910s btn thoughs?

#1| 0

Vi sidder alle med ca 15-20k blinds er 75/150

Positionen før cutoff gør den 400, cutoff folder, jeg kalder på btn med 109s, sb folder og bb kalder.

Flop løber Ks10r4s. Cutoff cbetter 700 ud i 1275. Jeg kalder og bb kalder. Turn er en 9er. Cutoff gør den 1700 og både mig og bb kalder.

Hvad er thoughts på flop og turn?

23-05-2015 20:45 #2| 0

Bb er tilbøjelig til den passive linie og før cutoff er meget straight forward

24-05-2015 14:18 #3| 0

fint

24-05-2015 14:32 #4| 0

Det er helt ok spillet! Men også meget standard. En lidt mere varianspræget løsning, som dog kan være langt bedre +EV er at raise. Jeg gætter på det er winamax med de stacks i de blinds, hvilket gør følgende endnu mere oplagt. Men generelt hvis initial raiser forventes at stacke off med AK og AA til et shove og måske endda worse, så kan jeg godt lide at skubbe. Boardet er vådt nok til der bliver kaldt af.


Der er ikke frygtelig mange hænder vi er bange for at være oppe imod, og selv worst case scenario har vi en del outs imod. Vi caller af på rigtig mange rivers hvis vi er oppe imod en bedre hånd (dog ikke hele stacken), men samtidig en masse actionkillers. Det har lidt at sige for min beslutning om du dækker dem eller omvendt. (og som sagt er det altafgørende om vi forventer de stacker af med en portion hænder de ikke kan komme væk fra, som vi crusher)

Redigeret af msm89dk d. 24-05-2015 14:52
24-05-2015 15:26 #5| 0

Flop:

Fint.


Turn:

Raiser hvis det er random tour med random donks :-)

Men syntes bestemt det er fint spillet hvis de to andre spillere syntes at være ok'ish


River:

Hvis du ikke raiser turn. Så kan jeg godt lide at lead - fold alle rivers der ikke er er et non flush til os brodway card.

X- folder river A + brodways der ikke flusher os up.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar