EM2008: Troels Bech

#1| 0

Go' awten,

Hvad mener I om Troels Bech?

Jeg er virkelig imponeret af ham. Han analyserer knivskarpt og forklarer det godt.

Thumbs up

14-06-2008 22:52 #2| 0

Jep. Skarp og velformuleret. Har givetvis også lært at være lidt blødere og mere ligefrem (knap så knudret og 'intellektuel'), da pressen var hård ved ham i starten af trænerkarrieren.

14-06-2008 22:55 #3| 0

Så ham en gang i svømmehallen.
Sikke en krop ;0)

14-06-2008 23:03 #4| 0

@Florczak

Det er jo fint hvis man er til den slags :)

14-06-2008 23:07 #5| 0

Har altid syntes han har virket meget skarp rent taktisk/strategisk og til at analysere hvorfor kampe har udviklet sig som de har.

Har dog altid været alt for indirekte i sin kritik, og fundet disse kendte knudrede udveje i stedet.

14-06-2008 23:14 #7| 0

Jeg synes han er rigtig god. En af de få der rent faktisk siger noget meningsfuldt, i stedet for bare at kaste om sig med fraser som var han en del af TV3s champions league hold.

Til gengæld skal der også opvejes en del, efter man har skullet høre på Strudal, Erik Rasmussen eller værst af alt Helveg en hel kamp.

14-06-2008 23:14 #6| 0

@Coco

Synes nu det er okay at der for en gangs skyld er en ekspert der er indirekte i sin kritik :)

14-06-2008 23:15 #8| 0

Dobbeltpost

14-06-2008 23:16 #9| 0

Trippelpost

14-06-2008 23:21 #10| 0

ok. ok. ok.

14-06-2008 23:46 #11| 0

Erik Rasmussen har jeg slet ikke noget imod, synes faktisk også han gør det godt.

Meen Strudal, det en ommer!

15-06-2008 00:06 #12| 0

Strudal er sej, Strudal som landstræner

15-06-2008 00:11 #13| 0

Troels Bech har gjort det fint, og hvis det stod til mig, så var der optakt og programmer efterfølgende omhandlede analyser etc. i alle de timer i døgnet, hvor der ikke var kampe.

Erik Rasmussen synes jeg normalt godt om, men synes han var overdrevet negativ overfor Italien mod Rumænien. Strudal er sjov, og påpeger en gang imellem nogle gode ting. Helveg har jo ikke sagt noget endnu.

15-06-2008 00:17 #14| 0

men thomas helveg som kommentator..........total amatør agtig...gaaab

15-06-2008 00:18 #15| 0

Synes også godt om Strudal. Kunne dog godt tænke mig at han en gang imellem sammenlignede med FC Zulu. Kunne være grinern.

Bech er også skarp.

15-06-2008 00:23 #16| 0

Bech er skarp - Erik Rasmussen er skarp
Strudal er et vrøvlehoved og Helveg siger kun noget 2-3 gange pr. halvleg...

15-06-2008 00:25 #17| 0

Har en Wall tol wall poster med Bech over mit tv. Så er kanal KBH nedprioriteret lørdag nat.

15-06-2008 00:28 #18| 0

Toft+Helveg = den ringeste kommentator sammensætning ever.

Udover Toft er sindsygt belastende at høre på, ikke skide observant, og generelt bare læser op fra et papir og hæver stemmen af og til.

Og så helveg.........."det er et fint mål"......amen jesus, hvis det her ikke er hans sidste kommentator job, så har TV2 godtnok nogle fucked up chefer.

Det andet par med Erik Rasmussen er dog ret godt, som altid kører TV2 jo en combo med et stk ekspert, og et stk fomidler til hr og fru jensen - Men alligevel er mr. formidler ikke helt håbløs - Erik Rasmussen er som altid spot on, og "fin" at høre på.

Mickey

15-06-2008 00:36 #19| 0

Samme som fryden..... Har tidligere været irriteret på TB og andre, der snakker om fodbold som om det er allerhøjeste videnskab, og bruger nogle helt vildt fancy ord. Må dog indrømme at jeg synes TB har været rigtig god under EM

Ron

15-06-2008 01:02 #20| 0

Helveg - mundgas en masse(desuden, Albiol kommer ind og blir straks døbt Abidal, lol)

Toft - se Helveg

E.R - Fornuftig

Struk Mardal - Semi-anstrengende at høre på, utrolig dårlig til at formulere sig- MEN retro og sjov

Desuden er kritikken af Italien helt i orden, de spiller jo elendigt og kan ikke udnytte selv de største chancer

15-06-2008 02:09 #21| 0

@goldenwonder

Nu må du lige finde ud af hvad om du er enig med din ven Erik Rasmussen eller ej. Han mente jo ikke at Italien skabte nok.

15-06-2008 02:12 #22| 0

og så kunne han ikke forstå, at de ikke lagde højere pres

15-06-2008 05:19 #23| 0

mickey er helt spot on her!

Udover det så skal Strudals bare kastes langt væk!

15-06-2008 05:28 #24| 0

Seriøst det er virkelig pinligt at PN kan lide Erik Rasmussen. Han er så pinlig spot off, seriøst krumme tæer materiale!!! Det samme kan siges om de fleste andre.
Eneste udemærkede kommentator er Strudal.

15-06-2008 06:12 #25| 0

Jeg elsker Troels Bech men jeg holder jo også med EFB - det kan godt være, at vi ikke har verdens bedste hold, men vi har et sympatisk hold, nogle sympatiske tilhængere, og en utrolig intelligent træner!

15-06-2008 10:56 #26| 0

Der er meget lidt der kan pisse mig så meget af som Tryllerik der i hver anden sætning skal sige "som der" eller "som at der"....

Strudal...OMG... selvf kan Razga da lide Strudal, personligt er jeg nok for meget jyde til at udholde en mand der taler så højt at man tror alle situationer der opstår er en scoring.

On topic : Troels bech er meget bedre analytiker i tv, end han er træner imo

-N

15-06-2008 11:11 #27| 0

Kan ikke forstå fascinationen af Erik Rasmussen. Manden har haft flere direkte forkerte analyser under kampene - og det er ret godt klaret, i betragtning af, at han kommer med utroligt få analyser. Kan godt forstå FCM tit har fået kritik af at spille naivt, for han virker mere som en ekstra 1. kommentator end en ekspert kommentator.

Helveg under spanien kampen taler for sig selv. Først Albiol --> Abidal som allerede påpeget, og så glemte han også lige, hvad Iniesta hed...

Strudahl synes jeg til gengæld - på trods af accenten godt om. Manden kommer med utroligt mange rigtige analyser, og så må man jo sige han derudover har været skarp til at forudsige, hvorvidt der er flere mål i en kamp :)

15-06-2008 11:19 #28| 0

Troels er - som mange mener - skarp i sine analyser!

Manden har fodboldviden - det kan vi ikke tage fra ham!

Men faktum er, at han aldrig har opnået med de hold, han har trænet... Han er alt for medieliderlig, og tror seriøst selv, at han kan få en karriere i udlandet... Det er vist liiige at skyde over målet.. Det kræver resultater, hvilket han aldrig har haft... Så hvor end en skarp analytiker han er, så kan det også blive for meget, at høre på den selvfede person :)

@ Liskie

En analyse er vel altid subjektiv? Ergo kan en analyse vel som sådan ikke være forkert... ?

15-06-2008 12:25 #29| 0

Livet er for kort til at lytte til såkaldte eksperter snakke kampene i stykker både før og efter selve kampen :-) jeg synes nu strudal er ret cool som kommentator under kampene omend vi for det meste har skruet ned for lyden

15-06-2008 13:19 #30| 0

LOL hvor er jeg glad for jeg har engelsk fjernsyn. Siden jeg har oplevet hvordan ordentlige kommentatorer g0r det krummer jeg taer hver gang jeg ser fodbold paa dansk tv.

15-06-2008 13:26 #31| 0

Så fejlagtige analyser..

15-06-2008 13:28 #32| 0

Apropos Strudal.

Det var sgu da en ok oplevelse, at stå sammen med en ven som er 100% life time Brøndbyfan, da Strudal kom ind og scorede i 3-1 sejren over belgien (mener det var 1997) i Parken.

Han kastede sig om halsen på mig. Stod bagefter med en lille tåre i øjenkrogen, og konstaterede (100% alvorlig, og naturligvis følelsmæssigt medrevet) at Strudal pt. var een af verdens 3 bedste angribere.

Den har vi smilet en del af, i årene siden :)

15-06-2008 13:47 #33| 0

Strudal var faktisk en uhyggelig dygtig angriber der fik alt for lidt ud af sit talent.

15-06-2008 13:56 #34| 0

Strudal starter og slutter hver sætning med "Dennis, - ,Dennis" Hahaha

15-06-2008 13:58 #35| 0

Det er helt i orden at synes Strudal var en glimrende angriber. Det var han faktisk.

Både i Brøndby og i Schweitz.

Men som fodbold-kommentator er han en skolelærer-nulbon.

Han snakker og snakker - men får ingenting sagt.

Han prøver at tage magten fra sin med-kommentator.

Det lykkes fint, men hold da kæft, hvor er det uinteressant at høre på.

Den ansættelse er et fejlskud - ligesom så meget andet på TV-2.

15-06-2008 17:54 #36| 0

Helveg og hans accent er da helt ude i hampen! når det så er sagt, så er han faktisk også en super ringe kommentator...

Troels Bech som landstræner ... sys han er super fint, og det med medieliderlig er super fedt for at kunne tage presset fra spillerne, som også set tideligere i Chelsea med mourinho...

Strudal og Jesper Skiby som med kommentator på Tour de France, så vil der være noget ved at se på dopede mænd cykle i 4-5 timer! De er for fede de 2 :p

Erik Rasmussen sys jeg har været utrolig uheldig under EM.. han ligger langt fra hans normale niveau.. Han har præsteret som Italien har ved EM

15-06-2008 18:26 #37| 0

Troels Bech er som der er flere andre der har sagt den klart bdste af de nævnte - Han er så skarp at det må være spiller materialet/ledelsen i EFB der er mangelfuld.

Erik Rasmussen er også superskarp omend der engang imellem kommer ting ud af kæften på ham hvor man bare må stoppe og tænke at det må være en anden der sagde det.

Strudal er self skidt selvom han formodentlig ikke behøvede en fodbnoldkamp for at snakke i halvanden time, men af og til redder han alligevel det hele.

Helveg skulle bare skrives ud af den serie der hedder fodbold - Vææææk og det kan kun gå for langsomt - Er så træt af at høre idioten sidde og være benovet over alle de dygtige spillere så man virkelig kan høre at hav så gerne ville have haft bare et gram af deres talent.

UffeH er i øvrigt spot on mht. engelsk lyd

15-06-2008 19:00 #38| 0

Enig i at Troels Beck LYDER skarp, er bare i tvivl om han virkelig er det.

F.eks da han i en analyse om forskellen på midtbanen hos Holland og Frankrig kom frem til at Holland havde flere folk centralt SAMTIDIG MED at de spillede bredere med wings (klassisk hollandsk).
Hvilket han illustrerede med en tegning, der "beviste" hans pointe.

Men det lød godt.


Thomas Helveg er, som alle kan høre, en katastrofe! Lyder som et barn, der ser fodbold for første gang, og synes det er flot, de kan ramme bolden. Han har slet ikke nogen distance til kampen eller nogen bevidsthed om, at han skal formidle noget, som vi ikke allesammen kan se.

15-06-2008 19:29 #39| 0

Damn, troede Mike Matusow lige havde vundet et bracelet. Nu er han pludselig blevet Em-reporter for TV2! Vidste der var noget lusket med ham!

15-06-2008 20:01 #40| 0

Troels Bech - fremragende, jeg har ofte fravalgt optakts-, afrundnings- og pause programmerne, men med Troels Bechs analyser er det bestemt værd at høre på.

Erik Rasmussen - gør det ok, hverken mere eller mindre.

Mark Strudal - forfærdelig, går på tilt bare jeg hører hans stemme

Thomas Helveg - ikke særlig heldig, men i det mindste holder han kæft det meste af tiden så det er til at leve med.

15-06-2008 20:19 #41| 0

Thomas Helveg er en katastrofe. Hvor svært er det lige at finde en mand med to kvalifikationer; Han skal vide meget om fodbold, og han skal være god til at snakke?

15-06-2008 21:17 #42| 0

Helveg = ingen jobs mere hos TV 2
Strudal = "det er lækkert"
Beck = skarpest men lidt arrogant i sin måde at komme ud med budskabet til seerne på (a la: "de fatter jo alligevel ingenting, men skal jo sige det")..

Baja272

16-06-2008 00:06 #43| 0

STRUDAL GENIAL!!!!

16-06-2008 01:38 #44| 0

Strudal er sgu ok griner ofte imo - Den var cool da Dennis sagde at Nihat "ikke havde sagt ja til nogen (af de sladderblade der ville tage billeder til hans bryllup mod betaling) og så Strudal sagde han sagde vel ikke nej til alle...Dennis..."øhh??" - Strudal mente self at han sagde ja til konen:D

Helveg - Skal fyres for åben skærm efter finalen!

Bech - Landstræner...SERIØST! Han er dk's svar på Slaven Bilic (Morten "Jeg-er-en-sur-gammel-mand-der-ikke-skaber-resultater" Olsen skal bare ud af vagten - så kunne det også være han fik tid til at komme på stadion og se lidt bold!)

Tryllerik er jeg sgu ok tilfreds med, men det er ikke prangene..

16-06-2008 02:21 #45| 0

Stemmer for Strudal og Sepp Piontekk som makkerpar - se det kunne være sjøw...

16-06-2008 02:24 #47| 0

Flemming P ftw

16-06-2008 02:24 #46| 0

Erik Rasmussen er ganske udmærket. Behagelig at høre på. Troels BEch er som alid skarp - ved ikke hvordan Helveg har fået det job..

16-06-2008 11:05 #48| 0

Ikke nok med Bech er god han er også sjov.
Inden Italien-Holland bliver han spurgt om hvad man kan bruge resultatet af TV2 netafstemning om kampresultatet til, den viste flest af de adspurgte troede på Italien ville vinde. Han svare.
"Ja man kan i hvert fald se der er flere pizzariaer end træskohandlere i Danmark"
Inden FCK-Esbjerg i pokalen bliver han i et interview spurgt om Esbjerg har en chance. Han svare.
"Nu er det jo ikke damehåndbold hvor resultatet er givet på forhånd, i fodbold er der jo overraskelser en gang i mellem."

Han er for morsom.

16-06-2008 11:29 #49| 0

Strudal og Helveg må ud ASAP - sammen med Schäefer må de udgøre top 3 over medkommentatorer fra helvede.

Jeg vil have Mølby tilbage...

16-06-2008 11:55 #50| 0

mit ører blødte efter Struhals' show i aftes.
Konceptet som medkommentator har han misforstået - og Thomas Helmig har overfortolket det.

Til gengæld er Strudarls "hockey frilla" -frisure in igen. Det bølger jo - lidt som chuck taylors gårdsangersko.

Poul Hansen har alle dage været den bedste medkommentator/analytiker imo. Kan også lide Kalberg. Bech og Rasmussen er også værd at beholde.

legater.for-nybegyndere.dk/

16-06-2008 17:49 #51| 0
ekstrabladet.dk/nationen/article1021307.ece

Så kan man stemme på den dårligste kommentator under EM ;D
16-06-2008 18:59 #52| 0

@Redsox

Godt du fik bragt Poul Hansen på banen, for han er faktisk imo også virkelig skarp og fornuftigt at høre på.

16-06-2008 19:06 #53| 0

Schäfer tilbage!!! Han er simpelthen så fantastisk begejstret lige meget hvad der sker.
Helveg kan dog dræbe hvilken som helst fodboldkamp - smut asap plz thx :/
De tyske kommentatorer er dog væsentligt meget bedre end tv2's, men dog knap så underholdende som fx Strudal kan være :-D

16-06-2008 20:49 #54| 0

Schäfer: Så spark den dog væk.. sagt da OB lagde tungt pres på Fck´s forsvar--det holder bare ikke som kommentator.

Troels Bech. kanon sjov, udover at han som regel også er den der ved klart mest om fodbold.

Helveg--nej nej

Strudal--nej nej--men kult måske :)

16-06-2008 21:06 #55| 0

Mange folk her er jo ret spot on. Thomas Helveg og Mark Strudal er helt ude i hampen. Erik Rasmussen kunne jeg li' lige i starten men nu hænger han mig godt nok langt ud af halsen. Tilgengæld synes jeg, som de fleste andre herinde, at Troels Bech imponerer og burde komme i kommentatorsædet. Derudover er jeg ok tilfreds med Dennis Ritters indsats.

Når det kommer til Thomas Kristensen undrer jeg mig dog over den manglende kritik. Den mand er jo så stor en Mader & Leth wannabe så man tror det er løgn. Der kommer det ene efter det andet forsøg på at efterligne deres legendariske sammenligninger og spase kommentarer men max 5% af dem rammer plet mens resten ender ud i meningsløst og ubrugeligt fyld.

Ritter + Bech på de gode kampe please.

17-06-2008 02:29 #56| 0

Erik Rasmussen:

"Man skal aldrig nogensinde dømme dem [Tyskland] ude, fordi de spiller en eller to dårlige kampe. Ikke så længe de stadigvæk går videre"

Ehh?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar