Andre der har problemer med PS?

#1| 0

 

Jeg får denne besked når jeg prøver at logge ind. Er der andre af jer der får samme besked og har i kunne løse det?

Jeg har geninstalleret PS samt genstartet computeren. No luck. 

Anyone?



Lyager

 

 

 

15-11-2018 22:12 #2| 0

har lige fået samme besked

15-11-2018 22:24 #3| 0

Samme

15-11-2018 22:51 #4| 0

Same.

 

15-11-2018 22:53 #5| 0

Same same.

15-11-2018 23:01 #6| 0
OP

Fuck det tilter mig de ikke får det fixet. :/ 

16-11-2018 03:00 #7| 0

Ja, det tilter også mig helt vildt...

Hos mig er det akkurat den samme besked jeg får...og jeg har prøvet alt ...genstart computeren...log ud og log ind...smidt PokerStars klinten ud og 

downloaded den påny...og resultatet hvergang denne fucking "intetsigende" fejl:

 

"We are sorry, something went wrong"...ja, det har vi ligesom forstået, men så kom dog ind i kampen...og fortæl os hvad der er gået galt...

og endvidere:

Noget gik galt...Intern fejl...

 

Ja tak, men hvor er fejlen...det må da være hos PokerStars, og ikke noget med vore computere at gøre...???!!! 

Der er jo et PokerStars logo øverst til venstre på fejlmeddelelsen !

 

Jeg kan sagtens logge ind på min bank..så det er altså ikke NemID der er noget med...???!!!

 

Har også prøvet at skifte browser, men stadig det samme ???!!!

 

 

 

16-11-2018 04:12 #8| 0

Thank you for contacting us.

The issue you have reported has been assigned to our programming team for further investigation. Your report has been made a priority and as soon as we have further details, we will contact you directly.

Thank you for your patience while we work on resolving this issue as soon as possible.

Should you wish to contact us again please create and send us a new email as replies to this email may not be monitored for long periods of time and there is a risk of unnecessary delays.

Regards,

Dahlia M
Technical Specialist

16-11-2018 08:34 #9| 0

Stadig. Går ikke lige nordens vej. Masser af andre spillere world wide er inde. Grrrr....

16-11-2018 10:04 #10| 0
OP

Samme fejl stadigvæk :( 


GG formiddagssession.

16-11-2018 12:14 #11| 0


Tak for din e-mail.

Vi oplever pt. et problem med vores danske klient hvor nogle spillere ikke kan logge ind. Vi arbejder på en løsning hurtigst muligt og beklager mange gange for ulejligheden.

I mellemtiden kan du (hvis muligt) logge ind på vores mobilapplikation, som virker uden problemer.

Mange tak for din tålmodighed, mens vi arbejder på en løsning. 

Vi ønsker dig en god dag.

Venlig hilsen

Maiken
Stars Support




 

 

 

16-11-2018 12:36 #12| 0

Fungerer fra min stationære nu !!

16-11-2018 12:44 #13| 0

Jeps. Så virker det igen.

17-11-2018 22:23 #14| 0

det samme her, har skrevet til support

 

17-11-2018 23:15 #15| 0

Har spillet der flere gange henover dagen uden problemer.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar