Betting 27/4

#1| 0

Hey guys

Hva spilles der på idag?

Har én og hader at sige det... men ser value i Barca idag og er Real fan :/
Sandheden er bare at Barca nu to gange i træk har været et bedre hold. Op til idag er der ingen tvivl om at begge stille i hvad stærkeste er (Barce uden Inniesta dog) og her er Barca's angreb (messi!!) for gode. Eneste der taler for Real er en farlig venstre side hvor Alves kan blive fanget højt oppe på banen samt Morinhos taktiske skills og Ronaldo der er i topform. Men tror bare ikke det er nok og Barca sejr ser likely ud....

Har I andet til kampen og andet generelt? :)

// KD

27-04-2011 17:17 #2| 0

Real Madrid - FC Barcelona 2 @ 2.94
FC Midtjylland - Esbjerg FB 1 @ 1.78

Real kampen er igen meget usikker, den kan gå begge veje, men jeg tror også at Barca kan gå hen og vinde i aften for hvor de derfor kan skabe et perfekt udgangspunkt til returkampen. En anden mulighed kan være under 2.5 mål eller måske over 2.5 mål.
Barca og Real har spillet målfattige kampe som 1-1 og 1-0 inden for de sidste 2 uger. Det har virket som om at begge hold har prøvet at se hinanden lidt an og derfor kan det også tyde på at begge hold måske går All in de næste 2 kampe, da Madrid formentlig har tabt Ligaen og skal vinde CL samt det vil være en kæmpe skuffelse hvis Barca ikke nappede CL også (ifølge Guardiola)

I Midtjylland kampen syntes jeg at oddset er for højt. Midtjylland vandt 1-0 over Esbjerg og første opgør og jeg har svært ved at se at Esbjerg skal gå hen og vinde kampen i Midtjylland.

Ikke nogen stor avanceret analyse, men det var lige kort om mine tanker.

GL :)

27-04-2011 18:04 #3| 0
OP
ROI: 100.41% (268)

@ svenne
er FCM-EB ikke første af 2 semifinaler i pokalen og det andet på udebane var ligaen? Men ja, det virker højt sat...

27-04-2011 18:08 #4| 0

"En anden mulighed kan være under 2.5 mål eller måske over 2.5 mål."

Det er næsten ligesom at se vejrudsigten i tv :)

27-04-2011 18:18 #5| 0
ROI: 143.52% (86)

Det er første kamp imellem FCM og EFB - Tror kampen bliver rolig og de lige ser hinanden an, samt så har EFB jo stadig lidt brug for at fokusere på ligaen.

27-04-2011 18:29 #6| 0


Real Madrid er jo uden deres forsvars general Carvalho. Kun mig der ser dette som et kæmpe tab?

Han virker som hjernen, i deres forsvar og samlingspunktet. Uden ham kunne både Pepe og især Ramos få store overbliks problemer.



27-04-2011 18:34 #7| 0
OP
ROI: 100.41% (268)

@ Magneto
Tak - helt klart en svækkelse!

27-04-2011 18:40 #8| 0
ROI: 183.13% (37)

Zorro +1 - den kaldte sgu et forårssmil frem på læberne :-)

27-04-2011 18:45 #9| 0

Ved ikke hvor meget value der er i Barcelona. Ser du på Reals Madrid hjemmebanestatistik er den ret så solid:

I Ligaen 14-1-1 (47-8). Scorede 3 mål mere end Barca og lukket 2 mål mindre ind.

I CL er Real 5-0-0 hjemme og målscorer på 15-0!

I cuppen har man præsteret hjemme 4-0-0 og hertil 18-2.

Dvs. samlet er Real hjemme i denne sæson 23-1-1 (80-10-målscorer) - hvilket jeg synes er ganske pænt.

Barca er ude:

I ligaen 13-3-0 (44-7).

I CL 2-2-1 (7-4).

I cuppen 2-1-1 (7-4).

Samlet 17-6-2 (58-15).

Og ligger man så de har spillet et par kampe mod hinaden og det er en super vigtig første kamp for begge hold i en CL-semi. Så kan jeg ikke se værdien i en Barca-sejr. Men 2 hold, som har stor repsekt for hinaden, og som kender betydning udebanemål.

Barca vil forsøge at scorer et mål, men lige så vigtigt vil de også sørger for de har chancen for at kan afgøre det hjemme. 0-0, 1-0, 2-1, 1-1 vil Barca ikke have noget imod at tage med sig hjem til returen. At Barca er uden Iniesta er et klart tab.

Real kan godtage 0-0, 1-0, 2-0 og til dels 2-1.

Det 2 hold som har spillet 1-1 og 0-0 (1-0 i forlængede i cup).

Et bud herfra vil være under 2,5 mål til odds ca 1,75. Kan den fåes til 1,80, så det super.

Mål før 28 min. Nej. Fås til 1,55.

Under 1,5 mål til odds 2,97 - som måske er bedste spil.

27-04-2011 18:46 #10| 0

@-KD-

Muligvis en kæmpe taktisk brøler af Mourinho? Efter at have vundet 4-0 på hjemmebane.
Så stiller han op, med flere nøgle spiller, der ikke kunne tåle et gult kort. Blandet andet Carvalho og Ronaldo.

En kæmpe sats i mine øjene og Ronaldo var selv tæt på et gult kort i kampen, som jeg husker det.

Carvalho er en verdensklasse forsvars spillere, der blev headhunted af Mourinho. Tror at det her, meget vel kommer til at koste dem, muligheden for at vinde Champions League.

Barcelona ser jeg som større favoritter i aften, end på deres egne bane, på grund af Carvalhos karantæne.
27-04-2011 18:59 #11| 0

Fik en bonus af Bet365 og smed den på en triple.. Barcelona, FCM - 1 asian og Bolton. Specielt Bolton oddset kan jeg godt lide. Fulham er vel i det spot, hvor de kun behøver enkelte point, for at sikre sig overlevelse (Jeg vil allerede nu mene, at de er sikre). Bolton har en spinkel chance for at spille sig i Europa. De har 6 point op til Liverpool som ligger på 6. pladsen og 6.pladsen er nok til Europa hvis Man City vinder FA Cuppen..

Bolton har en kamp mere end Liverpool og den spiller de i dag. Vinder den den over Fulham er de blot 3 point efter Liverpool og den meget sandsynlige europa plads, der tilfalder 6. pladsen, hvis altså City slår Stoke (som de meget gerne skulle gøre).

27-04-2011 19:01 #12| 0

@Henze05

Jeg fik også 100 kr af Bet365 i dag... Smed dem på "Barcelona vinder begge halvlege, odds 10.00"... Skal man vinde, så skal der være lidt i det :)

27-04-2011 19:12 #13| 0

Hehe præcis Zorro! :).

Også derfor jeg smed mine på en triple til sammenlagt odds 26. :). Ikke noget værd i at smide de 100 på FCM til 1.6x. Eller jo, hvis man har tålmodigheden til at bygge det op :) Men med de her bonus beløb, skal de som regel bare fyres af på noget lir ! :).

27-04-2011 20:19 #14| 0

Har spillet barca som vinder og pengene tilbage ved uafgjort til odds 1,94 på Unibet.

27-04-2011 20:54 #15| 0

Under 2,5 mål i Real-Barca. Synes det er svært at spå om udfaldet af dette opgør.

27-04-2011 21:26 #17| 0
ROI: 96.85% (110)

Barca vinder 3 - 0...

Villa
Villa
Messi

Real Madrid nyfundne tro på sig selv, som vil afspejle sig i offensivt spil kombineret med at de mangler deres styrmand i forsvaret, gør at de bliver løbet over ende..

BAAAAAARCA

27-04-2011 21:34 #18| 0
ROI: 104.96% (232)

Real Madrid spille fuldstændigt offensivt frem ad banen, det vil komme meget bag på mig. De sidste 2 kampe har Real lukket godt ned for Barcas angreb, meget bedre end mange andre hold i år. Real har fået nogle store chancer også. Real forsøg at holde sig i overtal i dag, Barcas defensiv er i mine øjne ikke vildt suveræn?

Ja hvis man kigger på navnene, men man glemmer altså Barca kan efterlade nogle store huller bag forsvaret angående deres backs. Pique og Puyol er just ikke verdens hurtigste forsvar.

Jeg tror faktisk kampen ender over, Real er svækket defensivt. Barcelona vil være meget på bolden, og deres defensiv er ikke mine øjne suveræn. Vi så altså et Inter hold udnytte deres forsvar til perfektion sidste år i første kamp. Vel og mærke var Mourinho jo træner der, og han har nogle om noget et godt tag på Barca og er mesteren selv i CL.

Jeg siger 3-1 Real Madrid.
Ps jeg er ikke fan af nogle, men hvad der tæller imod er obv at Real måske ikke satser super meget fremad + Barca ikke kan komme igennem forsvaret. Men lad os se hvad der sker

27-04-2011 21:41 #19| 0
ROI: 49.81% (26)

Har kun spillet i dag for lirens skyld - kunne ikke finde værdi i noget som helst. Så der er smidt $ på Pique eller Alves to score. Go for it!

27-04-2011 23:36 #20| 0
ROI: 85.98% (1508)

Hypnotiserer han forsvarerne ham Messi ?

Sygt nok at se....en spiller af en anden verden.

27-04-2011 23:44 #21| 0

Messi er så sindssyg :)

Real 0 - 2 Barca.. En sejr for fodbolden :)

27-04-2011 23:47 #22| 0

Real Madrid er en skændsel.. Forca Barca

27-04-2011 23:54 #23| 0

Øv... de vandt da med 2... men skulle have været i hver sin halvleg :P

28-04-2011 00:00 #24| 0

@messi73

Hvad er Pinto, Pedro, Alves, Puyol og Busquets så?

28-04-2011 00:07 #25| 0

Pinto et svin - Pedro en pyller.. Så langt vil jeg gå..

Men forsatan hvor var jeg træt af at se på Di Maria.. Ikke een gang skulle han have haft frispark..

28-04-2011 00:35 #26| 0

@Klausc

Jeg kan ikke være mere enig angående Di Maria. 1 gang ud af de 3 gange han fik frispark imod Alves syntes jeg frisparket var i orden. Alle gangene nåede han næsten at råbe og skrige og slå ud med armene før han ramte jorden. Men han fik jo sine frispark alligevel.

Men jeg syntes tilgengæld også det er skidt af Mourinho. Virkelig uprofessionelt at han provokere dommerne på den måde. Men alle var vidst oppe i det røde felt i aften. Et godt bevis på et "had" opgør ;)

28-04-2011 00:51 #27| 0

@ cDavids

Saiøst ?

28-04-2011 01:05 #28| 0
ROI: 0% (2)

Syntes at den defensive indstilling Real tager fra starten er med til at gøre kampen lidt tam. Barca kan heller ikke rigtig få det til at fungere. At stille med "3" angriber er jo fint men når ikke en eneste af dem bevæger sig over banehalvdelen når barca er på bolden er imo lidt for defensivt i en cl semifinale på hjemmebane.

Kaka, Iguain, Adebayor, Benzema og hvad de ellers hedder er jo fantastiske fodboldspillere som skulle have chancen i et mere offensivt betonet Real mandskab. det er ikke godt nok at prøve at fedte den hjem, hvilket Mourinho må hjem og tænke over. Dette kommer uden tvivl til at gøre returopgøret til en særdeles underholdende affære.
En boldbesiddelse på 71% til barca på Bernabeu er uhørt og som vi har set det tidligere med trænere, kan Mourinho ryge på et sådant stunt. Der vil altid være tænding på i en sådan kamp og det er også fint nok.

Syntes at Pedro og Busquets overspiller i situationerne helt sikkert, men syntes generelt kampen bar præg ar Reals svinske tacklinger og ageren på banen.

Så var det jo bare et fantastisk resulatet af barca (lidt fuld men i fatter essensen :))

28-04-2011 09:59 #29| 0
ROI: 46.06% (138)

Vildt skuffet over et hold som Real med de klasse spillere ikke bare prøver at komme lidt frem, de satsede jo kun på dødbolde, og dem smed Ronaldo jo bare væk.
Jeg har altid syntes at Mourinho var en dygtig træner, men nok også det største fjols der findes, han taber sgu kampen for dem.
En fortjent sejr til Barca og for fodbolden.

28-04-2011 11:25 #30| 0
ROI: 183.13% (37)

Hold da op, hvor er Mourinho da det største tudefjæs i international fodbold. Christ. Han er fyret i morgen.

28-04-2011 11:29 #31| 0

@messi73

tjoh... Men havde egentlig forventet det svar, du kan jo ikke se de gør noget galt?

Standard i spansk fodbold, at hive hjørneflaget op, så modstanderen ikke kan tage et hurtigt hjørnespark?

Sådan kamp gør at jeg aldrig bliver den store fan af spansk fodbold.

28-04-2011 13:04 #32| 0
ROI: 247.11% (11)

@Mourinhohaters inklusiv Peter, Preben og Brian.

Vi behøver ikke skrue tiden meget mere end en uge tilbage for at finde sidste titel, som blev vundet af Real og Mourinho over selvsamme modstander på selvsamme måde.

Hvis vi så skruer tiden ca. et år tilbage, hvor Mourinho var træner for Inter og han med præcis samme defensive stil dukkede Barca i semifinalen og senere blev Champions Leaguemestre.

Dengang var Mourinho den mest geniale mand i verden og det har han vel egentlig været lige indtil i går, hvorimod han nu blandt flere inkompetente studieværter går for at lægge en katastrofal taktik, ødelægge kampen, og være en skændsel for Real Madrid.

Nogen vil så argumentere for at Reals hold i år har noget mere kvalitet, end Inters sidste år, og det er måske rigtigt nok, men Mourinho har meget simpelt bare lavet en ev-beregning.

Fodbold handler om at vinde, og det er sådan set fuldstændig ligegyldigt hvordan man gør det. Der er ingen tvivl om at Barca har et bedre fodboldhold end Real Madrid, og hvis Mourinho så er sikker på at han kan lukke Barca helt ned ved at spille den her defensive stil giver det ret god mening.

I min optik er folk uhørt resultatorienterede, hvilket især på et pokerforum er en smule mærkeligt.

28-04-2011 13:33 #33| 0

@cDavids

Barca´s spillere lavede da også et par ufine detaljer - helt sikkert. Men jeg har svært ved at se de var meget værre end Di Maria´s skuespil eller Marcelo´s tramperi. Der bliver givet og taget i de kampe, hvis dommeren ikke skrider ind tidligt i kampen og uddeler kort.

28-04-2011 14:13 #34| 0

@Nilsson

Som jeg skrev i mine tidligere indlæg: Mener jeg Mourinho, begik en kæmpe taktisk fejl dispostion, i retur kampen mod Tottenham.

Med en 4-0 føring, stiller han med flere nøgle spiller, der ikke kan tåle et gult kort. Der i blandt, Carvalho som er deres forsvars general. Han er Lige så vigtig for holdet som Ronaldo imo. Selv om han måske er knap så synlig, er der ingen tvivl om, at han holder forsvaret sammen i et jerngreb.

Synes det var klart at se, Både Ramos og Pepe manglede overblik igår. Personligt tror jeg ikke kampen, udvikler sig på den måde havde Carvalho været med. Pepe havde nok heller ikke tabt hovedet osv.. Jeg tror heller ikke Messi score til 2-0, havde Carvalho været på sin plads. Anyways alt sammen spekulationer...

Hvordan han stillede op mod Barcelona, havde jeg ikke engang taget stilling til. Jeg ment de havde tabt Champions League i retur kampen mod Tottenham.



28-04-2011 14:28 #35| 0
ROI: 43.79% (16)

Er der nogen som har nogle kommentar til kampen?

Jeg forstår virkelig ikke hvordan Barca kan være så "heldig" at spille i overtal i alle de vigtige kampe. Vi ser mod Chelsea sidte år, samme sker i år.
Hvordan kan pepe nogensinde få rødt kort i den situation? - jeg har set større tacklinger i u14 Damer !!! Murinho bliver udvist, og får nok en kæmpe straf pga. De noter han lavede under kampen. Kan godt se han skal blive udvist for at være flabet, arrogant osv. Men kom on!? Selvføgelig bliver han agressive når pepe får rødt kort !!?

Alle Barca spiller skal skamme sig!! hvordan kan de blive ved med at lave skuespil efter skuespil uden det får nogle konsekvenser??? De tager sig til hovedet og begynder at whine uden nogen er i nærheden af dem. tænker her på situation alves, busquets, pedro og villa.

Murinhos taktik var meget deffensiv og tror heller ikke det var den rigtige taktik til at vinde kampen. Dog ser vi Kaka varme op (tegn på offensiv indskiftning) kan være han ville lave en spar på kræfterne og slå til de sidste 20 min. Synes slet ikke murinho skal flames så meget, ingen person kan beregne i en taktik at man skal have et skandaløst rødt kort !!!

28-04-2011 14:43 #36| 0
ROI: 102.88% (8)
www.sporten.dk/fodbold/dommer-aandssvagt-af-alves

Forseelser, der medfører udvisning

En spiller, reserve eller udskiftet spiller skal
udvises, hvis han begår én af følgende 7
forseelser:
1 gør sig skyldig i spil, som i alvorlig grad er
utilladeligt

2 gør sig skyldig i voldsom adfærd


3 spytter efter en modspiller eller enhver
anden person

4 berøver modspillerne et mål eller en
oplagt scoringsmulighed ved forsætligt at
spille bolden med hånden (dette gælder
ikke målmanden i eget straffesparksfelt)

5 berøver en modspiller, der bevæger sig
mod hans mål, en oplagt scoringsmulighed
ved at begå en forseelse, der skal
straffes med frispark eller straffespark

6 bruger fornærmende, hånende eller upassende
sprog eller tegn


7 modtager sin anden advarsel i samme
kamp.

En spiller, reserve eller udskiftet spiller, som
er blevet udvist, skal forlade banen, det
tekniske område og disses umiddelbare
nærhed.


citat www.dbu.dk/uddannelse_og_traening/dommeruddannelse/~/media/Files/DBU_Broendby/fodboldloven/082010_dbu-fodboldloven-1011-indhold_CHH_low.pdf side 30

Alt i alt er de røde kort helt i orden.
28-04-2011 14:49 #37| 0
ROI: 52.71% (25)

Meget frustrerende, at spillerne i højere og højere grad skal påvirke dommeren ved at overdrive, filme og appellere konstant. Det røde kort er jeg dog enig skal gives til Pepe, hvilket Claus Bo også udtaler ( www.sporten.dk/fodbold/dommer-aandssvagt-af-alves ). Real skal dog være heldig med ikke, at Adebayor og Marcelo ikke ryger samme vejr. Kedeligt, at en stor kamp skal ødelægges af spillernes større fokus på hvornår der er frispark end at spille samt Mourinhos tilgang til, at det vigtigste er at holde nullet fremfor alt andet.

28-04-2011 14:51 #38| 0

Nu er jeg hverken fan af det ene eller andet hold, men vi kan nok som fodboldfans hurtigt blive enige om, at det er sjovere at se Barcelonas spillestil end den som real madrid praktiserer. Det betyder på ingen måde at real madrid gør noget forkert, og selvom jeg synes Mourinho er en arrogant idiot, og ligner en skurk fra en dårlig amerikansk serie, så har jeg den ypperste respekt for mandens taktiske evner som fodboldtræner.

Jeg synes ikke Barcelona eller real madrid har synderligt meget ære af den kamp. Generelt var der utroligt få spillere, der ikke teede sig som idioter, og enten filmede, eller lavede den ene svinestreg efter den anden, og det er mig en gåde, hvordaqn der ikke kom flere udvisninger.

Underholdende ja. En skændsel for fodbolden ja. Ikke pga. Real Madrids taktik, men pga. spillernes opførsel. Naturligvis ikke alle, men der var så mange, at det efterlader en med en grim smag i munden på en fodboldaften, hvor man forventede en noget magisk.

MVH Skod

28-04-2011 17:03 #39| 0

Magneto: Skal de så lade deres spillere med fare for karantæne sidde over? Igår var der 4 i fare for karantæne så vidt jeg husker. Skulle de så være sparet indtil finalen sådan de ikke ville riskiere en karantæne?


Værste ved kampen igår syens jeg var helt klart, at begge hold skulle overspille ALLE situationer. De tog jo en krig ved hvert frispark, fordi der lige var 10 spillere der skulle fortælle dommeren hvad der var (ikke) sket.


Mht mourinho, så er jeg enig med Nilsson.. Eneste mourinho mangler er at Real kunne true barca med lidt mere end Ronaldo. De lukker jo ganske fint af for Barcelona. At kampen så ikke er særlig interessant at se er jo noget helt andet.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar