ALDI PC 30/09

#1| 0

Hey PN..

Min nuværende PC er begyndt at blive MEGET langsom og komme med mange fejlmeddelelser osv (sikkert virus, adaware og hvad det ellers hedder) - og kan ikke finde ud af at formatere og alt det der.

Jeg så, så en PC på forsiden af ALDIs tilbudskatalog som virker ekstrem billig og god - og da jeg virkelig er en fisk når det kommer til PCere vil jeg lige høre PN.

Her er dens specifikationer:

• Intel® CoreTM Quad Processor Q8300
(2.5 GHz, 1333 MHz FSB, 4 MB Cache)
• NVIDIA® GeForce® GT220 DirectX® 10 grafik
Med 1024 MB hukommelse en D-Sub VGA, DVI en HDMI tilslutning
• 640 GB harddisk
Til mere end 120.000 musiknumre eller fotos (ved 4 MB pr. foto eller 4 MB pr. titel.)
• Kæmpestor hukommelse 4 GB
DDR2 SDRAM
• DVD/CD-brænder med multiformat
Understøtter alle populære DVD/CD- standarder, inkl. Dual Layer DVD-R og DVD+R
• Integreret WLAN3 IEEE 802.11 n-Draft
Med op til 300 MBit/s., IEEE 802.11 b/g kompatibel (fuld ydelse kræver en IEEE 802.11 n-Draft-router (medfølger ikke), 300 MBit/s. brutto, netto maks. 75 MBit/s.)
• Lagerkapaciteten kan udvides uendeligt uden kabler!
MEDION-dockingstation til HDDrive2go ultra speed. Direkte og ukompliceret tilslutning af en ekstern harddisk HDDrive2go ultra speed til din pc uden besværlige kabelforbindelser.
• Netværkskort on board
Gigabit LAN10/100/1000 Mbit/s.
• eSATA-stik
Til tilslutning af eksterne SATA-enheder
• Opgradering
Fra Windows Vista®
til Windows® 7 uden
licensomkostninger
• 8-kanal
High Definition Audio5
• Gigantisk softwarepakke (OEM-versioner)
Med Windows Vista® Home Premium
og omfattende tilslutningsmuligheder

Tilbehør: PS/2 tastatur, optisk USB mus

link: www.aldi.dk/OFFER_DK_COMP/OFFER_40/OFF01.SHTML (er vel ikke i konkurrence med PN :D)

Den koster kun 3799,-

Ud over om det er et godt/standard tilbud har jeg også et par andre spørgsmål, jeg ville være super glad for at få besvaret:

1. Er det noget problem at spille på ongame med PT3 i Vista/windows 7?

2. Vil den kunne trække 2x24" skærme med max opløsning?

3. Måske svært at sige, men tror i blæseren larmer meget? (Evt. andre der har købt ALDIs PCere)

Hvis der er andre ting en PC-fisk skal være opmærksom på lige med den her PC er jeg selvfølgelig også interesseret i at vide det. Og sorry hvis i er sure over mange af disse OT tråde, men tror sgu ikke lige jeg ville kunne google det her :)

Fanx in advanxed!

-birdshake

29-09-2009 21:43 #2| 0

@ Birdshake

Maskinen er testet i alt om data - måske du kan bruge det til noget:

www.altomdata.dk/prisbevidst_underholdning

29-09-2009 21:49 #3| 0

@Muhsen

Tak for linket.. Fatter ikk rigtigt alle de "scores" men det lyder da udemærket :) og fik svar på punkt 3 da de skriver at den er støjsvag! Super, håber at nogle kloge hoveder kan hjælpe mig med de andre!

29-09-2009 21:59 #4| 0

@ birdshake

Pkt. 2 kan jeg også svare dig på:

JA, den kan godt trække 2x24 skærme i max opløsning.

Pkt. 1 kan jeg desværre ikke hjælpe dig med, da jeg ikke selv bruger PT3.

29-09-2009 22:02 #5| 0

@Muhsen

Igen tak - som computer kyndig, vil du så også sige det er god value 4 da $?

29-09-2009 22:11 #6| 0

@ birdshake

Den computer er mere end rigeligt til langt de flestes behov, så jeg vil vurdere, at det er +EV at købe den selvom jeg ikke ligefrem normalt ville anbefale at købe computere i Aldi :) - men specs er gode nok til prisen - helt sikkert.

29-09-2009 22:15 #7| 0

@Muhsen

OK TY once again :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar