888 løber fra klart svar

#1| 1

Hey hep

Fik et tilbud fra 888 om at indbetale 1.000 dkk og modtage en wsop kval billet værdi 600 dollars. Det lød som en udemærket deal, men skrev for en sikkerhed skyld til support og fik dette svar:

* Kære Jesper

Tak for din henvendelse, mit navn er Jim og jeg vil gøre mit bedste for at
hjælpe dig videre.

Først vil jeg gerne beklage den forlængede svar tid, men vi har desværre en høj
mængde af henvendelser, som gør det umuligt at følge med.

Jesper, det er korrekt forstået at du modtager en billet til vores "WSOP
kval" til en værdi af 600$. Du skal blot indbetale mindst 1000 DKK og
huske at skrive tilbuds koden korrekt.

Jeg gør opmærksom på at de fleste spørgsmål kan besvares på vores online hjælpe
sektion på følgende link: http://888-external-dk.custhelp.com/app/home/p/881

Jeg håber at dette har besvaret dit spørgsmål, men hvis du skulle have flere
spørgsmål angående dette, så skal du endelig ikke tøve med at kontakte os igen.

Med venlig hilsen

Jim L.*

Jeg indbetalte de 1000 spir, men fik en 10 dollars sub kval billet i stedet for en til 600 dols, og der er sgu lidt forskel:-) Efter lang tids venten og flere telefonsamtaler med 888, blandt andet med en fantastisk forklaring om at de 10 dollars jo reelt har en værdi af 600 dollars hvis jeg vinder sub kvallen, ender det med at 888 support siger det bare er ærgerligt, men de har lavet en fejl.

Jeg vil naturligvis gerne have den billet som 888 har stillet mig i udsigt, men nogen gode forslag til hvem jeg skal skrive til? Dansk support kan åbenbart ikke gøre noget.

Pft

10-06-2016 04:20 #2| 1

Du er ikke den eneste der forstod det sådan

http://www.pokernet.dk/forum/laeser-jeg-denne-kampagne-korrekt.html

10-06-2016 09:15 #3| 1

Send den email du er oprettet med på 888Poker til mig, så kigger 888 på det.

10-06-2016 09:55 #4| 0

super

10-06-2016 09:57 #5| 1

Du tænkte ikke, det er for godt til at være sandt og måske forkert ??

10-06-2016 10:04 #6| 12

derfor jeg sendte en mail til support, og spurgte om det var korrekt forstået .

Når support så bekræfter, går jeg naturligvis ud fra det korrekt

10-06-2016 10:39 #7| 2

Jeg havde ikke ventet 2 sekunder med at klage til Forbrugerstyrelsen. Endelig en oplagt sag, som der kan køres!

10-06-2016 11:21 #8| 0

Det er jo åbenlyst en fejl og alle burde kunne gennemskue at man ikke får en $600 billet for at indbetale kr. 1000,-

Nedenstående er dårligt formuleret men kan dog godt tolkes som at man får billet til en 10 sub kval.


"Jesper, det er korrekt forstået at du modtager en billet til vores "WSOPkval" til en værdi af 600$"


/N-V-M


10-06-2016 12:20 #9| 0
Jesper M skrev:

super




Send den gerne nu så vi ikke rammer ind i weekenden. Jeg er ikke online hele dagen.
10-06-2016 12:29 #10| 2

Helt enig med trollfb. Det at du har fået en bekræftelse fra supporten, gør det til en klar sag.

10-06-2016 12:51 #11| 0

Jeg syntes sgu også at det er at trække den lidt.


Nuvel de betting og poker sider er ikke selv for gode i kanten. Men enver burde kunne sige sig selv at man ikke får en 600 $ billet for at indsætte 1000 kr.


Desuden syntes jeg også at lige præcis 888 har været nogle af dem der giver meget godt tilbage i form af promotions. Det værste der kan ske ved alt for meget bøvl er at de også trækker sig fra det danske marked som mange af de andre udbyderene efterhånden har gjort.

10-06-2016 13:08 #12| 0

888 sendte en e-mail hvor teksten var rettet til en 10$ sat. og beklagede den første de havde sendt der kun forståes som OP har gjort.

10-06-2016 13:10 #13| 0

@Dieb har sendt til [email protected] kl 10, har du modtaget dem

10-06-2016 13:10 #14| 0

@Dieb har sendt til [email protected] kl 10, har du modtaget dem

10-06-2016 13:20 #15| 0

1. Mail modtog vi 2. Juni 10.47 den OP referere til...

2. Mail modtog vi 3. Juni 9.16 Og få din $10 kvalbilletl.

10-06-2016 13:33 #16| 1

Ham der læser supporten er et dræn (ps, det er mig).


Jeg ventede på en PM :)


Har sendt den videre nu.

10-06-2016 16:13 #17| 0

@Dieb

Jeg har skrevet en PM til dig i forgårs, men har intet svar fået.

10-06-2016 17:34 #18| 0

Nu ved jeg ikke om det er tilfældet her. Men man oplever da af og til at de smidr om sig med dyre billetter hvis der er et antal GTD pakker, så det reelt ikke koster dem en krone og give 100 billetter væk.

Redigeret af Mikkmakk d. 10-06-2016 17:34
14-06-2016 00:44 #19| 2

OP har fået en $600 billet i goodwill fra 888. Det afgørende i den her sag er det forkerte svar fra supporten.

14-06-2016 00:48 #20| 0
Dieb skrev:OP har fået en $600 billet i goodwill fra 888. Det afgørende i den her sag er det forkerte svar fra supporten.

Stakkels support medarbejder nu, så røg der sku noget af lønnen der.

14-06-2016 01:09 #21| 0

Ja går den, så går den. Håber bare ikke det går udover den kære supportmedarbejder, han har nok taget fejl i kampens hede. :)

14-06-2016 05:17 #22| 0
Dieb skrev:OP har fået en $600 billet i goodwill fra 888. Det afgørende i den her sag er det forkerte svar fra supporten.

Det afgørende må trods alt være den kampagne de har sendt ud der lover en billet til 600$ at supportmedarbejderen læser det som der står i kampagnen er vel narturligt. Så alle der har fået kampagnetilbuddet og indbetalt 1000 kr og blevet spist af med en billet til 10$ har vel nu krav på en billet til 600$.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar