Danske Spil Spins - Vundet 500.000$?

#1| 1

Hej PokerNet

 

Natten til onsdag i sidste uge vandt jeg 500.000$ på Danske Spil Spins. 

Eller det vil sige, det troede jeg i hvert fald jeg gjorde. Efter jeg havde vundet turneringen, fik jeg imidlertidig kun udbetalt 150$.

 

I kan se sessionen her

 

Den omtalte Spin starter 01:55 inde, og jeg vinder turneringen 07:54 inde.

 

Jeg har løbende været i kontakt med Danske Spil siden onsdag d. 9. august, hvorefter følgende er sket:

  • De har fjernet muligheden for at spille Spins på deres Poker-app på iOS (fjernet onsdag umiddelbart efter min henvendelse).
  • De har anerkendt at de har lavet en fejl, i deres seneste opdatering af deres Poker-app på iOS, og de beklager fejlen (11. august).
  • De har afvist at udbetale præmiepuljen, med en henvisning til pkt. 5 i deres poker spilleregler: https://danskespil.dk/regler--a--vilkaar/regler/spilleregler-dli#poker , som omhandler “Spillerens retstilling for så vidt angår eventuelle fejlagtige oplysninger til spilleren håndteres efter en vurdering af, om spilleren vidste eller burde vide, at de angivne oplysninger var fejlagtige” (15. august).

    Deres vurdering beror sig på, at de mener at jeg burde have vidst, at der var en fejl i den indledende præmieanimation, givet der senere blev oplyst et andet beløb, hvilket jeg ikke forstår en centimeter af. Hvis den havde vist et beløb, som jeg vidste ikke var en del af præmiestrukturen, så kunne jeg forstå det. Men altså, de 600.000$ er en del af præmiestrukturen, og omend det sker sjældent, så sker det - og det skete for mig!

     

    Jeg har gjort dem opmærksom på, at der i deres præsentation af SPINS (https://danskespil.dk/poker/spins) fremgår: “Hver gang tre personer er tilmeldt en SPINS, trækkes der lod om præmiepuljen. Det sker ved at aktivere en slags SPINS-lykkehjul, der kan rulle både store og små præmiepuljer og alt derimellem”, og jeg derfor har troet og stadigvæk tror at præmiepuljen var samlet på 600.000$, uanset om der på et senere tidspunkt er blevet oplyst og udbetalt 150$.

     

    Jeg kan ikke forstå, at de kan oplyse mig om at jeg spiller for 600.000$, og derefter nægte at udbetale mig præmien, når jeg vinder den.

    Jeg afventer svar fra Danske Spil, angående om det er okay at jeg gengiver vores korrespondance i dens fulde form. Så snart jeg får svar, opdaterer jeg indlægget.

     

    Hvad tænker I om det her?

    15-08-2023 18:54 #2| 4

    Tjae, jeg kan i hvert fald godt forstå hvis du troede du spillede om 600K... hvad skulle du ellers tro?

    15-08-2023 18:56 #3| 4
    Arbihund skrev:

    Hej PokerNet

     

    Natten til onsdag i sidste uge vandt jeg 500.000$ på Danske Spil Spins. 

    Eller det vil sige, det troede jeg i hvert fald jeg gjorde. Efter jeg havde vundet turneringen, fik jeg imidlertidig kun udbetalt 150$.

     

    I kan se sessionen her

     

    Den omtalte Spin starter 01:55 inde, og jeg vinder turneringen 07:54 inde.

     

    Jeg har løbende været i kontakt med Danske Spil siden onsdag d. 9. august, hvorefter følgende er sket:

    • De har fjernet muligheden for at spille Spins på deres Poker-app på iOS (fjernet onsdag umiddelbart efter min henvendelse).
    • De har anerkendt at de har lavet en fejl, i deres seneste opdatering af deres Poker-app på iOS, og de beklager fejlen (11. august).
    • De har afvist at udbetale præmiepuljen, med en henvisning til pkt. 5 i deres poker spilleregler: https://danskespil.dk/regler--a--vilkaar/regler/spilleregler-dli#poker , som omhandler “Spillerens retstilling for så vidt angår eventuelle fejlagtige oplysninger til spilleren håndteres efter en vurdering af, om spilleren vidste eller burde vide, at de angivne oplysninger var fejlagtige” (15. august).

      Deres vurdering beror sig på, at de mener at jeg burde have vidst, at der var en fejl i den indledende præmieanimation, givet der senere blev oplyst et andet beløb, hvilket jeg ikke forstår en centimeter af. Hvis den havde vist et beløb, som jeg vidste ikke var en del af præmiestrukturen, så kunne jeg forstå det. Men altså, de 600.000$ er en del af præmiestrukturen, og omend det sker sjældent, så sker det - og det skete for mig!

       

      Jeg har gjort dem opmærksom på, at der i deres præsentation af SPINS (https://danskespil.dk/poker/spins) fremgår: “Hver gang tre personer er tilmeldt en SPINS, trækkes der lod om præmiepuljen. Det sker ved at aktivere en slags SPINS-lykkehjul, der kan rulle både store og små præmiepuljer og alt derimellem”, og jeg derfor har troet og stadigvæk tror at præmiepuljen var samlet på 600.000$, uanset om der på et senere tidspunkt er blevet oplyst og udbetalt 150$.

       

      Jeg kan ikke forstå, at de kan oplyse mig om at jeg spiller for 600.000$, og derefter nægte at udbetale mig præmien, når jeg vinder den.

      Jeg afventer svar fra Danske Spil, angående om det er okay at jeg gengiver vores korrespondance i dens fulde form. Så snart jeg får svar, opdaterer jeg indlægget.

       

      Hvad tænker I om det her?

       

       Du beder dem udbetale inden for 24 timer ville jeg gøre.

      Derefter til medierne , lav så meget larm du kan....


       

      15-08-2023 19:09 #4| 7

      Tror de er ret godt dækket ind ift. pkt. 5 i deres spilleregler. Det er selvfølgelig ærgerligt at grafikken glitcher, men deres interne IT system har 100% registreret spinværdien til $150, samt det også er de $150 der bliver vist som værdien af præmien på selve bordet.

      Tror desværre ikke der er noget at komme efter :(

      15-08-2023 19:11 #5| 0

      Jeg mener at have læst om noget lignende før.

       

      Det er ret oplagt en fejlanimation, også i og med der står $150 i toppen af bordet efter animationen.

       

      Det lyder mega surt... men jeg tror ikke det fører nogen steder hen af gå amok desværre. Hvis du er heldig får du måske et par 100 dolls som kompensation, men tvivler på du opnår mere.

       

      Held og lykke

      15-08-2023 19:18 #6| 0

      Som de andre, forstår vreden og skuffelsen men næppe det store at komme efter hvis det kun har været i den indledende animation der har stået 600k:/

      15-08-2023 20:02 #7| 0

      Det er sgu synd og ærgerligt, men deres system kan se hvad den rigtige spin værdi er, og de vil ingenting få ud af at snyde dig.. udover større bøder eller fratagelse af licens som vil koste meget mere end den gevinst.

      Det er selvfølgelig super ærgerligt og frusterende, men som flere skriver er der desværre ingen ting at komme efter.

      15-08-2023 20:08 #8| 0
      HenrikC skrev:

      Det er sgu synd og ærgerligt, men deres system kan se hvad den rigtige spin værdi er, og de vil ingenting få ud af at snyde dig.. udover større bøder eller fratagelse af licens som vil koste meget mere end den gevinst.

      Det er selvfølgelig super ærgerligt og frusterende, men som flere skriver er der desværre ingen ting at komme efter.

       

      Det skal lige siges, at jeg ikke anklager dem for at snyde el. være uærlige i forhold til spilhistorik. Tror med sikkerhed på, at den forklaring angående, at det har været en teknisk fejl i selve "lykkehjulet", der har vist mig det forkerte resultat. Så spørgsmålet er ikke så meget, om det står registreret som en 600.000$ SPIN i deres system.

       

      Spørgsmålet er til gengæld, og de står til ansvar for fejlagtige oplysninger (ligesom hvis ElGiganten annoncerede et fjernsyn til en pris, som er lavere end det de egentlig ville ha' skrevet - der er almen praksis, at så længe køber er i god tro, så er TV'et hans til den angivne pris, på trods af det står registeret med et andet beløb i IT-systemet). 

       

      Som de selv skriver

      "Spillerens retstilling for så vidt angår eventuelle fejlagtige oplysninger til spilleren håndteres efter en vurdering af, om spilleren vidste eller burde vide, at de angivne oplysninger var fejlagtige." Sådan som jeg forstår det, så betyder det, at I tilfælde hvor spilleren får forkert information (som I mit tilfælde), så har jeg ret til gevinsten, så længe jeg er i god tro.

      15-08-2023 20:10 #9| 0
      djoffer skrev:

      Som de andre, forstår vreden og skuffelsen men næppe det store at komme efter hvis det kun har været i den indledende animation der har stået 600k:/


      Men hvis det er "den indledende animation" der har "ansvaret" for at vise hvor mange penge man spiller om, har man så ikke ansvar for at levere den lovede "ydelse", på trods af det beror på en fejl (se f.eks. ElGiganten anekdote ovenover).

       

      "Hver gang tre personer er tilmeldt en SPINS, trækkes der lod om præmiepuljen. Det sker ved at aktivere en slags SPINS-lykkehjul, der kan rulle både store og små præmiepuljer og alt derimellem. Betaler du 1$ for at være med, kan præmiepuljen være på alt fra 2$ til 10.000 $. Mens der er mulighed for at vinde helt op til én million dollars, hvis du spiller en Spins med et buyin på bare 5$."

      15-08-2023 20:20 #10| 0

      Wow du må have et hop da den ramte 600.000$ Jeg forstå godt du tror du spiller om jackpotten og ikke 150$

       

      For at få et præcis svar skal du nok have en advokat indover hvis du vil kræve de 600.000$

       

      15-08-2023 20:21 #11| 0
      Arbihund skrev:

       

      Det skal lige siges, at jeg ikke anklager dem for at snyde el. være uærlige i forhold til spilhistorik. Tror med sikkerhed på, at den forklaring angående, at det har været en teknisk fejl i selve "lykkehjulet", der har vist mig det forkerte resultat. Så spørgsmålet er ikke så meget, om det står registreret som en 600.000$ SPIN i deres system.

       

      Spørgsmålet er til gengæld, og de står til ansvar for fejlagtige oplysninger (ligesom hvis ElGiganten annoncerede et fjernsyn til en pris, som er lavere end det de egentlig ville ha' skrevet - der er almen praksis, at så længe køber er i god tro, så er TV'et hans til den angivne pris, på trods af det står registeret med et andet beløb i IT-systemet). 

       

      Som de selv skriver

      "Spillerens retstilling for så vidt angår eventuelle fejlagtige oplysninger til spilleren håndteres efter en vurdering af, om spilleren vidste eller burde vide, at de angivne oplysninger var fejlagtige." Sådan som jeg forstår det, så betyder det, at I tilfælde hvor spilleren får forkert information (som I mit tilfælde), så har jeg ret til gevinsten, så længe jeg er i god tro.

       

       Eksemplet med ELgiganten holder ikke helt.
      Hvis de f.eks. i en alm,. tilbuds avis kommer til at sætter et 20.000 kr. Tv til salg for 1499,50 kr. så kan de meget vel argumentere med at det var en fejl og skullehave været 14.995.00 

      Men Jeg mener stadig du skal kompenseres for en sådan fejl...

      15-08-2023 20:35 #12| 0
      pantherdk skrev:

       

       Eksemplet med ELgiganten holder ikke helt.
      Hvis de f.eks. i en alm,. tilbuds avis kommer til at sætter et 20.000 kr. Tv til salg for 1499,50 kr. så kan de meget vel argumentere med at det var en fejl og skullehave været 14.995.00 

      Men Jeg mener stadig du skal kompenseres for en sådan fejl...

       

      Enig med dit eksempel - for I det tilfælde, vil man kunne argumentere for at man burde vide, at det fjernsyn ikke kunne være så billigt. Men det argument, kan man ikke bruge i dette tilfælde, da der ikke er noget underligt ved at præmiepulje på 600.000$, da det er en normal del af strukturen. Det sker sjældent, men det sker. Som skrevet tidligere, hvis der havde stået 1.000.000$, så "burde jeg havde vidst" at der var noget galt - men det gjorde jeg ikke her - troede sgu' bare jeg havde ramt den lige i røven.

      15-08-2023 20:36 #13| 0
      RekiB skrev:

      Wow du må have et hop da den ramte 600.000$ Jeg forstå godt du tror du spiller om jackpotten og ikke 150$

       

      For at få et præcis svar skal du nok have en advokat indover hvis du vil kræve de 600.000$

       


      Ja, mit hjerte hoppede lige et par slag over, og der ramte en varme over hele kroppen! Det var vild - spillede fordi jeg havde svært ved at sove, det blev ikke bedre kan jeg love dig.


      Ja, der skal en advokat ind over, og jeg er ved at sondere terrænet. Har du nogle forslag til, i hvilken retning / type af advokat jeg skal ha' indover, el. er der nogen der ved, hvem der tidligere har repræsenteres den civile part, i sager af denne type? 

      15-08-2023 20:42 #14| 1
      Arbihund skrev:

       

      Enig med dit eksempel - for I det tilfælde, vil man kunne argumentere for at man burde vide, at det fjernsyn ikke kunne være så billigt. Men det argument, kan man ikke bruge i dette tilfælde, da der ikke er noget underligt ved at præmiepulje på 600.000$, da det er en normal del af strukturen. Det sker sjældent, men det sker. Som skrevet tidligere, hvis der havde stået 1.000.000$, så "burde jeg havde vidst" at der var noget galt - men det gjorde jeg ikke her - troede sgu' bare jeg havde ramt den lige i røven.

       

       Og det er derfor jeg siger du skal råbe højt, MEGET højt...
      Om deres Terms er gode nok til at bare sige rend mig til dig.

      Men En advokat bliver Dyr og du ville ende med at betale alene 85.000 i retsafgift pga. sagens værdi 600.000 USD
      Man kunne søge fri process da en sådan sag faktisk burde have offentligthedens interesse i at blive afklaret.

      Husk enhver sag kam tabes selvom du står med alle de bedste kort på hånden, har selv måtte opgive sag på mange mil selvom vi havde ret, men pengene løb op.

      Så derfor forlig hvis man kan inden for rimeligheden...

      Men mit næste skridt havde helt sikkert været EB og BT hvis jeg var dig.

      Husk at Danske Spil læser med herinde så pas på med injuriende påstande og måske ikke lade dem vide dit næste træk.
      Men EB og BT det tror jeg ikke de vil synes er sjovt... (hint Danske Spil, kontakt nu manden og lav en aftale ;)

      15-08-2023 20:49 #15| 0

      Lad for Guds skyld være med at bruge penge på en advokat, det kommer kun til at koste dig penge.. de er dækket ind jf regler og vilkår..


      Der er kun en mulighed og det er at bide i det sure æble og håbe på en lille kompensation for fejlen

      15-08-2023 20:57 #16| 0
      HenrikC skrev:

      Lad for Guds skyld være med at bruge penge på en advokat, det kommer kun til at koste dig penge.. de er dækket ind jf regler og vilkår..


      Der er kun en mulighed og det er at bide i det sure æble og håbe på en lille kompensation for fejlen

       

       Havde jeg nu heller ikke selv brugt penge på en advokat, men hvis han vil have et præcist svar, så må han punge ud.

      Har selv prøvet på start hvor mit internet laggede og den stoppede på 1million. :) 

      15-08-2023 22:56 #17| 0

      Føj. Håber at du får penge eller en stor kompensation. Heldigt at du har filmet det. Ellers var den jo død med det samme. Det må kilde lidt ekstra i tisseren når man ryger ind med 55 i et flip for så store penge. 

      15-08-2023 23:41 #18| 0

      PM :-)

      15-08-2023 23:50 #19| 0

      Shit det er sygt det der! Håber du får en kæmpe kompensation, alt andet ville være latterligt

      15-08-2023 23:55 #20| 1
      1. Check om du har en retshjælpsforsikring der dækker advokatomkostninger.
      2. Som jeg læser det er det først da spillet begynder at du tror det er 600.000 der spilles om. Dvs du tilmelder dig uden at vide hvad puljen er, så hvis det er et IT glitch, så har du ikke som sådan været i hverken god eller ond tro da spillet startede, da du ikke vidste hvad i spillede om. Derfor er det formentlig heller ikke bindende, som hvis de havde sendt til et tilbud med at næste spin du tilmeldte dig, ville være med 600.000 i præmie.

      Ærgerligt, irriterende og frustrerende er det dog helt sikkert.

      16-08-2023 01:38 #21| 0
      Arbihund skrev:

       

      Som de selv skriver

      "Spillerens retstilling for så vidt angår eventuelle fejlagtige oplysninger til spilleren håndteres efter en vurdering af, om spilleren vidste eller burde vide, at de angivne oplysninger var fejlagtige." Sådan som jeg forstår det, så betyder det, at I tilfælde hvor spilleren får forkert information (som I mit tilfælde), så har jeg ret til gevinsten, så længe jeg er i god tro.

       

      Pkt. 5 i pokerspilleregler i sin fulde ordlyd:"Hvis der er uoverensstemmelse mellem de oplysninger, der er registreret i spillerens spilhistorik, og de oplysninger, der er registreret i Danske Spil koncernens centrale IT-system, er de registrerede oplysninger i det centrale IT-system gældende. Spillerens retstilling for så vidt angår eventuelle fejlagtige oplysninger til spilleren håndteres efter en vurdering af, om spilleren vidste eller burde vide, at de angivne oplysninger var fejlagtige."

      Den del af teksten der er markeret med fed skrift er udeladt i både OP og i den citerede post men er vel ret så væsentlig? - For de oplysninger der er registreret centralt i IT-systemet hos Danske Spil er 100% sikkert en 150 dollars præmiepulje og det siger din spilhistorik formentlig også? - Er det tilfældet, så har animationen på din skærm været en åbenlys fejl/glitch. Det er selvfølgelig super ærgerligt når nu du ender med at vinde. Dog har dine 2 modstandere formentlig fået vist den korrekte grafik - altså en 150 dollars pulje. Det er dog helt utrolig heldigt, at du har optaget din session og dermed har klokkeklare beviser i din sag.

      Jeg kan huske engang for år tilbage, at der var teknisk fejl i noget online skrabelod hos Danske Spil. Der var nærmest gevinst på samtlige lodder i et par timer. Der blev skrabet gevinster for 13 millioner. 7,4 millioner af dem fik spillerne - trods den tekniske fejl - lov at beholde fordi de havde handlet i god tro. 

      Så jeg tør ikke spå om, hvad din sag kan ende med. Der er noget der taler både for og imod. Et fornuftigt forlig lyder som en god løsning. Uanset hvad ønsker dig jeg alt held og lykke.

      16-08-2023 11:10 #22| 3

      Jeg kan af erfaring sige at du ikke har noget at komme efter.
      Som mange har sagt, er de dækket helt ind i tilfælde af sådan nogle fejl her.

      Da jeg arbejdede for et af de større pokerfirmaer, havde vi lignende spins og der var også fejl i informationerne der blev vist til spillere nogle gange.
      Men over alt, både i spillerens (din) historik, på bordene, i logs, hos de andre spillere på bordet, står der 100% at det var 150$, så at din animation viser 600K, ændrer intet.
      Hvis du kommer afsted med nogle tickets og nogle ekstra dollars, skal du betrate dig selv som heldig.
      Og jeg kan love dig at de er ligeglade med om du går til pressen, specielt når de har så mange beviser at det var en fejl der kun blev vist for dig og ikke er registreret nogle andre steder.

      Det havde været noget andet, hvis præmien f.eks stod over bordet også. Fordi så ville det stå i deres logs og så har du en sag.
      IMHO, ville det være spild af penge og tid at tage fat i advokat, men det er selvfølgelig op til dig selv, hvor god du mener din sag er, når dit eneste bevis er animationen.

      Mon ikke også de andre havde spillet den anderledes, havde det været 600k og ikke 150$?

      Men enig! Hold da kaje hvor er det surt, når man tror man spiller om beløb der kan ændre ens liv.

      Redigeret af JohnnyChock d. 16-08-2023 16:46
      16-08-2023 12:28 #23| 0

      Jeg ville nok tage fat i @henry eller @hin_spage. Mener begge er advokater og brugere herinde.

      16-08-2023 12:30 #24| 12

      Det er sgu dejlig køligt af dig at du lige regger til en ny Spin ca. 30 sek. efter at du har fundet ud af du ikke vandt 3.400.000 kr., men i stedet 1.000 kr.


      Edit: Men held og lykke. Jeg håber oprigtigt du får noget fra DS. Forlig eller fuld gevinst.

      Redigeret af Chandler Bing d. 16-08-2023 12:31
      16-08-2023 16:53 #25| 0

      Der står jo også helt klart og tydeligt at du vinder 150$ da du vinder bordet?
      Jeg forstår godt forvirringen med dit spin i starten, men der er overvældende beviser for at det var det de kalder en "klar og tydelig fejl".
      Såfremt du tager den videre med advokater, kommer du til at sluge en kamel for det eneste der taler for din sag, er det spin i starten.

      Det er selvfølgelig pisse træls, men efter små 15 år i branchen kan jeg med stor sikkerhed sige at du intet får ud af den her sag, uanset om du så går til pressen.

      Det skulle da lige være et par tickets eller nogle ekstra dollars, som sagt, men det afhænger helt af hvor godt humør de er i, inde hos DS.

      16-08-2023 19:18 #26| 1
      Chandler Bing skrev:

      Det er sgu dejlig køligt af dig at du lige regger til en ny Spin ca. 30 sek. efter at du har fundet ud af du ikke vandt 3.400.000 kr., men i stedet 1.000 kr.


      Edit: Men held og lykke. Jeg håber oprigtigt du får noget fra DS. Forlig eller fuld gevinst.

       Fik  mig til at tænke om der kan være tale om en redigeret video ?



      16-08-2023 20:36 #27| 2
      SMI12 skrev:

       Fik  mig til at tænke om der kan være tale om en redigeret video ?



       

       Hvis det er sagen så havde han vel også redigeret de 150 dollars? 🤔

      16-08-2023 21:29 #28| 5
      JohnnyChock skrev:

      Der står jo også helt klart og tydeligt at du vinder 150$ da du vinder bordet?
      Jeg forstår godt forvirringen med dit spin i starten, men der er overvældende beviser for at det var det de kalder en "klar og tydelig fejl".
      Såfremt du tager den videre med advokater, kommer du til at sluge en kamel for det eneste der taler for din sag, er det spin i starten.

      Det er selvfølgelig pisse træls, men efter små 15 år i branchen kan jeg med stor sikkerhed sige at du intet får ud af den her sag, uanset om du så går til pressen.

      Det skulle da lige være et par tickets eller nogle ekstra dollars, som sagt, men det afhænger helt af hvor godt humør de er i, inde hos DS.

       

       Tager ikke diskussionen om det juridiske..... Men: Hvis du spiller et spin (som OP nok har gjort 1000 vis af gange), og klokken ringer 50k, 200k, 600k. Hvordan bliver du nogensinde enig med dig selv om at det var, 1: En fejl på dit internet, 2: Ond tro, 3: Softwarefejl selvom alle andre borde kører normalt.


       Vildt man kan betvivle OP's frustration!

       

      Har også 20 år i branchen, og kan med sikkerhed sige, at det aldrig er sket for mig. (for at citere dig).

       

      Dét sagt, så har DS aldrig nogensinde snøret mig overhovedet, tværtimod...

      17-08-2023 09:21 #29| 0
      Flex_luthor skrev:

       

       Tager ikke diskussionen om det juridiske..... Men: Hvis du spiller et spin (som OP nok har gjort 1000 vis af gange), og klokken ringer 50k, 200k, 600k. Hvordan bliver du nogensinde enig med dig selv om at det var, 1: En fejl på dit internet, 2: Ond tro, 3: Softwarefejl selvom alle andre borde kører normalt.

       

       Vildt man kan betvivle OP's frustration!

       

      Har også 20 år i branchen, og kan med sikkerhed sige, at det aldrig er sket for mig. (for at citere dig).

       

      Dét sagt, så har DS aldrig nogensinde snøret mig overhovedet, tværtimod...


      Redigeret af Kalashnikov d. 17-08-2023 09:21
      17-08-2023 15:46 #30| 0
      Flex_luthor skrev:

       

       Tager ikke diskussionen om det juridiske..... Men: Hvis du spiller et spin (som OP nok har gjort 1000 vis af gange), og klokken ringer 50k, 200k, 600k. Hvordan bliver du nogensinde enig med dig selv om at det var, 1: En fejl på dit internet, 2: Ond tro, 3: Softwarefejl selvom alle andre borde kører normalt.

       

       Vildt man kan betvivle OP's frustration!

       

      Har også 20 år i branchen, og kan med sikkerhed sige, at det aldrig er sket for mig. (for at citere dig).

       

      Dét sagt, så har DS aldrig nogensinde snøret mig overhovedet, tværtimod...

       

       Jeg er ret sikker på at jeg på intet tidspunkt betvivler hans frustration, men det kan være du kun skimtede det jeg skrev?


      Jeg siger blot at jeg har oplevet det før og hvis du har 20 år i branchen og aldrig oplevet det, er det godt nok en imponerende software i har, når der aldrig sker fejl. I sidder på en guldmine!


      Jeg vil gerne høre dit forsvar for at han har ret? Det eneste der peger på det, er jo kun det spin i starten. Der står ingen steder efter, at det er 600K der spilles om?


      Jeg er også overbevist om at hvis der var sket på jeres ufejlbarlige software, havde han ikke fået 600.000 udbetalt, når det er for DS tydeligt at det er en fejl i softwaren viser det visuelle spin, men det kan jo være jeg tager grueligt fejl. 🤷‍♂️

      17-08-2023 15:46 #31| 0

      Tror det bliver umuligt at vinde den kamp, desværre 😟

      Husker en episode med DS og deres online skrabe kort.

      Selvom personer vandt og fik overført større beløb til spillekontoen blev det tilbageført med henvisning til software fejl.

      17-08-2023 16:11 #32| 0

      https://www.dr.dk/nyheder/indland/faar-ikke-lov-til-beholde-hele-fejlgevinsten

      17-08-2023 16:38 #33| 0
      His Dude skrev:

      https://www.dr.dk/nyheder/indland/faar-ikke-lov-til-beholde-hele-fejlgevinsten

       

       Der får dem som har være i ond tro jo ikke lov til at beholde gevinsten - dem som lige har udnyttet chancen - men dem som bare havde spillet 1. spil og vundet, de får gevinst - som jeg læser det.

       

      17-08-2023 16:47 #34| 0
      fjelle123 skrev:

       

       Der får dem som har være i ond tro jo ikke lov til at beholde gevinsten - dem som lige har udnyttet chancen - men dem som bare havde spillet 1. spil og vundet, de får gevinst - som jeg læser det.

       

       

       Tjah, halv skade er jo ikke så værst hvis man kunne mødes?

      ← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
      Skriv et svar