(

07-09-2014 19:06 #7| 0

Under 1100 til start i €200.000 turneringen. Med 3 timer late reg skal der nok komme en del flere med, men mon ikke det ender med et fint overlay.

07-09-2014 22:59 #8| 0

Fra grindtråden

GodteTerkel skrev:
én tour left. Super Sunday Special på ipoker. 96/624

Andre der stadig er med i den?

Ca. 35k€ i overlay


Håber mange PokerNettere fik taget del i den dejlige value :)

Der kommer en ny søndag med godt mulighed for overlay senere i september.

07-09-2014 23:10 #9| 0
Dieb skrev:
Fra grindtråden

GodteTerkel skrev:
én tour left. Super Sunday Special på ipoker. 96/624

Andre der stadig er med i den?

Ca. 35k€ i overlay


Håber mange PokerNettere fik taget del i den dejlige value :)

Der kommer en ny søndag med godt mulighed for overlay senere i september.



En ny super sunday eller?

Jeg har taget alle de store tours fra kl 19 og frem.
Ikke det store skrub pt, men det kan jo hurtigt vende :)
07-09-2014 23:15 #10| 0

Nah, jeg læste forkert, det er ikke én søndag men over en uge.

"Få forøget turneringsværdi fra den 29. september til den 5. oktober! Med et attraktivt lavt buy-in har du chancen for at vinde en stor garanteret præmiepulje. Satellitturneringer er også tilgængelige fra den 15. september.

Få din del af mere end €275.000 som er garanteret i alt.
En uge med turneringer som giver endnu mere værdi end normalt.
Spil for turneringstokens til en værdi på over €5.000 i freeroll den 28. september.

Du kan få et turneringstoken til Efterårs-special-freeroll'en ved at lave en indbetaling/overførsel til din Poker-konto på et hvilket som helst tidspunkt fra den 19. til den 26. september."

Derudover er der også iPOPS Micro Series

"Spil i denne pulserende version af Poker hos Bet365s mest prestigefyldte turneringsserie fra den 15. til den 21. september. Størrelsen på de garanterede præmiepuljer forbliver imponerende på trods af, at det største buy-in kun er på €20. Du kan deltage i satellitturneringer fra den 8. september.

Spil for over €100.000 i alt i garanterede gevinstpenge.
Der er 21 hurtige begivenheder, hvor du kan deltage for så lidt som €0,20.
Vind en €50 turneringstoken-pakke i freeroll den 14. september.

Bare lav en indbetaling/overførsel til din Poker-konto på et hvilket som helst tidspunkt fra den 5. til den 12. september for at få et turneringstoken til iPOPS Micro Series-freeroll. "

07-09-2014 23:27 #12| 0

Lyder spændende nok

28-09-2014 17:06 #13| 0

Hvis der er nogen der har lavet en overførsel fra den 19-26 september, så kan man lige nu deltage i en €5.000 freeroll.

I morgen og den næste uge er der forhøjet GTD og lavere buy in end normalt på iPoker. Så hvis man grinder turneringer, så bør man overveje at tjekke programmet ud.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar